Parbrize Opel Ieftine Bucuresti

Parbrize Opel ieftine

Parbrize Opel ieftine

Comercializam, livram si montam la domiciliul clientului, in Bucuresti si Ilfov o gama larga de parbrize ieftine pentru marca Opel

Parbriz ieftin OPEL ASTRA, data fabricatiei 2005, producator FUYAO, cu montaj la domiciliul clientului in CALDARARU, ILFOV, cod postal 77037

Solicita pret Parbriz OPEL ASTRA, data fabricatiei 2005

Localitate : CALDARARU, ILFOV

Cod postal : 77037


Suna vanzatorul





Parbriz OPEL

parbrize-fuyao.webp


Opel este o fabrica produc?toare de vehicule din Germania cu sediul in Russelsheim, fondat? in anul 1862 de c?tre Adam Opel. Aceasta este o filial? a Groupe PSA din 1 august 2017. In martie 2017, Groupe PSA a fost de acord s? achizi?ioneze Opel de la General Motors. Achizi?ia a fost aprobat? de autorit??ile de reglementare ale Comisiei Europene in iulie 2017. Sediul Opel se afl? in Rüsselsheim am Main, Hesse, Germania. Opel Zafira Tourer Ini?ial compania producea ma?ini de cusut, iar din 1886 a inceput s? produc? biciclete. Adam Opel a murit in anul 1895, urmand ca afacerea s? fie preluat? de so?ia acestuia ?i de doi dintre fii s?i. In anul 1898, au realizat un parteneriat cu Frederich Lutzmann, ce a dus la realizarea primului model Opel. Incepand cu anul 1899 compania a inceput s? produc? automobile. In anul 1929 pachetul majoritar de ac?iuni a fost cump?rat de compania american? General Motors, In prezent brand-ul Opel este de?inut de Stellantis. Adam Opel AG este o companie german? de produc?ie auto. Sediul central este situat in Rüsselsheim. O parte din preocuparea General Motors. Principala ocupa?ie const? in produc?ia de ma?ini ?i monovolume. Istoria Opel se intoarce cu aproape dou? secole in urm?, cand inventatorul german Adam Opel a infiin?at o companie de ma?ini de cusut in 1863. Mai mult, spectrul a fost transferat c?tre produc?ia de biciclete, ceea ce i-a adus proprietarului titlul de cel mai mare produc?tor de biciclete din lume. Dup? moartea lui Opel, afacerea companiei a fost continuat? de cei cinci fii ai s?i. Familia Opel a venit cu ideea de a schimba vectorul de produc?ie la fabricarea ma?inilor. ?i in 1899, a fost inventat? prima ma?in? autorizat? Opel. A fost un fel de echipaj autopropulsat s? dezvolte Lutzman. Proiectul ma?inii lansate nu i-a mul?umit foarte mult pe creatori ?i in curand au refuzat s? foloseasc? acest design. Urm?torul pas a fost incheierea unui acord cu Darracq in anul urm?tor, care a creat un alt model care i-a condus la primul lor succes. Ma?inile ulterioare au participat la curse ?i au ca?tigat premii, ceea ce a contribuit la succesul infloritor al companiei ?i la dezvoltarea rapid? in viitor. In timpul primului r?zboi mondial, vectorul de produc?ie ?i-a schimbat direc?ia in principal spre dezvoltarea camioanelor militare. Produc?ia a necesitat lansarea de noi modele mai inovatoare. Pentru a face acest lucru, au inventat experien?a american? folosit? in industria auto. ?i ca rezultat - echipamentul a fost complet actualizat pentru o calitate suficient de inalt?, iar vechile modele au fost eliminate din produc?ie. In 1928, a fost semnat un acord cu General Motors conform c?ruia Opel este filiala sa. Produc?ia a fost extins? semnificativ. Povara celui de-al doilea r?zboi mondial a for?at compania s?