Parbrize Mazda Ieftine Bucuresti

Parbrize Mazda ieftine

Parbrize Mazda ieftine

Comercializam, livram si montam la domiciliul clientului, in Bucuresti si Ilfov o gama larga de parbrize ieftine pentru marca Mazda

Mazda Motor este un produc?tor japonez de automobile, cu sediul în Hiroshima, Japonia. 1920 este anul in care Matsuda Jujiro a creat o companie numit? Toyo Cork Kogyo Co. În 1934, este creat primul logo Mazda. Compania a fost redenumit? în cinstea zeului Ahura Mazda, cea mai mare zeitate Zoroastrian?, zeul în?elepciunii, care face leg?tura dintre om ?i natur?. Noul nume era, de asemenea, în concordan?? cu numele fondatorului companiei. Compania japonez? Mazda a fost fondat? în 1920 de Jujiro Matsudo la Hiroshima. Ocupa?ia este variat?, compania fiind specializat? în produc?ia de ma?ini, camioane, autobuze ?i microbuze. În acel moment, industria auto nu avea nimic de-a face cu compania. Matsudo l-a achizi?ionat pe Abemaki, aflat în pragul falimentului, ?i a devenit pre?edintele acestuia. Compania a fost redenumit? Toyo Cork Kogyo. Principala activitate a lui Abemaki a fost producerea de materiale de construc?ie din lemn de balsa. Dup? ce s-a îmbog??it pu?in financiar, Matsudo a decis s? schimbe statutul companiei în industrial. Acest lucru este demonstrat chiar de schimbarea numelui companiei, din care a fost eliminat cuvântul „plut?”, care înseamn? „plut?”. Astfel, m?rturisind de la tranzi?ia de la produse din plut? la produse industriale precum motociclete ?i ma?ini-unelte. În 1931 a început produc?ia de automobile. La acea vreme, ma?inile proiectate ale companiei se deosebeau de cele moderne, una dintre caracteristici fiind c? erau produse cu trei ro?i. Acestea erau un fel de scutere de marf? cu un volum mic de motor. În acel moment, cererea pentru ei era considerabil?, deoarece era o mare nevoie. Aproximativ 200 de mii de astfel de modele au fost produse timp de aproape 25 de ani. Atunci cuvântul „Mazda” a fost propus pentru a desemna o marc? de automobile care provine din vechiul zeu al min?ii ?i al armoniei. În timpul celui de-al doilea r?zboi mondial, multe dintre aceste vehicule cu trei ro?i au fost produse pentru armata japonez?. Bombardamentul atomic de la Hiroshima a distrus mai mult de jum?tate din fabrica de fabrica?ie. Dar în curând compania a reluat produc?ia dup? o recuperare activ?. Dup? moartea lui Jujiro Matsudo în 1952, fiul s?u Tenuji Matsudo a preluat func?ia de pre?edinte al companiei. În 1958, a fost introdus primul vehicul comercial cu patru ro?i al companiei, iar în 1960 a început produc?ia de autoturisme. Dup? lansarea produc?iei de autoturisme, compania a decis s? acorde o mare aten?ie procesului de modernizare a motoarelor rotative. Primul autoturism cu acest tip de motor a fost introdus în 1967. Datorit? dezvolt?rii de noi facilit??i de produc?ie, compania a cunoscut o lovitur? financiar?, iar un sfert din ac?iuni au fost achizi?ionate de companie. vad... La rândul s?u, Mazda a ob?inut acces la evolu?iile tehnologice ale Ford ?i, prin urmare, a pus bazele unei genera?ii de viitoare modele Mazda. O descoperire pe pie?ele interna?ionale a fost Mazda Famillia, deja din numele în sine rezult? c? aceast? ma?in? este de tip familial. Aceast? ma?in? a câ?tigat popularitate nu numai în Japonia, ci ?i în afara ??rii. În 1981, compania a devenit una dintre cele mai mari din Japonia din industria auto, intrând pe pia?a auto din SUA. În acela?i an, modelul Capella este cea mai bun? ma?in? importat? În 1991, compania a câ?tigat faimoasa curs? de la Le Mans datorit? concentr?rii sale sporite pe îmbun?t??irea trenurilor de propulsie rotative. 