Parbrize Land Rover Ieftine Bucuresti

Parbrize Land Rover ieftine

Parbrize Land Rover ieftine

Comercializam, livram si montam la domiciliul clientului, in Bucuresti si Ilfov o gama larga de parbrize ieftine pentru marca Land Rover

Land Rover este un constructor de ma?ini cu sediul în Gaydon, Regatul Unit care este specializat în vehicule cu trac?iune pe patru ro?i. Este de?inut? de compania indian? Tata Motors f?când parte din filiala sa Jaguar Land Rover. Ca vechime este al doilea constructor de ma?ini cu trac?iune pe patru ro?i din lume. Land Rover a ap?rut ini?ial ca un singur vehicul specific, ini?ial cunoscut ca Land Rover, lansat de Compania Rover în 1948 ?i s-a dezvoltat într-un brand care cuprinde o gam? de modele cu trac?iune integral?, inclusiv Defender, Discovery, Freelander ?i Range Rover. Land Rover sunt asamblate în Halewood, UK ?i Solihull, UK, cu cercetarea ?i dezvoltare având loc în principal în Gaydon. Land Rover a vândut 194.000 de vehicule în întreaga lume în 2009. Land Rover a avut un num?r de proprietari de-a lungul istoriei sale. În 1967 a devenit parte a Leyland Motor Corporation, iar în 1968 Leyland Motor Corporation a fuzionat ea îns??i cu British Motor Holdings pentru a forma British Leyland. În anii '80 British Leyland a fost divizat?, iar în 1988 Grupul Rover, inclusiv Land Rover, a fost achizi?ionat de c?tre British Aerospace. În 1994 Grupul Rover a fost cump?rat de BMW. În 2000 Grupul Rover a fost divizat de c?tre BMW, iar Land Rover a fost vândut la Ford Motor Company, devenind parte a Premier Automotive Group. În iunie 2008 Ford a vândut atât Land Rover cât ?i Jaguar Cars la Tata Motors. Land Rover. Istoria Land Rover a inceput in anul 1948 cu un vehicul denumit simplu Land Rover si cunoscut ca fiind versatil. De atunci, numele Land Rover a devenit sinonim la nivel mondial cu vehicul avand transmisie integrala. Fiecare model nou Land Rover aparut fiind proiectat si construit pentru a raspunde aceleiasi cerinte: un vehicul care sa combine excelent versatilitatea, robustetea si capacitati de trecere inegalabile in off road. Mai jos vom incerca sa prezentam cele mai importante momente din istoria marcii britanice Land Rover. In anul 1947, Anglia se afla in plin proces de reconstructie dupa sfarsitul celui de al doilea Razboi Mondial iar pentru ca materiile prime erau aproape epuizate,guvernul de atunci acorda destul de greu aprobari pentru reluarea productiei de automobile,o conditie obligatorie fiind aceea ca o mare parte din productie sa fie exportata Fratii Maurice si Spencer Wilks care conduceau firma englezeasca Rover inca din anii ’30 si pe care au reusit sa o rentabilizeze, au remarcat in acea perioada de dupa razboi o cere mare de vehicule 4×4 utilitare-militare, mai ales din partea agricultorilor. In primavara anului 1947, cei doi frati Wilks au demarat proiectul unui automobil utilitar cu transmisie integrala pe care l-au denumit Land Rover. Inginerul Olaf Poope – directorul fabricii Rover din Solihull, a venit cu ideea ca sasiul noului vehicul utilitar sa fie construit ca un cadru directional, fiecare piesa componenta din acesta trebuia sa fie sudata comun din 4 bucati de tabla, in acest fel nefiind necesara achizitionarea de profile scumpe. Deoarece aluminiul si vopseaua de culore verde se gaseau in stocuri mari in fostele fabrici de avioane de lupta din Anglia, s-a luat urmatoarea decizie: caroseria sa fie realizata din aluminiu si vopsita in culoarea verde deschis. Un prim prototip a fost finalizat in a doua jumatate a anului 1947 fiind realizat pe un sasiu de Jeep Willis. Acesta dispunea de o caroserie ” deschisa”,avea echipat un motor pe benzina de 1,6L(50CP) si cutie de viteze cu 4 trepte imprumutate de la modelul Rover P3, transmisie integrala iar postul de conducere era amplasat pe mijloc. Conducerea firmei Rover a hotarat trecerea la productia de serie fiind realizate 50 de exemplare “pre-serie”. Lansarea oficiala a versiunii de serie Land Rover a avut loc pe data de 30 aprilie 1948 la Salonul Auto de la Amsterdam unde s-au primit cateva sute de comenzi ferme,primele comenzi fiind onorate in luna iulie in acelasi an. Pretul pentru versiunea de baza cu caroserie “deschisa” era de 490 lire sterline, clientii putand opta contra unei sume suplimentare si pentru versiuni de caroserie cu acoperis textil sau metalic dotate cu portiere, ampatamentul masurand 2.032m. Land Rover avea echipat un motor de 1,6L (50CP), transmisie era integrata fiind asigurata de o cutie de viteze cu 4 trepte(doar a III-a si a IV-a erau sicronizate) plus o cutie de transfer cu 2 trepte. Suspensia fata/spate era cu axa rigida, arcuri lamelare si amortizoare hidraulice.Sistemul de franare era prevazut cu tamburi la