Parbrize Mitsubishi Ieftine Bucuresti

Parbrize Mitsubishi ieftine

Parbrize Mitsubishi ieftine

Comercializam, livram si montam la domiciliul clientului, in Bucuresti si Ilfov o gama larga de parbrize ieftine pentru marca Mitsubishi

Mitsubishi Motors începe acum mai bine de 100 de ani, în 1870, când un tân?r antreprenor japonez pe nume Yatar? Iwasaki (1834–1885), care lucra pentru st?pânul s?u Tosa Clan, decide s? porneasc? o afacere pe cont propriu, o mic? companie naval? numita Tsukumo Shokai. Nu dup? mult timp, compania ?i-a extins activit??ile în noi domenii. De la transportul naval s-a dezvoltat în construc?ia de nave , apoi în industria grea, produc?ia de petrol ?i o?el, industria chimic?, electronice, etc. În 1917 Mitsubishi a creat prima linie de produc?ie de automobile din Japonia, odat? cu Mitsubishi Model A, o copie a lui Ford Model T. Un an mai târziu a ap?rut prototipul primului camion Mitsubishi. În 1928 a fost fondat? compania aeronautic? Mitsubishi care producea Mitsubishi MC-1. Primul autobuz a fost produs în 1932 (FUSO B-46). În prezent exist? peste 35 de companii separate Mitsubishi care produc de la nave, avioane, petrol, gaz, plastic, fibre sintetice, la produse electronice, software ?i automobile. În 1970 divizia responsabil? cu fabricarea motoarelor pentru automobile s-a constituit într-o companie independent? numit? Mitsubishi Motors Corporation. Azi, Mitsubishi este prezent pe plan mondial în peste 170 de ??ri. Din Islanda pân? în Turcia ?i din Irlanda pân? în Rusia, Mitsubishi Motors este prezent în peste 30 de ??ri din Europa. Mitsubishi Motors a venit în Europa în 1974 odat? cu apari?ia primelor modele Lancer ?i î?i continu? ?i în prezent dezvoltarea pe pie?e noi, inclusiv ?i în România. În decembrie 2002 companiile de distribu?ie ?i holding din Europa au fuzionat creând Mitsubishi Motors Europe. A fost punctul culminant al unui an în care MME ?i-a schimbat viziunea ?i s-a reorganizat, cu scopul de a forma o structur? logic?, unificat? a activit??ilor pe plan european. Reorganizarea a fost parte a schimb?rii Mitsubishi Motors la nivel mondial. Ast?zi, de la sediul din Amsterdam, Mitsubishi Motors Europe (MME) conduce o afacere care cuprinde vânz?ri, marketing ?i distribu?ie a automobilelor, pieselor de schimb ?i accesoriilor în Europa. La designul logo-ului companiei sale, Iwasaki s-a folosit de emblema familiei sale care con?inea trei diamante ?i de cea a clanului Tosa, care con?inea trei frunze de stejar unite. Acesta a fost înainta?ul logo-ului de azi: trei diamante unite în punctul central. În 1875, Iwasaki a hot?rât s? redenumeasc? compania sa dup? logo: „Trei Diamante” sau, în japonez?, Mitsubishi.[2] De atunci, toate companiile care s-au dezvoltat din compania naval? au purtat acest nume. Logo-ul în form? sa final? a fost înregistrat în 1914. Istoria automobilelor Mitsubishi a început acum 100 de ani, în 1917, odat? cu prima serie de autovehicule produse în serie în Japonia, Mitsubishi Model A. Modelul A a fost conceput ca un vehicul de lux pentru oficialii guvernamentali ?i produs integral manual, într-un num?r de 22 de unit??i. Ma?ina beneficia de 5 locuri ?i era propulsat? de un motor de 2.8l în patru cilindri. Acesta genera 35 de cai putere, atingând o vitez? maxim? de 32 km/h. În 1931, Mitsubishi a creat primul motor diesel pentru autovehiculele din Japonia (450 AD), iar 5 ani mai târziu produc?torul a prezentat primul s?u autovehicul cu trac?iune 4×4, modelul PX33. Acesta este ?i primul model Mitsubishi care a inclus sigla actual? a m?rcii. Apoi, în 1946, a fost creat? Mizushima XTM1, prima autoutilitar? a produc?torului nipon, un mini pick-up cu 3 ro?i. Acesteia i-a urmat Modelul 500, lansat în 1960, prima ma?in? proiectat? în întregime de c?tre Mitsubishi. Marca Mitsubishi este recunoscut? pentru performan?ele deosebite înregistrate în cele mai cunoscute raliuri ale lumii, totul pornind cu prima victorie ob?inut? într-un grand prix, în 1962, în