Parbrize Daewoo Ieftine Bucuresti

Parbrize Daewoo ieftine

Parbrize Daewoo ieftine

Comercializam, livram si montam la domiciliul clientului, in Bucuresti si Ilfov o gama larga de parbrize ieftine pentru marca Daewoo

Compania Daewoo este un producator de automobile sud-coreean cu o istorie lunga si fascinanta. Daewoo poate fi considerat în siguranta unul dintre cele mai mari grupuri financiare si industriale din Coreea de Sud. Compania a fost fondata pe 22 martie 1967 sub denumirea „Daewoo Industrial”. Aceasta faimoasa companie din întreaga lume a fost odata un mic atelier nedescris angajat în repararea motoarelor auto, care a contribuit la dezvoltarea sa si i-a adus o celebritate în viitorul apropiat. În 1972, la nivel legislativ, dreptul de a se angaja în productia de masini a fost asigurat pentru patru companii, dintre care una a fost Shinjin, care s-a transformat ulterior într-o asociere între Daewoo si General Motors si apoi s-a reîncarnat în Daewoo Motor. Dar schimbarile au avut loc nu numai în numele în sine, ci si în statut. De acum înainte, Daewoo Corporation s-a specializat în productia de masini sud-coreene. Sediul central este situat în Seul. În ajunul anului 1996, Daewoo a construit trei centre tehnice la scara larga în diferite tari: Worthing în Marea Britanie, în Republica Federala Germania si orasul coreean Pulyan. Pâna în 1993, a existat o colaborare cu General Motors. Criza financiara asiatica din 1998 nu a trecut pe lânga companie, restrictiile privind accesul la împrumuturi ieftine si asa mai departe. Ca urmare - datorii mari, reduceri în masa si faliment. Compania a intrat sub jurisdictia General Motors în 2002. Cele mai mari companii din lume s-au luptat pentru a o achizitiona. Compania a adus o mare contributie la istoria industriei auto. Fondatorul Daewoo este Kim Wu Chung, care a fondat-o în 1967. Kim Woo Chung s-a nascut în 1936 în Coreea de Sud, în orasul Daegu. Tatal lui Kim Woo Chung a fost profesor si mentor al fostului presedinte Park Chung Hee, care l-a ajutat pe Kim în viitor cu o orientare spre afaceri. În adolescenta, a lucrat ca baiat de ziar. A absolvit prestigioasa scoala Gyeonggi, apoi a studiat economia în profunzime la Universitatea Yonsei, care se afla în Seul. Dupa ce a absolvit Yonsei, Kim s-a alaturat unei corporatii pentru instrumente de cusut si textile. Apoi, cu ajutorul a cinci persoane cu aceeasi universitate, a reusit sa creeze Daewoo Industrial. Aceasta companie a fost recreata de la mai multe firme falimentare, care în curând au transformat-o într-una dintre cele mai mari si mai de succes companii din Coreea din anii '90. Daewoo a simtit povara crizei asiatice, condusa la faliment, cu datorii uriase colosale, care nu erau nici macar pe jumatate acoperite de cele 50 de divizii ale corporatiei vândute de Kim. Datorita cantitatii uriase de salarii neplatite, Kim Wu Chung a fost inclus pe lista internationala de cautari de catre Interpol. În 2005, Kim Wu Chung a fost arestat si condamnat la 10 ani de închisoare si sanctionat cu o amenda de 10 milioane de dolari. În acel moment, averea lui Wu Chung era estimata la 22 miliarde de dolari. Kim Woo Chung nu si-a ispasit integral pedeapsa, întrucât a fost gratiat de presedintele Ro Moon Hyun, care i-a acordat amnistie. Compania a urmat destul de activ pietele europene si asiatice în anii 80, iar în 1986 a fost lansata prima masina sub aceasta marca. Este Opel Kadett E. Masina a fost exportata pe piata în alte tari sub un nume diferit Pontiac le Mans, pe piata actuala a fost numita si Daewoo Racer. Istoria acestei masini îsi schimba adesea numele. În procesul de modernizare, numele a fost schimbat în Nexia, acest lucru s-a întâmplat în 199a, iar în Coreea modelul a fost numit Cielo. Aceasta masina a aparut pe piata rusa în 1993. Dupa adunare a avut loc în filiale din alte tari. Pe lânga Nexia, în 1993 a fost demonstrata o alta masina, Espero, iar în 1994 a fost deja exportata pe piata europeana. Masina în sine a fost proiectata pe platforma globala a concernului General Motors. Bertone a fost autorul proiectarii masinilor. În 1997, productia de masini a acestei marci în Coreea a fost întrerupta. La sfârsitul anului 1997, debutul modelelor Lanos, Nubira, Leganza a fost prezentat pe piata internationala. Modelul compact Lanos a fost produs cu caroserii sedan si hatchback. Bugetul pentru productia acestui model a costat compania 420 milioane de dolari. În Coreea, productia Lanos s-a oprit în 2002, dar în alte tari productia este înca activa. Nubira (tradus din coreeana înseamna „calatorie în jurul lumii”) - masina a fost introdusa pe piata în 1997, produsa cu diverse caroserii (sedan, hatchback, break), cutia de viteze era atât manuala, cât si automata omatic. Designul acestui model în sine a durat 32 de luni (cu doua mai multe decât designul modelului Lanos) si a fost dezvoltat în Worthing. În procesul de modernizare, au existat multe inovatii si îmbunatatiri, în special în design, interior, motoare si multe altele. Acest model a înlocuit Espero. Sedanul