1993 este renumit pentru intrarea companiei pe pia?a din Filipine. Dup? criza economic? japonez?, în 1995, Ford ?i-a extins pachetul de ac?iuni la 35%, care la rândul s?u a jucat un control total asupra produc?iei Mazda. Acest lucru a creat o identitate de platform? pentru ambele m?rci. 1994 pentru companie s-a caracterizat prin adoptarea Cartei globale de mediu, sarcina c?reia a fost dezvoltarea unui catalizator care a fost dotat cu un efect neutralizant. Recuperarea petrolului din diferite tipuri de materiale plastice este scopul Cartei, iar fabricile au fost deschise în Japonia ?i Germania pentru a-l atinge. În 1995, în func?ie de num?rul de ma?ini produse de companie, s-au num?rat aproximativ 30 de milioane, dintre care 10 apar?in modelului Familia. Dup? 1996, compania a lansat sistemul MDI, al c?rui scop era crearea tehnologiei informa?iei pentru actualizarea tuturor etapelor de produc?ie. În 2000, Mazda a f?cut o descoperire în marketing, fiind prima companie auto care a implementat un sistem de feedback al clien?ilor pe Internet, care a avut un impact foarte pozitiv asupra produc?iei ulterioare. Conform statisticilor din 2006, produc?ia de ma?ini ?i camioane a crescut cu aproape 9% fa?? de anii preceden?i. Compania î?i continu? dezvoltarea în continuare. Pân? în prezent, continu? s? coopereze cu Ford. Compania are sucursale în 21 de ??ri, iar produsele sale sunt exportate în 120 de ??ri. Jujiro Matsudo s-a n?scut la 8 august 1875 la Hiroshima în familia unui pescar. Un mare industrial, inventator ?i om de afaceri. Înc? din copil?rie, a început s? se gândeasc? la propria afacere. La vârsta de 14 ani a studiat fier?ria la Osaka, iar în 1906 pompa a devenit inven?ia sa. Apoi ob?ine un loc de munc? la o turn?torie ca un simplu ucenic, care devine în curând managerul aceleia?i fabrici, schimbând vectorul de produc?ie în pompe cu design propriu. Apoi a fost eliminat din func?ie ?i ?i-a deschis propria fabric? de specializare armat?, care a produs pu?ti pentru armata japonez?. La acea vreme, era o persoan? independent? ?i bogat?, ceea ce i-a permis s? cumpere o fabric? falimentat? din Hiroshima pentru produse din lemn de balsa. În curând, produc?ia din plut? a devenit irelevant?, iar Matsudo s-a concentrat pe producerea de ma?ini. Dup? explozia bombei atomice de peste Kheroshima, planta a suferit distrugeri semnificative. Dar a fost curând restaurat. Matsudo a participat activ la restabilirea economiei ora?ului în toate etapele r?zboiului. Ini?ial compania s-a specializat în produc?ia de motociclete, dar ulterior a schimbat spectrul în automobile. În 1931, începe zorii companiei de autoturisme. În timpul crizei economice a companiei, un sfert din ac?iuni au fost cump?rate de Ford. Dup? un timp, aceast? uniune a contribuit la înstr?inarea unei mize colosale în Matsudo ?i la reîncarnarea lui Toyo Kogyo în Mazda Motor Corporation în 1984. În 1936 a fost introdus? o nou? emblem?. A fost o linie care a f?cut o îndoire în mijloc, care este litera M. Deja în aceast? versiune s-a n?scut ideea de aripi, care la rândul s?u este un semn al vitezei, cuceririi în?l?imii. Înainte de lansarea unui nou lot de autoturisme în 1962, emblema ar?ta ca o autostrad? cu dou? benzi, cu linii care diverg. În 1975 s-a decis scoaterea emblemei. Dar pân? când a fost inventat unul nou, a existat pur ?i simplu un înlocuitor pentru un logo cu cuvântul Mazda. În 1991, a fost recreat? o nou? emblem? pentru a simboliza soarele. Mul?i au g?sit similitudini cu emblema Renault, iar emblema a fost schimbat? în 1994 prin rotunjirea „diamantului” în interiorul cercului. Noua versiune a purtat ideea de aripi. În 1997 ?i pân? în prezent a ap?rut o emblem? cu stilizarea literei M sub form? de pesc?ru?, care ridic? foarte bine ideea original? a aripilor. În 1958, primul model Romper cu patru ro?i a ap?rut cu un motor cu doi cilindri creat de companie, producând 35 de cai putere. Dup? cum sa men?ionat mai sus, zorii din industria auto a companiei au început în anii 1960. Dup? lansarea scuterelor de marf? cu trei ro?i, primul model care a devenit celebru a fost R360. Principalul avantaj, distingându-l de modelele originale, era c? era echipat cu un motor cu 2 cilindri ?i un volum de 356 cmc. A fost un model cu dou? u?i al unui tip urban de op?iune bugetar?. 