competi?ia Macau Grand Prix. Aceast? reu?it? a fost urmat? câ?iva ani mai târziu, în 1967, de lansarea Colt 1000F, un model reprezentativ pentru marc?. În 1970 divizia de automobile a Mitsubishi Heavy Industries Ltd. se desprinde de compania mam? devenind Mitsubishi Motors Corporation din prezent, iar în 1971, dup? 5 ani de cercetare, apare ?i prima ma?in? electric? Mitsubishi – Minica EV. Brandul Mitsubishi Motors a devenit cunoscut în Europa în 1974, odat? cu apari?ia primelor modele Lancer, iar startul oficial al vânz?rilor pe b?trânul continent a fost dat de participarea la Salonul Auto de la Londra din acela?i an. În 1978 î?i face apari?ia prima genera?ie L200. Modelul care s-a vândut pân? în prezent, prin genera?ii succesive, în mai mult de 4,000,000 unit??i la nivel mondial. În 1979 Mitsubishi Motors Corporation a început s? exploreze un segment nou creat, SUV-ul pentru petrecerea timpului liber – prima pies? din acest concept fiind modelul Pajero. În 1983 are loc prima participare la competi?ia Paris-Dakar. De la intrarea ini?ial? în Dakar, Pajero a acumulat un palmares de 26 de curse, cu care nu se poate mândri nici un alt SUV, incluzând un total de 12 victorii în raliul Dakar începând cu anul 1985 (dintre care 7 victorii au fost consecutive) ?i 4 Cupe Mondiale FIA pentru Raliuri Cross Country. În 2001 Mitsubishi Motors prezenta concept car-ul “ASX”, precursorul lui Outlander, model care a reprezentat ?i prima abordare a m?rcii pentru segmentul „crossover”. În 2006, la exact 40 de ani de la demararea cercet?rii Mitsubishi în domeniul ma?inilor electrice, Mitsubishi Motors Corporation a anun?at programul de cercetare si dezvoltare al autovehiculului electric “i MiEV”, ca mai apoi acesta s? devin? în iulie 2009 prima ma?in? electric? de serie a unui produc?tor important. În 2012 Mitsubishi Motors Corporation a prezentat la Salonul Auto de la Paris primul SUV 4WD plug-in hibrid electric din lume, modelul Outlander PHEV. Istoria Mitsubishi continu? cu noul crossover compact Eclipse Cross ?i cu intrarea în familia Renault-Nissan, Alian?? din care face parte începând din 2016. Pentru a s?rb?tori împlinirea celor 100 de ani, M Car Trading, importatorul oficial Mitsubishi Motors în România, lanseaz? pe pia?? o Edi?ie Limitata “100 de ani de istorie Mitsubishi” a celor mai apreciate modele din gama actual? Mitsubishi Motors, modelele ASX, Outlander ?i L200. Producatorul Mitsubishi a scos pe piata mai multe modele Mitsubishi L 400, Mitsubishi I, Mitsubishi Dignity, Mitsubishi 3000, Mitsubishi Lancer, Mitsubishi Space, Mitsubishi Fuso, Mitsubishi Mirage, Mitsubishi Delica, Mitsubishi Proudia, Mitsubishi Canter, Mitsubishi Shogun, Mitsubishi Pajero, Mitsubishi Fighter, Mitsubishi Carisma, Mitsubishi Galant, Mitsubishi Outlander, Mitsubishi ASX, Mitsubishi L 200, Mitsubishi Rosa, Mitsubishi L 300, Mitsubishi Colt, Mitsubishi Grandis, Mitsubishi Santamo, Mitsubishi Triton fabricate intre ani 1994, 1995, 1996, 1997, 1998, 1999, 2000, 2001, 2002, 2003, 2004, 2005, 2006, 2007, 2008, 2009, 2010, 2011, 2012, 2013, 2014, 2015, 2016, 2017, 2018, 2019, 2020, 2021. Avem in stoc Parbriz Mitsubishi L 400, Parbriz Mitsubishi I, Parbriz Mitsubishi Dignity, Parbriz Mitsubishi 3000, Parbriz Mitsubishi Lancer, Parbriz Mitsubishi Space, Parbriz Mitsubishi Fuso, Parbriz Mitsubishi Mirage, Parbriz Mitsubishi Delica, Parbriz Mitsubishi Proudia, Parbriz Mitsubishi Canter, Parbriz Mitsubishi Shogun, Parbriz Mitsubishi Pajero, Parbriz Mitsubishi Fighter, Parbriz Mitsubishi Carisma, Parbriz Mitsubishi Galant, Parbriz Mitsubishi Outlander, Parbriz Mitsubishi ASX, Parbriz Mitsubishi L 200, Parbriz Mitsubishi Rosa, Parbriz Mitsubishi L 300, Parbriz Mitsubishi Colt, Parbriz Mitsubishi Grandis, Parbriz Mitsubishi Santamo, Parbriz Mitsubishi Triton fabricate intre ani 1994, 1995, 1996, 1997, 1998, 1999, 2000, 2001, 2002, 2003, 2004, 2005, 2006, 2007, 2008, 2009, 2010, 2011, 2012, 2013, 2014, 2015, 2016, 2017, 2018, 2019, 2020, 2021.

