Parbrize Chevrolet Ieftine Bucuresti

Parbrize Chevrolet ieftine

Parbrize Chevrolet ieftine

Comercializam, livram si montam la domiciliul clientului, in Bucuresti si Ilfov o gama larga de parbrize ieftine pentru marca Chevrolet

De-a lungul celor 100 de ani de existenta, compania Chevrolet a conceput sute de autovehicule, multe dintre acestea reprezentând repere importante în istoria industriei auto. Iata evolutia companiei americane, reflectata de 24 dintre modelele Chevrolet care întruchipeaza valorile si spiritul acesteia: Anuntat în 1913, la doar doi ani de la înfiintarea companiei, modelul Royal Mail Roadster a fost prima masina conceputa de Chevrolet destinata publicului larg. Design-ul atragator si motorul cu 4 cilindri erau câteva dintre punctele de atractie ale modelului. Royal Mail Roadster includea elemente precum plafonul, parbrizul si vitezometrul, care la alte vehicule erau dotari optionale, cu costuri suplimentare. Aceasta a fost prima m1asina Chevrolet care a coborât sub pragul psihologic de 1.000 de dolari, având un pret de lista de doar 750 de dolari. Lansat în timpul marii depresiuni, modelul Chevrolet Sport Roadster era promovat cu mesajul „The Great American Value”. Pretul accesibil – de doar 445$ – alaturi de design-ul modern si motorul cu 6 cilindri au facut din Sport Roadster unul dintre cele mai populare automobile ale anului, apreciat si astazi de numerosi colectionari. Lansarea Chevrolet Suburban reprezinta un moment extrem de important în evolutia industriei auto, fiind primul automobil de tip SUV (model sport utilitar) din lume. Masina a fost supranumita „Carryall”, pentru ca era proiectata sa transporte aproape orice. Autovehiculul combina un sasiu de camion cu o caroserie specifica modelelor de tip „station wagon”, fiind capabil sa transporte 8 persoane plus bagajele lor. Modelul „Suburban” continua sa fie produs si astazi, fiind cel mai longeviv din istoria industriei auto. În ultimii 76 de ani, au fost produse peste 2 milioane de exemplare de Chevrolet Suburban. Chevrolet Pickup Lansata dupa cel de-al Doilea Razboi Mondial, camioneta prezenta un design nou, mult mai prietenos. Noul model cântarea doar 500 de kilograme si dispunea de o cabina spatioasa, conceputa pentru 3 persoane. Modelul s-a dovedit a fi un veritabil succes, fiabilitatea sa transformându-l într-un vehicul esential pentru fermieri si meseriasi. De asemenea, pe lânga aspectul sau practic si versatil, modelul din 1948 avea un design modern, astfel ca multe familii americane au cumparat o asemenea camioneta ca a doua masina a familiei. Chevrolet Canopy Express Înainte ca supermarketurile sa domine orasele, legumele si fructele se vindeau la coltul strazii, iar modelul Canopy Express era mijlocul de transport preferat de acesti mici comercianti. Autovehiculul permitea transportul unei cantitati suficiente de produse si accesul rapid la acestea, astfel ca era una din cele mai folosite masini pentru livrari. Chevrolet Corvette În anul 1952, seful departamentului de design al General Motors, Harley Earl, a alcatuit o echipa pentru a concepe un automobil sport american, ca reactie la numeroasele masini sport (roadstere) importate din Europa. Eforturile acesteia au condus la aparitia celui mai faimos model Chevrolet: Corvette, o masina sport cu 2 locuri. Corvette a fost primul autovehicul sport fabricat de o companie auto din SUA. Prezentata în cadrul expozitiei auto GM Motorama din 1953, masina a stârnit admiratia publicului. Printre inovatiile aduse de Chevrolet Corvette se numara caroseria din fibra de sticla, care înlocuia traditionala caroserie de otel. Astfel, masina era mai usoara, iar noul material îi oferea un aspect futurist. Cu toate acestea, masina nu s-a vândut foarte bine atunci când a fost lansata. În anii urmatori, inginerul Zora Arkus-Duntov a îmbunatatit motorul masinii, transformând Corvette într-un veritabil bolid. De asemenea, design-ul a fost modificat, iar masina a câstigat în popularitate. Corvette continua sa se bucure de succes si în zilele noastre, fiind singura masina sport americana produsa fara întrerupere pâna în prezent. Chevrolet Bel Air Sport Coupé La începutul anilor ’50, Chevrolet avea reputatia unei companii