Parbrize Iveco Ieftine Bucuresti

Parbrize Iveco ieftine

Parbrize Iveco ieftine

Comercializam, livram si montam la domiciliul clientului, in Bucuresti si Ilfov o gama larga de parbrize ieftine pentru marca Iveco

Parbriz ieftin IVECO DAILY 6 Box Body, data fabricatiei 2019, producator STAR GLASS, cu montaj la domiciliul clientului in OTOPENI, ILFOV, cod postal 75100

Solicita pret Parbriz IVECO DAILY 6 Box Body, data fabricatiei 2019

Localitate : OTOPENI, ILFOV

Cod postal : 75100


Suna vanzatorul





Parbriz IVECO

parbrize-star glass.webp


Iveco este o companie produc?toare de vehicule comerciale din Italia, cu sediul la Torino. Iveco este filial? a grupului italian Fiat ?i produce anual aproximativ 250.000 de vehicule comerciale ?i jum?tate de milion de motoare diesel. Printre m?rcile companiei se num?r? Crossway, Daily, EuroCargo, Stralis ?i Trakker. Firma Iveco este produc?tor de camioane, precum ?i de vehicule de transport ?i un distribuitor al constructorului italian de automobile Fiat.Iveco de?ine o palet? de produse care se intinde de la camioane u?oare ?i grele ?i transportoare pentru distan?e mici ?i mari. In Europa, Iveco de?ine o cot? de pia?? de aproape 20 % ?i este astfel al doilea mare produc?tor de vehicule utilitare. In continuare, produc?ia de motoare Diesel pentru cele mai diverse domenii de utilizare apar?ine portofoliului Iveco. Istoria firmei Iveco este destul de scurt?. In anul 1975 Fiat, produc?torul italian de camioane OM, firma german? Klöckner-Humboldt-Deutz AG cu produsele sale sub marca Magirus-Deutz ?i firma francez? UNIC au fuzionat transformandu-se intr-un produc?tor unic de camioane, luand astfel na?tere Iveco. Deja in anul 1980, Magirus-Deutz vinde p?r?ile sale concernului Fiat, care devine astfel proprietarul unic al Iveco, dar care totu?i comercializeaz? in continuare produse sub numele de Iveco Magirus. Acestea se bucur? de un bun renume pe plan mondial, fiind utilizate in special ca vehicule specializate combaterea incendiilor. Prin diverse prelu?ri, Iveco a extins prezen?a uzinelor sale de produc?ie in intreaga lume. Astfel, in Anglia produc?ia de camioane a lui Ford a fost preluat? in intregime in 1986 de c?tre Iveco, care se stabile?te ?i in Australia prin preluarea Trucks Australia Ltd. Fuziuni ulterioare cu produc?torul de autobuze Irisbus, o filial? a Renault ?i constituirea firmei chineze Iveco SAIC consolideaz? prezen?a pe plan mondial a camioanelor de la Iveco. Ultima lovitur? este reprezentat? de inten?ia de colaborare cu produc?torul indian de camioane, Tata-Motors. Iveco este astfel reprezentat prin uzinele sale in aproape fiecare continent ?i i?i spore?te capacit??ile de construc?ie ?i de desfacere de camioane ?i de vehicule de transport. Pe str?zile nem?e?ti, transportoarele din serviciul de curierat ?i de livrare au devenit indispensabile. Iveco Daily este astfel cel mai vandut vehicul de la Iveco. ?i Iveco Eurocargo este un camion popular de gabarit mediu de la Iveco. Vehiculele Iveco constituie cea mai mare flot? de camioane ?i de minitransportoare din logistica transportului federa?iei germane. Pompierii din intreaga lume se bazeaz? pe vehiculele de la Iveco, firma fiind de asemenea ?i cel mai mare produc?tor mondial de sc?ri telescopice pentru vehiculele de pompieri. La produc?ia de motoare Diesel, care printre altele se utilizeaz? la vapoare, ma?ini agricole ?i generatoare de siguran??, Iveco de?ine suprema?ia mondial? cu aproape 500.000 de unit??i. Iveco are in intreaga lume 50 de uzine de produc?ie ?i cca. 32.000 de angaja?i. In prezent se produc anual 200.000 de vehicule in fabrici, capacitate ce trebuie extins? prin noile prelu?ri. IVECO DAILY IA NA?TERE Pentru a p?stra cele mai bune caracteristici ale fiec?rei companii, sa decis ca intreprinderile s? se