Parbrize Volkswagen Ieftine Bucuresti

Parbrize Volkswagen ieftine

Parbrize Volkswagen ieftine

Comercializam, livram si montam la domiciliul clientului, in Bucuresti si Ilfov o gama larga de parbrize ieftine pentru marca Volkswagen

Volkswagen este o companie constructoare de autoturisme ?i SUV-uri din Wolfsburg, Germania. Cuvântul Volkswagen înseamn? „vehicul popular” sau „al poporului”, fiind preconizat de regimul nazist ca automobil pe care s? ?i-l poat? cump?ra oricare cet??ean german. Compania VW are deviza „Aus Liebe zum Automobil” („Din dragoste pentru automobil”). Compania ?i în acela?i timp marca VW apar?in azi concernului Volkswagen Group (Volkswagen AG), ca m?rime al patrulea grup de produc?tori de automobile din lume, dup? GM, Toyota ?i Ford. În anul 2010 livr?rile Volkswagen au urcat cu 13,7 % la 7,14 milioane de automobile ?i SUV-uri, nivel record în istoria grupului[5]. Compania este al treilea mare produc?tor mondial dup? Toyota (cu 8,41 milioane de unit??i) ?i General Motors (cu 8,39 milioane de unit??i vândute). Volkswagen este un produc?tor german de automobile cu o istorie îndelungat?. Ma?inile, camioanele, microbuzele ?i diverse componente se desprind de transportoare de la fabricile de preocup?ri. În anii 30, pe pia?a auto german? erau oferite doar ma?ini de lux, scumpe. Muncitorii obi?nui?i nici nu visau la o astfel de achizi?ie. Produc?torii de automobile erau interesa?i s? produc? ma?ini pentru mase ?i luptau pentru acest segment de pia??. Ferdinand Porsche în acei ani a fost interesat nu numai de crearea de ma?ini de curse. El s-a dedicat mul?i ani proiect?rii ?i cre?rii unei ma?ini de dimensiuni compacte, potrivit? pentru oamenii obi?nui?i, familiile, lucr?torii obi?nui?i care, în acel moment, î?i permiteau o motociclet? în cel mai bun caz. ?i-a propus s? creeze un design complet nou. Nu este surprinz?tor c? cuvântul „Volkswagen” se traduce literalmente ca „ma?ina oamenilor”. Preocuparea îngrijor?rii a fost de a produce ma?ini accesibile tuturor. La începutul anilor 30, ora?ul secolului al XX-lea, Adolf Hitler i-a ordonat designerului Ferdinand Porsche s? produc? în masin? ma?ini care ar fi disponibile pentru cei mai mul?i ?i care nu ar necesita costuri de între?inere uria?e. Cu câ?iva ani înainte, Josef Ganz a creat deja mai multe proiecte cu un prototip de ma?in? subcompact?. În 20, a prezentat publicului ma?ina superioar?, în care s-a auzit prima dat? defini?ia „ma?inii oamenilor”. Adolf Hitler a l?udat noul produs ?i l-a numit pe Josef Gantz în func?ia de ?ef al noului proiect Volkswagen. Dar nazi?tii nu puteau permite unui evreu s? fie fa?a unui proiect atât de important. Au urmat tot felul de restric?ii care nu numai c? nu i-au permis lui Joseph Gantz s? conduc? îngrijorarea, ci l-au lipsit de ocazia de a produce ma?ina Superioar?. Gantz a fost nevoit s? fug? din ?ar? ?i a continuat s? lucreze pentru una dintre companiile General Motors. La crearea „ma?inii oamenilor” au contribuit ?i al?i designeri, printre care Bela Bareni, cehul Hans Ledwinka ?i germanul Edmund Rumpler. Înainte