Parbrize Lancia Ieftine Bucuresti

Parbrize Lancia ieftine

Parbrize Lancia ieftine

Comercializam, livram si montam la domiciliul clientului, in Bucuresti si Ilfov o gama larga de parbrize ieftine pentru marca Lancia

Parbriz auto FUYAO pentru LANCIA DELTA III (844), din 2014. Produs pus in vanzare de catre Parbrize Originale in OTOPENI ILFOV cod postal 75100 .

Producator parbriz : FUYAO

Pret : 380 Lei

Abrevieri parbrize:
P:Parbriz clar
P+V:Parbriz cu tenta verde
P+S:Parbriz cu parasolar
P+SE:Parbriz cu senzor
P+I:Parbriz cu incalzire
P+H:Parbriz heliomat
P+C:Parbriz cu camera
P+Hud:Parbriz cu head up display

Parbrize auto AGC pentru LANCIA DELTA III (844), din 2014. Produs pus in vanzare de catre Parbriz Bucuresti in Bucuresti SECTOR 3 cod postal 31283 .

Producator parbriz : AGC

Pret : 340 Lei

Abrevieri parbrize:
P:Parbriz clar
P+V:Parbriz cu tenta verde
P+S:Parbriz cu parasolar
P+SE:Parbriz cu senzor
P+I:Parbriz cu incalzire
P+H:Parbriz heliomat
P+C:Parbriz cu camera
P+Hud:Parbriz cu head up display

Parbrize auto LANCIA DELTA III (844) an fabricatie 2008, marca NORDGLASS. Produs vandut de Parbrize La Domiciliu in ODAILE ILFOV cod postal 75139 .

Producator parbriz : NORDGLASS

Pret : 210 Lei

Abrevieri parbrize:
P:Parbriz clar
P+V:Parbriz cu tenta verde
P+S:Parbriz cu parasolar
P+SE:Parbriz cu senzor
P+I:Parbriz cu incalzire
P+H:Parbriz heliomat
P+C:Parbriz cu camera
P+Hud:Parbriz cu head up display

Parbrize auto AGC pentru LANCIA DELTA III (844), din 2012. Produs pus in vanzare de catre Parbrize Camioane si Autocare in OTOPENI ILFOV cod postal 75100 .

Producator parbriz : AGC

Pret : 230 Lei

Abrevieri parbrize:
P:Parbriz clar
P+V:Parbriz cu tenta verde
P+S:Parbriz cu parasolar
P+SE:Parbriz cu senzor
P+I:Parbriz cu incalzire
P+H:Parbriz heliomat
P+C:Parbriz cu camera
P+Hud:Parbriz cu head up display

Parbrize PGW pentru LANCIA DELTA III (844), din 2009. Produs pus in vanzare de catre Parbrize Camioane si Autocare in COPACENI ILFOV cod postal 77009 .

Producator parbriz : PGW

Pret : 170 Lei

Abrevieri parbrize:
P:Parbriz clar
P+V:Parbriz cu tenta verde
P+S:Parbriz cu parasolar
P+SE:Parbriz cu senzor
P+I:Parbriz cu incalzire
P+H:Parbriz heliomat
P+C:Parbriz cu camera
P+Hud:Parbriz cu head up display

Parbrize LANCIA DELTA III (844) an fabricatie 2014, marca SPLINTEX. Produs vandut de Parbrize La Domiciliu in DUMBRAVENI ILFOV cod postal 77016 .

Producator parbriz : SPLINTEX

Pret : 350 Lei

Abrevieri parbrize:
P:Parbriz clar
P+V:Parbriz cu tenta verde
P+S:Parbriz cu parasolar
P+SE:Parbriz cu senzor
P+I:Parbriz cu incalzire
P+H:Parbriz heliomat
P+C:Parbriz cu camera
P+Hud:Parbriz cu head up display

Parbriz LANCIA DELTA III (844) an fabricatie 2008, marca SPLINTEX. Produs vandut de Parbrize Online in ODAILE ILFOV cod postal 75101 .

Producator parbriz : SPLINTEX

Pret : 160 Lei

Abrevieri parbrize:
P:Parbriz clar
P+V:Parbriz cu tenta verde
P+S:Parbriz cu parasolar
P+SE:Parbriz cu senzor
P+I:Parbriz cu incalzire
P+H:Parbriz heliomat
P+C:Parbriz cu camera
P+Hud:Parbriz cu head up display

Parbriz auto LANCIA DELTA III (844), marca AGC, an fabricatie 2013. Produs comercializat de catre Parbrize Online in OTOPENI ILFOV cod postal 75100 .

Producator parbriz : AGC

Pret : 330 Lei

Abrevieri parbrize:
P:Parbriz clar
P+V:Parbriz cu tenta verde
P+S:Parbriz cu parasolar
P+SE:Parbriz cu senzor
P+I:Parbriz cu incalzire
P+H:Parbriz heliomat
P+C:Parbriz cu camera
P+Hud:Parbriz cu head up display

Parbrize auto YES GLASS pentru LANCIA DELTA III (844), din 2008. Produs pus in vanzare de catre Parbriz Bucuresti in ODAILE ILFOV cod postal 75117 .

Producator parbriz : YES GLASS

Pret : 320 Lei

Abrevieri parbrize:
P:Parbriz clar
P+V:Parbriz cu tenta verde
P+S:Parbriz cu parasolar
P+SE:Parbriz cu senzor
P+I:Parbriz cu incalzire
P+H:Parbriz heliomat
P+C:Parbriz cu camera
P+Hud:Parbriz cu head up display

Parbriz auto KMK pentru LANCIA DELTA III (844), din 2011. Produs pus in vanzare de catre Parbrize Auto la Domiciliul clientului in OTOPENI ILFOV cod postal 75100 .

Producator parbriz : KMK

Pret : 330 Lei

Abrevieri parbrize:
P:Parbriz clar
P+V:Parbriz cu tenta verde
P+S:Parbriz cu parasolar
P+SE:Parbriz cu senzor
P+I:Parbriz cu incalzire
P+H:Parbriz heliomat
P+C:Parbriz cu camera
P+Hud:Parbriz cu head up display

Parbrize auto SPLINTEX pentru LANCIA DELTA III (844), din 2009. Produs pus in vanzare de catre Parbrize Auto la Domiciliul clientului in DUMBRAVENI ILFOV cod postal 77016 .

Producator parbriz : SPLINTEX

Pret : 320 Lei

Abrevieri parbrize:
P:Parbriz clar
P+V:Parbriz cu tenta verde
P+S:Parbriz cu parasolar
P+SE:Parbriz cu senzor
P+I:Parbriz cu incalzire
P+H:Parbriz heliomat
P+C:Parbriz cu camera
P+Hud:Parbriz cu head up display

Parbrize auto PILKINGTON pentru LANCIA DELTA III (844), din 2011. Produs pus in vanzare de catre Parbrize Online in BUFTEA ILFOV cod postal 70000 .

Producator parbriz : PILKINGTON

Pret : 320 Lei

Abrevieri parbrize:
P:Parbriz clar
P+V:Parbriz cu tenta verde
P+S:Parbriz cu parasolar
P+SE:Parbriz cu senzor
P+I:Parbriz cu incalzire
P+H:Parbriz heliomat
P+C:Parbriz cu camera
P+Hud:Parbriz cu head up display

Parbrize LANCIA DELTA III (844), marca AGC, an fabricatie 2012. Produs comercializat de catre Preturi Parbrize in Bucuresti SECTOR 2 cod postal 20180 .

Producator parbriz : AGC

Pret : 320 Lei

Abrevieri parbrize:
P:Parbriz clar
P+V:Parbriz cu tenta verde
P+S:Parbriz cu parasolar
P+SE:Parbriz cu senzor
P+I:Parbriz cu incalzire
P+H:Parbriz heliomat
P+C:Parbriz cu camera
P+Hud:Parbriz cu head up display

Parbrize auto LANCIA DELTA III (844) an fabricatie 2009, marca PGW. Produs vandut de Anunturi Parbrize in BERCENI ILFOV cod postal 77022 .

Producator parbriz : PGW

Pret : 240 Lei

Abrevieri parbrize:
P:Parbriz clar
P+V:Parbriz cu tenta verde
P+S:Parbriz cu parasolar
P+SE:Parbriz cu senzor
P+I:Parbriz cu incalzire
P+H:Parbriz heliomat
P+C:Parbriz cu camera
P+Hud:Parbriz cu head up display

Parbriz LANCIA DELTA III (844) an fabricatie 2008, marca STAR GLASS. Produs vandut de Parbrize Originale in PASAREA ILFOV cod postal 77032 .

Producator parbriz : STAR GLASS

Pret : 180 Lei

Abrevieri parbrize:
P:Parbriz clar
P+V:Parbriz cu tenta verde
P+S:Parbriz cu parasolar
P+SE:Parbriz cu senzor
P+I:Parbriz cu incalzire
P+H:Parbriz heliomat
P+C:Parbriz cu camera
P+Hud:Parbriz cu head up display

Parbrize auto BENSON pentru LANCIA DELTA III (844), din 2010. Produs pus in vanzare de catre Preturi Parbrize in BUFTEA ILFOV cod postal 70000 .

Producator parbriz : BENSON

Pret : 190 Lei

Abrevieri parbrize:
P:Parbriz clar
P+V:Parbriz cu tenta verde
P+S:Parbriz cu parasolar
P+SE:Parbriz cu senzor
P+I:Parbriz cu incalzire
P+H:Parbriz heliomat
P+C:Parbriz cu camera
P+Hud:Parbriz cu head up display

Parbriz auto AGC pentru LANCIA DELTA III (844), din 2011. Produs pus in vanzare de catre Parbrize Camioane si Autocare in Bucuresti SECTOR 4 cod postal 41321 .

Producator parbriz : AGC

Pret : 280 Lei

Abrevieri parbrize:
P:Parbriz clar
P+V:Parbriz cu tenta verde
P+S:Parbriz cu parasolar
P+SE:Parbriz cu senzor
P+I:Parbriz cu incalzire
P+H:Parbriz heliomat
P+C:Parbriz cu camera
P+Hud:Parbriz cu head up display

Parbriz LANCIA DELTA III (844) an fabricatie 2008, marca BENSON. Produs vandut de Parbrize Camioane si Autocare in Bucuresti SECTOR 1 cod postal 10753 .

Producator parbriz : BENSON

Pret : 340 Lei

Abrevieri parbrize:
P:Parbriz clar
P+V:Parbriz cu tenta verde
P+S:Parbriz cu parasolar
P+SE:Parbriz cu senzor
P+I:Parbriz cu incalzire
P+H:Parbriz heliomat
P+C:Parbriz cu camera
P+Hud:Parbriz cu head up display

Parbrize auto LANCIA DELTA III (844), marca PILKINGTON, an fabricatie 2013. Produs comercializat de catre Parbrize Audi in AFUMATI ILFOV cod postal 77011 .

