Parbrize Volvo Ieftine Bucuresti

Parbrize Volvo ieftine

Parbrize Volvo ieftine

Comercializam, livram si montam la domiciliul clientului, in Bucuresti si Ilfov o gama larga de parbrize ieftine pentru marca Volvo

Volvo Cars este o companie produc?toare de ma?ini din Suedia fondat? pe 14 aprilie 1927 când prima ma?in?, poreclit? "Jakob", a p?r?sit por?ile fabricii din Göteborg, Suedia. Numele Volvo a fost considerat un bun trademark pentru o companie de rulmen?i ?i pentru o companie de automobile. Simbolul Volvo este un semn str?vechi pentru fier. Semnul fierului a fost folosit pentru a simboliza puterea fierului folosit pentru a construi ma?inile, Suedia este cunoscut? pentru calitatea fierului. Bara diagonal? de fier a fost folosit? în principiu pentru a fixa simbolul cercului cu s?geat? pe radiator. În anul 2010, Volvo a vândut 373.000 de unit??i la nivel mondial. În august al aceluia?i an, grupul chinez Geely a cump?rat compania Volvo cu 1,5 miliarde de dolari de la Ford. Producatorul suedez Volvo este considerat ca unul foarte bine cotat, ale carui automobile pun accentul pe siguranta si fiabilitate. Pentru a-ti creea o astfel de imagine de marca in perceptia oamenilor nu a fost usor si nici nu s-a realizat intr-un timp scurt. Ceea ce exista astazi s-a creeat de-a lungul unei istorii de 85 de ani a marcii Volvo. Proiectul unei marci producatoare de automobile ale carei autoturisme sa fie asamblate cu componente produse in Suedia a fost demarat in 25 iulie 1924 de catre inginerul Gustav Larson (1887-1968) si comerciantul Assar Gabrielsson (1891-1962). Unul dintre finantatorii proiectului celor doi a fost si producatorul de rulmenti SKF. Numele marcii cu sediul la Goteborg a fost ales VOLVO si provine de la traducerea din latina a verbului “a rula”. Inca de la inceput carecteristicile pe care cei doi fondatori au mizat au fost: pretul abordabil si fiabilitatea. Dupa testarea a 10 prototipuri in cursul anului 1926, primul automobil al marcii Volvo a iesit de pe banda de montaj din fabrica la data de 14 aprilie 1927. Acesta purta denumirea OV4 (Oppen Vagon 4) dispunea de o caroserie tip torpedo cu 4 locuri si motorizare cu 4 cilindri avand capacitatea de 1.9L si care dezvolta 28CP. Transmisia era asigurata de o cutie de viteze manuala cu 3 trepte in timp ce viteza maxima era de 60km/h.Volvo OV4 a fost primul autoturism suedez de serie si a fost produs in 302 exemplare. La sfarsitul anului 1928 este lansat un nou model denumit PV4 (PV – automobil particular) derivat din modelul OV4. Daca in primii doi ani de productie 1927-1929 au fost fabricate circa 996 de automobile, productia de vehicule utilitare si camioane a cunoscut o dezvoltare mai rapida. In anul 1929 a fost introdus in productie primul motor cu 6 cilindri. Acesta avea capacitati cuprinse intre 3 si 3.7L si furniza intre 60 si 85CP. Noile motorizari echipa noua serie de modele PV650 care erau disponibile in diverse variante de caroserie si aveau un design de inspiratie americana. Cutiile de viteze erau manuale cu 3 sau 4 trepte, sistemul de franare era in functie de model, mecanic sau hidraulic. Productia a fost sistata in 1937. In februarie 1930 este lansata o noua serie de modele TR670 derivata din seria de modele PV650 dar care dispuneau de o finisare mai luxoasa, dotari suplimentare, un ampatament majorat si dipuneau de 7 locuri la interior. Productia a fost stopata in 1937. In anul 1935 a fost lansat un model luxos PV36 denumit si Carioca. Modelul avea o caroserie tip berlina cu 4 usi avand un design avangardist si aerodinamic pentru vremea respectiva , un interior spatios, motorizare cu 6 cilindri de 3.7L(86CP), cutie de viteze manuala cu 3 trepte si suspensie fata independenta – o premiera pentru Volvo. Datorita pretului ridicat de 8500 coroane suedeze, modelul nu s-a bucurat de un mare succes comercial,fiind fabricat in doar 500 de exemplare pana in 1938. In decembrie 1936 a fost prezentat modelul PV51 care era derivat din modelul PV36. Dispunea de o caroserie de tip berlina cu 4 usi si era echipat cu motor avand 6 cilindri de 3.7L(86CP). Cutia de viteze era manuala cu 3 trepte, optional fiind oferit overdrive. Acest model a adus o crestere semnificativa a vanzarilor in perioada interbelica. Datorita succesului inregistrat cu acest model, Volvo a mai produs si alte modele si variante de caroserie derivate din acesta, productia durand pana in 1945. In 1938 este lansata o noua serie de modele denumita PV800 ca succesoare a seriei TR670. Aceastea dispuneau de o caroserie tip berlina cu 4 usi, un sasiu complet nou si motorizare cu 6 cilindri de 3.6L(90CP). Pana in 1958 au fost fabricate diferite variante de caroserie inclusiv variante militare si blindate. In septembrie 1944 a fost prezentat modelul PV444 care urma sa devina modelul de mare difuzare a marcii fiind construit in peste 200.000 exemplare. In 1955 a fost primul model Volvo comercializat in SUA. Modelul dispunea de o caroserie