Parbrize Fiat Ieftine Bucuresti

Parbrize Fiat ieftine

Parbrize Fiat ieftine

Comercializam, livram si montam la domiciliul clientului, in Bucuresti si Ilfov o gama larga de parbrize ieftine pentru marca Fiat

Fiat a luat nastere in anul 1899, atunci cand italienii au lansat primul lor automobil, o masina de 4 cai putere ce putea atinge 35 de km/h si care s-a vandut in primul an in patru unitati. Compania a fost infiintata de Giovanni Agnelli, un antreprenor de 33 ani. Numele brandului italian este de fapt un acronim pentru Fabbrica Italiana Automobili Torino. Istoria produc?torului de automobile începe în vara anului 1899 în ora?ul Torino. Compania a fost numit? imediat FIAT (Fabbrica Italiana Automobili Torino). Compania a fost angajat? în asamblarea ma?inilor companiei Renault, care erau echipate cu motoare De Dion-Bouton. La acea vreme, acestea erau unele dintre cele mai fiabile trenuri de propulsie din Europa. Au fost cump?rate de diferi?i produc?tori ?i instalate pe propriile vehicule. Istoria m?rcii auto Fiat Prima fabric? a companiei a fost construit? la începutul secolelor al XIX-lea ?i al XX-lea. O sut? ?i jum?tate de angaja?i au lucrat la asta. Doi ani mai târziu, Giovanni Agnelli a devenit CEO al companiei. Când guvernul italian a abolit taxa de import ridicat? asupra o?elului, compania ?i-a extins rapid activitatea pentru a include camioane, autobuze, motoare pentru nave ?i avioane ?i unele ma?ini agricole. Cu toate acestea, ?oferii sunt mai interesa?i de începutul produc?iei de autoturisme ale acestei companii. La început, acestea erau modele exclusiv de lux, care nu difereau prin simplitate. Numai elita î?i putea permite. Dar, în ciuda acestui fapt, exclusivitatea a divergut rapid, deoarece marca a ap?rut adesea printre participan?ii la diferite curse. În acele zile, a fost o platform? puternic? de lansare care a permis „promovarea” m?rcii lor. Prima emblem? a companiei a fost creat? de un artist care a descris-o ca pe un pergament vechi cu o inscrip?ie. Scrisul era numele complet al noului produc?tor de automobile. În onoarea extinderii domeniului de activitate, conducerea companiei decide s? schimbe sigla (1901). Era o plac? de smal? albastru cu o abreviere galben? pentru marca cu forma original? A (acest element r?mâne neschimbat pân? în prezent). Dup? 24 de ani, compania decide s? schimbe stilul logo-ului. Acum inscrip?ia a fost f?cut? pe un fundal ro?u ?i în jurul ei a ap?rut o coroan? de lauri. Acest logo a indicat victorii multiple în diferite competi?ii auto. În 1932, designul emblemei s-a schimbat din nou ?i de data aceasta a luat forma unui scut. Acest element stilizat se potrivea perfect cu grilele originale de radiatoare ale modelelor de atunci, care au lansat liniile de produc?ie. În acest design, sigla a durat urm?torii 36 de ani. Fiecare model care a ie?it de pe linia de asamblare din 1968 avea o plac? cu acelea?i patru litere pe gril?, doar vizual, acestea erau realizate în ferestre separate pe un fundal albastru. Aniversarea a 100 de ani de la existen?a companiei a fost marcat? de apari?ia urm?toarei genera?ii a logo-ului. Designerii companiei au decis s? returneze emblema anilor 20, doar fundalul inscrip?iei devenind albastru. Acest lucru s-a întâmplat în 1999. O alt? modificare a siglei a avut loc în 2006. Emblema a fost închis? într-un cerc de argint cu o inser?ie dreptunghiular? ?i margini semicirculare, care au conferit emblemei o