Parbrize Porsche Ieftine Bucuresti

Parbrize Porsche ieftine

Parbrize Porsche ieftine

Comercializam, livram si montam la domiciliul clientului, in Bucuresti si Ilfov o gama larga de parbrize ieftine pentru marca Porsche

Porsche Holding SE, cunoscut de obicei la Porsche AG, sau doar Porsche, este o firm? german? constructoare de automobile sport. A fost fondat? în 1931 de Ferdinand Porsche, inginerul care a creat ?i primul model Volkswagen bine cunoscutul Volkswagen Beetle. Compania î?i are sediul în Stuttgart, Baden-Württemberg. În România, compania este reprezentat? de firmele Porsche România ?i Porsche Inter Auto Romania, care import? ?i comercializeaz? automobile marca Porsche, Audi, Volkswagen, Skoda, Seat, Bentley ?i Lamborghini. Ferdinand Porsche a înfiin?at "Dr. ing. h. c. F. Porsche GmbH" în 1931, cu sediul la Königstrasse în centrul Stuttgartului. Compania oferea ini?ial servicii de consultan?? ?i proiectare, ?i nu construia automobile sub numele propriu. Unul din primele contracte a fost cu guvernul german pentru a proiecta o ma?in? popular?, "Volkswagen" în german?. Primul model Porsche, Porsche 64, a fost proiectat în 1939 folosind multe componente de la Volkswagen Beetle. Fiul lui Ferdinand Porsche, Ferry Porsche, a decis s? î?i construiasc? o ma?in? proprie pentru c? nu a g?sit una existent? care s? îi satisfac? exigen?ele. Primele modele din ce avea s? devin? 356 au fost construite într-un mic atelier în Gmünd, Austria ?i aveau caroseria din aluminiu. Prototipul a fost prezentat dealerilor germani, ?i dup? ce comenzile au atins un num?r prestabilit, produc?ia a fost demarat?. Mul?i consider? 356-le c? primul Porsche doar pentru c? a fost primul model 'vândut' de companie. Porsche a angajat firma Reutter Carosseri, care colaborase în prealabil cu Porsche la prototipurile Volkswagen Beetle, pentru a produce caroseria 356-lui. Porsche a construit o fabric? de asamblare peste drum de Reutter Carosseri. Modelul 356 a fost omologat în 1948. Porsche 356 Speedster În 30 ianuarie 1951, Ferdinand Porsche a murit din cauza unor complica?ii ap?rute dup? un atac cerebral. În Germania de dup? r?zboi materialele erau, în general, greu de g?sit a?a c? 356 a folosit componente de la Volkswagen Beetle incluzând motorul, cutia de viteze ?i suspensia. Modelul 356 a suferit câteva modific?ri pe parcursul produc?iei A, B, C ?i multe din componentele de provenien?? VW au fost înlocuite cu componente fabricate de Porsche. Ultimele modele 356 erau antrenate de motoare proiectate complet de Porsche. Caroseria a fost proiectat? de Erwin Komenda care proiectase de asemenea ?i caroseria Beetle. Porsche a folosit de la început o configura?ie cu motor r?cit cu aer montat în spate, rar folosit? de al?i produc?tori de automobile dar care a f?cut posibil? realizarea unor automobile foarte bine echilibrate. În 1963, dup? unele succese în cursele auto, cu modelele Porsche 550 Spyder, compania a lansat Porsche 911 un alt automobil cu motor r?cit cu aer, montat în spate dar cu 6 cilindri în configura?ie boxer. Echipa care a proiectat scheletul intern a fost condus? de fiul cel mare a lui Ferry Porsche, Ferdinand Alexander Porsche (F. A.) Faza de proiectare a cauzat unele conflicte interne cu Erwin Komenda care conducea departamentul îns?rcinat cu proiectarea caroseriei. F. A. Porsche s-a plâns c? Komenda a f?cut modific?ri neaprobate de el. Ferry Porsche a dus desenele fiului sau c?tre produc?torii Reuter. Atelierul Reuter a fost mai târziu achizi?ionat de Porsche (a?a numita Werk II). Dup? aceasta Reuter a devenit un produc?tor de scaune pentru automobile, cunoscut azi ca Keiper-Recaro. Ini?ial modelul 911 trebuia s? se numeasc? 901 îns? Peugeot de?inea drepturile de autor pentru nume în formatul x0x. Modele de curse îns? au p?strat numerotarea "corect?": 904, 906, 908. 911 a devenit cel mai cunoscut model Porsche, un succes pe pist?, în raliuri dar ?i în privin?a vânz?rilor. Brandul Porsche este definit de 911 mai mult decât de orice alt model. Se fabric? ?i în ziua de azi îns?, de?i folose?te multe elemente stilistice ale originalului, mecanic p?streaz? doar conceptul de baz? - coupe cu motor 6 cilindri boxer amplasat în spate. Modelul 911 îns? se adresa altei pie?e având un pre? semnificativ mai ridicat fa?? de 356. Exist? îns? cerere pentru o ma?in? sport ieftin? a?a c? a fost introdus modelul 912 având caroseria de 911 dar unele componente bazate pe 356 inclusiv motorul în 4 cilindri. Porsche 911 Carrera RS - 1973 În anii 70 s-a încercat înlocuirea modelului 911 cu 928 un coupe cu motor frontal V8. În ciuda performan?elor ?i a confortului superior nu a dep??it niciodat? vânz?rile modelului 911 pân? în 1995 când a fost retras. Pre?ul mai ridicat ?i popularitatea modelului 911 au fost unele din motivele vânz?rilor sub a?tept?ri. În continuare Porsche a diversificat gama cu modele 924, 944 plasate inferior modelului 911 dar ?i cu alte modele. Aceast? diversificare a continuat în istoria recent? cu introducerea modelului SUV Cayenne ?i va urma cu lansarea modelului Panamera un sedan cu patru