cu doua usi lunga de 4.43 m si al carui design era de inspiratie americana. In 1953 a fost lansata varianta de caroserie break a seriei PV444 denumita Duett. PV444 era disponibil cu motorizari cu 4 cilindri avand capacitati de 1.4 si 1.6L. Modelul s-a remarcat prin introducerea unor inovatii precum: parbrizul din sticla laminata, caroseria cu zone deformabile si in 1959(PV544 – o evolutia a modelului PV444) echiparea in premiera cu centura de siguranta cu prindere in 3 puncte. Totodata PV444 a fost primul model Volvo cu sasiu autoportant. In 1958 este realizat un face-lift, modelul fiind denumit acum PV544, acesta ramanand in productie pana in 1966. In 1947 este lansat modelul PV60, care dispunea de caroserie tip berlina cu 4 usi si 5 locuri fiind echipat cu un motor avand 6 cilindri de 3.7L(90CP). Transmisia era asigurata de o cutie manuala cu 3 trepte, optional fiind prevazuta cu overdrive. Datorita cererii reduse pe piata acesta s-a produs pana in 1950. In anul 1954 constructorul suedez a prezentat modelul roadster P1900. Avea caroseria cu doua locuri realizata din fibre sintetice si era destinat in special pentru piata americana. Datorita pretului ridicat (costa cat doua modele P444 sport) si a unei motorizari mai putin performante (motor cu 4 cilndrii de 1.4L si 70CP) nu a avut succces comercial fiind produs in doar 67 exemplare intre 1956-1957. In 1956 a fost prezentata seria P120 cunoscuta si sub numele de Amazon si care a intrat in productia de serie un an mai tirziu. Volvo P120 era echipat cu motorizari avand 4 cilindrii de 1.6; 1.8 si 2L iar transmisia era asigurata de cutii de viteze manuale cu 3 sau 4 trepte, optional overdrive sau automate in 3 trepte. Modelul s-a remarcat prin fiabilitatea ridicata si design-ul placut de inspiratie italiana care a contribuit la succesul sau comercial fiind produs pina in 1971 in 667.791 exemplare. De-a lungul carierei seria P120 a fost disponibila in variante de caroserie cu 2 si 4 usi precum si break. In 1960 constructorul suedez dorind sa-si creeze o imagine mai dinamica decit cea cu care erau obisnuiti pina atunci clientii fiedeli ai marcii, a prezentat la Salonul Auto de la Bruxelles modelul coupe P1800. Introdus in productia de serie in 1961, modelul P1800 avea un design foarte reusit semnat de italianul Pietro Frua si realizat pe o baza mecanica a modelului Amazon. Motorizarile disponibile erau cu 4 cilindrii si aveau capacitati de 1.8 si 2 L, dezvoltand 90 si respectiv 105CP. Cutiile de viteze disponibile erau manuale cu 4 trepte, optional overdrive sau automate cu 3 trepte. In ciuda performantelor medii ale motoarelor Volvo P1800 a fost ales de catre producatorul serialului TV “Sfantul” in calitate de automobil al personajului principal interpretat de actorul Roger Moore. P1800 a fost produs pana in 1973(din 1971 disponibil exclusiv cu caroserie break tip “Shooting Break”, modelul fiind denumit P1800ES) in 47.707 exemplare. In august 1966 a fost lansata o noua serie de modele denumita 140 si care a inlocuit in gama seria P120. Cu aceasta noua serie 140, constructorul suedez a inaugurat un nou stil de design mai masiv care inspira robustete si durabilitate, care s-a pastrat la majoritatea modelelor care au aparut succesiv pana la mijlocul anilor ’90. Seria 140 era disponibila cu variante de caroserie avand 2 usi (142), cu 4 usi(144) si break(145) iar motorizarile erau cu 4 cilindri si dezvoltau puteri de 85 si 115CP. Seria 140 a fost primul model Volvo cu sistem de franare cu dublu circuit avand 4 discuri. In anul lansarii a fost aleasa “masina anului” in Suedia.In 1971 si 1973 seria de modele 140 a beneficiat de face-lift fiind fabricat pana in 1974 in circa 1.2 milioane de exemplare si considerat un mare succes comercial. In 1968 constructorul suedez se lansa in premiera in clasa superioara cu modelul 164, lansat la Salonul Auto de la Paris. Acesta era echipat cu un motor cu 6 cilindrii avand capacitatea de 3L cu distributie cu arbore cu came in chiulasa si era disponibli cu caroserie tip berlina cu 4 usi. Din punct de vedere tehnic, acesta se baza pe seria 140 dar se diferentia la exterior prin partea frontala cu 4 faruri rotunde si calandru cu design modernizat si prin dotari ca: servodirectie, transmisie automata, aer conditionat etc. In 1971 Volvo a lansat o noua versiune 164E care beneficia in premiera pentru constructorul suedez de sistem de injectie. Multumita acestui sistem motorul lui 164E dezvolta 175CP fiind cel mai performant model produs de Volvo pana atunci. Pana in 1975 au fost fabricate 46.008 exemplare. Anul 1972 aduce extinderea constructorului suedez prin cumpararea a 33% din actiunile diviziei auto a constructorului olandez DAF. Tot in acelasi an Volvo prezinta prototipul VESC(Volvo Experimental Safety Car) care experimenta numeroase sisteme legate de siguranta activa si pasiva ca: bare de protectie telescopice, sistem antiblocaj pentru frane(ABS), airbag-uri. In vara anului 