Leganza poate fi clasificat ca o masina de clasa business. O multitudine de companii au depus eforturi pentru a crea acest model. De exemplu, compania italiana Ital Design a obtinut un rezultat colosal în proiectarea masinii, iar mai multe companii din diferite tari au lucrat simultan la proiectarea motoarelor. Siemens se ocupa de echipamentele electrice si asa mai departe. Avantajele acestei masini variaza de la finisaje la confort. Daewoo (Daewoo) - sud-coreean companie auto, parte a preocuparii General Motors. O caracteristica distinctiva a masinilor marcii este un raport rezonabil dintre pret si calitatea constructiei. De asemenea, trebuie remarcat faptul ca toate modelele Daewoo sunt caracterizate ca fiind masini destul de confortabile pentru clasa lor, usor de condus si destul de economice. În 1967, coreeanul Kim Wu Chun a creat grupul Daewoo, care reuneste mai multe companii implicate, printre altele, în productia de arme, aparate electrice, dispozitive electronice. Istorie producator de masini Daewoo a început în 1972, când autoritatile coreene au obtinut oficial permisiunea de a fabrica masini pentru Kia, Hyundai Motor, Asia Motors si Shinjin. Dupa un timp, s-a format o alianta de productie între Kia si Asia Motors. si producatorul Shinjin a devenit o companie sub numele Daewoo, care a fost fondata de concernul General Motors si compania Suzuki în 1972. Dupa un timp, tânarul producator coreean a primit noul sau nume Daewoo Motor. Pâna în 1993, compania a lucrat în strânsa cooperare cu concernul american General Motors. 1995 a marcat debutul companiei în Germania. Apoi, modelele Nexia si Espero au fost trimise pe piata germana. Baza pentru masina Nexia a fost germana Opel Kadett E, care a fost produsa din 1986 în Coreea. În Statele Unite, Nexia este cunoscut sub numele de Pontiac Le Mans, iar în Coreea de Sud, masina a fost vânduta sub numele Daewoo Racer. Modelul Nexia a aparut pe piata auto rusa în 1993. Mai târziu au început sa-l asambleze în Uzbekistan la uzina Uz-Daewoo, în România si în Rusia la uzina Krasny Aksai. Din 1988, compania a început productia hatchbackului Tico cu tractiune integrala, apartinând clasei „mini”. Masina a fost construita pe baza modelului Suzuki Alto. Din 1996, productia modelului a fost stabilita în Uzbekistan. Tot în 1996, producatorul de automobile sud-coreean deschide trei centre tehnice majore: în Worthing, situat în Marea Britanie, în Germania lânga München si în Coreea Pullian. Ulrich Benz, care a lucrat anterior la BMW, devine managerul sef al noilor proiecte pentru companie. În 1993, compania a lansat berlina Prince si un model mai confortabil numit B linkedin, bazat pe Opel Senator, care pâna atunci fusese scos de pe linia de asamblare. La Sfârsitul anului 1997 gama compania a fost completata cu trei noi modele simultan, care au devenit cele mai populare din întreaga istorie a marcii. Erau Lanos, Nubira si Leganza. Modelul Lanos a devenit primul proiect independent al producatorului coreean. Initial, s-a presupus ca Lanos va înlocui modelul Nexia anterior, dar nu mai putin popular. Dar, deoarece îmbunatatirile au fost nesemnificative, Lanos tocmai a obtinut publicul sau „suplimentar”. Totusi, acest model ar putea fi numit folk. Combina în mod ideal pretul si calitatea. Din 2005, masina a devenit cunoscuta sub numele de Chevrolet Lanos. Masina Nubira este o dezvoltare proprietara a sucursalei engleze a companiei. Tradus din coreeana, Nubira înseamna „calatorie în jurul lumii”. Modelul avea un motor transversal, tractiune fata si apartinea clasei de golf. În Rusia, masina era cunoscuta sub numele „Orion”. Din 2002, Nubira si-a schimbat platforma si a început sa fie produs sub numele de Daewoo Lacetti. Leganza este prima masina a marcii din segmentul business class. Acest model este cel mai confortabil si mai echipat din istoria companiei. Designul Leganza s-a bazat pe modelul Opel Senator deja întrerupt. În Rusia, aceasta masina a iesit sub numele „Condor”. În anul 1998, Daewoo Matiz a debutat la Salonul Auto de la Geneva. Era o masina mica, confortabila si, cel mai important, foarte manevrabila, care îi placea multor cumparatori europeni care prefera sa conduca masini mici de oras. Designul modern si elegant al masinii a fost dezvoltat de studioul ItalDesign. Matiz este cel mai faimos dintre toate vehiculele Daewoo. Din 2001, Matiz a fost asamblat la o fabrica din Uzbekistan. Pe forumul site-ului nostru Auto.dmir.ru exista un club de fani ai modelului Matiz, unde participantii îsi împartasesc experienta în operarea modelului si, de asemenea, îsi lasa pur si simplu feedback-ul. În 1998, criza asiatica a paralizat operatiunile companiei. Firma s-a confruntat cu mari dificultati. Autoritatile sud-coreene au respins ideea nationalizarii companiei. Multi producatori de automobile s-au luptat pentru dreptul de a dobândi marca. În 2000, Magnus cu tractiunea fata a debutat. În latina, cuvântul Magnus înseamna „grozav”. Interiorul masinii este foarte spatios si ofera mult spatiu atât pentru