ambele punti iar directia de tip cu recirculare de bile. Pana catre sfarsitul anului 1948 au fost fabricate 1758 de exemplare, majoritatea destinate exportului. In 1949, este lansata o noua varianta de caroserie denumita Station Wagon. Conceputa de carosierul englez Tickford, noua caroserie era realizata pe un cadru de lemn si putea oferi pana la 7 locuri.Ca dotari erau oferite: tapiteria din piele, parbrizul laminat, sistemul de icalzire la interior,roata de rezerva acoperita etc. Datorita unui pret ridicat, noua varianta de caroserie nu s-a bucurat de un mare succes comercial, fiind fabricata in doar 641 de exemplare. Land Rover Seria I Cockpit Land Rover Seria I In 1950 a fost realizata o importanta modificare tehnica, regasita pana si la modelele 90/110 din anii ’80 : amplasarea pe langa maneta deja existenta, a doua noi manete de cuplare: una pentru cuplarea rotilor din fata cu comutarea concomitenta pe translare mai lent si una pentru cuplarea rotilor din fata mai rapid la transmisie.Tot in 1950 farurile au fost amplasate in fata grilei radiatorului.Land Rover Seria I Station Wagon In 1952,singurul motor disponibil pana atunci de 1,6L(50CP) este inlocuit cu unul nou de 2L. In acelasi an au fost montate manere pentru portiere la exterior. Land Rover Seria I Land Rover Seria I In 1954 sunt oferite doua noi versiuni pentru ampatament care masurau 2.184m si respectiv 2.718m, ambele inlocuind singura versiune disponibila pana atunci. In acelasi an este lansata varianta de caroserie pick-up. Incepand cu anul 1956 este disponibila o noua varianta de caroserie cu 5usi si 10 locuri denumita Station Wagon oferita in varsiunea cu ampatament mare(2.718m). Spre deosebire de primul Station Wagon realizat de firma Tickford, acesta noua varianta era construita pe un cadru metalic mult mai simplu si cu dotari interioare mai putine.Ca noutati pe lista de dotari se inscriu trapa si luminile la interior.Tot in acel an varianta cu 3usi avand ampatament scurt putea oferi pana la 7 locuri. Datorita cererii tot mai mari de vehicule cu transmisie integrala, Land Rover a lansat noi versiuni cu ampatament variabil si noi variante de caroserie. In 1957 este prezentata in premiera versiunea de motorizare diesel. Noul motor avea capacitatea de 2L si dezvolta 52CP la 4000 rpm. In acelasi an sunt lansate doua noi versiuni de baza pentru ampatament: 88(2.235m) si 109(2.769m). In 1958 este lansata o noua generatie denumita Seria a II-a care prezenta o serie lunga de modificari de ordin tehnic si stilistic. Din punct de vedere mecanic principala noutate o reprezinta introducerea unei noi motorizari pe benzina de 2,25L care dezvolta 72CP si care a devenit motorizarea standard cea mai comercilizata pana la mijlocul anilor ’80 atunci cand motorizarea diesel a devenit mult mai ceruta.Din punct de vedere estetic sunt remarcate capota motorului rotunjita, un cant longitudinal pe lateral si pragurile de sub portiere.Cele doua variante de baza pentru ampatament au fost pastrate. In 1959 de pe linia de producie a iesit exemplarul cu numarul 250.000. Anul 1961 aduce o noutate importanta prin prezentarea Seriei II A care se diferentia prin mici modificari de ordin stilistic si prin introducerea unei noi motorizari diesel de 2,25L. Din 1967 este oferit un nou propulsor pe benzina cu 6 cilindri de 2,6L(90CP).Pentru aceasta motorizare este oferit in standard sistemul de franare servoasistat. In acelasi an, firma Rover din care facea parte si Land Rover, devine o parte a grupului Leyland Motors LTD mai tarziu denumita British Leyland(BL). Incepand din 1968, farurile sunt amplasate la exteriorul aripilor iar portierele au un nou design. Seria II A este considerata de multi specialisti cel mai reusit model de pana atunci a lui Land Rover iar perceptia publicului in general de Land Rover clasic asta si datorita numeroaselor aparitii in filme si documentare TV din Africa.Succesul comercial a fost si el pe masura popularitatii.In perioada 1969-70 vanzarile anuale depaseau 60.000 de exemplare comparativ cu modelul Defender (succesor al Seriei III) din anii ’90 care se comercializa in circa 25.000 de exemplare pe an. Datorita cresterii continue a cererii de vehicule cu tractiune integrala si a diversificarii cerintelor venite di partea potentialilor clienti, firma britanica a inceput dezvoltarea inca de la inceputul anilor ’60 a unui nou model sa ofere acelasi nivel de comfort atat pe sosea cat si in off road, proiectul fiind numit Road Rover. Noul model a fost lansat in iunie 1970 si a fost denumit Range Rover. Lansarea noului model a fost considerata un succes decisiv si considerat de catre specialisti ca primul model veritabil de automobil multifunctional.Noul model Range Rover era