Producator parbriz : PILKINGTON

Pret : 360 Lei

Abrevieri parbrize:
P:Parbriz clar
P+V:Parbriz cu tenta verde
P+S:Parbriz cu parasolar
P+SE:Parbriz cu senzor
P+I:Parbriz cu incalzire
P+H:Parbriz heliomat
P+C:Parbriz cu camera
P+Hud:Parbriz cu head up display

Parbrize auto BENSON pentru LANCIA DELTA III (844), din 2010. Produs pus in vanzare de catre Vanzari Parbrize in CALDARARU ILFOV cod postal 77037 .

Producator parbriz : BENSON

Pret : 200 Lei

Abrevieri parbrize:
P:Parbriz clar
P+V:Parbriz cu tenta verde
P+S:Parbriz cu parasolar
P+SE:Parbriz cu senzor
P+I:Parbriz cu incalzire
P+H:Parbriz heliomat
P+C:Parbriz cu camera
P+Hud:Parbriz cu head up display

Parbriz auto LANCIA DELTA III (844), marca SAINT GOBAIN, an fabricatie 2013. Produs comercializat de catre Parbrize pe Net in COPACENI ILFOV cod postal 77008 .

Producator parbriz : SAINT GOBAIN

Pret : 190 Lei

Abrevieri parbrize:
P:Parbriz clar
P+V:Parbriz cu tenta verde
P+S:Parbriz cu parasolar
P+SE:Parbriz cu senzor
P+I:Parbriz cu incalzire
P+H:Parbriz heliomat
P+C:Parbriz cu camera
P+Hud:Parbriz cu head up display

Parbrize auto STAR GLASS pentru LANCIA DELTA III (844), din 2009. Produs pus in vanzare de catre Parbiz Auto Bucuresti in SAFTICA ILFOV cod postal 77018 .

Producator parbriz : STAR GLASS

Pret : 290 Lei

Abrevieri parbrize:
P:Parbriz clar
P+V:Parbriz cu tenta verde
P+S:Parbriz cu parasolar
P+SE:Parbriz cu senzor
P+I:Parbriz cu incalzire
P+H:Parbriz heliomat
P+C:Parbriz cu camera
P+Hud:Parbriz cu head up display

Parbrize LANCIA DELTA III (844), marca PILKINGTON, an fabricatie 2011. Produs comercializat de catre Parbrize 24 Ore in BUFTEA ILFOV cod postal 70000 .

Producator parbriz : PILKINGTON

Pret : 270 Lei

Abrevieri parbrize:
P:Parbriz clar
P+V:Parbriz cu tenta verde
P+S:Parbriz cu parasolar
P+SE:Parbriz cu senzor
P+I:Parbriz cu incalzire
P+H:Parbriz heliomat
P+C:Parbriz cu camera
P+Hud:Parbriz cu head up display

Parbriz auto AGC pentru LANCIA DELTA III (844), din 2011. Produs pus in vanzare de catre Parbrize Originale in BRAGADIRU ILFOV cod postal 77028 .

Producator parbriz : AGC

Pret : 360 Lei

Abrevieri parbrize:
P:Parbriz clar
P+V:Parbriz cu tenta verde
P+S:Parbriz cu parasolar
P+SE:Parbriz cu senzor
P+I:Parbriz cu incalzire
P+H:Parbriz heliomat
P+C:Parbriz cu camera
P+Hud:Parbriz cu head up display

Parbrize LANCIA DELTA III (844) an fabricatie 2009, marca SAINT GOBAIN. Produs vandut de Anunturi Parbrize in DUDU ILFOV cod postal 77041 .

Producator parbriz : SAINT GOBAIN

Pret : 250 Lei

Abrevieri parbrize:
P:Parbriz clar
P+V:Parbriz cu tenta verde
P+S:Parbriz cu parasolar
P+SE:Parbriz cu senzor
P+I:Parbriz cu incalzire
P+H:Parbriz heliomat
P+C:Parbriz cu camera
P+Hud:Parbriz cu head up display

Parbrize LANCIA DELTA III (844) an fabricatie 2011, marca NORDGLASS. Produs vandut de Anunturi Parbrize in Bucuresti SECTOR 2 cod postal 21786 .

Producator parbriz : NORDGLASS

Pret : 250 Lei

Abrevieri parbrize:
P:Parbriz clar
P+V:Parbriz cu tenta verde
P+S:Parbriz cu parasolar
P+SE:Parbriz cu senzor
P+I:Parbriz cu incalzire
P+H:Parbriz heliomat
P+C:Parbriz cu camera
P+Hud:Parbriz cu head up display

Parbriz NORDGLASS pentru LANCIA DELTA III (844), din 2013. Produs pus in vanzare de catre Parbrize Online in AEROPORTUL OTOPENI ILFOV cod postal 76400 .

Producator parbriz : NORDGLASS

Pret : 220 Lei

Abrevieri parbrize:
P:Parbriz clar
P+V:Parbriz cu tenta verde
P+S:Parbriz cu parasolar
P+SE:Parbriz cu senzor
P+I:Parbriz cu incalzire
P+H:Parbriz heliomat
P+C:Parbriz cu camera
P+Hud:Parbriz cu head up display

Parbrize auto LANCIA DELTA III (844) an fabricatie 2008, marca SAINT GOBAIN. Produs vandut de Parbrize Camioane si Autocare in DUDU ILFOV cod postal 77041 .

Producator parbriz : SAINT GOBAIN

Pret : 280 Lei

Abrevieri parbrize:
P:Parbriz clar
P+V:Parbriz cu tenta verde
P+S:Parbriz cu parasolar
P+SE:Parbriz cu senzor
P+I:Parbriz cu incalzire
P+H:Parbriz heliomat
P+C:Parbriz cu camera
P+Hud:Parbriz cu head up display

Parbriz auto LANCIA DELTA III (844), marca STAR GLASS, an fabricatie 2009. Produs comercializat de catre Parbrize 24 Ore in BUFTEA ILFOV cod postal 70000 .

Producator parbriz : STAR GLASS

Pret : 260 Lei

Abrevieri parbrize:
P:Parbriz clar
P+V:Parbriz cu tenta verde
P+S:Parbriz cu parasolar
P+SE:Parbriz cu senzor
P+I:Parbriz cu incalzire
P+H:Parbriz heliomat
P+C:Parbriz cu camera
P+Hud:Parbriz cu head up display

Parbriz auto FUYAO pentru LANCIA DELTA III (844), din 2008. Produs pus in vanzare de catre Parbrize Originale in DUMBRAVENI ILFOV cod postal 77016 .

Producator parbriz : FUYAO

Pret : 280 Lei

Abrevieri parbrize:
P:Parbriz clar
P+V:Parbriz cu tenta verde
P+S:Parbriz cu parasolar
P+SE:Parbriz cu senzor
P+I:Parbriz cu incalzire
P+H:Parbriz heliomat
P+C:Parbriz cu camera
P+Hud:Parbriz cu head up display

Parbriz NORDGLASS pentru LANCIA DELTA III (844), din 2008. Produs pus in vanzare de catre Parbrize Originale in Bucuresti SECTOR 6 cod postal 63780 .

Producator parbriz : NORDGLASS

Pret : 150 Lei

Abrevieri parbrize:
P:Parbriz clar
P+V:Parbriz cu tenta verde
P+S:Parbriz cu parasolar
P+SE:Parbriz cu senzor
P+I:Parbriz cu incalzire
P+H:Parbriz heliomat
P+C:Parbriz cu camera
P+Hud:Parbriz cu head up display

Parbriz auto LANCIA DELTA III (844) an fabricatie 2009, marca AGC. Produs vandut de Parbriz Luneta in BALACEANCA ILFOV cod postal 77036 .

Producator parbriz : AGC

Pret : 320 Lei

Abrevieri parbrize:
P:Parbriz clar
P+V:Parbriz cu tenta verde
P+S:Parbriz cu parasolar
P+SE:Parbriz cu senzor
P+I:Parbriz cu incalzire
P+H:Parbriz heliomat
P+C:Parbriz cu camera
P+Hud:Parbriz cu head up display

Parbrize auto LANCIA DELTA III (844), marca PGW, an fabricatie 2010. Produs comercializat de catre Parbrize La Domiciliu in VADU ANEI ILFOV cod postal 77034 .

Producator parbriz : PGW

Pret : 160 Lei

Abrevieri parbrize:
P:Parbriz clar
P+V:Parbriz cu tenta verde
P+S:Parbriz cu parasolar
P+SE:Parbriz cu senzor
P+I:Parbriz cu incalzire
P+H:Parbriz heliomat
P+C:Parbriz cu camera
P+Hud:Parbriz cu head up display

Parbriz LANCIA DELTA III (844) an fabricatie 2008, marca BENSON. Produs vandut de Parbrize Audi in POSTA ILFOV cod postal 77038 .

Producator parbriz : BENSON

Pret : 150 Lei

Abrevieri parbrize:
P:Parbriz clar
P+V:Parbriz cu tenta verde
P+S:Parbriz cu parasolar
P+SE:Parbriz cu senzor
P+I:Parbriz cu incalzire
P+H:Parbriz heliomat
P+C:Parbriz cu camera
P+Hud:Parbriz cu head up display

Parbrize auto GUARDIAN pentru LANCIA DELTA III (844), din 2009. Produs pus in vanzare de catre Parbrize Auto la Domiciliul clientului in AFUMATI ILFOV cod postal 77012 .

Producator parbriz : GUARDIAN

Pret : 340 Lei

Abrevieri parbrize:
P:Parbriz clar
P+V:Parbriz cu tenta verde
P+S:Parbriz cu parasolar
P+SE:Parbriz cu senzor
P+I:Parbriz cu incalzire
P+H:Parbriz heliomat
P+C:Parbriz cu camera
P+Hud:Parbriz cu head up display

Parbrize auto LANCIA DELTA III (844), marca ORIGINAL, an fabricatie 2010. Produs comercializat de catre Parbrize Auto la Domiciliul clientului in AFUMATI ILFOV cod postal 77012 .

Producator parbriz : ORIGINAL

Pret : 330 Lei

Abrevieri parbrize:
P:Parbriz clar
P+V:Parbriz cu tenta verde
P+S:Parbriz cu parasolar
P+SE:Parbriz cu senzor
P+I:Parbriz cu incalzire
P+H:Parbriz heliomat
P+C:Parbriz cu camera
P+Hud:Parbriz cu head up display

Parbrize STAR GLASS pentru LANCIA DELTA III (844), din 2014. Produs pus in vanzare de catre Parbrize Audi in CHIAJNA ILFOV cod postal 77040 .

