Parbrize Suzuki Ieftine Bucuresti

Parbrize Suzuki ieftine

Parbrize Suzuki ieftine

Comercializam, livram si montam la domiciliul clientului, in Bucuresti si Ilfov o gama larga de parbrize ieftine pentru marca Suzuki

Suzuki Motor Corporation este o companie multina?ional? japonez?, care are sediul în Minami-ku, Hamamatsu. Suzuki produce automobile, vehicule cu trac?iune pe patru ro?i, motociclete, ATV (ATV-uri), motor outboard, scaune cu rotile ?i o varietate de alte motoare mici cu ardere intern?. În 2016, Suzuki a fost al unsprezecelea cel mai mare produc?tor auto din toat? lumea. În 2016, Suzuki a fost al unsprezecelea cel mai mare produc?tor auto din toat? lumea. Suzuki are peste 45.000 de angaja?i ?i are 35 de instala?ii de produc?ie în 23 de ??ri ?i 133 distribuitori în 192 de ??ri. Volumul vânz?rilor la nivel mondial de automobile este al zecelea cel mai mare din lume, în timp ce volumul vânz?rilor interne este al treilea ca m?rime din ?ar?. Suzuki apar?ine companiei japoneze Suzuki Motor Corporation, fondat? în 1909 de Michio Suzuki. SMC-urile ini?ial nu aveau nimic de-a face cu industria auto. În aceast? perioad? de timp, angaja?ii companiei au dezvoltat ?i au produs r?zboaie de ?esut ?i numai motocicletele ?i motoretele ar putea da ideea industriei transporturilor. Apoi preocuparea a fost numit? Suzuki Loom Works. Japonia din anii 1930 a început s? aib? nevoie disperat? de autoturisme. Pe fondul acestor schimb?ri, angaja?ii companiei au început s? dezvolte o nou? ma?in? subcompact?. Pân? în 1939, muncitorii au reu?it s? creeze dou? prototipuri de ma?ini noi, dar proiectul lor nu a fost niciodat? pus în aplicare din cauza izbucnirii celui de-al doilea r?zboi mondial. Aceast? linie de lucru a trebuit suspendat?. În anii 1950, când r?zboinicele ?i-au pierdut relevan?a din cauza sfâr?itului aprovizion?rii cu bumbac din fostele ??ri ocupante, Suzuki a început s? dezvolte ?i s? produc? motociclete Suzuki Power Free. Particularitatea lor era c? erau controlate atât de un motor de ac?ionare, cât ?i de pedale. Suzuki nu s-a oprit aici ?i deja în 1954 preocuparea a fost redenumit? în Suzuki Motor Co., Ltd ?i a lansat înc? prima ma?in?. Suzuki Suzulight avea trac?iune fa?? ?i era considerat un subcompact. Cu aceast? ma?in? începe istoria acestei m?rci de automobile. Michio Suzuki, n?scut în 1887, originar din Japonia (ora?ul Hamamatsu), a fost un antreprenor major, inventator ?i fondator al Suzuki ?i, cel mai important, el însu?i a fost dezvoltator în compania sa. El a fost primul care a inventat ?i a implementat dezvoltarea primului r?zboi din lemn cu pedal?. În acel moment avea 22 de ani. Mai târziu, în 1952, din ini?iativa sa, uzinele Suzuki au început s? produc? motoare în 36 timpi care erau ata?ate bicicletelor. A?a au ap?rut primele motociclete, iar ulterior motorete. Aceste modele au adus mai mult profit din vânz?ri decât restul produc?iei. Drept urmare, compania ?i-a