Comercializam, livram si montam la domiciliul clientului, in Bucuresti si Ilfov o gama larga de geamuri auto ieftine pentru marca Bmw
Compania BMW, una dintre cele mai de succes companii auto din lume, implineste, luni, o suta de ani de existenta. Intr-un comunicat de presa remis Ziare.com, BMW Group Romania prezinta punctele cheie din istoria fructuoasa a constructorului german, dupa cum urmeaza: Bayerische Flugzeugwerke AG este infiintata ca succesoare a companiei constructorului de avioane Gustav-Otto-Flugmaschinenfabrik cu sediul social in Lerchenauer Strabe din Munchen. Gustav Otto era fiul Nicolaus August Otto, cel care a creat motorul in patru timp. In 1922, constructia de motoare, numele si logo-ul marcii Bayerische Motoren Werke AG sunt transferate catre aceasta companie. De aceea, data de 7 martie 1916 este considerata ca fiind data de infiintare a noului "BMW AG". Constructorul de motoare aero Rapp-Motorenwerke GmbH, fondat in 1913, este inregistrat la Registrul Comertului cu numele de Bayerische Motoren Werke GmbH si, curand dupa aceea, noi facilitati de productie sunt construite in Moosacher Strabe din Munchen. Logo-ul rotund al marcii, cu literele BMW si elicea stilizata in culorile nationale ale Bavariei - albastru si alb -, este inregistrata cu numarul 221388 in Registrul de Marci Inregistrate al Oficiului Imperial pentru Patente. La finalul anilor '20, acest design apare pentru prima data in reclame ca o elice rotativa stilizata, care de atunci a reprezentat baza interpretarii logo-ului. Pilotul de teste Franz Zeno Diemer a atins o altitudine de 9760 de metri cu avionul sau produs de Deutsche Flugzeugwerke si propulsat de motorul BMW IV, cu sase cilindri dispusi in linie, stabilind astfel un nou record mondial de altitudine. Cateva luni mai tarziu, pe 13 septembrie 1919, Diemer stabile un record mondial de altitudine pentru un avion de pasageri de 6750 de metri, cu un Junkers F.13 propulsat de aceasta data de un BMW IIIa. Bayerische Flugzeugwerke AG preia numele companiei de Bayerische Motoren Werke, logo-ul marcii si constructia motoarelor de la proprietarul de atunci, Knorr-Bremse AG. La Salonul Auto de la Berlin este prezentata BMW R 32: prima motocicleta produsa sub marca, dezvoltata sub conducerea lui Max Friz, propulsata de un motor Boxer cu doi cilindri, dispusi orizontal in opozitie, in patru timpi. Friz era acelasi inginer care crease motoarele de aviatie BMW IIIa si BMW IV. Inginerul si pilotul de curse Rudolf Schleicher obtine cel mai bun timp, cu un model BMW R 32, in cursa de coasta pe abruptul versant Mittenwalder Gsteig - si aduce prima victorie pentru BMW in istoria motorsportului. BMW preia constructorul auto Fahrzeugfabrik Eisenach din Turingia, unde micutul automobil Dixi 3/15 PS era produs ca versiune sub licenta a britanicului Austin Seven. Aceasta transforma companie in constructor de automobile. Primul BMW 3/15 PS paraseste linia de asamblare din cladirea de productie inchiriata de constructorul de caroserii Ambi-Budd pe vechiul aerodrom Berlin-Johannisthal. "Rail Zeppelin", propulsat de motorul aero BMW VI cu 12 cilindri si construit de designerul de cai ferate Franz Kruckenberg, atingeo viteza de 230 km/h si astfel stabileste un nou record mondial de viteza pentru vehicule feroviare. BMW termina acordul de licenta cu Austin - curand prezinta primul design auto al companiei, realizat intern: BMW 3/20 PS, cu un nou motor cu patru cilindri si caroserie cu doua usi, realizata integral din otel. Pilotul Wolfgang von Gronau decoleaza cu hidroavionul Dornier "Wal" (balena), propulsat de doua motoare BMW VIIa cu 12 cilindri, de 600 CP, pentru a realiza prima circumnavigatie a lumii, in care a parcurs o distanta de 44.800 de kilometri. BMW 303 este prezentat la Salonul International Auto de la Berlin ca primul automobil al marcii ce dispune de motor cu sase cilindri, dar si primul model ce avea grila radiatorului dubla, in forma de "rinichi", un element care va deveni emblematic pentru designul marcii. Constructia de motoare aero este cedata unei companii dedicate, cu efect retroactiv de la 1 ianuarie 1934, si devine BMW Flugmotorenbau GmbH. BMW 326 este prezentat la Salonul International Auto de la Berlin ca model nou de clasa medie, propulsat de motor cu sase cilindri dispusi in linie, conceput cu sasiu-cadru, caroserie cu linii aerodinamice si sistem hidraulic de franare. Masina sport BMW 328 cu motor de 2,0 litri este prezentata publicului in