disponibil in varaianta de caroserie de tip break cu 3 usi si 5 locuri si prezenta o serie de noutati tehnice: motor V8 de 3,5L(135CP) din aluminiu, transmisie integrala permanenta, caroserie realizat? din aluminiu, suspensii cu arcuri elicoidale, sistem de franare servoasistat prevazut cu discuri la ambele pun?i. Performantele erau si ele de inalt nivel pentru vremea respectiva: viteza maxima 155km/h si acceleratia 0-100km/h in circa 15 sec. In cursul anului 1971 este prezentata Seria III,ca inlocuitoare a Seriei II A si care a fost cea mai longeviva si construita din cele 3 serii,fiind fabricata pana in 1985 in peste 440.000 de exemplare. Noua Serie III se distinge la exterior prin unele retusuri si noua grila fata din material plastic iar la interior se remarca noua plansa de bord cu instrumentele plasate pe partea postului de conducere si nu central ca la seriile precedente.Din punct de vedere tehnic merita mentionate raportul de compresie marit de la 7:1 la 8:1 pentru motorul pe benzina de 2,25L precum si noua cutie de viteze cu 4 trepte sincronizate. In 1975 datorita dificultatilor financiare compania British Leyland este nationalizata iar Land Rover care facea parte impreuna cu Rover din aceasta, se separa si devine parte din noua divizie de vehicule comerciale denumita Land Rover British Leyland Grup. In anul 1976 de pe benzile de montaj a iesit exemplarul cu numarul 1 milion fabricat de firma britanica Land Rover. Un an mai tarziu sunt oferite optional pentru modelul Range Rover : directia servoasistata si overdriver-ul. In 1979 a fost lansata o noua versiune pentru Land Rover Seria III Station Wagon denumita 110. Aceasta avea echipat motorul V8 de 3,5L de la Range Rover dar care dezvolta in acest caz 91CP iar transmisia era integrala permanenta. In acelasi an si in 1981 modelul Range Rover obtine doua pretioase victorii in raliul Paris-Dakar la clasa 4×4. Anul 1980 aduce numeroase imbunatatiri motorizarilor precum si transmisiei in scopul cresterii performantelor, scaderii consumului si imbunatatirii capacitatilor de trecere in off road. In acelasi an au fost aduse unele imbunatatiri la suspensiile modelului Range Rover prin coborarea garzii la sol cu 2cm si intruducerea barelor anti-ruliu.Un an mai tarziu in luna mai este lansata varianta de caroserie cu 5usi pentru Range Rover. In 1982 este prezentata o noua versiune de echipare denumita County pentru Land Rover Station Wagon.In acelasi an sunt oferite pentru modelul Range Rover cutia de viteze manuala cu 5 trepte si optional o cutie automata cu 3 trepte de origine Chrysler. In cursul anului 1984, Seria III a fost inlocuita cu o noua serie de modele denumita 90/110/127 (in functie de lungimea ampatamentului exprimata in inch) care a beneficiat de importante modificari tehnice si stilistice.Din punct de vedere tehnic au fost introduse: un nou motor diesel de 2.5L(68CP), un nou sistem de tractiune integrala derivat din cel de la Range Rover, suspensia cu arcuri elicoidale, sistemul de franare servoasistat si directia servoasistata oferita optional.Din punct de vedere stilistic a fost realizata o noua parte frontala care se integra mai bine in aspectul general si interiorul complet redesenat.Tot in 1984 firma JRA Limited din Australia – o filiala a grupului British Leyland a demarat asamblarea modelului Land Rover 110. In 1985 este lasta o noua motorizare pe benzina de 2.5L(81CP) disponibila pentru Land Rover 90/110/127. In aprilie 1986 este disponibila in premiera o noua motorizare turbo diesel cu 4 cilindri de 2,4L(114CP) realizata de producatorul italian VM Motori si disponibila pe ambele modele.In acelasi an este realizat un prim facelift modelului Range Rover.Acesta a beneficiat de unele retusuri la exterior si interior precum si introducerea sistemului de injectie electronica de benzina puterea crescand la 168CP, transmisiei automate cu 4 trepte si noi accesorii pentru sporirea comfortului.Tot in acelasi an British Leyland PLC devine Rover Grup iar doi ani mai tarziu acesta se privatizeaza si devine o parte din British Aerospace acum fiind denumit simplu Rover. In 1987 are loc primul export oficial al modelului Range Rover in Statele Unite ale Americii. La mijlocul anilor ’80, firma britanica a demarat dezvoltarea unui nou model, proiectul fiind denumit Project Jay. Modelul final a fost prezentat in premiera la editia din 1989 a Salonului de la Frankfurt fiind denumit Discovery si se diferentia complet din punct de vedere al designului fata de modelele anterioare. Forma complet noua includea multe trasaturi de design distinctive precum aspectul exterior vertical,linia “umerilor” coborata, acoperisul in trepte, hayonul cu deschidere laterala si suprafata vitrata generoasa. Realizat