Parbrize Renault Ieftine Bucuresti

Parbrize Renault ieftine

Parbrize Renault ieftine

Comercializam, livram si montam la domiciliul clientului, in Bucuresti si Ilfov o gama larga de parbrize ieftine pentru marca Renault

Renault S.A. este un produc?tor francez de autovehicule. Compania este cunoscut? pentru designul revolu?ionar, pentru numeroasele progrese tehnologice ?i pentru motoarele folosite în competi?iile sportive. În urma alian?ei cu grupul japonez Nissan, a devenit unul dintre cei mai mari constructori auto din lume. Renault Este unul dintre cele mai renumite branduri din Europa ?i, de asemenea, unul dintre cei mai vechi produc?tori de ma?ini. Groupe Renault este un produc?tor interna?ional de autoturisme, autoutilitare, precum ?i tractoare, cisterne ?i vehicule feroviare. În 2016, Renault a fost al nou?lea cel mai mare produc?tor de automobile din lume dup? volumul de produc?ie ?i RenaultNissan-Mitsubishi-Alliance este a patra cea mai mare preocupare auto din lume. Renault a fost fondat? în 1899 ca Societe Renault Freres de c?tre fra?ii Louis, Marcel ?i Fernand Renault. Louis proiectase ?i construise deja multe prototipuri, în timp ce fra?ii s?i î?i perfec?ionau abilit??ile de afaceri lucrând pentru firma textil? a tat?lui lor. A func?ionat grozav, Louis era responsabil de proiectare ?i produc?ie, iar ceilal?i doi fra?i conduceau afacerea. Prima ma?in? Renault a fost Renault Voiturette 1CV. A fost vândut? unui prieten de la p?rin?ii lor în 1898. În 1903, Renault a început s? produc? propriile sale motoare, a?a cum cump?raser? anterior de la De Dion-Bouton. Prima lor vânzare în volum a avut loc în 1905, când Societe des Automobiles de Place a cump?rat vehicule Renault AG1. Acest lucru a fost f?cut pentru a crea o flot? de taxiuri, care au fost ulterior folosite de armata francez? pentru transportul trupelor în timpul Primului R?zboi Mondial. Pân? în 1907, o parte din taxiurile din Londra ?i Paris au fost construite de Renault. Au fost, de asemenea, brandul str?in cel mai bine vândut din New York în 1907 ?i 1908. Totu?i, la acea vreme, ma?inile Renault erau cunoscute sub numele de bunuri de lux. Cele mai mici Renaults s-au vândut cu franci F3000. Acesta a fost salariul unui muncitor mediu timp de zece ani. Au început produc?ia în serie în 1905. În aceast? perioad?, Renault a decis s? se apuce de sportul cu motor ?i ?i-a f?cut un nume cu succes în primele curse de la ora? la ora? din Elve?ia. Atât Louis, cât ?i Marsilia au concurat, dar Marsilia a murit într-un accident în cursa Paris-Madrid din 1903. Louis nu a mai concurat niciodat?, dar compania a continuat s? concureze. În 1909, Louis era singurul frate r?mas dup? ce Fernand a murit de boal?. Renault a fost în curând redenumit Renault Automobile Company. În timpul primului r?zboi mondial, Renault a început s? produc? muni?ii ?i motoare pentru avioane militare. Interesant este c? primele motoare de aeronave Rolls-Royce existau unit??i V8 produse de Renault. Proiectele militare erau atât de populare încât lui Louis i s-a acordat Legiunea de Onoare pentru contribu?iile sale. Dup? r?zboi, Renault sa extins pentru a produce utilaje agricole ?i industriale. Type GP, primul tractor Renault, a fost produs din 1919 pân? în 1930 pe baza rezervorului FT. Cu toate acestea, Renault s-a luptat s? concureze cu ma?ini mai mici ?i mai accesibile, pia?a de valori a încetinit, iar for?a de munc? a încetinit cre?terea companiei. A?adar, în 1920, Louis a semnat unul dintre primele contracte