tridimensionalitate. Numele companiei a fost scris cu litere argintii pe un fundal ro?u. Prima ma?in? la care au lucrat angaja?ii uzinei a fost modelul 3 / 12HP. Tr?s?tura sa distinctiv? a fost transmisia, care a mutat ma?ina exclusiv înainte. In anul 1902 - Începe produc?ia modelului sportiv de 24 CP.Istoria m?rcii auto Fiat Când ma?ina a câ?tigat primul premiu, a fost condus? de V. Lancia, iar pe modelul 8HP directorul general al companiei G. Agnelli a stabilit un record în cel de-al doilea tur al Italiei. In anul 1908 - compania î?i extinde domeniul de activitate. Fiat Automobile Co. apare în Statele Unite. Camioanele apar în arsenalul m?rcii, fabricile sunt implicate în produc?ia de nave ?i avioane, precum ?i tramvaiele ?i ma?inile comerciale p?r?sesc transportoare; In anul 1911 - Un reprezentant al companiei câ?tig? cursa Marelui Premiu din Fran?a. Modelul S61 avea un motor imens chiar ?i conform standardelor moderne - volumul s?u era de 10 litri ?i jum?tate.Istoria m?rcii auto Fiat In anul 1912 - Directorul firmei ajunge la concluzia c? este timpul s? trecem de la ma?ini limitate pentru elit? ?i curse de ma?ini la ma?ini de produc?ie. Iar primul model este Tipo Zero. Pentru ca designul ma?inilor s? ias? în eviden?? fa?? de al?i produc?tori, compania a angajat designeri ter?i.Istoria m?rcii auto Fiat In anul 1923 - dup? participarea companiei la crearea de echipamente militare ?i probleme interne complexe (greve grave au condus compania aproape la pr?bu?ire), apare prima ma?in? cu 4 locuri. Avea un num?r de loturi de 509. Strategia principal? a conducerii sa schimbat. Dac? mai devreme se considera c? ma?ina era pentru elit?, acum deviza se concentra asupra clien?ilor obi?nui?i. În ciuda încerc?rilor de a împinge proiectul înainte, ma?ina nu a fost recunoscut?.Istoria m?rcii auto Fiat In anul 1932 - prima ma?in? postbelic? a companiei, care a primit recunoa?tere la nivel mondial. Debutul a fost numit Balilla.Istoria m?rcii auto Fiat In anul 1936 - Modelul este prezentat unui public mondial de ?oferi, care este înc? în produc?ie ?i are trei genera?ii. Acesta este faimosul Fiat-500. Prima genera?ie a durat pe pia?? de la 36 la 55 de ani.Istoria m?rcii auto Fiat De-a lungul istoriei produc?iei, au fost vândute 519 mii de exemplare din acea genera?ie de ma?ini. Aceast? ma?in? miniatur? cu dou? locuri a primit un motor de 0,6 litri. Particularitatea acestei ma?ini a fost c? caroseria a fost dezvoltat? mai întâi, iar apoi au fost montate ?asiu ?i toate celelalte unit??i auto. In anul 1945-1950 dup? sfâr?itul celui de-al doilea r?zboi mondial timp de jum?tate de deceniu, compania produce mai multe modele noi. Acestea sunt modele de 1100BIstoria m?rcii auto Fiat ?i 1500D.Istoria m?rcii auto Fiat In anul 1950 - lansarea produc?iei Fiat 1400. Motorul diesel a fost amplasat în compartimentul motorului.Istoria m?rcii auto Fiat In anul 1953 - Apare modelul 1100/103, precum ?i 103TV.Istoria m?rcii auto Fiat In anul 1955 - a fost introdus modelul 600, care avea un aspect cu motor posterior.Istoria m?rcii auto Fiat In anul 1957 - Fabrica companiei începe produc?ia modelului New500.Istoria m?rcii auto Fiat In anul 1958 - Începe produc?ia a dou? ma?ini mici sub numele Seicentos, precum ?i Cinquecentos, care sunt disponibile pentru utilizatorul general.Istoria m?rcii auto Fiat In anul 1960 - Linia de model 500 se extinde statii de tren. Anii 1960 au început cu o schimbare de conducere (nepo?ii lui Agnelli au