scaunele din fata, cât si pentru cele din spate. Datorita numarului mare de ajustari diferite ale scaunului soferului, o persoana de orice constructie poate fi gazduita pe acesta. Caracteristicile tehnice Daewoo Magnus deschid posibilitasi de alegere. Motorul de baza este un R4 8V de 2.0 litri cu 115 CP. Exista, de asemenea, modificari Magnus mai puternice, dar costul lor este mai mare. Daca decideti sa achizitionati acest model, atunci pe site-ul nostru Auto.dmir.ru din catalog exista reclame de vânzare de la descriere detaliata si fotografia modelului. Din 2002, compania se afla sub controlul deplin al corporatiei americane General Motors. Dupa jurisdictie, firma a fost redenumita GM Daewoo & Technology Co. De la 1 martie 2011 marca a încetat sa mai existe. tari care colecteaza si produc masini Daewoo - Coreea de Sud, Uzbekistan, Ucraina Ca o singura companie, a disparut în 1999. Din 2002, face parte din General Motors, din 2011 GM a abolit numele Daewoo si l-a înlocuit cu Chevrolet. Desi unele parti ale companiei continua sa fie produse sub numele de Daewoo. Compania, a carei marca Daewoo este bine cunoscuta în unele tari, este considerata relativ tânara pe piata auto globala. Însasi aspectul sau a fost o dovada a cât de repede a început sa se miste Coreea de Sud în ceea ce priveste dezvoltarea, a carei companie Daewoo a devenit una dintre primele din tara care s-a specializat în productia de masini. Numele companiei în care este asamblat Daewoo se traduce literalmente ca „Marele Univers”, desi multi soferi a caror masina este Daewoo s-ar putea sa nu fie de acord cu aceasta interpretare din cauza calitatii insuficiente (în comparatie cu marcile cult). Cu toate acestea, aceasta companie, a carei marca Daewoo nu a fost recunoscuta de ceva timp în propria tara, a reusit sa îsi croiasca drum la suprafata. În 1972, autoritatile sud-coreene au considerat ca doar Hyundai, Shinjin, Asia Motors si Kia aveau dreptul de a produce masini în tara. În curând, ultimele doua companii au fuzionat într-una singura, iar Shinjin a stabilit contacte cu producatorii americani si, dupa un timp, cu sprijinul General Motors, a fost transformata în Daewoo Motor. Pâna în 1993, fabricile în care sunt produse Daewoo au continuat sa coopereze cu americanii. În anii 90, masinile, al caror producator Daewoo nu dorea sa se limiteze la piata locala, au reusit sa „plece” în afara Coreei de Sud. Masinile companiei Daewoo Nexia, precum si Daewoo Espero au fost apreciate de consumatorul german si s-au stabilit cu succes pe piata auto. tari europene. În multe privinte, masina Daewoo Nexia seamana cu renumitul Opel Kadett E, lansat în Coreea de Sud în 1986. Interesant este ca aceeasi masina a intrat pe pietele nord-americane sub numele Pontiac Le Mans, iar printre localnici a devenit cunoscuta sub numele de Daewoo Racer. În anii 90, compania, a carei productie Daewoo a devenit din ce în ce mai avansata din punct de vedere tehnic, a început sa câstige din ce în ce mai multa popularitate, dar în timp a fost eliminata în categoria producatorilor de masini bugetare, ceea ce a devenit interesant pentru consumatorii din tarile CSI. Astazi, productia de masini a acestui brand este stabilita în mai multe tari, cu prioritate acelor state care s-au eliberat de Uniunea Sovietica. Masinile Daewoo au fost produse în Ucraina si Uzbekistan, unde au câstigat o popularitate considerabila datorita costului redus si calitatii tolerabile. La sfârsitul anilor '90, compania a început sa întâmpine dificultati financiare semnificative. Cu toate acestea, autoritatile sud-coreene au refuzat sa îl nationalizeze, facându-l un obiectiv interesant de achizitie. Câstigatorul licitatiei a fost General Motors, care a devenit filiala sa si i-a atribuit un nou nume - GM Daewoo Auto & Technology Co. Astfel, cooperarea strânsa dintre producatorii de automobile sud-coreeni si americani din trecut a permis Daewoo sa supravietuiasca într-o situatie dificila, ramânând un producator distinctiv cu propriul sau brand. Compania a fost fondata pe 22 martie 1967 cu numele Daewoo Industrial. Primul model al marcii a fost „Le Mans”, construit pe baza primei generatii „Opel Kadett E”. Acum, fara nicio exagerare, se poate spune, de fapt, Le Mans - cunoscut probabil printre noi masini straine pe piata auto interna. Daewoo Nubira - cercetare personala a companiei. Lucrarile la Nubira au început în 1993 si au durat 32 de luni. Sistemul a fost proiectat în Worthing, iar prima macheta de tip raft, modificata în viitorul apropiat, a fost prezentata publicului în 1994. A fost o masina de golf cu motor transversal si tractiune fata care a înlocuit cu succes Espero. În Federatia Rusa, versiunea este cunoscuta sub numele „Orion”. Modelul Leganza este încercarea firmei de a crea un model competitiv de clasa business. Era o masina mai confortabila si mai avansata a companiei. Designul a fost împrumutat de la corpul Opel Senator, care a fost finalizat de expertii italieni de la Italdesign. În Rusia, analogul acestui model se numeste „Condor”. Daewoo Matiz este un model cu tractiune fata a unei masini mici, motorul în care este situat transversal. Pentru prima data, masina a fost prezentata publicului în 1998 la Geneva. La mijlocul toamnei 2000, o noua versiune a lui Daewoo Matiz a fost prezentata la Paris. Dar, din cauza crizei financiare din 1998, firma Daewoo sa confruntat cu un numar imens de probleme. În ciuda eforturilor, guvernul sud-coreean a abandonat în continuare ideea nationalizarii companiei. Cele mai mari companii din lume au luptat pentru dreptul de a o achizitiona. Gama de productie proaspata a companiei este formata din 4 modele. Micul hatchback Matiz continua sa fie publicat doar cu actualizari cosmetice minore. Masina cu un nume necunoscut Aveo sa dovedit a fi, asa cum ar trebui, cel mai nou model Kalos eminent, care va înlocui binecunoscutul model Lanos. Aveo este disponibil în doua stiluri de caroserie: hatchback si sedan. Nubira II va lasa loc celor mai progresivi: hatchback-ul Lacetti si sedanul Nubira III. Linia Tacuma va fi consolidata si berlina Evanda, care va fi adjunctul Leganza. Patria Daewoo este Coreea. În aceasta tara se afla sediul DaewooMotorCo. Ltd si, din 1977, au fost produse faimoasele masini ale marcii. Din coreeana numele „Daewoo” este tradus prin „marele univers”. În conformitate cu aceasta valoare, conducerea a ales un logo sub forma unei imagini a scoicilor marine viagra generique au canada. Istoria înfiintarii corporatiei auto începe în 1972. În acel moment, erau deja patru cel mai mare producator de automobileinclusiv Kia, HyundaiMotor, AsiaMotors si Shinjin. Putin mai târziu, a fost creata o alianta între Kia si AsiaMotors, iar Shinjin a devenit cunoscut sub numele de Daewoo. Daewoo a fost fondata de preocuparile General Motors si Suzuki în acelasi 1972. Dupa ceva timp, producatorul auto a primit un nou nume DaewooMotor, care este cel mai bine cunoscut astazi. Atât la început, cât si în deceniile urmatoare, DaewooMotor a depus eforturi serioase pentru a fi un competitor demn al unor corporatii precum Hyundai si Kia cialis. Conducerea companiei sud-coreene nu numai ca a încheiat contracte cu preocupari auto mai mari, dar si-a stabilit propria productie în alte tari. Pietele americane si occidentale erau prea saturate, asa ca accentul a fost pus pe Europa de Est si Uzbekistan, unde au fost organizate fabrici de asamblare. De-a lungul timpului, aceste întreprinderi au început nu numai sa produca masini din ansambluri gata facute si piese aduse din Coreea de Sud, ci si-au stabilit si complet propria productie de masini. Daewoo s-a straduit întotdeauna sa faca produsele cât mai accesibile pentru consumatori. Prin urmare, în 1988, a fost lansat subcompactul Tico https://www.viagrasansordonnancefr.com/viagra-prix/, care a fost ulterior înlocuit de popularul Matiz. Dar, în afara de acest model, compania nu a reusit sa creeze alte premii de Viagra 100mg în pharmacie. Prin urmare, când în 1997-98. o criza financiara a lovit lumea, iar un producator de automobile sud-coreean a dat faliment. Mântuirea în aceasta situatie a fost transferul sub controlul fostilor parteneri de la General Motors. Noua structura a fost denumita GM DaewooAuto & TechnologyCo, iar masinile fabricate la fabricile Daewoo din Coreea de Sud au început sa fie produse sub marca Chevrolet. Dar divizia UzDaewoo nu a fost inclusa în General Motors, care a mentinut în viata masinile acestui brand. În plus, uzina din Uzbekistan se descurca atât de bine în conditiile pietei moderne încât ofera o concurenta demna în Rusia unui gigant precum AvtoVAZ. Piata noastra este o prioritate pentru UzDaewoo, dar exista si aprovizionari catre alte tari. În special, exportul de masini Daewoo este bine organizat. Firma sud-coreeana Motor Daewoo Co, Ltd. , care se afla în Seul, este specializata în productia de masini Din 1972, patru companii din Coreea au dreptul sa se angajeze în productia de masini, si anume: Hyundai Motor, Shinjin, Kia, Asia Motors. Ulterior, cele doua firme Kia si Asia Motors au fuzionat. si o companie precum Shinjin a format o societate mixta între Daewoo si General Motors. Câtiva ani mai târziu, s-a format o companie numita Daewoo Motors. Compania Daewoo a început sa se dezvolte dinamic si pâna în 1993 a lucrat îndeaproape cu General Motors. Din 1993, compania a lansat berlina Prince, precum si o varianta mai confortabila a modelului Brige. Linkin-ul B se baza pe Senatorul Opel, care fusese deja întrerupt pâna atunci. La începutul anului 1996, compania Daewoo au fost construite trei centre tehnice destul de mari în orasul Worthing - statul Marii Britanii, apoi nu departe de orasul München (Germania) si în Coreea - orasul Pulian. Managerul de proiect tehnic al Daewoo este Ulrich Betz, care la un moment dat a fost manager de nivel înalt al unei companii atât de mari ca BMW. Pe piata germana, în 1995 au aparut astfel de modele Daewoo, la fel de Nexia este o clasa mica si Espero - clasa de mijloc. Este ultima generatie a Opel Kadett E, care a fost lansata sub licenta în 