de distribu?ie cu Gustave Göde. Pân? în 1930, toate modelele Renault aveau o form? distinctiv? a cap?tului frontal. Acest lucru a fost cauzat de amplasarea radiatorului în spatele motorului pentru a-i oferi un „capot din carbon”. Acest lucru s-a schimbat în 1930, când radiatorul a fost plasat în fa?? în modele. În aceast? perioad?, Renault ?i-a schimbat insigna în forma de diamant pe care o cunoa?tem ast?zi. La sfâr?itul anilor 1920 ?i pe parcursul anilor 1930, seria Renault a fost produs?. Acestea includ 6cv, 10cv, Monasix ?i Vivasix. În 1928, Renault a produs 45 de vehicule. Ma?inile mai mici au fost cele mai populare, iar cele mai mari, 809 / 18cv, au fost cele mai pu?in produse. Pia?a din Marea Britanie era important? pentru Renault, deoarece era destul de mare. Vehiculele modificate au fost trimise din Marea Britanie în America de Nord. Cu toate acestea, pân? în 1928, vânz?rile în Statele Unite erau aproape de zero din cauza disponibilit??ii concuren?ilor lor, cum ar fi Cadillac. De asemenea, Renault a continuat s? produc? motoare pentru avioane dup? primul r?zboi mondial. În anii 1930, compania a preluat produc?ia de aeronave Caudron. De asemenea, a achizi?ionat o participa?ie la Air France. Avioanele Renault Cauldron au stabilit mai multe recorduri mondiale de vitez? în anii 1930. Cam în aceea?i perioad? Citroen a dep??it Renault ca cel mai mare produc?tor auto din Fran?a. Acest lucru s-a datorat faptului c? modelele Citroen erau mai inovatoare ?i mai populare decât Renaults. Cu toate acestea, Marea Depresiune a izbucnit la mijlocul anilor 1930. În timp ce Renault a abandonat produc?ia de tractoare ?i arme, Citroen a fost declarat? în faliment ?i ulterior a fost achizi?ionat? de Michelin. Renault a recuperat apoi trofeul celui mai mare produc?tor francez de automobile. Vor men?ine aceast? pozi?ie pân? în anii 1980. Totu?i, Renault nu a fost imun la criza economic? ?i a vândut Coudron în 1936. A urmat o serie de conflicte de munc? ?i greve la Renault care s-au r?spândit în industria auto. Aceste dispute au fost încheiate, provocând pierderea locurilor de munc? peste 2000 de persoane. Dup? ce nazi?tii au luat Fran?a, Louis Renault a refuzat s? produc? tancuri pentru Germania nazist?. În schimb, a construit camioane. În martie 1932, For?ele Aeriene Britanice au lansat bombardiere la nivel sc?zut la uzina de la Billancourt, cele mai simple bombardiere din întregul r?zboi. Acest lucru a dus la pagube semnificative ?i la victime mari ale civililor. De?i au încercat s? reconstruiasc? fabrica cât mai repede posibil, americanii au mai bombardat-o de câteva ori. Dup? al doilea r?zboi mondial, fabrica s-a redeschis. Cu toate acestea, în 1936 fabrica a fost victima unor tulbur?ri politice ?i industriale violente. Acest lucru a ie?it la iveal? ca urmare a guvern?rii Frontului Popular. Violen?a ?i conspira?ia care au urmat eliber?rii Fran?ei au bântuit fabrica. Consiliul de Mini?tri a preluat fabrica sub pre?edin?ia lui de Gaulle. Era anticomunist ?i politic, Billancourt era un bastion al comunismului. Guvernul interimar l-a acuzat pe Louis Renault c? colaboreaz? cu germanii. Acest lucru a fost în era post-eliberare ?i acuza?iile extreme erau frecvente. El a fost sf?tuit s? ac?ioneze ca judec?tor ?i s-a prezentat în fa?a unui judec?tor în septembrie 1944. Împreun? cu al?i câ?iva lideri francezi ai mi?c?rii auto, a fost arestat pe 23 septembrie 1944. Abilitatea sa în gestionarea grevelor în deceniul precedent a însemnat c? nu are alia?i