devenit directori), care î?i propune s? atrag? mai mul?i ?oferi obi?nui?i în cercul fanilor companiei. Subcompactul 850 începe produc?iaIstoria m?rcii auto Fiat, 1800,Istoria m?rcii auto Fiat 1300Istoria m?rcii auto Fiat ?i 1500.Istoria m?rcii auto Fiat In anul 1966 - a devenit special pentru ?oferii ru?i. În acel an, a început construc?ia Uzinei de automobile Volga în baza unui contract între companie ?i guvernul URSS. Datorit? cooper?rii strânse, pia?a rus? a fost plin? de ma?ini italiene de înalt? calitate. Conform proiectului modelului 124, au fost dezvoltate VAZ 2105, precum ?i In anul 1969 - compania achizi?ioneaz? marca suli??... Apare modelul Dino, precum ?i o serie de ma?ini mici. Cre?terea vânz?rilor de vehicule la nivel mondial determin? extinderea capacit??ii de produc?ie. De exemplu, compania construie?te fabrici în Brazilia, sudul Italiei ?i Polonia. În anii 1970, compania s-a dedicat moderniz?rii produselor finite pentru a le face relevante pentru genera?ia de ?oferi a vremii. In anul 1978 - Fiat introduce în fabricile sale o linie de asamblare robotizat?, care începe asamblarea modelului Ritmo. A fost o adev?rat? descoperire în tehnologia inovatoare.Istoria m?rcii auto Fiat In anul 1980 - Salonul Auto de la Geneva introduce demonstra?ia Panda. Studioul ItalDesign a lucrat la proiectarea ma?inii.Istoria m?rcii auto Fiat In anul 1983 - iconicul Uno se lanseaz? de pe linia de asamblare, ceea ce înc? încânt? pe unii ?oferi. Ma?ina a fost echipat? cu tehnologii avansate în ceea ce prive?te electronica de la bord, dispozitivele motorului, materialele interioare etc.Istoria m?rcii auto Fiat In anul 1985 - Produc?torul italian introduce hatchback-ul Croma. Particularitatea ma?inii a fost c? nu a fost asamblat? pe propria platform?, dar pentru aceasta a fost utilizat? o platform? numit? Tipo4.Istoria m?rcii auto Fiat Modelul produc?torului auto Lancia, modelul Thema, se bazeaz? pe acela?i design, Alfa Romeo (164), precum ?i SAAB9000. In anul 1986 - compania se extinde, achizi?ionând marca Alfa Romeo, care r?mâne o divizie separat? a concernului italian. In anul 1988 - debutul Tipo hatchback cu caroserie cu 5 u?i. In anul 1990 - apar voluminoase Fiat Tempra, Tempra WagonIstoria m?rcii auto Fiat ?i o furgonet? mic? Marengo. Aceste modele au fost, de asemenea, asamblate pe aceea?i platform?, dar designul distinctiv a f?cut posibil? satisfacerea nevoilor diferitelor categorii de ?oferi.Istoria m?rcii auto Fiat In anul 1993 - apar mai multe modific?ri ale ma?inii mici Punto / Sporting, precum ?i cel mai puternic model GT (genera?ia sa a fost actualizat? dup? 6 ani).Istoria m?rcii auto Fiat In anul 1993 - sfâr?itul anului a fost marcat de lansarea unui alt model puternic de ma?in? Fiat - Coupe Turbo, care ar putea concura cu modificarea compresorului Mercedes-Benz CLK ?i, de asemenea, cu Boxter de la Porsche... Ma?ina a avut o vitez? maxim? de 250 km / h.Istoria m?rcii auto Fiat In anul 1994 - Ulysse este prezentat la Salonul Auto. Era un monovolum, al c?rui motor era situat peste corp, transmisia transmitea cuplul c?tre ro?ile din fa??. Corpul este „cu un singur volum”, în care 8 persoane au fost cazate în lini?te împreun? cu ?oferul.Istoria m?rcii auto Fiat In anul 1995 - Fiat (un model al p?ianjenului sport Barchetta), care a trecut prin studioul de design Pininfarina, a fost recunoscut ca fiind cel mai frumos decapotabil din cabin? în timpul Salonului Auto de la Geneva.Istoria