specializeze in acela?i mod ca inainte de a fuziona. Magirus Deutz - produc?torul autocamioanelor de pompieri ?i camioanelor de construc?ii - ?i-a continuat direc?ia: camioanele Iveco Magirus au ap?rut de multe ori in povestiri despre construc?ia BAM ?i a altor ?antiere de construc?ii din diferite ??ri. ?i marca anterioar?, sub form? de IVECO Magirus, a fost p?strat? in camioanele de pompieri, pe care planta le produce pan? acum. In primul rand fabricarea Unic motoare logodit: atat pentru camioanele sale, precum ?i pentru alte companii. ?i acum, in sudul Fran?ei, in Burgundia Iveco Unic produce motoare de inalt? performan?? Cursor, care sunt echipate cu tractoare Iveco Eurotech, EuroStar ?i STRALIS Iveco. In primul an, produc?ia total? de IVECO a atins o valoare incredibil? - 95 de mii de ma?ini. Preocuparea IVECO a primit la dispozi?ie un program uria? ?i foarte divers de camioane de diferite clase ?i semnificativ diferite unul de cel?lalt, care trebuiau s? fie repede puse in ordine. Activit??ile companiei IVECO au inceput odat? cu incetarea produc?iei de aproape jum?tate din gama de modele totale, respingerea produc?iei paralele de ma?ini identice in diferite ??ri. Primul dintre modelele sale este seriile u?oare IVECO Daily, cu o mas? brut? de 3.1-4.5 tone, dezvoltate la uzina din Brescia ?i lansate in 1978. A fost una dintre primele din lume familii special dezvoltate de vehicule utilitare u?oare de produc?ie in mas?. Primul camion u?or Iveco a devenit cel mai mic ?i mai manevrabil camion din Europa. Un alt factor in succesul s?u a fost designul inovator al ma?inii pentru acea vreme. In urm?torii ani, Iveco semneaz? un contract pentru lansarea seriei Iveco Daily (Iveco Turbo Daily) cu produc?torul chinezesc de camioane u?oare Nanjing Motor Co. In 1986, preocuparea a inclus divizia britanic? de marf? a Ford ?i produc?torul italian de autobasculante "Astra". In anii '80 a existat o familie grea IVECO: in produc?ie a fost lansat camion turbostar, echipat cu o capacitate a motorului de 330 sau de 420 de litri. a. Caracteristicile distinctive ale noului model a devenit mai confortabil in habitaclu ?i de inalt? cu un sistem de suspensie imbun?t??it?, precum ?i motoare - volumul de lucru nou Turbo-r?citorul de 13,8 litri, 330 ?ase cilindri capacitate 8210 litri. a. ?i opt cilindri, motor de tip V turbo 8280 volum de 17,2 litri ?i 420 CP de lucru In aceia?i an, a fost finalizat? formarea organiza?ional? a holdingului IVECO: toate ac?iunile ?i toat? puterea au revenit concernului FIAT. De atunci, majoritatea ma?inilor au fost produse sub aceea?i marc? IVECO. Consolidarea pozi?iei sale, preocuparea IVECO sa angajat in a doua etap? de expansiune, achizi?ionarea altor firme ?i organizarea unei noi produc?ii de asamblare. Preocuparea Iveco a devenit al cincilea cel mai mare produc?tor de camioane din lume. Ansamblul de licen?e al autovehiculelor IVECO a fost infiin?at in Argentina, Turcia, Egipt, Iran, Libia, Venezuela, Chile, Etiopia, Zaire, Vietnam, China. IVECO produce, de asemenea, vehicule de pompieri: produc?ia de camioane de pompieri este efectuat? de compania german? IVECO-Magirus ?i de compania italian? Baribbi. Este interesant faptul c? Magirus a inceput exact ca produc?tor de motoare de incendiu: primele pompe de incendiu Magirus s-au n?scut in 1865, iar primul camion - numai in 1918. ?i chiar atunci Magirus a lucrat cu Rusia: prima scar? revolving? de foc, lansat? in 1913, a fost expediat? la Moscova. Vehiculele de incendiu ale concernului IVECO poart? inc? marca Magirus. ?i unul dintre cele mai mari contracte ale companiei a fost un contract in 1974 de a furniza 10.000 de "magicieni" Uniunii Sovietice. Cea mai nou? istorie a companiei confirm? corectitudinea politicii tehnice care a avut loc in ultimii 15-20 de ani, ceea