Parbrize Land Rover Ieftine Bucuresti

Parbrize Land Rover ieftine

Parbrize Land Rover ieftine

Comercializam, livram si montam la domiciliul clientului, in Bucuresti si Ilfov o gama larga de parbrize ieftine pentru marca Land Rover

Parbriz LAND ROVER DEFENDER, marca KMK, an fabricatie 2011. Produs comercializat de catre Vanzari Parbrize in BALOTESTI ILFOV cod postal 77015 .

Producator parbriz : KMK

Pret : 340 Lei

Abrevieri parbrize:
P:Parbriz clar
P+V:Parbriz cu tenta verde
P+S:Parbriz cu parasolar
P+SE:Parbriz cu senzor
P+I:Parbriz cu incalzire
P+H:Parbriz heliomat
P+C:Parbriz cu camera
P+Hud:Parbriz cu head up display

Parbrize LAND ROVER DEFENDER, marca XYG, an fabricatie 2010. Produs comercializat de catre Parbrize Camioane si Autocare in Bucuresti SECTOR 1 cod postal 12985 .

Producator parbriz : XYG

Pret : 270 Lei

Abrevieri parbrize:
P:Parbriz clar
P+V:Parbriz cu tenta verde
P+S:Parbriz cu parasolar
P+SE:Parbriz cu senzor
P+I:Parbriz cu incalzire
P+H:Parbriz heliomat
P+C:Parbriz cu camera
P+Hud:Parbriz cu head up display

Parbriz auto LAND ROVER DEFENDER an fabricatie 2004, marca BENSON. Produs vandut de Parbrize 24 Ore in Bucuresti SECTOR 6 cod postal 64704 .

Producator parbriz : BENSON

Pret : 510 Lei

Abrevieri parbrize:
P:Parbriz clar
P+V:Parbriz cu tenta verde
P+S:Parbriz cu parasolar
P+SE:Parbriz cu senzor
P+I:Parbriz cu incalzire
P+H:Parbriz heliomat
P+C:Parbriz cu camera
P+Hud:Parbriz cu head up display

Parbrize auto LAND ROVER DEFENDER an fabricatie 2013, marca SAINT GOBAIN. Produs vandut de Parbrize Online in Bucuresti SECTOR 6 cod postal 61209 .

Producator parbriz : SAINT GOBAIN

Pret : 610 Lei

Abrevieri parbrize:
P:Parbriz clar
P+V:Parbriz cu tenta verde
P+S:Parbriz cu parasolar
P+SE:Parbriz cu senzor
P+I:Parbriz cu incalzire
P+H:Parbriz heliomat
P+C:Parbriz cu camera
P+Hud:Parbriz cu head up display

Parbrize auto LAND ROVER DEFENDER, marca PILKINGTON, an fabricatie 2011. Produs comercializat de catre Parbrize Audi in BRAGADIRU ILFOV cod postal 77028 .

Producator parbriz : PILKINGTON

Pret : 260 Lei

Abrevieri parbrize:
P:Parbriz clar
P+V:Parbriz cu tenta verde
P+S:Parbriz cu parasolar
P+SE:Parbriz cu senzor
P+I:Parbriz cu incalzire
P+H:Parbriz heliomat
P+C:Parbriz cu camera
P+Hud:Parbriz cu head up display

Parbriz LAND ROVER DEFENDER, marca KMK, an fabricatie 2002. Produs comercializat de catre Parbriz Bucuresti in DUDU ILFOV cod postal 77041 .

Producator parbriz : KMK

Pret : 750 Lei

Abrevieri parbrize:
P:Parbriz clar
P+V:Parbriz cu tenta verde
P+S:Parbriz cu parasolar
P+SE:Parbriz cu senzor
P+I:Parbriz cu incalzire
P+H:Parbriz heliomat
P+C:Parbriz cu camera
P+Hud:Parbriz cu head up display

Parbrize BENSON pentru LAND ROVER DEFENDER, din 2004. Produs pus in vanzare de catre Preturi Parbrize in ISLAZ ILFOV cod postal 77031 .

Producator parbriz : BENSON

Pret : 640 Lei

Abrevieri parbrize:
P:Parbriz clar
P+V:Parbriz cu tenta verde
P+S:Parbriz cu parasolar
P+SE:Parbriz cu senzor
P+I:Parbriz cu incalzire
P+H:Parbriz heliomat
P+C:Parbriz cu camera
P+Hud:Parbriz cu head up display

Parbriz GUARDIAN pentru LAND ROVER DEFENDER, din 2012. Produs pus in vanzare de catre Parbiz Auto Bucuresti in DUMBRAVENI ILFOV cod postal 77016 .

Producator parbriz : GUARDIAN

Pret : 200 Lei

Abrevieri parbrize:
P:Parbriz clar
P+V:Parbriz cu tenta verde
P+S:Parbriz cu parasolar
P+SE:Parbriz cu senzor
P+I:Parbriz cu incalzire
P+H:Parbriz heliomat
P+C:Parbriz cu camera
P+Hud:Parbriz cu head up display

Parbriz auto SPLINTEX pentru LAND ROVER DEFENDER, din 1995. Produs pus in vanzare de catre Parbrize Originale in POSTA ILFOV cod postal 77038 .

Producator parbriz : SPLINTEX

Pret : 280 Lei

Abrevieri parbrize:
P:Parbriz clar
P+V:Parbriz cu tenta verde
P+S:Parbriz cu parasolar
P+SE:Parbriz cu senzor
P+I:Parbriz cu incalzire
P+H:Parbriz heliomat
P+C:Parbriz cu camera
P+Hud:Parbriz cu head up display

Parbrize BENSON pentru LAND ROVER DEFENDER, din 1997. Produs pus in vanzare de catre Parbrize pe Net in BRAGADIRU ILFOV cod postal 77025 .

Producator parbriz : BENSON

Pret : 660 Lei

Abrevieri parbrize:
P:Parbriz clar
P+V:Parbriz cu tenta verde
P+S:Parbriz cu parasolar
P+SE:Parbriz cu senzor
P+I:Parbriz cu incalzire
P+H:Parbriz heliomat
P+C:Parbriz cu camera
P+Hud:Parbriz cu head up display

Parbrize LAND ROVER DEFENDER an fabricatie 2006, marca NORDGLASS. Produs vandut de Parbrize Auto la Domiciliul clientului in Bucuresti SECTOR 3 cod postal 30140 .

Producator parbriz : NORDGLASS

Pret : 480 Lei

Abrevieri parbrize:
P:Parbriz clar
P+V:Parbriz cu tenta verde
P+S:Parbriz cu parasolar
P+SE:Parbriz cu senzor
P+I:Parbriz cu incalzire
P+H:Parbriz heliomat
P+C:Parbriz cu camera
P+Hud:Parbriz cu head up display

Parbriz auto LAND ROVER DEFENDER, marca NORDGLASS, an fabricatie 1999. Produs comercializat de catre Parbrize 24 Ore in DUDU ILFOV cod postal 77041 .

Producator parbriz : NORDGLASS

Pret : 190 Lei

Abrevieri parbrize:
P:Parbriz clar
P+V:Parbriz cu tenta verde
P+S:Parbriz cu parasolar
P+SE:Parbriz cu senzor
P+I:Parbriz cu incalzire
P+H:Parbriz heliomat
P+C:Parbriz cu camera
P+Hud:Parbriz cu head up display

Parbriz auto LAND ROVER DEFENDER an fabricatie 2005, marca BENSON. Produs vandut de Parbrize pe Net in BALACEANCA ILFOV cod postal 77036 .

Producator parbriz : BENSON

Pret : 610 Lei

Abrevieri parbrize:
P:Parbriz clar
P+V:Parbriz cu tenta verde
P+S:Parbriz cu parasolar
P+SE:Parbriz cu senzor
P+I:Parbriz cu incalzire
P+H:Parbriz heliomat
P+C:Parbriz cu camera
P+Hud:Parbriz cu head up display

Parbrize auto GUARDIAN pentru LAND ROVER DEFENDER, din 2004. Produs pus in vanzare de catre Preturi Parbrize in Bucuresti SECTOR 5 cod postal 50816 .

Producator parbriz : GUARDIAN

Pret : 450 Lei

Abrevieri parbrize:
P:Parbriz clar
P+V:Parbriz cu tenta verde
P+S:Parbriz cu parasolar
P+SE:Parbriz cu senzor
P+I:Parbriz cu incalzire
P+H:Parbriz heliomat
P+C:Parbriz cu camera
P+Hud:Parbriz cu head up display

Parbriz LAND ROVER DEFENDER an fabricatie 2013, marca KMK. Produs vandut de Parbiz Auto Bucuresti in BUFTEA ILFOV cod postal 70000 .

Producator parbriz : KMK

Pret : 700 Lei

Abrevieri parbrize:
P:Parbriz clar
P+V:Parbriz cu tenta verde
P+S:Parbriz cu parasolar
P+SE:Parbriz cu senzor
P+I:Parbriz cu incalzire
P+H:Parbriz heliomat
P+C:Parbriz cu camera
P+Hud:Parbriz cu head up display

Parbrize auto LAND ROVER DEFENDER, marca GUARDIAN, an fabricatie 2013. Produs comercializat de catre Parbrize Online in POSTA ILFOV cod postal 77038 .