Inlocuirea (Montajul, Schimbarea) Parbrizului, Lunetei auto sau a Geamului auto se poate face in atelierul nostru, la domiciliu clientului sau in orice locatie aleasa de client in orice sector din Bucuresti Sector 1, Sector 2, Sector 3, Sector 4, Sector 5, Sector 6 si Ilfov.




Toate marcile de parbize, lunete si geamuri laterale comercializate

Marci Parbize

Toate marcile de parbize, lunete si geamuri laterale comercializate




Producatori de parbize, lunete si geamuri laterale

Producatori parbize

Producatori parbize

Prezentare video a marcii MITSUBISHI

Video Parbrize ieftine Bucuresti, Marci, Producatori

Ti-ai putea inchipui o masina fara geamuri? Cu siguranta nu! Chiar si masinile decapotabile au geamuri, dintr-un motiv cat se poate de simplu: pentru a oferi protectie. Atat parbrizele, cat si lunetele sau geamurile laterala ofera protectie in timpul rularii, ferindu-i pe pasageri de praf, pietre si alte pericole. Pe langa asta, un geam auto bine ales poate contribui la aerodinamica vehiculului. Oricat de bine ar fi construite insa, geamurile risca sa fie sparte. Chiar si geamurile auto ultra securizate pot ajunge sa aiba crapaturi si lovituri, in conditiile in care exista pericole la tot pasul: pietre, crengi, grindina, etc...Din fericire, inlocuirea unui geam nu este atat de dificila precum ti-ai inchipui.
Livram si montam geamuri auto direct la tine acasa
Daca ai un geam crapat sau spart, cea mai buna solutie pe care o ai la indemana este sa il inlocuiesti. In cazul in care circuli cu parbrizul crapat, spre exemplu, te expui unor riscuri inutile. Din fericire, inlocuirea parbrizului sau a celorlalte geamuri auto se face foarte usor. Tot ceea ce trebuie sa faci este sa ne contactezi ( telefonic sau pe email), sa ne spui ce masina conduci si care este geamul cu probleme si sa ne astepti. Venim la tine cu geamul potrivit, oriunde ai fi in Bucuresti sau Ilfov.
Spre deosebire de service-urile clasice, in care ti-ai repara in mod normal masina, noi oferim o serie de avantaje:
- Venim la tine acasa, in asa fel incat sa nu iti asumi riscul de a conduce cu un geam crapat;
- Avem o varietate mare de geamuri auto. Indiferent de tipul de masina pe care il conduci si de vechimea ei, avem geamul potrivit. Colaboram doar cu branduri cunoscute precum KMKI Glass, Nord Glass sau Benson si Fuyao;
- Transportul geamului il facem noi, in asa fel incat sa ne asiguram ca ajunge in cea mai buna stare la destinatie. Desi ar fi mai ieftin si mai simplu sa apelam la companii de livrari, nu vrem sa ne asumam niciun risc;
- Venim oriunde, oricand. Chiar daca nu esti acasa, putem veni si te ajutam cu montarea geamului. In felul acesta poti economisi bani si timp, pierdute in mod normal atunci cand decizi sa mergi intr-un service auto;
