Parbrize Man Ieftine Bucuresti

Parbrize Man ieftine

Parbrize Man ieftine

Comercializam, livram si montam la domiciliul clientului, in Bucuresti si Ilfov o gama larga de parbrize ieftine pentru marca Man

MAN SE este o companie german? care produce autobuze ?i camioane, precum ?i componente pentru diverse industrii din Europa, cu sediul în München. Firma are circa 51.000 angaja?i în întreaga lume, din care 75% în str?in?tate. Firma MAN este înregistrat? în DAX la Bursa din Frankfurt. MAN SE (Maschinenfabrik Augsburg-Nürnberg SE) este o companie german? care produce autobuze ?i camioane, precum ?i componente pentru diverse industrii din Europa, cu sediul în München. Firma are circa 51.000 angaja?i în întreaga lume (circa 31.000 angaja?i în Germania, circa 20.000 în str?in?tate) cu un venit anual de 15 miliarde de euro (2008), din care 75% în str?in?tate. Cele dou? fabrici de utilaje din Augsburg ?i Nürnberg s-au înfiin?at în anii 1840 ?i 1841 ?i au fuzionat în 1898 în Fabrica de ma?ini Augsburg ?i Asocia?ia constructoare de ma?ini Nürnberg S.A. Zece ani mai târziu urma schimbarea denumirii în Fabrica Augsburg-Nürnberg S.A., Augsburg (M.A.N.). Deja în 1897, Rudolf Diesel construia primul motor func?ionabil, dup? el numitul motor diesel, la fabrica de utilaje Augsburg. R?d?cinile concern-ului MAN ajung pân? în anul 1758. Atunci s-a înfiin?at turn?toria „St. Antony” în Oberhausen, care marca na?terea industriei de fier din landul Renania de Nord-Westfalia al Germaniei. În perioada celui de-al doilea r?zboi mondial, uzinele MAN din Nürnberg au fost intens bombardate, pentru c? acolo se fabricau 40 % din tancurile de lupta „Panther“. În aceast? perioad?, la MAN se produceau ?i tractoarele „MAN Ackerdiesel". În scurt timp dup? terminarea r?zboiului, la MAN se producea unul din primele tractoare cu trac?iunea pe fa?? ?i spate, numitul AS 325. În anul 1963 s-a încheiat produc?ia de tractoare care, în ziua de azi, sunt desul de c?utate de colec?ionari. În anul 1972 MAN preia firma produc?toare de camioane ?i autobuze “Büssing" din Braunschweig. Pân? în ziua de ast?zi, pe emblema camioanelor MAN sub scrisul MAN este „leul”, emblema firmei Büssing. La începutul anilor 1980 concernul MAN intrase într-o criz? mare ?i dup? multe schimb?ri, în anul 1986, sediul firmei dinOberhausen a fost transferat la München. Din anul 1986 MAN produce printre altele ?i vehicule pe cale ferat?, metrou ?i tramvaie. În 1989 MAN cump?ra sec?ia de camioane de la firma austriac? „Steyr Daimler Puch AG" .