care produce autovehicule durabile, dar prea putin spectaculoase. Pentru a-si îmbunatati imaginea, în 1955 a fost lansat modelul Bel Air, o masina cu un design nou si cu performante foarte bune. Modelul Bel Air iesea în evidenta prin design-ul modern, „Motoramic”, complet diferit de cel al automobilelor vremii. Autovehiculul a fost promovat ca „The Hot One”, denumire care facea aluzie atât la motorul V8 compact, cât si la ritmul alert al vânzarilor. Chevrolet Bel Air Nomad În anii ’50, suburbiile americane erau într-o continua dezvoltare, iar locuitorii acestora preferau masinile de tip „station wagon”, mai lungi si mai spatioase. Modelul Bel Air Nomad a fost inspirat de design-ul unui model Corvette, prezentat în cadrul expozitiei GM Motorama. Produs ca model premium, costând 2.608$, Bel Air Nomad a fost primul station wagon cu un design modern si elegant. Chevrolet Impala Principalul atu al modelului Chevrolet Impala era motorul extrem de puternic, cu 425 de cai-putere si o cilindree de 6,7 litri (sau 409 inci cubi, masura folosita în acea vreme în SUA). Motorul acestui model a intrat în cultura populara, devenind visul fiecarui tânar american dupa ce a fost imortalizat de formatia Beach Boys într-un cântec ce-i purta numele: „409”. Numerosi colectionari cauta si astazi acest model, fiind extrem de apreciate exemplarele care mai au motorul original. Chevrolet Corvette Sting Ray Coupé Acest model a fost conceput pe baza unui prototip al unei masini de curse proiectate de seful departamentului de design al General Motors, Bill Mitchell. La momentul lansarii, modelul Corvette Sting Ray „Split-Window” Coupé reprezenta cel mai spectaculos model din istoria SUA. Pe lânga design-ul rafinat, Sting Ray beneficia de o suspensie spate independenta si de un motor V-8 foarte puternic, toate acestea la un pret accesibil. Numele de „Split-Window” vine de la faptul ca, la modelul coupé, luneta era împartita în doua. Chevrolet Pickup Camionetele lansate de Chevolet în 1967 au marcat începutul unei noi ere în design-ul acestui tip de autovehicule. Modelele erau inspirate din design-ul automobilelor GM populare în acea perioada, fiind totodata durabile si mai puternice ca niciodata. Dimensiunile impresionante ale camionetei o transformau în autovehiculul ideal pentru orice tip de utilizare, fiind proiectata pentru a satisface gusturile unei game tot mai largi de clienti. Chevrolet Camaro În 1969, modelul sport cu 4 locuri lansat în 1967 sub numele de Camaro a beneficiat de un nou design. Masina a cucerit inimile americanilor, fiind prezenta la numeroase competitii automobilistice americane. Modelul Camaro din 1969 a ramas pentru totdeauna în inima iubitorilor de masini, reprezentând o sursa de inspiratie pentru versiunea din 2010. În 2011, fanii Chevrolet au votat modelul Camaro 1969 ca fiind cel mai bun Chevrolet al tuturor timpurilor. Tom Peters, directorul departamentului de design al Chevrolet, afirma ca „modelul Camaro 1969 este unul dintre cele mai bune exemple de design fabulos, care ramâne atragator de-a lungul timpului. Camaro continua sa evoce emotii puternice persoanelor de toate vârstele”. Chevrolet El Camino SS Modelul El Camino SS reprezinta apogeul masinilor de tip „passenger-car pickup”, o combinatie între camionete si automobile. Modelul din 1970 este primul care beneficiaza de incredibilul motor 454 V8, cu 450 de cai-putere. Chevrolet Chevelle SS Anul 1970 a fost anul de vârf al epocii „muscle cars„, dominate de automobile extrem de puternice. Modelul SS 454 Chevelle, lansat în 1970, reprezinta perfect aceasta etapa din istoria autombilelor. În 1970 Chevrolet a permis pentru prima data folosirea motoarelor de 7,4 litri si 450 de cai-putere pe automobile de dimensiuni medii, transformând Chevelle SS în una dintre cele mai puternice masini destinate publicului larg. Astazi, Chevrolet Chevelle SS este un model foarte apreciat de colectionari, cu o valoare de piata extraordinara. Chevrolet C/10 Cheyenne Pickup Anul 1971 a adus un nou record pentru camionetele Chevrolet, fiind produse în acel an 739.478 de exemplare. Cel mai popular model a fost C/10, cu 250.000 de camionete fabricate. Gratie popularitatii de care s-au bucurat aceste