1974 Volvo a prezentat succesoarea seriei 140 denumita 240/260. Aceasta noua serie de modele a pus accent in special pe siguranta si avea un design inspirat din cel al prototipului VESC aparut in 1972. Motorizarile care au echipat seria 240/260 erau cu 4 cilindri cu capacitati cuprinse intre 1.8 si 2.3L(seria 240) si cu 6 cilindri de 2.6L(seria 260) iar caroseriile erau de tip coupe cu 2 usi (242;262), berlina cu 4 usi (244;264) precum si break cu 5 usi (245). Cutiile de viteze disponibile erau manuale cu 4 trepte + overdrive optional sau 5 trepte precum si automate cu 3 sau 4 trepte. Seria de modele 240/260 care a beneficiat de doua face-lift-uri majore in 1980, 1982 si 1987 s-a bucurat de un mare succes comercial mai ales in SUA fiind comercializata pina la inceputul anului 1993 in peste 2.8 milioane de exemplare.Tot in anul 1974 constuctorul suedez Volvo s-a asociat cu constructorii francezi Peugeot si Renault in vederea producerii primei generatii de motoare pe benzina cu 6 cilindri in “V” denumita PRV. Aceste motoare au echipat vreme de mai multi ani cele mai performante modele Volvo. In anul 1975 divizia auto a constructorului olandez DAF devine VOLVO CAR BV, iar modelul DAF66 produs de acesta a fost fabricat in Olanda pana in 1980 sub denumirea de Volvo 66.Modelul dispunea de doua variante de caroserie: coupe cu 2 usi si break cu 3usi si era disponibil cu doua motorizari pe benzina cu 4 cilindri de 1.1 si 1.3L. Transmisia se realiza pe rotile din fata si era asigurata de o cutie de viteze de tip Variomatic. Au fost fabricate 106.000 exemplare. In anul 1976, Volvo lanseaza o noua serie de modele cu care constructorul suedez intra in segmentul compact de piata. Era vorba de o berlina compacta (lungime 4.30m) cu 3 usi denumita 343 din care au mai derivat o varianta cu 5 usi numita 345 in anul 1979si o varianta in 3 volume cu 4 usi denumita 360 in anul 1983. De-a lungul carierei a fost echipat cu motorizari cu 4 cilindri de origine Renault avand capacitati de 1.4L; 1.7L si 1.6L diesel precum si de 2L de conceptie proprie. Cutiile de viteze erau de tip Variomatic si manuale cu 4 sau 5 trepte. Modelul a beneficiat de doua face-lift-uri in 1979 si 1983 fiind fabricat in 472.434 de exemplare in Olanda pana in 1990. In anul 1977 odata cu celebrarea a 50 de ani de la infiintarea marcii a fost prezentat un elegant coupe cu doua usi si 4 locuri denumit 262C. Derivat din seria 260, Volvo 262C a fost desenat si produs de carosierul italian Bertone. Modelul era echipat exclusiv cu un motor cu 6 cilindri in V de 2.8L(155CP) si dispunea de un echipament complet de accesorii din care faceau parte: aer conditionat, geamuri electrice, servodirectie, jante din aliaj, inchidere centralizata etc. A fost comercializat pina in 1981 in 6.622 exemplare. Anul 1979 aduce in premiera pentru Volvo montarea in serie a unei motorizari diesel. Acesta avea 6 cilindri capacitatea de 2.3L, furniza 82CP fiind dezvoltat de constructorul german Volkswagen si era montat pe seria 240. In acelasi an Volvo a semnat un parteneriat cu Renault pentru cooperare industriala, cercetare si dezvoltare. Anul 1980 a consemnat o noua premiera pentru Volvo. De aceasta data fost vorba de introducerea pe motorul de benzina a supraalimentarii turbo. Volvo 240 Turbo avea motorizare cu 4 cilindri de 2.1L si multumita supraalimentarii turbo dezvolta 155CP. Deoarece piata americana de modele din segmentul superior(de prestigiu) s-a dovedit profitabila Volvo lanseaza in februarie 1982 un nou model denumit 760. Acesta era disponibil in variante de caroserie tip berlina cu 4 usi si din 1985 tip break cu 5 usi. Motorizarile care echipau Volvo 760 erau cu 6 cilindri pe benzina de 2.8 litri si turbo diesel(in premiera pentru Volvo) de 2.4L cu acceleratie de la 0 la 100 Km/h in 13 secunde Volvo 760 GLE TD era cel mai performant automobil cu motor diesel din acea perioada. Cutiile de viteze disponibile erau manuale cu 5 trepte sau automate cu 4 trepte. In ianuarie 1984 Volvo lanseaza modelul 740. Acesta se baza tehnic si stilistic pe modelul 760 dar era echipat cu motorizari cu 4 cilindri pe benzina de 2; 2.3L turbo si cu 6 cilindri de 2.4L diesel si turbo diesel dar beneficia de un echipament de accesorii simplificat. In 1985 a fost prezentat modelul 780. Volvo 780 era un coupe de lux cu 4 locuri realizat si produs de carosierul Bertone. Motorizarile erau excusiv cu 6 cilindri pe benzina de 2.8L (155CP) si 2.4L turbo diesel(115CP) si dispunea de un pachet de accesorii complet. Tot in acel an a fost oferit optional sau standard sistemul antibolcaj pentru frane ABS si controlul tractiunii pentru modelele 740, 760 si 780. In martie 1986 a fost lansat modelul 480. Acesta a reprezentat o premiera pentru Volvo, fiind primul model cu transmisie pe rotile din fata. Volvo 480 avea o caroserie de tip coupe cu 3 usi foarte eleganta si aerodinamica (Cx : 0.32). In ciuda faptului ca avea un design spectaculos acest model miza in