Producator parbriz : GUARDIAN

Pret : 570 Lei

Abrevieri parbrize:
P:Parbriz clar
P+V:Parbriz cu tenta verde
P+S:Parbriz cu parasolar
P+SE:Parbriz cu senzor
P+I:Parbriz cu incalzire
P+H:Parbriz heliomat
P+C:Parbriz cu camera
P+Hud:Parbriz cu head up display

Parbrize LAND ROVER DEFENDER an fabricatie 2010, marca YES GLASS. Produs vandut de Parbrize 24 Ore in POSTA ILFOV cod postal 77038 .

Producator parbriz : YES GLASS

Pret : 240 Lei

Abrevieri parbrize:
P:Parbriz clar
P+V:Parbriz cu tenta verde
P+S:Parbriz cu parasolar
P+SE:Parbriz cu senzor
P+I:Parbriz cu incalzire
P+H:Parbriz heliomat
P+C:Parbriz cu camera
P+Hud:Parbriz cu head up display

Parbrize SPLINTEX pentru LAND ROVER DEFENDER, din 2006. Produs pus in vanzare de catre Anunturi Parbrize in BRAGADIRU ILFOV cod postal 77025 .

Producator parbriz : SPLINTEX

Pret : 500 Lei

Abrevieri parbrize:
P:Parbriz clar
P+V:Parbriz cu tenta verde
P+S:Parbriz cu parasolar
P+SE:Parbriz cu senzor
P+I:Parbriz cu incalzire
P+H:Parbriz heliomat
P+C:Parbriz cu camera
P+Hud:Parbriz cu head up display

Parbriz auto LAND ROVER DEFENDER an fabricatie 2001, marca PGW. Produs vandut de Parbrize Audi in BALOTESTI ILFOV cod postal 77015 .

Producator parbriz : PGW

Pret : 390 Lei

Abrevieri parbrize:
P:Parbriz clar
P+V:Parbriz cu tenta verde
P+S:Parbriz cu parasolar
P+SE:Parbriz cu senzor
P+I:Parbriz cu incalzire
P+H:Parbriz heliomat
P+C:Parbriz cu camera
P+Hud:Parbriz cu head up display

Parbriz LAND ROVER DEFENDER, marca NORDGLASS, an fabricatie 1997. Produs comercializat de catre Parbrize Audi in VADU ANEI ILFOV cod postal 77033 .

Producator parbriz : NORDGLASS

Pret : 190 Lei

Abrevieri parbrize:
P:Parbriz clar
P+V:Parbriz cu tenta verde
P+S:Parbriz cu parasolar
P+SE:Parbriz cu senzor
P+I:Parbriz cu incalzire
P+H:Parbriz heliomat
P+C:Parbriz cu camera
P+Hud:Parbriz cu head up display

Parbrize LAND ROVER DEFENDER, marca AGC, an fabricatie 1995. Produs comercializat de catre Parbrize Online in Bucuresti SECTOR 2 cod postal 20578 .

Producator parbriz : AGC

Pret : 730 Lei

Abrevieri parbrize:
P:Parbriz clar
P+V:Parbriz cu tenta verde
P+S:Parbriz cu parasolar
P+SE:Parbriz cu senzor
P+I:Parbriz cu incalzire
P+H:Parbriz heliomat
P+C:Parbriz cu camera
P+Hud:Parbriz cu head up display

Parbrize LAND ROVER DEFENDER an fabricatie 2006, marca BENSON. Produs vandut de Parbrize La Domiciliu in ISLAZ ILFOV cod postal 77031 .

Producator parbriz : BENSON

Pret : 460 Lei

Abrevieri parbrize:
P:Parbriz clar
P+V:Parbriz cu tenta verde
P+S:Parbriz cu parasolar
P+SE:Parbriz cu senzor
P+I:Parbriz cu incalzire
P+H:Parbriz heliomat
P+C:Parbriz cu camera
P+Hud:Parbriz cu head up display

Parbriz auto XYG pentru LAND ROVER DEFENDER, din 2014. Produs pus in vanzare de catre Anunturi Parbrize in Bucuresti SECTOR 6 cod postal 64393 .

Producator parbriz : XYG

Pret : 620 Lei

Abrevieri parbrize:
P:Parbriz clar
P+V:Parbriz cu tenta verde
P+S:Parbriz cu parasolar
P+SE:Parbriz cu senzor
P+I:Parbriz cu incalzire
P+H:Parbriz heliomat
P+C:Parbriz cu camera
P+Hud:Parbriz cu head up display

Parbriz auto GUARDIAN pentru LAND ROVER DEFENDER, din 2006. Produs pus in vanzare de catre Parbrize 24 Ore in Bucuresti SECTOR 3 cod postal 30523 .

Producator parbriz : GUARDIAN

Pret : 540 Lei

Abrevieri parbrize:
P:Parbriz clar
P+V:Parbriz cu tenta verde
P+S:Parbriz cu parasolar
P+SE:Parbriz cu senzor
P+I:Parbriz cu incalzire
P+H:Parbriz heliomat
P+C:Parbriz cu camera
P+Hud:Parbriz cu head up display

Parbriz LAND ROVER DEFENDER, marca YES GLASS, an fabricatie 1996. Produs comercializat de catre Parbriz Luneta in BUCIUMENI ILFOV cod postal 75001 .

Producator parbriz : YES GLASS

Pret : 720 Lei

Abrevieri parbrize:
P:Parbriz clar
P+V:Parbriz cu tenta verde
P+S:Parbriz cu parasolar
P+SE:Parbriz cu senzor
P+I:Parbriz cu incalzire
P+H:Parbriz heliomat
P+C:Parbriz cu camera
P+Hud:Parbriz cu head up display

Parbriz auto FUYAO pentru LAND ROVER DEFENDER, din 2002. Produs pus in vanzare de catre Parbiz Auto Bucuresti in Bucuresti SECTOR 2 cod postal 20750 .

Producator parbriz : FUYAO

Pret : 690 Lei

Abrevieri parbrize:
P:Parbriz clar
P+V:Parbriz cu tenta verde
P+S:Parbriz cu parasolar
P+SE:Parbriz cu senzor
P+I:Parbriz cu incalzire
P+H:Parbriz heliomat
P+C:Parbriz cu camera
P+Hud:Parbriz cu head up display

Parbrize ORIGINAL pentru LAND ROVER DEFENDER, din 2011. Produs pus in vanzare de catre Parbrize 24 Ore in PASAREA ILFOV cod postal 77032 .

Producator parbriz : ORIGINAL

Pret : 200 Lei

Abrevieri parbrize:
P:Parbriz clar
P+V:Parbriz cu tenta verde
P+S:Parbriz cu parasolar
P+SE:Parbriz cu senzor
P+I:Parbriz cu incalzire
P+H:Parbriz heliomat
P+C:Parbriz cu camera
P+Hud:Parbriz cu head up display

Parbriz auto LAND ROVER DEFENDER, marca BENSON, an fabricatie 2009. Produs comercializat de catre Parbriz Luneta in BUCIUMENI ILFOV cod postal 70858 .

Producator parbriz : BENSON

Pret : 640 Lei

Abrevieri parbrize:
P:Parbriz clar
P+V:Parbriz cu tenta verde
P+S:Parbriz cu parasolar
P+SE:Parbriz cu senzor
P+I:Parbriz cu incalzire
P+H:Parbriz heliomat
P+C:Parbriz cu camera
P+Hud:Parbriz cu head up display

Parbrize auto LAND ROVER DEFENDER, marca KMK, an fabricatie 2016. Produs comercializat de catre Vanzari Parbrize in TANGANU ILFOV cod postal 77039 .

Producator parbriz : KMK

Pret : 440 Lei

Abrevieri parbrize:
P:Parbriz clar
P+V:Parbriz cu tenta verde
P+S:Parbriz cu parasolar
P+SE:Parbriz cu senzor
P+I:Parbriz cu incalzire
P+H:Parbriz heliomat
P+C:Parbriz cu camera
P+Hud:Parbriz cu head up display

Parbrize LAND ROVER DEFENDER an fabricatie 2001, marca SAINT GOBAIN. Produs vandut de Parbrize Auto la Domiciliul clientului in OTOPENI ILFOV cod postal 75100 .

Producator parbriz : SAINT GOBAIN

Pret : 540 Lei

Abrevieri parbrize:
P:Parbriz clar
P+V:Parbriz cu tenta verde
P+S:Parbriz cu parasolar
P+SE:Parbriz cu senzor
P+I:Parbriz cu incalzire
P+H:Parbriz heliomat
P+C:Parbriz cu camera
P+Hud:Parbriz cu head up display

Parbriz auto LAND ROVER DEFENDER an fabricatie 2001, marca SPLINTEX. Produs vandut de Parbrize Originale in BRANESTI ILFOV cod postal 77030 .