-?i suspende planurile ?i s? se concentreze asupra produc?iei de echipament militar. R?zboiul a distrus aproape complet fabricile companiei, iar toat? documenta?ia cu echipamentul a ajuns la autorit??ile URSS. Compania a suferit un colaps complet ruinant. In timp, fabricile nu au fost complet restaurate ?i s-a stabilit produc?ia. Primul model postbelic a fost un camion, mai tarziu - produc?ia de ma?ini ?i dezvoltarea proiectelor de dinainte de r?zboi. Abia dup? anii 50 a existat o imbun?t??ire semnificativ? a afacerilor, deoarece fabrica principal? din Rüsselsheim a fost reconstruit? intr-o m?sur? semnificativ?. La cea de-a 100-a aniversare a companiei, in 1962 a fost infiin?at? o nou? fabric? de produc?ie in Bochum. Incepe produc?ia in mas? de ma?ini. Ast?zi Opel este cea mai mare divizie a General Motors. ?i ma?inile produse sunt renumite in toat? lumea pentru calitate, fiabilitate ?i inova?ie. Gama larg? ofer? modele de bugete diferite. Opel Adam s-a n?scut in mai 1837 in ora?ul Rüsselsheim intr-o familie de fermieri. Inc? din copil?rie a fost interesat de mecanic?. A fost educat ca fierar. In 1862 a creat o ma?in? de cusut, iar in anul urm?tor a deschis o fabric? de ma?ini de cusut in Rüsselsheim. Apoi a extins produc?ia la biciclete ?i a continuat dezvoltarea in continuare. A devenit cel mai mare produc?tor de biciclete din lume. Dup? moartea Opel, planta a trecut in mainile familiei Opel. Cei cinci fii ai Opel au fost implica?i activ in produc?ie pan? la na?terea primelor ma?ini ale acestei companii de familie. Adam Opel a murit in toamna anului 1895 la Rüsselsheim. Dac? merge?i mai adanc in istorie, emblema Opel s-a schimbat de multe ori. Prima emblem? a fost o insign? cu dou? litere majuscule ale creatorului: litera aurie A era inscris? in litera ro?ie O. A ap?rut inc? de la inceputul cre?rii unei companii de ma?ini de cusut de c?tre Opel. Post dup? schimb?ri masive de-a lungul anilor, inc? din 1964, a fost dezvoltat un design grafic pentru un fulger, care este acum sigla companiei. Emblema in sine const? dintr-un cerc de culoare argintie in interiorul c?ruia exist? un fulger orizontal de aceea?i schem? de culori. Fulgerul in sine este un simbol al vitezei. Acest simbol este folosit in onoarea modelului Opel Blitz lansat. Primul model echipat cu o unitate de putere cu 2 cilindri (dup? modelul e?uat din 1899) a debutat in 1902. In 1905, incepe produc?ia unei clase superioare, un astfel de model a fost de 30/40 PS cu o deplasare de 6.9. In 1913, camioneta Opel Laubfrosh a fost creat? intr-o culoare verde str?lucitor. Faptul este c? in acel moment toate modelele lansate erau verzi. Acest model este supranumit popular Broasca. Regent a ap?rut pe pia?? in 1928 ?i a fost produs in dou? stiluri de caroserie - coupe ?i sedan. A fost prima ma?in? de lux c?utat? de guvern. Echipat cu un motor cu opt cilindri, putea atinge viteze de pan? la 130 km / h, ceea ce era considerat la acel moment o vitez? destul de mare. Ma?ina sport RAK A a fost produs? in 1928. Ma?ina avea caracteristici tehnice ridicate, iar modelul imbun?t??it a fost echipat cu un motor ?i mai puternic capabil s? vitez? pan? la 220 km / h. In 1930, camionul militar Opel Blitz a ie?it in mai multe genera?ii, diferind in ceea ce prive?te construc?ia ?i designul. In 1936, a debutat Olympia, care a fost considerat? prima ma?in? de produc?ie cu o caroserie monococ?, iar detaliile unit??ii de putere au fost calculate pan? la cel mai mic detaliu. ?i in 