1961 a fost anul Seriei B 1500 cu un pick-up echipat cu o unitate de putere r?cit? cu ap? de 15 litri. În 1962, Mazda Carol a fost produs? în dou? variante: cu dou? u?i ?i patru. A intrat în istorie ca una dintre ma?inile cu un motor mic cu 4 cilindri. La acea vreme, ma?ina p?rea extrem de scump? ?i avea o mare cerere. 1964 a fost lansarea ma?inii de familie Mazda Familia. Acest model a fost exportat în Noua Zeeland? ?i, de asemenea, pe pia?a european?. 1967 A debutat Maza Cosmo Sport 110S, bazat pe o unitate de putere rotativ? dezvoltat? de companie. Caroseria joas? ?i simplificat? a creat un design modernist al ma?inii. Cererea pe pia?a european? a crescut dup? ce acest motor rotativ a fost testat într-un maraton de 84 de ore în Europa. În anii urm?tori, modelele cu motoare rotative au fost produse pe scar? larg?. Aproximativ o sut? de mii de modele au fost produse pe baza acestui motor. Au fost lansate câteva versiuni Familia reproiectate, cum ar fi Rotary Coupe R100, Rotary SSSedsn R100. În 1971, a fost lansat Savanna RX3, iar un an mai târziu, cea mai mare sedan cu trac?iune spate, Luce, cunoscut? ?i sub numele de RX4, în care motorul era situat în fa??. Cel mai recent model a fost disponibil în diferite stiluri de caroserie: break, sedan ?i coupe. Dup? 1979, un nou model reproiectat din gama Familia, RX7, a devenit cel mai puternic dintre toate modelele Familia. A accelerat pân? la 200 km / h cu o unitate de putere de 105 CP. În procesul de modernizare a acestui model, cele mai multe modific?ri ale motorului, în 1985 versiunea RX7 a fost produs? cu o unitate de putere de 185. Acest model a devenit ma?ina importat? a anului, câ?tigând acest titlu cu o vitez? record în Bonneville, accelerând la 323,794 km / h. Îmbun?t??irea aceluia?i model în noua versiune a continuat din 1991 pân? în 2002. În 1989, a fost introdus elegantul MX5 cu dou? locuri pentru buget. Caroseria din aluminiu ?i greutatea redus?, un motor de 1,6 litri, bare antiruliu ?i suspensie independent? au ar?tat un mare interes din partea cump?r?torului. Modelul a fost modernizat constant ?i au existat patru genera?ii, ultima a v?zut lumea în 2014. A patra genera?ie a ma?inii de familie Demio (sau Mazda2) a primit titlul de Ma?ina anului. Primul model a fost lansat în 1995. Dup? ce compania a intrat în comer?ul electronic, în 2001 a avut loc prezentarea modelului Atenza ?i dezvoltarea neterminat? a RX8 cu o unitate de putere rotativ?. Acest motor Renesis a primit titlul de Motor al anului. În aceast? etap?, compania este specializat? în produc?ia de autoturisme ?i ma?ini sport. Prioritatea se adreseaz? mai mult clasei mici ?i mijlocii, aruncând pentru o vreme produc?ia clasei de lux. Producatorul Mazda a scos pe piata mai multe modele Mazda 5, Mazda 626, Mazda CX7, Mazda E Serie, Mazda CX3, Mazda Tribute, Mazda 2, Mazda RX, Mazda MPV, Mazda CX5, Mazda MX5, Mazda Demio, Mazda 121, Mazda RX7, Mazda 323, Mazda 3, Mazda Premacy, Mazda BT, Mazda CX9, Mazda MX, Mazda B, Mazda 6, Mazda Xedos, Mazda RX8 fabricate intre ani 1994, 1995, 1996, 1997, 1998, 1999, 2000, 2001, 2002, 2003, 2004, 2005, 2006, 2007, 2008, 2009, 2010, 2011, 2012, 2013, 2014, 2015, 2016, 2017, 2018, 2019, 2020, 2021. Avem in stoc Parbriz Mazda 5, Mazda 626, Parbriz Mazda CX7, Parbriz Mazda E Serie, Parbriz Mazda CX3, Parbriz Mazda Tribute, Parbriz Mazda 2, Parbriz Mazda RX, Parbriz Mazda MPV, Parbriz Mazda CX5, Parbriz Mazda MX5, Parbriz Mazda Demio, Parbriz Mazda 121, Parbriz Mazda RX7, Parbriz Mazda 323, Parbriz Mazda 3, Parbriz Mazda Premacy, Parbriz Mazda BT, Parbriz Mazda CX9, Parbriz Mazda MX, Parbriz Mazda B, Parbriz Mazda 6, Parbriz Mazda Xedos, Parbriz Mazda RX8 fabricate intre ani 1994, 1995, 1996, 1997, 1998, 1999, 2000, 2001, 2002, 2003, 2004, 2005, 2006, 2007, 2008, 2009, 2010, 2011, 2012, 2013, 2014, 2015, 2016, 2017, 2018, 2019, 2020, 2021.