camionete în rândul americanilor, Chevrolet a vândut în total 3 milioane de autovehicule în 1971, stabilind un record. Chevrolet C/10 Stepside Pickup Camionetele de tip „stepside” au reprezentat unul dintre cele mai populare modele, acesta fiind produs timp de 45 de ani de catre Chevrolet. Modelele „stepside” se diferentiau de camionetele obisnuite prin treapta asezata în fata aripilor, care permitea un acces rapid la obiectele transportate. Design-ul s-a dovedit unul popular de-a lungul timpului, iar modelul din 1976 este unul dintre cele mai reprezentative pentru acest tip de camioneta produsa de Chevrolet. Chevrolet Corvette ZR-1 Acest model, supranumit si „King of the Hill”, beneficia de un motor cu totul deosebit, LT5 V8, conceput în colaborare cu firma britanica Lotus. Acesta putea produce 375 de cai-putere, ajungând de la 0 la 100 km/h în mai putin de 5 secunde. Lansarea a fost un real succes, cererea fiind atât de mare încât multi dealeri solicitau 10.000-20.000$ în plus fata de pretul de lista (60.000$). De altfel, multi dintre cei care au achizitionat acest bolid au facut-o nu pentru a-l conduce, ci pentru a colectiona un model care avea sa devina cu siguranta unul de referinta în industria auto. Chevrolet Camaro Z28 În 1993 a fost lansata a patra generatie a modelului Camaro, un coupé într-un design nou si cu un motor LT1 V8 capabil sa produca 275 de cai-putere. Masina a fost desemnata safety car la cursa Indianapolis 500 din 1993. Dupa eveniment, au fost vândute 633 de exemplare în editie speciala, vopsite ca exemplarul care a fost safety car (foto). Chevrolet Impala SS În 1996 a fost produs ultimul exemplar din seria Impala. Ultimul model a fost Impala Super Sport, care impresiona prin motorul LT1 V8 capabil de 260 de cai-putere ce permitea acestei masini sa atinga 100 km/h în doar 7,3 secunde, în ciuda unei greutati de 1900 kg. Chevrolet Corvette Coupé În 1997, la 44 de ani de la prima generatie a modelului Corvette, a fost lansata cea de-a cincea varianta, într-o formula complet noua. Totul era radical îmbunatatit, de la motorul LS1 (capabil de 345 de cai-putere) pâna la sasiu. Masina atingea o viteza maxima de 273 de km/h, pretul fiind accesibil pentru o masina sport.Chevrolet Hybrid Tahoe Modelul Hybrid Tahoe, lansat în 2008, a reprezentat o premiera în îndustria auto: prima masina de tip SUV cu mod de alimentare hibrid, folosind atât benzina, cât si un acumulator electric. Folosirea sistemului de propulsie hibrida a condus la un consum redus de benzina, modelul Tahoe fiind si astazi liderul pe segment în ceea ce priveste eficienta consumului de combustibil. Chevrolet Camaro În 2006, la 4 ani dupa renuntarea la modelul Camaro, General Motors a prezentat un nou concept pentru acest model în cadrul Salonului Auto de la Detroit. Publicul si presa l-au primit foarte bine, iar aparitia prototipului în filmul Transformers un an mai târziu a condus la o cerere imensa din partea cumparatorilor. Astfel, în 2010 Chevrolet a lansat noul Camaro, cu un design inspirat din cel al modelelor din 1967-1969, dar totodata avangardist. Chevrolet Volt Modelul Chevrolet Volt a fost votat de majoritatea revistelor de profil din SUA (Motor Trend, Green Car Journal si Automobile Magazine sunt câteva exemple) drept Masina Anului 2011. Acest automobil electric cu autonomie extinsa poate parcurge 60 de kilometri folosind doar energia din acumulatori, fara emisii de dioxid de carbon. Acumulatorul se poate încarca în 3 ore folosind o priza standard de 230V. Bateria revolutionara cu racire pe lichid a lui Volt este secondata de un generator 1,4L care poate încarca bateria în timpul mersului, pentru a creste autonomia modelului Volt la mai mult de 500 km. Volt este primul vehicul electric care îsi poate genera electricitatea de care are nevoie. Chevrolet Corvette Centennial Edition Un model care se doreste a fi un omagiu adus istoriei bogate a brandului Chevrolet, Corvette Centennial Edition sarbatoreste totodata succesele obtinute de modelele Corvette în competitiile de motorsport, cea mai recenta reusita fiind victoria din 2011 în clasa GTE a cursei de 24 de ore de la Le Mans. Modelul sport Corvette, produs de celebra firma americana Chevrolet, a ajuns