ce a permis eforturilor comune ale multor companii de a dezvolta ?i introduce in produc?ie unele dintre cele mai bune camioane IVECO. In anii nou?zeci, a fost lansat? o nou? serie mare de ma?ini IVECO Euro pentru sectorul de camioane cu o greutate maxim? admis? de 6 tone pan? la limita oficial? a acelei perioade pentru automobilele din aceast? clas?. In proiectarea autoturismelor din aceast? gam? de modele, se utilizeaz? dezvolt?ri inovatoare de inalt? tehnologie, de la cabin? la discurile de fran? pe toate ro?ile celor mai u?oare camioane medii. Gamma Euro este reprezentat? de urm?toarele modele: camioanele EuroTech de mare capacitate ?i EuroStar, camioanele grele de teren EuroTrakker ?i camioanele EuroCargo mijlocii. Pan? in prezent, clasa IVECO Irisbus City este cel mai utilizat autobuz in ora?ele italiene (mai mult de 5000 de autobuze). Circuitele de clas? local? Open Class au fost dezvoltate impreun? cu Trambus Open, care ofer? servicii turistice la Roma. Prin crearea unui joint-venture cu IVECO noua companie va incepe productia de trei serii de autobuze - microbuze, autobuze ?i autocare, - echipate cu ?asiu, motoare si piese mecanice, speciali?ti IVECO proiectate. Compania IVECO este una dintre cele mai mari corpora?ii multina?ionale, care ofer? o gam? complet? de vehicule comerciale ?i motoare. - un grup transna?ional, care include 49 de fabrici si 15 centre de cercetare din 19 de ??ri de pe cinci continente Iveco, Iveco Motors, IVECO Magirus, Astra, Seddon Atkinson, Irisbus Iveco si azi: Iveco Marci de?ine. Iveco este unul dintre cei mai mari ?i mai dinamici produc?tori de camioane din lume (al 6-lea in lume in ceea ce prive?te produc?ia de camioane ?i al doilea in ceea ce prive?te produc?ia de motoare diesel). Anual, IVECO produce ?i vinde pe pia?a mondial? peste 160 000 de camioane ?i mai mult de 430 000 de motoare. Cifra de afaceri anual? a companiei atinge 9 miliarde de euro. Pentru clien?ii IVECO, 32.000 de angaja?i ai companiei lucreaz?, 49 de fabrici din 19 ??ri, 15 centre de cercetare ?i 844 de intreprinderi de dealeri. In Rusia, Iveco (Iveco) a luat o pozi?ie solid? practic de la formarea preocup?rii. Deja in 1975, in Siberia, construc?ia liniei principale Baikal-Amur conducea deja camioanele Magirus, produc?torul c?ruia, in acela?i an, f?cea parte din IVECO. In urm?torii ani au fost inlocui?i de camioanele modernizate IVECO Trakker, care, in ceea ce prive?te vanz?rile, dep??esc ast?zi performan?ele Volvo ?i MAN. Pe pia?a rus?, strategia de dezvoltare a IVECO (Iveco) este vanzarea de piese de schimb ?i camioane IVECO (Iveco) la pre?uri reduse, men?inand in acela?i timp calitatea ridicat? a camioanelor ?i a serviciilor. Producatorul Iveco a scos pe piata mai multe modele Iveco Stralis, Iveco Daily, Iveco Massif, Iveco Eurocargo, Iveco Trakker, Iveco Vertis, Iveco Tector, Iveco Powerstar, Iveco Strator, Iveco Eurotrakker, Iveco Eurofire, Iveco Eurostar, Iveco City Class, Iveco Magelys, Iveco Crossway, Iveco Eurotech, Iveco Urbanway fabricate intre ani 1994, 1995, 1996, 1997, 1998, 1999, 2000, 2001, 2002, 2003, 2004, 2005, 2006, 2007, 2008, 2009, 2010, 2011, 2012, 2013, 2014, 2015, 2016, 2017, 2018, 2019, 2020, 2021. Avem in stoc Parbriz Iveco Stralis, Parbriz Iveco Daily, Parbriz Iveco Massif, Parbriz Iveco Eurocargo, Parbriz Iveco Trakker, Parbriz Iveco Vertis, Parbriz Iveco Tector, Parbriz Iveco Powerstar, Parbriz Iveco Strator, Parbriz Iveco Eurotrakker, Parbriz Iveco Eurofire, Parbriz Iveco Eurostar, Parbriz Iveco City Class, Parbriz Iveco Magelys, Parbriz Iveco Crossway, Parbriz Iveco Eurotech, Parbriz Iveco Urbanway fabricate intre ani 1994, 1995, 1996, 1997, 1998, 1999, 2000, 2001, 2002, 2003, 2004, 2005, 2006, 2007, 2008, 2009, 2010, 2011, 2012, 2013, 2014, 2015, 2016, 2017, 2018, 2019, 2020, 2021.