abandonat toate dezvolt?rile suplimentare ?i s-a concentrat pe motorete ?i începutul dezvolt?rii ma?inilor. În 1955, Suzuki Suzulight a ie?it de pe linia de asamblare pentru prima dat?. Acest eveniment a devenit semnificativ pentru pia?a auto japonez? din acea epoc?. Michio a supravegheat personal dezvoltarea ?i produc?ia vehiculelor sale, aducând o contribu?ie nepre?uit? la proiectarea ?i dezvoltarea de noi modele. Cu toate acestea, el a r?mas pre?edinte al Suzuki Motor Co., Ltd pân? la sfâr?itul anilor cincizeci. Istoria originii ?i existen?ei logo-ului Suzuki arat? cât de simplu ?i concis este s? creezi ceva grozav. Acesta este unul dintre pu?inele logo-uri care au trecut o istorie lung? ?i r?mân neschimbate. Emblema Suzuki este un „S” stilizat ?i al?turi de numele complet al companiei. Pe autoturisme, litera metalic? este ata?at? la gr?tarul radiatorului ?i nu are semn?tur?. Logo-ul în sine este realizat în dou? culori - ro?u ?i albastru. Aceste culori au propriul simbolism. Ro?u înseamn? pasiune, tradi?ie ?i integritate, în timp ce albastrul înseamn? m?re?ie ?i perfec?iune. Logo-ul a ap?rut pentru prima dat? în 1954, în 1958 a fost plasat pentru prima dat? pe o ma?in? Suzuki. De atunci, nu s-a schimbat de mai multe decenii. Primul succes al automobilului Suzuki a început cu vânzarea primelor 15 Suzulights în 1955. În 1961, construc?ia fabricii Toyokawa se încheie. Noile camionete u?oare Suzulight Carry au început s? intre pe pia?? imediat. Cu toate acestea, vânz?rile emblematice sunt înc? motociclete. Devin câ?tig?tori în cursele interna?ionale. În 1963, motocicleta Suzuki ajunge în America. Acolo a fost organizat un proiect comun, care se nume?te SUA Suzuki Motor Corp. În 1967, a fost lansat? o modificare a modelului Suzuki Fronte, urmat? imediat de camionul Carry Van în 1968 ?i SUV-ul mic Jimny în 1970. Acesta din urm? este înc? pe pia?? ast?zi. În 1978, proprietarul SMC Ltd. a devenit Osamu Suzuki - om de afaceri ?i rud? a lui Michio Suzuki însu?i, în 1979 linia Alto a fost lansat?. Compania continu? s? dezvolte ?i s? produc? motociclete, precum ?i motoare pentru b?rci cu motor ?i, mai târziu, chiar ?i vehicule de teren. Acesta este un domeniu în care echipa Suzuki face pa?i mari, inventând multe piese ?i concepte complet noi în motorsport. Acest lucru explic? faptul c? nout??ile auto sunt produse extrem de rar. Deci, urm?torul model de ma?in?, dezvoltat de Suzuki Motor Co., Cultus (Swift) deja în 1983. În 1981, a fost semnat un contract cu General Motors ?i Isuzu Motors. Aceast? alian?? a avut ca scop consolidarea în continuare a pozi?iilor pe pia?a autovehiculelor. În 1985, fabricile Suzuki au fost construite în zece ??ri din întreaga lume, iar Suzuki de la AAC. începe s? produc? nu numai autovehicule, ci ?i ma?ini. Exporturile c?tre Statele Unite cresc rapid. 