u?i a?teptat s? apar? în 2009. În 2004 a demarat produc?ia modelului Carrera GT care, la 605 CP, este cel mai puternic model de serie fabricat vreodat? de Porsche dar ?i cel mai scump cu un pre? estimat la 450.000 EUR. Porsche a reu?it s? r?mân? un produc?tor independent în ciuda a diferite zvonuri de-a lungul timpului. Începând cu 2005, familiile Porsche ?i Piech controleaz? toate ac?iunile cu drept de vot ale Porsche AG. În octombrie 2005 compania a anun?at achizi?ia a 18.53% din Volkswagen AG. Din iunie 2006 procentul s-a ridicat la 25.1%. În 2008 Porsche AG achizi?ioneaz? pân? la 51% din ac?iunile Volkswagen AG, tranzac?ia fiind deja aprobat? de Consiliul Director al Volkswagen, devenind astfel ac?ionar majoritar. Ma?inile produc?torului german sunt cunoscute în întreaga lume pentru performan?ele lor sportive ?i designul elegant. Compania a fost fondat? de Ferdinand Porsche. Acum sediul central este situat în Germania, Stuttgart. Conform datelor pentru 2010, ma?inile acestui produc?tor de automobile au ocupat cea mai înalt? pozi?ie dintre toate ma?inile din lume în ceea ce prive?te fiabilitatea. Marca de ma?ini este implicat? în produc?ia de ma?ini sport de lux, sedanuri elegante ?i SUV-uri. Compania se dezvolt? activ în domeniul cursei de ma?ini. Acest lucru le permite inginerilor s? dezvolte sisteme inovatoare, dintre care multe sunt utilizate în modele civile. Înc? de la primul model, ma?inile m?rcii s-au remarcat prin forme elegante ?i, în ceea ce prive?te confortul, acestea utilizeaz? dezvolt?ri avansate care fac transportul convenabil pentru c?l?torii ?i c?l?torii dinamice. Înainte de a începe produc?ia propriilor sale ma?ini, F. Porsche a colaborat cu produc?torul Auto Union, care a creat ma?ina de curse Type 22. Ma?ina era echipat? cu un motor cu 6 cilindri. De asemenea, designerul a participat la crearea VW Kafer. Experien?a acumulat? l-a ajutat pe fondatorul m?rcii de elit? s? preia imediat cele mai înalte frontiere din industria auto. R?d?cinile istoriei companiei Porsche se afl? în Boemia, unde la 3 septembrie 1875, în Maffersdorf, se n??tea Ferdinand Porsche, al treilea copil al lui Anton Porsche ?i al so?iei sale Anna. Când este inventat automobilul, Ferdinand Porsche are 11 ani. Este interesat în mod special de electricitate, instalând la vârsta de 13 ani sonerii electrice ?i asigurând alimentarea cu energie electric? a casei p?rinte?ti, la 16 ani. Automobilul Lohner-Porsche, care avea motoare electrice montate direct în ro?i, a f?cut senza?ie la Expozi?ia Mondial? de la Paris din 1900. Inventatorul motorului electric integrat direct în roat? Dup? încheierea uceniciei în cadrul companiei tat?lui s?u, fiind pasionat de tehnic? ?i talentat în acest domeniu, Ferdinand Porsche î?i începe în 1893 cariera la Concernul de Uzine Electrice Bela Egger & Co din Viena Cu pu?in înainte de începutul noului secol, el intr? în serviciul furnizorului oficial al cur?ii regale, Jacob Lohner. Dezvoltând motorul integrat în roat?, el uime?te lumea auto, la Salonul de la Paris din 1900 ?i prezint? un autovehicul cu trac?iune pe toate cele patru ro?i: este prima ma?in? cu trac?iune integral? din lume. Este un principiu care, 70 de ani mai târziu, a fost utilizat la autovehiculul selenar al NASA. ?i primul automobil hibrid din lume, un autovehicul cu propulsie cu benzin? ?i electric?, provine de la Ferdinand Porsche. Copiii s?i Louise ?i Ferry Între timp c?s?torit ?i tat? al unei fiice (Louise* 1904), Ferdinand Porsche trece în 1906 la Austro Daimler în Wiener Neustadt, unde devine, trei ani mai târziu, tat? al unui fiu (Ferry* 1909). Fiica sa Louise învârtea înc? din 1909 volanul unei ma?ini construite de tat?l ei. 1920: Fiul Ferry cu "micul" s?u Austro-Daimler cu motor pe benzin? de 3,5 CP. Constructorul genial În cei 17 ani în care a lucrat pentru marea companie industrial? austriac?, la care ocup? ?i func?ia de director general, dezvolt? limuzine puternice ?i, pentru prima dat?, cu form? aerodinamic? (astfel, fiind el însu?i la volan, câ?tig? inclusiv renumita curs? Prinz-Heinrich), construie?te camioane, precum ?i, pentru armata imperial?, un tren militar care putea s? se deplaseze atât pe ?osea, cât ?i pe ?ine, construie?te motoare de avioane (pentru care îi este acordat titlul Honoris Causa din partea Universit??ii Tehnice din Viena) ?i, dup? Primul R?zboi Mondial, construie?te primul automobil sport cu dou? locuri, numit Sascha, care câ?tig? Targa Florio înc? de la prima sa curs?. Ferdinand Porsche a câ?tigat cu un Austro-Daimler cea mai important? curs? a epocii, Cursa Prinz-Heinrich, în 1910. Automobilul sport cu dou? locuri, numit Sascha, care a câ?tigat de la început Targa Florio. În anul 1923, Ferdinand Porsche devine director tehnic la Daimler în Stuttgart, unde este responsabil de dezvoltarea renumitelor modele S, SS ?i SSK ?i dezvolt? camioane, motoare de avioane etc. Dup? încheierea contractului s?u, se întoarce în Austria, unde ocup? mai întâi func?ia de director general la Steyr. În 1931, Porsche începe s? lucreze pe cont propriu, la biroul s?u de proiectare din Stuttgart. În 2001 este lansat? versiunea super sport 911GT2 care dispunea de un kit aerodinamic special la exterior ?i de un motor boxer biturbo de 3.6L(483CP) care permitea performan?e demne de un supercar: vitez? maxim? 