În anul 1990 MAN vinde divizia de vehicole de cale ferat? c?tre firma AEG. În anul 2001 MAN preia firma de autobuze „Neoplan” din Stuttgart. Sec?ia de autobuze ?i cu „Neoplan” s-au unit în NEOMAN. În iunie 2005 MAN AG a vândut sec?ia de aeronave (Aeronave MAN Technologie) din Augsburg, care de atunci se nume?te „MT Aerospace AG”. Acest lucru ducea la concentrarea firmei MAN pe cinci sectoare: camioane, servicii industriale, ma?ini de tipar, motoare diesel ?i turbogeneratoare. În septembrie 2006, firma MAN prezenta o ofert? de preluare a firmei suedeze “Scania”, care se ridica la suma de 10,3 miliarde €, la care în 19 decembrie, Comisia European? d?duse acordul. Dup? ce marii ac?ionari de la Scania; VW ?i familia-Wallenberg) au refuzat aceast? ofert?, MAN ?i-a retras oferta de cump?rare în data de 23 ianuarie 2007. În toamna anului 2007 MAN a deschis în ora?ul polonez Niepolomice, din apropierea Cracoviei, o nou? uzin? pentru asamblarea de camioane cu tonaj mare. Unitatea din apropierea Cracoviei este a treia uzin? deschis? de MAN în Polonia, dup? dou? unit??i folosite de grup pentru construc?ia de autobuze, în Starachowice ?i Pozna?. La începutul lunii decembrie 2008, MAN a preluat compania VW Truck & Bus din Sao Paulo. Cu aceast? preluare, firma MAN de?ine 30 % din pia?a economic? de transport în Brazilia. În 2008 firma MAN a s?rb?torit 250 de ani de la înfiin?areMAN, una dintre cele mai vechi companii industriale din Europa, care a supravie?uit mai multor crize economice ?i razboaie, împline?te 250 de ani de existen??. În dou? secole ?i jum?tate afacerea mic?, pus? pe picioare în bazinul Ruhr, s-a transformat într-unul din cei mai mari constructori de autocamioane la nivel mondial. În urm? cu doi ani Volkswagen AG a preluat pachetul majoritar al companiei care asigur? în prezent 55.000 de locuri de munc?, în intreaga lume. "Monstrul acesta este alimentat cu ap? ?i carbune, circa 11 tone. Are ro?i de metal. A fost construit în Primul Razboi Mondial, în 1918, cu scopul de a transporta arme pe front. Din fericire, pân? s-a construit ma?in?ria, r?zboiul era aproape pe încheiate." Cu ocazia jubileului de 250 de ani, Henning Barz a transportat dintr-un muzeu din Schwerin la München ma?ina cu aburi veche de 90 de ani. Pana în anii ´60 vehiculul a fost folosit în agricultura în Germania de Est. Când acest utilaj uria? a p?r?sit hala de produc?ie MAN, în 1918, firma împlinise deja 160 de ani de existen??. Andreas Lampersbach, purtator de cuvânt al firmei, poveste?te: "Ini?ial MAN era o firma cu profil metalurgic din orasul Oberhausen, în Bazinul Ruhr. Primele produse au fost oale ?i tig?i. În principiu a fost o firm? micu?? cu opt pân? la zece angaja?i. Zeci de ani a durat pân? când a devenit un adevarat concern. În Bavaria , firma a aparut în 1840. Dupa aceea i s-a g?sit ?i un nume. A?adar, r?d?cinile bavareze ale companiei sunt ceva mai tinere, dar suntem mândri c? am devenit unul dintre cele mai vechi concerne din Europa." "Gutehoffnungshütte" - pe scurt HGG - se numea firma din care a rezultat ast?zi concernul DAX. GHH era o exploatare minier? clasic?, iar dup? Primul R?zboi Mondial Paul Reusch, pre?edintele consiliului de administra?ie a început s? cumpere participa?ii la diferite companii constructoare de ma?ini. Printre