Parbrize Dacia Ieftine Bucuresti

Parbrize Dacia ieftine

Parbrize Dacia ieftine

Comercializam, livram si montam la domiciliul clientului, in Bucuresti si Ilfov o gama larga de parbrize ieftine pentru marca Dacia

Producatorul de la Mioveni reuseste sa ne surprinda mereu cu masini Dacia tocmai bune pentru cei care isi doresc o experienta de condus sigura. Iar gama de masini Dacia poate fi catalogata drept una economica, eficienta si in acelasi timp placuta din punct de vedere al designului. Drept urmare, am decis si noi sa va prezentam in acest material povestea producatorului autohton, precum si cateva noutati legate de progresul acestuia. Iata ce surprize ne-a pregatit acesta. Povestea Dacia incepe undeva in 1966, anul in care a fost ridicata Uzina de Autoturisme de la Mioveni. Aceasta constructie s-a dovedit una extrem de rapida, deoarece a durat doar un an si jumatate si a fost ridicata la initiativa producatorului Renault care dorea asamblarea unui model Renault sub marca Dacia. Astfel, dupa obtinerea licentei frantuzesti, in 1968 statul roman, in colaborare cu Renault a inceput constructia modelului Dacia 1100 sub licenta R8. Mai tarziu, in 1969, a intrat in productie autoturismul Dacia 1300, care avea la baza modelul frantuzesc Renault 12. Acest model ce pare acum o amintire indepartata, se dovedea un model economic si destul de modern. Avesta avea o capacitate 54 CP si ajungeam la o viteza de 144 km/h. Consumul era de 9,4 litri. Interesant este ca in 1970 au fost lansate nu mai putin de trei variante ale modelului 1300, respectiv: modelul Standard, Lux si Lux Super 1301 (folosit ca masina de serviciu numai de membrii Partidului Comunist Roman si de Securitate). Mai mult decat atat, modelul 1301 Lux Super avea dotari pe care celelalte masini nu puteau face altceva decat sa le viseze. Printre acestea amintim: radio, scaune suprainaltate in partea din fata, dublu circuit pentru franare, oglinzi retrovizoare exterioare, oglinda interioara, bricheta electrica, torpedou iluminat, parasolar cu oglinda, instalatie de curatare a parbrizului. Totodata, aceasta masina era disponibila si in culori mai inchise si eleganta precum negru. Anul 1973 are si el o insemnatate deosebita pentru producatorul Dacia. Atunci a inceput productia modelelor de tipul Break. Totodata, autoutilitara Dacia 1302 a fost scoasa si ea din productie in 1975. Dacia 1300 break Abia in 1995, a fost lansat primul autoturism 100% romanesc. Inginerii romani au creat Dacia Nova, care fusese inspirat din Renault 11 si Peugeot 309. Masina dispunea de 5 usi si 5 scaune si era de tipul hatchback. Melancolicii isi aduc aminte si de Dacia Student – o masina care nu a fost produsa in serie, dar pe care comunistii au produs-o pentru tinerii care pleaca de acasa pentru studii. Astfel, aceasta era o masina mica, economica si usor de gestionat. Noi zicem ca initiativa nu fost rea deloc. O deosebita valoare o are si anul 1999, anul in care a avut loc privatizarea societatii Dacia. Aceasta a devenit, dupa cum stiti, marca a Grupului Renault si avea rolul de a sustine dezvoltarea acestui model pe pietele emergente. 2000 a fost anul in care colaborarea romano-franceza s-a concretizat intr-un model Dacia SuperNova. In anul 2003 ne aduce Dacia Solenza, disponibila in versiunea 1,4 MPI, iar apoi 1,9D. Dacia Logan, in versiunile 1,4 MPI si 1,6 MP1 a aparut in 2004, iar in 20015 acesta a depasit recordurile Dacia anterioarea: 164 000 unitati vandute. Cu Dacia Sandero facem cunostinta in 2008, in timp ce Dusterul se lanseaza in 2010. Cutie automata pentru masini Dacia O veste care i-a suparat putin de conducatorii de masini Dacia clasice. In 2015, Dacia a lansat cutia automata pentru masinile sale Logan si Sandero. Aceasta poarta denumirea de Easy-R, iar producatorii au decis ca pe langa schimbarea automata a vitezelor sa o pastreze si pe cea manuala. Odata, cu acest lucru, preturile automobilelor lansate mai intai in Franta, a crescut cu aproximativ 600 de euro fata de pretul initial. Dacia Logan in varianta decapotabila nu este o idee traznita, ci un model cabrio materializat de catre K9 Service. Deocamdata, nu putem intra in posesia unei asemeni masini, ci ea este doar la stadiul de showcar. Insa, modelul Dacia Logan Cabrio, disponibil in doua usi, are tapiterie de culoare alba, scaune sportive si abia asteapta sa ne demonstreze ce poate. Versiunea Pick-Up a noii Dacia Duster de generatie a doua. Aceasta a fost prezentata in luna