politici ?i nimeni nu i-a venit în ajutor. A fost trimis în închisoare ?i a murit pe 24 octombrie 1944, în a?teptarea procesului. Compania a fost na?ionalizat? dup? moartea sa, singurele fabrici expropriate definitiv de guvernul francez. Familia Renault a încercat s? inverseze na?ionalizarea, dar f?r? rezultat. În timpul r?zboiului, Louis Renault a dezvoltat în secret motorul spate 4CV. A fost lansat sub conducerea lui Pierre Lefoschot în 1946. A fost un rival puternic pentru Morris Minor ?i Volkswagen Beetle. Au fost vândute peste 500000 de exemplare, iar produc?ia a r?mas în produc?ie pân? în 1961. Renault a debutat în 2 cu modelul s?u emblematic, Renault Fregate de 4 litri cu 1951 cilindri. A urmat modelul Dauphine, care s-a vândut bine peste m?ri, inclusiv Africa ?i America de Nord. Cu toate acestea, a devenit dep??it destul de repede în compara?ie cu similar Chevrolet Corvair. Alte ma?ini produse în aceast? perioad? includ Renault 4, care concura cu Citroen 2CV, precum ?i Renault 10 ?i mai prestigiosul Renault 16. A fost un hatchback produs în 1966. Renault a avut un parteneriat comun cu Nash Motors Rambler ?i American Motors Corporation. În 1962, Renault a asamblat seturile de demontare a sedanului Rambler Classic la uzina sa din Belgia. Rambler Renault a fost o alternativ? la ma?ini Mercedes Fintail. Renault a colaborat cu American Motors, cump?rând o participa?ie de 22,5% în companie în 1979. R5 a fost primul model Renault vândut prin intermediul reprezentan?elor AMC. AMC a întâmpinat unele probleme ?i a fost la un pas de faliment. Renault a salvat AMC în numerar ?i a ajuns cu 47,5% din AMC. Rezultatul acestui parteneriat a fost marketingul auto Jeep in Europa. Au fost folosite ?i ro?i ?i scaune Renault. La urma urmei, Renault a vândut compania AMC Chrysler dup? asasinarea pre?edintelui Renault Georges Besse în 1987. Importurile Renault au încetat dup? 1989. În aceast? perioad?, Renault a înfiin?at ?i filiale cu mul?i al?i produc?tori. Aceasta a inclus Dacia în România ?i America de Sud ?i Volvo ?i Peugeot. Acestea din urm? au fost colabor?ri tehnologice ?i au condus la crearea Renault 30, Peugeot 604 ?i Volvo 260. Renault Clio a fost lansat în mai 1990. A fost primul model care a înlocuit identificatorii digitali cu pl?cu?e de identificare. A fost votat? Ma?ina european? a anului ?i a fost una dintre cele mai bine vândute ma?ini din Europa în anii '1990. El a fost întotdeauna un mare vânz?tor ?i este creditat în mare parte cu restabilirea reputa?iei Renault. Renault Clio 16V Classic Nicole Papa Commercial A doua genera?ie Clio a fost lansat? în martie 1998 ?i a fost mai rotunjit? decât predecesorul s?u. În 2001, a fost efectuat un facelift major, timp în care s-a schimbat exteriorul ?i s-a ad?ugat un motor diesel de 1,5 litri. În 2004, Clio se afla la a treia faz?, iar a patra în 2006. Avea un cap?t spate restilizat, precum ?i o specifica?ie îmbun?t??it? pentru toate modelele. Actualul Clio se afl? în etapa 2009 ?i a fost lansat în aprilie XNUMX, cu un front-end reproiectat. În 2006, a fost numit? din nou Ma?ina European? a Anului, devenind unul dintre cele trei vehicule care au primit acest titlu. Celelalte dou? au fost Volkswagen Golf ?i Opel (Vauxhall) Astra. Planurile de vânzare a ac?iunilor c?tre investitori de stat au fost anun?ate în 1994, iar pân? în 1996 Renault a fost complet privatizat?. Acest lucru a însemnat c? Renault ar putea reveni pe pie?ele din Europa de Est ?i America de Sud. În decembrie 1996, Renault a