de parteneriatul cu Volkswagen, Porsche a reu?it s? creeze mai multe ma?ini mici cu motor spate pentru alte companii. Au servit drept prototipuri pentru viitorul „gândac” de renume mondial. Este imposibil s? numim un designer care este primul creator de ma?ini Volkswagen. Acesta este rezultatul muncii multor oameni, doar c? numele lor nu sunt atât de cunoscute, iar meritele lor sunt uitate. Primele ma?ini s-au numit KDF-Wagen, au început produc?ia în 1936. Acestea erau caracterizate printr-o form? rotunjit? a caroseriei, un motor r?cit cu aer ?i un motor situat în spatele ma?inii. În mai 1937, a fost creat? o companie de automobile, care ulterior a devenit cunoscut? sub numele de Volkswagenwerk GmbH. Ulterior, loca?ia fabricii Volkswagen a fost redenumit? Wolfsburg. Creatorii ?i-au stabilit obiectivul de a prezenta lumii o plant? exemplar?. S-au f?cut camere de odihn?, du?uri ?i terenuri de sport pentru angaja?i. Fabrica avea cele mai noi echipamente, dintre care unele au fost achizi?ionate în Statele Unite, despre care nem?ii au p?strat corect t?cerea. Astfel a început istoria celebrului produc?tor auto mondial, care ast?zi ocup? o ni?? important? pe pia?a auto. Mul?i dezvoltatori au luat parte la crearea m?rcii, fiecare dintre ei contribuind la crearea „ma?inii oamenilor”. În acel moment, capacitatea de a crea o ma?in? care s? fie disponibil? pentru mase era foarte important?. Acest lucru a deschis multe noi oportunit??i în viitor, datorit? acestui fapt, ast?zi aproape fiecare familie are o ma?in?. Schimbarea conceptului de produc?ie auto ?i schimbarea cursului c?tre cet??enii obi?nui?i au dat rezultate pozitive. Fiecare marc? de ma?ini are propria sa marc?. Volkswagen este cunoscut de mul?i, atât prin nume, cât ?i prin semn. Combinarea literelor „V” ?i „W” într-un cerc se asociaz? imediat cu preocuparea Volkswagen. Literele se completeaz? succint, ca ?i cum ar continua reciproc ?i formeaz? o compozi?ie integral?. Culorile logo-ului sunt, de asemenea, alese cu semnifica?ie. Albastrul este asociat cu excelen?a ?i fiabilitatea, în timp ce albul este asociat cu nobilimea ?i puritatea. Acestea sunt calit??ile pe care Volkswagen le subliniaz?. De-a lungul anilor, emblema a trecut prin multe transform?ri. În 1937, a fost, de asemenea, o combina?ie de dou? litere înconjurate de o roat? din?at? cu aripi de svastic?. Abia la sfâr?itul anilor '70 ai secolului trecut au fost f?cute schimb?ri semnificative. Atunci au fost ad?ugate mai întâi culorile albastru ?i alb, literele albe erau pe o margine albastr?. La începutul secolului 21, dezvoltatorii au decis s? fac? logo-ul tridimensional. Acest lucru a fost realizat datorit? tranzi?iilor de culoare, umbrelor ?i eviden?ierilor. S-a sim?it c? dou? litere tridimensionale sunt situate deasupra cercului albastru. Exist? controverse cu privire la cine a creat de fapt sigla Volkswagen. Ini?ial, sigla avea motive naziste ?i sem?na cu o cruce în forma sa. Ulterior, semnul a fost schimbat. Paternitatea este împ?rt??it? de Nikolai Borg ?i Franz Reimspiess. Artistul Nikolai