septembrie a acestui an, cu ocazia evenimentului IAA Hannover Commercial Vehicle Show si a reprezentat o surpriza neasteptata si placuta pentru sustinatorii brandului romanesc. Pick-ul pastreaza in mare parte caracteristicile estetice ale originalului pe care il stim cu totii, diferenta constand in faptul ca in locul banchetei situate in parte din spate si a portbagajului a fost asezata o bena. Iar in ceea ce priveste detaliile tehnice, acest model de Duster generatia a doua, vine cu o cabina simpla, si un motor 1,5 dCi cu o putere de 110 CP. Motorizare „nervoasa” pentru gama Duster La celebrul eveniment – Salonul Auto de la Paris, Dacia si-a surprins sustinatorii cu o motorizare turbo pe benzina de 1,3 litri TCE. Este vorba de doua configuratii de putere: prima este cea de 130 CP la 5000 rotatii pe minut si 240 Nm cuplu, iar a doua este reprezentata de 150 CP la 5250 rotatii pe minut si 250 Nm cuplu incepand cu 1600 rotatii pe minut. Iar aceasta noua motorizare poate fi insotita de o tractiune de tipul 4×2 sau 4×4. Masini Dacia Duster cu instalatie GPL din fabrica Dusterul cu instalatie GPL este disponibil in versiunea 1,6 L. Deocamdata, modelul este destinat pietei din Franta, insa acesta demonstreaza ca Dacia impreuna cu Renault fac progrese serioase pentru dezvoltarea acestui brand de renume. In plus, producatorii au optimizat procesul de arderele al gazului lichid, astfel incat consumul sa fie unul rezonabil. Acestea fiind zise, te asteptam in showroomul Redac pentru a vedea modelele Dacia pe care ti le punem la dispozitie. Avem o gama generoasa de produse, care abia asteapta sa fie conduse de catre un sofer care stie sa aprecieze acest brand autohton. Totodata, iti reamintim superoferta din aceasta perioada din gama Dacia. Daca achizitionezi o masina din gama Dacia, iti facem noi cadou anvelopele de iarna. Vino in showroomul Redac ca sa afli cum stau lucrurile. Misiunea Dacia este crearea de automobile de familie moderne si robuste pentru toti cei din România. Dacia dezvolta o întreaga gama de modele care va cuprinde mai multe tipuri de vehicule de persoane si utilitare. Automobile Dacia continua autonom productia de autoturisme derivate din gama Renault 12 si dupa anul 1978. In anul 1995 Acest an este marcat de lansarea primului autoturism conceput 100% de inginerii români, Dacia Nova. In anul 1998 Dacia aniverseaza trei decenii de la producerea primului automobil Dacia, de pe portile uzinei a iesit autoturismul cu numarul 2.000.000. În acelasi an întreprinderea a obtinut Certificatului de Atestare a Implementarii Sistemului Calitatii ISO 9001. Dacia Duster - Crossover In anul 1999 Dacia devine o marca a Grupului Renault. Renault preia Dacia si modernizeaza radical întreprinderea cu traditie de la Pitesti. Este începutul unei noi ere a calitatii pentru marca Dacia. Climatul dur al României, starea proasta a drumurilor si distantele mari la traversarea muntilor Carpati impun crearea unor autovehicule extrem de rezistente. Dacia Sandero In anul 2004 Dacia lanseaza sedanul de familie Logan, un simbol al reînnoirii marcii. În anii care urmeaza, sunt doborâte toate recordurile de fabricatie. Ulterior, gama este extinsa cu modelul Logan MCV în 2006, Logan Van în 2007, Logan Pick-Up si Sandero în 2008 si Duster în 2010. Dacia Sandero Stepway In anul 2011 Dacia atrage peste 340.000 de noi clienti într-un singur an. Fabrica de la Pitesti functioneaza acum la capacitate maxima. Fabrica de la Somaca (Maroc) vine în sprijinul fabricii de la Pitesti. Dacia Lodgy Se deschide o noua fabrica în Tanger (Maroc). Se deschide o noua fabrica în Tanger (Maroc) pentru extinderea gamei Dacia cu modelele „Lodgy”, un monovolum de familie cu cinci sau sapte locuri, si autovehiculul pentru activitati în timpul liber Dokker si Dokker Van. Fabrica Dacia a scos pe piata mai multe modele Dacia Sandero, Dacia Lodgy, Dacia Logan, Dacia 1310, Dacia Dokker, Dacia Duster, Dacia Solenza fabricate intre ani 1994, 1995, 1996, 1997, 1998, 1999, 2000, 2001, 2002, 2003, 2004, 2005, 2006, 2007, 2008, 2009, 2010, 2011, 2012, 2013, 2014, 2015, 2016, 2017, 2018, 2019, 2020, 2021. Avem in stoc Parbriz Dacia Sandero, Parbriz Dacia Lodgy, Parbriz Dacia Logan, Parbriz Dacia 1310, Parbriz Dacia Dokker, Parbriz Dacia Duster, Parbriz Dacia Solenza fabricate intre ani 1994, 1995, 1996, 1997, 1998, 1999, 2000, 2001, 2002, 2003, 2004, 2005, 2006, 2007, 2008, 2009, 2010, 2011, 2012, 2013, 2014, 2015, 2016, 2017, 2018, 2019, 2020, 2021.