colaborat cu General Motors Europe pentru a dezvolta vehicule utilitare u?oare, începând cu a doua genera?ie Trafic. Cu toate acestea, Renault înc? c?uta un partener care s? fac? fa?? consolid?rii industriei. Alian?a Renault-Nissan a fost prima de acest gen care a implicat branduri japoneze ?i franceze. Renault a achizi?ionat ini?ial o participa?ie de 36,8% la Nissan, în timp ce Nissan a achizi?ionat la rândul s?u o participa?ie f?r? drept de vot de 15% la Renault. Renault era înc? o companie autonom?, dar a colaborat cu Nissan pentru a reduce costurile. De asemenea, au efectuat cercet?ri împreun? pe subiecte precum transportul cu emisii zero. Împreun?, Alian?a Renault-Nissan controleaz? zece m?rci, inclusiv Infiniti, Dacia, Alpine, Datsun, Lada ?i Venucia. Mitsubishi s-a al?turat Alian?ei anul acesta (2017) ?i împreun? sunt cel mai mare produc?tor mondial de vehicule electrice plug-in, cu aproape 450 de angaja?i. Împreun? vând peste 000 vehicul din 1 în întreaga lume. Renault a încheiat acorduri cu emisii zero în 2008, inclusiv în Portugalia, Danemarca ?i statele SUA Tennessee ?i Oregon. Renault Zoe a fost cel mai bine vândut vehicul complet electric din Europa în 2015, cu 18 de înmatricul?ri. Zoe a continuat s? fie cel mai bine vândut vehicul electric din Europa în prima jum?tate a anului 453. Zoe reprezint? 2016% din vânz?rile globale de vehicule electrice, Kangoo ZE 54% ?i Twizy 24%. vânz?ri. Acest lucru ne aduce cu adev?rat în prezent. Renault este extrem de popular în Europa, iar vehiculele lor electrice devin din ce în ce mai populare pe m?sur? ce tehnologia avanseaz?. Renault inten?ioneaz? s? introduc? tehnologia autovehiculelor autonome pân? în 2020, iar Next Two, bazat pe Zoe, a fost dezv?luit în februarie 2014. Renault continu? s? aib? un loc important în industria auto ?i credem c? vor continua s? o fac? pentru ceva timp. Compania Renault a scos pe piata mai multe modele Renault Kadjar, Renault Scenic, Renault Modus, Renault Laguna, Renault Trafic, Renault Espace, Renault Safrane, Renault Clio, Renault Megane, Renault Logan, Renault Alaskan, Renault 19, Renault Twizy, Renault Grand Scenic, Renault Wind, Renault Thalia, Renault Twingo, Renault Captur, Renault Grand Modus, Renault Vel Statis, Renault Zoe, Renault Koleos, Renault Latitude, Renault Master, Renault Fluence, Renault Talisman, Renault Avantime, Renault Grand Kangoo, Renault Kangoo fabricate intre ani 1994, 1995, 1996, 1997, 1998, 1999, 2000, 2001, 2002, 2003, 2004, 2005, 2006, 2007, 2008, 2009, 2010, 2011, 2012, 2013, 2014, 2015, 2016, 2017, 2018, 2019, 2020, 2021. Avem in stoc Parbriz Renault Kadjar, Parbriz Renault Scenic, Parbriz Renault Modus, Parbriz Renault Laguna, Parbriz Renault Trafic, Parbriz Renault Espace, Parbriz Renault Safrane, Parbriz Renault Clio, Parbriz Renault Megane, Parbriz Renault Logan, Parbriz Renault Alaskan, Parbriz Renault 19, Parbriz Renault Twizy, Parbriz Renault Grand Scenic, Parbriz Renault Wind, Parbriz Renault Thalia, Parbriz Renault Twingo, Parbriz Renault Captur, Parbriz Renault Grand Modus, Parbriz Renault Vel Statis, Parbriz Renault Zoe, Parbriz Renault Koleos, Parbriz Renault Latitude, Parbriz Renault Master, Parbriz Renault Fluence, Parbriz Renault Talisman, Parbriz Renault Avantime, Parbriz Renault Grand Kangoo, Parbriz Renault Kangoo fabricate intre ani 1994, 1995, 1996, 1997, 1998, 1999, 2000, 2001, 2002, 2003, 2004, 2005, 2006, 2007, 2008, 2009, 2010, 2011, 2012, 2013, 2014, 2015, 2016, 2017, 2018, 2019, 2020, 2021.