Producator parbriz : SPLINTEX

Pret : 330 Lei

Abrevieri parbrize:
P:Parbriz clar
P+V:Parbriz cu tenta verde
P+S:Parbriz cu parasolar
P+SE:Parbriz cu senzor
P+I:Parbriz cu incalzire
P+H:Parbriz heliomat
P+C:Parbriz cu camera
P+Hud:Parbriz cu head up display

Parbriz AGC pentru LAND ROVER DEFENDER, din 2000. Produs pus in vanzare de catre Parbrize Camioane si Autocare in CHIAJNA ILFOV cod postal 77040 .

Producator parbriz : AGC

Pret : 610 Lei

Abrevieri parbrize:
P:Parbriz clar
P+V:Parbriz cu tenta verde
P+S:Parbriz cu parasolar
P+SE:Parbriz cu senzor
P+I:Parbriz cu incalzire
P+H:Parbriz heliomat
P+C:Parbriz cu camera
P+Hud:Parbriz cu head up display

Parbrize auto LAND ROVER DEFENDER, marca GUARDIAN, an fabricatie 2002. Produs comercializat de catre Anunturi Parbrize in AEROPORTUL OTOPENI ILFOV cod postal 75385 .

Producator parbriz : GUARDIAN

Pret : 620 Lei

Abrevieri parbrize:
P:Parbriz clar
P+V:Parbriz cu tenta verde
P+S:Parbriz cu parasolar
P+SE:Parbriz cu senzor
P+I:Parbriz cu incalzire
P+H:Parbriz heliomat
P+C:Parbriz cu camera
P+Hud:Parbriz cu head up display

Parbriz LAND ROVER DEFENDER an fabricatie 1999, marca STAR GLASS. Produs vandut de Vanzari Parbrize in ODAILE ILFOV cod postal 75131 .

Producator parbriz : STAR GLASS

Pret : 410 Lei

Abrevieri parbrize:
P:Parbriz clar
P+V:Parbriz cu tenta verde
P+S:Parbriz cu parasolar
P+SE:Parbriz cu senzor
P+I:Parbriz cu incalzire
P+H:Parbriz heliomat
P+C:Parbriz cu camera
P+Hud:Parbriz cu head up display

Parbriz NORDGLASS pentru LAND ROVER DEFENDER, din 2000. Produs pus in vanzare de catre Parbrize Auto la Domiciliul clientului in Bucuresti SECTOR 5 cod postal 50359 .

Producator parbriz : NORDGLASS

Pret : 180 Lei

Abrevieri parbrize:
P:Parbriz clar
P+V:Parbriz cu tenta verde
P+S:Parbriz cu parasolar
P+SE:Parbriz cu senzor
P+I:Parbriz cu incalzire
P+H:Parbriz heliomat
P+C:Parbriz cu camera
P+Hud:Parbriz cu head up display

Parbrize LAND ROVER DEFENDER an fabricatie 1996, marca ORIGINAL. Produs vandut de Parbrize Audi in Bucuresti SECTOR 4 cod postal 41258 .

Producator parbriz : ORIGINAL

Pret : 580 Lei

Abrevieri parbrize:
P:Parbriz clar
P+V:Parbriz cu tenta verde
P+S:Parbriz cu parasolar
P+SE:Parbriz cu senzor
P+I:Parbriz cu incalzire
P+H:Parbriz heliomat
P+C:Parbriz cu camera
P+Hud:Parbriz cu head up display

Parbrize AGC pentru LAND ROVER DEFENDER, din 1995. Produs pus in vanzare de catre Parbrize Originale in Bucuresti SECTOR 3 cod postal 30905 .

Producator parbriz : AGC

Pret : 210 Lei

Abrevieri parbrize:
P:Parbriz clar
P+V:Parbriz cu tenta verde
P+S:Parbriz cu parasolar
P+SE:Parbriz cu senzor
P+I:Parbriz cu incalzire
P+H:Parbriz heliomat
P+C:Parbriz cu camera
P+Hud:Parbriz cu head up display

Parbriz LAND ROVER DEFENDER an fabricatie 2006, marca YES GLASS. Produs vandut de Vanzari Parbrize in BERCENI ILFOV cod postal 77022 .

Producator parbriz : YES GLASS

Pret : 460 Lei

Abrevieri parbrize:
P:Parbriz clar
P+V:Parbriz cu tenta verde
P+S:Parbriz cu parasolar
P+SE:Parbriz cu senzor
P+I:Parbriz cu incalzire
P+H:Parbriz heliomat
P+C:Parbriz cu camera
P+Hud:Parbriz cu head up display

Parbrize auto LAND ROVER DEFENDER, marca KMK, an fabricatie 1996. Produs comercializat de catre Parbrize Camioane si Autocare in Bucuresti SECTOR 6 cod postal 64829 .

Producator parbriz : KMK

Pret : 390 Lei

Abrevieri parbrize:
P:Parbriz clar
P+V:Parbriz cu tenta verde
P+S:Parbriz cu parasolar
P+SE:Parbriz cu senzor
P+I:Parbriz cu incalzire
P+H:Parbriz heliomat
P+C:Parbriz cu camera
P+Hud:Parbriz cu head up display

Parbriz auto LAND ROVER DEFENDER, marca FUYAO, an fabricatie 2002. Produs comercializat de catre Parbrize Camioane si Autocare in AFUMATI ILFOV cod postal 77014 .

Producator parbriz : FUYAO

Pret : 420 Lei

Abrevieri parbrize:
P:Parbriz clar
P+V:Parbriz cu tenta verde
P+S:Parbriz cu parasolar
P+SE:Parbriz cu senzor
P+I:Parbriz cu incalzire
P+H:Parbriz heliomat
P+C:Parbriz cu camera
P+Hud:Parbriz cu head up display

Parbriz XYG pentru LAND ROVER DEFENDER, din 2009. Produs pus in vanzare de catre Parbrize pe Net in Bucuresti SECTOR 1 cod postal 10849 .

Producator parbriz : XYG

Pret : 590 Lei

Abrevieri parbrize:
P:Parbriz clar
P+V:Parbriz cu tenta verde
P+S:Parbriz cu parasolar
P+SE:Parbriz cu senzor
P+I:Parbriz cu incalzire
P+H:Parbriz heliomat
P+C:Parbriz cu camera
P+Hud:Parbriz cu head up display

Parbrize auto LAND ROVER DEFENDER, marca KMK, an fabricatie 2011. Produs comercializat de catre Parbrize Audi in Bucuresti SECTOR 6 cod postal 67558 .

Producator parbriz : KMK

Pret : 430 Lei

Abrevieri parbrize:
P:Parbriz clar
P+V:Parbriz cu tenta verde
P+S:Parbriz cu parasolar
P+SE:Parbriz cu senzor
P+I:Parbriz cu incalzire
P+H:Parbriz heliomat
P+C:Parbriz cu camera
P+Hud:Parbriz cu head up display

Parbriz LAND ROVER DEFENDER, marca SPLINTEX, an fabricatie 2005. Produs comercializat de catre Parbrize Camioane si Autocare in Bucuresti SECTOR 2 cod postal 23402 .

Producator parbriz : SPLINTEX

Pret : 200 Lei

Abrevieri parbrize:
P:Parbriz clar
P+V:Parbriz cu tenta verde
P+S:Parbriz cu parasolar
P+SE:Parbriz cu senzor
P+I:Parbriz cu incalzire
P+H:Parbriz heliomat
P+C:Parbriz cu camera
P+Hud:Parbriz cu head up display

Parbriz auto YES GLASS pentru LAND ROVER DEFENDER, din 2005. Produs pus in vanzare de catre Parbrize pe Net in DUDU ILFOV cod postal 77041 .

Producator parbriz : YES GLASS

Pret : 560 Lei

Abrevieri parbrize:
P:Parbriz clar
P+V:Parbriz cu tenta verde
P+S:Parbriz cu parasolar
P+SE:Parbriz cu senzor
P+I:Parbriz cu incalzire
P+H:Parbriz heliomat
P+C:Parbriz cu camera
P+Hud:Parbriz cu head up display

Parbrize auto LAND ROVER DEFENDER an fabricatie 2009, marca GUARDIAN. Produs vandut de Vanzari Parbrize in BUCIUMENI ILFOV cod postal 74025 .

Producator parbriz : GUARDIAN

Pret : 210 Lei

Abrevieri parbrize:
P:Parbriz clar
P+V:Parbriz cu tenta verde
P+S:Parbriz cu parasolar
P+SE:Parbriz cu senzor
P+I:Parbriz cu incalzire
P+H:Parbriz heliomat
P+C:Parbriz cu camera
P+Hud:Parbriz cu head up display

Parbriz LAND ROVER DEFENDER, marca STAR GLASS, an fabricatie 2001. Produs comercializat de catre Parbrize Online in Bucuresti SECTOR 5 cod postal 50918 .