1986 în Coreea. Numit Pontiac Le Mans, masina a fost exportat în Canada si SUA, iar pe piata locala a devenit cunoscut tuturor ca Daewoo Racer. În 1993, rusii au fost introdusi pentru prima data la acest model. În martie 1995, au efectuat o alta modernizare a masinii, iar modelul a fost redenumit Nexia (pentru Coreea - Cielo). Apoi, adunarea a fost transferata la filialele Daewoo din tari diferite: „Krasny Aksai” - în Rusia, „UzDaewoo” - în Uzbekistan, Rodae - în România. Nexia este un vehicul confortabil, atractiv si modern, echipat cu sistem electronic injectie de combustibil, sistem eficient de încalzire si aer conditionat. Are o cutie de viteze cu 5 trepte. Cutia de viteze este fabricata la cele mai înalte standarde. Ceea ce îi da dreptul sa garanteze o deplasare lina si precisa. Ambreiajul hidraulic este usor si are un grad ridicat de fiabilitate. Masina este usor de condus, deoarece suspensia ofera o calatorie confortabila. Bara de protectie îmbunatatita si bara de usa ofera o siguranta sporita. Cu daune minime în situatii de urgenta, barele de protectie includ un sistem de absorbtie a energiei de impact pas cu pas. Masina este confortabila datorita urmatoarelor elemente: control central al încuietorilor usilor si al rezervorului de combustibil, geamuri electrice, sistem stereo cu difuzoare, control al distantei farurilor. Corp Nexia realizat în traditia clasica a sedanelor cu patru usi. Capacitatea motorului este de 1,5 litri, asigurând astfel performante ridicate. De asemenea, motorul este echipat cu un sistem de injectie cu combustibil în mai multe puncte, datorita caruia asigura functionarea lina a motorului, economia de combustibil si nivel scazut toxicitate de evacuare. Motorul este echipat cu un sistem electronic de aprindere, care face posibila pornirea la prima încercare în aproape orice conditii. Conditiile pentru cazare confortabila de 5 persoane si bagaje sunt create în masina. Scaunele confortabile sunt acoperite cu material. Pe baza celor de mai sus, putem concluziona ca Nexia este rentabilitate, fiabilitate, siguranta, calitate si confort. Modelul apartine clasei „mini”. Masina se bazeaza pe Suzuki Alto, o masina compacta japoneza. Modelul a început sa fie produs în 1988 în Coreea de Sud, iar din 1996 în Uzbekistan. Cele mai recente modele au fost lansate în 1994. Caroseria masinii este mica, dar cabina este foarte confortabila. Cabina poate gazdui confortabil patru persoane. Datorita dimensiunilor sale compacte, se simte minunat pe strazile marilor noastre orase. Masina are un motor cu trei cilindri care permite unei masini atât de mici sa tina pasul cu alte masini din aval. Suspensia masinii poate fi numita destul de confortabila. Designul nepretentios si dimensiunea redusa fac costul modelului accesibil. Daca comparam modelul cu Oka intern, atunci acest model pare foarte atractiv. Este destul de fiabil si îndeplineste un set decent de calitati ale consumatorilor. La sfârsitul anului 1992 - la începutul anului 1993 a fost introdus pentru prima data, care a fost proiectat de Bertone. Masina este proiectata pe baza modelelor Opel-Ascona. fabricat din materiale ieftine, dar acest lucru nu împiedica masina sa arate destul de moderna si solida. Desi acest model are mai mult de zece ani, si în vremea noastra arata bine. Exista suficient spatiu pentru sofer si pasageri, atât în \u200b\u200bprimul rând, cât si în rândul din spate al scaunelor. Daewoo Espero are o plimbare buna, care permite masinii sa nu încetineasca pe gropile si gropile noastre. Prin aceasta calitate, masina aminteste oarecum de modelele americane. Se deplaseaza bine de-a lungul traiectoriei, desi rolele excesive pot interfera în viraje. Motoarele sunt fiabile, deoarece sunt testate în timp. Dar, în ceea ce priveste trenul de rulare, acesta nu este prea puternic si necesita din când în când unele investitii. Dar piesele sunt disponibile si ieftine. - o masina confortabila cu un pret accesibil si ieftin. Pâna la sfârsitul anului 1997, compania a prezentat cele mai recente trei modele Daewoo, si anume: Nubira, Lanossi Leganza. A fost nevoie de 30 de luni pentru a dezvolta masina, iar în 1997 a fost prezentat modelul. A fost primul model Daewoo pe care firma l-a proiectat independent. a trebuit sa înlocuiasca modelul, luând doar directia si suspensia din acesta. Studioul italian Ital Design, care proiecteaza caroserii pentru masini, a proiectat o caroserie pentru model, facând masina sa arate destul de frumos. Interiorul modelului este realizat din materiale ieftine, dar designerii au încercat sa-l realizeze astfel încât patrunderea în masina, interiorul interiorului sa va provoace emotii foarte placute. Masina are trei motoare, dintre care volumele sunt de 1,3; 1,5; 1.6. din categoria masinilor mici, dar asta nu îl împiedica sa aiba o plimbare decenta. Modelul are o izolare fonica buna. Doar la viteze de peste 120 km / h puteti auzi un fel de zgomot. sasiul este de scurta durata. Dar daca va amintiti costul mic, atunci acest mic dezavantaj poate fi iertat