Inlocuirea (Montajul, Schimbarea) Parbrizului, Lunetei auto sau a Geamului auto se poate face in atelierul nostru, la domiciliu clientului sau in orice locatie aleasa de client in orice sector din Bucuresti Sector 1, Sector 2, Sector 3, Sector 4, Sector 5, Sector 6 si Ilfov.




Toate marcile de parbize, lunete si geamuri laterale comercializate

Marci Parbize

Toate marcile de parbize, lunete si geamuri laterale comercializate




Producatori de parbize, lunete si geamuri laterale

Producatori parbize

Producatori parbize

Prezentare video a marcii RENAULT

Video Parbrize ieftine Bucuresti, Marci, Producatori

Ti-ai putea inchipui o masina fara geamuri? Cu siguranta nu! Chiar si masinile decapotabile au geamuri, dintr-un motiv cat se poate de simplu: pentru a oferi protectie. Atat parbrizele, cat si lunetele sau geamurile laterala ofera protectie in timpul rularii, ferindu-i pe pasageri de praf, pietre si alte pericole. Pe langa asta, un geam auto bine ales poate contribui la aerodinamica vehiculului. Oricat de bine ar fi construite insa, geamurile risca sa fie sparte. Chiar si geamurile auto ultra securizate pot ajunge sa aiba crapaturi si lovituri, in conditiile in care exista pericole la tot pasul: pietre, crengi, grindina, etc...Din fericire, inlocuirea unui geam nu este atat de dificila precum ti-ai inchipui.
Livram si montam geamuri auto direct la tine acasa
Daca ai un geam crapat sau spart, cea mai buna solutie pe care o ai la indemana este sa il inlocuiesti. In cazul in care circuli cu parbrizul crapat, spre exemplu, te expui unor riscuri inutile. Din fericire, inlocuirea parbrizului sau a celorlalte geamuri auto se face foarte usor. Tot ceea ce trebuie sa faci este sa ne contactezi ( telefonic sau pe email), sa ne spui ce masina conduci si care este geamul cu probleme si sa ne astepti. Venim la tine cu geamul potrivit, oriunde ai fi in Bucuresti sau Ilfov.
Spre deosebire de service-urile clasice, in care ti-ai repara in mod normal masina, noi oferim o serie de avantaje:
- Venim la tine acasa, in asa fel incat sa nu iti asumi riscul de a conduce cu un geam crapat;
- Avem o varietate mare de geamuri auto. Indiferent de tipul de masina pe care il conduci si de vechimea ei, avem geamul potrivit. Colaboram doar cu branduri cunoscute precum KMKI Glass, Nord Glass sau Benson si Fuyao;
- Transportul geamului il facem noi, in asa fel incat sa ne asiguram ca ajunge in cea mai buna stare la destinatie. Desi ar fi mai ieftin si mai simplu sa apelam la companii de livrari, nu vrem sa ne asumam niciun risc;
- Venim oriunde, oricand. Chiar daca nu esti acasa, putem veni si te ajutam cu montarea geamului. In felul acesta poti economisi bani si timp, pierdute in mod normal atunci cand decizi sa mergi intr-un service auto;