altele Reusch a achizi?ionat pachetul majoritar al MAN. Istoricul Johannes Bähr este de p?rere c? succesul firmei MAN se bazeaz? pe ac?iunile lui Paul Reusch care în anii ´20 era unul din cei mai influen?i oameni de afaceri: "În timpul Republicii de la Weimar, Paul Reusch era liderul industria?ilor radicali care se opuneau democra?iei ?i pledau pentru reînarmare." Chiar dac? Reusch î?i dorea un regim autoritar, iar concernul s?u a profitat de pe urma producerii armelor, el nu a sus?inut na?ional socialismul; ba chiar s-a distan?at de el. Astfel, în 1942 nazi?tii au avut grij? s?-l înl?ture de la conducerea concernului. Dupa cel de-al doilea R?zboi Mondial afacerea pus? pe picioare de Reusch a fost divizat? – spune Johannes Bähr : "Exemplul demonstreaz? cum se scrie istoria economiei. Firma s-a opus vehement acestei împ?r?iri, dar zece ani mai târziu a venit criza c?rbunelui în Bazinul Ruhr ?i GHH a fost afectat? în propor?ie foarte mic?. În schimb, a profitat din plin de boom-ul produc?iei de camioane din München a?a c? segmentarea s-a dovedit a fi o întâmplare norocoas?." Activitatea firmei se bazeaz? ?i-n ziua de ast?zi pe vânzarea de autocamioane; afacere care numai în cursul anului 2007 a asigurat concernului o cifr? de afaceri de 10 miliarde EUR. MAN mai produce motoare, turbine si compresoare pentru avioane ?i nave maritime. Andreas Lampersbach: "Fiecare al doilea vapor din lume, indiferent c? vorbim despre vase de croazier? sau de transport m?rfuri, func?ioneaz? cu motoare MAN. De pild?, cel mai mare vas de croazier? din lume Queen Mary II, are motoare MAN cu o putere de pân? la 110.000CP. Un motor are 35m lungime ?i 17m înal?ime." Firma nascut? la Oberhausen opereaz? în ziua de astazi pe cele mai importante pie?e din lume. Aniversarea a 250 de ani de existen?? a acesteia este este deosebit? având în vedere c? mai toate firmele din Germania au în medie o vechime de 20 de ani. Producatorul MAN a scos pe piata mai multe modele MAN TGS, MAN TGM, MAN L2000, MAN Lion, MAN EM, MAN Helicon, MAN NG, MAN M2000, MAN SG, MAN F2000, MAN TGX, MAN EL, MAN TGE, MAN NL, MAN TGL, MAN E2000, MAN TGA, MAN SM, MAN CLA, MAN NM fabricate intre ani 1994, 1995, 1996, 1997, 1998, 1999, 2000, 2001, 2002, 2003, 2004, 2005, 2006, 2007, 2008, 2009, 2010, 2011, 2012, 2013, 2014, 2015, 2016, 2017, 2018, 2019, 2020, 2021. Avem in stoc Parbriz MAN TGS, Parbriz MAN TGM, Parbriz MAN L2000, Parbriz MAN Lion, Parbriz MAN EM, Parbriz MAN Helicon, Parbriz MAN NG, Parbriz MAN M2000, Parbriz MAN SG, Parbriz MAN F2000, Parbriz MAN TGX, Parbriz MAN EL, Parbriz MAN TGE, Parbriz MAN NL, Parbriz MAN TGL, Parbriz MAN E2000, Parbriz MAN TGA, Parbriz MAN SM, Parbriz MAN CLA, Parbriz MAN NM fabricate intre ani 1994, 1995, 1996, 1997, 1998, 1999, 2000, 2001, 2002, 2003, 2004, 2005, 2006, 2007, 2008, 2009, 2010, 2011, 2012, 2013, 2014, 2015, 2016, 2017, 2018, 2019, 2020, 2021.