Inlocuirea (Montajul, Schimbarea) Parbrizului, Lunetei auto sau a Geamului auto se poate face in atelierul nostru, la domiciliu clientului sau in orice locatie aleasa de client in orice sector din Bucuresti Sector 1, Sector 2, Sector 3, Sector 4, Sector 5, Sector 6 si Ilfov.




Toate marcile de parbize, lunete si geamuri laterale comercializate

Marci Parbize

Toate marcile de parbize, lunete si geamuri laterale comercializate




Producatori de parbize, lunete si geamuri laterale

Producatori parbize

Producatori parbize

Prezentare video a marcii DACIA

Video Parbrize ieftine Bucuresti, Marci, Producatori

Ti-ai putea inchipui o masina fara geamuri? Cu siguranta nu! Chiar si masinile decapotabile au geamuri, dintr-un motiv cat se poate de simplu: pentru a oferi protectie. Atat parbrizele, cat si lunetele sau geamurile laterala ofera protectie in timpul rularii, ferindu-i pe pasageri de praf, pietre si alte pericole. Pe langa asta, un geam auto bine ales poate contribui la aerodinamica vehiculului. Oricat de bine ar fi construite insa, geamurile risca sa fie sparte. Chiar si geamurile auto ultra securizate pot ajunge sa aiba crapaturi si lovituri, in conditiile in care exista pericole la tot pasul: pietre, crengi, grindina, etc...Din fericire, inlocuirea unui geam nu este atat de dificila precum ti-ai inchipui.
Livram si montam geamuri auto direct la tine acasa
Daca ai un geam crapat sau spart, cea mai buna solutie pe care o ai la indemana este sa il inlocuiesti. In cazul in care circuli cu parbrizul crapat, spre exemplu, te expui unor riscuri inutile. Din fericire, inlocuirea parbrizului sau a celorlalte geamuri auto se face foarte usor. Tot ceea ce trebuie sa faci este sa ne contactezi ( telefonic sau pe email), sa ne spui ce masina conduci si care este geamul cu probleme si sa ne astepti. Venim la tine cu geamul potrivit, oriunde ai fi in Bucuresti sau Ilfov.
Spre deosebire de service-urile clasice, in care ti-ai repara in mod normal masina, noi oferim o serie de avantaje:
- Venim la tine acasa, in asa fel incat sa nu iti asumi riscul de a conduce cu un geam crapat;
- Avem o varietate mare de geamuri auto. Indiferent de tipul de masina pe care il conduci si de vechimea ei, avem geamul potrivit. Colaboram doar cu branduri cunoscute precum KMKI Glass, Nord Glass sau Benson si Fuyao;
- Transportul geamului il facem noi, in asa fel incat sa ne asiguram ca ajunge in cea mai buna stare la destinatie. Desi ar fi mai ieftin si mai simplu sa apelam la companii de livrari, nu vrem sa ne asumam niciun risc;
- Venim oriunde, oricand. Chiar daca nu esti acasa, putem veni si te ajutam cu montarea geamului. In felul acesta poti economisi bani si timp, pierdute in mod normal atunci cand decizi sa mergi intr-un service auto;