Borg a fost îns?rcinat s? proiecteze un logo. Versiunea oficial? a companiei îl nume?te pe designerul Franz Reimspies adev?ratul creator al unuia dintre cele mai recunoscute logo-uri din lume. Aminti?i-v? c? vorbim despre o „ma?in? a oamenilor”, astfel încât dezvoltatorii au definit clar cerin?ele pentru ma?ina creat?. Ar trebui s? g?zduiasc? cinci persoane, s? accelereze pân? la o sut? de kilometri, s? nu necesite costuri mari de realimentare ?i s? fie accesibil pentru clasa de mijloc. Drept urmare, pe pia?a auto a ap?rut faimosul Volkswagen „Beetle”, care ?i-a luat numele din forma rotunjit?. Acest model este cunoscut în toat? lumea. Dup? sfâr?itul celui de-al doilea r?zboi mondial, a început produc?ia sa în mas?. În timp de r?zboi, fabrica a fost recalificat? pentru nevoile militare. Apoi s-a n?scut Volkswagen Kübelwagen. Caroseria ma?inii era deschis?, a fost instalat un motor puternic ?i nu exista un radiator în fa?? pentru a proteja ma?ina de gloan?e ?i posibile daune. În acest moment, for?a de sclavi era folosit? la fabric? ?i mul?i prizonieri lucrau acolo. În timpul r?zboiului, fabrica a fost grav avariat?, dar pân? la sfâr?itul r?zboiului s-au produs multe pentru a satisface nevoile militare. Dup? încheierea ostilit??ilor, Volkswagen a decis s?-?i ia r?mas bun de la aceast? activitate pentru totdeauna ?i s? revin? la produc?ia de ma?ini pentru oameni. Pân? la sfâr?itul anilor 50, preocuparea se concentreaz? din ce în ce mai mult pe produc?ia de modele comerciale. Microbuzul Volkswagen Type 2 a început s? se bucure de o popularitate imens?, fiind numit ?i autobuz hippie, iar fanii acestei subculturi au ales acest model. Ideea îi apar?ine lui Ben Pon, îngrijorarea a sus?inut-o ?i deja în 1949 au ap?rut primele autobuze de la Volkswagen. Acest model nu a avut o produc?ie în mas? precum „Beetle”, dar merit? ?i un statut legendar. Volkswagen nu s-a oprit aici ?i a decis s? prezinte prima sa ma?in? sport. Nivelul de trai al popula?iei a crescut ?i este timpul s? introducem Volkswagen Karmann Ghia. Caracteristicile de design ale caroseriei au influen?at pre?ul, dar acest lucru nu a împiedicat atingerea unui nivel imens de vânz?ri, publicul a acceptat cu entuziasm lansarea acestui model. Experimentele îngrijor?rii nu s-au încheiat aici ?i câ?iva ani mai târziu a fost prezentat decapotabilul Volkswagen Karmann Ghia. A?adar, preocuparea a început treptat s? dep??easc? ma?inile de familie ?i s? ofere modele mai scumpe ?i mai interesante. Crearea m?rcii a devenit un punct de cotitur? în istoria companiei Audi... Pentru aceasta, au fost achizi?ionate dou? companii cu scopul de a crea o nou? divizie. Acest lucru le-a permis s? î?i împrumute tehnologia ?i s? creeze noi modele, inclusiv Passat, Scirocco, Golf ?i Polo. Primul dintre ei a fost Volkswagen Passat, a împrumutat unele dintre elementele caroseriei ?i caracteristicile motorului de la Audi. O aten?ie special? ar trebui acordat? Volkswagen Golf, care este considerat pe bun? dreptate „bestsellerul” preocup?rii ?i a doua ma?in? cu cel mai bine vândut din