Producator parbriz : STAR GLASS

Pret : 280 Lei

Abrevieri parbrize:
P:Parbriz clar
P+V:Parbriz cu tenta verde
P+S:Parbriz cu parasolar
P+SE:Parbriz cu senzor
P+I:Parbriz cu incalzire
P+H:Parbriz heliomat
P+C:Parbriz cu camera
P+Hud:Parbriz cu head up display

Parbrize auto LANCIA DELTA III (844), marca BENSON, an fabricatie 2013. Produs comercializat de catre Anunturi Parbrize in BUFTEA ILFOV cod postal 70000 .

Producator parbriz : BENSON

Pret : 210 Lei

Abrevieri parbrize:
P:Parbriz clar
P+V:Parbriz cu tenta verde
P+S:Parbriz cu parasolar
P+SE:Parbriz cu senzor
P+I:Parbriz cu incalzire
P+H:Parbriz heliomat
P+C:Parbriz cu camera
P+Hud:Parbriz cu head up display

Parbrize auto SPLINTEX pentru LANCIA DELTA III (844), din 2013. Produs pus in vanzare de catre Parbrize Auto la Domiciliul clientului in BERCENI ILFOV cod postal 77020 .

Producator parbriz : SPLINTEX

Pret : 190 Lei

Abrevieri parbrize:
P:Parbriz clar
P+V:Parbriz cu tenta verde
P+S:Parbriz cu parasolar
P+SE:Parbriz cu senzor
P+I:Parbriz cu incalzire
P+H:Parbriz heliomat
P+C:Parbriz cu camera
P+Hud:Parbriz cu head up display

Parbriz auto LANCIA DELTA III (844), marca KMK, an fabricatie 2010. Produs comercializat de catre Parbrize Camioane si Autocare in SAFTICA ILFOV cod postal 77017 .

Producator parbriz : KMK

Pret : 280 Lei

Abrevieri parbrize:
P:Parbriz clar
P+V:Parbriz cu tenta verde
P+S:Parbriz cu parasolar
P+SE:Parbriz cu senzor
P+I:Parbriz cu incalzire
P+H:Parbriz heliomat
P+C:Parbriz cu camera
P+Hud:Parbriz cu head up display

Parbriz LANCIA DELTA III (844), marca ORIGINAL, an fabricatie 2010. Produs comercializat de catre Parbrize Audi in COPACENI ILFOV cod postal 77007 .

Producator parbriz : ORIGINAL

Pret : 340 Lei

Abrevieri parbrize:
P:Parbriz clar
P+V:Parbriz cu tenta verde
P+S:Parbriz cu parasolar
P+SE:Parbriz cu senzor
P+I:Parbriz cu incalzire
P+H:Parbriz heliomat
P+C:Parbriz cu camera
P+Hud:Parbriz cu head up display

Parbriz auto LANCIA DELTA III (844) an fabricatie 2011, marca ORIGINAL. Produs vandut de Parbrize pe Net in Bucuresti SECTOR 3 cod postal 32090 .

Producator parbriz : ORIGINAL

Pret : 250 Lei

Abrevieri parbrize:
P:Parbriz clar
P+V:Parbriz cu tenta verde
P+S:Parbriz cu parasolar
P+SE:Parbriz cu senzor
P+I:Parbriz cu incalzire
P+H:Parbriz heliomat
P+C:Parbriz cu camera
P+Hud:Parbriz cu head up display

Parbriz auto LANCIA DELTA III (844), marca KMK, an fabricatie 2010. Produs comercializat de catre Vanzari Parbrize in Bucuresti SECTOR 3 cod postal 31912 .

Producator parbriz : KMK

Pret : 280 Lei

Abrevieri parbrize:
P:Parbriz clar
P+V:Parbriz cu tenta verde
P+S:Parbriz cu parasolar
P+SE:Parbriz cu senzor
P+I:Parbriz cu incalzire
P+H:Parbriz heliomat
P+C:Parbriz cu camera
P+Hud:Parbriz cu head up display

Parbriz PILKINGTON pentru LANCIA DELTA III (844), din 2009. Produs pus in vanzare de catre Parbrize Originale in VADU ANEI ILFOV cod postal 77033 .

Producator parbriz : PILKINGTON

Pret : 360 Lei

Abrevieri parbrize:
P:Parbriz clar
P+V:Parbriz cu tenta verde
P+S:Parbriz cu parasolar
P+SE:Parbriz cu senzor
P+I:Parbriz cu incalzire
P+H:Parbriz heliomat
P+C:Parbriz cu camera
P+Hud:Parbriz cu head up display

Parbriz auto LANCIA DELTA III (844), marca YES GLASS, an fabricatie 2013. Produs comercializat de catre Parbriz Luneta in AFUMATI ILFOV cod postal 77013 .

Producator parbriz : YES GLASS

Pret : 350 Lei

Abrevieri parbrize:
P:Parbriz clar
P+V:Parbriz cu tenta verde
P+S:Parbriz cu parasolar
P+SE:Parbriz cu senzor
P+I:Parbriz cu incalzire
P+H:Parbriz heliomat
P+C:Parbriz cu camera
P+Hud:Parbriz cu head up display

Parbrize auto LANCIA DELTA III (844), marca GUARDIAN, an fabricatie 2010. Produs comercializat de catre Parbrize Audi in BRAGADIRU ILFOV cod postal 77028 .

Producator parbriz : GUARDIAN

Pret : 340 Lei

Abrevieri parbrize:
P:Parbriz clar
P+V:Parbriz cu tenta verde
P+S:Parbriz cu parasolar
P+SE:Parbriz cu senzor
P+I:Parbriz cu incalzire
P+H:Parbriz heliomat
P+C:Parbriz cu camera
P+Hud:Parbriz cu head up display

Parbriz LANCIA DELTA III (844) an fabricatie 2013, marca SPLINTEX. Produs vandut de Parbrize Online in BUCIUMENI ILFOV cod postal 72512 .

Producator parbriz : SPLINTEX

Pret : 160 Lei

Abrevieri parbrize:
P:Parbriz clar
P+V:Parbriz cu tenta verde
P+S:Parbriz cu parasolar
P+SE:Parbriz cu senzor
P+I:Parbriz cu incalzire
P+H:Parbriz heliomat
P+C:Parbriz cu camera
P+Hud:Parbriz cu head up display

Parbrize LANCIA DELTA III (844), marca KMK, an fabricatie 2009. Produs comercializat de catre Anunturi Parbrize in Bucuresti SECTOR 6 cod postal 68190 .

Producator parbriz : KMK

Pret : 290 Lei

Abrevieri parbrize:
P:Parbriz clar
P+V:Parbriz cu tenta verde
P+S:Parbriz cu parasolar
P+SE:Parbriz cu senzor
P+I:Parbriz cu incalzire
P+H:Parbriz heliomat
P+C:Parbriz cu camera
P+Hud:Parbriz cu head up display

Parbriz auto LANCIA DELTA III (844), marca YES GLASS, an fabricatie 2008. Produs comercializat de catre Parbrize Auto la Domiciliul clientului in ISLAZ ILFOV cod postal 77031 .

Producator parbriz : YES GLASS

Pret : 250 Lei

Abrevieri parbrize:
P:Parbriz clar
P+V:Parbriz cu tenta verde
P+S:Parbriz cu parasolar
P+SE:Parbriz cu senzor
P+I:Parbriz cu incalzire
P+H:Parbriz heliomat
P+C:Parbriz cu camera
P+Hud:Parbriz cu head up display

Parbrize auto LANCIA DELTA III (844) an fabricatie 2012, marca YES GLASS. Produs vandut de Parbriz Bucuresti in AFUMATI ILFOV cod postal 77012 .

Producator parbriz : YES GLASS

Pret : 230 Lei

Abrevieri parbrize:
P:Parbriz clar
P+V:Parbriz cu tenta verde
P+S:Parbriz cu parasolar
P+SE:Parbriz cu senzor
P+I:Parbriz cu incalzire
P+H:Parbriz heliomat
P+C:Parbriz cu camera
P+Hud:Parbriz cu head up display

Parbriz LANCIA DELTA III (844), marca SPLINTEX, an fabricatie 2010. Produs comercializat de catre Parbriz Bucuresti in VADU ANEI ILFOV cod postal 77033 .

Producator parbriz : SPLINTEX

Pret : 360 Lei

Abrevieri parbrize:
P:Parbriz clar
P+V:Parbriz cu tenta verde
P+S:Parbriz cu parasolar
P+SE:Parbriz cu senzor
P+I:Parbriz cu incalzire
P+H:Parbriz heliomat
P+C:Parbriz cu camera
P+Hud:Parbriz cu head up display

Parbriz LANCIA DELTA III (844), marca AGC, an fabricatie 2013. Produs comercializat de catre Parbriz Luneta in BRANESTI ILFOV cod postal 77030 .

Producator parbriz : AGC

Pret : 200 Lei

Abrevieri parbrize:
P:Parbriz clar
P+V:Parbriz cu tenta verde
P+S:Parbriz cu parasolar
P+SE:Parbriz cu senzor
P+I:Parbriz cu incalzire
P+H:Parbriz heliomat
P+C:Parbriz cu camera
P+Hud:Parbriz cu head up display

Parbriz ORIGINAL pentru LANCIA DELTA III (844), din 2009. Produs pus in vanzare de catre Vanzari Parbrize in DUDU ILFOV cod postal 77041 .

Producator parbriz : ORIGINAL

Pret : 370 Lei

Abrevieri parbrize:
P:Parbriz clar
P+V:Parbriz cu tenta verde
P+S:Parbriz cu parasolar
P+SE:Parbriz cu senzor
P+I:Parbriz cu incalzire
P+H:Parbriz heliomat
P+C:Parbriz cu camera
P+Hud:Parbriz cu head up display

Parbrize auto LANCIA DELTA III (844) an fabricatie 2008, marca PILKINGTON. Produs vandut de Vanzari Parbrize in DUDU ILFOV cod postal 77041 .

Producator parbriz : PILKINGTON

Pret : 340 Lei

Abrevieri parbrize:
P:Parbriz clar
P+V:Parbriz cu tenta verde
P+S:Parbriz cu parasolar
P+SE:Parbriz cu senzor
P+I:Parbriz cu incalzire
P+H:Parbriz heliomat
P+C:Parbriz cu camera
P+Hud:Parbriz cu head up display

Parbrize FUYAO pentru LANCIA DELTA III (844), din 2009. Produs pus in vanzare de catre Parbrize 24 Ore in Bucuresti SECTOR 2 cod postal 22912 .

