Parbrize Subaru Ieftine Bucuresti

Parbrize Subaru ieftine

Parbrize Subaru ieftine

Comercializam, livram si montam la domiciliul clientului, in Bucuresti si Ilfov o gama larga de parbrize ieftine pentru marca Subaru

Subaru este o divizie a concernului japonez în industria transporturilor Fuji Heavy Industries Co., Ltd. (FHI). Subaru este cunoscut în special pentru c? folose?te motoare cu pistoane dispuse pe orizontal? în majoritatea autovehiculelor ce le produce. Compania a decis s? utilizeze trac?iunea 4X4 la toate automobilele ce le comercializeaz? pe pia?a interna?ional? începând cu anul 1996. De asemenea ofer? multe versiuni de motor turbo pentru vehiculele de pasageri precum modelul Impreza WRX care este bine cunoscut în sporturile cu motor (raliu). Alte modele ce au motor turbo sunt Forester XT ?i Impreza STI. Fuji Heavy Industries, compania-mam? a Subaru, este în momentul de fa?? în parteneriat cu Toyota Motor Corporation ce de?ine 16.5% din ac?iunile FHI, General Motors a avut ac?iuni în propor?ie de 20% din Fuji Heavy din 1999 pân? în 2005. Compania a fost denumit? dup? constela?ia Pleiadele, care, în japonez? se nume?te „Subaru”, ?i se traduce în român? prin „unit”, „a aduna”, „a conduce”. Logoul companiei este reprezentat de un grup de stele. Steaua cea mare din interiorul logoului reprezint? Fuji Heavy Industries, iar celelalte reprezint? cele cinci companii ce se afl? în prezent sub conducerea FHI. Dac? vorbim în mod specific despre Subaru, atunci acesta este un brand cu o istorie bogat?. O companie inovatoare, care a deschis mai multe tehnologii care au devenit importante în domeniul ingineriei mecanice. S? vorbim despre modul în care sa dezvoltat marca japonez?, pentru care proprietarii auto din Rusia sunt atât de îndr?gosti?i de aceasta. Bazat în Japonia, marca este de?inut? de Fuji Heavy Industries (FHI), implicat? în produc?ia de autoturisme ?i camioane, precum ?i de motoare ?i componente. FHI a fost înfiin?at? în 1917 de c?tre Chikuhei Nakajima ca Laboratorul de Cercetare a Avia?iei de Avia?ie Nakajima din Prefectura Gunma. ?i în acest loc sunt localizate principalele for?e de produc?ie ale Subaru. În plus, Fuji Heavy Industries Ltd. înc? participând la industria aeronautic?, angajat? în produc?ia de echipamente industriale. Primul pre?edinte al FHI a fost Kenji Keith. Acesta este un om care a iubit masinile. El a fost deosebit de dornic de tot ce are leg?tur? cu produc?ia lor. Dragostea fierbinte a lui Kenji a fost ma?ina P-1, lansat? de companie în 1954. Pre?edintele FHI este autorul unei declara?ii care define?te atitudinea companiei fa?? de produc?ia de autoturisme: "Dac? ve?i face o ma?in?, trebuie s? o face?i perfect". Din moment ce ?ara produc?toare a Subaru este Japonia, iar oamenii din ?ara Soarelui Rising sunt în mod special îndr?gosti?i de stele, logo-ul Subaru utilizeaz? aceste simboluri ca imagine. Când a început divizia corpora?iei în mai multe departamente, a devenit necesar s? se creeze numele ?i logo-ul m?rcii auto. În primul rând, domnul Kit a fost un concurs. Dar el nu-i pl?cea niciuna dintre op?iunile propuse, îns? el însu?i credea c? "o ma?in? japonez? ar trebui s? aib? un nume japonez", trebuia s? decid? singur? aceast? întrebare. ?i Kenji Keith a f?cut-o. Subaru este numele japonez pentru un grup de stele, care se traduce ca "se apropie" sau "arat? drumul". De fapt, datorit? acestui fapt, nu a trebuit s? inventez un logo - imaginea sa conturat singur?. Doar P-1, lansat în 1954, este prima ma?in? Subaru din Japonia. Un an mai târziu, modelul a fost numit Subaru 1500. A fost un vehicul de tip pasager. Modelul P-1 a demonstrat o calitate excelent? a ?oferului ?i o manevrare perfect?. Ulterior, Subaru 360 ?i 1000 au fost create pe baza sa. Modelul "Subaru" 360 - este "ladybug", a?a cum a fost numit din cauza dimensiunii. Prima ma?in? de pasageri japonez? la pre?uri accesibile. Prin lansarea sa, Subaru a realizat un progres tehnologic, deoarece pana la cel de-al 360-lea model din Japonia nu exista nici o masina care ar putea fi lansata in productia de masa, facandu-l accesibila oamenilor. Pe baza "bug-ului" din 1961, "Subaru" (?ara de origine este Japonia) a dezvoltat Camionul Sambar. Acest model are un nivel ridicat de confort, care îndepline?te toate cerin?ele de confort pentru pasageri ?i pentru ?ofer. Din punct de vedere vizual, a fost un mini-camion cu un etaj inferior ?i un interior liber, în compara?ie cu omologii de la alte m?rci. De asemenea, este important s? men?ion?m modelul Subaru 1000, care a fost lansat în 1966. Ast?zi, conceptul s?u distinge în mare m?sur? Subaru de al?i produc?tori. Pentru prima dat?, pe acest model a fost utilizat un sistem cu trac?iune fa?? (FWD) cu un motor opus orizontal. Datorit? acestei tehnologii, ma?ina este mult mai ascultat? pe drum, deoarece FWD are un impact direct asupra manipul?rii. Modelele "Subaru" precum "Forester", "Legacy" ?i "Impreza" pot fi numite mândria adev?rat? a companiei. Epoca Legacy începe în 1989. Acest model este primul care a combinat echipamentul standard ?i motorul boxer, datorit? c?ruia ar putea concura chiar ?i cu Alfa Romeo. Eliberarea Impreza a început în 1992. Modelul a fost realizat cu patru u?i, tipuri de caroserie - sedan ?i vagon cu caracteristicile unei ma?ini sport. Impreza a avut caracteristici tehnice excelente ?i a fost echipat cu un motor turbo. Dar crossoverul Forester a debutat pu?in mai târziu, în 1997. Conceptul s?u a fost numit Cel mai bun dintre cele dou?, ceea ce înseamn? "cel mai bun dintre cei doi". "Forester" este o combina?ie de design strict ?i SUV (vehicul utilitar sportiv). În plus fa?? de "Impreza", "Legacy" ?i "Forester", "Subaru" a produs o alt? ma?in?, nu mai pu?in popular? în Rusia - BRZ. Acest model a fost dezvoltat con?tiincios cu Toyota, combinând un motor cu boxer cu trac?iune spate. ?i merit? remarcat faptul c? o astfel de asocia?ie neobi?nuit?, creat? de min?ile celor mai mari produc?tori japonezi, este incredibil de impresionant?. Dar Subaru nu se opre?te acolo. Cine ?tie, poate c? în curând o marc? de înalt? tehnologie va da lumii o ma?in? ?i mai avansat?. Impreza ?i Forester au intrat pe pia?a rus?, umbrind toate celelalte m?rci. Nivelul sporit al abilit??ilor de teren, suspensia de înalt? calitate, rezisten?a la diferite condi?ii climatice, inclusiv frigul sever, precum ?i confortul ?i confortul în timpul conducerii unui vehicul, "ascultarea" lui pe drum, ?i-au f?cut treaba. Astazi, Subaru este ales de multi soferi rusi care iubesc acest brand pentru fiabilitate, ceea ce nu se poate lauda cu fiecare producator auto. Compania Subaru a scos pe piata mai multe modele Subaru Outback, Subaru XT, Subaru Legacy, Subaru Libero, Subaru Vivio, Subaru Impreza, Subaru Trezia, Subaru Justy, Subaru Forester, Subaru Wrx, Subaru Levorg, Subaru Brz, Subaru Tribeca, Subaru XV fabricate intre ani 1994, 1995, 1996, 1997, 1998, 1999, 2000, 2001, 2002, 2003, 2004, 2005, 2006, 2007, 2008, 2009, 2010, 2011, 2012, 2013, 2014, 2015, 2016, 2017, 2018, 2019, 2020, 2021. Avem in stoc Parbriz Subaru Outback, Parbriz Subaru XT, Parbriz Subaru Legacy, Parbriz Subaru Libero, Parbriz Subaru Vivio, Parbriz Subaru Impreza, Parbriz Subaru Trezia, Parbriz Subaru Justy, Parbriz Subaru Forester, Parbriz Subaru Wrx, Parbriz Subaru Levorg, Parbriz Subaru Brz, Parbriz Subaru Tribeca, Parbriz Subaru XV fabricate intre ani 1994, 1995, 1996, 1997, 1998, 1999, 2000, 2001, 2002, 2003, 2004, 2005, 2006, 2007, 2008, 2009, 2010, 2011, 2012, 2013, 2014, 2015, 2016, 2017, 2018, 2019, 2020, 2021.