Producator parbriz : STAR GLASS

Pret : 600 Lei

Abrevieri parbrize:
P:Parbriz clar
P+V:Parbriz cu tenta verde
P+S:Parbriz cu parasolar
P+SE:Parbriz cu senzor
P+I:Parbriz cu incalzire
P+H:Parbriz heliomat
P+C:Parbriz cu camera
P+Hud:Parbriz cu head up display

Parbriz LAND ROVER DEFENDER, marca ORIGINAL, an fabricatie 1999. Produs comercializat de catre Parbrize Originale in BUFTEA ILFOV cod postal 70000 .

Producator parbriz : ORIGINAL

Pret : 610 Lei

Abrevieri parbrize:
P:Parbriz clar
P+V:Parbriz cu tenta verde
P+S:Parbriz cu parasolar
P+SE:Parbriz cu senzor
P+I:Parbriz cu incalzire
P+H:Parbriz heliomat
P+C:Parbriz cu camera
P+Hud:Parbriz cu head up display

Parbrize auto LAND ROVER DEFENDER an fabricatie 2015, marca BENSON. Produs vandut de Parbrize Audi in Bucuresti SECTOR 1 cod postal 10168 .

Producator parbriz : BENSON

Pret : 770 Lei

Abrevieri parbrize:
P:Parbriz clar
P+V:Parbriz cu tenta verde
P+S:Parbriz cu parasolar
P+SE:Parbriz cu senzor
P+I:Parbriz cu incalzire
P+H:Parbriz heliomat
P+C:Parbriz cu camera
P+Hud:Parbriz cu head up display

Parbriz auto SPLINTEX pentru LAND ROVER DEFENDER, din 2001. Produs pus in vanzare de catre Parbrize Online in BERCENI ILFOV cod postal 77022 .

Producator parbriz : SPLINTEX

Pret : 310 Lei

Abrevieri parbrize:
P:Parbriz clar
P+V:Parbriz cu tenta verde
P+S:Parbriz cu parasolar
P+SE:Parbriz cu senzor
P+I:Parbriz cu incalzire
P+H:Parbriz heliomat
P+C:Parbriz cu camera
P+Hud:Parbriz cu head up display

Parbriz auto LAND ROVER DEFENDER, marca YES GLASS, an fabricatie 2009. Produs comercializat de catre Parbrize pe Net in Bucuresti SECTOR 5 cod postal 51362 .

Producator parbriz : YES GLASS

Pret : 780 Lei

Abrevieri parbrize:
P:Parbriz clar
P+V:Parbriz cu tenta verde
P+S:Parbriz cu parasolar
P+SE:Parbriz cu senzor
P+I:Parbriz cu incalzire
P+H:Parbriz heliomat
P+C:Parbriz cu camera
P+Hud:Parbriz cu head up display

Parbriz LAND ROVER DEFENDER, marca PGW, an fabricatie 1997. Produs comercializat de catre Preturi Parbrize in ODAILE ILFOV cod postal 75135 .

Producator parbriz : PGW

Pret : 420 Lei

Abrevieri parbrize:
P:Parbriz clar
P+V:Parbriz cu tenta verde
P+S:Parbriz cu parasolar
P+SE:Parbriz cu senzor
P+I:Parbriz cu incalzire
P+H:Parbriz heliomat
P+C:Parbriz cu camera
P+Hud:Parbriz cu head up display

Parbrize LAND ROVER DEFENDER an fabricatie 1998, marca ORIGINAL. Produs vandut de Parbrize La Domiciliu in CALDARARU ILFOV cod postal 77037 .

Producator parbriz : ORIGINAL

Pret : 730 Lei

Abrevieri parbrize:
P:Parbriz clar
P+V:Parbriz cu tenta verde
P+S:Parbriz cu parasolar
P+SE:Parbriz cu senzor
P+I:Parbriz cu incalzire
P+H:Parbriz heliomat
P+C:Parbriz cu camera
P+Hud:Parbriz cu head up display

Parbriz LAND ROVER DEFENDER an fabricatie 2011, marca SPLINTEX. Produs vandut de Vanzari Parbrize in BERCENI ILFOV cod postal 77022 .

Producator parbriz : SPLINTEX

Pret : 720 Lei

Abrevieri parbrize:
P:Parbriz clar
P+V:Parbriz cu tenta verde
P+S:Parbriz cu parasolar
P+SE:Parbriz cu senzor
P+I:Parbriz cu incalzire
P+H:Parbriz heliomat
P+C:Parbriz cu camera
P+Hud:Parbriz cu head up display

Parbriz auto ORIGINAL pentru LAND ROVER DEFENDER, din 2004. Produs pus in vanzare de catre Parbrize 24 Ore in BERCENI ILFOV cod postal 77021 .

Producator parbriz : ORIGINAL

Pret : 430 Lei

Abrevieri parbrize:
P:Parbriz clar
P+V:Parbriz cu tenta verde
P+S:Parbriz cu parasolar
P+SE:Parbriz cu senzor
P+I:Parbriz cu incalzire
P+H:Parbriz heliomat
P+C:Parbriz cu camera
P+Hud:Parbriz cu head up display

Parbrize auto BENSON pentru LAND ROVER DEFENDER, din 2002. Produs pus in vanzare de catre Vanzari Parbrize in BALOTESTI ILFOV cod postal 77015 .

Producator parbriz : BENSON

Pret : 790 Lei

Abrevieri parbrize:
P:Parbriz clar
P+V:Parbriz cu tenta verde
P+S:Parbriz cu parasolar
P+SE:Parbriz cu senzor
P+I:Parbriz cu incalzire
P+H:Parbriz heliomat
P+C:Parbriz cu camera
P+Hud:Parbriz cu head up display

Parbrize LAND ROVER DEFENDER, marca NORDGLASS, an fabricatie 2010. Produs comercializat de catre Parbrize Originale in OTOPENI ILFOV cod postal 75100 .

Producator parbriz : NORDGLASS

Pret : 490 Lei

Abrevieri parbrize:
P:Parbriz clar
P+V:Parbriz cu tenta verde
P+S:Parbriz cu parasolar
P+SE:Parbriz cu senzor
P+I:Parbriz cu incalzire
P+H:Parbriz heliomat
P+C:Parbriz cu camera
P+Hud:Parbriz cu head up display

Parbrize auto LAND ROVER DEFENDER an fabricatie 2015, marca GUARDIAN. Produs vandut de Parbrize Online in CALDARARU ILFOV cod postal 77037 .

Producator parbriz : GUARDIAN

Pret : 300 Lei

Abrevieri parbrize:
P:Parbriz clar
P+V:Parbriz cu tenta verde
P+S:Parbriz cu parasolar
P+SE:Parbriz cu senzor
P+I:Parbriz cu incalzire
P+H:Parbriz heliomat
P+C:Parbriz cu camera
P+Hud:Parbriz cu head up display

Parbrize KMK pentru LAND ROVER DEFENDER, din 2015. Produs pus in vanzare de catre Parbrize 24 Ore in BUFTEA ILFOV cod postal 70000 .

Producator parbriz : KMK

Pret : 690 Lei

Abrevieri parbrize:
P:Parbriz clar
P+V:Parbriz cu tenta verde
P+S:Parbriz cu parasolar
P+SE:Parbriz cu senzor
P+I:Parbriz cu incalzire
P+H:Parbriz heliomat
P+C:Parbriz cu camera
P+Hud:Parbriz cu head up display

Parbrize LAND ROVER DEFENDER an fabricatie 2014, marca SPLINTEX. Produs vandut de Parbrize 24 Ore in PASAREA ILFOV cod postal 77032 .

Producator parbriz : SPLINTEX

Pret : 620 Lei

Abrevieri parbrize:
P:Parbriz clar
P+V:Parbriz cu tenta verde
P+S:Parbriz cu parasolar
P+SE:Parbriz cu senzor
P+I:Parbriz cu incalzire
P+H:Parbriz heliomat
P+C:Parbriz cu camera
P+Hud:Parbriz cu head up display

Parbriz auto FUYAO pentru LAND ROVER DEFENDER, din 2008. Produs pus in vanzare de catre Parbrize Originale in TANGANU ILFOV cod postal 77039 .