- Geamurile pe care le comercializam inglobeaza toate tehnologiile moderne, in asa fle incat sa iti ofere confortul de care ai nevoie. Majoritatea masinilor moderne sunt echipate cu geamuri ce au senzori de ploaie, filtre UV sau tehnologii care ajuta la dezaburire. Comercializand doar geamuri produse de branduri mari, ne asiguram ca toate aceste dotari sunt incluse.
Cand au aparut geamurile auto?
Desi pare greu de crezut, primele automobile nu aveau geamuri. Pana in 1904, soferii si pasagerii nu erau protejati de geamuri. In cel mai bun caz, acestia purtau o casca de protectie sau ochelari care sa tina la distanta praful sau eventualele pietre.
In 1904 a aparut ideea unor geamuri de protectie montat in partea frontala a vehiculului. Parbrizul a fost o inovatie extrem de importanta, deoarece oferea un urias plus de confort. Din pacate, parbrizele din prima parte a secolului trecut nu erau tocmai sigure. Realizate din sticla normala, acestea riscau sa se sparga la orice tip de soc sii reprezentau un urias pericol pentru pasageri. Nu de putine ori, cioburile parbrizelor au ranit conducatorii auto. Pe langa faptul ca era periculos, acest parbriz era si extrem de scump, ceea ce il facea destul de rar pe strazi.
Popularitatea din ce in ce mai mare a geamurilor a dus la ieftinirea acestora. Astfel, in 1930 aproape toate autovehiculele aveau parbrize si multe dintrer ele au inceput sa aiba si geamuri laterale, lunete si sa fie acoperite. Confortul a crescut in mod considerabil iar producatorii au inceput sa fie preocupati de siguranta pasagerilor. Astfel, in 1927 a aparut primul geam care nu mai producea cioburi periculoase in momentul in care se spargeam. 7 ani mai tarziu, in 1934, geamul curbat a inceput sa fie din ce in ce mai popular iar din 1960 standardele de siguranta au inceput sa fie din ce in ce mai numeroase si mai interesante.
Astazi, toate geamurile auto sunt foarte rezistente in fata socurilor iar ideea de a se sparge in cioburi periculoase este inexistenta. Parbrizele sunt laminate si sunt formate din 3 straturi, in asa fel incat sa nu se sparga, in timp ce geamurile laterale sunt prelucrate termic, in asa fel incat atunci cand se sparg sa produca mii de cioburi micute, necontondente , care sa nu reprezinte niciun pericol pentru oameni.
Poti preveni uzura geamurilor?
Cel mai adesea nu. Este imposibil sa prevezi o ploaie cu grindina sau sa te feresti de pietrele aruncate de alte vehicule pe drum. Evident, poti incerca sa iti parchezi masina in locuri in care nu exista riscul sa cada crengi, poti evita drumurile pietruite sau poti sa iti cumperi un garaj.
De asemenea, poti incerca sa eviti slabirea geamurilor:
- Curata-le frecvent de praf;
- Nu tranti usile atunci cand le inchizi;
- Ridica stergatoarele atunci cand ninge;
- Foloseste intotdeauna stergatoare de foarte buna calitate.
Daca ai o problema cu parbrizul si trebuie sa fie inlocuit, poti sta linistit. Nu este nici pe departe o problema atat de grava precum ti-ai inchipui ca este ci se rezolva intr-un timp scurt. Tot ceea ce trebuie sa faci este sa apelezi la noi.