- Geamurile pe care le comercializam inglobeaza toate tehnologiile moderne, in asa fle incat sa iti ofere confortul de care ai nevoie. Majoritatea masinilor moderne sunt echipate cu geamuri ce au senzori de ploaie, filtre UV sau tehnologii care ajuta la dezaburire. Comercializand doar geamuri produse de branduri mari, ne asiguram ca toate aceste dotari sunt incluse.
Cand au aparut geamurile auto?
Desi pare greu de crezut, primele automobile nu aveau geamuri. Pana in 1904, soferii si pasagerii nu erau protejati de geamuri. In cel mai bun caz, acestia purtau o casca de protectie sau ochelari care sa tina la distanta praful sau eventualele pietre.
In 1904 a aparut ideea unor geamuri de protectie montat in partea frontala a vehiculului. Parbrizul a fost o inovatie extrem de importanta, deoarece oferea un urias plus de confort. Din pacate, parbrizele din prima parte a secolului trecut nu erau tocmai sigure. Realizate din sticla normala, acestea riscau sa se sparga la orice tip de soc sii reprezentau un urias pericol pentru pasageri. Nu de putine ori, cioburile parbrizelor au ranit conducatorii auto. Pe langa faptul ca era periculos, acest parbriz era si extrem de scump, ceea ce il facea destul de rar pe strazi.
Popularitatea din ce in ce mai mare a geamurilor a dus la ieftinirea acestora. Astfel, in 1930 aproape toate autovehiculele aveau parbrize si multe dintrer ele au inceput sa aiba si geamuri laterale, lunete si sa fie acoperite. Confortul a crescut in mod considerabil iar producatorii au inceput sa fie preocupati de siguranta pasagerilor. Astfel, in 1927 a aparut primul geam care nu mai producea cioburi periculoase in momentul in care se spargeam. 7 ani mai tarziu, in 1934, geamul curbat a inceput sa fie din ce in ce mai popular iar din 1960 standardele de siguranta au inceput sa fie din ce in ce mai numeroase si mai interesante.
Astazi, toate geamurile auto sunt foarte rezistente in fata socurilor iar ideea de a se sparge in cioburi periculoase este inexistenta. Parbrizele sunt laminate si sunt formate din 3 straturi, in asa fel incat sa nu se sparga, in timp ce geamurile laterale sunt prelucrate termic, in asa fel incat atunci cand se sparg sa produca mii de cioburi micute, necontondente , care sa nu reprezinte niciun pericol pentru oameni.
Poti preveni uzura geamurilor?
Cel mai adesea nu. Este imposibil sa prevezi o ploaie cu grindina sau sa te feresti de pietrele aruncate de alte vehicule pe drum. Evident, poti incerca sa iti parchezi masina in locuri in care nu exista riscul sa cada crengi, poti evita drumurile pietruite sau poti sa iti cumperi un garaj.
De asemenea, poti incerca sa eviti slabirea geamurilor:
- Curata-le frecvent de praf;
- Nu tranti usile atunci cand le inchizi;
- Ridica stergatoarele atunci cand ninge;
- Foloseste intotdeauna stergatoare de foarte buna calitate.
Daca ai o problema cu parbrizul si trebuie sa fie inlocuit, poti sta linistit. Nu este nici pe departe o problema atat de grava precum ti-ai inchipui ca este ci se rezolva intr-un timp scurt. Tot ceea ce trebuie sa faci este sa apelezi la noi.