premiera la cursa Eifel de la Nurburgring - Ernst Jakob Henne obtine imediat o victorie clara, de la start pana la sosire, pilotand noul model. Pilotul oficial BMW Ernst Henne porneste in ultimul din numeroasele proiecte de stabilire de record mondial si obtine o viteza-record de 279,503 km/h cu o motocicleta BMW cu carena integrala si supraalimentare - un record ce va fi doborat abia peste 14 ani. Pilotul roman Petre Cristea se impune cu un BMW 328 modificat de el in celebra cursa Eifelrennen din Nurburgring, in fata echipei de uzina a marcii. A fost una din multele din multele performante internationale pe care Cristea le-a obtinut alaturi de BMW 328, dar si una din numeroasele victorii majore pe care acest model le-a obtinut. Soldatii din Armata 7 a SUA au ajuns la asa-numita uzina-umbra si tabara din Allach, in apropiere de Munchen. Din decembrie 1939, prizonierii de razboi, condamnatii, forta de munca silita si detinutii lagarelor de concentrare au fost utilizati acolo si in alte locatii pentru a produce motoare aero. Productia de motociclete a fost reluata la Munchen. BMW R 24, model propulsat de un motor cu un singur cilindru, este produs aici ca primul vehicul al BMW AG din era postbelica. BMW 502, prezentat la Salonul Auto de la Geneva, este propulsat de un motor cu opt cilindri, primul motor V8 din aliaj din lume ce a fost montat pe un automobil de serie. BMW cumpara licenta de productia a unui micromasini cu doua locuri, cu usa dispusa in fata, de la constructorul italian Iso. BMW Isetta are o multime de detalii rafinate, este propulsat de motoare BMW pentru motociclete si este comercializat ca "Motocoupe", cel mai bine vandut model al marcii in anii '50. O noua serie de modele este prezentata la Salonul Auto de la Bruxelles, BMW R 50 si BMW R 69, motociclete cu suspensie cu brat oscilant integral. Seria a definit programul de motociclete BMW pana in 1969. BMW 507 are prima aparitie publica la Salonul International Auto de la Frankfurt. Acest roadster a fost creat de designerul Albrecht Graf Goertz, cu un motor cu opt cilindri care dezvolta 150 CP, si a fost catalogat de presa ca "Dream from the Isar" (Visul de pe Isar). Consiliul de Administratie al BMW AG prezinta presei internationale noul BMW 700 Coupe cu ocazia lansarii. Acest automobil va pune bazele unei productii de automobile la scara larga care sa fie profitabila. Gard artificial49% La Adunarea Generala Anuala a BMW AG, un grup de actionari minoritari a impiedicat preluarea de catre Daimler-Benz AG. Actionarul majoritar Herbert Quandt decide sa creasca implicarea in companie si asigura astfel independenta BMW. Adunarea Generala Anuala a BMW AG aproba planul de restructurare pentru realinierea companiei, iar acesta traseaza traiectoria pentru un viitor de succes. BMW 1500 are premiera mondiala la Salonul International Auto de la Frankfurt - inceputul "New Class", un succes deschizator de drumuri. BMW AG isi vinde ultimele actiuni la BMW Triebwerkbau GmbH catre MAN AG si pentru moment incheie implicarea sa in productia de motoare aero. BMW 1600, model cu doua usi, este prezentat oaspetilor in fata Operei de Stat a Bavariei cu ocazia sarbatoririi celei de-a 50-a aniversari a companiei. BMW AG preia companie Hans Glas GmbH, care produce o serie de vehicule, inclusiv micromasina Goggomobil, numeroase alte modele si utilaje agricole, cu centrul de productie in Dingolfing. Noile modele BMW 2500 si BMW 2800, cu motoare cu sase cilindri, sunt prezentate la o receptie pentru presa la Tegernsee. Dupa o pauza de cativa ani, marca intra din nou in clasa de lux cu aceste automobile. BMW AG inchei un nou an-record. Pentru prima data, de-a lungul unui an sunt produse peste 100.000 de automobile. Productia de motociclete la uzina principala BMW din Munchen se incheie. Productia este relocata la uzina din Berlin, unde noua serie BMW /5 iese de pe linia de productie cu incepere din septembrie 1969. BMW Motorsport GmbH este infiintata. Este responsabila pentru toate activitatile de motorsport si dezvoltarea masinilor de curse si a automobilelor sport omologate pentru utilizare pe sosea. Proiectul este o initiativa a lui Robert (Bob) Lutz, membru din Consiliul de Administratie BMW AG la acea vreme. Jochen Neerpasch este adus la conducerea noi createi comapnii. La Jocurile Olimpice de la Munchen, un BMW 1602 Elektro este utilizat ca automobil de deschidere pentru cursa de maraton. Acesta este primul automobil cu propulsie exclusiv