- Geamurile pe care le comercializam inglobeaza toate tehnologiile moderne, in asa fle incat sa iti ofere confortul de care ai nevoie. Majoritatea masinilor moderne sunt echipate cu geamuri ce au senzori de ploaie, filtre UV sau tehnologii care ajuta la dezaburire. Comercializand doar geamuri produse de branduri mari, ne asiguram ca toate aceste dotari sunt incluse.
Cand au aparut geamurile auto?
Desi pare greu de crezut, primele automobile nu aveau geamuri. Pana in 1904, soferii si pasagerii nu erau protejati de geamuri. In cel mai bun caz, acestia purtau o casca de protectie sau ochelari care sa tina la distanta praful sau eventualele pietre.
In 1904 a aparut ideea unor geamuri de protectie montat in partea frontala a vehiculului. Parbrizul a fost o inovatie extrem de importanta, deoarece oferea un urias plus de confort. Din pacate, parbrizele din prima parte a secolului trecut nu erau tocmai sigure. Realizate din sticla normala, acestea riscau sa se sparga la orice tip de soc sii reprezentau un urias pericol pentru pasageri. Nu de putine ori, cioburile parbrizelor au ranit conducatorii auto. Pe langa faptul ca era periculos, acest parbriz era si extrem de scump, ceea ce il facea destul de rar pe strazi.
Popularitatea din ce in ce mai mare a geamurilor a dus la ieftinirea acestora. Astfel, in 1930 aproape toate autovehiculele aveau parbrize si multe dintrer ele au inceput sa aiba si geamuri laterale, lunete si sa fie acoperite. Confortul a crescut in mod considerabil iar producatorii au inceput sa fie preocupati de siguranta pasagerilor. Astfel, in 1927 a aparut primul geam care nu mai producea cioburi periculoase in momentul in care se spargeam. 7 ani mai tarziu, in 1934, geamul curbat a inceput sa fie din ce in ce mai popular iar din 1960 standardele de siguranta au inceput sa fie din ce in ce mai numeroase si mai interesante.
Astazi, toate geamurile auto sunt foarte rezistente in fata socurilor iar ideea de a se sparge in cioburi periculoase este inexistenta. Parbrizele sunt laminate si sunt formate din 3 straturi, in asa fel incat sa nu se sparga, in timp ce geamurile laterale sunt prelucrate termic, in asa fel incat atunci cand se sparg sa produca mii de cioburi micute, necontondente , care sa nu reprezinte niciun pericol pentru oameni.
Poti preveni uzura geamurilor?
Cel mai adesea nu. Este imposibil sa prevezi o ploaie cu grindina sau sa te feresti de pietrele aruncate de alte vehicule pe drum. Evident, poti incerca sa iti parchezi masina in locuri in care nu exista riscul sa cada crengi, poti evita drumurile pietruite sau poti sa iti cumperi un garaj.
De asemenea, poti incerca sa eviti slabirea geamurilor:
- Curata-le frecvent de praf;
- Nu tranti usile atunci cand le inchizi;
- Ridica stergatoarele atunci cand ninge;
- Foloseste intotdeauna stergatoare de foarte buna calitate.
Daca ai o problema cu parbrizul si trebuie sa fie inlocuit, poti sta linistit. Nu este nici pe departe o problema atat de grava precum ti-ai inchipui ca este ci se rezolva intr-un timp scurt. Tot ceea ce trebuie sa faci este sa apelezi la noi.