continuare pe valorile traditionale Volvo: securitate pasiva si fiabilitate. Au fost disponibile motoare pe benzina cu 4 cilindri pe benzina de 1.7L aspirat(109CP) sau turbo(120CP) si 2L(110CP) in timp ce cutiile de viteze erau manuale cu 5 trepte sau automate cu 4 trepte. Suspensia fata era de tip McPharson iar cea din spate cu axa rigida si bara Panhard iar sistemul de franare era prevazut cu discuri si ABS optional. S-a fabricat in Olanda de catre Volvo Car BV pina in 1995 in 80.463 de exemplare. In 1987 este realizat un face-lift major modelelor 740 si 760 fiind disponibile noi motorizari si accesorii. In anul 1988 pe baza modelului 480 a fost realizata o noua serie de modele 440/460 ca succesoare a seriei 340/360 si care se plasa pe piata auto in segmentul compact in plina ascensiune atunci. Caroseriile oferite erau tip berlina in doua volume cu 4 usi + hayon(440) si berlina in 3 volume cu 4 usi(460). Motorizarile fiind identice cu ale modelului 480. In 1990 a fost lansata o noua serie de modele 940/960 ca succesoare directa a seriei 740/760 fabricata in circa 1.2 milioane de exemplare. Volvo 940 era disponibil cu motorizari pe benzina avand 4 cilindri de 2 si 2.3L si cu 6 cilindri diesel si turbo diesel de 2.4L fiind oferit in trei variante de echipare: GL, GLT si Turbo. Volvo 960 reprezenta noul model varf de gama fiind oferit cu o noua motorizare cu 6 cilindri pe benzina de 3L in timp ce transmisia era asigurata de o cutie automata cu control electronic avand 4 trepte. Variantele de caroserie oferite erau de tip berlina cu 4 usi si break cu 5 usi. Tot acum au fost oferite in premiera optional airbagul pentru sofer si in serie centuri pretensionate pentru scaunele din fata. In 1991 a fost lansat modelul 850 ca inlocuitor a lui 240 si care era pozitionat in clasa medie-superioara. Lansarea modelului 850a reprezentat o serie de premiere pentru Volvo ca: motoare cu 5 cilindri pozitionate transversal sau transmisie pe rotile din fata pentru clasa medie superioara. Motoarele aveau distributie cu 4 supape pe cilindru,capacitati de 2 si 2.5L, dezvoltau 140 si respectiv 168CP.In standard erau oferite airbag-uri frontale si ABS. Ca premiera mondiala merita mentionat: sistem de protectie tip SIPS la impact lateral si airbaguri laterale in scaunele din fata in 1994. Modelul 850 era disponibil in variante de caroserie tip berlina cu 4 usi si din 1993 de tip break cu 5 usi. Datorita calitatilor sale Volvo 850 a obtinut numeroase premii internationale. In acelasi an statul olandez, Volvo Cars si Mitsubishi Motors Corporation s-au asociat pentru crearea unei companii tip “Joint Venture” denumita NED CAR care a inlocuit VOLVO CAR BV. La Salonul Auto de la Paris din 1992 Volvo prezinta prototipul ECC(Enviromental Concept Car). Acest prototip avea propulsie hibrida(turbina pe gaz si motor electric) si avea incorporate numeroase materiale reciclabile. In 1993 este realizat un face-lift major modelelor 440 si 460 fiind disponibile noi motorizari, sisteme de siguranta activa si pasiva precum si noi accesorii.Un an mai tarziu este randul modelelor 940 si 960 sa beneficieze de un prim face-lift. In cadrul Salonului Auto de la Frankfurt din 1995 Volvo prezenta un nou model de clasa medie denumit S40 si care inlocuia in gama seria 440/460. S40 este primul model dintr-o noua generatie cu un nume nou si un design cu forme rotunjite (in premiera pentru Volvo) inspirat din cel al prototipului ECC aparut in 1992. Noul model S40a fost dezvoltat de Volvo in parteneriat cu Mitsubishi si era fabricat in fabrica din Born(Olanda) de pe benzile careia iesea si modelul Carisma a lui Mitsubishi care avea aceiasi baza tehnica cu a modelului suedez. Volvo S40 a fost disponibil in variante de caroserie tip berlina cu 4 usi si de tip break cu 5 usi( V40) iar motoarele disponibile erau cu 4 cilindri pe benzina de 1.6L; 1.8L; 2L si 2L Turbo precum si turbo diesel de 1.8L. La Salonul Auto de la Paris din 1996 Volvo prezenta un nou model sportiv C70. Intrat in productia de serie un an mai tarziu, Volvo C70 se baza tehnic pe modelul 850, dispunea de o caroserie tip coupe cu 2 usi si 4 locuri si era disponibil exclusiv cu motoare supraalimentate cu 5 cilindri care dezvoltau puteri de 193CP si 240CP. La fel ca modelul P1800 din anii ’60 coupeul C70 a fost ales de realizatorii filmului “Sfantul” ca automobil al personajului principal interpretat de actorul Val Kilmer. Pe baza lui C70 a fost realizata si o varianta a cabrio cu 4 locuri care a fost prezentata la Salonul Auto de la Detroit din 1997. Un an mai tarziu aceasta a intrat in productia de serie si s-a bucurat de un mare succes comercial in SUA. In cursul anului 1996 a fost lansat in premiera primul model Volvo cu tractiune integrala denumit 850AWD In 1997 este realizat un prim face-lift modelului 850 care devine S70/V70 fiind disponibile noi motorizari, sisteme de siguranta activa si pasiva precum si noi accesorii. Tot in 1997, Volvo