Inlocuirea (Montajul, Schimbarea) Parbrizului, Lunetei auto sau a Geamului auto se poate face in atelierul nostru, la domiciliu clientului sau in orice locatie aleasa de client in orice sector din Bucuresti Sector 1, Sector 2, Sector 3, Sector 4, Sector 5, Sector 6 si Ilfov.




Toate marcile de parbize, lunete si geamuri laterale comercializate

Marci Parbize

Toate marcile de parbize, lunete si geamuri laterale comercializate




Producatori de parbize, lunete si geamuri laterale

Producatori parbize

Producatori parbize

Prezentare video a marcii SUBARU

Video Parbrize ieftine Bucuresti, Marci, Producatori

Ti-ai putea inchipui o masina fara geamuri? Cu siguranta nu! Chiar si masinile decapotabile au geamuri, dintr-un motiv cat se poate de simplu: pentru a oferi protectie. Atat parbrizele, cat si lunetele sau geamurile laterala ofera protectie in timpul rularii, ferindu-i pe pasageri de praf, pietre si alte pericole. Pe langa asta, un geam auto bine ales poate contribui la aerodinamica vehiculului. Oricat de bine ar fi construite insa, geamurile risca sa fie sparte. Chiar si geamurile auto ultra securizate pot ajunge sa aiba crapaturi si lovituri, in conditiile in care exista pericole la tot pasul: pietre, crengi, grindina, etc...Din fericire, inlocuirea unui geam nu este atat de dificila precum ti-ai inchipui.
Livram si montam geamuri auto direct la tine acasa
Daca ai un geam crapat sau spart, cea mai buna solutie pe care o ai la indemana este sa il inlocuiesti. In cazul in care circuli cu parbrizul crapat, spre exemplu, te expui unor riscuri inutile. Din fericire, inlocuirea parbrizului sau a celorlalte geamuri auto se face foarte usor. Tot ceea ce trebuie sa faci este sa ne contactezi ( telefonic sau pe email), sa ne spui ce masina conduci si care este geamul cu probleme si sa ne astepti. Venim la tine cu geamul potrivit, oriunde ai fi in Bucuresti sau Ilfov.
Spre deosebire de service-urile clasice, in care ti-ai repara in mod normal masina, noi oferim o serie de avantaje:
- Venim la tine acasa, in asa fel incat sa nu iti asumi riscul de a conduce cu un geam crapat;
- Avem o varietate mare de geamuri auto. Indiferent de tipul de masina pe care il conduci si de vechimea ei, avem geamul potrivit. Colaboram doar cu branduri cunoscute precum KMKI Glass, Nord Glass sau Benson si Fuyao;
- Transportul geamului il facem noi, in asa fel incat sa ne asiguram ca ajunge in cea mai buna stare la destinatie. Desi ar fi mai ieftin si mai simplu sa apelam la companii de livrari, nu vrem sa ne asumam niciun risc;
- Venim oriunde, oricand. Chiar daca nu esti acasa, putem veni si te ajutam cu montarea geamului. In felul acesta poti economisi bani si timp, pierdute in mod normal atunci cand decizi sa mergi intr-un service auto;