lume. În anii 80, compania a avut concuren?i serio?i pe pie?ele americane ?i japoneze, care au oferit op?iuni mai accesibile ?i bugetare. Volkswagen cump?r? o alt? companie auto, care este Seat spaniol?. Din acel moment, putem vorbi în siguran?? despre imensa preocupare Volkswagen, care combin? mai multe industrii diferite ?i produce ma?ini de diferite clase. La începutul anilor 2000, modelele Volkswagen câ?tigau popularitate în întreaga lume. Modelele sunt la mare c?utare pe pia?a auto din Rusia. În acela?i timp, a ap?rut pe pia?? modelul Lupo, care a câ?tigat popularitate datorit? consumului s?u de combustibil. Pentru companie, evolu?iile în domeniul consumului economic de combustibil au fost întotdeauna relevante. Ast?zi, Grupul Volkswagen une?te multe m?rci de automobile cunoscute ?i populare din întreaga lume, inclusiv Audi, Seat, Lamborghini, Bentley, Bugatti, Scania, Škoda. Fabricile companiei sunt situate peste tot în lume, iar preocuparea este recunoscut? ca fiind cea mai mare dintre cele existente. Compania Volkswagen a scos pe piata mai multe modele Volkswagen Touran, Volkswagen Jetta, Volkswagen XL 7, Volkswagen Arteon, Volkswagen Tiguan, Volkswagen New Beetle, Volkswagen Passat, Volkswagen Crafter, Volkswagen L 80, Volkswagen Multivan, Volkswagen Scirocco, Volkswagen Constellation, Volkswagen Load Up, Volkswagen Lupo, Volkswagen Delivery, Volkswagen LT, Volkswagen Sharan, Volkswagen EOS, Volkswagen Bora, Volkswagen Phaeton, Volkswagen Touareg, Volkswagen Polo, Volkswagen Fox, Volkswagen Golf, Volkswagen CC, Volkswagen T Roc, Volkswagen Volksbus, Volkswagen Routan, Volkswagen Amarok, Volkswagen Beetle, Volkswagen Caddy, Volkswagen Kaffer, Volkswagen Transporter, Volkswagen Worker, Volkswagen Up fabricate intre ani 1994, 1995, 1996, 1997, 1998, 1999, 2000, 2001, 2002, 2003, 2004, 2005, 2006, 2007, 2008, 2009, 2010, 2011, 2012, 2013, 2014, 2015, 2016, 2017, 2018, 2019, 2020, 2021. Avem in stoc Parbriz Volkswagen Touran, Parbriz Volkswagen Jetta, Parbriz Volkswagen XL 7, Parbriz Volkswagen Arteon, Parbriz Volkswagen Tiguan, Parbriz Volkswagen New Beetle, Parbriz Volkswagen Passat, Parbriz Volkswagen Crafter, Parbriz Volkswagen L 80, Parbriz Volkswagen Multivan, Parbriz Volkswagen Scirocco, Parbriz Volkswagen Constellation, Parbriz Volkswagen Load Up, Parbriz Volkswagen Lupo, Parbriz Volkswagen Delivery, Parbriz Volkswagen LT, Parbriz Volkswagen Sharan, Parbriz Volkswagen EOS, Parbriz Volkswagen Bora, Parbriz Volkswagen Phaeton, Parbriz Volkswagen Touareg, Parbriz Volkswagen Polo, Parbriz Volkswagen Fox, Parbriz Volkswagen Golf, Parbriz Volkswagen CC, Parbriz Volkswagen T Roc, Parbriz Volkswagen Volksbus, Parbriz Volkswagen Routan, Parbriz Volkswagen Amarok, Parbriz Volkswagen Beetle, Parbriz Volkswagen Caddy, Parbriz Volkswagen Kaffer, Parbriz Volkswagen Transporter, Parbriz Volkswagen Worker, Parbriz Volkswagen Up fabricate intre ani 1994, 1995, 1996, 1997, 1998, 1999, 2000, 2001, 2002, 2003, 2004, 2005, 2006, 2007, 2008, 2009, 2010, 2011, 2012, 2013, 2014, 2015, 2016, 2017, 2018, 2019, 2020, 2021.