lanseaza un nou tip de model polivalent botezat V70 Cross Country. Acesta era o versiune cu garda la sol marita si transmisie integrala permanenta a breakului V70. Volvo V70 Cross Country era echipat cu un motor cu 5 cilindri de 2.5L care dezvolta 193CP si putea fi folosit in terenuri cu grad de accesibilitate medie. In mai 1998 Volvo prezenta un nou model din segmentul superior denumit S80 ca succesor al seriei 940/S/V90(o evolutie a seriei 960). Spre deosebire de S90 noul model avea transmisie pe rotile din fata si motoare cu 6 cilindri in linie amplasate transversal, aceasta reprezentand o premiera tehnica. Tot ca premiera in lumea auto a fost considerate si airbagul lateral tip cortina gonflabila, sistemul WHIPS care diminua solicitarile la nivelul gatului in cazul unei coliziuni din spate precum si telefonul mobil complet integrat cu car-kit si comanda pe volan. La inceputul anului 2000 a fost lansata si o varianta de caroserie break denumita V70 iar in vara aceluiasi an versiunea XC70 ca succesoare a lui V70 Cross Country. In februarie 1999, Ford Motor Company a achizitionat Volvo Car Corporation contra sumei de 6 miliarde $. Volvo a fost plasat la baza lui Premier Automotive Group ca punct de legatura intre marcile Ford si Jaguar. In august 2000, Volvo prezinta un nou model de clasa medie S60 ca succesor direct al modelului S70. Acesta se baza tehnic pe platforma modelului V70, iar stilistic imprumuta elemente de design de la modelul S80. Datorita formei elegante si sportive dar si a unui coeficient aerodinamic Cx : 0.28 a fost denumit “coupe cu 4 usi”. Gama de motoare era pe benzina cuprinzand trei propulsoare turbo cu puteri intre 180CP si 250CP precum si doua aspirate de 140CP si 170CP. Un an mai tarziu a aparut primul motor diesel modern de conceptie Volvo care a fost montat la inceput pe modelul S60. Acesta avea 5 cilindri, capacitatea de 2.4L si dezvota 163CP. In septembrie 2002, Volvo lanseaza im premiera un model de clasa SUV denumit XC90. Conceput mai ales pentru piata americana acesta dispune de transmisie integrala si era disponibil cu 3 motorizari dintre care doua pe benzina: unul cu 5 cilindri de 2.5L si unul de 6 cilindri de 2.9L (ambele turbo) precum si un turbodiesel de 2.4L. Printre sistemele de siguranta inovative prezente pe XC90 se numara: ROPS(protectie la rasturnare), DSC (reglarea dinamica la rulare) si DSTC(tractiune controlata). In toamna lui 2003, Volvo prezinta o noua genaratie a modelului S40. Noul Volvo S40 dispune de o baza mecanica studiata in colaborare cu Ford. Motoarele disponibile sunt: pe benzina cu 4 si 5 cilindri avand capacitati intre 1.8L si 2.5L iar ca diesel cu 4 cilindri avand capacitati de 1.6L si 2L. Designul noului model imprumuta elemente de stil de la modelele S60 si S80. Ca si generatia precedenta este oferit in doua variante de caroserie: berlina cu 4 usi(S40) si break cu 5 usi(V50).Tot in 2003 este prezentata versiunea sportva a modelului S60, denumita S60 R, al carui motor de 2.5L turbo dezvolta 296CP, permitea o viteza maxima de 260km/h si o acceleratie 0-100km/h in 5.7 sec., fiind cel mai performant model Volvo de serie din toate timpurile. Transmisie era integrala si era asigurata de o cutie manuala cu 6 trepte sau optional de una automata cu 5 trepte. In 2004,constructorul suedez echipeaza in premiera pe un model in istoria Volvo un motor cu 8 cilindri in “V”. Acesta echipa modelul XC90, era de conceptie Volvo dar produs de catre constructorul japonez Yamaha avand capacitatea de 4.4L si dezvolta 315CP. In 2005, Volvo prezinta o noua generatie a cabrioletului C70. Spre deosebire de modelul precedent care era un cabriolet clasic cu soft top de aceasta data este vorba de un cabriolet cu hard top din trei parti pliabil in potbagaj avand actionare electrica. Volvo C70 este oferit cu trei motorizari pe bezina cu 5 cilindri: 2.4L(140CP); 2.4L(170CP) si 2.5L Turbo(220CP). Volvo C70 a fost desenat de Pininfarina si se produce in Italia de catre aceasi firma. Tot in 2005 sunt prezentate si disponibile initial pentru Suedia o noua versiune denumita E85 flexifuel pentru modelul S40/V50, care foloseste drept combustibil bioetanolu, acestea urmau sa fie disponibile din 2007 si pe alte tari europene. In anul 2006, la Salonul Auto de la Geneva, este prezentata o noua genaratie a modelului varf de gama S80. Realizat pe o platforma tehnica studiata impreuna cu Ford, noul Volvo S80era echipat in premiera cu o motorizare “V8”. Pe langa motorizarea “V8” de 4.4L mai sunt disponibile alte 3 motorizari: pe benzina cu 5 cilindrii de 2.5L Turbo si cu 6 cilindrii de 3.2L precum si un turbodiesel de 2.4L.Tot in 2006 la Salonul Auto de la Paris este prezentat un nou model de clasa compacta denumit C30. Realizat pe baza modelului S40 de la care imprumuta si motorizarile. Volvo C30 dispunea de o caroserie cu 3 usi si 4 locuri avand un design elegant si in acelasi timp sportiv. In anul 2007 a fost lansata varianta de caroserie