Inlocuirea (Montajul, Schimbarea) Parbrizului, Lunetei auto sau a Geamului auto se poate face in atelierul nostru, la domiciliu clientului sau in orice locatie aleasa de client in orice sector din Bucuresti Sector 1, Sector 2, Sector 3, Sector 4, Sector 5, Sector 6 si Ilfov.




Toate marcile de parbize, lunete si geamuri laterale comercializate

Marci Parbize

Toate marcile de parbize, lunete si geamuri laterale comercializate




Producatori de parbize, lunete si geamuri laterale

Producatori parbize

Producatori parbize

Prezentare video a marcii MAN

Video Parbrize ieftine Bucuresti, Marci, Producatori

Ti-ai putea inchipui o masina fara geamuri? Cu siguranta nu! Chiar si masinile decapotabile au geamuri, dintr-un motiv cat se poate de simplu: pentru a oferi protectie. Atat parbrizele, cat si lunetele sau geamurile laterala ofera protectie in timpul rularii, ferindu-i pe pasageri de praf, pietre si alte pericole. Pe langa asta, un geam auto bine ales poate contribui la aerodinamica vehiculului. Oricat de bine ar fi construite insa, geamurile risca sa fie sparte. Chiar si geamurile auto ultra securizate pot ajunge sa aiba crapaturi si lovituri, in conditiile in care exista pericole la tot pasul: pietre, crengi, grindina, etc...Din fericire, inlocuirea unui geam nu este atat de dificila precum ti-ai inchipui.
Livram si montam geamuri auto direct la tine acasa
Daca ai un geam crapat sau spart, cea mai buna solutie pe care o ai la indemana este sa il inlocuiesti. In cazul in care circuli cu parbrizul crapat, spre exemplu, te expui unor riscuri inutile. Din fericire, inlocuirea parbrizului sau a celorlalte geamuri auto se face foarte usor. Tot ceea ce trebuie sa faci este sa ne contactezi ( telefonic sau pe email), sa ne spui ce masina conduci si care este geamul cu probleme si sa ne astepti. Venim la tine cu geamul potrivit, oriunde ai fi in Bucuresti sau Ilfov.
Spre deosebire de service-urile clasice, in care ti-ai repara in mod normal masina, noi oferim o serie de avantaje:
- Venim la tine acasa, in asa fel incat sa nu iti asumi riscul de a conduce cu un geam crapat;
- Avem o varietate mare de geamuri auto. Indiferent de tipul de masina pe care il conduci si de vechimea ei, avem geamul potrivit. Colaboram doar cu branduri cunoscute precum KMKI Glass, Nord Glass sau Benson si Fuyao;
- Transportul geamului il facem noi, in asa fel incat sa ne asiguram ca ajunge in cea mai buna stare la destinatie. Desi ar fi mai ieftin si mai simplu sa apelam la companii de livrari, nu vrem sa ne asumam niciun risc;
- Venim oriunde, oricand. Chiar daca nu esti acasa, putem veni si te ajutam cu montarea geamului. In felul acesta poti economisi bani si timp, pierdute in mod normal atunci cand decizi sa mergi intr-un service auto;