315 km/h ?i acc. 0-100 km/h în 4.1 sec. În acela?i an modelul 911Carrera a beneficiat de un facelift ?i de un nou motor boxer de 3.6L(320CP). În acela?i timp sunt lansate versiunile 911Carrera 4S ?i 911Targa. În 2002 este lansat modelul de tip SUV denumit Cayenne, realizat în colaborare cu Volkswagen ?i care folosea aceea?i platform? cu cea al lui Volkswagen Touareg având suspensie independent? pe ambele pun?i, sistem de frânare cu discuri ventilate ?i direc?ie servotronic cu asistare variabil?. Cayenne era echipat cu un motor V8 de 4.5L care dezvolta 340CP în varianta aspirat? ?i 450CP în varianta turbo, dispunea de transmisie integral? ?i cutii de viteze manuale sau automate cu 6 trepte. Performan?e: viteza maxim? 242 ?i respectiv 266 km/h, acc. 0-100 km/h în 6.8 ?i respectiv 5.6 sec. Produc?ia modelului Cayenne se realizeaza la noua fabrica de la Leipzig. În acela?i an modelul Boxter beneficiaz? de un u?or facelift ce a vizat unele detalii de la exterior ?i interior, un echipament de dot?ri îmbun?t??it precum ?i de o nou? motorizare boxer cu 6 cilindri de 2.7L (228CP) cu sistem de distribu?ie variabil? VarioCam. În 2003 demareaz? produc?ia modelului de tip supercar Carrera GT (construit într-o serie limitat? de 1.270 unit??i) echipat cu motor V10 de 5.7L (612CP) amplasat central ?i care dispunea de: caroserie de tip targa-roadster cu dou? locuri ?i plafon deta?abil având elementele realizate din material plastic armat cu fibr? de carbon(CFK) pe un ?asiu autoportant( o solu?ie aplicat? în premier? pentru un automobil de serie), sistem de frânare cu discuri realizate din materiale ceramice, cutie de viteze manual? cu 6 trepte plus diferen?ial autoblocant ?i eleron ajustabil manual sau automat la viteze mai mari de 110 km/h. Performan?e: vitez? maxim? 334 km/h, acc. 0-100 km/h în 3.7 sec ?i 0-200 km/h în 9.3 sec. De asemena, Carrera GT mai beneficia în premier? pentru un automobil de serie de un kit ?Downforce”, compus dintr-un sistem complex de canale pentru ghidarea aerului pe sub caroserie, creând în acest fel ?efectul de sol? pentru ca automobilul s? r?mân? în siguran?? chiar ?i la viteze foarte mari. Tot în 2003 sunt lansate versiunile super sport 911 GT3 ?i 911GT3 RS, ultima cu un un kit aerodinamic special elaborat, unele elemente de la exterior din fibr? de carbon, discuri de frâne realizate din material ceramic iar puterea motorului era de 381CP. În vara anului 2004 este lansata a 6-a genera?ie a modelului 911(seria 997) care dispunea de o caroserie atent studiat? aerodinamic (CX:0.28), o mecanic? complet nou? ?i o list? de dot?ri impresionant? din care f?ceau parte: discurile ceramice de la sistemul de frânare, farurile cu xenon, diferen?ialul aublocant controlat electronic, amortizoarele cu reglare automat? sau sistemul de asisten?? la parcare. Motoriz?rile disponibile erau conform tradi?iei de tip boxer cu 6 cilindri, având în acest caz capacit??i de 3.6L(325CP) – Carrera ?i 3.8L(381CP) – Carrera S care dispuneau de sistem de distribu?ie variabil? VarioCam Plus. Cutiile de viteze disponibile erau manuale cu 6 trepte sau automate Tiptromic cu 5 trepte. Performan?e: vitez? maxim? 285 km/h(Carrera) ?i 293 km/h(Carrera S), acc. 0-100 km/h în 5 ?i respectiv 4.8 sec. Pân? în 2004 din seria 996 au fost fabricate 185.843 de exemplare. La Salonul Auto de la Paris din 2004 este prezentat? a doua genera?ie a modelului Boxster (seria 987) care beneficia de o caroserie complet restilizat? cu eleron ajustabil, o mecanic? complet revizuit? ?i motoare boxer cu 6 cilindri amplasate central de 2.7L(240CP) – Boxster ?i 3.2L (280CP) – Boxster S. În standard era oferit? o cutie de viteze manual? cu 5 trepte iar op?ional era propus? una manual? cu 6 trepte sau una automat? Tiptronic cu 5 trepte. Începând din 2005, familiile Porsche ?i Piech controleaz? toate ac?iunile cu drept de vot ale Porsche AG. În octombrie 2005 compania Porsche AG achizi?ioneaz? 18.53% din Volkswagen AG iar din iunie 2006 procentul s-a ridicat la 25.1%. Tot în 2005 sunt lansate versiunile 911 Carrera Cabrio ?i 911 Carrera 4S, ambele din seria 997. La Salonul Auto de la Frankfurt din acela?i an este prezentat modelul Cayman care reprezenta varianta coupe a modelului Boxter. La edi?ia din 2006 a Salonului Auto de la Geneva sunt lansate 911Turbo ?i 911GT3, ambele din seria 997. Primul avea echipat un motor boxer biturbo cu geometrie variabila(VTG) de 3.6L (480CP) care permitea performan?e demne de un supercar: vitez? maxim? 