break a modeleului S80 denumita V70 iar in vara aceluiasi an versiunea polivalenta XC70. La Salonul Auto de la Geneva din 2008 este lansat un model SUV de clasa medie denumit XC60. Realizat pe o platforma dezvoltata cu Ford noul model era disponibil cu motorizari pe benzina cu 6 cilindri de 2L turbo, 3L turbo si 3.2L precum si turbo diesel cu 5 cilindri de 2 si 2.5L in timp ce transmisia se realiza pe rotile din fata sau integral si era asigurata de o cutie de viteze manuala cu 6 trepte sau automata cu 6 trepte. Este oferit un nou sistem “City Safety” de evitare a coliziunilor de la viteze mici (30km/h) fiind oferit în echiparea de serie. La 28 martie 2010, Ford Motor Company vinde compania Volvo Cars catre concernul chinez Zhejiang Geely Holding Group contra sumei de 1.8 miliarde $. Cu ocazia Salonului Auto de la Geneva din 2010 este lansata o noua generatie a modeleui S60. Inca de la lansare, noua generatie a surprins prin design-ul spectaculos, tehnologia avansata a motoarelor precum si noile sisteme de siguranta activa si pasiva.Motoarele disponibile erau pe benzina cu 4 cilindri de 1.6L, cu 5 cilindri de 2L si cu 6 cilindri de 3L precum si turbo diesel cu 4 cilindri de 1.6L si 5 cilindri de 2 si 2.4L. Cutiile disponibile erau manuale cu 6 trepte, automate sau automate cu dublu ambreiaj denumita Powershift cu 6 trepte. Transmisia se realiza e rotile din fata sau integral la versiunile mai puternice. Sistemul “City Safety” de evitare a coliziunilor de la viteze mici va fi oferit în echiparea de serie ?i este similar celui oferit pe XC60. S60 poate detecta un obstacol (nu persoane) aflat în mi?care sau nu, ?i poate frâna automat ma?ina cât de mult posibil de la maxim 30 km/h pentru a minimaliza sau chiar evita un accident. În plus, pentru detectarea pietonilor S60 va putea fi echipat cu un sistem care se ocup? strict de acest subiect. Dac? senzorii vor detecta un pieton ?i o coliziune iminent? dintre ma?in? ?i acesta, iar ma?ina ruleaz? cu sub 35 km/h ?i ?oferul nu reac?ioneaz?, sistemul va ac?iona automat frânele ma?inii pentru a evita sau minimaliza pe cât posibil accidentul.Tot in 2010 la Salonul Auto de la Paris este lansata varianta de caroserie break a modelului S60, denumita V60 si prezentat concept-car-ul C30 DRIVe Electric cu propulsie electrica fiind dotat cu baterii cu litium-ion care permitea o viteza maxima de 130km/h si o autonomie de 150km. Tot in acelasi an este realizat un face-lift modelului C70. In anul 2011 este realizat un face-lift modelului C30 fiind disponibile noi motorizari, sisteme de siguranta activa si pasiva precum si noi accesorii. La Salonul Auto de la Geneva din 2012 este lansat un nou model de clasa compacta denumit V40 si care inlocuieste in gama modelul S40/V50. Acesta dispune de o caroserie tip hatchback cu 5 usi si este disponibil cu motoare pe benzina cu 4 cilindri de 1.6L de tip EcoBoost care dezvolta intre 150 si 180CP, cu 5 cilindri de 2.5L care dezvolta 254CP precum si turbo diesel cu 4 cilindri de 1.6L(115CP) si cu 5 cilindri de 2L(150-177CP). Printre sistemele de siguranta cu care este dotat noul V40, merita mentionat airbag-ul pentru pietoni – o premiera mondiala. Compania Volvo a scos pe piata mai multe modele Volvo 1900, Volvo FM, Volvo NH12, Volvo XC40, Volvo 8500, Volvo FM 10, Volvo S40, Volvo S60, Volvo FL, Volvo S90, Volvo FMX, Volvo B 10, Volvo XC90, Volvo FE, Volvo FH 12, Volvo FM 9, Volvo FLC, Volvo V90, Volvo B11R, Volvo C70, Volvo FM 7, Volvo 8700, Volvo V50, Volvo S70, Volvo B 12, Volvo 9900, Volvo C30, Volvo 8900, Volvo 7700, Volvo FH 16, Volvo B 9, Volvo 9700, Volvo 9500, Volvo A Series, Volvo V40, Volvo S80, Volvo FM 12, Volvo XC70, Volvo V60, Volvo A, Volvo V70, Volvo FH, Volvo B 7 fabricate intre ani 1994, 1995, 1996, 1997, 1998, 1999, 2000, 2001, 2002, 2003, 2004, 2005, 2006, 2007, 2008, 2009, 2010, 2011, 2012, 2013, 2014, 2015, 2016, 2017, 2018, 2019, 2020, 2021. Avem in stoc Parbriz Volvo 1900, Parbriz Volvo FM, Parbriz Volvo NH12, Parbriz Volvo XC40, Parbriz Volvo 8500, Parbriz Volvo FM 10, Parbriz Volvo S40, Parbriz Volvo S60, Parbriz Volvo FL, Parbriz Volvo S90, Parbriz Volvo FMX, Parbriz Volvo B 10, Parbriz Volvo XC90, Parbriz Volvo FE, Parbriz Volvo FH 12, Parbriz Volvo FM 9, Parbriz Volvo FLC, Parbriz Volvo V90, Parbriz Volvo B11R, Parbriz Volvo C70, Parbriz Volvo FM 7, Parbriz Volvo 8700, Parbriz Volvo V50, Parbriz Volvo S70, Parbriz Volvo B 12, Parbriz Volvo 9900, Parbriz Volvo C30, Parbriz Volvo 8900, Parbriz Volvo 7700, Parbriz Volvo FH 16, Parbriz Volvo B 9, Parbriz Volvo 9700, Parbriz Volvo 9500, Parbriz Volvo A Series, Parbriz Volvo V40, Parbriz Volvo S80, Parbriz Volvo FM 12, Parbriz Volvo XC70, Parbriz Volvo V60, Parbriz Volvo A, Parbriz Volvo V70, Parbriz Volvo FH, Parbriz Volvo B 7 fabricate intre ani 1994, 1995, 1996, 1997, 1998, 1999, 2000, 2001, 2002, 2003, 2004, 2005, 2006, 2007, 2008, 2009, 2010, 2011, 2012, 2013, 2014, 2015, 2016, 2017, 2018, 2019, 2020, 2021.