pe baza modelului Range Rover,noul model Discovery a beneficiat de un nou sistem de tractiune integrala permanenta precum si de un sistem revolutionar de control la coborare in panta denumit HDC (Hill Descent Control) ca dotare standard. Sistemul de franare era servoasistat si prevazut cu discuri iar directia servoasistata. De la inceput, noul Discovery a fost disponibil in varianta de caroserie cu 3 usi iar ca motorizari: un V8 pe benzina de 3.5L(170CP) precum si unul turbo diesel de 2.5L(125CP) produs de firma italiana VM Motori. Tot in 1989 pentru modelul Range Rover sunt oferite doua noi motorizari: un V8 pe benzina de 3.9L(182CP) precum si un turbo diesel acelasi de pe Discovery. In 1990 seria de modele 90/110/127 este inlocuita cu un model complet revizuit,botezat Defender. In acelasi an debuteaza primul export a modelului Discovery in Japonia sub denumirea de Honda Crossroad.Tot in acelasi an este prezentata varianta de caroserie cu 5 usi pentru Discovery si este oferit sistemul antiblocaj ABS pentru frane la modelele Discovery si Range Rover. In 1992 este oferit un nou motor turbo diesel de 2.5L cu injectie directa care furniza 107CP. Dezvoltat si fabricat de Land Rover, noul motor a fost disponibil pe toate cele 3 modele. In acelasi an este disponibil pentru versiunea HLS a modelului Range Rover un nou motor V8 pe benzina de 4.2L si un nou tip de suspensie reglabila pe inaltime. La inceputul anului 1994, grupul Rover din care facea parte si firma Land Rover, este achizitionat de catre firma BMW.Tot in acel an este realizat un prim facelift modelului Discovery, acesta aducand noutati de ordin tehnic si stilistic. In noiembrie 1994 este lansata o noua generatie a modelului Range Rover, productia primei generatii continuand inca un an in pararalel cu cea noua sub denumirea de de Range Rover Clasic. Noua generatie dispune de o caroserie mult mai spatioasa si aerodinamica(Cx:0.38 – foarte bun pentru clasa off road), suspensie si sistem de transmisie integrala permanenta de conceptie noua.Gama de motoare cupride doua V8-uri pe benzina de 4L(190CP) si 4.6L(225CP) precum si un “6 in linie” turbo diesel de 2.5L(136CP) de origine BMW. Ca dotari de serie pentru siguranta erau oferite ABS-ul si dublu airbag.Cu aceasta noua generatie au fost atinse doua obiective: luxul si confortul ridicat in off road. Cu ocazia Salonului Auto de la Frankfurt din 1997 este lansat un nou model denumit Freelander. Noul model face parte din clasa SUV compacta care era pana atunci dominata de modele japoneze.Noul Freelander dispunea de caroserie autoportanta,suspensie indepedenta pe ambele punti,transmisie integrala permanenta,sistem de control al tractiunii precum si de un comutator plasat pe maneta schimbatorului de viteze care ajuta la urcarea sau coborarea in panta prin care raportul de transmisie al primei trepte esre marit,viteza maxima limitandu-se la 9km/h. De la inceput Freelander a fost disponibil in 3 variante de caroserie: station wagon cu 3 sau 5 usi si cabrio soft-top iar ca motorizari un “4 in linie” pe benzina de 1.8L(120CP) si un turbo diesel de 2L(97CP). In 1998 a fost oferit un nou motor turbo diesel cu 5 cilindri de 2.5l(125CP) pentru modelul Defender precum si o versiune speciala aniversara al aceluiasi model dotata cu motor V8 de 4L, transmisie automata si aer conditionat. In octombrie 1998 este lansata a doua generatie a modelului Discovery.Desi exteriorul si interiorul au fost complet reproiectate si au fost modificate numai putin de 720 de componente,aerul dezinvolt si aspectul inedit s-au pastrat.Datorita maririi dimensiunilor caroseriei, la interior spatiul pentru pasageri a crescut fiind oferite acum 7 locuri.Noul Discvery era oferit intr-o singura varianta de caroserie cu 5 usi iar ca motorizari disponibile un V8 pe benzina de 4L(200CP) si un turbo diesel cu 5 cilindri de 2.5L(135CP). Tot atunci au fost oferite pe Discovery noi sisteme: ARC(Active Ride Control), ACE(Active Cornering Enhancement) care controleaza si reduce ruliul in viraje abordate cu viteza mai mare si HDC(Hill Discent Control)preluat de la Freelander. In prima parte a anului 1999, BMW renunta la grupul Rover iar firma Land Rover care facea parte din acesta este vanduta de BMW catre Ford Motor Company contra sumei de 2.5miliarde $. In vara anului 2001 pe modelul Freelander sunt oferite doua noi motorizari: un V6 pe benzina de 2.5L(170CP) si un turbo diesel de 2.5L(140CP) precum si o noua cutie automata Comand Shift. Range Rover III Land Rover Discovery II 2002 In noiembrie 2001 este lansata a treia generatie Range Rover.Noul Renge Rover beneficia de caroserie autoportanta, motoare complet noi de origine BMW: un V8 pe benzina de 4L(280CP) si un turbo diesel de 