Inlocuirea (Montajul, Schimbarea) Parbrizului, Lunetei auto sau a Geamului auto se poate face in atelierul nostru, la domiciliu clientului sau in orice locatie aleasa de client in orice sector din Bucuresti Sector 1, Sector 2, Sector 3, Sector 4, Sector 5, Sector 6 si Ilfov.




Toate marcile de parbize, lunete si geamuri laterale comercializate

Marci Parbize

Toate marcile de parbize, lunete si geamuri laterale comercializate




Producatori de parbize, lunete si geamuri laterale

Producatori parbize

Producatori parbize

Prezentare video a marcii VOLKSWAGEN

Video Parbrize ieftine Bucuresti, Marci, Producatori

Ti-ai putea inchipui o masina fara geamuri? Cu siguranta nu! Chiar si masinile decapotabile au geamuri, dintr-un motiv cat se poate de simplu: pentru a oferi protectie. Atat parbrizele, cat si lunetele sau geamurile laterala ofera protectie in timpul rularii, ferindu-i pe pasageri de praf, pietre si alte pericole. Pe langa asta, un geam auto bine ales poate contribui la aerodinamica vehiculului. Oricat de bine ar fi construite insa, geamurile risca sa fie sparte. Chiar si geamurile auto ultra securizate pot ajunge sa aiba crapaturi si lovituri, in conditiile in care exista pericole la tot pasul: pietre, crengi, grindina, etc...Din fericire, inlocuirea unui geam nu este atat de dificila precum ti-ai inchipui.
Livram si montam geamuri auto direct la tine acasa
Daca ai un geam crapat sau spart, cea mai buna solutie pe care o ai la indemana este sa il inlocuiesti. In cazul in care circuli cu parbrizul crapat, spre exemplu, te expui unor riscuri inutile. Din fericire, inlocuirea parbrizului sau a celorlalte geamuri auto se face foarte usor. Tot ceea ce trebuie sa faci este sa ne contactezi ( telefonic sau pe email), sa ne spui ce masina conduci si care este geamul cu probleme si sa ne astepti. Venim la tine cu geamul potrivit, oriunde ai fi in Bucuresti sau Ilfov.
Spre deosebire de service-urile clasice, in care ti-ai repara in mod normal masina, noi oferim o serie de avantaje:
- Venim la tine acasa, in asa fel incat sa nu iti asumi riscul de a conduce cu un geam crapat;
- Avem o varietate mare de geamuri auto. Indiferent de tipul de masina pe care il conduci si de vechimea ei, avem geamul potrivit. Colaboram doar cu branduri cunoscute precum KMKI Glass, Nord Glass sau Benson si Fuyao;
- Transportul geamului il facem noi, in asa fel incat sa ne asiguram ca ajunge in cea mai buna stare la destinatie. Desi ar fi mai ieftin si mai simplu sa apelam la companii de livrari, nu vrem sa ne asumam niciun risc;
- Venim oriunde, oricand. Chiar daca nu esti acasa, putem veni si te ajutam cu montarea geamului. In felul acesta poti economisi bani si timp, pierdute in mod normal atunci cand decizi sa mergi intr-un service auto;