Inlocuirea (Montajul, Schimbarea) Parbrizului, Lunetei auto sau a Geamului auto se poate face in atelierul nostru, la domiciliu clientului sau in orice locatie aleasa de client in orice sector din Bucuresti Sector 1, Sector 2, Sector 3, Sector 4, Sector 5, Sector 6 si Ilfov.




Toate marcile de parbize, lunete si geamuri laterale comercializate

Marci Parbize

Toate marcile de parbize, lunete si geamuri laterale comercializate




Producatori de parbize, lunete si geamuri laterale

Producatori parbize

Producatori parbize

Prezentare video a marcii VOLVO

Video Parbrize ieftine Bucuresti, Marci, Producatori

Ti-ai putea inchipui o masina fara geamuri? Cu siguranta nu! Chiar si masinile decapotabile au geamuri, dintr-un motiv cat se poate de simplu: pentru a oferi protectie. Atat parbrizele, cat si lunetele sau geamurile laterala ofera protectie in timpul rularii, ferindu-i pe pasageri de praf, pietre si alte pericole. Pe langa asta, un geam auto bine ales poate contribui la aerodinamica vehiculului. Oricat de bine ar fi construite insa, geamurile risca sa fie sparte. Chiar si geamurile auto ultra securizate pot ajunge sa aiba crapaturi si lovituri, in conditiile in care exista pericole la tot pasul: pietre, crengi, grindina, etc...Din fericire, inlocuirea unui geam nu este atat de dificila precum ti-ai inchipui.
Livram si montam geamuri auto direct la tine acasa
Daca ai un geam crapat sau spart, cea mai buna solutie pe care o ai la indemana este sa il inlocuiesti. In cazul in care circuli cu parbrizul crapat, spre exemplu, te expui unor riscuri inutile. Din fericire, inlocuirea parbrizului sau a celorlalte geamuri auto se face foarte usor. Tot ceea ce trebuie sa faci este sa ne contactezi ( telefonic sau pe email), sa ne spui ce masina conduci si care este geamul cu probleme si sa ne astepti. Venim la tine cu geamul potrivit, oriunde ai fi in Bucuresti sau Ilfov.
Spre deosebire de service-urile clasice, in care ti-ai repara in mod normal masina, noi oferim o serie de avantaje:
- Venim la tine acasa, in asa fel incat sa nu iti asumi riscul de a conduce cu un geam crapat;
- Avem o varietate mare de geamuri auto. Indiferent de tipul de masina pe care il conduci si de vechimea ei, avem geamul potrivit. Colaboram doar cu branduri cunoscute precum KMKI Glass, Nord Glass sau Benson si Fuyao;
- Transportul geamului il facem noi, in asa fel incat sa ne asiguram ca ajunge in cea mai buna stare la destinatie. Desi ar fi mai ieftin si mai simplu sa apelam la companii de livrari, nu vrem sa ne asumam niciun risc;
- Venim oriunde, oricand. Chiar daca nu esti acasa, putem veni si te ajutam cu montarea geamului. In felul acesta poti economisi bani si timp, pierdute in mod normal atunci cand decizi sa mergi intr-un service auto;
- Geamurile pe care le comercializam inglobeaza toate tehnologiile moderne, in asa fle incat sa iti ofere confortul de care ai nevoie. Majoritatea masinilor moderne sunt echipate cu geamuri ce au senzori de ploaie, filtre UV sau tehnologii care ajuta la dezaburire. Comercializand doar geamuri produse de branduri mari, ne asiguram ca toate aceste dotari sunt incluse.
Cand au aparut geamurile auto?
Desi pare greu de crezut, primele automobile nu aveau geamuri. Pana in 1904, soferii si pasagerii nu erau protejati de geamuri. In cel mai bun caz, acestia purtau o casca de protectie sau ochelari care sa tina la distanta praful sau eventualele pietre.
In 1904 a aparut ideea unor geamuri de protectie montat in partea frontala a vehiculului. Parbrizul a fost o inovatie extrem de importanta, deoarece oferea un urias plus de confort. Din pacate, parbrizele din prima parte a secolului trecut nu erau tocmai sigure. Realizate din sticla normala, acestea riscau sa se sparga la orice tip de soc sii reprezentau un urias pericol pentru pasageri. Nu de putine ori, cioburile parbrizelor au ranit conducatorii auto. Pe langa faptul ca era periculos, acest parbriz era si extrem de scump, ceea ce il facea destul de rar pe strazi.
Popularitatea din ce in ce mai mare a geamurilor a dus la ieftinirea acestora. Astfel, in 1930 aproape toate autovehiculele aveau parbrize si multe dintrer ele au inceput sa aiba si geamuri laterale, lunete si sa fie acoperite. Confortul a crescut in mod considerabil iar producatorii au inceput sa fie preocupati de siguranta pasagerilor. Astfel, in 1927 a aparut primul geam care nu mai producea cioburi periculoase in momentul in care se spargeam. 7 ani mai tarziu, in 1934, geamul curbat a inceput sa fie din ce in ce mai popular iar din 1960 standardele de siguranta au inceput sa fie din ce in ce mai numeroase si mai interesante.
Astazi, toate geamurile auto sunt foarte rezistente in fata socurilor iar ideea de a se sparge in cioburi periculoase este inexistenta. Parbrizele sunt laminate si sunt formate din 3 straturi, in asa fel incat sa nu se sparga, in timp ce geamurile laterale sunt prelucrate termic, in asa fel incat atunci cand se sparg sa produca mii de cioburi micute, necontondente , care sa nu reprezinte niciun pericol pentru oameni.
Poti preveni uzura geamurilor?
Cel mai adesea nu. Este imposibil sa prevezi o ploaie cu grindina sau sa te feresti de pietrele aruncate de alte vehicule pe drum. Evident, poti incerca sa iti parchezi masina in locuri in care nu exista riscul sa cada crengi, poti evita drumurile pietruite sau poti sa iti cumperi un garaj.
De asemenea, poti incerca sa eviti slabirea geamurilor:
- Curata-le frecvent de praf;
- Nu tranti usile atunci cand le inchizi;
- Ridica stergatoarele atunci cand ninge;
- Foloseste intotdeauna stergatoare de foarte buna calitate.
Daca ai o problema cu parbrizul si trebuie sa fie inlocuit, poti sta linistit. Nu este nici pe departe o problema atat de grava precum ti-ai inchipui ca este ci se rezolva intr-un timp scurt. Tot ceea ce trebuie sa faci este sa apelezi la noi.