la a 60-a aniversare, prilej cu care prezentam cele mai importante momente din istoria acestui legendar model. Istoria modelului Corvette incepe in ianuarie 1953 cand Chevrolet a prezentat cu ocazia evenimentului GM Motorama de la New York, prototipul unui model sport cu influente stilistice europene. Acesta a fost atat de bine primit de catre public incat conducerea companiei a hotorat demararea productiei in serie limitata a roadster-ului de doua locuri. Productia noului model denumit Corvette cunoscut si ca C1, demareaza pe 30 Iunie 1953 la fabrica din Flint (Michigan) in timp ce designul caroseriei realizata din fibra de sticla fost realizat de Harley Earl. Motorizarea disponibila era asigurata de clasicul motor Chevrolet cu 6 cilindrii in linie de 3.9L supus unor modificari la galeria de admisie si cea de evacuare, duala in timp ce alimentarea se realiza cu ajutorul a 3 carburatoare. Motorul, denumit “Blue Flame Engine” dezvolta 150 CP permitand o viteza maxima de 172 km/h si o acceleratie de la 0 la 100 km/h in circa 12 sec. Transmisia se realiza pe rotile din spate si era asigurata de o cutie automata in doua trepte. Suspensia fata era de tipul cu roti independente si arcuri elicoidale iar cea din spate cu axa rigida si arcuri lamelare in timp ce sistemul de franare era prevazut cu tamburi. In primul an au fost produse 300 de exemplare toate fiind de culoare „alb polo”, tapiterie rosie si soft-top-ul negru . Pretul de baza al modelului Corvette era in anul lansarii de 3498 $, clientii putand comanda optional un radio AM pentru 145,15 $ sau o aeroterma pentru 91,4 $. In 1954, productia modelului este mutata la fabrica din St. Louis (Missouri) iar puterea motorului sporita la 155CP. Productia totala fiind de 3640 de unitati. Anul 1955 aduce introducerea in premiera a motorului V8, in acest caz cu capacitatea de 4.3L care furniza 195 CP precum si a unei cutii manuale cu 3 trepte. Modelul Corvette 1956, beneficiaza de o caroserie reproiectata, aceasta fiind vopsita acum in doua culori. Tot in 1956 Corvette debuteaza in competitiile automobilistice, motorul V8 ajungand dupa modificari la 255 CP. Alte optiuni disponibile erau: geamurile electrice si sistemul de actionare hidraulica a soft-top-ului. In 1957 este oferita cutia manuala cu patru trepte, optionale fiind franele si suspensiile imbunatatite fata de versiunea standard, productia fiind de 6339 unitati. De la jumatatea anului 1957 optional era diponibil sitemul de alimentare cu injectie, puterea motorului ajungand la 283 CP. Sub indrumarea lui Zora Arkus Duntov, inginer si pilot de curse sunt imbunatatite performantele si manevrabilitatea. Un an mai tarziu sunt realizate unele restilizari la caroserie, partea frontala avand faruri duble. Productia anului 1958 a fost de 9168 unitati. Anul 1959 aduce o redesenare a bordului. In 1960, gratie alimentarii prin injectiei, puterea motorului ajunge la 315 CP. In 1961 partea posterioara a caroseria a fost restilizata, fiind introduse patru lampi de stop rotunde. In 1962 motorul V8 “small block” de 4.6L este inlocuit cu unul de 5.3L(340 CP). Catre sfarsitul anului 1962 este prezentata o noua generatie a modelului Corvette, cunoscuta ca si C2 sau Corvette Sting Ray. Caroseria era disponibila in premiera si in varianta coupe, avea un design spectaculos si usor agresiv realizat de Larry Shinoda iar ca elemente speciale: luneta din doua bucati, mentinuta in productie un an si farurile escamotabile. Noul Corvette dispunea de suspensie spate independenta si sisten de franare cu discuri incepand din anul 1965. Motorul disponibil la debut era un V8 “small block” de 5.4L care dezvolta 360 CP iar un an mai tarziu 375 CP. Cutiile de viteze erau manuale cu 3 sau 4 trepte sau automate cu doua trepte. Au fost disponibile noi dotari optionale precum: aer conditionat, radio FM sau coloana de directie telescopica. In 1965 este disponibil un nou motor V8 ”big block” de 6.5L care dezvolta gratie sistemului de alimentare cu injectie, 425 CP. Un an mai tarziu este oferit un nou motor V8 ”big block” de 7L care dezvolta intre 400 si 560 CP. Aceasta ultima varianta cea mai puternica permitea o viteza maxima de 245 km/h si o acceleratie 0-100 km/h in doar 5.6 