Inlocuirea (Montajul, Schimbarea) Parbrizului, Lunetei auto sau a Geamului auto se poate face in atelierul nostru, la domiciliu clientului sau in orice locatie aleasa de client in orice sector din Bucuresti Sector 1, Sector 2, Sector 3, Sector 4, Sector 5, Sector 6 si Ilfov.


Warning: include(textland.php): failed to open stream: No such file or directory in /home3/r92410parb/public_html/parbrize-ieftine/functii.php on line 232

Warning: include(): Failed opening 'textland.php' for inclusion (include_path='.:/opt/alt/php70/usr/share/pear') in /home3/r92410parb/public_html/parbrize-ieftine/functii.php on line 232



Toate marcile de parbize, lunete si geamuri laterale comercializate

Marci Parbize

Toate marcile de parbize, lunete si geamuri laterale comercializate




Vezi si alte oferte pentru acest model

Video Parbrize ieftine Bucuresti, Marci, Producatori




Clientii au mai cautat si :

Ti-ai putea inchipui o masina fara geamuri? Cu siguranta nu! Chiar si masinile decapotabile au geamuri, dintr-un motiv cat se poate de simplu: pentru a oferi protectie. Atat parbrizele, cat si lunetele sau geamurile laterala ofera protectie in timpul rularii, ferindu-i pe pasageri de praf, pietre si alte pericole. Pe langa asta, un geam auto bine ales poate contribui la aerodinamica vehiculului. Oricat de bine ar fi construite insa, geamurile risca sa fie sparte. Chiar si geamurile auto ultra securizate pot ajunge sa aiba crapaturi si lovituri, in conditiile in care exista pericole la tot pasul: pietre, crengi, grindina, etc...Din fericire, inlocuirea unui geam nu este atat de dificila precum ti-ai inchipui.
Livram si montam geamuri auto direct la tine acasa
Daca ai un geam crapat sau spart, cea mai buna solutie pe care o ai la indemana este sa il inlocuiesti. In cazul in care circuli cu parbrizul crapat, spre exemplu, te expui unor riscuri inutile. Din fericire, inlocuirea parbrizului sau a celorlalte geamuri auto se face foarte usor. Tot ceea ce trebuie sa faci este sa ne contactezi ( telefonic sau pe email), sa ne spui ce masina conduci si care este geamul cu probleme si sa ne astepti. Venim la tine cu geamul potrivit, oriunde ai fi in Bucuresti sau Ilfov.
Spre deosebire de service-urile clasice, in care ti-ai repara in mod normal masina, noi oferim o serie de avantaje:
- Venim la tine acasa, in asa fel incat sa nu iti asumi riscul de a conduce cu un geam crapat;
- Avem o varietate mare de geamuri auto. Indiferent de tipul de masina pe care il conduci si de vechimea ei, avem geamul potrivit. Colaboram doar cu branduri cunoscute precum KMKI Glass, Nord Glass sau Benson si Fuyao;
- Transportul geamului il facem noi, in asa fel incat sa ne asiguram ca ajunge in cea mai buna stare la destinatie. Desi ar fi mai ieftin si mai simplu sa apelam la companii de livrari, nu vrem sa ne asumam niciun risc;
- Venim oriunde, oricand. Chiar daca nu esti acasa, putem veni si te ajutam cu montarea geamului. In felul acesta poti economisi bani si timp, pierdute in mod normal atunci cand decizi sa mergi intr-un service auto;