315 km/h ?i acc. 0-100 km/h în 3.7 sec. Al doilea beneficia de un kit aerodinamic special la exterior, de suspensie ?i sistem de frânare adaptate pentru circuite. În acela?i an sunt lansate: 911Targa(seria 997), Cayenne Turbo S ?i 911GT3 RS, ultima cu un kit special elaborat la exterior. Tot în 2006 cu modelul Porsche RS Spyder este câ?tigat campionatul american sport prototip la categoria LMP2. În iunie 2007 a fost creat Porsche SE prin redenumirea vechii firme dr. Ing. H.C. F. Porsche AG ?i a devenit o companie de holding prin participarea lui Porsche Zwischenholding GmbH (50,1%) (care la rândul s?u a de?inut 100% din vechile Porsche AG) ?i Volkswagen AG (50,7%). În acela?i timp, noua Porsche AG a fost creat? doar pentru afacerea produc?iei de automobile. Tot în 2007 sunt lansate: 911GT2 (seria 997) ?i Cayenne GTS iar spre sfâr?itul aceluia?i an este realizat un facelift modelului Cayenne acesta beneficiind de unele îmbun?t??iri de ordin stilistic ?i tehnic iar pentru cre?terea nivelului de confort au fost introduse dot?ri noi. În iulie 2008, modelul 911 beneficiaz? de un facelift, vizibil în special la partea din spate, sunt aduse unele îmbun?t??iri la partea mecanic? ?i introduse noi dot?ri. În acela?i timp puterea motoarelor a fost majorat? ?i sunt introduse alimentarea cu injec?ie direct? iar ca op?iune o nou? transmisie PDK cu dublu ambreiaj ?i 7 trepte. În acela?i an pentru modelele Boxter/Cayman este realizat un u?or facelift ce a viaztat în special exteriorul ?i partea mecanic?. C?tre sfâr?itul anului 2008 sunt publicate primele fotografii oficiale cu un nou model din clasa de lux Panamera, fiind primul model din istoria Porsche care dispunea de caroserie cu 4 u?i. Caroseria era de tip fastback cu hayon ?i avea un design avangardist ?i aerodinamic(CX:0.30) ?i oferea la interior 4 locuri. De la debut au fost propuse dou? motoriz?ri: VR6 de 3L – 300CP (Panamera ?i Panamera 4) ?i un V8 de 4.8L- 400CP în variant? aspirat? (Panamera S ?i Panamera 4S) ?i 500-550CP în varianta supraalimentat?(Panamera Turbo, Turbo S), ambele alimentate cu injec?ie direct? (DFI) ?i cu tehnologie Vario Cam Plus. Modelul beneficia de transmisie integral? (Panamera 4, 4S ?i Turbo) ?i care era asigurat? de o cu o cutie de viteze manual? cu 6 trepte sau una automat? cu dublu ambreiaj PDK cu 7 trepte. Ca solu?ii tehnice avansate merit? men?ionate: Porsche Dynamic Chassis Control (PDCC), Porsche Active Suspension Manegement (PASM), eleronul ajustabil, sistemul Auto Start-Stop ?i podeaua plan?. În mai 2009 este lansat Cayenne D – primul model Porsche echipat cu motor diesel. Acesta avea echipat un motor de concep?ie Audi de 3L în configura?ie V6 ?i care furniza 240CP. Acela?i motor a echipat începând din 2011 ?i modelul Panamera. În august 2009, Porsche SE ?i Volkswagen AG au ajuns la un acord conform c?ruia opera?iunile de fabricare a automobilelor din cele dou? companii s? formeze începând din 2011 un grup “Integrated Automotive Group”. Managementul Volkswagen AG a fost de acord ca 50,76% din ac?iunile Volkswagen AG s? fie de?inute de Porsche SE în schimbul prelu?rii Volkswagen AG a pozi?iilor de conducere ale Porsche SE iar Volkswagen AG s? achizi?ioneze inclusiv Porsche AG. Cu ocazia Salonului Auto de la Geneva din 2010 este lansat? a doua genera?ie a modelului Cayenne care dispunea de o caroserie restilizat?, un interior cu design inspirat de la modelul Panamera, de solu?ii tehnice avansate reg?site pe modelul Panamera iar ca dot?ri de ultim? or?: LED daytime running ligths, climatizare automat? cu patru zone, sistem de naviga?ie cu recunoa?tere vocal?, sistem de asistare la parcare cu camer? video, sistem keyless f?r? cheie sau trap? panoramic? din dou? segmente cu ac?ionare electric?. Comparativ ce genera?ia precedent?, Cayenne II era cu circa 250kg mai u?or gra?ie utiliz?rii unor materiale precum aluminiul ?i magneziu pentru caroserie ?i ?asiu. Gama de motoriz?ri includea în premier? pentru un model Porsche ?i o versiune de tip hibrid echipat? cu motor pe benzin? VR6 de 3L(333CP) plus un motor electric care furniza echivalentul a 47CP. Acea?i versiune de tip hibrid a fost introdus? în 2011 ?i pe modelul Panamera. Pe lâng? aceasta au mai fost disponibile alte trei propulsoare din care dou? pe benzin? VR6 de 3.6L(300CP) ?i V8 de 4.8L în dou? variante aspirat(400-420CP) ?i turbo (500-550CP) precum ?i un turbo diesel V6 de 3L(245CP). Motoarele erau oferite în combina?ie cu o cutie de viteze manual? cu 6 trepte sau automat? Tiptronic cu 8 trepte pentru motoriz?rile mai performante. La Salonul Auto de la Frankfurt din 2011 este prezentat? a 7-a genera?ie a modelului 911 (seria 991) care dispunea de o caroserie cu dimensiuni majorate cu unele elemente realizate din aluminium având un design u?or avangardist ?i atent studiat aerodinamic (CX:27), o parte mecanic? complet nou? ?i o list? de dot?ri impresionant?. Genera?ia 991 este ?i mai u?oar? decât genera?ia 997, diferen?a fiind de circa 45 kg datorit? noului aliaj aluminiu-o?el utilizat în construc?ia suspensiei. Motoriz?rile erau de tip boxer cu 6 cilindri cu capacita?i de 3.4L (350 CP) – Carrera si 3.8L (400 CP) – Carrera S. Performan?e: vitez? maxim? 