3L(184CP),cutie de viteze secventiala,suspensie independenta controlata electronic si un sofisticat sistem de tractiune integrala permanenta.Noul Range Rover era capabil sa urce pante de 45 grade si traversa portiuni cu inclinatie transversala de 35 grade.La momentul aparitiei,a treia generatie Range Rover a fost cel mai scump proiect din istoria industriei auto britanice. In 2004 in cadrul Salonului auto de la Detroit a fost prezentat concept car-ul Range Rover Stormer care prefigura un nou model in gama Land Rover si inaugura un nou concept de design.Tot la inceputul anului 2004 este realizat un prim facelift modelului Freelander. In vara anului 2004 este lansata a treia generatie a modelului Discovery.Noul Discovery dispunea de caroserie autoportanta,suspensie independenta reglabila,transmisie integrala derivata din cea a modelului Range Rover.Ca motorizari erau oferite doua pe benzina un V6 de 4L(216CP)si un V8 de 4.4L (295CP) precum si un turbo diesel V6 de 2.7L(187CP).Au fost oferite trei noi sisteme DSC, 4ETC, HDC.Denumit LR3 in Statele Unite, Discovery III a obtinut 2 premii: North American Truck of the year 2005 si Sport Utility of the year 2005 decernat de de catre publicatia Motor Trend. In 2005 la Salonul auto de la Geneva este prezentat un nou model denumit Range Rover Sport. Realizat pe mecanica lui Discovery III si cu un design inspirat de la concept car-ul Stormer, noul model este oferit cu 4 motorizari: doua V8-uri pe benzina de 4.4L(295CP) si de 4.2L supraalimentat(390CP) precum si doua turbo diesel de 2.7L(187CP) si V8 de 4L(272CP).Pentru toate motorizarile este disponibila o transmisie automata cu 6 trepte. In acelasi an este operat un facelift modelului Range Rover iar motorizarile de origine BMW sunt inlocuite cu motorizari de origine Jaguar. In toamna anului 2006 este lansata a doua generatie a modelului Freelander.Considerat un SUV premium, Freelander II era disponibil intr-o singura varianta de caroserie cu 5 usi, avea un design elegant, oferea un spatiu interior mai mare si o lista lunga de dotari standard si optionale.Erau disponibile doua motorizari: unul pe benzina cu 6 cilindri de 3.2L(233CP) si un turbo diesel de 2.2L (160CP).Motorul pe benzina era oferit in standard cu o cutie automata cu 6 trepte iar cel turbo diesel cu o cutie manuala cu 6 trepte cea automata fiind oferita optional.Ca noutate merita mentionat sistemele: Terrain Response cu 4 programe si DSC pentru controlul stabilitatii. Pe data de 8 mai 2007 a fost fabricat exemplarul cu numarul 4 milioane,exemlarul fiind un Land Rover Discovery III care a fost donat fundatiei Born Free Foundation.Tot in 2007 productia totala anuala a depasit pentru prima oara in istoria firmei 200.000 de exemplare. In primavara anului 2007 a fost realizat un nou facelift modelului Defender care a beneficiat de unele retusuri la exterior si interior, imbunatatirea calitatii fabricatiei si introducerea unor sisteme de siguranta.Tot acum a fost introdus pentru acest model o noua motorizare turbo diesel cu 4 cilindri de 2.4L care dezvolta 122CP. Pentru acest propulsor a fost oferita o noua cutie manuala cu 6 trepte. In 2008 cu ocazia implinirii a 60 de ani de la prezentarea primului model de serie Land Rover, la Salonul auto de la Detroit a fost prezentat concept car-ul LRX. Realizat pe un sasiu scurtat al modelului Freelander, LRX prefigureaza design-ul si unele solutii tehnice care vor fi folosite pe viitoarele modele ale constructorului britanic. Pe data de 26 martie 2008,concernul american Ford vinde cele doua firme britanice Land Rover si Jaguar care faceau parte din Premier Automotive Group(PAG) catre concernul indian Tata Motors. In acelasi an cu ocazia aniversarii a 60 de ani de la lansarea primului model Land Rover este prezentata versiunea speciala Defender SVX realzata in serie limitata – 200 de exemplare. Cu ocazia Salonului Auto de la New York din 2009 sunt prezentate a patra generatie a modelului Discovery si o o noua varianta revizuita a modelului Range Rover. Noul Discovery a beneficiat de unele imbunatatiri de ordin stilistic si tehnic precum si de noi dotari. Motorizarile disponibile erau V8 pe benzina de 5L (370CP) precum si V6 turbo diesel de 2.7L (188CP) si 3L (208-253 CP), acestea fiind asociate unor transmisii manuale cu 6 trepte, automate sau secventiale cu 6 trepte. Range Rover-ul a beneficiat de unele retusuri la exterior si interior, doua noi motorizari V8 pe benzina de 5L in doua variante: aspirat (370CP) si turbo (503CP) precum si un turbo diesel de 4.4L (309CP). Tot acum au fost introduse noi dotari. Tot in 2009 a fost realizat un usor facelift modelului Range Rover Sport. In 2010, modelul Freelander II a beneficiat de unele imbunatatiri tehnice si