1951 a ap?rut un model modernizat cu noi date externe. A fost echipat cu o nou? gril? mare ?i au existat ?i modific?ri ale barei de protec?ie. Modelul Admiral a fost introdus in 1937 de o ma?in? executiv?. Modelul mai solid a fost Kapitan din 1938. Cu fiecare versiune modernizat?, soliditatea ma?inilor a crescut, de asemenea. Ambele modele aveau un motor cu ?ase cilindri. O nou? versiune a modelului Kadett B a debutat in 1965 cu o caroserie cu dou? ?i patru u?i ?i mai mult? putere in conformitate cu predecesorii s?i. Diplomat V8, 1965, a fost echipat cu un motor V8 de la Chevrolet... Tot in acest an a fost prezentat un prototip de ma?in? sport GT cu caroserie coupé. Genera?ia Kadett D din 1979 a fost semnificativ diferit? ca dimensiune fa?? de modelul C. Era, de asemenea, echipat? cu trac?iune fa??. Modelul a fost produs in trei variante de cilindree a motorului. Anii 80 s-au caracterizat prin lansarea noilor Corsa A, Cabrio ?i Omega de dimensiuni mici, cu date tehnice destul de bune, precum ?i modernizarea modelelor vechi. De asemenea, a lansat un model similar cu Kadett Arsona, care are trac?iune spate. Proiectata Kadett E a fost desemnata cea mai buna masina europeana a anului in 1984 pentru performantele sale excelente. Sfar?itul anilor 80 a fost caracterizat prin lansarea Vectra A, care a inlocuit Ascona. Au existat dou? variante de caroserie - un hatchback ?i un sedan. Opel Calibra a debutat la inceputul anilor '90. Avand un corp coupe, acesta a fost echipat cu o unitate de putere de la Vectra, precum ?i un ?asiu de la acest model a servit ca baz? pentru crea?ie. Primul SUV al companiei a fost Frontera din 1991. Caracteristicile exterioare au f?cut-o foarte puternic?, dar sub capot? nu era nimic surprinz?tor. Un model mai sofisticat din punct de vedere tehnic, Frontera a devenit pu?in mai tarziu, care avea sub capot? un turbodiesel. Apoi au mai existat cateva genera?ii de modernizare a SUV-ului. Puternica ma?in? sport Tigra a debutat in 1994. Designul original ?i datele tehnice ridicate au adus cererea pentru ma?in?. Producatorul Opel a scos pe piata mai multe modele Opel Signum, Opel Corsa, Opel Movano, Opel Insignia, Opel Speedster, Opel Tigra, Opel Campo, Opel Combo, Opel Vivaro, Opel GT, Opel Mokka, Opel Ampera, Opel Frontera, Opel Crossland, Opel Vectra, Opel Arena, Opel Zafira, Opel Cascada, Opel Antara, Opel Adam, Opel Agila, Opel Astra, Opel Grandland X, Opel Grandland, Opel Karl, Opel Meriva fabricate intre ani 1994, 1995, 1996, 1997, 1998, 1999, 2000, 2001, 2002, 2003, 2004, 2005, 2006, 2007, 2008, 2009, 2010, 2011, 2012, 2013, 2014, 2015, 2016, 2017, 2018, 2019, 2020, 2021. Avem in stoc Parbriz Opel Signum, Parbriz Opel Corsa, Parbriz Opel Movano, Parbriz Opel Insignia, Parbriz Opel Speedster, Parbriz Opel Tigra, Parbriz Opel Campo, Parbriz Opel Combo, Parbriz Opel Vivaro, Parbriz Opel GT, Parbriz Opel Mokka, Parbriz Opel Ampera, Parbriz Opel Frontera, Parbriz Opel Crossland, Parbriz Opel Vectra, Parbriz Opel Arena, Parbriz Opel Zafira, Parbriz Opel Cascada, Parbriz Opel Antara, Parbriz Opel Adam, Parbriz Opel Agila, Parbriz Opel Astra, Parbriz Opel Grandland X, Parbriz Opel Grandland, Parbriz Opel Karl, Parbriz Opel Meriva fabricate intre ani 1994, 1995, 1996, 1997, 1998, 1999, 2000, 2001, 2002, 2003, 2004, 2005, 2006, 2007, 2008, 2009, 2010, 2011, 2012, 2013, 2014, 2015, 2016, 2017, 2018, 2019, 2020, 2021.