285 ?i respectiv 293 Km/h, accelera?ie 0-100 Km/h în 4.9 ?i respectiv 4.6 sec. Transmisia era asigurat? în standard de o cutie de viteze manual? în 6 trepte iar op?ional erau oferite o cutie manual? cu 7 trepte sau una automat? PDK cu dublu ambreiaj ?i 7 trepte. Pe versiunea de top Porsche 911 Carrera S este disponibil op?ional sistemul PDCC (Porsche Dynamic Chassis Control), cu bare stabilizatoare active, care reduce ruliul ?i p?streaz? un unghi optim al ro?ilor fa?? de calea de rulare, pentru o aderen?? ?i un control cât mai bune. Pentru un regim de conducere economic a fost inclus sistemul Automatic Start-Stop iar pentru un stil de conducere sportiv a fost introdu pachetul Sport Chrono. Salonul Auto de la Geneva din 2012 aduce lansarea celei de-a treia genera?ie a modelelor Boxter /Caymann(seria 981) care venea cu un design u?or avangardist ?i agresiv inspirat din cel al modelului 911(seria 991), o parte mecanic? îmbun?t??it?, cu o greutate redus? cu circa 35kg comparativ cu a doua genera?ie ?i oferea printre op?iuni: Porsche Torque Vectoring (PTV), Sport Chrono Package ?i transmisia robotizat? cu dublu ambreiaj PDK cu 7 trepte. Gama de motoriz?ri cuprindea dou? variante: de 2.7L(260CP) ?i 3.4L(300CP), ambele de tip boxer cu 6 cilindri, alimentate cu injec?ie direct?(DFI) ?i asociate cu o cutie de viteze manual? cu 6 trepte. La edi?ia din 2013 a Salonului Auto de la Geneva sunt lansate versiunile: 911Turbo, 911Turbo S ?i 911 GT3 echipate cu motorul de 3.8L twin-turbo (Turbo ?i Turbo S) ?i aspirat(GT3) care dezvoltau puteri de 520, 560 ?i respectiv 485 CP. Performan?e: viteza maxim? 315, 318 ?i respectiv 310 km/h, accelera?ia 0 – 100 km/h în 3.4, 3.1 ?i respectiv 3.5 secunde. În acela?i an modelul Panamera beneficiaz? de un facelift concretizat prin unele restiliz?ri la exterior ?i interior precum ?i unele îmbun?t??iri de ordin tehnic. În acela?i tip a fost introdus? versiunea Panamera S E-Hybrid de tip plug-in hybrid dotat? cu motorul pe benzin? turbo VR6 de 3L(333CP) plus motor electric (97CP) având baterii cu lithium-ion reânc?rcabile care asigura o autonomie cuprins? între 18 ?i 36km în modul full electric. Gama de motoriz?ri a fost îmbun?t??it? prin introducerea a dou? noi unit??i V6 de 3L, pe benzin? cu dublu turbo (420CP) ?i turbo diesel(300CP). La Salonul Auto Los Angeles din 2013 are loc lansarea modelului SUV compact Macan care avea un design exterior ?i o configura?ie interioar? inspirate din cele ale modelului Cayenne. De la lansare modelul a fost disponibil în trei versiuni: Macan S, Macan S Diesel ?i Macan Turbo. Macan S vine echipat cu un propulsor pe benzin? V6 biturbo de 3.0L(340 CP), Macan S Diesel, prime?te un motor turbodiesel V6 de 3.0L(258 CP) iar Macan Turbo are în dotare un V6 biturbo pe benzin? de 3.6L(400 CP) ?i care permite un sprint de la 0 la 100 km/h în 4.8 sec. ?i o vitez? maxim? de 266 km/h. Indiferent de versiune, Macan ofer? în standard trac?iune integral? ?i transmisie automat? cu dublu ambreiaj PDK cu 7 trepte. Cei care vor ?i mai mult de la SUV-ul lor compact Porsche pot alege de pe lista de op?ionale sistemul PTV Plus (Porsche Torque Vectoring Plus) ?i pachetul Sport Chrono. Macan poate fi echipat cu una dintre cele trei variante de suspensie disponibile: standard – cu arcuri din o?el ?i amortizoare normale, PASM (Porsche Active Suspension Management) – care combin? arcurile de o?el cu amortizoare active – ?i suspensie pneumatic?. Cu ocazia Salonului Auto de la Frankfurt din 2013 are loc lansarea modelului supersport 918 Spyder dotat cu propulsie hibrid? de tip plug-in ?i fabricat în serie limitat? de 918 unit??i. 918 Spyder dispunea de o caroserie tip targa cu dou? locuri era realizat? din CFRP (polimer ranforsat cu fibr? de carbon), ceea ce promite nu doar o foarte bun? rigiditate, ci ?i o mas? extrem de redus? de doar 1.685 kg. Propulsia modelului era asigurat? de o unitate V8 de 4.6L(608CP) amplasat? central, un motor electric(154CP) decuplabil pe puntea spate (modul hibrid) ?i un motor electric (127CP) decuplabil (modul electric) pe puntea din fa??. Transmisia era asigurat? de o cutie de viteze automat? cu dublu ambreiaj PDK cu 7 trepte iar managementul electronic al sistemului de propulsie hibrid permite 5 moduri de condus: E-Power, Hybrid, Sport Hybrid, Race Hybrid ?i Hot Lap. Suspensia beneficia de sistemul PASM (Porsche Active Suspension Management) iar puntea spate cu sistem electro-mecanic adaptiv pentru direc?ia individual? a ro?ilor din spate. Sistemul de frânare erau unul de înalt? performan?? cu recuperare adaptiv? având discuri de frân? ceramice iar direc?ia era cu servoasistare electromecanic?. Manevrabilitatea era excelent?, gra?ie sistemului PAA (Porsche Active Aerodynamic), care const? din elemente aerodinamice ajustabile ?i care permit trei moduri de condus: Race, Sport ?i E (în care eleronul, spoilerul spate ?i flapsurile sunt total închise). Performan?e: accelera?ie 0-100 km/h în 2.8 sec. ?i vitez? maxim? peste 350 km/h. La edi?ia din 2014 a Salonului Auto de la Detroit sunt lansate versiunile 911Carrera 4 ?i 911Targa, aceasta din urm? fiind o combina?ie între varianta cabrio ?i targa având un acoperi? electric ce includea roll bar-ul ?i geamul spate retractabil cu func?ie de lunet?. În iulie acela?i an este lansat? versiunea Cayenne S E-Hybrid de tip plug-in hybrid dotat? cu