- Geamurile pe care le comercializam inglobeaza toate tehnologiile moderne, in asa fle incat sa iti ofere confortul de care ai nevoie. Majoritatea masinilor moderne sunt echipate cu geamuri ce au senzori de ploaie, filtre UV sau tehnologii care ajuta la dezaburire. Comercializand doar geamuri produse de branduri mari, ne asiguram ca toate aceste dotari sunt incluse.
Cand au aparut geamurile auto?
Desi pare greu de crezut, primele automobile nu aveau geamuri. Pana in 1904, soferii si pasagerii nu erau protejati de geamuri. In cel mai bun caz, acestia purtau o casca de protectie sau ochelari care sa tina la distanta praful sau eventualele pietre.
In 1904 a aparut ideea unor geamuri de protectie montat in partea frontala a vehiculului. Parbrizul a fost o inovatie extrem de importanta, deoarece oferea un urias plus de confort. Din pacate, parbrizele din prima parte a secolului trecut nu erau tocmai sigure. Realizate din sticla normala, acestea riscau sa se sparga la orice tip de soc sii reprezentau un urias pericol pentru pasageri. Nu de putine ori, cioburile parbrizelor au ranit conducatorii auto. Pe langa faptul ca era periculos, acest parbriz era si extrem de scump, ceea ce il facea destul de rar pe strazi.
Popularitatea din ce in ce mai mare a geamurilor a dus la ieftinirea acestora. Astfel, in 1930 aproape toate autovehiculele aveau parbrize si multe dintrer ele au inceput sa aiba si geamuri laterale, lunete si sa fie acoperite. Confortul a crescut in mod considerabil iar producatorii au inceput sa fie preocupati de siguranta pasagerilor. Astfel, in 1927 a aparut primul geam care nu mai producea cioburi periculoase in momentul in care se spargeam. 7 ani mai tarziu, in 1934, geamul curbat a inceput sa fie din ce in ce mai popular iar din 1960 standardele de siguranta au inceput sa fie din ce in ce mai numeroase si mai interesante.
Astazi, toate geamurile auto sunt foarte rezistente in fata socurilor iar ideea de a se sparge in cioburi periculoase este inexistenta. Parbrizele sunt laminate si sunt formate din 3 straturi, in asa fel incat sa nu se sparga, in timp ce geamurile laterale sunt prelucrate termic, in asa fel incat atunci cand se sparg sa produca mii de cioburi micute, necontondente , care sa nu reprezinte niciun pericol pentru oameni.
Poti preveni uzura geamurilor?
Cel mai adesea nu. Este imposibil sa prevezi o ploaie cu grindina sau sa te feresti de pietrele aruncate de alte vehicule pe drum. Evident, poti incerca sa iti parchezi masina in locuri in care nu exista riscul sa cada crengi, poti evita drumurile pietruite sau poti sa iti cumperi un garaj.
De asemenea, poti incerca sa eviti slabirea geamurilor:
- Curata-le frecvent de praf;
- Nu tranti usile atunci cand le inchizi;
- Ridica stergatoarele atunci cand ninge;
- Foloseste intotdeauna stergatoare de foarte buna calitate.
Daca ai o problema cu parbrizul si trebuie sa fie inlocuit, poti sta linistit. Nu este nici pe departe o problema atat de grava precum ti-ai inchipui ca este ci se rezolva intr-un timp scurt. Tot ceea ce trebuie sa faci este sa apelezi la noi.