Parbrizul, o istorie bogata, presarata cu foarte multe momente importante

Client's Says

Orice automobil trebuie sa iti poata oferi siguranta, manevrabilitate si confort. Parbrizul are un rol extrem de important in toate aceste cerinte, deoarece reuseste sa ii protejeze pe pasageri de vant, ploaie, diverse pericole de pe drum ( crengi, grindina, pietricele, etc) si temperaturi extreme. Parbrizul poate fi considerat una dintre cele mai mari inovatii auto de la aparitia vehiculelor pana astazi, deoarece a schimbat complet modul in care sunt construite si exploatate masinile.
Ideea unui parbriz a aparut la inceputul secolului XX. Pana atunci, putinele automobile care circulau pe strazi nu aveau niciun fel de protectie implementata, soferii fiind nevoiti sa poarte casti si sa se fereasca de eventualele obstacole. Este adevarat ca nici viteza pe care o atingeau masinile din trecut nu era atat de mare precum cea pe care o pot atinge masinile de astazi. Primele parbrize au fost realizate din sticla simpla. Desi erau eficiente impotriva vantului si a intemperiilor, acestea prezentau un pericol serios in momentul in care masina suferea un accident. Practic, orice soc fizic spargea parbrizul, iar cioburile ajungeau sa fie un real pericol pentru oameni. Din fericire, timpul a dat nastere unor tehnologii din ce in ce mai eficiente. Senzori moderni, parbrizele tratate la temperaturi inalte pentru a se sparge in cioburi mici, necontondente sau parbrizele realizate din mai multe straturi de geam si folii de plastic intre ele, toate au dus la obtinerea unei doze din ce in ce mai mare de confort si de siguranta. Un parbriz modern, realizat din sticla securizata, nu va fi periculos pentru pasageri, ba chiar va putea declansa airbag-urile, stergatoarele de ploaie sau luminile auto atunci cand este nevoie de ele. Sticla securizata poate rezista la zgomote, la temperaturi extreme, la emisii UV si la o multime de alte pericole.
Care sunt tehnologiile inglobate in parbrizele moderne?
- Izolare fonica cu ajutorul careia zgomotele de pe drum nu mai sunt resimtite de pasageri;
- Filtrarea emisiilor UV, in asa fel incat acestea sa nu reprezinte niciun pericol;
- Senzori care pornesc automat stergatoarele, atunci cand este nevoie de ele, care pornesc incalzirea pentru a putea dezgheta geamul pe timp de iarna, etc;
- Camere de supraveghere care ajuta in momentul parcarii.
Pe masura ce trece timpul, tehnologiile moderne sunt din ce in ce mai prezente in parbrize, ceea ce este un mare avantaj, insa poate fi si un dezavantaj financiar in momentul in care parbrizul se crapa. Din pacate, drumurile proaste, pietrele, crengile, grindina si diversi alti factori pot duce la aparitia crapaturilor in parbriz. Chiar daca un parbriz crapat nu este periculos, acesta genereaza disconfort si trebuie sa fie inlocuit. Marea problema este costul. Un parbriz cu toate tehnologiile inglobate poate sa aiba un cost considerabil.
Trocmai de aceea, am ales sa dezvoltam un magazin de parbrize prin care sa livram produse de cea mai buna calitate, la preturi optime.
Cele mai bune parbrize de pe piata si cele mai atractive preturi pe parbrize-ieftine.ro
Suntem o echipa de profesionisti care de-a lungul timpului au montat mii de parbrize. De-a lungul timpului, am dezvoltat o relatie stransa cu cei mai importanti producatori ( NordGlass, Starglass, XYG, Benson, Etc ) si am reusit sa acoperim o buna parte dintre cerintele clientilor nostri.
Oferim o gama variata de parbrize, pentru orice tip de masina. Printre avantajele pe care le oferim prin serviciul nostru se numara si urmatoarele:
- Optimizam foarte bine preturile, in asa fel incat sa ne asiguram ca avem cele mai mici preturi de pe piata;
- Livram parbrizul acolo unde este masina. Daca esti in Bucuresti, Ilfov sau imprejurimi, iti livram parbrizul pana la tine acasa. Ne ocupam personal de livrare, in asa fel incat sa ne asiguram ca parbrizul ajunge la destinatie in deplina stare;
- Montam parbrizul cu cea mai mare atentie. Asiguram serviciul de montaj cu ajutorul echipei de profesionisti care a acumulat o experienta vasta de-a lungul timpului;
- Oferim garantie pentru fiecare lucrare pe care o facem.
Iti poti proteja parbrizul impotriva crapaturilor?
Din pacate, de cele mai multe ori crapaturile apar din cauze ce nu pot fi controlate. O creanga cazuta pe parbriz, grindina, o piatra sarita pe drum sau o groapa care sa genereze vibratii puternice pot duce la inevitabila problema.
Din fericire, poti lua anumite decizii care sa scada riscul de aparitie a crapaturilor :
1. Schimba stergatoarele frecvent, in asa fel incat sa nu se toceasca. De foarte multe ori, stergatoarele tocite ajung sa zgarie parbrizul;
2. Curata geamul de praf. Praful este si el un factor important care duce la slabirea parbrizului;
3. Evita trantirea usilor. Daca trantesti usile generezi vibratii care slabesc sticla si o fac mult mai vulnerabila in fata socurilor;
4. Parcheaza masina in locuri in care nu exista riscul sa cada crengi, tencuiala sau pietre si in locuri in care riscul de accidente este minim;
5. Pe timp de iarna incearca sa ridici stergatoarele, in asa fel incat sa nu inghete si sa se lipeasca pe parbriz.
Ce trebuie sa ai in vedere atunci cand achitizionezi un parbriz?
Achizitia unui parbriz trebuie sa tina cont de cateva elemente. In primul rand, asigura-te ca este produs de un producator mare. De asemenea, asigura-te ca este echipat cu toti senzorii ( de lumina, de ploaie, filtru de polarizare, etc), cu elemente pentru etansarea si fixarea sticlei si cu fereastra pentru VIN.
Nu in ultimul rand, asigura-te ca parbrizul este montat corect, deoarece un parbriz oricat de bun, daca nu este montat corect prezinta riscuri mult mai mari de a se sparge.