Producator parbriz : FUYAO

Pret : 240 Lei

Abrevieri parbrize:
P:Parbriz clar
P+V:Parbriz cu tenta verde
P+S:Parbriz cu parasolar
P+SE:Parbriz cu senzor
P+I:Parbriz cu incalzire
P+H:Parbriz heliomat
P+C:Parbriz cu camera
P+Hud:Parbriz cu head up display

Parbriz auto YES GLASS pentru LANCIA DELTA III (844), din 2013. Produs pus in vanzare de catre Parbrize Auto la Domiciliul clientului in BUFTEA ILFOV cod postal 70000 .

Producator parbriz : YES GLASS

Pret : 200 Lei

Abrevieri parbrize:
P:Parbriz clar
P+V:Parbriz cu tenta verde
P+S:Parbriz cu parasolar
P+SE:Parbriz cu senzor
P+I:Parbriz cu incalzire
P+H:Parbriz heliomat
P+C:Parbriz cu camera
P+Hud:Parbriz cu head up display

Parbrize auto LANCIA DELTA III (844) an fabricatie 2009, marca YES GLASS. Produs vandut de Parbrize 24 Ore in ODAILE ILFOV cod postal 75117 .

Producator parbriz : YES GLASS

Pret : 190 Lei

Abrevieri parbrize:
P:Parbriz clar
P+V:Parbriz cu tenta verde
P+S:Parbriz cu parasolar
P+SE:Parbriz cu senzor
P+I:Parbriz cu incalzire
P+H:Parbriz heliomat
P+C:Parbriz cu camera
P+Hud:Parbriz cu head up display

Parbrize PGW pentru LANCIA DELTA III (844), din 2009. Produs pus in vanzare de catre Parbrize 24 Ore in BERCENI ILFOV cod postal 77023 .

Producator parbriz : PGW

Pret : 300 Lei

Abrevieri parbrize:
P:Parbriz clar
P+V:Parbriz cu tenta verde
P+S:Parbriz cu parasolar
P+SE:Parbriz cu senzor
P+I:Parbriz cu incalzire
P+H:Parbriz heliomat
P+C:Parbriz cu camera
P+Hud:Parbriz cu head up display

Parbrize PGW pentru LANCIA DELTA III (844), din 2014. Produs pus in vanzare de catre Parbriz Luneta in COPACENI ILFOV cod postal 77006 .

Producator parbriz : PGW

Pret : 150 Lei

Abrevieri parbrize:
P:Parbriz clar
P+V:Parbriz cu tenta verde
P+S:Parbriz cu parasolar
P+SE:Parbriz cu senzor
P+I:Parbriz cu incalzire
P+H:Parbriz heliomat
P+C:Parbriz cu camera
P+Hud:Parbriz cu head up display

Parbrize auto LANCIA DELTA III (844), marca PILKINGTON, an fabricatie 2010. Produs comercializat de catre Parbrize pe Net in BERCENI ILFOV cod postal 77023 .

Producator parbriz : PILKINGTON

Pret : 330 Lei

Abrevieri parbrize:
P:Parbriz clar
P+V:Parbriz cu tenta verde
P+S:Parbriz cu parasolar
P+SE:Parbriz cu senzor
P+I:Parbriz cu incalzire
P+H:Parbriz heliomat
P+C:Parbriz cu camera
P+Hud:Parbriz cu head up display