Inlocuirea (Montajul, Schimbarea) Parbrizului, Lunetei auto sau a Geamului auto se poate face in atelierul nostru, la domiciliu clientului sau in orice locatie aleasa de client in orice sector din Bucuresti Sector 1, Sector 2, Sector 3, Sector 4, Sector 5, Sector 6 si Ilfov.




Toate marcile de parbize, lunete si geamuri laterale comercializate

Marci Parbize

Toate marcile de parbize, lunete si geamuri laterale comercializate




Producatori de parbize, lunete si geamuri laterale

Producatori parbize

Producatori parbize

Prezentare video a marcii MAZDA

Video Parbrize ieftine Bucuresti, Marci, Producatori

Ti-ai putea inchipui o masina fara geamuri? Cu siguranta nu! Chiar si masinile decapotabile au geamuri, dintr-un motiv cat se poate de simplu: pentru a oferi protectie. Atat parbrizele, cat si lunetele sau geamurile laterala ofera protectie in timpul rularii, ferindu-i pe pasageri de praf, pietre si alte pericole. Pe langa asta, un geam auto bine ales poate contribui la aerodinamica vehiculului. Oricat de bine ar fi construite insa, geamurile risca sa fie sparte. Chiar si geamurile auto ultra securizate pot ajunge sa aiba crapaturi si lovituri, in conditiile in care exista pericole la tot pasul: pietre, crengi, grindina, etc...Din fericire, inlocuirea unui geam nu este atat de dificila precum ti-ai inchipui.
Livram si montam geamuri auto direct la tine acasa
Daca ai un geam crapat sau spart, cea mai buna solutie pe care o ai la indemana este sa il inlocuiesti. In cazul in care circuli cu parbrizul crapat, spre exemplu, te expui unor riscuri inutile. Din fericire, inlocuirea parbrizului sau a celorlalte geamuri auto se face foarte usor. Tot ceea ce trebuie sa faci este sa ne contactezi ( telefonic sau pe email), sa ne spui ce masina conduci si care este geamul cu probleme si sa ne astepti. Venim la tine cu geamul potrivit, oriunde ai fi in Bucuresti sau Ilfov.
Spre deosebire de service-urile clasice, in care ti-ai repara in mod normal masina, noi oferim o serie de avantaje:
- Venim la tine acasa, in asa fel incat sa nu iti asumi riscul de a conduce cu un geam crapat;
- Avem o varietate mare de geamuri auto. Indiferent de tipul de masina pe care il conduci si de vechimea ei, avem geamul potrivit. Colaboram doar cu branduri cunoscute precum KMKI Glass, Nord Glass sau Benson si Fuyao;
- Transportul geamului il facem noi, in asa fel incat sa ne asiguram ca ajunge in cea mai buna stare la destinatie. Desi ar fi mai ieftin si mai simplu sa apelam la companii de livrari, nu vrem sa ne asumam niciun risc;
- Venim oriunde, oricand. Chiar daca nu esti acasa, putem veni si te ajutam cu montarea geamului. In felul acesta poti economisi bani si timp, pierdute in mod normal atunci cand decizi sa mergi intr-un service auto;