m?rcii auto Fiat In anul 1996 - ca parte a colabor?rii dintre Fiat ?i PSA (la fel ca modelul anterior), apar dou? modele ScudoIstoria m?rcii auto Fiat ?i Jumpy. Aveau o platform? U64 comun? pe care au fost create ?i unele modele Citroen ?i Peugeot Expert.Istoria m?rcii auto Fiat In anul 1996 - este prezentat modelul Palio, care a fost ini?ial creat pentru pia?a brazilian?, iar apoi (în 97) pentru Argentina ?i Polonia, precum ?i (în 98) a fost oferit break-ul în Europa.Istoria m?rcii auto Fiat In anul 1998 - la începutul anului, a fost prezentat? o ma?in? deosebit de mic? din clasa european? A (privind clasificarea ma?inilor europene ?i a celorlalte Citi?i aici) Seicento. În acela?i an, începe produc?ia versiunii electrice a Elettra.Istoria m?rcii auto Fiat In anul 1998 - modelul Fiat Marera Arctic a fost introdus pe pia?a rus?.Istoria m?rcii auto Fiat În acela?i an, ?oferilor li s-a prezentat modelul de minivan Multipla cu un design extraordinar al caroseriei.Istoria m?rcii auto Fiat In anul 2000 - Barchetta Riviera este prezentat? la Salonul Auto de la Torino într-un pachet de lux. În toamna aceluia?i an, a ap?rut versiunea civil? a lui Doblo. Versiunea, care a fost prezentat? la Paris, a fost una de marf?-pasageri.Istoria m?rcii auto Fiat In anul 2002 - modelul Stilo a fost prezentat fanilor italieni ai conducerii extreme (în locul modelului Brava).Istoria m?rcii auto Fiat In anul 2011 - începe produc?ia crossover-ului familiei Freemont, la care au lucrat ingineri de la Fiat ?i Chrysler.Istoria m?rcii auto Fiat În anii urm?tori, compania a preluat din nou îmbun?t??irea modelelor anterioare, eliberând noi genera?ii. Ast?zi, sub conducerea preocup?rii, func?ioneaz? m?rci de renume mondial precum Alfa Romeo ?i Lancia, precum ?i o divizie sportiv?, ale c?rei ma?ini poart? emblema Ferrari. Producatorul Fiat a scos pe piata mai multe modele Fiat Doblo, Fiat Croma, Fiat Siena, Fiat 500 L, Fiat Stilo, Fiat Freemont, Fiat 500 C, Fiat Grande Punto, Fiat 500 X, Fiat Palio, Fiat 124, Fiat Qubo, Fiat Ulysse, Fiat Brava, Fiat Duna, Fiat Tipo, Fiat 500, Fiat Punto, Fiat Linea, Fiat Talento, Fiat Fiorino, Fiat Uno, Fiat Strada, Fiat Bravo, Fiat Sedici, Fiat Marea, Fiat Panda, Fiat Barchetta, Fiat Idea, Fiat Scudo, Fiat Ducato, Fiat Fullback, Fiat Multipla, Fiat Seicento, Fiat Coupe, Fiat 126 fabricate intre ani 1994, 1995, 1996, 1997, 1998, 1999, 2000, 2001, 2002, 2003, 2004, 2005, 2006, 2007, 2008, 2009, 2010, 2011, 2012, 2013, 2014, 2015, 2016, 2017, 2018, 2019, 2020, 2021. Avem in stoc Parbriz Fiat Doblo, Parbriz Fiat Croma, Parbriz Fiat Siena, Parbriz Fiat 500 L, Parbriz Fiat Stilo, Parbriz Fiat Freemont, Parbriz Fiat 500 C, Parbriz Fiat Grande Punto, Parbriz Fiat 500 X, Parbriz Fiat Palio, Parbriz Fiat 124, Parbriz Fiat Qubo, Parbriz Fiat Ulysse, Parbriz Fiat Brava, Parbriz Fiat Duna, Parbriz Fiat Tipo, Parbriz Fiat 500, Parbriz Fiat Punto, Parbriz Fiat Linea, Parbriz Fiat Talento, Parbriz Fiat Fiorino, Parbriz Fiat Uno, Parbriz Fiat Strada, Parbriz Fiat Bravo, Parbriz Fiat Sedici, Parbriz Fiat Marea, Parbriz Fiat Panda, Parbriz Fiat Barchetta, Parbriz Fiat Idea, Parbriz Fiat Scudo, Parbriz Fiat Ducato, Parbriz Fiat Fullback, Parbriz Fiat Multipla, Parbriz Fiat Seicento, Parbriz Fiat Coupe, Parbriz Fiat 126 fabricate intre ani 1994, 1995, 1996, 1997, 1998, 1999, 2000, 2001, 2002, 2003, 2004, 2005, 2006, 2007, 2008, 2009, 2010, 2011, 2012, 2013, 2014, 2015, 2016, 2017, 2018, 2019, 2020, 2021.