acela?i tip de propulsie ca Panamera S E-Hybrid. La Salonul Auto de la Geneva din 2015 are loc lansarea versiunii super sport 911 GT3 RS care beneficia la exterior de un kit aerodinamic iar la interior de scaune sport cu centuri de siguran?? cu 6 puncte ?i de inser?ii din fibr? de carbon. Motorul era tip boxer de 4L(500CP) care permitea performan?e identice cu oricare supercar: vitez? maxim? de 315 km/h ?i acc. de la 0 la 100 km/h în 3.3 sec. În acela?i an este realizat un u?or facelift modelului Cayenne care a vizat unele detalii de la exterior ?i interior iar puterea moatoarelor a fost u?or majorat?. La sfâr?itul anului 2015, Porsche SE de?inea 52.2% din Volkswagen AG care controla la rândul s?u m?rcile ?i companiile: Volkswagen, Audi, Seat, Skoda, Bentley, Bugatti, Lamborghini, Porsche AG , Ducati, VW Vehicule Comerciale, Scania, MAN, precum ?i Volkswagen Financial Services. Cu ocazia Salonului Auto de la Frankfurt din 2015 este prezentat conceptcar-ul Mission E dotat cu un sistem de propulsie 100% electric compus din dou? motoare cu baterii lithium-ion fiecare amplasat pe câte o punte, capabile s? ofere 600CP ?i s? accelereze de la 0 la 100 km/h în 3.5 secunde în timp ce autonomia maxim? se situeaz? în jurul a 500 km. Puterea celor dou? motoare este repartizat? pe toate ro?ile cu ajutorul sistemului Porsche Torque Vectoring iar direc?ia este integral?. Mission E Concept beneficiaz? de un sistem de înc?rcare special denumit Porsche Turbo Charging ?i care permite înc?rcarea bateriilor la 80% în doar 15 minute. La scurt timp de la prezentare, conducerea Porsche a anun?at c?, Mission E va intra în produc?ia de serie cu unele mici modific?ri, începând din anul 2019. În 2016 la Salonul Auto de la Geneva este lansat? a patra genera?ie a modelelor Boxter/Cayaman care reprezenta o evolu?ie a precedentei genera?ii ?i care a primit indicativul 718. Gama de motoriz?ri era compus? din propulsoare boxer cu 4 cilindri turbo cu geormetrie variabil? (VTG) care aveau capacit??i de 2 ?i 2.5L ?i dezvoltau 300 ?i respectiv 350CP. Motoarele erau oferite în combina?ie cu o cutie de viteze manual? în 6 trepte sau una automat? PDK cu dublu ambreiaj ?i 7 trepte. Printre op?iuni erau propuse în premier? sistemul infotainment PCM 4.0 ?i selectorul pentru modul de conducere Sports sau Sports Plus pozi?ionat pe volan. Performan?e: vitez? maxim? 275 – 285 km/h ?i acc. 0-100 km/h în 5.1 ?i respectiv 4 sec. În iunie 2016 are loc lansarea celei de-a doua genera?ie a modelului Panamera. Pe lâng? designul complet restilizat, motoarele, transmisia ?asiul ?i panoul de bord au fost reproiectate ?i au fost introduse noi solu?ii tehnice distinctive, precum: sistemul de direc?ie pe puntea spate, sistemul antiruliu activ ?i suspensia pneumatic? cu perne de aer cu trei camere. La exeterior, elementele precum: capota, portbagajul, plafonul ?i aripile sunt realizate integral din aluminiu, iar în spate, linia plafonului devine linia distinctiv? ?i recognoscibil? Porsche, care se reg?se?te la toate coupe-urile brandului. Interiorul dispunea de display-uri interactive ce combin? o interfa?? similar? cu cea a smartphone-urilor ?i tabletelor cu func?iile practice necesare pentru controlul ma?inii. Butoanele clasice ?i instrumentele conven?ionale au fost reduse semnificativ ca num?r, acestea fiind înlocuite cu butoane tactile ?i display-uri configurabile individual. Panamera II este diponibil în trei versiuni de motoriz?ri biturbo, cu injec?ie direct?: Panamera 4S, Panamera Turbo ?i Panamera 4S Diesel. Toate versiunile sunt echipate cu sistemul de trac?iune integral? ?i cu o nou? cutie de viteze automat? cu dublu ambreiaj(PDK) în 8 trepte. Propulsoarele oferite erau pe benzin? V6 de 3L(440CP) Panamera 4S, V8 de 4L(550CP) – Panamera Turbo ?i turbo diesel V8 de 4L(422CP). Cea mai performant? versiune, Panamera Turbo reu?ea un sprint de la 0 la 100 km/h în 3.8 sec. iar cu pachetul Sport Chrono Package în doar 3.6 sec. în timp ce viteza maxim? era de 306 km/h. Din 2017, în gama modelului sunt introduse varianta de caroserie shooting break (Sport Turismo) ?i versiunea Panamera S E-Hybrid de tip plug-in hybrid dotat? cu motorul pe benzin? biturbo V8 de 4L(550CP) plus motor electric (136CP). Producatorul Porsche a scos pe piata mai multe modele Porsche 911, Porsche Boxster, Porsche Cayenne, Porsche Macan, Porsche 718 Boxster, Porsche 718 Cayman, Porsche 718, Porsche Panamera, Porsche Cayman, Porsche Carrera fabricate intre ani 1994, 1995, 1996, 1997, 1998, 1999, 2000, 2001, 2002, 2003, 2004, 2005, 2006, 2007, 2008, 2009, 2010, 2011, 2012, 2013, 2014, 2015, 2016, 2017, 2018, 2019, 2020, 2021. Avem in stoc Parbriz Porsche 911, Parbriz Porsche Boxster, Parbriz Porsche Cayenne, Parbriz Porsche Macan, Parbriz Porsche 718 Boxster, Parbriz Porsche 718 Cayman, Parbriz Porsche 718, Parbriz Porsche Panamera, Parbriz Porsche Cayman, Parbriz Porsche Carrera fabricate intre ani 1994, 1995, 1996, 1997, 1998, 1999, 2000, 2001, 2002, 2003, 2004, 2005, 2006, 2007, 2008, 2009, 2010, 2011, 2012, 2013, 2014, 2015, 2016, 2017, 2018, 2019, 2020, 2021.