1987 este lansat? linia Cultus. Preocuparea global? cre?te impulsul ingineriei mecanice. În 1988, modelul cult cu trac?iune integral? Suzuki Escudo (Vitara) a intrat pe pia?a auto. 1991 a început cu o noutate. Este lansat primul biplaza din linia Cappuccino. În acela?i timp, are loc o extindere pe teritoriul Coreei, care a început cu semnarea unui contract cu o companie de automobile. Daewoo... În 1993, pia?a s-a extins pentru a acoperi înc? trei ??ri - China, Ungaria ?i Egipt. Este lansat? o nou? modificare numit? Wagon R. În 1995, începe s? fie produs? autoturismul Baleno, iar în 1997 apare un Wagon R Wide de un litru subcompact. În urm?torii doi ani, mai sunt lansate înc? trei linii noi - Kei ?i Grand Vitara pentru export ?i Every + (van mare cu ?apte locuri). În anii 2000, preocuparea Suzuki câ?tig? avânt în produc?ia de ma?ini, face mai multe stiluri de modele existente ?i semneaz? acorduri privind produc?ia comun? de ma?ini cu gigan?i mondiali precum General Motors, Kawasaki ?i Nissan... În acest moment, compania a lansat un nou model, cea mai mare ma?in? dintre vehiculele Suzuki, XL-7, primul SUV cu ?apte locuri care a devenit cel mai bine vândut SUV. Acest model a intrat imediat pe pia?a auto american?, câ?tigând aten?ie ?i dragoste universal?. În Japonia, au intrat pe pia?? autoturismul Aerio, Aerio Sedan, Every Landy cu 7 locuri ?i mini-ma?ina MR Wagon. În total, compania a produs peste 15 modele de ma?ini Suzuki ?i a devenit lider în produc?ia ?i modernizarea motocicletelor. Suzuki a devenit un flagship pe pia?a motocicletelor. Motocicletele acestei companii sunt considerate cele mai rapide ?i, în acela?i timp, se disting prin calitatea lor ?i sunt create folosind cele mai puternice motoare moderne ?i tehnologii de produc?ie. În vremurile noastre, Suzuki a devenit cea mai mare preocupare care produce, pe lâng? ma?ini ?i motociclete, chiar ?i scaune cu rotile echipate cu un motor electric. Cifra de afaceri aproximativ? a produc?iei de ma?ini este de aproximativ 850 de unit??i pe an. Compania Suzuki a scos pe piata mai multe modele Suzuki Jimmy, Suzuki Grand Vitara, Suzuki SX4, Suzuki Alto, Suzuki Baleno, Suzuki Splash, Suzuki Swift, Suzuki Carry, Suzuki Ignis, Suzuki Kizashi, Suzuki Vitara, Suzuki Liana, Suzuki Celerio, Suzuki Samurai, Suzuki Wagon fabricate intre ani 1994, 1995, 1996, 1997, 1998, 1999, 2000, 2001, 2002, 2003, 2004, 2005, 2006, 2007, 2008, 2009, 2010, 2011, 2012, 2013, 2014, 2015, 2016, 2017, 2018, 2019, 2020, 2021. Avem in stoc Parbriz Suzuki Jimmy, Parbriz Suzuki Grand Vitara, Parbriz Suzuki SX4, Parbriz Suzuki Alto, Parbriz Suzuki Baleno, Parbriz Suzuki Splash, Parbriz Suzuki Swift, Parbriz Suzuki Carry, Parbriz Suzuki Ignis, Parbriz Suzuki Kizashi, Parbriz Suzuki Vitara, Parbriz Suzuki Liana, Parbriz Suzuki Celerio, Parbriz Suzuki Samurai, Parbriz Suzuki Wagon fabricate intre ani 1994, 1995, 1996, 1997, 1998, 1999, 2000, 2001, 2002, 2003, 2004, 2005, 2006, 2007, 2008, 2009, 2010, 2011, 2012, 2013, 2014, 2015, 2016, 2017, 2018, 2019, 2020, 2021.