Inlocuirea (Montajul, Schimbarea) Parbrizului, Lunetei auto sau a Geamului auto se poate face in atelierul nostru, la domiciliu clientului sau in orice locatie aleasa de client in orice sector din Bucuresti Sector 1, Sector 2, Sector 3, Sector 4, Sector 5, Sector 6 si Ilfov.




Toate marcile de parbize, lunete si geamuri laterale comercializate

Marci Parbize

Toate marcile de parbize, lunete si geamuri laterale comercializate




Producatori de parbize, lunete si geamuri laterale

Producatori parbize

Producatori parbize

Prezentare video a marcii FIAT

Video Parbrize ieftine Bucuresti, Marci, Producatori

Ti-ai putea inchipui o masina fara geamuri? Cu siguranta nu! Chiar si masinile decapotabile au geamuri, dintr-un motiv cat se poate de simplu: pentru a oferi protectie. Atat parbrizele, cat si lunetele sau geamurile laterala ofera protectie in timpul rularii, ferindu-i pe pasageri de praf, pietre si alte pericole. Pe langa asta, un geam auto bine ales poate contribui la aerodinamica vehiculului. Oricat de bine ar fi construite insa, geamurile risca sa fie sparte. Chiar si geamurile auto ultra securizate pot ajunge sa aiba crapaturi si lovituri, in conditiile in care exista pericole la tot pasul: pietre, crengi, grindina, etc...Din fericire, inlocuirea unui geam nu este atat de dificila precum ti-ai inchipui.
Livram si montam geamuri auto direct la tine acasa
Daca ai un geam crapat sau spart, cea mai buna solutie pe care o ai la indemana este sa il inlocuiesti. In cazul in care circuli cu parbrizul crapat, spre exemplu, te expui unor riscuri inutile. Din fericire, inlocuirea parbrizului sau a celorlalte geamuri auto se face foarte usor. Tot ceea ce trebuie sa faci este sa ne contactezi ( telefonic sau pe email), sa ne spui ce masina conduci si care este geamul cu probleme si sa ne astepti. Venim la tine cu geamul potrivit, oriunde ai fi in Bucuresti sau Ilfov.
Spre deosebire de service-urile clasice, in care ti-ai repara in mod normal masina, noi oferim o serie de avantaje:
- Venim la tine acasa, in asa fel incat sa nu iti asumi riscul de a conduce cu un geam crapat;
- Avem o varietate mare de geamuri auto. Indiferent de tipul de masina pe care il conduci si de vechimea ei, avem geamul potrivit. Colaboram doar cu branduri cunoscute precum KMKI Glass, Nord Glass sau Benson si Fuyao;
- Transportul geamului il facem noi, in asa fel incat sa ne asiguram ca ajunge in cea mai buna stare la destinatie. Desi ar fi mai ieftin si mai simplu sa apelam la companii de livrari, nu vrem sa ne asumam niciun risc;
- Venim oriunde, oricand. Chiar daca nu esti acasa, putem veni si te ajutam cu montarea geamului. In felul acesta poti economisi bani si timp, pierdute in mod normal atunci cand decizi sa mergi intr-un service auto;