- Geamurile pe care le comercializam inglobeaza toate tehnologiile moderne, in asa fle incat sa iti ofere confortul de care ai nevoie. Majoritatea masinilor moderne sunt echipate cu geamuri ce au senzori de ploaie, filtre UV sau tehnologii care ajuta la dezaburire. Comercializand doar geamuri produse de branduri mari, ne asiguram ca toate aceste dotari sunt incluse.
Cand au aparut geamurile auto?
Desi pare greu de crezut, primele automobile nu aveau geamuri. Pana in 1904, soferii si pasagerii nu erau protejati de geamuri. In cel mai bun caz, acestia purtau o casca de protectie sau ochelari care sa tina la distanta praful sau eventualele pietre.
In 1904 a aparut ideea unor geamuri de protectie montat in partea frontala a vehiculului. Parbrizul a fost o inovatie extrem de importanta, deoarece oferea un urias plus de confort. Din pacate, parbrizele din prima parte a secolului trecut nu erau tocmai sigure. Realizate din sticla normala, acestea riscau sa se sparga la orice tip de soc sii reprezentau un urias pericol pentru pasageri. Nu de putine ori, cioburile parbrizelor au ranit conducatorii auto. Pe langa faptul ca era periculos, acest parbriz era si extrem de scump, ceea ce il facea destul de rar pe strazi.
Popularitatea din ce in ce mai mare a geamurilor a dus la ieftinirea acestora. Astfel, in 1930 aproape toate autovehiculele aveau parbrize si multe dintrer ele au inceput sa aiba si geamuri laterale, lunete si sa fie acoperite. Confortul a crescut in mod considerabil iar producatorii au inceput sa fie preocupati de siguranta pasagerilor. Astfel, in 1927 a aparut primul geam care nu mai producea cioburi periculoase in momentul in care se spargeam. 7 ani mai tarziu, in 1934, geamul curbat a inceput sa fie din ce in ce mai popular iar din 1960 standardele de siguranta au inceput sa fie din ce in ce mai numeroase si mai interesante.
Astazi, toate geamurile auto sunt foarte rezistente in fata socurilor iar ideea de a se sparge in cioburi periculoase este inexistenta. Parbrizele sunt laminate si sunt formate din 3 straturi, in asa fel incat sa nu se sparga, in timp ce geamurile laterale sunt prelucrate termic, in asa fel incat atunci cand se sparg sa produca mii de cioburi micute, necontondente , care sa nu reprezinte niciun pericol pentru oameni.
Poti preveni uzura geamurilor?
Cel mai adesea nu. Este imposibil sa prevezi o ploaie cu grindina sau sa te feresti de pietrele aruncate de alte vehicule pe drum. Evident, poti incerca sa iti parchezi masina in locuri in care nu exista riscul sa cada crengi, poti evita drumurile pietruite sau poti sa iti cumperi un garaj.
De asemenea, poti incerca sa eviti slabirea geamurilor:
- Curata-le frecvent de praf;
- Nu tranti usile atunci cand le inchizi;
- Ridica stergatoarele atunci cand ninge;
- Foloseste intotdeauna stergatoare de foarte buna calitate.
Daca ai o problema cu parbrizul si trebuie sa fie inlocuit, poti sta linistit. Nu este nici pe departe o problema atat de grava precum ti-ai inchipui ca este ci se rezolva intr-un timp scurt. Tot ceea ce trebuie sa faci este sa apelezi la noi.