Producator parbriz : FUYAO

Pret : 620 Lei

Abrevieri parbrize:
P:Parbriz clar
P+V:Parbriz cu tenta verde
P+S:Parbriz cu parasolar
P+SE:Parbriz cu senzor
P+I:Parbriz cu incalzire
P+H:Parbriz heliomat
P+C:Parbriz cu camera
P+Hud:Parbriz cu head up display

Land Rover este un constructor de ma?ini cu sediul in Gaydon, Regatul Unit care este specializat in vehicule cu trac?iune pe patru ro?i. Este de?inut? de compania indian? Tata Motors f?cand parte din filiala sa Jaguar Land Rover. Ca vechime este al doilea constructor de ma?ini cu trac?iune pe patru ro?i din lume. Land Rover a ap?rut ini?ial ca un singur vehicul specific, ini?ial cunoscut ca Land Rover, lansat de Compania Rover in 1948 ?i s-a dezvoltat intr-un brand care cuprinde o gam? de modele cu trac?iune integral?, inclusiv Defender, Discovery, Freelander ?i Range Rover. Land Rover sunt asamblate in Halewood, UK ?i Solihull, UK, cu cercetarea ?i dezvoltare avand loc in principal in Gaydon. Land Rover a vandut 194.000 de vehicule in intreaga lume in 2009. Land Rover a avut un num?r de proprietari de-a lungul istoriei sale. In 1967 a devenit parte a Leyland Motor Corporation, iar in 1968 Leyland Motor Corporation a fuzionat ea ins??i cu British Motor Holdings pentru a forma British Leyland. In anii '80 British Leyland a fost divizat?, iar in 1988 Grupul Rover, inclusiv Land Rover, a fost achizi?ionat de c?tre British Aerospace. In 1994 Grupul Rover a fost cump?rat de BMW. In 2000 Grupul Rover a fost divizat de c?tre BMW, iar Land Rover a fost vandut la Ford Motor Company, devenind parte a Premier Automotive Group. In iunie 2008 Ford a vandut atat Land Rover cat ?i Jaguar Cars la Tata Motors. Land Rover. Istoria Land Rover a inceput in anul 1948 cu un vehicul denumit simplu Land Rover si cunoscut ca fiind versatil. De atunci, numele Land Rover a devenit sinonim la nivel mondial cu vehicul avand transmisie integrala. Fiecare model nou Land Rover aparut fiind proiectat si construit pentru a raspunde aceleiasi cerinte: un vehicul care sa combine excelent versatilitatea, robustetea si capacitati de trecere inegalabile in off road. Mai jos vom incerca sa prezentam cele mai importante momente din istoria marcii britanice Land Rover. In anul 1947, Anglia se afla in plin proces de reconstructie dupa sfarsitul celui de al doilea Razboi Mondial iar pentru ca materiile prime erau aproape epuizate,guvernul de atunci acorda destul de greu aprobari pentru reluarea productiei de automobile,o conditie obligatorie fiind aceea ca o mare parte din productie sa fie exportata Fratii Maurice si Spencer Wilks care conduceau firma englezeasca Rover inca din anii 30 si pe care au reusit sa o rentabilizeze, au remarcat in acea perioada de dupa razboi o cere mare de vehicule 4×4 utilitare-militare, mai ales din partea agricultorilor. In primavara anului 1947, cei doi frati Wilks au demarat proiectul unui automobil utilitar cu transmisie integrala pe care l-au denumit Land Rover. Inginerul Olaf Poope - directorul fabricii Rover din Solihull, a venit cu ideea ca sasiul noului vehicul utilitar sa fie construit ca un cadru directional, fiecare piesa componenta din acesta trebuia sa fie sudata comun din 4 bucati de tabla, in acest fel nefiind necesara achizitionarea de profile scumpe. Deoarece aluminiul si vopseaua de culore verde se gaseau in stocuri mari in fostele fabrici de avioane de lupta din Anglia, s-a luat urmatoarea decizie: caroseria sa fie realizata din aluminiu si vopsita in culoarea verde deschis. Un prim prototip a fost finalizat in a doua jumatate a anului 1947 fiind realizat pe un sasiu de Jeep Willis. Acesta dispunea de o caroserie deschisa,avea echipat un motor pe benzina de 1,6L(50CP) si cutie de viteze cu 4 trepte imprumutate de la modelul Rover P3, transmisie integrala iar postul de conducere era amplasat pe mijloc. Conducerea firmei Rover a hotarat trecerea la productia de serie fiind realizate 50 de exemplare pre-serie. Lansarea oficiala a versiunii de serie Land Rover a avut loc pe data de 30 aprilie 1948 la Salonul Auto de la Amsterdam unde s-au primit cateva sute de comenzi ferme,primele comenzi fiind onorate in luna iulie in acelasi an. Pretul pentru versiunea de baza cu caroserie deschisa era de 490 lire sterline, clientii putand opta contra unei sume suplimentare si pentru versiuni de caroserie cu acoperis textil sau metalic dotate cu portiere, ampatamentul masurand 2.032m. Land Rover avea echipat un motor de 1,6L (50CP), transmisie era integrata fiind asigurata de o cutie de viteze cu 4 trepte(doar a III-a si a IV-a erau sicronizate) plus o cutie de transfer cu 2 trepte. Suspensia fata/spate era cu axa rigida, arcuri lamelare si amortizoare hidraulice.Sistemul de franare era prevazut cu tamburi la ambele punti iar directia de tip cu recirculare de bile. Pana catre sfarsitul anului 1948 au fost fabricate 1758 de exemplare, majoritatea destinate exportului. In 1949, este lansata o noua varianta de caroserie denumita Station Wagon. Conceputa de carosierul englez Tickford, noua caroserie era realizata pe un cadru de lemn si putea oferi pana la 7 locuri.Ca dotari erau oferite: tapiteria din piele, parbrizul laminat, sistemul de icalzire la interior,roata de rezerva acoperita etc. Datorita unui pret ridicat, noua varianta de caroserie nu s-a bucurat de un mare succes comercial, fiind fabricata in doar 641 de exemplare. Land Rover Seria I Cockpit Land Rover Seria I In 1950 a fost realizata o importanta modificare tehnica, regasita pana si la modelele 90/110 din anii 80 : amplasarea pe langa maneta deja existenta, a doua noi manete de cuplare: una pentru cuplarea rotilor din fata cu comutarea concomitenta pe translare mai lent si una pentru cuplarea rotilor din fata mai rapid la transmisie.Tot in 1950 farurile au fost amplasate in fata grilei radiatorului.Land Rover Seria I Station Wagon In 1952,singurul motor disponibil pana atunci de 1,6L(50CP) este inlocuit cu unul nou de 2L. In acelasi an au fost montate manere pentru portiere la exterior. Land Rover Seria I Land Rover Seria I In 1954 sunt oferite doua noi versiuni pentru ampatament care masurau 2.184m si respectiv 2.718m, ambele inlocuind singura versiune disponibila pana atunci. In acelasi an este lansata varianta de caroserie pick-up. Incepand cu anul 1956 este disponibila o noua varianta de caroserie cu 5usi si 10 locuri denumita Station Wagon oferita in varsiunea cu ampatament mare(2.718m). Spre deosebire de primul Station Wagon realizat de firma Tickford, acesta noua varianta era construita pe un cadru metalic mult mai simplu si cu dotari interioare mai putine.Ca noutati pe lista de dotari se inscriu trapa si luminile la interior.Tot in acel an varianta cu 3usi avand ampatament scurt putea oferi pana la 7 locuri. Datorita cererii tot mai mari de vehicule cu transmisie integrala, Land Rover a lansat noi versiuni cu ampatament variabil si noi variante de caroserie. In 1957 este prezentata in premiera versiunea de motorizare diesel. Noul motor avea capacitatea de 2L si dezvolta 52CP la 4000 rpm. In acelasi an sunt lansate doua noi versiuni de baza pentru ampatament: 88(2.235m) si 109(2.769m). In 1958 este lansata o noua generatie denumita Seria a II-a care prezenta o serie lunga de modificari de ordin tehnic si stilistic. Din punct de vedere mecanic principala noutate o reprezinta introducerea unei noi motorizari pe benzina de 2,25L care dezvolta 72CP si care a devenit motorizarea standard cea mai comercilizata pana la mijlocul anilor 80 atunci cand motorizarea diesel a devenit mult mai ceruta.Din punct de vedere estetic sunt remarcate capota motorului rotunjita, un cant longitudinal pe lateral si pragurile de sub portiere.Cele doua variante de baza pentru ampatament au fost pastrate. In 1959 de pe linia de producie a iesit exemplarul cu numarul 250.000. Anul 1961 aduce o noutate importanta prin prezentarea Seriei II A care se diferentia prin mici modificari de ordin stilistic si prin introducerea unei noi motorizari diesel de 2,25L. Din 1967 este oferit un nou propulsor pe benzina cu 6 cilindri de 2,6L(90CP).Pentru aceasta motorizare este oferit in standard sistemul de franare servoasistat. In acelasi an, firma Rover din care facea parte si Land Rover, devine o parte a grupului Leyland Motors LTD mai tarziu denumita British Leyland(BL). Incepand din 1968, farurile sunt amplasate la exteriorul aripilor iar portierele au un nou design. Seria II A este considerata de multi specialisti cel mai reusit model de pana atunci a lui Land Rover iar perceptia publicului in general de Land Rover clasic asta si datorita numeroaselor aparitii in filme si documentare TV din Africa.Succesul comercial a fost si el pe masura popularitatii.In perioada 1969-70 vanzarile anuale depaseau 60.000 de exemplare comparativ cu modelul Defender (succesor al Seriei III) din anii 90 care se comercializa in circa 25.000 de exemplare pe an. Datorita cresterii continue a cererii de vehicule cu tractiune integrala si a diversificarii cerintelor venite di partea potentialilor clienti, firma britanica a inceput dezvoltarea inca de la inceputul anilor 60 a unui nou model sa ofere acelasi nivel de comfort atat pe sosea cat si in off road, proiectul fiind numit Road Rover. Noul model a fost lansat in iunie 1970 si a fost denumit Range Rover. Lansarea noului model a fost considerata un succes decisiv si considerat de catre specialisti ca primul model veritabil de automobil multifunctional.Noul model Range Rover