Inlocuirea (Montajul, Schimbarea) Parbrizului, Lunetei auto sau a Geamului auto se poate face in atelierul nostru, la domiciliu clientului sau in orice locatie aleasa de client in orice sector din Bucuresti Sector 1, Sector 2, Sector 3, Sector 4, Sector 5, Sector 6 si Ilfov.




Toate marcile de parbize, lunete si geamuri laterale comercializate

Marci Parbize

Toate marcile de parbize, lunete si geamuri laterale comercializate




Producatori de parbize, lunete si geamuri laterale

Producatori parbize

Producatori parbize

Prezentare video a marcii SUZUKI

Video Parbrize ieftine Bucuresti, Marci, Producatori

Ti-ai putea inchipui o masina fara geamuri? Cu siguranta nu! Chiar si masinile decapotabile au geamuri, dintr-un motiv cat se poate de simplu: pentru a oferi protectie. Atat parbrizele, cat si lunetele sau geamurile laterala ofera protectie in timpul rularii, ferindu-i pe pasageri de praf, pietre si alte pericole. Pe langa asta, un geam auto bine ales poate contribui la aerodinamica vehiculului. Oricat de bine ar fi construite insa, geamurile risca sa fie sparte. Chiar si geamurile auto ultra securizate pot ajunge sa aiba crapaturi si lovituri, in conditiile in care exista pericole la tot pasul: pietre, crengi, grindina, etc...Din fericire, inlocuirea unui geam nu este atat de dificila precum ti-ai inchipui.
Livram si montam geamuri auto direct la tine acasa
Daca ai un geam crapat sau spart, cea mai buna solutie pe care o ai la indemana este sa il inlocuiesti. In cazul in care circuli cu parbrizul crapat, spre exemplu, te expui unor riscuri inutile. Din fericire, inlocuirea parbrizului sau a celorlalte geamuri auto se face foarte usor. Tot ceea ce trebuie sa faci este sa ne contactezi ( telefonic sau pe email), sa ne spui ce masina conduci si care este geamul cu probleme si sa ne astepti. Venim la tine cu geamul potrivit, oriunde ai fi in Bucuresti sau Ilfov.
Spre deosebire de service-urile clasice, in care ti-ai repara in mod normal masina, noi oferim o serie de avantaje:
- Venim la tine acasa, in asa fel incat sa nu iti asumi riscul de a conduce cu un geam crapat;
- Avem o varietate mare de geamuri auto. Indiferent de tipul de masina pe care il conduci si de vechimea ei, avem geamul potrivit. Colaboram doar cu branduri cunoscute precum KMKI Glass, Nord Glass sau Benson si Fuyao;
- Transportul geamului il facem noi, in asa fel incat sa ne asiguram ca ajunge in cea mai buna stare la destinatie. Desi ar fi mai ieftin si mai simplu sa apelam la companii de livrari, nu vrem sa ne asumam niciun risc;
- Venim oriunde, oricand. Chiar daca nu esti acasa, putem veni si te ajutam cu montarea geamului. In felul acesta poti economisi bani si timp, pierdute in mod normal atunci cand decizi sa mergi intr-un service auto;