- Geamurile pe care le comercializam inglobeaza toate tehnologiile moderne, in asa fle incat sa iti ofere confortul de care ai nevoie. Majoritatea masinilor moderne sunt echipate cu geamuri ce au senzori de ploaie, filtre UV sau tehnologii care ajuta la dezaburire. Comercializand doar geamuri produse de branduri mari, ne asiguram ca toate aceste dotari sunt incluse.
Cand au aparut geamurile auto?
Desi pare greu de crezut, primele automobile nu aveau geamuri. Pana in 1904, soferii si pasagerii nu erau protejati de geamuri. In cel mai bun caz, acestia purtau o casca de protectie sau ochelari care sa tina la distanta praful sau eventualele pietre.
In 1904 a aparut ideea unor geamuri de protectie montat in partea frontala a vehiculului. Parbrizul a fost o inovatie extrem de importanta, deoarece oferea un urias plus de confort. Din pacate, parbrizele din prima parte a secolului trecut nu erau tocmai sigure. Realizate din sticla normala, acestea riscau sa se sparga la orice tip de soc sii reprezentau un urias pericol pentru pasageri. Nu de putine ori, cioburile parbrizelor au ranit conducatorii auto. Pe langa faptul ca era periculos, acest parbriz era si extrem de scump, ceea ce il facea destul de rar pe strazi.
Popularitatea din ce in ce mai mare a geamurilor a dus la ieftinirea acestora. Astfel, in 1930 aproape toate autovehiculele aveau parbrize si multe dintrer ele au inceput sa aiba si geamuri laterale, lunete si sa fie acoperite. Confortul a crescut in mod considerabil iar producatorii au inceput sa fie preocupati de siguranta pasagerilor. Astfel, in 1927 a aparut primul geam care nu mai producea cioburi periculoase in momentul in care se spargeam. 7 ani mai tarziu, in 1934, geamul curbat a inceput sa fie din ce in ce mai popular iar din 1960 standardele de siguranta au inceput sa fie din ce in ce mai numeroase si mai interesante.
Astazi, toate geamurile auto sunt foarte rezistente in fata socurilor iar ideea de a se sparge in cioburi periculoase este inexistenta. Parbrizele sunt laminate si sunt formate din 3 straturi, in asa fel incat sa nu se sparga, in timp ce geamurile laterale sunt prelucrate termic, in asa fel incat atunci cand se sparg sa produca mii de cioburi micute, necontondente , care sa nu reprezinte niciun pericol pentru oameni.
Poti preveni uzura geamurilor?
Cel mai adesea nu. Este imposibil sa prevezi o ploaie cu grindina sau sa te feresti de pietrele aruncate de alte vehicule pe drum. Evident, poti incerca sa iti parchezi masina in locuri in care nu exista riscul sa cada crengi, poti evita drumurile pietruite sau poti sa iti cumperi un garaj.
De asemenea, poti incerca sa eviti slabirea geamurilor:
- Curata-le frecvent de praf;
- Nu tranti usile atunci cand le inchizi;
- Ridica stergatoarele atunci cand ninge;
- Foloseste intotdeauna stergatoare de foarte buna calitate.
Daca ai o problema cu parbrizul si trebuie sa fie inlocuit, poti sta linistit. Nu este nici pe departe o problema atat de grava precum ti-ai inchipui ca este ci se rezolva intr-un timp scurt. Tot ceea ce trebuie sa faci este sa apelezi la noi.