stilistice precum si de introducerea de noi dotari pentru siguranta si confort. In septembrie 2011 este lansat un nou model din clasa SUV compacta denumit Range Rover Evoque. Considerat un SUV premium, noul model s-a bucurat inca de la debut de un mare succes comercial datorita design-ului spectaculos inspirat din cel al concept car-ului LRX, a posbilitatilor de personalizare a interiorului, a bunelor capacitati de trecere in off road si a numeroase dotari de siguranta si confort oferite printre care: suspensia adaptiv? AdaptiveDynamics care beneficiaz? de un control electro-magnetic al durit??ii amortizoarelor, sistem sofisticat de monitorizare a proximit??ii ma?inii prin intermediul a 5 camere de filmat, senzori de parcare asocia?i cu un senzor pentru unghiul mort sau un sistem automat pentru parcarea ma?inii, monitor de 8?, de tipul dual-view, arurile cu Xenon, acoperi?ul panoramic din sticl?, sistemul de pornire f?r? cheie ?i un sistem inedit de iluminare interioar?, bazat pe LED-uri. Realizat pe o platforma usor modificata a modelului Freelander II, noul Range Rover Evoque era disponibil cu o caroserie cu 3 usi ulterior fiind comercializata si cea cu 5 usi si era oferit cu doua motorizari: unul pe benzina turbo de tip Ecoboost cu 4 cilindri de 2L(240CP) si un turbo diesel de 2,2L (150-190CP), ambele dotate cu sistemul start/stop. In standard era oferita transmisia pe rotile di fata asigurata de o cutie manuala cu 6 trepte, pentru versiunile mai performante si luxoase era oferita transmisia integrala si o cutie automata cu 6 trepte. Range Rover Evoque 5 doors Land Rover Defender 2012 Cu ocazia Salonului Auto de la Frankfurt din 2011 este prezentat concept-car-ul DC 100 care prefigura viitorul model Defender care va fi lansat in 2015. La editia din 2012 a Salonului Auto de la Paris este lansata a patra generatie a modelului Range Rover. Fa?? de precedenta genera?ie, partea frontala a fost atent studiata din punct de vedere aerodinamic iar cele mai vizibile modific?ri se reflect? în forma mai modern? a farurilor ?i stopurilor precum si a grilei fata cu design mai sobru. Din punct de vedere tehnic, noul Range Rover vine cu un alt atu: caroseria autoportant? realizat? din aluminiu. Noul Range Rover este mai u?or decât precedenta genera?ie cu 420 kg. Noul Range Rover folose?te aluminiul ?i pentru bra?ele suspensiilor fa?? ?i spate, în timp ce amortizarea este asigurat? de un sistem pneumatic, controlat electronic, complet revizuit fa?? de cel al precedentei genera?ii. De asemenea, sistemul de trac?iune integral? beneficiaz? acum de sofisticatul sistem controlat electronic Terrain Response. La nivelul motoriz?rilor, noul Range Rover se bazeaz? pe serviciile unui motor pe benzin? V8, dotat cu un compresor mecanic, în timp ce în domeniul diesel sunt oferite dou? motoare: un TDV6 de 3,0 litri ?i un TDV8 de 4,4 litri, toate combinate cu o cutie automat? cu 8 trepte. Tot in 2012 este realizat un usor facelift modelului Defender. Cu ocazia Salonului Auto de la New York din 2013 este lansata a doua genera?ie a modelului Range Rover Sport. Bazat pe cea de-a patra genera?ie a modelului Range Rover, noul Range Rover Sport a adoptat construc?ia unei caroserii autoportante din aluminiu. Noul Range Rover Sport este dotat cu un nou sistem de direc?ie electromecanic? ?i poate fi dotat? cu unul dintre cele dou? sisteme de trac?iune integral? permanent? disponibile. Primul sistem vine cu un reductor cu dou? trepte de vitez?, o distribuire 50/50 a cuplului motor între cele dou? pun?i ?i posibilitatea de blocare total? a diferen?ialelor. Al doilea sistem e mai simplu ?i ofer? un reductor cu o singur? treapt? ?i un diferen?ial Torsen. Ca motorizari sunt oferite un V8 pe benzina de 5L(503CP) si un turbo diesel V6 de 3L(288CP). Tot in premiera, pentru noul model este oferit optional doua locuri in plus la interior. Producatorul Land Rover a scos pe piata mai multe modele Land Rover Discovery, Land Rover Range Rover Evoque, Land Rover Range Rover Velar, Land Rover Defender, Land Rover Range Rover Sport, Land Rover Range Rover, Land Rover Freelander fabricate intre ani 1994, 1995, 1996, 1997, 1998, 1999, 2000, 2001, 2002, 2003, 2004, 2005, 2006, 2007, 2008, 2009, 2010, 2011, 2012, 2013, 2014, 2015, 2016, 2017, 2018, 2019, 2020, 2021. Avem in stoc Parbriz Land Rover Discovery, Parbriz Land Rover Range Rover Evoque, Parbriz Land Rover Range Rover Velar, Parbriz Land Rover Defender, Parbriz Land Rover Range Rover Sport, Parbriz Land Rover Range Rover, Parbriz Land Rover Freelander fabricate intre ani 1994, 1995, 1996, 1997, 1998, 1999, 2000, 2001, 2002, 2003, 2004, 2005, 2006, 2007, 2008, 2009, 2010, 2011, 2012, 2013, 2014, 2015, 2016, 2017, 2018, 2019, 2020, 2021.