Compania Lancia Automobiles S.p.A. este un constructor de automobile italian. Compania a fost fondat? in 1906 de Vincenzo Lancia, devenind parte a Grupului Fiat in 1969. Nume de brand suli?? a fost intotdeauna considerat cel mai controversat. In anumite privin?e, ma?inile erau semnificativ superioare ma?inilor concuren?ilor, iar in altele erau mult inferioare lor. Singurul lucru pe care il putem spune sigur este c? nu i-au l?sat niciodat? pe oameni indiferen?i, in ciuda dezacordurilor puternice. Acest brand legendar a cunoscut urc?ri ?i cobora?uri puternice, dar a reu?it s? men?in? o bun? reputa?ie ?i un statut respectat. In prezent, Lancia produce un singur model, care este o consecin?? a sc?derii interesului pentru companie ?i a unei grave crize economice, din cauza c?reia compania a suferit pierderi grave. Cu toate acestea, reputa?ia ei a fost garantat? de vechile modele lansate in perioada de glorie a m?rcii. Inc? genereaz? mai mult interes decat modelele mai moderne, motiv pentru care Lancia devine istorie in fiecare an. ?i, poate, este in bine c? ?oferii nu i?i pierd respectul fa?? de marc? ?i lunga sa cale de dezvoltare pe aceast? pia??. La urma urmei, este important s? ne oprim la timp ?i s? nu r?manem f?r? posibilitatea de a satisface a?tept?rile tuturor fanilor Lancia ?i ale ma?inilor sale legendare. Lancia Automobiles SpA a fost fondat? de inginerul ?i pilotul italian Vincenzo Lancia. S-a n?scut intr-o familie obi?nuit? ?i era cel mai mic b?iat de 4 copii. Inc? din cea mai fraged? copil?rie, a avut un interes deosebit pentru matematic? ?i a fost interesat de tehnologie. P?rin?ii credeau c? Vincenzo va deveni cu siguran?? un contabil, iar el insu?i a acordat aten?ie unei astfel de lucr?ri. Dar foarte repede, primele ma?ini din a doua jum?tate a secolului al XIX-lea au devenit un hobby important pentru el. Vincenzo a devenit student al lui Giovanni Battista Seirano, care a fondat ulterior compania Decret ?i a contribuit la crearea Lancia. Adev?rat, se intorcea din cand in cand s? lucreze ca contabil. Cand Lancia a implinit 19 ani, a fost numit ?oferul de inspec?ie ?i inspectorul Fiat. S-a descurcat impecabil cu indatoririle sale, dobandind o experien?? practic? nepre?uit?, care a contribuit la stabilirea propriului s?u brand. La scurt timp, Vincenzo a devenit un pilot de curse: in 1900 a ca?tigat primul mare premiu al Fran?ei cu o ma?in? Fiat. Chiar ?i atunci, a devenit o persoan? respectat?, astfel incat crearea unei fabrici separate nu a fost o decizie spontan?. Dimpotriv?, a alimentat interesul: ?oferii a?teptau cu ner?bdare noi modele cu mare ner?bdare. In 1906, pilotul ?i inginerul au fondat propria companie, Fabbrica Automobili Lancia, cu sprijinul colegului Claudio Forjolin. Impreun? au achizi?ionat o mic? fabric? in Torino, unde au fost implica?i in dezvoltarea viitoarelor ma?ini. Primul model a fost numit 18-24 CP ?i, conform standardelor din acea vreme, putea fi numit revolu?ionar. Cu toate acestea, Lancia a ascultat curand sfaturile fratelui s?u ?i a inceput s? numeasc? ma?inile litere din alfabetul grecesc pentru confortul cump?r?torilor. Inginerii ?i designerii au implementat cele mai bune tehnologii ?i dezvolt?ri avansate in ma?in?, la care lucreaz? de un an. In ca?iva ani, Fabbrica Automobili Lancia a produs 3 ma?ini, dup? care compania a trecut la produc?ia de camioane ?i vehicule blindate. Anii de r?zboi ?i-au f?cut propriile ajust?ri, confruntarea dintre state a necesitat schimb?ri. Apoi, datorit? muncii minu?ioase, au fost fabricate motoare inovatoare, care au avut o dezvoltare considerabil? in industria auto. Dup? incheierea ostilit??ilor, zona de produc?ie a crescut semnificativ - conflictul armat a ajutat la dezvoltarea unei noi companii in acel moment. Deja in 1921, compania a lansat primul model cu un corp monococ - apoi a devenit unic. Modelul a avut, de asemenea, o suspensie independent?, ceea ce a crescut vanz?rile ?i l-a f?cut istorie. Urm?torul model Astura a folosit un mecanism brevetat care permite cuplarea cadrului ?i a motorului. Datorit? acestei noi tehnologii, vibra?iile nu au fost resim?ite in cabin?, astfel incat c?l?toria a devenit cat se poate de confortabil? ?i pl?cut?, chiar ?i pe drumuri accidentate. Urm?toarea ma?in? era, de asemenea, unic? la acea vreme - Aurelia folosea un motor V cu 6 cilindri. Pe atunci, mul?i designeri ?i ingineri credeau din gre?eal? c? nu poate fi echilibrat, dar Lancia a dovedit contrariul. In 1969, directorii companiei au vandut o participa?ie de control in Fiat. In ciuda ader?rii la o alt? firm?, Lancia a dezvoltat toate modelele ca o companie separat? ?i nu depindea in niciun fel de noul proprietar. In acest timp, au ie?it cateva ma?ini mai demne de remarcat, dar din 2015, num?rul de ma?ini produse a sc?zut treptat, iar acum compania produce Lancia Ypsilon doar pentru cump?r?torii italieni. In ultimii ani, marca a suferit pierderi considerabile - aproximativ 700 de milioane de euro, astfel incat conducerea a considerat c? este imposibil s? restabileasc? statutul anterior al m?rcii. In 1907, cand compania ?i-a inceput activitatea, nu avea propriul logo. Ma?ina avea o inscrip?ie Lancia ingrijit?, f?r? detalii inutile. Deja in 1911, gra?ie contelui Carl Biscaretti di Ruffia, prieten apropiat al lui Vincenzo Lancia, a ap?rut primul logo. Era un volan cu 4 spi?e impotriva unui steag albastru. Steagul pentru el a fost o imagine schematic? a unei suli?e, deoarece acesta este modul in care numele companiei este tradus din italian?. In apropiere, in partea dreapt?, era imaginea manerului clapetei din dreapta, iar numele m?rcii Lancia era deja in centru. Apropo, compania men?ine un font atat de ingrijit pan? in prezent. In 1929, contele Carl Biscaretti di Ruffia a dorit s? fac? unele ajust?ri la designul emblemei. El a plasat acela?i logo circular pe fundalul scutului ?i, de atunci, logo-ul a r?mas a?a de mul?i ani. In 1957, emblema a fost schimbat? din nou. Spi?ele au fost scoase de pe volan, iar logo-ul in sine ?i-a pierdut culorile. Potrivit designerilor, in acest fel ar?ta mai elegant ?i mai modern. In 1974, problema schimb?rii siglei a fost din nou relevant?. Spi?ele volanului ?i culoarea albastru intens i-au fost returnate, dar imaginile altor elemente in sine au fost mult simplificate in imagini schematice minimaliste. In 2000, elementele speciale cromate au fost ad?ugate la sigla Lancia, gra?ie c?reia emblema ar?ta tridimensional? chiar ?i in imagini bidimensionale. Ultima dat? cand s-a schimbat sigla a fost in 2007: apoi au lucrat la ea speciali?ti din compania Robilant Associati. Ca parte a unei rebranding-uri serioase, roata a fost desenat? in mod clar grafic, indep?rtand din nou 2 spi?e, iar restul a servit drept pointer in jurul denumirii m?rcii Lancia. Adev?rat, fanii m?rcii nu au apreciat faptul c? acum sigla nu mai avea suli?a ?i steagul iubit. Primul model a primit numele de lucru 18-24 HP, apoi a fost redenumit Alpha. A ap?rut in 1907 ?i a fost dezvoltat in doar un an. Acesta a folosit un arbore de elice in locul unui lan? ?i a fost introdus ?i unul dintre primele motoare cu 6 cilindri. Pe baza primei ma?ini de succes, a fost creat un alt model numit Dialpha, care a ie?it in 1908 cu acelea?i caracteristici. In 1913 apare ma?ina Theta. A devenit una dintre cele mai fiabile ma?ini ale vremii. In 1921, Lambda a fost eliberat?. Caracteristicile sale erau suspensia independent? ?i caroseria monococ?, la acea vreme ma?ina era una dintre primele de acest gen. In 1937, Aprilia a ie?it de pe linia de asamblare - ultimul model, in dezvoltarea c?ruia a fost implicat direct Vincenzo Lancia. Designul ma?inii amintea oarecum de gandacul din mai, care a fost recunoscut ulterior drept stilul unic ?i inimitabil al fondatorului companiei. Aprilia a fost inlocuit? de Aurelia - ma?ina a fost prezentat? pentru prima dat? la Torino in 1950. Vittorio Jano, unul dintre cei mai buni me?teri ai timpului s?u, a participat la dezvoltarea noului model. Apoi a fost instalat un nou motor in ma?in?, fabricat din aliaje de aluminiu. In 1972, un alt model a ap?rut pe pia?? - Lancia Beta, in care au fost instalate motoare dou? arbori cu came. In acela?i timp, a fost lansat ?i raliul Stratos - cursan?ii au ca?tigat premii la volan de mai multe ori in timpul unei plimb?ri de 24 de ore la Le Mans. In 1984, noul sedan Lancia Thema a ie?it de pe linia de asamblare. Este solicitat chiar ?i ast?zi, deoarece chiar ?i in acele zile au fost instalate in ma?in? aerul condi?ionat, climatizarea ?i panourile de informa?ii, care afi?au informa?ii despre starea tehnic? a ma?inii. Designul lui Thema este pu?in dep??it, dar pasiona?ii de automobile remarc? faptul c? ma?ina este fabricat? foarte solid, avand in vedere c? a fost lansat? in 1984. Deja in 1989 a fost introdus Lancia Dedra, un sedan care a fost clasificat drept clas? premium. Apoi, ma?ina sport a f?cut o str?lucire datorit? componentei tehnice ?i designului atent. In 1994, prin eforturile comune ale Peugeot, FIAT ?i Citroen a ap?rut break-ul Lancia Zeta, in curand lumea a v?zut Lancia Kappa, Lancia Y, Lancia Thesis ?i Lancia Phedra. Ma?inile nu au ca?tigat mult? popularitate, a?a c? in timp num?rul modelelor prezentate a devenit din ce in ce mai pu?in. Din 2017, compania a produs un singur Lancia Ypsilon, iar acesta este axat exclusiv pe pia?a italian?. Compania a suferit pierderi considerabile din cauza crizei economice ?i a sc?derii accentuate a interesului pentru ma?inile produse, a?a c? FIAT a decis s? reduc? treptat num?rul de modele ?i, in curand, s? inchid? complet marca. In iunie 1999 este lansat modelul Lybra ca succesor al modelului Dedra comercializat cu succes in 418.084 de exemplare. De la lansare, modelul a fost apreciat de c?tre presa de specialitate pentru? designul rafinat atat la exterior cat ?i la interior, finis?rile de calitate, habitaclul spa?ios, confortul la rulare, ?inuta de drum sigur? ?i dotarile numeroase de inalt nivel (airbag-urle laterale fa??, climatzarea automat? pe dou? zone cu sistem ce activa automat recircularea aerului, instala?ie audio HiFi Bose, sistem de naviga?ie cu GPS, conexiune GSM ?i comenzi vocale pentru telefon, cruise control-ul, comenzile pe volan pentru radio CD, guri de ventila?ie pentru locurile din spate). Lancia Lybra dispunea de o caroserie elegant? ?i personalizat?, atent studiat? din punct de vedere aerodinamic (CX:0.31) ?i al c?rui design a fost realizat de Centro Stile Lancia fiind inspirat din cel al modelelor Aurelia ?i Appia din anii ?50. De la debut, modelul a fost oferit in dou? variante de caroserie? berlin? cu 4 u?i ?i break cu 5 u?i denumit? Station Wagon, ambele cu 5 locuri ?i cu dou? niveluri de echipare? LS ?i LX. Ca motoriz?ri au fost propuse 5 variante: 3 pe benzina cu 4 cilindri de 1.6L (103CP), 1.8L(131CP) ?i cu 5 cilindri de 2L (154CP) precum ?i dou? turbo diesel cu 4 cilindri de 1.9L(105CP) ?i cu 5 cilindri de 2.4L (135CP), ambele cu injec?ie direct? ?i tehnologie common rail. Motoarele asigurau viteze maxime cuprinse intre 185 ?i 210 km/h ?i erau asociate in standard cu o cutie manual? cu 5 trepte sau op?ional pentru motorul de 2L de o cutie automat? de tip secven?ial cu 4 trepte denumit? Comfortronic. Op?ional era propus un sistem antipatinaj ASR. Suspensia era independent? prev?zut? cu arcuri elicoidale, bare stabilizatoare ?i amortizoare hidraulice, in fa?? era de tip McPherson iar in spate era de tipul cu bra?e longitudinale ghidate de bielete. Sistemul de franare era servoasistat fiind prevazut cu discuri, cele din fa?? ventilate ?i ABS. In toamna anului 1999 este realizat un facelift modelului Zeta concretizat prin unele retu?uri la exterior ?i interior, o parte mecanic? imbun?t??it? ?i un echipament de dot?ri suplimentar pentru siguran?? ?i confort. In acela?i timp au fost oferite noi mot?riz?ri pe benzin? de 2L (136CP) avand distribu?ie cu 4 supape pe cilindru ?i turbo diesel de 2L(109CP) cu injec?ie direct? ?i tehnologie common rail. In octombrie 2000 modelul Ypsilon beneficiaz? de un u?or facelift fiind realizate unele retu?iri la exterior ?i la interior, in acela?i timp fiind introduse noi versiuni de echipare precum ?i noi dot?ri de confort ?i siguran??. La inceputul anului 2001 este stopat? produc?ia modelului Kappa, in total fiind fabricate 117.231 de exemplare din care 9.208 exemplare in varianta break ?i 3.271 in cea