sec. Pana in anul 1967 au fost fabricate 117.964 de exemplare. Catre sfarsitul anului 1967 este lansata a treia generatie a modelului Corvette cunoscuta ca si C3. Noul Corvette beneficia de o caroserie cu un design spectaculos si usor agresiv inspirat din cel al prototipului Mako Shark II din 1965 fiind oferita in doua variante: coupe-targa cu acoperis detasabil si cabrio. Realizat pe o parte mecanica revizuita a lui C2, noua generatie era disponibila cu o noua motorizare V8 de 5.7 L care dezvolta 300 CP iar un an mai tarziu 350 CP. Cutiile de viteze oferite erau manuale cu 3 sau 4 trepte sau automate in 3 trepte. In 1969 este lansata versiunea Sting Ray cu echipament specific si motorizare mai puternica pana la 500 CP si este fabricat exemplarul cu nr. 250.000. Tot in 1969 a fost disponibila o noua motorizare V8 de 7L din aluminiu care dezvolta pana la 560 CP, versiunea de top fiind denumita ZL1. In 1970 este disponibil un nou motor V8 de 7.4 L care dezvolta pana la 450 CP. Din 1971 sunt oferite noi versuni pentru motorul V8 de 5.7 L care dezvoltau puteri reduse intre 200 si 270 CP. In 1974 este realizat un face-lift major fiind operate ample restilizari atat la exterior cat si la interior, au fost introduse noi dotari suplimentare in timp ce puterea motoarelor a fost si usor redusa in gama ramanand doar V8-ul de 5.7 L. In 1975 este introdus sistemul de alimentare cu injectie electronica si convertizorul catalic la toate motorizarile, puterile dezvoltate fiind cuprinse intre 165 si 210 CP. Tot in 1975 este stopata productia variantei cabrio. In 1978 este realizat un nou face-lift care a vizat in special partea din spate care devine fastback datorita lunetei inclinate precum si interiorul. In acelasi an este prezentata versiunea speciala Pace Car pentru cursa de 500 de mile de la Indianapolis. In 1980 este realizat un nou face-lift, multe elemente ale caroseriei sunt realizate acum din aluminiu si este oferita o noua motorizare V8 de 5 L care dezvolta 180 CP. Catre sfarsitul anului 1982 este stopata productia modelului Corvette C3, acesta atingand in total 542.741 de unitati. In Martie 1983 este lansata a patra generatie Corvette care a beneficiat de o caroserie complet redesenata si atent studiata din punct de vedere aerodinamic (CX:0.34), precum si de elemente ale suspensiei realizate din aluminiu. Noua generatie C4 a fost primul Corvette vandut oficial si pe unele piete din Europa. Motorul disponibil era un V8 de 5.7 L care dezvolta 205 CP. In standard era oferita o cutie de viteze automata in 4 trepte iar optional una manuala in 4 trepte + overdrive. In 1986 sunt lansate varianta de caroserie cabrio si o versiune speciala Pace Car pentru cursa de 500 de mile de la Indianapolis. In acelasi an este oferit si sistemul anti-blocaj ABS pentru frane. Un an mai tarziu este prezentata o varianta sporiva denumita Callaway al carui motor cu dublu turbo dezvolta 382 CP. In 1989 este oferita o noua cutie de viteze manuala in 6 trepte in locul celei cu 4 trepte + overdrive. Un an mai tarziu este realizat un face-lift major fiind operate ample restilizari atat la exterior cat si la interior, au fost introduse noi dotari suplimentare in timp ce puterea motorului ajungea pana la 250 CP. In acelasi an este lansata o noua versiune sportiva denumita ZR-1 si al carui motor cu distributie cu doua axe si 4 supape pe cilindru dezvolta 375 CP si permitea performante de top: viteza maxima 282 km/h si acceleratie 0-60 mile/h in 4.4 secunde, stabilind totodata 7 recorduri mondiale pe pista de la Stockton, Texas. In 1992 este introdus controlul tractiunii in timp ce puterea motorului ajungea la 300 CP. In 1995 sunt realizate unele restilizari la exterior si sunt prezentate doua noi versiuni speciale: Pace Car pentru cursa de 500 de mile de la Indianapolis si Grand Sport. Pana in vara anului 1996 au fost fabricate 336.227 de exemplare. Cu ocazia Salonului Auto de la Detroit din 1997 este lansata cea de cincea generatie a Chevrolet-ului Corvette. Inca de la debut, Corvette C5 s-a remarcat prin design-ul elegant si aerodinamic (CX:0.29), performantele de top (viteza maxima 282 Km/h, acc. 0-100 km/h in 5 sec.) precum si manevrabilitatea excelenta gratie solutiei