- Geamurile pe care le comercializam inglobeaza toate tehnologiile moderne, in asa fle incat sa iti ofere confortul de care ai nevoie. Majoritatea masinilor moderne sunt echipate cu geamuri ce au senzori de ploaie, filtre UV sau tehnologii care ajuta la dezaburire. Comercializand doar geamuri produse de branduri mari, ne asiguram ca toate aceste dotari sunt incluse.
Cand au aparut geamurile auto?
Desi pare greu de crezut, primele automobile nu aveau geamuri. Pana in 1904, soferii si pasagerii nu erau protejati de geamuri. In cel mai bun caz, acestia purtau o casca de protectie sau ochelari care sa tina la distanta praful sau eventualele pietre.
In 1904 a aparut ideea unor geamuri de protectie montat in partea frontala a vehiculului. Parbrizul a fost o inovatie extrem de importanta, deoarece oferea un urias plus de confort. Din pacate, parbrizele din prima parte a secolului trecut nu erau tocmai sigure. Realizate din sticla normala, acestea riscau sa se sparga la orice tip de soc sii reprezentau un urias pericol pentru pasageri. Nu de putine ori, cioburile parbrizelor au ranit conducatorii auto. Pe langa faptul ca era periculos, acest parbriz era si extrem de scump, ceea ce il facea destul de rar pe strazi.
Popularitatea din ce in ce mai mare a geamurilor a dus la ieftinirea acestora. Astfel, in 1930 aproape toate autovehiculele aveau parbrize si multe dintrer ele au inceput sa aiba si geamuri laterale, lunete si sa fie acoperite. Confortul a crescut in mod considerabil iar producatorii au inceput sa fie preocupati de siguranta pasagerilor. Astfel, in 1927 a aparut primul geam care nu mai producea cioburi periculoase in momentul in care se spargeam. 7 ani mai tarziu, in 1934, geamul curbat a inceput sa fie din ce in ce mai popular iar din 1960 standardele de siguranta au inceput sa fie din ce in ce mai numeroase si mai interesante.
Astazi, toate geamurile auto sunt foarte rezistente in fata socurilor iar ideea de a se sparge in cioburi periculoase este inexistenta. Parbrizele sunt laminate si sunt formate din 3 straturi, in asa fel incat sa nu se sparga, in timp ce geamurile laterale sunt prelucrate termic, in asa fel incat atunci cand se sparg sa produca mii de cioburi micute, necontondente , care sa nu reprezinte niciun pericol pentru oameni.
Poti preveni uzura geamurilor?
Cel mai adesea nu. Este imposibil sa prevezi o ploaie cu grindina sau sa te feresti de pietrele aruncate de alte vehicule pe drum. Evident, poti incerca sa iti parchezi masina in locuri in care nu exista riscul sa cada crengi, poti evita drumurile pietruite sau poti sa iti cumperi un garaj.
De asemenea, poti incerca sa eviti slabirea geamurilor:
- Curata-le frecvent de praf;
- Nu tranti usile atunci cand le inchizi;
- Ridica stergatoarele atunci cand ninge;
- Foloseste intotdeauna stergatoare de foarte buna calitate.
Daca ai o problema cu parbrizul si trebuie sa fie inlocuit, poti sta linistit. Nu este nici pe departe o problema atat de grava precum ti-ai inchipui ca este ci se rezolva intr-un timp scurt. Tot ceea ce trebuie sa faci este sa apelezi la noi.