pentru ea. Prin urmare, daca doriti sa cumparati o masina proaspata si chiar nu la un pret scump, atunci aceasta este o alegere excelenta pe care ati putea sa o faceti. Firma a dezvoltat modelul independent. Dezvoltarea a început în 1993. si dupa 32 de luni la Worthing, designul a fost dezvoltat. La sfârsitul anului 1994, a fost prezentat primul aspect, dar ulterior a fost schimbat. si în 1997 a fost lansat modelul. Masina apartine clasei de golf cu motor transversal. Modelul a fost înlocuit. Modelul este disponibil în patru tipuri de caroserie: sedan, hatchback cu trei si cinci usi si un break cu cinci usi. Corpul modelului este asamblat destul de bine, are un strat anticoroziv. Interiorul este realizat din materiale ieftine, detaliile se potrivesc bine, iar designul este placut. Chiar si dupa câtiva ani de functionare a masinii, panourile interioare nu vor zangani. Motoarele modelului ofera o dinamica decenta. Suspensia este, de asemenea, construita astfel încât pasagerii masinii sa nu auda vibratii inutile. Daca aveti grija de masina, aceasta va poate servi mult timp si veti fi multumiti. Modelul este conceput pentru persoanele care doresc sa cumpere o masina moderna, fiabila si, cel mai important, proaspata la un pret ieftin. Acesta este un model de motor transversal cu tractiune fata. În comparatie cu modelele si modelele, Matiz este cu aproape 10 cm mai mare atât în \u200b\u200bînaltimea, cât si în latimea Tico si are un design modern si elegant. Corpul modelului are forme usor netede - un parbriz mare rotunjit care intra usor în continuarea capotei, arcurile de roti largite, farurile ovale. Parbrizul mare ofera vehiculului o vizibilitate excelenta, iar liniile convexe subliniaza proprietatile aerodinamice bune ale modelului. Exista mai multe optiuni de configurare, inclusiv aer conditionat, servodirectie si radio. si ultima versiune a modelului este echipata cu un pachet de putere completa si un schimbator de CD-uri pentru 6 discuri. Caroseria masinii este proiectata pentru a asigura siguranta atât a soferului, cât si a pasagerilor. Acoperisul este suplimentar armat. Grinzile portante care sunt integrate în usi reduc riscul de deformare a caroseriei, ajuta la prevenirea blocarii si asigura astfel ocupantilor protectie în caz de coliziune. Cu o tehnologie înalta, a fost dezvoltat un rezervor de combustibil din plastic care previne scurgerile de combustibil si incendiile ulterioare daca vehiculul se rastoarna. Interiorul masinii poate gazdui cu usurinta patru persoane, desi daca îl privesti din exterior, nu poti spune asta. Masina este echipata cu un motor cu trei cilindri 0,8 SOHC MPI, care functioneaza pe benzina, cu un sistem distribuit de injectie de combustibil. Sistemul de injectie asigura o putere mare, precum si o economie de combustibil, ceea ce este foarte important în timpul nostru. si în ciuda tuturor parametrilor motorului, Matizplimbari foarte rapide în jurul orasului, iar usurinta de functionare si dimensiunile reduse ale masinii îl fac sa se simta bine în trafic. Modelul este foarte usor de parcat. sigur. Sistemul modern de securitate al masinii permite soferului sa ramâna încrezator în orice situatie rutiera si chiar dificila. Modelul este echipat cu urmatoarele elemente de siguranta active: frâne, ABS cu patru canale, echipat cu boostere puternice de 7 inch, doua airbaguri. Vehiculul este echipat cu un sistem de recirculare a gazelor de esapament. Sistemul ajuta la reducerea pierderilor de combustibil si contribuie, de asemenea, la emisiile de gaze mai putin daunatoare. De asemenea, este instalat un sistem EMS controlat de un computer de bord. Masina se caracterizeaza printr-un nivel excelent de confort si pret accesibil... Daewoo Matiz este rapid si economic, ceea ce este ideal pentru oras. Un pret rezonabil si excelent specificatii face din masina un favorit printre un numar mare de soferi. În 1998 (dupa criza financiara asiatica) Daewoo s-a confruntat cu mari dificultati. Toamna 2002 Daewoo mutat oficial în Motoare generale... Compania si-a schimbat numele în GM Daewoo Auto & Technology Co. Producatorul de autoturisme Daewoo a scos pe piata mai multe modele Daewoo Musso, Daewoo Lacetti, Daewoo Matiz, Daewoo Evanda, Daewoo Rexton, Daewoo Lanos, Daewoo Tacuma, Daewoo Korando, Daewoo Kalos, Daewoo Tico, Daewoo Nubira, Daewoo Leganza, Daewoo Nexia fabricate intre ani 1994, 1995, 1996, 1997, 1998, 1999, 2000, 2001, 2002, 2003, 2004, 2005, 2006, 2007, 2008, 2009, 2010, 2011, 2012, 2013, 2014, 2015, 2016, 2017, 2018, 2019, 2020, 2021. Avem in stoc Parbriz Daewoo Musso, Parbriz Daewoo Lacetti, Parbriz Daewoo Matiz, Parbriz Daewoo Evanda, Parbriz Daewoo Rexton, Parbriz Daewoo Lanos, Parbriz Daewoo Tacuma, Parbriz Daewoo Korando, Parbriz Daewoo Kalos, Parbriz Daewoo Tico, Parbriz Daewoo Nubira, Parbriz Daewoo Leganza, Parbriz Daewoo Nexia fabricate intre ani 1994, 1995, 1996, 1997, 1998, 1999, 2000, 2001, 2002, 2003, 2004, 2005, 2006, 2007, 2008, 2009, 2010, 2011, 2012, 2013, 2014, 2015, 2016, 2017, 2018, 2019, 2020, 2021.