- Geamurile pe care le comercializam inglobeaza toate tehnologiile moderne, in asa fle incat sa iti ofere confortul de care ai nevoie. Majoritatea masinilor moderne sunt echipate cu geamuri ce au senzori de ploaie, filtre UV sau tehnologii care ajuta la dezaburire. Comercializand doar geamuri produse de branduri mari, ne asiguram ca toate aceste dotari sunt incluse.
Cand au aparut geamurile auto?
Desi pare greu de crezut, primele automobile nu aveau geamuri. Pana in 1904, soferii si pasagerii nu erau protejati de geamuri. In cel mai bun caz, acestia purtau o casca de protectie sau ochelari care sa tina la distanta praful sau eventualele pietre.
In 1904 a aparut ideea unor geamuri de protectie montat in partea frontala a vehiculului. Parbrizul a fost o inovatie extrem de importanta, deoarece oferea un urias plus de confort. Din pacate, parbrizele din prima parte a secolului trecut nu erau tocmai sigure. Realizate din sticla normala, acestea riscau sa se sparga la orice tip de soc sii reprezentau un urias pericol pentru pasageri. Nu de putine ori, cioburile parbrizelor au ranit conducatorii auto. Pe langa faptul ca era periculos, acest parbriz era si extrem de scump, ceea ce il facea destul de rar pe strazi.
Popularitatea din ce in ce mai mare a geamurilor a dus la ieftinirea acestora. Astfel, in 1930 aproape toate autovehiculele aveau parbrize si multe dintrer ele au inceput sa aiba si geamuri laterale, lunete si sa fie acoperite. Confortul a crescut in mod considerabil iar producatorii au inceput sa fie preocupati de siguranta pasagerilor. Astfel, in 1927 a aparut primul geam care nu mai producea cioburi periculoase in momentul in care se spargeam. 7 ani mai tarziu, in 1934, geamul curbat a inceput sa fie din ce in ce mai popular iar din 1960 standardele de siguranta au inceput sa fie din ce in ce mai numeroase si mai interesante.
Astazi, toate geamurile auto sunt foarte rezistente in fata socurilor iar ideea de a se sparge in cioburi periculoase este inexistenta. Parbrizele sunt laminate si sunt formate din 3 straturi, in asa fel incat sa nu se sparga, in timp ce geamurile laterale sunt prelucrate termic, in asa fel incat atunci cand se sparg sa produca mii de cioburi micute, necontondente , care sa nu reprezinte niciun pericol pentru oameni.
Poti preveni uzura geamurilor?
Cel mai adesea nu. Este imposibil sa prevezi o ploaie cu grindina sau sa te feresti de pietrele aruncate de alte vehicule pe drum. Evident, poti incerca sa iti parchezi masina in locuri in care nu exista riscul sa cada crengi, poti evita drumurile pietruite sau poti sa iti cumperi un garaj.
De asemenea, poti incerca sa eviti slabirea geamurilor:
- Curata-le frecvent de praf;
- Nu tranti usile atunci cand le inchizi;
- Ridica stergatoarele atunci cand ninge;
- Foloseste intotdeauna stergatoare de foarte buna calitate.
Daca ai o problema cu parbrizul si trebuie sa fie inlocuit, poti sta linistit. Nu este nici pe departe o problema atat de grava precum ti-ai inchipui ca este ci se rezolva intr-un timp scurt. Tot ceea ce trebuie sa faci este sa apelezi la noi.