Inlocuirea (Montajul, Schimbarea) Parbrizului, Lunetei auto sau a Geamului auto se poate face in atelierul nostru, la domiciliu clientului sau in orice locatie aleasa de client in orice sector din Bucuresti Sector 1, Sector 2, Sector 3, Sector 4, Sector 5, Sector 6 si Ilfov.


Warning: include(textland.php): failed to open stream: No such file or directory in /home3/r92410parb/public_html/parbrize-ieftine/functii.php on line 232

Warning: include(): Failed opening 'textland.php' for inclusion (include_path='.:/opt/alt/php70/usr/share/pear') in /home3/r92410parb/public_html/parbrize-ieftine/functii.php on line 232



Toate marcile de parbize, lunete si geamuri laterale comercializate

Marci Parbize

Toate marcile de parbize, lunete si geamuri laterale comercializate




Vezi si alte oferte pentru acest model

Video Parbrize ieftine Bucuresti, Marci, Producatori




Clientii au mai cautat si :

Ti-ai putea inchipui o masina fara geamuri? Cu siguranta nu! Chiar si masinile decapotabile au geamuri, dintr-un motiv cat se poate de simplu: pentru a oferi protectie. Atat parbrizele, cat si lunetele sau geamurile laterala ofera protectie in timpul rularii, ferindu-i pe pasageri de praf, pietre si alte pericole. Pe langa asta, un geam auto bine ales poate contribui la aerodinamica vehiculului. Oricat de bine ar fi construite insa, geamurile risca sa fie sparte. Chiar si geamurile auto ultra securizate pot ajunge sa aiba crapaturi si lovituri, in conditiile in care exista pericole la tot pasul: pietre, crengi, grindina, etc...Din fericire, inlocuirea unui geam nu este atat de dificila precum ti-ai inchipui.
Livram si montam geamuri auto direct la tine acasa
Daca ai un geam crapat sau spart, cea mai buna solutie pe care o ai la indemana este sa il inlocuiesti. In cazul in care circuli cu parbrizul crapat, spre exemplu, te expui unor riscuri inutile. Din fericire, inlocuirea parbrizului sau a celorlalte geamuri auto se face foarte usor. Tot ceea ce trebuie sa faci este sa ne contactezi ( telefonic sau pe email), sa ne spui ce masina conduci si care este geamul cu probleme si sa ne astepti. Venim la tine cu geamul potrivit, oriunde ai fi in Bucuresti sau Ilfov.
Spre deosebire de service-urile clasice, in care ti-ai repara in mod normal masina, noi oferim o serie de avantaje:
- Venim la tine acasa, in asa fel incat sa nu iti asumi riscul de a conduce cu un geam crapat;
- Avem o varietate mare de geamuri auto. Indiferent de tipul de masina pe care il conduci si de vechimea ei, avem geamul potrivit. Colaboram doar cu branduri cunoscute precum KMKI Glass, Nord Glass sau Benson si Fuyao;
- Transportul geamului il facem noi, in asa fel incat sa ne asiguram ca ajunge in cea mai buna stare la destinatie. Desi ar fi mai ieftin si mai simplu sa apelam la companii de livrari, nu vrem sa ne asumam niciun risc;
- Venim oriunde, oricand. Chiar daca nu esti acasa, putem veni si te ajutam cu montarea geamului. In felul acesta poti economisi bani si timp, pierdute in mod normal atunci cand decizi sa mergi intr-un service auto;
- Geamurile pe care le comercializam inglobeaza toate tehnologiile moderne, in asa fle incat sa iti ofere confortul de care ai nevoie. Majoritatea masinilor moderne sunt echipate cu geamuri ce au senzori de ploaie, filtre UV sau tehnologii care ajuta la dezaburire. Comercializand doar geamuri produse de branduri mari, ne asiguram ca toate aceste dotari sunt incluse.
Cand au aparut geamurile auto?
Desi pare greu de crezut, primele automobile nu aveau geamuri. Pana in 1904, soferii si pasagerii nu erau protejati de geamuri. In cel mai bun caz, acestia purtau o casca de protectie sau ochelari care sa tina la distanta praful sau eventualele pietre.
In 1904 a aparut ideea unor geamuri de protectie montat in partea frontala a vehiculului. Parbrizul a fost o inovatie extrem de importanta, deoarece oferea un urias plus de confort. Din pacate, parbrizele din prima parte a secolului trecut nu erau tocmai sigure. Realizate din sticla normala, acestea riscau sa se sparga la orice tip de soc sii reprezentau un urias pericol pentru pasageri. Nu de putine ori, cioburile parbrizelor au ranit conducatorii auto. Pe langa faptul ca era periculos, acest parbriz era si extrem de scump, ceea ce il facea destul de rar pe strazi.
Popularitatea din ce in ce mai mare a geamurilor a dus la ieftinirea acestora. Astfel, in 1930 aproape toate autovehiculele aveau parbrize si multe dintrer ele au inceput sa aiba si geamuri laterale, lunete si sa fie acoperite. Confortul a crescut in mod considerabil iar producatorii au inceput sa fie preocupati de siguranta pasagerilor. Astfel, in 1927 a aparut primul geam care nu mai producea cioburi periculoase in momentul in care se spargeam. 7 ani mai tarziu, in 1934, geamul curbat a inceput sa fie din ce in ce mai popular iar din 1960 standardele de siguranta au inceput sa fie din ce in ce mai numeroase si mai interesante.
Astazi, toate geamurile auto sunt foarte rezistente in fata socurilor iar ideea de a se sparge in cioburi periculoase este inexistenta. Parbrizele sunt laminate si sunt formate din 3 straturi, in asa fel incat sa nu se sparga, in timp ce geamurile laterale sunt prelucrate termic, in asa fel incat atunci cand se sparg sa produca mii de cioburi micute, necontondente , care sa nu reprezinte niciun pericol pentru oameni.
Poti preveni uzura geamurilor?
Cel mai adesea nu. Este imposibil sa prevezi o ploaie cu grindina sau sa te feresti de pietrele aruncate de alte vehicule pe drum. Evident, poti incerca sa iti parchezi masina in locuri in care nu exista riscul sa cada crengi, poti evita drumurile pietruite sau poti sa iti cumperi un garaj.
De asemenea, poti incerca sa eviti slabirea geamurilor:
- Curata-le frecvent de praf;
- Nu tranti usile atunci cand le inchizi;
- Ridica stergatoarele atunci cand ninge;
- Foloseste intotdeauna stergatoare de foarte buna calitate.
Daca ai o problema cu parbrizul si trebuie sa fie inlocuit, poti sta linistit. Nu este nici pe departe o problema atat de grava precum ti-ai inchipui ca este ci se rezolva intr-un timp scurt. Tot ceea ce trebuie sa faci este sa apelezi la noi.