era disponibil in varaianta de caroserie de tip break cu 3 usi si 5 locuri si prezenta o serie de noutati tehnice: motor V8 de 3,5L(135CP) din aluminiu, transmisie integrala permanenta, caroserie realizat? din aluminiu, suspensii cu arcuri elicoidale, sistem de franare servoasistat prevazut cu discuri la ambele pun?i. Performantele erau si ele de inalt nivel pentru vremea respectiva: viteza maxima 155km/h si acceleratia 0-100km/h in circa 15 sec. In cursul anului 1971 este prezentata Seria III,ca inlocuitoare a Seriei II A si care a fost cea mai longeviva si construita din cele 3 serii,fiind fabricata pana in 1985 in peste 440.000 de exemplare. Noua Serie III se distinge la exterior prin unele retusuri si noua grila fata din material plastic iar la interior se remarca noua plansa de bord cu instrumentele plasate pe partea postului de conducere si nu central ca la seriile precedente.Din punct de vedere tehnic merita mentionate raportul de compresie marit de la 7:1 la 8:1 pentru motorul pe benzina de 2,25L precum si noua cutie de viteze cu 4 trepte sincronizate. In 1975 datorita dificultatilor financiare compania British Leyland este nationalizata iar Land Rover care facea parte impreuna cu Rover din aceasta, se separa si devine parte din noua divizie de vehicule comerciale denumita Land Rover British Leyland Grup. In anul 1976 de pe benzile de montaj a iesit exemplarul cu numarul 1 milion fabricat de firma britanica Land Rover. Un an mai tarziu sunt oferite optional pentru modelul Range Rover : directia servoasistata si overdriver-ul. In 1979 a fost lansata o noua versiune pentru Land Rover Seria III Station Wagon denumita 110. Aceasta avea echipat motorul V8 de 3,5L de la Range Rover dar care dezvolta in acest caz 91CP iar transmisia era integrala permanenta. In acelasi an si in 1981 modelul Range Rover obtine doua pretioase victorii in raliul Paris-Dakar la clasa 4×4. Anul 1980 aduce numeroase imbunatatiri motorizarilor precum si transmisiei in scopul cresterii performantelor, scaderii consumului si imbunatatirii capacitatilor de trecere in off road. In acelasi an au fost aduse unele imbunatatiri la suspensiile modelului Range Rover prin coborarea garzii la sol cu 2cm si intruducerea barelor anti-ruliu.Un an mai tarziu in luna mai este lansata varianta de caroserie cu 5usi pentru Range Rover. In 1982 este prezentata o noua versiune de echipare denumita County pentru Land Rover Station Wagon.In acelasi an sunt oferite pentru modelul Range Rover cutia de viteze manuala cu 5 trepte si optional o cutie automata cu 3 trepte de origine Chrysler. In cursul anului 1984, Seria III a fost inlocuita cu o noua serie de modele denumita 90/110/127 (in functie de lungimea ampatamentului exprimata in inch) care a beneficiat de importante modificari tehnice si stilistice.Din punct de vedere tehnic au fost introduse: un nou motor diesel de 2.5L(68CP), un nou sistem de tractiune integrala derivat din cel de la Range Rover, suspensia cu arcuri elicoidale, sistemul de franare servoasistat si directia servoasistata oferita optional.Din punct de vedere stilistic a fost realizata o noua parte frontala care se integra mai bine in aspectul general si interiorul complet redesenat.Tot in 1984 firma JRA Limited din Australia - o filiala a grupului British Leyland a demarat asamblarea modelului Land Rover 110. In 1985 este lasta o noua motorizare pe benzina de 2.5L(81CP) disponibila pentru Land Rover 90/110/127. In aprilie 1986 este disponibila in premiera o noua motorizare turbo diesel cu 4 cilindri de 2,4L(114CP) realizata de producatorul italian VM Motori si disponibila pe ambele modele.In acelasi an este realizat un prim facelift modelului Range Rover.Acesta a beneficiat de unele retusuri la exterior si interior precum si introducerea sistemului de injectie electronica de benzina puterea crescand la 168CP, transmisiei automate cu 4 trepte si noi accesorii pentru sporirea comfortului.Tot in acelasi an British Leyland PLC devine Rover Grup iar doi ani mai tarziu acesta se privatizeaza si devine o parte din British Aerospace acum fiind denumit simplu Rover. In 1987 are loc primul export oficial al modelului Range Rover in Statele Unite ale Americii. La mijlocul anilor 80, firma britanica a demarat dezvoltarea unui nou model, proiectul fiind denumit Project Jay. Modelul final a fost prezentat in premiera la editia din 1989 a Salonului de la Frankfurt fiind denumit Discovery si se diferentia complet din punct de vedere al designului fata de modelele anterioare. Forma complet noua includea multe trasaturi de design distinctive precum aspectul exterior vertical,linia umerilor coborata, acoperisul in trepte, hayonul cu deschidere laterala si suprafata vitrata generoasa. Realizat pe baza modelului Range Rover,noul model Discovery a beneficiat de un nou sistem de tractiune integrala permanenta precum si de un sistem revolutionar de control la coborare in panta denumit HDC (Hill Descent Control) ca dotare standard. Sistemul de franare era servoasistat si prevazut cu discuri iar directia servoasistata. De la inceput, noul Discovery a fost disponibil in varianta de caroserie cu 3 usi iar ca motorizari: un V8 pe benzina de 3.5L(170CP) precum si unul turbo diesel de 2.5L(125CP) produs de firma italiana VM Motori. Tot in 1989 pentru modelul Range Rover sunt oferite doua noi motorizari: un V8 pe benzina de 3.9L(182CP) precum si un turbo diesel acelasi de pe Discovery. In 1990 seria de modele 90/110/127 este inlocuita cu un model complet revizuit,botezat Defender. In acelasi an debuteaza primul export a modelului Discovery in Japonia sub denumirea de Honda Crossroad.Tot in acelasi an este prezentata varianta de caroserie cu 5 usi pentru Discovery si este oferit sistemul antiblocaj ABS pentru frane la modelele Discovery si Range Rover. In 1992 este oferit un nou motor turbo diesel de 2.5L cu injectie directa care furniza 107CP. Dezvoltat si fabricat de Land Rover, noul motor a fost disponibil pe toate cele 3 modele. In acelasi an este disponibil pentru versiunea HLS a modelului Range Rover un nou motor V8 pe benzina de 4.2L si un nou tip de suspensie reglabila pe inaltime. La inceputul anului 1994, grupul Rover din care facea parte si firma Land Rover, este achizitionat de catre firma BMW.Tot in acel an este realizat un prim facelift modelului Discovery, acesta aducand noutati de ordin tehnic si stilistic. In noiembrie 1994 este lansata o noua generatie a modelului Range Rover, productia primei generatii continuand inca un an in pararalel cu cea noua sub denumirea de de Range Rover Clasic. Noua generatie dispune de o caroserie mult mai spatioasa si aerodinamica(Cx:0.38 - foarte bun pentru clasa off road), suspensie si sistem de transmisie integrala permanenta de conceptie noua.Gama de motoare cupride doua V8-uri pe benzina de 4L(190CP) si 4.6L(225CP) precum si un 6 in linie turbo diesel de 2.5L(136CP) de origine BMW. Ca dotari de serie pentru siguranta erau oferite ABS-ul si dublu airbag.Cu aceasta noua generatie au fost atinse doua obiective: luxul si confortul ridicat in off road. Cu ocazia Salonului Auto de la Frankfurt din 1997 este lansat un nou model denumit Freelander. Noul model face parte din clasa SUV compacta care era pana atunci dominata de modele japoneze.Noul Freelander dispunea de caroserie autoportanta,suspensie indepedenta pe ambele punti,transmisie integrala permanenta,sistem de control al tractiunii precum si de un comutator plasat pe maneta schimbatorului de viteze care ajuta la urcarea sau coborarea in panta prin care raportul de transmisie al primei trepte esre marit,viteza maxima limitandu-se la 9km/h. De la inceput Freelander a fost disponibil in 3 variante de caroserie: station wagon cu 3 sau 5 usi si cabrio soft-top iar ca motorizari un 4 in linie pe benzina de 1.8L(120CP) si un turbo diesel de 2L(97CP). In 1998 a fost oferit un nou motor turbo diesel cu 5 cilindri de 2.5l(125CP) pentru modelul Defender precum si o versiune speciala aniversara al aceluiasi model dotata cu motor V8 de 4L, transmisie automata si aer conditionat. In octombrie 1998 este lansata a doua generatie a modelului Discovery.Desi exteriorul si interiorul au fost complet reproiectate si au fost modificate numai putin de 720 de componente,aerul dezinvolt si aspectul inedit s-au pastrat.Datorita maririi dimensiunilor caroseriei, la interior spatiul pentru pasageri a crescut fiind oferite acum 7 locuri.Noul Discvery era oferit intr-o singura varianta de caroserie cu 5 usi iar ca motorizari disponibile un V8 pe benzina de 4L(200CP) si un turbo diesel cu 5 cilindri de 2.5L(135CP). Tot atunci au fost oferite pe Discovery noi sisteme: ARC(Active Ride Control), ACE(Active Cornering Enhancement) care controleaza si reduce ruliul in viraje abordate cu viteza mai mare si HDC(Hill Discent Control)preluat de la Freelander. In prima parte a anului 1999, BMW renunta la grupul Rover iar firma Land Rover care facea parte din acesta este vanduta de BMW catre Ford Motor Company contra sumei de 2.5miliarde $. In vara anului 2001 pe modelul Freelander sunt oferite doua noi motorizari: un V6 pe benzina de 2.5L(170CP) si un turbo diesel de 2.5L(140CP) precum si o noua cutie automata Comand Shift. Range Rover III Land Rover Discovery II 2002 In noiembrie 2001 este lansata a treia generatie Range Rover.Noul Renge Rover beneficia de caroserie autoportanta, motoare complet noi de origine BMW: un V8 pe benzina de 4L(280CP) si un turbo diesel de 