Inlocuirea (Montajul, Schimbarea) Parbrizului, Lunetei auto sau a Geamului auto se poate face in atelierul nostru, la domiciliu clientului sau in orice locatie aleasa de client in orice sector din Bucuresti Sector 1, Sector 2, Sector 3, Sector 4, Sector 5, Sector 6 si Ilfov.




Toate marcile de parbize, lunete si geamuri laterale comercializate

Marci Parbize

Toate marcile de parbize, lunete si geamuri laterale comercializate




Producatori de parbize, lunete si geamuri laterale

Producatori parbize

Producatori parbize

Prezentare video a marcii LAND ROVER

Video Parbrize ieftine Bucuresti, Marci, Producatori

Ti-ai putea inchipui o masina fara geamuri? Cu siguranta nu! Chiar si masinile decapotabile au geamuri, dintr-un motiv cat se poate de simplu: pentru a oferi protectie. Atat parbrizele, cat si lunetele sau geamurile laterala ofera protectie in timpul rularii, ferindu-i pe pasageri de praf, pietre si alte pericole. Pe langa asta, un geam auto bine ales poate contribui la aerodinamica vehiculului. Oricat de bine ar fi construite insa, geamurile risca sa fie sparte. Chiar si geamurile auto ultra securizate pot ajunge sa aiba crapaturi si lovituri, in conditiile in care exista pericole la tot pasul: pietre, crengi, grindina, etc...Din fericire, inlocuirea unui geam nu este atat de dificila precum ti-ai inchipui.
Livram si montam geamuri auto direct la tine acasa
Daca ai un geam crapat sau spart, cea mai buna solutie pe care o ai la indemana este sa il inlocuiesti. In cazul in care circuli cu parbrizul crapat, spre exemplu, te expui unor riscuri inutile. Din fericire, inlocuirea parbrizului sau a celorlalte geamuri auto se face foarte usor. Tot ceea ce trebuie sa faci este sa ne contactezi ( telefonic sau pe email), sa ne spui ce masina conduci si care este geamul cu probleme si sa ne astepti. Venim la tine cu geamul potrivit, oriunde ai fi in Bucuresti sau Ilfov.
Spre deosebire de service-urile clasice, in care ti-ai repara in mod normal masina, noi oferim o serie de avantaje:
- Venim la tine acasa, in asa fel incat sa nu iti asumi riscul de a conduce cu un geam crapat;
- Avem o varietate mare de geamuri auto. Indiferent de tipul de masina pe care il conduci si de vechimea ei, avem geamul potrivit. Colaboram doar cu branduri cunoscute precum KMKI Glass, Nord Glass sau Benson si Fuyao;
- Transportul geamului il facem noi, in asa fel incat sa ne asiguram ca ajunge in cea mai buna stare la destinatie. Desi ar fi mai ieftin si mai simplu sa apelam la companii de livrari, nu vrem sa ne asumam niciun risc;
- Venim oriunde, oricand. Chiar daca nu esti acasa, putem veni si te ajutam cu montarea geamului. In felul acesta poti economisi bani si timp, pierdute in mod normal atunci cand decizi sa mergi intr-un service auto;
- Geamurile pe care le comercializam inglobeaza toate tehnologiile moderne, in asa fle incat sa iti ofere confortul de care ai nevoie. Majoritatea masinilor moderne sunt echipate cu geamuri ce au senzori de ploaie, filtre UV sau tehnologii care ajuta la dezaburire. Comercializand doar geamuri produse de branduri mari, ne asiguram ca toate aceste dotari sunt incluse.
Cand au aparut geamurile auto?
Desi pare greu de crezut, primele automobile nu aveau geamuri. Pana in 1904, soferii si pasagerii nu erau protejati de geamuri. In cel mai bun caz, acestia purtau o casca de protectie sau ochelari care sa tina la distanta praful sau eventualele pietre.
In 1904 a aparut ideea unor geamuri de protectie montat in partea frontala a vehiculului. Parbrizul a fost o inovatie extrem de importanta, deoarece oferea un urias plus de confort. Din pacate, parbrizele din prima parte a secolului trecut nu erau tocmai sigure. Realizate din sticla normala, acestea riscau sa se sparga la orice tip de soc sii reprezentau un urias pericol pentru pasageri. Nu de putine ori, cioburile parbrizelor au ranit conducatorii auto. Pe langa faptul ca era periculos, acest parbriz era si extrem de scump, ceea ce il facea destul de rar pe strazi.
Popularitatea din ce in ce mai mare a geamurilor a dus la ieftinirea acestora. Astfel, in 1930 aproape toate autovehiculele aveau parbrize si multe dintrer ele au inceput sa aiba si geamuri laterale, lunete si sa fie acoperite. Confortul a crescut in mod considerabil iar producatorii au inceput sa fie preocupati de siguranta pasagerilor. Astfel, in 1927 a aparut primul geam care nu mai producea cioburi periculoase in momentul in care se spargeam. 7 ani mai tarziu, in 1934, geamul curbat a inceput sa fie din ce in ce mai popular iar din 1960 standardele de siguranta au inceput sa fie din ce in ce mai numeroase si mai interesante.
Astazi, toate geamurile auto sunt foarte rezistente in fata socurilor iar ideea de a se sparge in cioburi periculoase este inexistenta. Parbrizele sunt laminate si sunt formate din 3 straturi, in asa fel incat sa nu se sparga, in timp ce geamurile laterale sunt prelucrate termic, in asa fel incat atunci cand se sparg sa produca mii de cioburi micute, necontondente , care sa nu reprezinte niciun pericol pentru oameni.
Poti preveni uzura geamurilor?
Cel mai adesea nu. Este imposibil sa prevezi o ploaie cu grindina sau sa te feresti de pietrele aruncate de alte vehicule pe drum. Evident, poti incerca sa iti parchezi masina in locuri in care nu exista riscul sa cada crengi, poti evita drumurile pietruite sau poti sa iti cumperi un garaj.
De asemenea, poti incerca sa eviti slabirea geamurilor:
- Curata-le frecvent de praf;
- Nu tranti usile atunci cand le inchizi;
- Ridica stergatoarele atunci cand ninge;
- Foloseste intotdeauna stergatoare de foarte buna calitate.
Daca ai o problema cu parbrizul si trebuie sa fie inlocuit, poti sta linistit. Nu este nici pe departe o problema atat de grava precum ti-ai inchipui ca este ci se rezolva intr-un timp scurt. Tot ceea ce trebuie sa faci este sa apelezi la noi.