coupe. Cu ocazia Salonului Auto de la Geneva din 2001 este prezentat modelul Thesis ca succesor al modelului Kappa. Inc? de la lansarea oficial?, modelul a impresionat prin? design-ul rafinat ?i personalizat, solu?iile tehnice avansate, finis?rile de calitate, confortul la rulare, ?inuta de drum sigur?, habitaclul ?i portbagajul spa?ioase. De asemenea au fost apreciate ?i dotarile aplicate in premier? precum: sistemul multimedia cu televizor ?i navigatie cu ecran LCD de 7 inch, sistemul audio BOSE cu 11 difuzoare, cotier? spate cu telecomand? cu care putea controla sistemul audio ?i televizorul, scaunele fa?? reglabile electric pe 10 direc?ii, inclusiv tetierele, 12 airbaguri, stopurile cu LED, farurile bixenon. pilot automat adaptiv, ma?ina accelerand ?i franand in func?ie de trafic, pastrand distan?a fa?? de alte automobile, suspensia pneumatic? adaptiv? Mannesmann Sachs ‘Skyhook , climatizarea automat? cu 3 zone ?i panou de control digital. Thesis dispunea de o caroserie tip berlin? cu 4 u?i cu stil neoclasic, atent studiat? din punct de vedere aerodinamic (CX:0.31) ?i al siguran?ei oferite pasagerilor in caz de accident care oferea 5 locuri la interior ?i al c?rui design realizat de Centro Stile Lancia era inspirat din cel al modelelor Aurelia ?i Flaminia. Motoarele oferite erau pe benzin? cu 5 cilindri de 2L turbo (185CP), 2.4L (170CP) ?i V6 de 3L (215CP) toate avand distribu?ie cu 4 supape pe cilindru precum ?i un turbo diesel cu 5 cilindri de 2.4L(150CP) denumit Multijet ?i avand injec?ie direct? ?i tehnologie common rail. Motoarele asigurau viteze maxime cuprinse intre 215 ?i 235 km/h ?i erau asociate in standard cu o cutie manual? cu 6 trepte sau automat? de tip secven?ial cu 5 trepte denumit? Comfortronic pentru motorul V6, op?ional pentru celelalte variante cu 5 cilindri. In standard erau propuse sistemul antipatinaj ASR ?i sistemul de control al stabilit??ii ESP. Suspensia era independent? de tipul cu bra?e multiple, arcuri elicoidale, bare stabilizatoare ?i amortizoare hidraulice telescopice. Sistemul de franare era servoasistat fiind prevazut cu discuri ventilate, ABS ?i repartitor electronic EBD. Direc?ia cu asistare variabil? era oferit? in standard. In func?ie de echipamentul de dot?ri oferit, Thesis era disponibil? in dou? versiuni? Executive ?i Emblema. La inceputul anului 2002 pentru modelul Lybra sunt disponibile noi versiuni de echipare ?i noi dot?ri iar motoarele turbo diesel dezvoltau acum puteri u?or superioare. La edi?ia din 2002 a Salonului Auto de la Geneva este lansat modelul Phedra care inlocuia in gam? modelul Zeta comercializat in 22.014 de unit??i. Dezvoltat? pe o platform? realizat? in comun de grupurile FIAT ?i PSA (Peugeot-Citroen), Phedra dispunea de o caroserie de tip monovolum atent studiat? din punct de vedere aerodinamic (CX:0.33) ?i al siguran?ei pasagerilor in caz de accident avand u?ile spate culisante ?i care oferea la interior pan? la 8 locuri cu numeroase posbilit??i de configurare. Cu excep?ia unor detalii la exterior ?i interior, Lancia Phedra avea caroseria, elementele de structur? ?i mecanice similare cu: Citroen C8, Fiat Ulysse ?i Peugeot 807 dispunand de: transmisie fa??, suspensie independent? in fa?? de tip McPherson iar in spate cu tiran?i, sistem de franare servoasistat prevazut cu discuri, cele din fa?? ventilate ?i sistem antiblocaj ABS ?i direc?ie cu cremalier?, servoasistat?. Din echipamentul de siguan?? faceau parte? sistemele ASR ?i ESP ?i 6 airbag-uri. Motoriz?rile disponibile erau pe benzin? cu 4 cilindri de 2L (136CP) ?i V6 de 3L (204CP) precum ?i turbo diesel cu 4 cilindri de 2L(109CP) ?i 2.2L (128CP) ambele cu injec?ie direct?, tehnologie common rail ?i filtru de particule. Motoarele erau asociate in standard cu o cutie manual? cu 6 trepte sau op?ional de una automat? cu control electronic avand 6 trepte. Printre dot?rile de confort oferite merit? men?ionate? climatzarea automat? pe dou? zone cu sistem ce activa automat recircularea aerului, sistemul infotel Connect Nav + cu telefon GSM ?i sistem de naviga?ie cu ecran LCD de 7 inch, trapa panoramic? ac?ionat? electric, volanul multifunc?ional sau deschiderea electric? cu telecomand? a u?ilor culisante. Dup? succesul comercial cu prima genera?ie a modelului Ypsilon comercializat in 802.605 de exemplare, la Salonul Auto de la Geneva din 2003 este lansat? a doua genera?ie a modelului Ypsilon. Dezvoltat pe platforma modelului Fiat Punto din a doua genera?ie, Lancia Ypsilon beneficia de o caroserie de tip berlin? cu 3 u?i ?i 4 sau 5 locuri al carui design original ?i elegant cu accente retro a fost realizat de Centro Stile Lancia. De la debut modelul a fost propus in 3 niveluri de echipare? baz?, Argento ?i Platino. Gama de motoriz?ri cuprindea 3 variante? pe benzin? cu 4 cilindri de 1.2L(60CP) cu dou? supape pe cilindru, 1.2L(80CP) cu patru supape pe cilindru ?i 1.4L(95CP) cu patru supape pe cilindru precum ?i un turbo diesel de 1.3L(69CP) denumit Multijet avand distribu?ie cu 4 supape pe cilindru, injec?ie direct?, tehnologie common rail ?i filtru de particule. Motoarele erau asociate in standard cu o cutie manual? cu 5 rapoarte iar op?ional era propus? o transmisie automat? robotizat? DFN(Dual Function) cu 5 rapoarte. Op?ional erau propuse sistemele ASR ?i ESP. Suspensia era independent? prev?zut? cu arcuri elicoidale ?i bare stabilizatoare, in fa?? era de tip McPherson iar in spate era de tip cu ro?i conexe. Sistemul de franare era servoasistat ?i era prev?zut cu discuri ventilate in fa?? ?i tamburi in spate plus ABS ?i EBD. Direc?ia era servoasistat? electric ?i dispunea de func?ia City care facilita manvrele la parcare. Inc? de la debut, modelul s-a impus repede pe pia?? fiind apreciat pentru? designul rafinat, numeroasele posibilit??i de personalizare a exteriorului ?i interiorului, finis?rile de calitate, confortul la rulare, manevrabilitatea, ?inuta de drum sigur? ?i dot?rile de inalt nivel pentru clasa mic?? 6 airbag-uri, climatizarea automat?, trapa panoramic? ac?ionat? electric, sistemul de naviga?ie, Cruise Control-ul, tapi?eria din piele Alcantara sau Connoly sau comenzile radio plasate ?i pe volan. La inceputul anului 2004, pentru modelul Thesis au fost oferite noi versiuni de echipare ?i noi dot?ri de siguran?? ?i confort iar in gama de motoriz?ri, motorul V6 de 3L este inlocuit cu unul V6 de 3.2L(230CP) care permitea o vitez? maxim? de 240 km/h ?i o acc. 0-100 km/h in 8.8 sec. iar turbo diesel-ul Multijet de 2.4L dispunea acum de 4 supape pe cilindru ?i furniza 175CP permi?and o vitez? maxim? de 225 km/h ?i o acc. 0-100 km/h in 9.8 sec.. La Salonul Auto de la Geneva din 2004 este lansat modelul Musa. Modelul Musa dispunea de o elegant? ?i spa?ioas? caroserie de tip monovolum de dimensiuni compacte care oferea la interior 5 locuri ?i numeroase posbilit??i de configurare. Lancia Musa reprezenta o variant? mai luxoas? a Fiat-ului Idea cu care imp?r?ea aceea?i platform? tehnic? dispunand de o finisare ?i dot?ri de inalt nivel precum? 6 airbag-uri, climatizarea automat?, trapa panoramic? ac?ionat? electric, sistemul de naviga?ie cu ecran LCD de 7 inch, cruise control-ul, tapi?eria din piele Alcantara sau comenzile radio plasate ?i pe volan. De la debut au fost propuse 3 niveluri de echipare? baz?, Argento ?i Platino ?i 3 motoriz?ri unul pe benzin? cu 4 cilindri de 1.4L cu dou? sau patru supape pe cilindru (78-95CP) ?i dou? turbo diesel de 1.3L(69-90CP) ?i 1.9L (101CP) denumite Multijet avand distribu?ie cu 4 supape pe cilindru, injec?ie direct?, tehnologie common rail ?i filtru de particule. In standard era oferit? o cutie de viteze manual? cu 5 sau 6 rapoarte iar op?ional era propus? o transmisie automat? robotizat? DFN(Dual Function) cu 5 rapoarte. Op?ional erau propuse sistemul antipatinaj ASR ?i sistemul de control al stabilit??ii ESP. Suspensia era independent? prev?zut? cu arcuri elicoidale ?i bare stabilizatoare, in fa?? era de tip McPherson iar in spate era de tip cu ro?i conexe. Sistemul de franare era servoasistat ?i era prev?zut cu discuri ventilate in fa?? ?i tamburi in spate plus ABS ?i EBD. Direc?ia era servoasistat? electric avanf func?ia City. In 2005 este stopat? produc?ia modelului Lybra, aceasta totalizand 181.387 de exemplare. Cu ocazia Salonului Auto de la Geneva din 2006 este prezentat? varianta cu facelift a modelului Thesis. Aceasta a beneficiat de unele retu?uri la detalii, imbun?t??iri la partea mecanic? ?i de dot?ri suplimentare precum vopseaua bicolor?. In acela?i timp propulsorul turbo diesel Multijet de 2.4L dezvolta acum 185CP. In toamna anului 2006 este realizat un facelift modelului Ypsilon, concretizat prin unele restiliz?ri la exterior ?i interior, imbun?t??iri la partea mecanic?, noi versiuni de echipare ?i dot?ri suplimentare precum? vopseaua bicolor?, sistemul MP3, dispozitivul vocal Blue&Me (Bluetooth). Tot acum a fost introdus? o nou? motorizare pe benzin? de 1.4L(78CP) cu dou? supape pe cilindru disponibil? ?i in versiunea bifuel pe gaz iar motorizarea turbo diesel de 1.3L Multijet dezvolta acum 55, 90 ?i 105CP. Incepand din februarie 2007, firma Lancia este o divizie a lui Fiat Group Automobiles S.p.A, numele societ??ii devenind Lancia Automobiles S.p.A. La edi?ia din 2007 a Salonului Auto de la Frankfurt este lansat modelul Musa cu facelift care se deosebea prin unele restiliz?ri la exterior ?i interior, noi versiuni de echipare concomitent cu noi dot?ri precum? farurile cu Led, sistemul MP3, dispozitivul vocal Blue&Me (Bluetooth) sau vopseaua bicolor?. Tot acum a fost introdus? o nou? motorizare turbo diesel Multijet de 1.6L (120CP) asociat? cu cu o cutie de viteze manual? in 6 trepte. In ianuarie 2008 este realizat un facelift modelului Phedra, concretizat prin unele retu?uri la exterior ?i interior, imbun?t??iri la partea mecanic? ?i dot?ri suplimentare. In acela?i timp a fost oferit? o nou? motorizare turbo diesel de 2L Multijet Twin Turbo (170 CP) asociat? in standard cu o cutie manual? cu 6 trepte sau op?ional de una automat? secven?ial? cu 6 trepte. Dup? o pauz? de mul?i ani in clasa compact?, Lancia revine cu a treia genera?ie a modelului Delta, lansat? la Salonul Auto de la Geneva din 2008. Cu noua Delta, Lancia inaugura pe scena auto un nou stil, extrem de sofisticat ?i totodat?, foarte dinamic ?i modern. Design-ul, considerat de majoritatea speciali?tilor unul revolu?ionar, ii conferea modelului o puternic? imagine de marc? avand partea frontal? avangardist? iar partea din spate imbina clasicismul cu liniile hightech, modernismul fiind accentuat de Led-urile utilizate atat pentru faruri cat ?i pentru stopuri. Avand o configura?ie hatchback, cei 4.5 m lungime ?i 2.7 m ai ampatamentului contribuie la ob?inerea unui spa?iu interior extrem de generos, Delta rivalizeaz?nd cu berlinele medii superioare. Bancheta are sp?tarele inclinabile, pentru un confort cat mai bun pe distan?e lungi iar portbagajul are un volum care variaz? in func?ie de culisarea banchetei. Interiorul beneficiaz? de dot?ri high-tech precum: 8 airbag-uri, climatzarea automat? pe dou? zone, sistem de naviga?ie cu ecran LCD, sistem MP3, dispozitiv vocal Blue&Me (Bluetooth), tapiaerie din piele Alcantara sau Poltrona Frau, acoperi? panoramic heliomat Granluce sau volan multifunc?ional. Motoarele oferite sunt toate cu 4 cilindri dotate cu turbocompresor cu geometrie variabil?, pe benzin? in dou? variante? 1.4L Turbojet (120 ?i 150CP) ?i 1.8L Turbojet (200CP) cu injec?ie direct? precum ?i trei variante turbo diesel? 