- Geamurile pe care le comercializam inglobeaza toate tehnologiile moderne, in asa fle incat sa iti ofere confortul de care ai nevoie. Majoritatea masinilor moderne sunt echipate cu geamuri ce au senzori de ploaie, filtre UV sau tehnologii care ajuta la dezaburire. Comercializand doar geamuri produse de branduri mari, ne asiguram ca toate aceste dotari sunt incluse.
Cand au aparut geamurile auto?
Desi pare greu de crezut, primele automobile nu aveau geamuri. Pana in 1904, soferii si pasagerii nu erau protejati de geamuri. In cel mai bun caz, acestia purtau o casca de protectie sau ochelari care sa tina la distanta praful sau eventualele pietre.
In 1904 a aparut ideea unor geamuri de protectie montat in partea frontala a vehiculului. Parbrizul a fost o inovatie extrem de importanta, deoarece oferea un urias plus de confort. Din pacate, parbrizele din prima parte a secolului trecut nu erau tocmai sigure. Realizate din sticla normala, acestea riscau sa se sparga la orice tip de soc sii reprezentau un urias pericol pentru pasageri. Nu de putine ori, cioburile parbrizelor au ranit conducatorii auto. Pe langa faptul ca era periculos, acest parbriz era si extrem de scump, ceea ce il facea destul de rar pe strazi.
Popularitatea din ce in ce mai mare a geamurilor a dus la ieftinirea acestora. Astfel, in 1930 aproape toate autovehiculele aveau parbrize si multe dintrer ele au inceput sa aiba si geamuri laterale, lunete si sa fie acoperite. Confortul a crescut in mod considerabil iar producatorii au inceput sa fie preocupati de siguranta pasagerilor. Astfel, in 1927 a aparut primul geam care nu mai producea cioburi periculoase in momentul in care se spargeam. 7 ani mai tarziu, in 1934, geamul curbat a inceput sa fie din ce in ce mai popular iar din 1960 standardele de siguranta au inceput sa fie din ce in ce mai numeroase si mai interesante.
Astazi, toate geamurile auto sunt foarte rezistente in fata socurilor iar ideea de a se sparge in cioburi periculoase este inexistenta. Parbrizele sunt laminate si sunt formate din 3 straturi, in asa fel incat sa nu se sparga, in timp ce geamurile laterale sunt prelucrate termic, in asa fel incat atunci cand se sparg sa produca mii de cioburi micute, necontondente , care sa nu reprezinte niciun pericol pentru oameni.
Poti preveni uzura geamurilor?
Cel mai adesea nu. Este imposibil sa prevezi o ploaie cu grindina sau sa te feresti de pietrele aruncate de alte vehicule pe drum. Evident, poti incerca sa iti parchezi masina in locuri in care nu exista riscul sa cada crengi, poti evita drumurile pietruite sau poti sa iti cumperi un garaj.
De asemenea, poti incerca sa eviti slabirea geamurilor:
- Curata-le frecvent de praf;
- Nu tranti usile atunci cand le inchizi;
- Ridica stergatoarele atunci cand ninge;
- Foloseste intotdeauna stergatoare de foarte buna calitate.
Daca ai o problema cu parbrizul si trebuie sa fie inlocuit, poti sta linistit. Nu este nici pe departe o problema atat de grava precum ti-ai inchipui ca este ci se rezolva intr-un timp scurt. Tot ceea ce trebuie sa faci este sa apelezi la noi.