Parbrizul, o istorie bogata, presarata cu foarte multe momente importante

Client's Says

Orice automobil trebuie sa iti poata oferi siguranta, manevrabilitate si confort. Parbrizul are un rol extrem de important in toate aceste cerinte, deoarece reuseste sa ii protejeze pe pasageri de vant, ploaie, diverse pericole de pe drum ( crengi, grindina, pietricele, etc) si temperaturi extreme. Parbrizul poate fi considerat una dintre cele mai mari inovatii auto de la aparitia vehiculelor pana astazi, deoarece a schimbat complet modul in care sunt construite si exploatate masinile.
Ideea unui parbriz a aparut la inceputul secolului XX. Pana atunci, putinele automobile care circulau pe strazi nu aveau niciun fel de protectie implementata, soferii fiind nevoiti sa poarte casti si sa se fereasca de eventualele obstacole. Este adevarat ca nici viteza pe care o atingeau masinile din trecut nu era atat de mare precum cea pe care o pot atinge masinile de astazi. Primele parbrize au fost realizate din sticla simpla. Desi erau eficiente impotriva vantului si a intemperiilor, acestea prezentau un pericol serios in momentul in care masina suferea un accident. Practic, orice soc fizic spargea parbrizul, iar cioburile ajungeau sa fie un real pericol pentru oameni. Din fericire, timpul a dat nastere unor tehnologii din ce in ce mai eficiente. Senzori moderni, parbrizele tratate la temperaturi inalte pentru a se sparge in cioburi mici, necontondente sau parbrizele realizate din mai multe straturi de geam si folii de plastic intre ele, toate au dus la obtinerea unei doze din ce in ce mai mare de confort si de siguranta. Un parbriz modern, realizat din sticla securizata, nu va fi periculos pentru pasageri, ba chiar va putea declansa airbag-urile, stergatoarele de ploaie sau luminile auto atunci cand este nevoie de ele. Sticla securizata poate rezista la zgomote, la temperaturi extreme, la emisii UV si la o multime de alte pericole.
Care sunt tehnologiile inglobate in parbrizele moderne?
- Izolare fonica cu ajutorul careia zgomotele de pe drum nu mai sunt resimtite de pasageri;
- Filtrarea emisiilor UV, in asa fel incat acestea sa nu reprezinte niciun pericol;
- Senzori care pornesc automat stergatoarele, atunci cand este nevoie de ele, care pornesc incalzirea pentru a putea dezgheta geamul pe timp de iarna, etc;
- Camere de supraveghere care ajuta in momentul parcarii.
Pe masura ce trece timpul, tehnologiile moderne sunt din ce in ce mai prezente in parbrize, ceea ce este un mare avantaj, insa poate fi si un dezavantaj financiar in momentul in care parbrizul se crapa. Din pacate, drumurile proaste, pietrele, crengile, grindina si diversi alti factori pot duce la aparitia crapaturilor in parbriz. Chiar daca un parbriz crapat nu este periculos, acesta genereaza disconfort si trebuie sa fie inlocuit. Marea problema este costul. Un parbriz cu toate tehnologiile inglobate poate sa aiba un cost considerabil.
Trocmai de aceea, am ales sa dezvoltam un magazin de parbrize prin care sa livram produse de cea mai buna calitate, la preturi optime.
Cele mai bune parbrize de pe piata si cele mai atractive preturi pe parbrize-ieftine.ro
Suntem o echipa de profesionisti care de-a lungul timpului au montat mii de parbrize. De-a lungul timpului, am dezvoltat o relatie stransa cu cei mai importanti producatori ( NordGlass, Starglass, XYG, Benson, Etc ) si am reusit sa acoperim o buna parte dintre cerintele clientilor nostri.
Oferim o gama variata de parbrize, pentru orice tip de masina. Printre avantajele pe care le oferim prin serviciul nostru se numara si urmatoarele:
- Optimizam foarte bine preturile, in asa fel incat sa ne asiguram ca avem cele mai mici preturi de pe piata;
- Livram parbrizul acolo unde este masina. Daca esti in Bucuresti, Ilfov sau imprejurimi, iti livram parbrizul pana la tine acasa. Ne ocupam personal de livrare, in asa fel incat sa ne asiguram ca parbrizul ajunge la destinatie in deplina stare;
- Montam parbrizul cu cea mai mare atentie. Asiguram serviciul de montaj cu ajutorul echipei de profesionisti care a acumulat o experienta vasta de-a lungul timpului;
- Oferim garantie pentru fiecare lucrare pe care o facem.
Iti poti proteja parbrizul impotriva crapaturilor?
Din pacate, de cele mai multe ori crapaturile apar din cauze ce nu pot fi controlate. O creanga cazuta pe parbriz, grindina, o piatra sarita pe drum sau o groapa care sa genereze vibratii puternice pot duce la inevitabila problema.
Din fericire, poti lua anumite decizii care sa scada riscul de aparitie a crapaturilor :
1. Schimba stergatoarele frecvent, in asa fel incat sa nu se toceasca. De foarte multe ori, stergatoarele tocite ajung sa zgarie parbrizul;
2. Curata geamul de praf. Praful este si el un factor important care duce la slabirea parbrizului;
3. Evita trantirea usilor. Daca trantesti usile generezi vibratii care slabesc sticla si o fac mult mai vulnerabila in fata socurilor;
4. Parcheaza masina in locuri in care nu exista riscul sa cada crengi, tencuiala sau pietre si in locuri in care riscul de accidente este minim;
5. Pe timp de iarna incearca sa ridici stergatoarele, in asa fel incat sa nu inghete si sa se lipeasca pe parbriz.
Ce trebuie sa ai in vedere atunci cand achitizionezi un parbriz?
Achizitia unui parbriz trebuie sa tina cont de cateva elemente. In primul rand, asigura-te ca este produs de un producator mare. De asemenea, asigura-te ca este echipat cu toti senzorii ( de lumina, de ploaie, filtru de polarizare, etc), cu elemente pentru etansarea si fixarea sticlei si cu fereastra pentru VIN.
Nu in ultimul rand, asigura-te ca parbrizul este montat corect, deoarece un parbriz oricat de bun, daca nu este montat corect prezinta riscuri mult mai mari de a se sparge.