transmisiei de tip transaxle care imbunatatea repartitia maselor pe ambele punti 50-50% dar si prin sistemele inovative precum: head-up diplay sau Active Handling System. La debut a fost oferita o singura varianta de caroserie de tip coupe urmata apoi de una cabrio in 1998 si de coupe-targa in 1999. Motorizarea oferita era de tip V8 de 5.7 L (345CP) in timp ce cutiile de viteze erau de tip manual cu 6 trepte sau automat in 4 trepte. In 2001 este lansata o noua versiune mai performanta denumita Z06 al carui motor dezvolta 405 CP si permitea atingerea unor performante de top: viteza maxima 300 Km/h, acc. 0-100 km/h in 4.4 sec. In 2004 este lansata versiunea speciala Corvette 24 Hours of Le Mans Commemorative. Pana la sfarsitul anului 2004 au fost fabricate 248.715 de exemplare. La Salonul Auto de la Detroit din 2005 are loc lasarea celei dea sasea generatie a Corvette-ului. Noul Corvette beneficia de o caroserie cu design avangardist si aerodinamic (CX:0.28) oferita in doua variante: coupe-targa si cabrio. Realizat pe o parte mecanica complet revizuita a lui C5, noul model era disponibil cu o noua motorizare V8 de 6 L care dezvolta 400 CP si permitea performante de top: viteza maxima 310 Km/h, acc. 0-100 km/h in 4.2 sec. Cutiile de viteze disponibile erau de tip manual sau automat cu 6 trepte. In 2006 este lansata versiunea mai sportiva Z06 al carui motor V8 de 7 L dezvolta 505 CP, performante: viteza maxima 318 Km/h, acc. 0-100 km/h in 3.8 sec.. In 2008 motorizarea de baza V8 de 6 L este inlocuita cu una V8 de 6.2 L (430CP). In 2009 versiunea sportiva ZR-1 dotata cu motor V8 de 6.2 L cu dublu turbo dezvolta 638 CP, performante: viteza maxima 330 Km/h, acc. 0-100 km/h in 3.5 sec. In 2010 este lansata versiunea speciala Gran Sport. Cu ocazia Salonului Auto de la Detroit din 2013 si implinirea a 60 de ani de la lansarea primei generatii este lansata a saptea generatie a modelului Corvette, acesta fiind denumit inca de la debut Corvette Sting Ray. Chevrolet a scos pe piata mai multe modele Chevrolet Evanda, Chevrolet C2500, Chevrolet Spark, Chevrolet Suburban, Chevrolet Orlando, Chevrolet Camaro, Chevrolet T250, Chevrolet J300, Chevrolet T300, Chevrolet Trailblazer, Chevrolet Nubira, Chevrolet Cruze, Chevrolet Silverado, Chevrolet Epica, Chevrolet Malibu, Chevrolet C100, Chevrolet Captiva, Chevrolet Corvette, Chevrolet Corsa, Chevrolet Astro, Chevrolet C7, Chevrolet Lacetti, Chevrolet Impala, Chevrolet HHR, Chevrolet Tacuma, Chevrolet C1500, Chevrolet Kalos, Chevrolet Alero, Chevrolet Trans Sport, Chevrolet Tahoe, Chevrolet Trax, Chevrolet S10, Chevrolet Volt, Chevrolet Monte Carlo, Chevrolet C140, Chevrolet T255, Chevrolet Zafira, Chevrolet Express Bus, Chevrolet Aveo, Chevrolet Avalanche, Chevrolet Matiz, Chevrolet C6 din ani 1994, 1995, 1996, 1997, 1998, 1999, 2000, 2001, 2002, 2003, 2004, 2005, 2006, 2007, 2008, 2009, 2010, 2011, 2012, 2013, 2014, 2015, 2016, 2017, 2018, 2019, 2020, 2021. Avem in stoc Parbriz Chevrolet Evanda, Parbriz Chevrolet C2500, Parbriz Chevrolet Spark, Parbriz Chevrolet Suburban, Parbriz Chevrolet Orlando, Parbriz Chevrolet Camaro, Parbriz Chevrolet T250, Parbriz Chevrolet J300, Parbriz Chevrolet T300, Parbriz Chevrolet Trailblazer, Parbriz Chevrolet Nubira, Parbriz Chevrolet Cruze, Parbriz Chevrolet Silverado, Parbriz Chevrolet Epica, Parbriz Chevrolet Malibu, Parbriz Chevrolet C100, Parbriz Chevrolet Captiva, Parbriz Chevrolet Corvette, Parbriz Chevrolet Corsa, Parbriz Chevrolet Astro, Parbriz Chevrolet C7, Parbriz Chevrolet Lacetti, Parbriz Chevrolet Impala, Parbriz Chevrolet HHR, Parbriz Chevrolet Tacuma, Parbriz Chevrolet C1500, Parbriz Chevrolet Kalos, Parbriz Chevrolet Alero, Parbriz Chevrolet Trans Sport, Parbriz Chevrolet Tahoe, Parbriz Chevrolet Trax, Parbriz Chevrolet S10, Parbriz Chevrolet Volt, Parbriz Chevrolet Monte Carlo, Parbriz Chevrolet C140, Parbriz Chevrolet T255, Parbriz Chevrolet Zafira, Parbriz Chevrolet Express Bus, Parbriz Chevrolet Aveo, Parbriz Chevrolet Avalanche, Parbriz Chevrolet Matiz, Parbriz Chevrolet C6 din ani 1994, 1995, 1996, 1997, 1998, 1999, 2000, 2001, 2002, 2003, 2004, 2005, 2006, 2007, 2008, 2009, 2010, 2011, 2012, 2013, 2014, 2015, 2016, 2017, 2018, 2019, 2020, 2021.