Inlocuirea (Montajul, Schimbarea) Parbrizului, Lunetei auto sau a Geamului auto se poate face in atelierul nostru, la domiciliu clientului sau in orice locatie aleasa de client in orice sector din Bucuresti Sector 1, Sector 2, Sector 3, Sector 4, Sector 5, Sector 6 si Ilfov.




Toate marcile de parbize, lunete si geamuri laterale comercializate

Marci Parbize

Toate marcile de parbize, lunete si geamuri laterale comercializate




Producatori de parbize, lunete si geamuri laterale

Producatori parbize

Producatori parbize

Prezentare video a marcii PORSCHE

Video Parbrize ieftine Bucuresti, Marci, Producatori

Ti-ai putea inchipui o masina fara geamuri? Cu siguranta nu! Chiar si masinile decapotabile au geamuri, dintr-un motiv cat se poate de simplu: pentru a oferi protectie. Atat parbrizele, cat si lunetele sau geamurile laterala ofera protectie in timpul rularii, ferindu-i pe pasageri de praf, pietre si alte pericole. Pe langa asta, un geam auto bine ales poate contribui la aerodinamica vehiculului. Oricat de bine ar fi construite insa, geamurile risca sa fie sparte. Chiar si geamurile auto ultra securizate pot ajunge sa aiba crapaturi si lovituri, in conditiile in care exista pericole la tot pasul: pietre, crengi, grindina, etc...Din fericire, inlocuirea unui geam nu este atat de dificila precum ti-ai inchipui.
Livram si montam geamuri auto direct la tine acasa
Daca ai un geam crapat sau spart, cea mai buna solutie pe care o ai la indemana este sa il inlocuiesti. In cazul in care circuli cu parbrizul crapat, spre exemplu, te expui unor riscuri inutile. Din fericire, inlocuirea parbrizului sau a celorlalte geamuri auto se face foarte usor. Tot ceea ce trebuie sa faci este sa ne contactezi ( telefonic sau pe email), sa ne spui ce masina conduci si care este geamul cu probleme si sa ne astepti. Venim la tine cu geamul potrivit, oriunde ai fi in Bucuresti sau Ilfov.
Spre deosebire de service-urile clasice, in care ti-ai repara in mod normal masina, noi oferim o serie de avantaje:
- Venim la tine acasa, in asa fel incat sa nu iti asumi riscul de a conduce cu un geam crapat;
- Avem o varietate mare de geamuri auto. Indiferent de tipul de masina pe care il conduci si de vechimea ei, avem geamul potrivit. Colaboram doar cu branduri cunoscute precum KMKI Glass, Nord Glass sau Benson si Fuyao;
- Transportul geamului il facem noi, in asa fel incat sa ne asiguram ca ajunge in cea mai buna stare la destinatie. Desi ar fi mai ieftin si mai simplu sa apelam la companii de livrari, nu vrem sa ne asumam niciun risc;
- Venim oriunde, oricand. Chiar daca nu esti acasa, putem veni si te ajutam cu montarea geamului. In felul acesta poti economisi bani si timp, pierdute in mod normal atunci cand decizi sa mergi intr-un service auto;
- Geamurile pe care le comercializam inglobeaza toate tehnologiile moderne, in asa fle incat sa iti ofere confortul de care ai nevoie. Majoritatea masinilor moderne sunt echipate cu geamuri ce au senzori de ploaie, filtre UV sau tehnologii care ajuta la dezaburire. Comercializand doar geamuri produse de branduri mari, ne asiguram ca toate aceste dotari sunt incluse.
Cand au aparut geamurile auto?
Desi pare greu de crezut, primele automobile nu aveau geamuri. Pana in 1904, soferii si pasagerii nu erau protejati de geamuri. In cel mai bun caz, acestia purtau o casca de protectie sau ochelari care sa tina la distanta praful sau eventualele pietre.
In 1904 a aparut ideea unor geamuri de protectie montat in partea frontala a vehiculului. Parbrizul a fost o inovatie extrem de importanta, deoarece oferea un urias plus de confort. Din pacate, parbrizele din prima parte a secolului trecut nu erau tocmai sigure. Realizate din sticla normala, acestea riscau sa se sparga la orice tip de soc sii reprezentau un urias pericol pentru pasageri. Nu de putine ori, cioburile parbrizelor au ranit conducatorii auto. Pe langa faptul ca era periculos, acest parbriz era si extrem de scump, ceea ce il facea destul de rar pe strazi.
Popularitatea din ce in ce mai mare a geamurilor a dus la ieftinirea acestora. Astfel, in 1930 aproape toate autovehiculele aveau parbrize si multe dintrer ele au inceput sa aiba si geamuri laterale, lunete si sa fie acoperite. Confortul a crescut in mod considerabil iar producatorii au inceput sa fie preocupati de siguranta pasagerilor. Astfel, in 1927 a aparut primul geam care nu mai producea cioburi periculoase in momentul in care se spargeam. 7 ani mai tarziu, in 1934, geamul curbat a inceput sa fie din ce in ce mai popular iar din 1960 standardele de siguranta au inceput sa fie din ce in ce mai numeroase si mai interesante.
Astazi, toate geamurile auto sunt foarte rezistente in fata socurilor iar ideea de a se sparge in cioburi periculoase este inexistenta. Parbrizele sunt laminate si sunt formate din 3 straturi, in asa fel incat sa nu se sparga, in timp ce geamurile laterale sunt prelucrate termic, in asa fel incat atunci cand se sparg sa produca mii de cioburi micute, necontondente , care sa nu reprezinte niciun pericol pentru oameni.
Poti preveni uzura geamurilor?
Cel mai adesea nu. Este imposibil sa prevezi o ploaie cu grindina sau sa te feresti de pietrele aruncate de alte vehicule pe drum. Evident, poti incerca sa iti parchezi masina in locuri in care nu exista riscul sa cada crengi, poti evita drumurile pietruite sau poti sa iti cumperi un garaj.
De asemenea, poti incerca sa eviti slabirea geamurilor:
- Curata-le frecvent de praf;
- Nu tranti usile atunci cand le inchizi;
- Ridica stergatoarele atunci cand ninge;
- Foloseste intotdeauna stergatoare de foarte buna calitate.
Daca ai o problema cu parbrizul si trebuie sa fie inlocuit, poti sta linistit. Nu este nici pe departe o problema atat de grava precum ti-ai inchipui ca este ci se rezolva intr-un timp scurt. Tot ceea ce trebuie sa faci este sa apelezi la noi.