3L(184CP),cutie de viteze secventiala,suspensie independenta controlata electronic si un sofisticat sistem de tractiune integrala permanenta.Noul Range Rover era capabil sa urce pante de 45 grade si traversa portiuni cu inclinatie transversala de 35 grade.La momentul aparitiei,a treia generatie Range Rover a fost cel mai scump proiect din istoria industriei auto britanice. In 2004 in cadrul Salonului auto de la Detroit a fost prezentat concept car-ul Range Rover Stormer care prefigura un nou model in gama Land Rover si inaugura un nou concept de design.Tot la inceputul anului 2004 este realizat un prim facelift modelului Freelander. In vara anului 2004 este lansata a treia generatie a modelului Discovery.Noul Discovery dispunea de caroserie autoportanta,suspensie independenta reglabila,transmisie integrala derivata din cea a modelului Range Rover.Ca motorizari erau oferite doua pe benzina un V6 de 4L(216CP)si un V8 de 4.4L (295CP) precum si un turbo diesel V6 de 2.7L(187CP).Au fost oferite trei noi sisteme DSC, 4ETC, HDC.Denumit LR3 in Statele Unite, Discovery III a obtinut 2 premii: North American Truck of the year 2005 si Sport Utility of the year 2005 decernat de de catre publicatia Motor Trend. In 2005 la Salonul auto de la Geneva este prezentat un nou model denumit Range Rover Sport. Realizat pe mecanica lui Discovery III si cu un design inspirat de la concept car-ul Stormer, noul model este oferit cu 4 motorizari: doua V8-uri pe benzina de 4.4L(295CP) si de 4.2L supraalimentat(390CP) precum si doua turbo diesel de 2.7L(187CP) si V8 de 4L(272CP).Pentru toate motorizarile este disponibila o transmisie automata cu 6 trepte. In acelasi an este operat un facelift modelului Range Rover iar motorizarile de origine BMW sunt inlocuite cu motorizari de origine Jaguar. In toamna anului 2006 este lansata a doua generatie a modelului Freelander.Considerat un SUV premium, Freelander II era disponibil intr-o singura varianta de caroserie cu 5 usi, avea un design elegant, oferea un spatiu interior mai mare si o lista lunga de dotari standard si optionale.Erau disponibile doua motorizari: unul pe benzina cu 6 cilindri de 3.2L(233CP) si un turbo diesel de 2.2L (160CP).Motorul pe benzina era oferit in standard cu o cutie automata cu 6 trepte iar cel turbo diesel cu o cutie manuala cu 6 trepte cea automata fiind oferita optional.Ca noutate merita mentionat sistemele: Terrain Response cu 4 programe si DSC pentru controlul stabilitatii. Pe data de 8 mai 2007 a fost fabricat exemplarul cu numarul 4 milioane,exemlarul fiind un Land Rover Discovery III care a fost donat fundatiei Born Free Foundation.Tot in 2007 productia totala anuala a depasit pentru prima oara in istoria firmei 200.000 de exemplare. In primavara anului 2007 a fost realizat un nou facelift modelului Defender care a beneficiat de unele retusuri la exterior si interior, imbunatatirea calitatii fabricatiei si introducerea unor sisteme de siguranta.Tot acum a fost introdus pentru acest model o noua motorizare turbo diesel cu 4 cilindri de 2.4L care dezvolta 122CP. Pentru acest propulsor a fost oferita o noua cutie manuala cu 6 trepte. In 2008 cu ocazia implinirii a 60 de ani de la prezentarea primului model de serie Land Rover, la Salonul auto de la Detroit a fost prezentat concept car-ul LRX. Realizat pe un sasiu scurtat al modelului Freelander, LRX prefigureaza design-ul si unele solutii tehnice care vor fi folosite pe viitoarele modele ale constructorului britanic. Pe data de 26 martie 2008,concernul american Ford vinde cele doua firme britanice Land Rover si Jaguar care faceau parte din Premier Automotive Group(PAG) catre concernul indian Tata Motors. In acelasi an cu ocazia aniversarii a 60 de ani de la lansarea primului model Land Rover este prezentata versiunea speciala Defender SVX realzata in serie limitata - 200 de exemplare. Cu ocazia Salonului Auto de la New York din 2009 sunt prezentate a patra generatie a modelului Discovery si o o noua varianta revizuita a modelului Range Rover. Noul Discovery a beneficiat de unele imbunatatiri de ordin stilistic si tehnic precum si de noi dotari. Motorizarile disponibile erau V8 pe benzina de 5L (370CP) precum si V6 turbo diesel de 2.7L (188CP) si 3L (208-253 CP), acestea fiind asociate unor transmisii manuale cu 6 trepte, automate sau secventiale cu 6 trepte. Range Rover-ul a beneficiat de unele retusuri la exterior si interior, doua noi motorizari V8 pe benzina de 5L in doua variante: aspirat (370CP) si turbo (503CP) precum si un turbo diesel de 4.4L (309CP). Tot acum au fost introduse noi dotari. Tot in 2009 a fost realizat un usor facelift modelului Range Rover Sport. In 2010, modelul Freelander II a beneficiat de unele imbunatatiri tehnice si stilistice precum si de introducerea de noi dotari pentru siguranta si confort. In septembrie 2011 este lansat un nou model din clasa SUV compacta denumit Range Rover Evoque. Considerat un SUV premium, noul model s-a bucurat inca de la debut de un mare succes comercial datorita design-ului spectaculos inspirat din cel al concept car-ului LRX, a posbilitatilor de personalizare a interiorului, a bunelor capacitati de trecere in off road si a numeroase dotari de siguranta si confort oferite printre care: suspensia adaptiv? AdaptiveDynamics care beneficiaz? de un control electro-magnetic al durit??ii amortizoarelor, sistem sofisticat de monitorizare a proximit??ii ma?inii prin intermediul a 5 camere de filmat, senzori de parcare asocia?i cu un senzor pentru unghiul mort sau un sistem automat pentru parcarea ma?inii, monitor de 8?, de tipul dual-view, arurile cu Xenon, acoperi?ul panoramic din sticl?, sistemul de pornire f?r? cheie ?i un sistem inedit de iluminare interioar?, bazat pe LED-uri. Realizat pe o platforma usor modificata a modelului Freelander II, noul Range Rover Evoque era disponibil cu o caroserie cu 3 usi ulterior fiind comercializata si cea cu 5 usi si era oferit cu doua motorizari: unul pe benzina turbo de tip Ecoboost cu 4 cilindri de 2L(240CP) si un turbo diesel de 2,2L (150-190CP), ambele dotate cu sistemul start/stop. In standard era oferita transmisia pe rotile di fata asigurata de o cutie manuala cu 6 trepte, pentru versiunile mai performante si luxoase era oferita transmisia integrala si o cutie automata cu 6 trepte. Range Rover Evoque 5 doors Land Rover Defender 2012 Cu ocazia Salonului Auto de la Frankfurt din 2011 este prezentat concept-car-ul DC 100 care prefigura viitorul model Defender care va fi lansat in 2015. La editia din 2012 a Salonului Auto de la Paris este lansata a patra generatie a modelului Range Rover. Fa?? de precedenta genera?ie, partea frontala a fost atent studiata din punct de vedere aerodinamic iar cele mai vizibile modific?ri se reflect? in forma mai modern? a farurilor ?i stopurilor precum si a grilei fata cu design mai sobru. Din punct de vedere tehnic, noul Range Rover vine cu un alt atu: caroseria autoportant? realizat? din aluminiu. Noul Range Rover este mai u?or decat precedenta genera?ie cu 420 kg. Noul Range Rover folose?te aluminiul ?i pentru bra?ele suspensiilor fa?? ?i spate, in timp ce amortizarea este asigurat? de un sistem pneumatic, controlat electronic, complet revizuit fa?? de cel al precedentei genera?ii. De asemenea, sistemul de trac?iune integral? beneficiaz? acum de sofisticatul sistem controlat electronic Terrain Response. La nivelul motoriz?rilor, noul Range Rover se bazeaz? pe serviciile unui motor pe benzin? V8, dotat cu un compresor mecanic, in timp ce in domeniul diesel sunt oferite dou? motoare: un TDV6 de 3,0 litri ?i un TDV8 de 4,4 litri, toate combinate cu o cutie automat? cu 8 trepte. Tot in 2012 este realizat un usor facelift modelului Defender. Cu ocazia Salonului Auto de la New York din 2013 este lansata a doua genera?ie a modelului Range Rover Sport. Bazat pe cea de-a patra genera?ie a modelului Range Rover, noul Range Rover Sport a adoptat construc?ia unei caroserii autoportante din aluminiu. Noul Range Rover Sport este dotat cu un nou sistem de direc?ie electromecanic? ?i poate fi dotat? cu unul dintre cele dou? sisteme de trac?iune integral? permanent? disponibile. Primul sistem vine cu un reductor cu dou? trepte de vitez?, o distribuire 50/50 a cuplului motor intre cele dou? pun?i ?i posibilitatea de blocare total? a diferen?ialelor. Al doilea sistem e mai simplu ?i ofer? un reductor cu o singur? treapt? ?i un diferen?ial Torsen. Ca motorizari sunt oferite un V8 pe benzina de 5L(503CP) si un turbo diesel V6 de 3L(288CP). Tot in premiera, pentru noul model este oferit optional doua locuri in plus la interior. Producatorul Land Rover a scos pe piata mai multe modele Land Rover Discovery, Land Rover Range Rover Evoque, Land Rover Range Rover Velar, Land Rover Defender, Land Rover Range Rover Sport, Land Rover Range Rover, Land Rover Freelander fabricate intre ani 1994, 1995, 1996, 1997, 1998, 1999, 2000, 2001, 2002, 2003, 2004, 2005, 2006, 2007, 2008, 2009, 2010, 2011, 2012, 2013, 2014, 2015, 2016, 2017, 2018, 2019, 2020, 2021. Avem in stoc Parbriz Land Rover Discovery, Parbriz Land Rover Range Rover Evoque, Parbriz Land Rover Range Rover Velar, Parbriz Land Rover Defender, Parbriz Land Rover Range Rover Sport, Parbriz Land Rover Range Rover, Parbriz Land Rover Freelander fabricate intre ani 1994, 1995, 1996, 1997, 1998, 1999, 2000, 2001, 2002, 2003, 2004, 2005, 2006, 2007, 2008, 2009, 2010, 2011, 2012, 2013, 2014, 2015, 2016, 2017, 2018, 2019, 2020, 2021.