Inlocuirea (Montajul, Schimbarea) Parbrizului, Lunetei auto sau a Geamului auto se poate face in atelierul nostru, la domiciliu clientului sau in orice locatie aleasa de client in orice sector din Bucuresti Sector 1, Sector 2, Sector 3, Sector 4, Sector 5, Sector 6 si Ilfov.




Toate marcile de parbize, lunete si geamuri laterale comercializate

Marci Parbize

Toate marcile de parbize, lunete si geamuri laterale comercializate




Producatori de parbize, lunete si geamuri laterale

Producatori parbize

Producatori parbize

Prezentare video a marcii DAEWOO

Video Parbrize ieftine Bucuresti, Marci, Producatori

Ti-ai putea inchipui o masina fara geamuri? Cu siguranta nu! Chiar si masinile decapotabile au geamuri, dintr-un motiv cat se poate de simplu: pentru a oferi protectie. Atat parbrizele, cat si lunetele sau geamurile laterala ofera protectie in timpul rularii, ferindu-i pe pasageri de praf, pietre si alte pericole. Pe langa asta, un geam auto bine ales poate contribui la aerodinamica vehiculului. Oricat de bine ar fi construite insa, geamurile risca sa fie sparte. Chiar si geamurile auto ultra securizate pot ajunge sa aiba crapaturi si lovituri, in conditiile in care exista pericole la tot pasul: pietre, crengi, grindina, etc...Din fericire, inlocuirea unui geam nu este atat de dificila precum ti-ai inchipui.
Livram si montam geamuri auto direct la tine acasa
Daca ai un geam crapat sau spart, cea mai buna solutie pe care o ai la indemana este sa il inlocuiesti. In cazul in care circuli cu parbrizul crapat, spre exemplu, te expui unor riscuri inutile. Din fericire, inlocuirea parbrizului sau a celorlalte geamuri auto se face foarte usor. Tot ceea ce trebuie sa faci este sa ne contactezi ( telefonic sau pe email), sa ne spui ce masina conduci si care este geamul cu probleme si sa ne astepti. Venim la tine cu geamul potrivit, oriunde ai fi in Bucuresti sau Ilfov.
Spre deosebire de service-urile clasice, in care ti-ai repara in mod normal masina, noi oferim o serie de avantaje:
- Venim la tine acasa, in asa fel incat sa nu iti asumi riscul de a conduce cu un geam crapat;
- Avem o varietate mare de geamuri auto. Indiferent de tipul de masina pe care il conduci si de vechimea ei, avem geamul potrivit. Colaboram doar cu branduri cunoscute precum KMKI Glass, Nord Glass sau Benson si Fuyao;
- Transportul geamului il facem noi, in asa fel incat sa ne asiguram ca ajunge in cea mai buna stare la destinatie. Desi ar fi mai ieftin si mai simplu sa apelam la companii de livrari, nu vrem sa ne asumam niciun risc;
- Venim oriunde, oricand. Chiar daca nu esti acasa, putem veni si te ajutam cu montarea geamului. In felul acesta poti economisi bani si timp, pierdute in mod normal atunci cand decizi sa mergi intr-un service auto;
- Geamurile pe care le comercializam inglobeaza toate tehnologiile moderne, in asa fle incat sa iti ofere confortul de care ai nevoie. Majoritatea masinilor moderne sunt echipate cu geamuri ce au senzori de ploaie, filtre UV sau tehnologii care ajuta la dezaburire. Comercializand doar geamuri produse de branduri mari, ne asiguram ca toate aceste dotari sunt incluse.
Cand au aparut geamurile auto?
Desi pare greu de crezut, primele automobile nu aveau geamuri. Pana in 1904, soferii si pasagerii nu erau protejati de geamuri. In cel mai bun caz, acestia purtau o casca de protectie sau ochelari care sa tina la distanta praful sau eventualele pietre.
In 1904 a aparut ideea unor geamuri de protectie montat in partea frontala a vehiculului. Parbrizul a fost o inovatie extrem de importanta, deoarece oferea un urias plus de confort. Din pacate, parbrizele din prima parte a secolului trecut nu erau tocmai sigure. Realizate din sticla normala, acestea riscau sa se sparga la orice tip de soc sii reprezentau un urias pericol pentru pasageri. Nu de putine ori, cioburile parbrizelor au ranit conducatorii auto. Pe langa faptul ca era periculos, acest parbriz era si extrem de scump, ceea ce il facea destul de rar pe strazi.
Popularitatea din ce in ce mai mare a geamurilor a dus la ieftinirea acestora. Astfel, in 1930 aproape toate autovehiculele aveau parbrize si multe dintrer ele au inceput sa aiba si geamuri laterale, lunete si sa fie acoperite. Confortul a crescut in mod considerabil iar producatorii au inceput sa fie preocupati de siguranta pasagerilor. Astfel, in 1927 a aparut primul geam care nu mai producea cioburi periculoase in momentul in care se spargeam. 7 ani mai tarziu, in 1934, geamul curbat a inceput sa fie din ce in ce mai popular iar din 1960 standardele de siguranta au inceput sa fie din ce in ce mai numeroase si mai interesante.
Astazi, toate geamurile auto sunt foarte rezistente in fata socurilor iar ideea de a se sparge in cioburi periculoase este inexistenta. Parbrizele sunt laminate si sunt formate din 3 straturi, in asa fel incat sa nu se sparga, in timp ce geamurile laterale sunt prelucrate termic, in asa fel incat atunci cand se sparg sa produca mii de cioburi micute, necontondente , care sa nu reprezinte niciun pericol pentru oameni.
Poti preveni uzura geamurilor?
Cel mai adesea nu. Este imposibil sa prevezi o ploaie cu grindina sau sa te feresti de pietrele aruncate de alte vehicule pe drum. Evident, poti incerca sa iti parchezi masina in locuri in care nu exista riscul sa cada crengi, poti evita drumurile pietruite sau poti sa iti cumperi un garaj.
De asemenea, poti incerca sa eviti slabirea geamurilor:
- Curata-le frecvent de praf;
- Nu tranti usile atunci cand le inchizi;
- Ridica stergatoarele atunci cand ninge;
- Foloseste intotdeauna stergatoare de foarte buna calitate.
Daca ai o problema cu parbrizul si trebuie sa fie inlocuit, poti sta linistit. Nu este nici pe departe o problema atat de grava precum ti-ai inchipui ca este ci se rezolva intr-un timp scurt. Tot ceea ce trebuie sa faci este sa apelezi la noi.