Parbrizul, o istorie bogata, presarata cu foarte multe momente importante

Client's Says

Orice automobil trebuie sa iti poata oferi siguranta, manevrabilitate si confort. Parbrizul are un rol extrem de important in toate aceste cerinte, deoarece reuseste sa ii protejeze pe pasageri de vant, ploaie, diverse pericole de pe drum ( crengi, grindina, pietricele, etc) si temperaturi extreme. Parbrizul poate fi considerat una dintre cele mai mari inovatii auto de la aparitia vehiculelor pana astazi, deoarece a schimbat complet modul in care sunt construite si exploatate masinile.
Ideea unui parbriz a aparut la inceputul secolului XX. Pana atunci, putinele automobile care circulau pe strazi nu aveau niciun fel de protectie implementata, soferii fiind nevoiti sa poarte casti si sa se fereasca de eventualele obstacole. Este adevarat ca nici viteza pe care o atingeau masinile din trecut nu era atat de mare precum cea pe care o pot atinge masinile de astazi. Primele parbrize au fost realizate din sticla simpla. Desi erau eficiente impotriva vantului si a intemperiilor, acestea prezentau un pericol serios in momentul in care masina suferea un accident. Practic, orice soc fizic spargea parbrizul, iar cioburile ajungeau sa fie un real pericol pentru oameni. Din fericire, timpul a dat nastere unor tehnologii din ce in ce mai eficiente. Senzori moderni, parbrizele tratate la temperaturi inalte pentru a se sparge in cioburi mici, necontondente sau parbrizele realizate din mai multe straturi de geam si folii de plastic intre ele, toate au dus la obtinerea unei doze din ce in ce mai mare de confort si de siguranta. Un parbriz modern, realizat din sticla securizata, nu va fi periculos pentru pasageri, ba chiar va putea declansa airbag-urile, stergatoarele de ploaie sau luminile auto atunci cand este nevoie de ele. Sticla securizata poate rezista la zgomote, la temperaturi extreme, la emisii UV si la o multime de alte pericole.
Care sunt tehnologiile inglobate in parbrizele moderne?
- Izolare fonica cu ajutorul careia zgomotele de pe drum nu mai sunt resimtite de pasageri;
- Filtrarea emisiilor UV, in asa fel incat acestea sa nu reprezinte niciun pericol;
- Senzori care pornesc automat stergatoarele, atunci cand este nevoie de ele, care pornesc incalzirea pentru a putea dezgheta geamul pe timp de iarna, etc;
- Camere de supraveghere care ajuta in momentul parcarii.
Pe masura ce trece timpul, tehnologiile moderne sunt din ce in ce mai prezente in parbrize, ceea ce este un mare avantaj, insa poate fi si un dezavantaj financiar in momentul in care parbrizul se crapa. Din pacate, drumurile proaste, pietrele, crengile, grindina si diversi alti factori pot duce la aparitia crapaturilor in parbriz. Chiar daca un parbriz crapat nu este periculos, acesta genereaza disconfort si trebuie sa fie inlocuit. Marea problema este costul. Un parbriz cu toate tehnologiile inglobate poate sa aiba un cost considerabil.
Trocmai de aceea, am ales sa dezvoltam un magazin de parbrize prin care sa livram produse de cea mai buna calitate, la preturi optime.
Cele mai bune parbrize de pe piata si cele mai atractive preturi pe parbrize-ieftine.ro
Suntem o echipa de profesionisti care de-a lungul timpului au montat mii de parbrize. De-a lungul timpului, am dezvoltat o relatie stransa cu cei mai importanti producatori ( NordGlass, Starglass, XYG, Benson, Etc ) si am reusit sa acoperim o buna parte dintre cerintele clientilor nostri.
Oferim o gama variata de parbrize, pentru orice tip de masina. Printre avantajele pe care le oferim prin serviciul nostru se numara si urmatoarele:
- Optimizam foarte bine preturile, in asa fel incat sa ne asiguram ca avem cele mai mici preturi de pe piata;
- Livram parbrizul acolo unde este masina. Daca esti in Bucuresti, Ilfov sau imprejurimi, iti livram parbrizul pana la tine acasa. Ne ocupam personal de livrare, in asa fel incat sa ne asiguram ca parbrizul ajunge la destinatie in deplina stare;
- Montam parbrizul cu cea mai mare atentie. Asiguram serviciul de montaj cu ajutorul echipei de profesionisti care a acumulat o experienta vasta de-a lungul timpului;
- Oferim garantie pentru fiecare lucrare pe care o facem.
Iti poti proteja parbrizul impotriva crapaturilor?
Din pacate, de cele mai multe ori crapaturile apar din cauze ce nu pot fi controlate. O creanga cazuta pe parbriz, grindina, o piatra sarita pe drum sau o groapa care sa genereze vibratii puternice pot duce la inevitabila problema.
Din fericire, poti lua anumite decizii care sa scada riscul de aparitie a crapaturilor :
1. Schimba stergatoarele frecvent, in asa fel incat sa nu se toceasca. De foarte multe ori, stergatoarele tocite ajung sa zgarie parbrizul;
2. Curata geamul de praf. Praful este si el un factor important care duce la slabirea parbrizului;
3. Evita trantirea usilor. Daca trantesti usile generezi vibratii care slabesc sticla si o fac mult mai vulnerabila in fata socurilor;
4. Parcheaza masina in locuri in care nu exista riscul sa cada crengi, tencuiala sau pietre si in locuri in care riscul de accidente este minim;
5. Pe timp de iarna incearca sa ridici stergatoarele, in asa fel incat sa nu inghete si sa se lipeasca pe parbriz.
Ce trebuie sa ai in vedere atunci cand achitizionezi un parbriz?
Achizitia unui parbriz trebuie sa tina cont de cateva elemente. In primul rand, asigura-te ca este produs de un producator mare. De asemenea, asigura-te ca este echipat cu toti senzorii ( de lumina, de ploaie, filtru de polarizare, etc), cu elemente pentru etansarea si fixarea sticlei si cu fereastra pentru VIN.
Nu in ultimul rand, asigura-te ca parbrizul este montat corect, deoarece un parbriz oricat de bun, daca nu este montat corect prezinta riscuri mult mai mari de a se sparge.