Parbrizul, o istorie bogata, presarata cu foarte multe momente importante

Client's Says

Orice automobil trebuie sa iti poata oferi siguranta, manevrabilitate si confort. Parbrizul are un rol extrem de important in toate aceste cerinte, deoarece reuseste sa ii protejeze pe pasageri de vant, ploaie, diverse pericole de pe drum ( crengi, grindina, pietricele, etc) si temperaturi extreme. Parbrizul poate fi considerat una dintre cele mai mari inovatii auto de la aparitia vehiculelor pana astazi, deoarece a schimbat complet modul in care sunt construite si exploatate masinile.
Ideea unui parbriz a aparut la inceputul secolului XX. Pana atunci, putinele automobile care circulau pe strazi nu aveau niciun fel de protectie implementata, soferii fiind nevoiti sa poarte casti si sa se fereasca de eventualele obstacole. Este adevarat ca nici viteza pe care o atingeau masinile din trecut nu era atat de mare precum cea pe care o pot atinge masinile de astazi. Primele parbrize au fost realizate din sticla simpla. Desi erau eficiente impotriva vantului si a intemperiilor, acestea prezentau un pericol serios in momentul in care masina suferea un accident. Practic, orice soc fizic spargea parbrizul, iar cioburile ajungeau sa fie un real pericol pentru oameni. Din fericire, timpul a dat nastere unor tehnologii din ce in ce mai eficiente. Senzori moderni, parbrizele tratate la temperaturi inalte pentru a se sparge in cioburi mici, necontondente sau parbrizele realizate din mai multe straturi de geam si folii de plastic intre ele, toate au dus la obtinerea unei doze din ce in ce mai mare de confort si de siguranta. Un parbriz modern, realizat din sticla securizata, nu va fi periculos pentru pasageri, ba chiar va putea declansa airbag-urile, stergatoarele de ploaie sau luminile auto atunci cand este nevoie de ele. Sticla securizata poate rezista la zgomote, la temperaturi extreme, la emisii UV si la o multime de alte pericole.
Care sunt tehnologiile inglobate in parbrizele moderne?
- Izolare fonica cu ajutorul careia zgomotele de pe drum nu mai sunt resimtite de pasageri;
- Filtrarea emisiilor UV, in asa fel incat acestea sa nu reprezinte niciun pericol;
- Senzori care pornesc automat stergatoarele, atunci cand este nevoie de ele, care pornesc incalzirea pentru a putea dezgheta geamul pe timp de iarna, etc;
- Camere de supraveghere care ajuta in momentul parcarii.
Pe masura ce trece timpul, tehnologiile moderne sunt din ce in ce mai prezente in parbrize, ceea ce este un mare avantaj, insa poate fi si un dezavantaj financiar in momentul in care parbrizul se crapa. Din pacate, drumurile proaste, pietrele, crengile, grindina si diversi alti factori pot duce la aparitia crapaturilor in parbriz. Chiar daca un parbriz crapat nu este periculos, acesta genereaza disconfort si trebuie sa fie inlocuit. Marea problema este costul. Un parbriz cu toate tehnologiile inglobate poate sa aiba un cost considerabil.
Trocmai de aceea, am ales sa dezvoltam un magazin de parbrize prin care sa livram produse de cea mai buna calitate, la preturi optime.
Cele mai bune parbrize de pe piata si cele mai atractive preturi pe parbrize-ieftine.ro
Suntem o echipa de profesionisti care de-a lungul timpului au montat mii de parbrize. De-a lungul timpului, am dezvoltat o relatie stransa cu cei mai importanti producatori ( NordGlass, Starglass, XYG, Benson, Etc ) si am reusit sa acoperim o buna parte dintre cerintele clientilor nostri.
Oferim o gama variata de parbrize, pentru orice tip de masina. Printre avantajele pe care le oferim prin serviciul nostru se numara si urmatoarele:
- Optimizam foarte bine preturile, in asa fel incat sa ne asiguram ca avem cele mai mici preturi de pe piata;
- Livram parbrizul acolo unde este masina. Daca esti in Bucuresti, Ilfov sau imprejurimi, iti livram parbrizul pana la tine acasa. Ne ocupam personal de livrare, in asa fel incat sa ne asiguram ca parbrizul ajunge la destinatie in deplina stare;
- Montam parbrizul cu cea mai mare atentie. Asiguram serviciul de montaj cu ajutorul echipei de profesionisti care a acumulat o experienta vasta de-a lungul timpului;
- Oferim garantie pentru fiecare lucrare pe care o facem.
Iti poti proteja parbrizul impotriva crapaturilor?
Din pacate, de cele mai multe ori crapaturile apar din cauze ce nu pot fi controlate. O creanga cazuta pe parbriz, grindina, o piatra sarita pe drum sau o groapa care sa genereze vibratii puternice pot duce la inevitabila problema.
Din fericire, poti lua anumite decizii care sa scada riscul de aparitie a crapaturilor :
1. Schimba stergatoarele frecvent, in asa fel incat sa nu se toceasca. De foarte multe ori, stergatoarele tocite ajung sa zgarie parbrizul;
2. Curata geamul de praf. Praful este si el un factor important care duce la slabirea parbrizului;
3. Evita trantirea usilor. Daca trantesti usile generezi vibratii care slabesc sticla si o fac mult mai vulnerabila in fata socurilor;
4. Parcheaza masina in locuri in care nu exista riscul sa cada crengi, tencuiala sau pietre si in locuri in care riscul de accidente este minim;
5. Pe timp de iarna incearca sa ridici stergatoarele, in asa fel incat sa nu inghete si sa se lipeasca pe parbriz.
Ce trebuie sa ai in vedere atunci cand achitizionezi un parbriz?
Achizitia unui parbriz trebuie sa tina cont de cateva elemente. In primul rand, asigura-te ca este produs de un producator mare. De asemenea, asigura-te ca este echipat cu toti senzorii ( de lumina, de ploaie, filtru de polarizare, etc), cu elemente pentru etansarea si fixarea sticlei si cu fereastra pentru VIN.
Nu in ultimul rand, asigura-te ca parbrizul este montat corect, deoarece un parbriz oricat de bun, daca nu este montat corect prezinta riscuri mult mai mari de a se sparge.