Parbrizul, o istorie bogata, presarata cu foarte multe momente importante

Client's Says

Orice automobil trebuie sa iti poata oferi siguranta, manevrabilitate si confort. Parbrizul are un rol extrem de important in toate aceste cerinte, deoarece reuseste sa ii protejeze pe pasageri de vant, ploaie, diverse pericole de pe drum ( crengi, grindina, pietricele, etc) si temperaturi extreme. Parbrizul poate fi considerat una dintre cele mai mari inovatii auto de la aparitia vehiculelor pana astazi, deoarece a schimbat complet modul in care sunt construite si exploatate masinile.
Ideea unui parbriz a aparut la inceputul secolului XX. Pana atunci, putinele automobile care circulau pe strazi nu aveau niciun fel de protectie implementata, soferii fiind nevoiti sa poarte casti si sa se fereasca de eventualele obstacole. Este adevarat ca nici viteza pe care o atingeau masinile din trecut nu era atat de mare precum cea pe care o pot atinge masinile de astazi. Primele parbrize au fost realizate din sticla simpla. Desi erau eficiente impotriva vantului si a intemperiilor, acestea prezentau un pericol serios in momentul in care masina suferea un accident. Practic, orice soc fizic spargea parbrizul, iar cioburile ajungeau sa fie un real pericol pentru oameni. Din fericire, timpul a dat nastere unor tehnologii din ce in ce mai eficiente. Senzori moderni, parbrizele tratate la temperaturi inalte pentru a se sparge in cioburi mici, necontondente sau parbrizele realizate din mai multe straturi de geam si folii de plastic intre ele, toate au dus la obtinerea unei doze din ce in ce mai mare de confort si de siguranta. Un parbriz modern, realizat din sticla securizata, nu va fi periculos pentru pasageri, ba chiar va putea declansa airbag-urile, stergatoarele de ploaie sau luminile auto atunci cand este nevoie de ele. Sticla securizata poate rezista la zgomote, la temperaturi extreme, la emisii UV si la o multime de alte pericole.
Care sunt tehnologiile inglobate in parbrizele moderne?
- Izolare fonica cu ajutorul careia zgomotele de pe drum nu mai sunt resimtite de pasageri;
- Filtrarea emisiilor UV, in asa fel incat acestea sa nu reprezinte niciun pericol;
- Senzori care pornesc automat stergatoarele, atunci cand este nevoie de ele, care pornesc incalzirea pentru a putea dezgheta geamul pe timp de iarna, etc;
- Camere de supraveghere care ajuta in momentul parcarii.
Pe masura ce trece timpul, tehnologiile moderne sunt din ce in ce mai prezente in parbrize, ceea ce este un mare avantaj, insa poate fi si un dezavantaj financiar in momentul in care parbrizul se crapa. Din pacate, drumurile proaste, pietrele, crengile, grindina si diversi alti factori pot duce la aparitia crapaturilor in parbriz. Chiar daca un parbriz crapat nu este periculos, acesta genereaza disconfort si trebuie sa fie inlocuit. Marea problema este costul. Un parbriz cu toate tehnologiile inglobate poate sa aiba un cost considerabil.
Trocmai de aceea, am ales sa dezvoltam un magazin de parbrize prin care sa livram produse de cea mai buna calitate, la preturi optime.
Cele mai bune parbrize de pe piata si cele mai atractive preturi pe parbrize-ieftine.ro
Suntem o echipa de profesionisti care de-a lungul timpului au montat mii de parbrize. De-a lungul timpului, am dezvoltat o relatie stransa cu cei mai importanti producatori ( NordGlass, Starglass, XYG, Benson, Etc ) si am reusit sa acoperim o buna parte dintre cerintele clientilor nostri.
Oferim o gama variata de parbrize, pentru orice tip de masina. Printre avantajele pe care le oferim prin serviciul nostru se numara si urmatoarele:
- Optimizam foarte bine preturile, in asa fel incat sa ne asiguram ca avem cele mai mici preturi de pe piata;
- Livram parbrizul acolo unde este masina. Daca esti in Bucuresti, Ilfov sau imprejurimi, iti livram parbrizul pana la tine acasa. Ne ocupam personal de livrare, in asa fel incat sa ne asiguram ca parbrizul ajunge la destinatie in deplina stare;
- Montam parbrizul cu cea mai mare atentie. Asiguram serviciul de montaj cu ajutorul echipei de profesionisti care a acumulat o experienta vasta de-a lungul timpului;
- Oferim garantie pentru fiecare lucrare pe care o facem.
Iti poti proteja parbrizul impotriva crapaturilor?
Din pacate, de cele mai multe ori crapaturile apar din cauze ce nu pot fi controlate. O creanga cazuta pe parbriz, grindina, o piatra sarita pe drum sau o groapa care sa genereze vibratii puternice pot duce la inevitabila problema.
Din fericire, poti lua anumite decizii care sa scada riscul de aparitie a crapaturilor :
1. Schimba stergatoarele frecvent, in asa fel incat sa nu se toceasca. De foarte multe ori, stergatoarele tocite ajung sa zgarie parbrizul;
2. Curata geamul de praf. Praful este si el un factor important care duce la slabirea parbrizului;
3. Evita trantirea usilor. Daca trantesti usile generezi vibratii care slabesc sticla si o fac mult mai vulnerabila in fata socurilor;
4. Parcheaza masina in locuri in care nu exista riscul sa cada crengi, tencuiala sau pietre si in locuri in care riscul de accidente este minim;
5. Pe timp de iarna incearca sa ridici stergatoarele, in asa fel incat sa nu inghete si sa se lipeasca pe parbriz.
Ce trebuie sa ai in vedere atunci cand achitizionezi un parbriz?
Achizitia unui parbriz trebuie sa tina cont de cateva elemente. In primul rand, asigura-te ca este produs de un producator mare. De asemenea, asigura-te ca este echipat cu toti senzorii ( de lumina, de ploaie, filtru de polarizare, etc), cu elemente pentru etansarea si fixarea sticlei si cu fereastra pentru VIN.
Nu in ultimul rand, asigura-te ca parbrizul este montat corect, deoarece un parbriz oricat de bun, daca nu este montat corect prezinta riscuri mult mai mari de a se sparge.