Parbrizul, o istorie bogata, presarata cu foarte multe momente importante

Client's Says

Orice automobil trebuie sa iti poata oferi siguranta, manevrabilitate si confort. Parbrizul are un rol extrem de important in toate aceste cerinte, deoarece reuseste sa ii protejeze pe pasageri de vant, ploaie, diverse pericole de pe drum ( crengi, grindina, pietricele, etc) si temperaturi extreme. Parbrizul poate fi considerat una dintre cele mai mari inovatii auto de la aparitia vehiculelor pana astazi, deoarece a schimbat complet modul in care sunt construite si exploatate masinile.
Ideea unui parbriz a aparut la inceputul secolului XX. Pana atunci, putinele automobile care circulau pe strazi nu aveau niciun fel de protectie implementata, soferii fiind nevoiti sa poarte casti si sa se fereasca de eventualele obstacole. Este adevarat ca nici viteza pe care o atingeau masinile din trecut nu era atat de mare precum cea pe care o pot atinge masinile de astazi. Primele parbrize au fost realizate din sticla simpla. Desi erau eficiente impotriva vantului si a intemperiilor, acestea prezentau un pericol serios in momentul in care masina suferea un accident. Practic, orice soc fizic spargea parbrizul, iar cioburile ajungeau sa fie un real pericol pentru oameni. Din fericire, timpul a dat nastere unor tehnologii din ce in ce mai eficiente. Senzori moderni, parbrizele tratate la temperaturi inalte pentru a se sparge in cioburi mici, necontondente sau parbrizele realizate din mai multe straturi de geam si folii de plastic intre ele, toate au dus la obtinerea unei doze din ce in ce mai mare de confort si de siguranta. Un parbriz modern, realizat din sticla securizata, nu va fi periculos pentru pasageri, ba chiar va putea declansa airbag-urile, stergatoarele de ploaie sau luminile auto atunci cand este nevoie de ele. Sticla securizata poate rezista la zgomote, la temperaturi extreme, la emisii UV si la o multime de alte pericole.
Care sunt tehnologiile inglobate in parbrizele moderne?
- Izolare fonica cu ajutorul careia zgomotele de pe drum nu mai sunt resimtite de pasageri;
- Filtrarea emisiilor UV, in asa fel incat acestea sa nu reprezinte niciun pericol;
- Senzori care pornesc automat stergatoarele, atunci cand este nevoie de ele, care pornesc incalzirea pentru a putea dezgheta geamul pe timp de iarna, etc;
- Camere de supraveghere care ajuta in momentul parcarii.
Pe masura ce trece timpul, tehnologiile moderne sunt din ce in ce mai prezente in parbrize, ceea ce este un mare avantaj, insa poate fi si un dezavantaj financiar in momentul in care parbrizul se crapa. Din pacate, drumurile proaste, pietrele, crengile, grindina si diversi alti factori pot duce la aparitia crapaturilor in parbriz. Chiar daca un parbriz crapat nu este periculos, acesta genereaza disconfort si trebuie sa fie inlocuit. Marea problema este costul. Un parbriz cu toate tehnologiile inglobate poate sa aiba un cost considerabil.
Trocmai de aceea, am ales sa dezvoltam un magazin de parbrize prin care sa livram produse de cea mai buna calitate, la preturi optime.
Cele mai bune parbrize de pe piata si cele mai atractive preturi pe parbrize-ieftine.ro
Suntem o echipa de profesionisti care de-a lungul timpului au montat mii de parbrize. De-a lungul timpului, am dezvoltat o relatie stransa cu cei mai importanti producatori ( NordGlass, Starglass, XYG, Benson, Etc ) si am reusit sa acoperim o buna parte dintre cerintele clientilor nostri.
Oferim o gama variata de parbrize, pentru orice tip de masina. Printre avantajele pe care le oferim prin serviciul nostru se numara si urmatoarele:
- Optimizam foarte bine preturile, in asa fel incat sa ne asiguram ca avem cele mai mici preturi de pe piata;
- Livram parbrizul acolo unde este masina. Daca esti in Bucuresti, Ilfov sau imprejurimi, iti livram parbrizul pana la tine acasa. Ne ocupam personal de livrare, in asa fel incat sa ne asiguram ca parbrizul ajunge la destinatie in deplina stare;
- Montam parbrizul cu cea mai mare atentie. Asiguram serviciul de montaj cu ajutorul echipei de profesionisti care a acumulat o experienta vasta de-a lungul timpului;
- Oferim garantie pentru fiecare lucrare pe care o facem.
Iti poti proteja parbrizul impotriva crapaturilor?
Din pacate, de cele mai multe ori crapaturile apar din cauze ce nu pot fi controlate. O creanga cazuta pe parbriz, grindina, o piatra sarita pe drum sau o groapa care sa genereze vibratii puternice pot duce la inevitabila problema.
Din fericire, poti lua anumite decizii care sa scada riscul de aparitie a crapaturilor :
1. Schimba stergatoarele frecvent, in asa fel incat sa nu se toceasca. De foarte multe ori, stergatoarele tocite ajung sa zgarie parbrizul;
2. Curata geamul de praf. Praful este si el un factor important care duce la slabirea parbrizului;
3. Evita trantirea usilor. Daca trantesti usile generezi vibratii care slabesc sticla si o fac mult mai vulnerabila in fata socurilor;
4. Parcheaza masina in locuri in care nu exista riscul sa cada crengi, tencuiala sau pietre si in locuri in care riscul de accidente este minim;
5. Pe timp de iarna incearca sa ridici stergatoarele, in asa fel incat sa nu inghete si sa se lipeasca pe parbriz.
Ce trebuie sa ai in vedere atunci cand achitizionezi un parbriz?
Achizitia unui parbriz trebuie sa tina cont de cateva elemente. In primul rand, asigura-te ca este produs de un producator mare. De asemenea, asigura-te ca este echipat cu toti senzorii ( de lumina, de ploaie, filtru de polarizare, etc), cu elemente pentru etansarea si fixarea sticlei si cu fereastra pentru VIN.
Nu in ultimul rand, asigura-te ca parbrizul este montat corect, deoarece un parbriz oricat de bun, daca nu este montat corect prezinta riscuri mult mai mari de a se sparge.