Parbrizul, o istorie bogata, presarata cu foarte multe momente importante

Client's Says

Orice automobil trebuie sa iti poata oferi siguranta, manevrabilitate si confort. Parbrizul are un rol extrem de important in toate aceste cerinte, deoarece reuseste sa ii protejeze pe pasageri de vant, ploaie, diverse pericole de pe drum ( crengi, grindina, pietricele, etc) si temperaturi extreme. Parbrizul poate fi considerat una dintre cele mai mari inovatii auto de la aparitia vehiculelor pana astazi, deoarece a schimbat complet modul in care sunt construite si exploatate masinile.
Ideea unui parbriz a aparut la inceputul secolului XX. Pana atunci, putinele automobile care circulau pe strazi nu aveau niciun fel de protectie implementata, soferii fiind nevoiti sa poarte casti si sa se fereasca de eventualele obstacole. Este adevarat ca nici viteza pe care o atingeau masinile din trecut nu era atat de mare precum cea pe care o pot atinge masinile de astazi. Primele parbrize au fost realizate din sticla simpla. Desi erau eficiente impotriva vantului si a intemperiilor, acestea prezentau un pericol serios in momentul in care masina suferea un accident. Practic, orice soc fizic spargea parbrizul, iar cioburile ajungeau sa fie un real pericol pentru oameni. Din fericire, timpul a dat nastere unor tehnologii din ce in ce mai eficiente. Senzori moderni, parbrizele tratate la temperaturi inalte pentru a se sparge in cioburi mici, necontondente sau parbrizele realizate din mai multe straturi de geam si folii de plastic intre ele, toate au dus la obtinerea unei doze din ce in ce mai mare de confort si de siguranta. Un parbriz modern, realizat din sticla securizata, nu va fi periculos pentru pasageri, ba chiar va putea declansa airbag-urile, stergatoarele de ploaie sau luminile auto atunci cand este nevoie de ele. Sticla securizata poate rezista la zgomote, la temperaturi extreme, la emisii UV si la o multime de alte pericole.
Care sunt tehnologiile inglobate in parbrizele moderne?
- Izolare fonica cu ajutorul careia zgomotele de pe drum nu mai sunt resimtite de pasageri;
- Filtrarea emisiilor UV, in asa fel incat acestea sa nu reprezinte niciun pericol;
- Senzori care pornesc automat stergatoarele, atunci cand este nevoie de ele, care pornesc incalzirea pentru a putea dezgheta geamul pe timp de iarna, etc;
- Camere de supraveghere care ajuta in momentul parcarii.
Pe masura ce trece timpul, tehnologiile moderne sunt din ce in ce mai prezente in parbrize, ceea ce este un mare avantaj, insa poate fi si un dezavantaj financiar in momentul in care parbrizul se crapa. Din pacate, drumurile proaste, pietrele, crengile, grindina si diversi alti factori pot duce la aparitia crapaturilor in parbriz. Chiar daca un parbriz crapat nu este periculos, acesta genereaza disconfort si trebuie sa fie inlocuit. Marea problema este costul. Un parbriz cu toate tehnologiile inglobate poate sa aiba un cost considerabil.
Trocmai de aceea, am ales sa dezvoltam un magazin de parbrize prin care sa livram produse de cea mai buna calitate, la preturi optime.
Cele mai bune parbrize de pe piata si cele mai atractive preturi pe parbrize-ieftine.ro
Suntem o echipa de profesionisti care de-a lungul timpului au montat mii de parbrize. De-a lungul timpului, am dezvoltat o relatie stransa cu cei mai importanti producatori ( NordGlass, Starglass, XYG, Benson, Etc ) si am reusit sa acoperim o buna parte dintre cerintele clientilor nostri.
Oferim o gama variata de parbrize, pentru orice tip de masina. Printre avantajele pe care le oferim prin serviciul nostru se numara si urmatoarele:
- Optimizam foarte bine preturile, in asa fel incat sa ne asiguram ca avem cele mai mici preturi de pe piata;
- Livram parbrizul acolo unde este masina. Daca esti in Bucuresti, Ilfov sau imprejurimi, iti livram parbrizul pana la tine acasa. Ne ocupam personal de livrare, in asa fel incat sa ne asiguram ca parbrizul ajunge la destinatie in deplina stare;
- Montam parbrizul cu cea mai mare atentie. Asiguram serviciul de montaj cu ajutorul echipei de profesionisti care a acumulat o experienta vasta de-a lungul timpului;
- Oferim garantie pentru fiecare lucrare pe care o facem.
Iti poti proteja parbrizul impotriva crapaturilor?
Din pacate, de cele mai multe ori crapaturile apar din cauze ce nu pot fi controlate. O creanga cazuta pe parbriz, grindina, o piatra sarita pe drum sau o groapa care sa genereze vibratii puternice pot duce la inevitabila problema.
Din fericire, poti lua anumite decizii care sa scada riscul de aparitie a crapaturilor :
1. Schimba stergatoarele frecvent, in asa fel incat sa nu se toceasca. De foarte multe ori, stergatoarele tocite ajung sa zgarie parbrizul;
2. Curata geamul de praf. Praful este si el un factor important care duce la slabirea parbrizului;
3. Evita trantirea usilor. Daca trantesti usile generezi vibratii care slabesc sticla si o fac mult mai vulnerabila in fata socurilor;
4. Parcheaza masina in locuri in care nu exista riscul sa cada crengi, tencuiala sau pietre si in locuri in care riscul de accidente este minim;
5. Pe timp de iarna incearca sa ridici stergatoarele, in asa fel incat sa nu inghete si sa se lipeasca pe parbriz.
Ce trebuie sa ai in vedere atunci cand achitizionezi un parbriz?
Achizitia unui parbriz trebuie sa tina cont de cateva elemente. In primul rand, asigura-te ca este produs de un producator mare. De asemenea, asigura-te ca este echipat cu toti senzorii ( de lumina, de ploaie, filtru de polarizare, etc), cu elemente pentru etansarea si fixarea sticlei si cu fereastra pentru VIN.
Nu in ultimul rand, asigura-te ca parbrizul este montat corect, deoarece un parbriz oricat de bun, daca nu este montat corect prezinta riscuri mult mai mari de a se sparge.