Parbrizul, o istorie bogata, presarata cu foarte multe momente importante

Client's Says

Orice automobil trebuie sa iti poata oferi siguranta, manevrabilitate si confort. Parbrizul are un rol extrem de important in toate aceste cerinte, deoarece reuseste sa ii protejeze pe pasageri de vant, ploaie, diverse pericole de pe drum ( crengi, grindina, pietricele, etc) si temperaturi extreme. Parbrizul poate fi considerat una dintre cele mai mari inovatii auto de la aparitia vehiculelor pana astazi, deoarece a schimbat complet modul in care sunt construite si exploatate masinile.
Ideea unui parbriz a aparut la inceputul secolului XX. Pana atunci, putinele automobile care circulau pe strazi nu aveau niciun fel de protectie implementata, soferii fiind nevoiti sa poarte casti si sa se fereasca de eventualele obstacole. Este adevarat ca nici viteza pe care o atingeau masinile din trecut nu era atat de mare precum cea pe care o pot atinge masinile de astazi. Primele parbrize au fost realizate din sticla simpla. Desi erau eficiente impotriva vantului si a intemperiilor, acestea prezentau un pericol serios in momentul in care masina suferea un accident. Practic, orice soc fizic spargea parbrizul, iar cioburile ajungeau sa fie un real pericol pentru oameni. Din fericire, timpul a dat nastere unor tehnologii din ce in ce mai eficiente. Senzori moderni, parbrizele tratate la temperaturi inalte pentru a se sparge in cioburi mici, necontondente sau parbrizele realizate din mai multe straturi de geam si folii de plastic intre ele, toate au dus la obtinerea unei doze din ce in ce mai mare de confort si de siguranta. Un parbriz modern, realizat din sticla securizata, nu va fi periculos pentru pasageri, ba chiar va putea declansa airbag-urile, stergatoarele de ploaie sau luminile auto atunci cand este nevoie de ele. Sticla securizata poate rezista la zgomote, la temperaturi extreme, la emisii UV si la o multime de alte pericole.
Care sunt tehnologiile inglobate in parbrizele moderne?
- Izolare fonica cu ajutorul careia zgomotele de pe drum nu mai sunt resimtite de pasageri;
- Filtrarea emisiilor UV, in asa fel incat acestea sa nu reprezinte niciun pericol;
- Senzori care pornesc automat stergatoarele, atunci cand este nevoie de ele, care pornesc incalzirea pentru a putea dezgheta geamul pe timp de iarna, etc;
- Camere de supraveghere care ajuta in momentul parcarii.
Pe masura ce trece timpul, tehnologiile moderne sunt din ce in ce mai prezente in parbrize, ceea ce este un mare avantaj, insa poate fi si un dezavantaj financiar in momentul in care parbrizul se crapa. Din pacate, drumurile proaste, pietrele, crengile, grindina si diversi alti factori pot duce la aparitia crapaturilor in parbriz. Chiar daca un parbriz crapat nu este periculos, acesta genereaza disconfort si trebuie sa fie inlocuit. Marea problema este costul. Un parbriz cu toate tehnologiile inglobate poate sa aiba un cost considerabil.
Trocmai de aceea, am ales sa dezvoltam un magazin de parbrize prin care sa livram produse de cea mai buna calitate, la preturi optime.
Cele mai bune parbrize de pe piata si cele mai atractive preturi pe parbrize-ieftine.ro
Suntem o echipa de profesionisti care de-a lungul timpului au montat mii de parbrize. De-a lungul timpului, am dezvoltat o relatie stransa cu cei mai importanti producatori ( NordGlass, Starglass, XYG, Benson, Etc ) si am reusit sa acoperim o buna parte dintre cerintele clientilor nostri.
Oferim o gama variata de parbrize, pentru orice tip de masina. Printre avantajele pe care le oferim prin serviciul nostru se numara si urmatoarele:
- Optimizam foarte bine preturile, in asa fel incat sa ne asiguram ca avem cele mai mici preturi de pe piata;
- Livram parbrizul acolo unde este masina. Daca esti in Bucuresti, Ilfov sau imprejurimi, iti livram parbrizul pana la tine acasa. Ne ocupam personal de livrare, in asa fel incat sa ne asiguram ca parbrizul ajunge la destinatie in deplina stare;
- Montam parbrizul cu cea mai mare atentie. Asiguram serviciul de montaj cu ajutorul echipei de profesionisti care a acumulat o experienta vasta de-a lungul timpului;
- Oferim garantie pentru fiecare lucrare pe care o facem.
Iti poti proteja parbrizul impotriva crapaturilor?
Din pacate, de cele mai multe ori crapaturile apar din cauze ce nu pot fi controlate. O creanga cazuta pe parbriz, grindina, o piatra sarita pe drum sau o groapa care sa genereze vibratii puternice pot duce la inevitabila problema.
Din fericire, poti lua anumite decizii care sa scada riscul de aparitie a crapaturilor :
1. Schimba stergatoarele frecvent, in asa fel incat sa nu se toceasca. De foarte multe ori, stergatoarele tocite ajung sa zgarie parbrizul;
2. Curata geamul de praf. Praful este si el un factor important care duce la slabirea parbrizului;
3. Evita trantirea usilor. Daca trantesti usile generezi vibratii care slabesc sticla si o fac mult mai vulnerabila in fata socurilor;
4. Parcheaza masina in locuri in care nu exista riscul sa cada crengi, tencuiala sau pietre si in locuri in care riscul de accidente este minim;
5. Pe timp de iarna incearca sa ridici stergatoarele, in asa fel incat sa nu inghete si sa se lipeasca pe parbriz.
Ce trebuie sa ai in vedere atunci cand achitizionezi un parbriz?
Achizitia unui parbriz trebuie sa tina cont de cateva elemente. In primul rand, asigura-te ca este produs de un producator mare. De asemenea, asigura-te ca este echipat cu toti senzorii ( de lumina, de ploaie, filtru de polarizare, etc), cu elemente pentru etansarea si fixarea sticlei si cu fereastra pentru VIN.
Nu in ultimul rand, asigura-te ca parbrizul este montat corect, deoarece un parbriz oricat de bun, daca nu este montat corect prezinta riscuri mult mai mari de a se sparge.