Parbrizul, o istorie bogata, presarata cu foarte multe momente importante

Client's Says

Orice automobil trebuie sa iti poata oferi siguranta, manevrabilitate si confort. Parbrizul are un rol extrem de important in toate aceste cerinte, deoarece reuseste sa ii protejeze pe pasageri de vant, ploaie, diverse pericole de pe drum ( crengi, grindina, pietricele, etc) si temperaturi extreme. Parbrizul poate fi considerat una dintre cele mai mari inovatii auto de la aparitia vehiculelor pana astazi, deoarece a schimbat complet modul in care sunt construite si exploatate masinile.
Ideea unui parbriz a aparut la inceputul secolului XX. Pana atunci, putinele automobile care circulau pe strazi nu aveau niciun fel de protectie implementata, soferii fiind nevoiti sa poarte casti si sa se fereasca de eventualele obstacole. Este adevarat ca nici viteza pe care o atingeau masinile din trecut nu era atat de mare precum cea pe care o pot atinge masinile de astazi. Primele parbrize au fost realizate din sticla simpla. Desi erau eficiente impotriva vantului si a intemperiilor, acestea prezentau un pericol serios in momentul in care masina suferea un accident. Practic, orice soc fizic spargea parbrizul, iar cioburile ajungeau sa fie un real pericol pentru oameni. Din fericire, timpul a dat nastere unor tehnologii din ce in ce mai eficiente. Senzori moderni, parbrizele tratate la temperaturi inalte pentru a se sparge in cioburi mici, necontondente sau parbrizele realizate din mai multe straturi de geam si folii de plastic intre ele, toate au dus la obtinerea unei doze din ce in ce mai mare de confort si de siguranta. Un parbriz modern, realizat din sticla securizata, nu va fi periculos pentru pasageri, ba chiar va putea declansa airbag-urile, stergatoarele de ploaie sau luminile auto atunci cand este nevoie de ele. Sticla securizata poate rezista la zgomote, la temperaturi extreme, la emisii UV si la o multime de alte pericole.
Care sunt tehnologiile inglobate in parbrizele moderne?
- Izolare fonica cu ajutorul careia zgomotele de pe drum nu mai sunt resimtite de pasageri;
- Filtrarea emisiilor UV, in asa fel incat acestea sa nu reprezinte niciun pericol;
- Senzori care pornesc automat stergatoarele, atunci cand este nevoie de ele, care pornesc incalzirea pentru a putea dezgheta geamul pe timp de iarna, etc;
- Camere de supraveghere care ajuta in momentul parcarii.
Pe masura ce trece timpul, tehnologiile moderne sunt din ce in ce mai prezente in parbrize, ceea ce este un mare avantaj, insa poate fi si un dezavantaj financiar in momentul in care parbrizul se crapa. Din pacate, drumurile proaste, pietrele, crengile, grindina si diversi alti factori pot duce la aparitia crapaturilor in parbriz. Chiar daca un parbriz crapat nu este periculos, acesta genereaza disconfort si trebuie sa fie inlocuit. Marea problema este costul. Un parbriz cu toate tehnologiile inglobate poate sa aiba un cost considerabil.
Trocmai de aceea, am ales sa dezvoltam un magazin de parbrize prin care sa livram produse de cea mai buna calitate, la preturi optime.
Cele mai bune parbrize de pe piata si cele mai atractive preturi pe parbrize-ieftine.ro
Suntem o echipa de profesionisti care de-a lungul timpului au montat mii de parbrize. De-a lungul timpului, am dezvoltat o relatie stransa cu cei mai importanti producatori ( NordGlass, Starglass, XYG, Benson, Etc ) si am reusit sa acoperim o buna parte dintre cerintele clientilor nostri.
Oferim o gama variata de parbrize, pentru orice tip de masina. Printre avantajele pe care le oferim prin serviciul nostru se numara si urmatoarele:
- Optimizam foarte bine preturile, in asa fel incat sa ne asiguram ca avem cele mai mici preturi de pe piata;
- Livram parbrizul acolo unde este masina. Daca esti in Bucuresti, Ilfov sau imprejurimi, iti livram parbrizul pana la tine acasa. Ne ocupam personal de livrare, in asa fel incat sa ne asiguram ca parbrizul ajunge la destinatie in deplina stare;
- Montam parbrizul cu cea mai mare atentie. Asiguram serviciul de montaj cu ajutorul echipei de profesionisti care a acumulat o experienta vasta de-a lungul timpului;
- Oferim garantie pentru fiecare lucrare pe care o facem.
Iti poti proteja parbrizul impotriva crapaturilor?
Din pacate, de cele mai multe ori crapaturile apar din cauze ce nu pot fi controlate. O creanga cazuta pe parbriz, grindina, o piatra sarita pe drum sau o groapa care sa genereze vibratii puternice pot duce la inevitabila problema.
Din fericire, poti lua anumite decizii care sa scada riscul de aparitie a crapaturilor :
1. Schimba stergatoarele frecvent, in asa fel incat sa nu se toceasca. De foarte multe ori, stergatoarele tocite ajung sa zgarie parbrizul;
2. Curata geamul de praf. Praful este si el un factor important care duce la slabirea parbrizului;
3. Evita trantirea usilor. Daca trantesti usile generezi vibratii care slabesc sticla si o fac mult mai vulnerabila in fata socurilor;
4. Parcheaza masina in locuri in care nu exista riscul sa cada crengi, tencuiala sau pietre si in locuri in care riscul de accidente este minim;
5. Pe timp de iarna incearca sa ridici stergatoarele, in asa fel incat sa nu inghete si sa se lipeasca pe parbriz.
Ce trebuie sa ai in vedere atunci cand achitizionezi un parbriz?
Achizitia unui parbriz trebuie sa tina cont de cateva elemente. In primul rand, asigura-te ca este produs de un producator mare. De asemenea, asigura-te ca este echipat cu toti senzorii ( de lumina, de ploaie, filtru de polarizare, etc), cu elemente pentru etansarea si fixarea sticlei si cu fereastra pentru VIN.
Nu in ultimul rand, asigura-te ca parbrizul este montat corect, deoarece un parbriz oricat de bun, daca nu este montat corect prezinta riscuri mult mai mari de a se sparge.