- Geamurile pe care le comercializam inglobeaza toate tehnologiile moderne, in asa fle incat sa iti ofere confortul de care ai nevoie. Majoritatea masinilor moderne sunt echipate cu geamuri ce au senzori de ploaie, filtre UV sau tehnologii care ajuta la dezaburire. Comercializand doar geamuri produse de branduri mari, ne asiguram ca toate aceste dotari sunt incluse.
Cand au aparut geamurile auto?
Desi pare greu de crezut, primele automobile nu aveau geamuri. Pana in 1904, soferii si pasagerii nu erau protejati de geamuri. In cel mai bun caz, acestia purtau o casca de protectie sau ochelari care sa tina la distanta praful sau eventualele pietre.
In 1904 a aparut ideea unor geamuri de protectie montat in partea frontala a vehiculului. Parbrizul a fost o inovatie extrem de importanta, deoarece oferea un urias plus de confort. Din pacate, parbrizele din prima parte a secolului trecut nu erau tocmai sigure. Realizate din sticla normala, acestea riscau sa se sparga la orice tip de soc sii reprezentau un urias pericol pentru pasageri. Nu de putine ori, cioburile parbrizelor au ranit conducatorii auto. Pe langa faptul ca era periculos, acest parbriz era si extrem de scump, ceea ce il facea destul de rar pe strazi.
Popularitatea din ce in ce mai mare a geamurilor a dus la ieftinirea acestora. Astfel, in 1930 aproape toate autovehiculele aveau parbrize si multe dintrer ele au inceput sa aiba si geamuri laterale, lunete si sa fie acoperite. Confortul a crescut in mod considerabil iar producatorii au inceput sa fie preocupati de siguranta pasagerilor. Astfel, in 1927 a aparut primul geam care nu mai producea cioburi periculoase in momentul in care se spargeam. 7 ani mai tarziu, in 1934, geamul curbat a inceput sa fie din ce in ce mai popular iar din 1960 standardele de siguranta au inceput sa fie din ce in ce mai numeroase si mai interesante.
Astazi, toate geamurile auto sunt foarte rezistente in fata socurilor iar ideea de a se sparge in cioburi periculoase este inexistenta. Parbrizele sunt laminate si sunt formate din 3 straturi, in asa fel incat sa nu se sparga, in timp ce geamurile laterale sunt prelucrate termic, in asa fel incat atunci cand se sparg sa produca mii de cioburi micute, necontondente , care sa nu reprezinte niciun pericol pentru oameni.
Poti preveni uzura geamurilor?
Cel mai adesea nu. Este imposibil sa prevezi o ploaie cu grindina sau sa te feresti de pietrele aruncate de alte vehicule pe drum. Evident, poti incerca sa iti parchezi masina in locuri in care nu exista riscul sa cada crengi, poti evita drumurile pietruite sau poti sa iti cumperi un garaj.
De asemenea, poti incerca sa eviti slabirea geamurilor:
- Curata-le frecvent de praf;
- Nu tranti usile atunci cand le inchizi;
- Ridica stergatoarele atunci cand ninge;
- Foloseste intotdeauna stergatoare de foarte buna calitate.
Daca ai o problema cu parbrizul si trebuie sa fie inlocuit, poti sta linistit. Nu este nici pe departe o problema atat de grava precum ti-ai inchipui ca este ci se rezolva intr-un timp scurt. Tot ceea ce trebuie sa faci este sa apelezi la noi.