Inlocuirea (Montajul, Schimbarea) Parbrizului, Lunetei auto sau a Geamului auto se poate face in atelierul nostru, la domiciliu clientului sau in orice locatie aleasa de client in orice sector din Bucuresti Sector 1, Sector 2, Sector 3, Sector 4, Sector 5, Sector 6 si Ilfov.




Toate marcile de parbize, lunete si geamuri laterale comercializate

Marci Parbize

Toate marcile de parbize, lunete si geamuri laterale comercializate




Producatori de parbize, lunete si geamuri laterale

Producatori parbize

Producatori parbize

Prezentare video a marcii CHEVROLET

Video Parbrize ieftine Bucuresti, Marci, Producatori

Ti-ai putea inchipui o masina fara geamuri? Cu siguranta nu! Chiar si masinile decapotabile au geamuri, dintr-un motiv cat se poate de simplu: pentru a oferi protectie. Atat parbrizele, cat si lunetele sau geamurile laterala ofera protectie in timpul rularii, ferindu-i pe pasageri de praf, pietre si alte pericole. Pe langa asta, un geam auto bine ales poate contribui la aerodinamica vehiculului. Oricat de bine ar fi construite insa, geamurile risca sa fie sparte. Chiar si geamurile auto ultra securizate pot ajunge sa aiba crapaturi si lovituri, in conditiile in care exista pericole la tot pasul: pietre, crengi, grindina, etc...Din fericire, inlocuirea unui geam nu este atat de dificila precum ti-ai inchipui.
Livram si montam geamuri auto direct la tine acasa
Daca ai un geam crapat sau spart, cea mai buna solutie pe care o ai la indemana este sa il inlocuiesti. In cazul in care circuli cu parbrizul crapat, spre exemplu, te expui unor riscuri inutile. Din fericire, inlocuirea parbrizului sau a celorlalte geamuri auto se face foarte usor. Tot ceea ce trebuie sa faci este sa ne contactezi ( telefonic sau pe email), sa ne spui ce masina conduci si care este geamul cu probleme si sa ne astepti. Venim la tine cu geamul potrivit, oriunde ai fi in Bucuresti sau Ilfov.
Spre deosebire de service-urile clasice, in care ti-ai repara in mod normal masina, noi oferim o serie de avantaje:
- Venim la tine acasa, in asa fel incat sa nu iti asumi riscul de a conduce cu un geam crapat;
- Avem o varietate mare de geamuri auto. Indiferent de tipul de masina pe care il conduci si de vechimea ei, avem geamul potrivit. Colaboram doar cu branduri cunoscute precum KMKI Glass, Nord Glass sau Benson si Fuyao;
- Transportul geamului il facem noi, in asa fel incat sa ne asiguram ca ajunge in cea mai buna stare la destinatie. Desi ar fi mai ieftin si mai simplu sa apelam la companii de livrari, nu vrem sa ne asumam niciun risc;
- Venim oriunde, oricand. Chiar daca nu esti acasa, putem veni si te ajutam cu montarea geamului. In felul acesta poti economisi bani si timp, pierdute in mod normal atunci cand decizi sa mergi intr-un service auto;
- Geamurile pe care le comercializam inglobeaza toate tehnologiile moderne, in asa fle incat sa iti ofere confortul de care ai nevoie. Majoritatea masinilor moderne sunt echipate cu geamuri ce au senzori de ploaie, filtre UV sau tehnologii care ajuta la dezaburire. Comercializand doar geamuri produse de branduri mari, ne asiguram ca toate aceste dotari sunt incluse.
Cand au aparut geamurile auto?
Desi pare greu de crezut, primele automobile nu aveau geamuri. Pana in 1904, soferii si pasagerii nu erau protejati de geamuri. In cel mai bun caz, acestia purtau o casca de protectie sau ochelari care sa tina la distanta praful sau eventualele pietre.
In 1904 a aparut ideea unor geamuri de protectie montat in partea frontala a vehiculului. Parbrizul a fost o inovatie extrem de importanta, deoarece oferea un urias plus de confort. Din pacate, parbrizele din prima parte a secolului trecut nu erau tocmai sigure. Realizate din sticla normala, acestea riscau sa se sparga la orice tip de soc sii reprezentau un urias pericol pentru pasageri. Nu de putine ori, cioburile parbrizelor au ranit conducatorii auto. Pe langa faptul ca era periculos, acest parbriz era si extrem de scump, ceea ce il facea destul de rar pe strazi.
Popularitatea din ce in ce mai mare a geamurilor a dus la ieftinirea acestora. Astfel, in 1930 aproape toate autovehiculele aveau parbrize si multe dintrer ele au inceput sa aiba si geamuri laterale, lunete si sa fie acoperite. Confortul a crescut in mod considerabil iar producatorii au inceput sa fie preocupati de siguranta pasagerilor. Astfel, in 1927 a aparut primul geam care nu mai producea cioburi periculoase in momentul in care se spargeam. 7 ani mai tarziu, in 1934, geamul curbat a inceput sa fie din ce in ce mai popular iar din 1960 standardele de siguranta au inceput sa fie din ce in ce mai numeroase si mai interesante.
Astazi, toate geamurile auto sunt foarte rezistente in fata socurilor iar ideea de a se sparge in cioburi periculoase este inexistenta. Parbrizele sunt laminate si sunt formate din 3 straturi, in asa fel incat sa nu se sparga, in timp ce geamurile laterale sunt prelucrate termic, in asa fel incat atunci cand se sparg sa produca mii de cioburi micute, necontondente , care sa nu reprezinte niciun pericol pentru oameni.
Poti preveni uzura geamurilor?
Cel mai adesea nu. Este imposibil sa prevezi o ploaie cu grindina sau sa te feresti de pietrele aruncate de alte vehicule pe drum. Evident, poti incerca sa iti parchezi masina in locuri in care nu exista riscul sa cada crengi, poti evita drumurile pietruite sau poti sa iti cumperi un garaj.
De asemenea, poti incerca sa eviti slabirea geamurilor:
- Curata-le frecvent de praf;
- Nu tranti usile atunci cand le inchizi;
- Ridica stergatoarele atunci cand ninge;
- Foloseste intotdeauna stergatoare de foarte buna calitate.
Daca ai o problema cu parbrizul si trebuie sa fie inlocuit, poti sta linistit. Nu este nici pe departe o problema atat de grava precum ti-ai inchipui ca este ci se rezolva intr-un timp scurt. Tot ceea ce trebuie sa faci este sa apelezi la noi.