1.6L Multijet (120 CP), 1.9L Multijet Twin Turbo (190CP) ?i 2L Multijet (165CP). Cutiile de viteze oferite erau manuale, automate secven?iale Sportronic sau automate robotizate Selectronic, toate cu 6 rapoarte. Suspensia era independent? prev?zut? cu arcuri elicoidale ?i bare stabilizatoare, in fa?? era de tip McPherson iar in spate era de tip cu ro?i conexe. Sistemul de franare era servoasistat ?i era prev?zut cu discuri, in fa?? ventilate plus ABS ?i EBV. Securitatea activ? este imbun?t??it? prin noul sistem de control al stabilit??ii Absolute Handling System, care aduce nou cateva func?ii inedite: LTF (Linearization Torque Feedback), prin care se confer? ?oferului un control mai bun in curbe ?i la vitez? ridicat?; TTC (Torque Transfer Control), care comand? electronic un diferen?ial autoblocabil ?i controleaz? efectul de subvirare; DST (Drive Steering Torque), direc?ia activ? dualdrive controlat? eletronic, care anuleaz? efectul de supravirare pe suprafe?ele cu aderen?? redus?. Pentru confort era oferit op?ional un sistem electronic de control al suspensiei (Reactive Suspension System), care contribuie la imbun?t??irea controlului ?i reducerea vibra?iilor pe suprafe?e deteriorate ?i Driving Advisor, care controleaz? direc?ia, ?oferului r?manandu-i in sarcin? dozarea franei. Lancia Delta beneficiaz? de un vast program de personalizare, clien?ii putand alege din peste 1.000 de combina?ii: de la jantele de 16?, 17? sau 18? pan? la cele 12 culori bi-ton exclusive. Lancia Delta este oferit? in trei nivele de echipare (Argento, Oro ?i Platino). Noua Delta este acum comercializat? in Marea Britanie, Irlanda ?i Japonia sub brandul Chrysler. In prim?vara anului 2009 pentru modelul Musa sunt oferite noi versiuni de echipare, dispozitivul Start&Stop iar motorizarea pe benzin? de 1.4L(78 CP) era disponibil? ?i in varianta bifuel pe gaz. Tot in 2009 este stopat? produc?ia modelului Thesis, aceasta totalizand circa 16.000 de exemplare. La Salonul Auto de la Genea din 2011 sunt lansate? a treia genera?ie Ypsilon care inocuia precedenta genera?ie comercialiat? in peste 600.000 unit??i, modelul de clas? superioar? Thema ?i monovolumul Voyager. Dezvoltat? pe platforma imbun?t??it? a modelului Fiat 500, noua Ypsilon beneficia de o caroserie hatchback cu 5 u?i avand un design elegant ?i original cu aspect de coupe, asigurat de integrarea manerelor portierelor spate in rama u?ii, linia ascendent? a geamurilor incercand s?-i confere dinamism. Interiorul putea fi customizat cu ajutorul a trei nivele de echipare numite Silver, Gold ?i Platinum, 16 tipuri de tapi?erie, dintre care 4 in dou? tonuri, 6 tipuri de cusaturi, 14 culori exterioare (dintre care trei bicolore), 3 feluri de jante din aliaj ?i 3 motorizari - toate insumand peste 600 de variante posibile, astfel incat fiecare s?-?i realizeze ma?ina pe gustul s?u. Gama de motoriz?ri cuprindea 3 variante, din care dou? pe benzin? unul cu 2 cilindri de 0.9L Twin-Air Turbo (85CP) cu tehnologie Multiair ?i unul cu 4 cilindri de 1.2L(69CP) precum ?i un turbo diesel cu 4 cilindri de 1.3L Multijet (95CP). In standard era oferit? o cutie de viteze manual? cu 5 sau 6 rapoarte iar op?ional era propus? o transmisie automat? robotizat? DFN(Dual Function) cu 5 rapoarte. Suspensia era independent? prev?zut? cu arcuri elicoidale ?i bare stabilizatoare, in fa?? era de tip McPherson iar in spate era de tip cu ro?i conexe. Sistemul de franare era servoasistat ?i era prev?zut cu discuri ventilate in fa?? ?i tamburi in spate plus ABS ?i EBD. Direc?ia era servoasistat? electric ?i dispunea de func?ia City. Toate versiunile de echipare dispineau standard de? ESP, ASR ?i Hill Holder, special creat pentru cei care au probleme cu plecarea din ramp?, 4 airbag-uri ?i sistem Isofix. In func?ie de versiune, lista de op?ionale numara? sistemul multimedia Blue&Me - TomTom LIVE cu naviga?ie, sistemul de asisten?? la parcare Magic Parking, climatizarea automat?, sistemul Smart Fuel care elimina clasicul bu?on de benzina, trapa panoramic? ac?ionat? electric, farurile bi-xenon, stopurile cu LED, jantele pe 16 inch din aliaje u?oare sau volanul multifunc?ional. Noua Ypsilon este acum comercializat? in Marea Britanie, Irlanda ?i Japonia sub brandul Chrysler. In urma achizi?ion?rii din 2009 a grupului american Chrysler, de c?tre grupul FIAT se poate spune c? a inceput o nou? er? pentru marca premium a grupului italian, Lancia. O er? care, intr-o prim? faz?, are la baz? modele americane cunoscute, cum este cazul noilor modele Lancia Thema ?i Lancia Voyager care reprezint? variante imbun?t??ite ?i adaptate pie?elor din Europa ale modelelor Chrysler 300 ?i Chrysler Voyager care nu au avut vanz?rile preconizate. Lancia Thema beneficia de o elegant? ?i spa?ioas? caroserie cu 4 u?i ?i 5 locuri care, mul?umit? dimensiunilor generoase ?i dot?rilor de inalt nivel putea concura in clasa de lux. La exterior, pe lang? grila frontal? specific? m?rcii Lancia se mai poate remarca spoilerul frontal restilizat precum ?i unele elemente restilizate. In interior, modelul beneficiaz? de finis?ri luxoase precum inser?iile din lemn scump, elementele cromate sau tapi?eria din piele exclusivist? Poltrona Frau. Sub aspect tehnic, cele mai imporante modific?ri se reg?sesc la trenul de rulare ?i la direc?ie, modelul devenind mai agil ?i mai manevrabil. Ca motoriz?ri, sunt propuse un V6 pe benzin? de 3.6L (292CP) din genera?ia Pentastar ?i un turbo diesel V6 de 3L Multijet (190-239CP) de origine VM Italia. Transmisia se realiza pe ro?ile din spate sau integral pe toate ro?ile ?i era asigurat? de o cutie de viteze automat? secven?ial? cu 5 rapoarte pentru motorul turbo diesel sau cu 6 rapoarte pentru motorul pe benzin?. Sistemul ESC de control al stabilit??ii era standard. Suspensia era independent? de tip multibra?, sistemul de franare era servoasistat ?i era prev?zut cu discuri ventilate plus ABS ?i EBD iar direc?ia avea servoasistare controlat? electronic. De la debut au fost propuse trei niveluri de echipare? Gold, Platinum ?i Executive. Ca dot?ri de siguran?? oferite merit? amintite cele 10 airbag-uri, tetierele active, farurile bi-xenon autoadaptive, sistemele? Parkview Rear Back-Up Camera, Ready Alert Breaking, Rain Brake Support , Cross Path Detection, Blind Spot Detection sau Forward Collision Warning. Printre dot?rile de confort disponibile faceau parte sistemul Infotainment Uconnect cu numeroase func?ii inclusiv ecran touch screen de 8.4 inch, sistemul multimedia Blue&Me - TomTom LIVE cu naviga?ie sau sistemul audio stereo Alpine Electronics de 276 W. Lancia Voyager dispunea de o caroserie tip monovolum de dimensiuni generoase care oferea la interior in func?ie de configura?ie pan? la 8 locuri. La exterior, se deosebea de modelul american prin grila frontal? specific? m?rcii Lancia, spoilerul frontal restilizat precum, unele ornamente cromate precum ?i prin farurile bi-xenon ?i blocurile optice cu LED. In interior, modelul dispunea de finis?ri luxoase precum inser?ii din lemn scump, elemente cromate sau tapi?eria din piele Nappa. In acela?i timp au fost aduse unele modific?ri la trenul de rulare ?i la direc?ie, modelul devenind mai agil ?i mai manevrabil. Conceput dup? solu?ia tehnic? ?totul in fa???, Voyager era oferit cu dou? motoriz?ri? un V6 pe benzin? de 3.6L (283CP) din genera?ia Pentastar ?i un turbo diesel V6 de 2.8L Multijet (163-177CP) de produc?ie VM. Motoarele erau asociate cu o cutie de viteze automat? secven?ial? cu 6 rapoarte. Sistemul ESC de control al stabilit??ii era standard. Suspensia era independent?, sistemul de franare era servoasistat ?i era prev?zut cu discuri, in fa?? ventilate plus ABS ?i EBD iar direc?ia avea servoasistare controlat? electronic. La debutul comercializ?rii au fost propuse trei niveluri de echipare? Gold, Platinum ?i Executive. Dot?rile de siguran?? ?i confort erau similare cu ale modelului Thema iar in plus erau oferite? un sistem DVD cu c??ti f?r? fir, scaune individuale incalzite, u?i culisante comandate electric ?i al treilea rand de scaune care putea fi rabatat electric. In prim?vara anului 2011 este realizat un facelift modelului Delta care a vizat exteriorul, interiorul ?i nivelurile de echipare. In acela?i timp propulsorul turbo diesel de 1.6L Multijet era oferit intr-o versiune care dezvolta 105 CP. Cu ocazia Salonului Auto de la Geneva din 2012 este lansat modelul Flavia Cabrio care reprezenta varianta european? modelului de clas? medie superioar? Chrysler 200 Cabrio. Conceput? dup? solu?ia tehnic? ?totul in fa???, Lancia Flavia Cabrio beneficia de o elegant? ?i spa?ioas? caroserie cu 4 locuri. La exterior, pe lang? grila frontal? specific? m?rcii Lancia se mai poate remarca spoilerul frontal restilizat precum ?i unele detalii restilizate iar la interior, modelul beneficia de finis?ri luxoase precum inser?iile din lemn, elementele cromate sau tapi?eria din piele Nappa. Sub aspect tehnic, cele mai imporante modific?ri se reg?sesc la trenul de rulare ?i la direc?ie, modelul devenind mai agil ?i mai manevrabil. Motorul oferit era unul pe benzin? cu 4 cilindri de 2.4L(175CP) care era asociat cu o cutie automat? secven?ial? cu 6 rapoarte ?i permitea o vitez? maxim? de 210 km/h ?i o acc. 0-100 km/h in 10.5 sec. Sistemul ESC de control al stabilit??ii era standard. Suspensia era independent?, sistemul de franare era servoasistat ?i era prev?zut cu discuri, in fa?? ventilate plus ABS ?i EBD iar direc?ia avea servoasistare controlat? electronic. Flavia dispunea de un singur nivel de echipare, destul de generos care includea printre altele ?i: sistem Infotainment Uconnect cu numeroase func?ii inclusiv ecran touch screen de 8.4 inch, sistemul multimedia Blue&Me - TomTom LIVE cu naviga?ie, sistem MP3, climatizare automat?, acoperi? rabatabil operat electric, scaune inc?lzite ?i reglabile electric, faruri adaptive ?i sistem audio Boston Acoustics cu 6 difuzoare. In vara anului 2012 este stopat? produc?ia modelului Musa, aceasta insumand 238.324 de exemplare.In toamna anului 2013 modelele Delta, Thema ?i Voyager au beneficiat de un u?or facelift, care a vizat exteriorul, interiorul ?i nivelurile de echipare, aceste noi versiuni fiind lansate cu ocazia Salonului Auto de la Frankfurt din 2013. In ianuarie 2014, pre?edintele grupului FCA, Sergio Marchionne a anun?at intr-o conferin?? de pres?, c? marca Lancia va fi oferit? exclusiv pe pia?a din Italia ?i c? va avea un sigur model - Ypsilon. Discu?ia despre viitorul Lancia a fost legat? de planurile de viitor ale Grupului Fiat, care vizeaz? o concentrare pe volume prin gamele Panda ?i 500, in cazul m?rcii care a dat numele grupului, respectiv o demonstra?ie de excelen?? italian? pentru Alfa Romeo. Ini?ial, Grupul Fiat inten?iona s? lanseze noi modele in gama Lancia preluand nout??ile Chrysler ?i aplicand sigla m?rcii din Torino. Planul acesta avea rolul de a aduce lans?ri in gama respectiv? ?i de a sus?ine reprezentan?ele actuale pan? la trecerea situa?iei economice dificile de pe pia?a din Europa. In vara anului 2014 este stopat? produc?ia modelului Delta, aceasta totalizand 115.324 de exemplare. In acela?i timp a fost stopat? ?i produc?ia modelelor Flavia Cabrio, Thema ?i Voyager. La Salonul Auto de la Frankfurt din 2015 este prezentat? varianta cu facelift a modelului Ypsilon. La nivelul designului, noul Ypsilon ofer? o parte frontal? modificat? par?ial. Dac? blocurile optice sunt acelea?i, grila se schimb? cu una de dimensiuni mai mici, iar spoilerul frontal vine ?i el cu o form? diferit?. Cei care caut? farmecul detaliilor vor observa ?i c? apar in gam? dou? noi nuan?e exterioare, Avorio Chic ?i Blu di Blu. Modific?ri subtile ?i la interior, mai ales la plan?a de bord, nivel de culori, nuan?e ?i detalii cromatice. Cea mai important? noutate este ins? cea a pachetului UConnect, pe care-l reg?sim pe modelele Fiat de ultim? genera?ie. Acesta vine cu un display central de 7 inch care comand? toate sistemele disponibile la bord, de la naviga?ie la conexiunea Bluetooth. Motoarele disponibile pe Ypsilon trec la standardele Euro 6. Clien?ii au la dispozi?ie dou? unit??i pe benzin?? cu 4 cilindri de 1.2L (69 CP) aspirat ?i cu 2 cilindri de 0.9L Twin Air Turbo (85 CP) ?i unul turbo diesel de 1.3L Multijet (95 CP). In Italia, Lancia propune ?i dou? motoriz?ri specifice pie?ei: GPL-benzin? de 1.2L (69 CP) ?i Metan-benzin? de 0.9L Twin Air Turbo (80 CP). Producatorul Lancia a scos pe piata mai multe modele Lancia Y, Lancia Lybra, Lancia Flavia, Lancia Phedra, Lancia Delta, Lancia Thesis. Lancia Voyager, Lancia Ypsilon, Lancia Zeta, Lancia Thema, Lancia Musa, Lancia Kappa fabricate intre ani 1994, 1995, 1996, 1997, 1998, 1999, 2000, 2001, 2002, 2003, 2004, 2005, 2006, 2007, 2008, 2009, 2010, 2011, 2012, 2013, 2014, 2015, 2016, 2017, 2018, 2019, 2020, 2021. Avem in stoc Parbriz Lancia Y, Parbriz Lancia Lybra, Parbriz Lancia Flavia, Parbriz Lancia Phedra, Parbriz Lancia Delta, Parbriz Lancia Thesis. Parbriz Lancia Voyager, Parbriz Lancia Ypsilon, Parbriz Lancia Zeta, Parbriz Lancia Thema, Parbriz Lancia Musa, Parbriz Lancia Kappa fabricate intre ani 1994, 1995, 1996, 1997, 1998, 1999, 2000, 2001, 2002, 2003, 2004, 2005, 2006, 2007, 2008, 2009, 2010, 2011, 2012, 2013, 2014, 2015, 2016, 2017, 2018, 2019, 2020, 2021.