Parbrizul, o istorie bogata, presarata cu foarte multe momente importante

Client's Says

Orice automobil trebuie sa iti poata oferi siguranta, manevrabilitate si confort. Parbrizul are un rol extrem de important in toate aceste cerinte, deoarece reuseste sa ii protejeze pe pasageri de vant, ploaie, diverse pericole de pe drum ( crengi, grindina, pietricele, etc) si temperaturi extreme. Parbrizul poate fi considerat una dintre cele mai mari inovatii auto de la aparitia vehiculelor pana astazi, deoarece a schimbat complet modul in care sunt construite si exploatate masinile.
Ideea unui parbriz a aparut la inceputul secolului XX. Pana atunci, putinele automobile care circulau pe strazi nu aveau niciun fel de protectie implementata, soferii fiind nevoiti sa poarte casti si sa se fereasca de eventualele obstacole. Este adevarat ca nici viteza pe care o atingeau masinile din trecut nu era atat de mare precum cea pe care o pot atinge masinile de astazi. Primele parbrize au fost realizate din sticla simpla. Desi erau eficiente impotriva vantului si a intemperiilor, acestea prezentau un pericol serios in momentul in care masina suferea un accident. Practic, orice soc fizic spargea parbrizul, iar cioburile ajungeau sa fie un real pericol pentru oameni. Din fericire, timpul a dat nastere unor tehnologii din ce in ce mai eficiente. Senzori moderni, parbrizele tratate la temperaturi inalte pentru a se sparge in cioburi mici, necontondente sau parbrizele realizate din mai multe straturi de geam si folii de plastic intre ele, toate au dus la obtinerea unei doze din ce in ce mai mare de confort si de siguranta. Un parbriz modern, realizat din sticla securizata, nu va fi periculos pentru pasageri, ba chiar va putea declansa airbag-urile, stergatoarele de ploaie sau luminile auto atunci cand este nevoie de ele. Sticla securizata poate rezista la zgomote, la temperaturi extreme, la emisii UV si la o multime de alte pericole.
Care sunt tehnologiile inglobate in parbrizele moderne?
- Izolare fonica cu ajutorul careia zgomotele de pe drum nu mai sunt resimtite de pasageri;
- Filtrarea emisiilor UV, in asa fel incat acestea sa nu reprezinte niciun pericol;
- Senzori care pornesc automat stergatoarele, atunci cand este nevoie de ele, care pornesc incalzirea pentru a putea dezgheta geamul pe timp de iarna, etc;
- Camere de supraveghere care ajuta in momentul parcarii.
Pe masura ce trece timpul, tehnologiile moderne sunt din ce in ce mai prezente in parbrize, ceea ce este un mare avantaj, insa poate fi si un dezavantaj financiar in momentul in care parbrizul se crapa. Din pacate, drumurile proaste, pietrele, crengile, grindina si diversi alti factori pot duce la aparitia crapaturilor in parbriz. Chiar daca un parbriz crapat nu este periculos, acesta genereaza disconfort si trebuie sa fie inlocuit. Marea problema este costul. Un parbriz cu toate tehnologiile inglobate poate sa aiba un cost considerabil.
Trocmai de aceea, am ales sa dezvoltam un magazin de parbrize prin care sa livram produse de cea mai buna calitate, la preturi optime.
Cele mai bune parbrize de pe piata si cele mai atractive preturi pe parbrize-ieftine.ro
Suntem o echipa de profesionisti care de-a lungul timpului au montat mii de parbrize. De-a lungul timpului, am dezvoltat o relatie stransa cu cei mai importanti producatori ( NordGlass, Starglass, XYG, Benson, Etc ) si am reusit sa acoperim o buna parte dintre cerintele clientilor nostri.
Oferim o gama variata de parbrize, pentru orice tip de masina. Printre avantajele pe care le oferim prin serviciul nostru se numara si urmatoarele:
- Optimizam foarte bine preturile, in asa fel incat sa ne asiguram ca avem cele mai mici preturi de pe piata;
- Livram parbrizul acolo unde este masina. Daca esti in Bucuresti, Ilfov sau imprejurimi, iti livram parbrizul pana la tine acasa. Ne ocupam personal de livrare, in asa fel incat sa ne asiguram ca parbrizul ajunge la destinatie in deplina stare;
- Montam parbrizul cu cea mai mare atentie. Asiguram serviciul de montaj cu ajutorul echipei de profesionisti care a acumulat o experienta vasta de-a lungul timpului;
- Oferim garantie pentru fiecare lucrare pe care o facem.
Iti poti proteja parbrizul impotriva crapaturilor?
Din pacate, de cele mai multe ori crapaturile apar din cauze ce nu pot fi controlate. O creanga cazuta pe parbriz, grindina, o piatra sarita pe drum sau o groapa care sa genereze vibratii puternice pot duce la inevitabila problema.
Din fericire, poti lua anumite decizii care sa scada riscul de aparitie a crapaturilor :
1. Schimba stergatoarele frecvent, in asa fel incat sa nu se toceasca. De foarte multe ori, stergatoarele tocite ajung sa zgarie parbrizul;
2. Curata geamul de praf. Praful este si el un factor important care duce la slabirea parbrizului;
3. Evita trantirea usilor. Daca trantesti usile generezi vibratii care slabesc sticla si o fac mult mai vulnerabila in fata socurilor;
4. Parcheaza masina in locuri in care nu exista riscul sa cada crengi, tencuiala sau pietre si in locuri in care riscul de accidente este minim;
5. Pe timp de iarna incearca sa ridici stergatoarele, in asa fel incat sa nu inghete si sa se lipeasca pe parbriz.
Ce trebuie sa ai in vedere atunci cand achitizionezi un parbriz?
Achizitia unui parbriz trebuie sa tina cont de cateva elemente. In primul rand, asigura-te ca este produs de un producator mare. De asemenea, asigura-te ca este echipat cu toti senzorii ( de lumina, de ploaie, filtru de polarizare, etc), cu elemente pentru etansarea si fixarea sticlei si cu fereastra pentru VIN.
Nu in ultimul rand, asigura-te ca parbrizul este montat corect, deoarece un parbriz oricat de bun, daca nu este montat corect prezinta riscuri mult mai mari de a se sparge.