Parbrizul, o istorie bogata, presarata cu foarte multe momente importante

Client's Says

Orice automobil trebuie sa iti poata oferi siguranta, manevrabilitate si confort. Parbrizul are un rol extrem de important in toate aceste cerinte, deoarece reuseste sa ii protejeze pe pasageri de vant, ploaie, diverse pericole de pe drum ( crengi, grindina, pietricele, etc) si temperaturi extreme. Parbrizul poate fi considerat una dintre cele mai mari inovatii auto de la aparitia vehiculelor pana astazi, deoarece a schimbat complet modul in care sunt construite si exploatate masinile.
Ideea unui parbriz a aparut la inceputul secolului XX. Pana atunci, putinele automobile care circulau pe strazi nu aveau niciun fel de protectie implementata, soferii fiind nevoiti sa poarte casti si sa se fereasca de eventualele obstacole. Este adevarat ca nici viteza pe care o atingeau masinile din trecut nu era atat de mare precum cea pe care o pot atinge masinile de astazi. Primele parbrize au fost realizate din sticla simpla. Desi erau eficiente impotriva vantului si a intemperiilor, acestea prezentau un pericol serios in momentul in care masina suferea un accident. Practic, orice soc fizic spargea parbrizul, iar cioburile ajungeau sa fie un real pericol pentru oameni. Din fericire, timpul a dat nastere unor tehnologii din ce in ce mai eficiente. Senzori moderni, parbrizele tratate la temperaturi inalte pentru a se sparge in cioburi mici, necontondente sau parbrizele realizate din mai multe straturi de geam si folii de plastic intre ele, toate au dus la obtinerea unei doze din ce in ce mai mare de confort si de siguranta. Un parbriz modern, realizat din sticla securizata, nu va fi periculos pentru pasageri, ba chiar va putea declansa airbag-urile, stergatoarele de ploaie sau luminile auto atunci cand este nevoie de ele. Sticla securizata poate rezista la zgomote, la temperaturi extreme, la emisii UV si la o multime de alte pericole.
Care sunt tehnologiile inglobate in parbrizele moderne?
- Izolare fonica cu ajutorul careia zgomotele de pe drum nu mai sunt resimtite de pasageri;
- Filtrarea emisiilor UV, in asa fel incat acestea sa nu reprezinte niciun pericol;
- Senzori care pornesc automat stergatoarele, atunci cand este nevoie de ele, care pornesc incalzirea pentru a putea dezgheta geamul pe timp de iarna, etc;
- Camere de supraveghere care ajuta in momentul parcarii.
Pe masura ce trece timpul, tehnologiile moderne sunt din ce in ce mai prezente in parbrize, ceea ce este un mare avantaj, insa poate fi si un dezavantaj financiar in momentul in care parbrizul se crapa. Din pacate, drumurile proaste, pietrele, crengile, grindina si diversi alti factori pot duce la aparitia crapaturilor in parbriz. Chiar daca un parbriz crapat nu este periculos, acesta genereaza disconfort si trebuie sa fie inlocuit. Marea problema este costul. Un parbriz cu toate tehnologiile inglobate poate sa aiba un cost considerabil.
Trocmai de aceea, am ales sa dezvoltam un magazin de parbrize prin care sa livram produse de cea mai buna calitate, la preturi optime.
Cele mai bune parbrize de pe piata si cele mai atractive preturi pe parbrize-ieftine.ro
Suntem o echipa de profesionisti care de-a lungul timpului au montat mii de parbrize. De-a lungul timpului, am dezvoltat o relatie stransa cu cei mai importanti producatori ( NordGlass, Starglass, XYG, Benson, Etc ) si am reusit sa acoperim o buna parte dintre cerintele clientilor nostri.
Oferim o gama variata de parbrize, pentru orice tip de masina. Printre avantajele pe care le oferim prin serviciul nostru se numara si urmatoarele:
- Optimizam foarte bine preturile, in asa fel incat sa ne asiguram ca avem cele mai mici preturi de pe piata;
- Livram parbrizul acolo unde este masina. Daca esti in Bucuresti, Ilfov sau imprejurimi, iti livram parbrizul pana la tine acasa. Ne ocupam personal de livrare, in asa fel incat sa ne asiguram ca parbrizul ajunge la destinatie in deplina stare;
- Montam parbrizul cu cea mai mare atentie. Asiguram serviciul de montaj cu ajutorul echipei de profesionisti care a acumulat o experienta vasta de-a lungul timpului;
- Oferim garantie pentru fiecare lucrare pe care o facem.
Iti poti proteja parbrizul impotriva crapaturilor?
Din pacate, de cele mai multe ori crapaturile apar din cauze ce nu pot fi controlate. O creanga cazuta pe parbriz, grindina, o piatra sarita pe drum sau o groapa care sa genereze vibratii puternice pot duce la inevitabila problema.
Din fericire, poti lua anumite decizii care sa scada riscul de aparitie a crapaturilor :
1. Schimba stergatoarele frecvent, in asa fel incat sa nu se toceasca. De foarte multe ori, stergatoarele tocite ajung sa zgarie parbrizul;
2. Curata geamul de praf. Praful este si el un factor important care duce la slabirea parbrizului;
3. Evita trantirea usilor. Daca trantesti usile generezi vibratii care slabesc sticla si o fac mult mai vulnerabila in fata socurilor;
4. Parcheaza masina in locuri in care nu exista riscul sa cada crengi, tencuiala sau pietre si in locuri in care riscul de accidente este minim;
5. Pe timp de iarna incearca sa ridici stergatoarele, in asa fel incat sa nu inghete si sa se lipeasca pe parbriz.
Ce trebuie sa ai in vedere atunci cand achitizionezi un parbriz?
Achizitia unui parbriz trebuie sa tina cont de cateva elemente. In primul rand, asigura-te ca este produs de un producator mare. De asemenea, asigura-te ca este echipat cu toti senzorii ( de lumina, de ploaie, filtru de polarizare, etc), cu elemente pentru etansarea si fixarea sticlei si cu fereastra pentru VIN.
Nu in ultimul rand, asigura-te ca parbrizul este montat corect, deoarece un parbriz oricat de bun, daca nu este montat corect prezinta riscuri mult mai mari de a se sparge.