Parbrizul, o istorie bogata, presarata cu foarte multe momente importante

Client's Says

Orice automobil trebuie sa iti poata oferi siguranta, manevrabilitate si confort. Parbrizul are un rol extrem de important in toate aceste cerinte, deoarece reuseste sa ii protejeze pe pasageri de vant, ploaie, diverse pericole de pe drum ( crengi, grindina, pietricele, etc) si temperaturi extreme. Parbrizul poate fi considerat una dintre cele mai mari inovatii auto de la aparitia vehiculelor pana astazi, deoarece a schimbat complet modul in care sunt construite si exploatate masinile.
Ideea unui parbriz a aparut la inceputul secolului XX. Pana atunci, putinele automobile care circulau pe strazi nu aveau niciun fel de protectie implementata, soferii fiind nevoiti sa poarte casti si sa se fereasca de eventualele obstacole. Este adevarat ca nici viteza pe care o atingeau masinile din trecut nu era atat de mare precum cea pe care o pot atinge masinile de astazi. Primele parbrize au fost realizate din sticla simpla. Desi erau eficiente impotriva vantului si a intemperiilor, acestea prezentau un pericol serios in momentul in care masina suferea un accident. Practic, orice soc fizic spargea parbrizul, iar cioburile ajungeau sa fie un real pericol pentru oameni. Din fericire, timpul a dat nastere unor tehnologii din ce in ce mai eficiente. Senzori moderni, parbrizele tratate la temperaturi inalte pentru a se sparge in cioburi mici, necontondente sau parbrizele realizate din mai multe straturi de geam si folii de plastic intre ele, toate au dus la obtinerea unei doze din ce in ce mai mare de confort si de siguranta. Un parbriz modern, realizat din sticla securizata, nu va fi periculos pentru pasageri, ba chiar va putea declansa airbag-urile, stergatoarele de ploaie sau luminile auto atunci cand este nevoie de ele. Sticla securizata poate rezista la zgomote, la temperaturi extreme, la emisii UV si la o multime de alte pericole.
Care sunt tehnologiile inglobate in parbrizele moderne?
- Izolare fonica cu ajutorul careia zgomotele de pe drum nu mai sunt resimtite de pasageri;
- Filtrarea emisiilor UV, in asa fel incat acestea sa nu reprezinte niciun pericol;
- Senzori care pornesc automat stergatoarele, atunci cand este nevoie de ele, care pornesc incalzirea pentru a putea dezgheta geamul pe timp de iarna, etc;
- Camere de supraveghere care ajuta in momentul parcarii.
Pe masura ce trece timpul, tehnologiile moderne sunt din ce in ce mai prezente in parbrize, ceea ce este un mare avantaj, insa poate fi si un dezavantaj financiar in momentul in care parbrizul se crapa. Din pacate, drumurile proaste, pietrele, crengile, grindina si diversi alti factori pot duce la aparitia crapaturilor in parbriz. Chiar daca un parbriz crapat nu este periculos, acesta genereaza disconfort si trebuie sa fie inlocuit. Marea problema este costul. Un parbriz cu toate tehnologiile inglobate poate sa aiba un cost considerabil.
Trocmai de aceea, am ales sa dezvoltam un magazin de parbrize prin care sa livram produse de cea mai buna calitate, la preturi optime.
Cele mai bune parbrize de pe piata si cele mai atractive preturi pe parbrize-ieftine.ro
Suntem o echipa de profesionisti care de-a lungul timpului au montat mii de parbrize. De-a lungul timpului, am dezvoltat o relatie stransa cu cei mai importanti producatori ( NordGlass, Starglass, XYG, Benson, Etc ) si am reusit sa acoperim o buna parte dintre cerintele clientilor nostri.
Oferim o gama variata de parbrize, pentru orice tip de masina. Printre avantajele pe care le oferim prin serviciul nostru se numara si urmatoarele:
- Optimizam foarte bine preturile, in asa fel incat sa ne asiguram ca avem cele mai mici preturi de pe piata;
- Livram parbrizul acolo unde este masina. Daca esti in Bucuresti, Ilfov sau imprejurimi, iti livram parbrizul pana la tine acasa. Ne ocupam personal de livrare, in asa fel incat sa ne asiguram ca parbrizul ajunge la destinatie in deplina stare;
- Montam parbrizul cu cea mai mare atentie. Asiguram serviciul de montaj cu ajutorul echipei de profesionisti care a acumulat o experienta vasta de-a lungul timpului;
- Oferim garantie pentru fiecare lucrare pe care o facem.
Iti poti proteja parbrizul impotriva crapaturilor?
Din pacate, de cele mai multe ori crapaturile apar din cauze ce nu pot fi controlate. O creanga cazuta pe parbriz, grindina, o piatra sarita pe drum sau o groapa care sa genereze vibratii puternice pot duce la inevitabila problema.
Din fericire, poti lua anumite decizii care sa scada riscul de aparitie a crapaturilor :
1. Schimba stergatoarele frecvent, in asa fel incat sa nu se toceasca. De foarte multe ori, stergatoarele tocite ajung sa zgarie parbrizul;
2. Curata geamul de praf. Praful este si el un factor important care duce la slabirea parbrizului;
3. Evita trantirea usilor. Daca trantesti usile generezi vibratii care slabesc sticla si o fac mult mai vulnerabila in fata socurilor;
4. Parcheaza masina in locuri in care nu exista riscul sa cada crengi, tencuiala sau pietre si in locuri in care riscul de accidente este minim;
5. Pe timp de iarna incearca sa ridici stergatoarele, in asa fel incat sa nu inghete si sa se lipeasca pe parbriz.
Ce trebuie sa ai in vedere atunci cand achitizionezi un parbriz?
Achizitia unui parbriz trebuie sa tina cont de cateva elemente. In primul rand, asigura-te ca este produs de un producator mare. De asemenea, asigura-te ca este echipat cu toti senzorii ( de lumina, de ploaie, filtru de polarizare, etc), cu elemente pentru etansarea si fixarea sticlei si cu fereastra pentru VIN.
Nu in ultimul rand, asigura-te ca parbrizul este montat corect, deoarece un parbriz oricat de bun, daca nu este montat corect prezinta riscuri mult mai mari de a se sparge.