Parbrizul, o istorie bogata, presarata cu foarte multe momente importante

Client's Says

Orice automobil trebuie sa iti poata oferi siguranta, manevrabilitate si confort. Parbrizul are un rol extrem de important in toate aceste cerinte, deoarece reuseste sa ii protejeze pe pasageri de vant, ploaie, diverse pericole de pe drum ( crengi, grindina, pietricele, etc) si temperaturi extreme. Parbrizul poate fi considerat una dintre cele mai mari inovatii auto de la aparitia vehiculelor pana astazi, deoarece a schimbat complet modul in care sunt construite si exploatate masinile.
Ideea unui parbriz a aparut la inceputul secolului XX. Pana atunci, putinele automobile care circulau pe strazi nu aveau niciun fel de protectie implementata, soferii fiind nevoiti sa poarte casti si sa se fereasca de eventualele obstacole. Este adevarat ca nici viteza pe care o atingeau masinile din trecut nu era atat de mare precum cea pe care o pot atinge masinile de astazi. Primele parbrize au fost realizate din sticla simpla. Desi erau eficiente impotriva vantului si a intemperiilor, acestea prezentau un pericol serios in momentul in care masina suferea un accident. Practic, orice soc fizic spargea parbrizul, iar cioburile ajungeau sa fie un real pericol pentru oameni. Din fericire, timpul a dat nastere unor tehnologii din ce in ce mai eficiente. Senzori moderni, parbrizele tratate la temperaturi inalte pentru a se sparge in cioburi mici, necontondente sau parbrizele realizate din mai multe straturi de geam si folii de plastic intre ele, toate au dus la obtinerea unei doze din ce in ce mai mare de confort si de siguranta. Un parbriz modern, realizat din sticla securizata, nu va fi periculos pentru pasageri, ba chiar va putea declansa airbag-urile, stergatoarele de ploaie sau luminile auto atunci cand este nevoie de ele. Sticla securizata poate rezista la zgomote, la temperaturi extreme, la emisii UV si la o multime de alte pericole.
Care sunt tehnologiile inglobate in parbrizele moderne?
- Izolare fonica cu ajutorul careia zgomotele de pe drum nu mai sunt resimtite de pasageri;
- Filtrarea emisiilor UV, in asa fel incat acestea sa nu reprezinte niciun pericol;
- Senzori care pornesc automat stergatoarele, atunci cand este nevoie de ele, care pornesc incalzirea pentru a putea dezgheta geamul pe timp de iarna, etc;
- Camere de supraveghere care ajuta in momentul parcarii.
Pe masura ce trece timpul, tehnologiile moderne sunt din ce in ce mai prezente in parbrize, ceea ce este un mare avantaj, insa poate fi si un dezavantaj financiar in momentul in care parbrizul se crapa. Din pacate, drumurile proaste, pietrele, crengile, grindina si diversi alti factori pot duce la aparitia crapaturilor in parbriz. Chiar daca un parbriz crapat nu este periculos, acesta genereaza disconfort si trebuie sa fie inlocuit. Marea problema este costul. Un parbriz cu toate tehnologiile inglobate poate sa aiba un cost considerabil.
Trocmai de aceea, am ales sa dezvoltam un magazin de parbrize prin care sa livram produse de cea mai buna calitate, la preturi optime.
Cele mai bune parbrize de pe piata si cele mai atractive preturi pe parbrize-ieftine.ro
Suntem o echipa de profesionisti care de-a lungul timpului au montat mii de parbrize. De-a lungul timpului, am dezvoltat o relatie stransa cu cei mai importanti producatori ( NordGlass, Starglass, XYG, Benson, Etc ) si am reusit sa acoperim o buna parte dintre cerintele clientilor nostri.
Oferim o gama variata de parbrize, pentru orice tip de masina. Printre avantajele pe care le oferim prin serviciul nostru se numara si urmatoarele:
- Optimizam foarte bine preturile, in asa fel incat sa ne asiguram ca avem cele mai mici preturi de pe piata;
- Livram parbrizul acolo unde este masina. Daca esti in Bucuresti, Ilfov sau imprejurimi, iti livram parbrizul pana la tine acasa. Ne ocupam personal de livrare, in asa fel incat sa ne asiguram ca parbrizul ajunge la destinatie in deplina stare;
- Montam parbrizul cu cea mai mare atentie. Asiguram serviciul de montaj cu ajutorul echipei de profesionisti care a acumulat o experienta vasta de-a lungul timpului;
- Oferim garantie pentru fiecare lucrare pe care o facem.
Iti poti proteja parbrizul impotriva crapaturilor?
Din pacate, de cele mai multe ori crapaturile apar din cauze ce nu pot fi controlate. O creanga cazuta pe parbriz, grindina, o piatra sarita pe drum sau o groapa care sa genereze vibratii puternice pot duce la inevitabila problema.
Din fericire, poti lua anumite decizii care sa scada riscul de aparitie a crapaturilor :
1. Schimba stergatoarele frecvent, in asa fel incat sa nu se toceasca. De foarte multe ori, stergatoarele tocite ajung sa zgarie parbrizul;
2. Curata geamul de praf. Praful este si el un factor important care duce la slabirea parbrizului;
3. Evita trantirea usilor. Daca trantesti usile generezi vibratii care slabesc sticla si o fac mult mai vulnerabila in fata socurilor;
4. Parcheaza masina in locuri in care nu exista riscul sa cada crengi, tencuiala sau pietre si in locuri in care riscul de accidente este minim;
5. Pe timp de iarna incearca sa ridici stergatoarele, in asa fel incat sa nu inghete si sa se lipeasca pe parbriz.
Ce trebuie sa ai in vedere atunci cand achitizionezi un parbriz?
Achizitia unui parbriz trebuie sa tina cont de cateva elemente. In primul rand, asigura-te ca este produs de un producator mare. De asemenea, asigura-te ca este echipat cu toti senzorii ( de lumina, de ploaie, filtru de polarizare, etc), cu elemente pentru etansarea si fixarea sticlei si cu fereastra pentru VIN.
Nu in ultimul rand, asigura-te ca parbrizul este montat corect, deoarece un parbriz oricat de bun, daca nu este montat corect prezinta riscuri mult mai mari de a se sparge.