Parbrizul, o istorie bogata, presarata cu foarte multe momente importante

Client's Says

Orice automobil trebuie sa iti poata oferi siguranta, manevrabilitate si confort. Parbrizul are un rol extrem de important in toate aceste cerinte, deoarece reuseste sa ii protejeze pe pasageri de vant, ploaie, diverse pericole de pe drum ( crengi, grindina, pietricele, etc) si temperaturi extreme. Parbrizul poate fi considerat una dintre cele mai mari inovatii auto de la aparitia vehiculelor pana astazi, deoarece a schimbat complet modul in care sunt construite si exploatate masinile.
Ideea unui parbriz a aparut la inceputul secolului XX. Pana atunci, putinele automobile care circulau pe strazi nu aveau niciun fel de protectie implementata, soferii fiind nevoiti sa poarte casti si sa se fereasca de eventualele obstacole. Este adevarat ca nici viteza pe care o atingeau masinile din trecut nu era atat de mare precum cea pe care o pot atinge masinile de astazi. Primele parbrize au fost realizate din sticla simpla. Desi erau eficiente impotriva vantului si a intemperiilor, acestea prezentau un pericol serios in momentul in care masina suferea un accident. Practic, orice soc fizic spargea parbrizul, iar cioburile ajungeau sa fie un real pericol pentru oameni. Din fericire, timpul a dat nastere unor tehnologii din ce in ce mai eficiente. Senzori moderni, parbrizele tratate la temperaturi inalte pentru a se sparge in cioburi mici, necontondente sau parbrizele realizate din mai multe straturi de geam si folii de plastic intre ele, toate au dus la obtinerea unei doze din ce in ce mai mare de confort si de siguranta. Un parbriz modern, realizat din sticla securizata, nu va fi periculos pentru pasageri, ba chiar va putea declansa airbag-urile, stergatoarele de ploaie sau luminile auto atunci cand este nevoie de ele. Sticla securizata poate rezista la zgomote, la temperaturi extreme, la emisii UV si la o multime de alte pericole.
Care sunt tehnologiile inglobate in parbrizele moderne?
- Izolare fonica cu ajutorul careia zgomotele de pe drum nu mai sunt resimtite de pasageri;
- Filtrarea emisiilor UV, in asa fel incat acestea sa nu reprezinte niciun pericol;
- Senzori care pornesc automat stergatoarele, atunci cand este nevoie de ele, care pornesc incalzirea pentru a putea dezgheta geamul pe timp de iarna, etc;
- Camere de supraveghere care ajuta in momentul parcarii.
Pe masura ce trece timpul, tehnologiile moderne sunt din ce in ce mai prezente in parbrize, ceea ce este un mare avantaj, insa poate fi si un dezavantaj financiar in momentul in care parbrizul se crapa. Din pacate, drumurile proaste, pietrele, crengile, grindina si diversi alti factori pot duce la aparitia crapaturilor in parbriz. Chiar daca un parbriz crapat nu este periculos, acesta genereaza disconfort si trebuie sa fie inlocuit. Marea problema este costul. Un parbriz cu toate tehnologiile inglobate poate sa aiba un cost considerabil.
Trocmai de aceea, am ales sa dezvoltam un magazin de parbrize prin care sa livram produse de cea mai buna calitate, la preturi optime.
Cele mai bune parbrize de pe piata si cele mai atractive preturi pe parbrize-ieftine.ro
Suntem o echipa de profesionisti care de-a lungul timpului au montat mii de parbrize. De-a lungul timpului, am dezvoltat o relatie stransa cu cei mai importanti producatori ( NordGlass, Starglass, XYG, Benson, Etc ) si am reusit sa acoperim o buna parte dintre cerintele clientilor nostri.
Oferim o gama variata de parbrize, pentru orice tip de masina. Printre avantajele pe care le oferim prin serviciul nostru se numara si urmatoarele:
- Optimizam foarte bine preturile, in asa fel incat sa ne asiguram ca avem cele mai mici preturi de pe piata;
- Livram parbrizul acolo unde este masina. Daca esti in Bucuresti, Ilfov sau imprejurimi, iti livram parbrizul pana la tine acasa. Ne ocupam personal de livrare, in asa fel incat sa ne asiguram ca parbrizul ajunge la destinatie in deplina stare;
- Montam parbrizul cu cea mai mare atentie. Asiguram serviciul de montaj cu ajutorul echipei de profesionisti care a acumulat o experienta vasta de-a lungul timpului;
- Oferim garantie pentru fiecare lucrare pe care o facem.
Iti poti proteja parbrizul impotriva crapaturilor?
Din pacate, de cele mai multe ori crapaturile apar din cauze ce nu pot fi controlate. O creanga cazuta pe parbriz, grindina, o piatra sarita pe drum sau o groapa care sa genereze vibratii puternice pot duce la inevitabila problema.
Din fericire, poti lua anumite decizii care sa scada riscul de aparitie a crapaturilor :
1. Schimba stergatoarele frecvent, in asa fel incat sa nu se toceasca. De foarte multe ori, stergatoarele tocite ajung sa zgarie parbrizul;
2. Curata geamul de praf. Praful este si el un factor important care duce la slabirea parbrizului;
3. Evita trantirea usilor. Daca trantesti usile generezi vibratii care slabesc sticla si o fac mult mai vulnerabila in fata socurilor;
4. Parcheaza masina in locuri in care nu exista riscul sa cada crengi, tencuiala sau pietre si in locuri in care riscul de accidente este minim;
5. Pe timp de iarna incearca sa ridici stergatoarele, in asa fel incat sa nu inghete si sa se lipeasca pe parbriz.
Ce trebuie sa ai in vedere atunci cand achitizionezi un parbriz?
Achizitia unui parbriz trebuie sa tina cont de cateva elemente. In primul rand, asigura-te ca este produs de un producator mare. De asemenea, asigura-te ca este echipat cu toti senzorii ( de lumina, de ploaie, filtru de polarizare, etc), cu elemente pentru etansarea si fixarea sticlei si cu fereastra pentru VIN.
Nu in ultimul rand, asigura-te ca parbrizul este montat corect, deoarece un parbriz oricat de bun, daca nu este montat corect prezinta riscuri mult mai mari de a se sparge.