Inlocuirea (Montajul, Schimbarea) Parbrizului, Lunetei auto sau a Geamului auto se poate face in atelierul nostru, la domiciliu clientului sau in orice locatie aleasa de client in orice sector din Bucuresti Sector 1, Sector 2, Sector 3, Sector 4, Sector 5, Sector 6 si Ilfov.




Toate marcile de parbize, lunete si geamuri laterale comercializate

Marci Parbize

Toate marcile de parbize, lunete si geamuri laterale comercializate




Producatori de parbize, lunete si geamuri laterale

Producatori parbize

Producatori parbize

Video Parbrize ieftine Bucuresti, Marci, Producatori




Vezi si alte oferte pentru acest model




Clientii au mai cautat si :

Ti-ai putea inchipui o masina fara geamuri? Cu siguranta nu! Chiar si masinile decapotabile au geamuri, dintr-un motiv cat se poate de simplu: pentru a oferi protectie. Atat parbrizele, cat si lunetele sau geamurile laterala ofera protectie in timpul rularii, ferindu-i pe pasageri de praf, pietre si alte pericole. Pe langa asta, un geam auto bine ales poate contribui la aerodinamica vehiculului. Oricat de bine ar fi construite insa, geamurile risca sa fie sparte. Chiar si geamurile auto ultra securizate pot ajunge sa aiba crapaturi si lovituri, in conditiile in care exista pericole la tot pasul: pietre, crengi, grindina, etc...Din fericire, inlocuirea unui geam nu este atat de dificila precum ti-ai inchipui.
Livram si montam geamuri auto direct la tine acasa
Daca ai un geam crapat sau spart, cea mai buna solutie pe care o ai la indemana este sa il inlocuiesti. In cazul in care circuli cu parbrizul crapat, spre exemplu, te expui unor riscuri inutile. Din fericire, inlocuirea parbrizului sau a celorlalte geamuri auto se face foarte usor. Tot ceea ce trebuie sa faci este sa ne contactezi ( telefonic sau pe email), sa ne spui ce masina conduci si care este geamul cu probleme si sa ne astepti. Venim la tine cu geamul potrivit, oriunde ai fi in Bucuresti sau Ilfov.
Spre deosebire de service-urile clasice, in care ti-ai repara in mod normal masina, noi oferim o serie de avantaje:
- Venim la tine acasa, in asa fel incat sa nu iti asumi riscul de a conduce cu un geam crapat;
- Avem o varietate mare de geamuri auto. Indiferent de tipul de masina pe care il conduci si de vechimea ei, avem geamul potrivit. Colaboram doar cu branduri cunoscute precum KMKI Glass, Nord Glass sau Benson si Fuyao;
- Transportul geamului il facem noi, in asa fel incat sa ne asiguram ca ajunge in cea mai buna stare la destinatie. Desi ar fi mai ieftin si mai simplu sa apelam la companii de livrari, nu vrem sa ne asumam niciun risc;
- Venim oriunde, oricand. Chiar daca nu esti acasa, putem veni si te ajutam cu montarea geamului. In felul acesta poti economisi bani si timp, pierdute in mod normal atunci cand decizi sa mergi intr-un service auto;
- Geamurile pe care le comercializam inglobeaza toate tehnologiile moderne, in asa fle incat sa iti ofere confortul de care ai nevoie. Majoritatea masinilor moderne sunt echipate cu geamuri ce au senzori de ploaie, filtre UV sau tehnologii care ajuta la dezaburire. Comercializand doar geamuri produse de branduri mari, ne asiguram ca toate aceste dotari sunt incluse.
Cand au aparut geamurile auto?
Desi pare greu de crezut, primele automobile nu aveau geamuri. Pana in 1904, soferii si pasagerii nu erau protejati de geamuri. In cel mai bun caz, acestia purtau o casca de protectie sau ochelari care sa tina la distanta praful sau eventualele pietre.
In 1904 a aparut ideea unor geamuri de protectie montat in partea frontala a vehiculului. Parbrizul a fost o inovatie extrem de importanta, deoarece oferea un urias plus de confort. Din pacate, parbrizele din prima parte a secolului trecut nu erau tocmai sigure. Realizate din sticla normala, acestea riscau sa se sparga la orice tip de soc sii reprezentau un urias pericol pentru pasageri. Nu de putine ori, cioburile parbrizelor au ranit conducatorii auto. Pe langa faptul ca era periculos, acest parbriz era si extrem de scump, ceea ce il facea destul de rar pe strazi.
Popularitatea din ce in ce mai mare a geamurilor a dus la ieftinirea acestora. Astfel, in 1930 aproape toate autovehiculele aveau parbrize si multe dintrer ele au inceput sa aiba si geamuri laterale, lunete si sa fie acoperite. Confortul a crescut in mod considerabil iar producatorii au inceput sa fie preocupati de siguranta pasagerilor. Astfel, in 1927 a aparut primul geam care nu mai producea cioburi periculoase in momentul in care se spargeam. 7 ani mai tarziu, in 1934, geamul curbat a inceput sa fie din ce in ce mai popular iar din 1960 standardele de siguranta au inceput sa fie din ce in ce mai numeroase si mai interesante.
Astazi, toate geamurile auto sunt foarte rezistente in fata socurilor iar ideea de a se sparge in cioburi periculoase este inexistenta. Parbrizele sunt laminate si sunt formate din 3 straturi, in asa fel incat sa nu se sparga, in timp ce geamurile laterale sunt prelucrate termic, in asa fel incat atunci cand se sparg sa produca mii de cioburi micute, necontondente , care sa nu reprezinte niciun pericol pentru oameni.
Poti preveni uzura geamurilor?
Cel mai adesea nu. Este imposibil sa prevezi o ploaie cu grindina sau sa te feresti de pietrele aruncate de alte vehicule pe drum. Evident, poti incerca sa iti parchezi masina in locuri in care nu exista riscul sa cada crengi, poti evita drumurile pietruite sau poti sa iti cumperi un garaj.
De asemenea, poti incerca sa eviti slabirea geamurilor:
- Curata-le frecvent de praf;
- Nu tranti usile atunci cand le inchizi;
- Ridica stergatoarele atunci cand ninge;
- Foloseste intotdeauna stergatoare de foarte buna calitate.
Daca ai o problema cu parbrizul si trebuie sa fie inlocuit, poti sta linistit. Nu este nici pe departe o problema atat de grava precum ti-ai inchipui ca este ci se rezolva intr-un timp scurt. Tot ceea ce trebuie sa faci este sa apelezi la noi.