Inlocuirea (Montajul, Schimbarea) Parbrizului, Lunetei auto sau a Geamului auto se poate face in atelierul nostru, la domiciliu clientului sau in orice locatie aleasa de client in orice sector din Bucuresti Sector 1, Sector 2, Sector 3, Sector 4, Sector 5, Sector 6 si Ilfov.




Toate marcile de parbize, lunete si geamuri laterale comercializate

Marci Parbize

Toate marcile de parbize, lunete si geamuri laterale comercializate




Producatori de parbize, lunete si geamuri laterale

Producatori parbize

Producatori parbize

Video Parbrize ieftine Bucuresti, Marci, Producatori




Vezi si alte oferte pentru acest model




Clientii au mai cautat si :

Ti-ai putea inchipui o masina fara geamuri? Cu siguranta nu! Chiar si masinile decapotabile au geamuri, dintr-un motiv cat se poate de simplu: pentru a oferi protectie. Atat parbrizele, cat si lunetele sau geamurile laterala ofera protectie in timpul rularii, ferindu-i pe pasageri de praf, pietre si alte pericole. Pe langa asta, un geam auto bine ales poate contribui la aerodinamica vehiculului. Oricat de bine ar fi construite insa, geamurile risca sa fie sparte. Chiar si geamurile auto ultra securizate pot ajunge sa aiba crapaturi si lovituri, in conditiile in care exista pericole la tot pasul: pietre, crengi, grindina, etc...Din fericire, inlocuirea unui geam nu este atat de dificila precum ti-ai inchipui.
Livram si montam geamuri auto direct la tine acasa
Daca ai un geam crapat sau spart, cea mai buna solutie pe care o ai la indemana este sa il inlocuiesti. In cazul in care circuli cu parbrizul crapat, spre exemplu, te expui unor riscuri inutile. Din fericire, inlocuirea parbrizului sau a celorlalte geamuri auto se face foarte usor. Tot ceea ce trebuie sa faci este sa ne contactezi ( telefonic sau pe email), sa ne spui ce masina conduci si care este geamul cu probleme si sa ne astepti. Venim la tine cu geamul potrivit, oriunde ai fi in Bucuresti sau Ilfov.
Spre deosebire de service-urile clasice, in care ti-ai repara in mod normal masina, noi oferim o serie de avantaje:
- Venim la tine acasa, in asa fel incat sa nu iti asumi riscul de a conduce cu un geam crapat;
- Avem o varietate mare de geamuri auto. Indiferent de tipul de masina pe care il conduci si de vechimea ei, avem geamul potrivit. Colaboram doar cu branduri cunoscute precum KMKI Glass, Nord Glass sau Benson si Fuyao;
- Transportul geamului il facem noi, in asa fel incat sa ne asiguram ca ajunge in cea mai buna stare la destinatie. Desi ar fi mai ieftin si mai simplu sa apelam la companii de livrari, nu vrem sa ne asumam niciun risc;
- Venim oriunde, oricand. Chiar daca nu esti acasa, putem veni si te ajutam cu montarea geamului. In felul acesta poti economisi bani si timp, pierdute in mod normal atunci cand decizi sa mergi intr-un service auto;
- Geamurile pe care le comercializam inglobeaza toate tehnologiile moderne, in asa fle incat sa iti ofere confortul de care ai nevoie. Majoritatea masinilor moderne sunt echipate cu geamuri ce au senzori de ploaie, filtre UV sau tehnologii care ajuta la dezaburire. Comercializand doar geamuri produse de branduri mari, ne asiguram ca toate aceste dotari sunt incluse.
Cand au aparut geamurile auto?
Desi pare greu de crezut, primele automobile nu aveau geamuri. Pana in 1904, soferii si pasagerii nu erau protejati de geamuri. In cel mai bun caz, acestia purtau o casca de protectie sau ochelari care sa tina la distanta praful sau eventualele pietre.
In 1904 a aparut ideea unor geamuri de protectie montat in partea frontala a vehiculului. Parbrizul a fost o inovatie extrem de importanta, deoarece oferea un urias plus de confort. Din pacate, parbrizele din prima parte a secolului trecut nu erau tocmai sigure. Realizate din sticla normala, acestea riscau sa se sparga la orice tip de soc sii reprezentau un urias pericol pentru pasageri. Nu de putine ori, cioburile parbrizelor au ranit conducatorii auto. Pe langa faptul ca era periculos, acest parbriz era si extrem de scump, ceea ce il facea destul de rar pe strazi.
Popularitatea din ce in ce mai mare a geamurilor a dus la ieftinirea acestora. Astfel, in 1930 aproape toate autovehiculele aveau parbrize si multe dintrer ele au inceput sa aiba si geamuri laterale, lunete si sa fie acoperite. Confortul a crescut in mod considerabil iar producatorii au inceput sa fie preocupati de siguranta pasagerilor. Astfel, in 1927 a aparut primul geam care nu mai producea cioburi periculoase in momentul in care se spargeam. 7 ani mai tarziu, in 1934, geamul curbat a inceput sa fie din ce in ce mai popular iar din 1960 standardele de siguranta au inceput sa fie din ce in ce mai numeroase si mai interesante.
Astazi, toate geamurile auto sunt foarte rezistente in fata socurilor iar ideea de a se sparge in cioburi periculoase este inexistenta. Parbrizele sunt laminate si sunt formate din 3 straturi, in asa fel incat sa nu se sparga, in timp ce geamurile laterale sunt prelucrate termic, in asa fel incat atunci cand se sparg sa produca mii de cioburi micute, necontondente , care sa nu reprezinte niciun pericol pentru oameni.
Poti preveni uzura geamurilor?
Cel mai adesea nu. Este imposibil sa prevezi o ploaie cu grindina sau sa te feresti de pietrele aruncate de alte vehicule pe drum. Evident, poti incerca sa iti parchezi masina in locuri in care nu exista riscul sa cada crengi, poti evita drumurile pietruite sau poti sa iti cumperi un garaj.
De asemenea, poti incerca sa eviti slabirea geamurilor:
- Curata-le frecvent de praf;
- Nu tranti usile atunci cand le inchizi;
- Ridica stergatoarele atunci cand ninge;
- Foloseste intotdeauna stergatoare de foarte buna calitate.
Daca ai o problema cu parbrizul si trebuie sa fie inlocuit, poti sta linistit. Nu este nici pe departe o problema atat de grava precum ti-ai inchipui ca este ci se rezolva intr-un timp scurt. Tot ceea ce trebuie sa faci este sa apelezi la noi.