electrica sub marca BMW. Cu primul BMW Seria 5 ca succesor al "New Class", BMW lanseaza o noua nomenclatura pentru modele. Aceasta ofera BMW o desemnare bine definita a modelelor, care este usor de retinut, iar principiul care sta la baza sistemului continua si in prezent. Prima cifra reprezinta seria, iar urmatoarele doua cifre specifica modelul pe baza capacitatii motorului. Pe Stadionul Olimpic din Munchen, Consiliul de Administratie al BMW AG prezinta BMW Seria 3, care este lansat ca succesor al modelului de succes BMW Seria 02, cu o noua tehnologie si o noua denumire a modelului. Coupe-urile noii BMW Seria 6 sunt prezentate la Salonul International Auto de la Geneva. BMW M1 este prezentat la Mondial de l'Automobile de la Paris. Acesta este un automobil sport cu motor central, care oferea 277 CP si era dezvoltat de BMW Motorsport GmbH. Versiunea sa de curse a creat senzatie in curse, inclusiv Procar Series in sustinerea programului Formulei 1 in Europe, in 1979 si 1980, un proiect unic care a adus cei mai buni piloti din Formula 1 de la acea vreme intr-o competitie monomarca. Pilotul francez Hubert Auriol castiga Raliul Paris-Dakar cu un model BMW R 80 G/S si furnizeaza o noua dovada a fiabilitatii modelului Enduro ce fusese lansat cu un an inainte si care era propulsat de un motor Boxer flat-twin. BMW prezinta prima serie de automobile din istoria companiei care erau propulsate de un motor diesel - BMW 524td avea un motor turbodiesel cu sase cilindri dispusi in linie, care dezvolta 85 kW/115 CP. La Grand Prix-ul Africii de Sud, pilotul brazilian Nelson Piquet devine campion mondial de Formula 1, la comenzile unui monopost Brabham BMW - la doar 630 de zile de la premiera BMW in competitia de elita, fiind si primul campion cu o masina cu motor turbo. BMW prezinta primul model cu tractiune integrala la Salonul International Auto de Frankfurt, BMW 325i Allrad, dar si supersportivul BMW M3. BMW 750i este prezentat la Salonul Auto de la Geneva, primul model cu motor cu 12 cilindri ce iese de pe o linie de productie din Germania dupa cel De-al Doilea Razboi Mondial. Roadsterul BMW Z1, dezvoltat de BMW Technik GmbH, este prezentat la Salonul International Auto de la Frankfurt. Succesul de care se bucura acest model inovator determina lansarea lui in productie. BMW AG isi uneste fortele cu partenerul sau Rolls-Royce Plc pentru a pune bazele unei companii independente, Rolls-Royce GmbH, pentru dezvoltarea, constructia si vanzarea turbinelor pentru avioane, iar acest joint-venture reorienteaza compania catre originile sale. In urma realinierii companiei, BMW AG isi vinde actiunile la Rolls-Royce plc la finalul anului 1999. BMW Motorsport GmbH, fondata in 1972, isi schimba numele in BMW M GmbH Gesellschaft fur individuelle Automobile (BMW M GmbH: Pentru individualisti). Prin semnarea contractului de achizitie, BMW AG preia British Rover Group, care include marcile Rover, MG, MINI si Land Rover. Compania anunta continuarea marcii MINI, achizitionata prin cumpararea Rover Group, intr-un design independent. BMW 320d este primul automobil cu motor diesel care castiga cursa de 24 de ore de la Nurburgring. Sub coordonarea echipei Schnitzer Motorsport, acestea era pilotat de Marc Duez, Andreas Bovensiepen, Christian Menzel si Hans-Joachim Stuck. BMW prezinta conceptul de automobil al Sports Activity Vehicle la Salonul Auto de la Detroit. BMW X5 combina sportivitatea specifica marcii cu versatilitatea unui model cu tractiune integrala - astfel, prin acest concept, este fondat un nou segment de piata. BMW AG vinde Rover Group fara marcile MINI si Land Rover catre Phoenix Venture Group, iar Ford Motor Corporation preia, doua saptamani mai tarziu, Land Rover. Doar MINI ramane in cadrul BMW Group. La cateva luni de la relansarea marcii, primul MINI din noua generatie iese de pe linia de asamblare a uzinei de productie din Oxford (Marea Britanie), locul de origine al clasicului Mini. Debutul mondial al noului BMW Seria 7 la Salonul International Auto de la Frankfurt. In premiera la cea de-a patra generatie a sedanului de lux, BMW introduce revolutionarul sistem de operare iDrive, cu display central si comanda printr-un controller special, tip joystick. BMW Group incheie anul fiscal cu un nou record de vanzari. Pentru prima data, peste un milion de automobile ale marcilor BMW si MINI sunt vandute in decurs de un an. De la inceputul anului, marca Rolls-Royce a devenit oficial parte a BMW Group. Rolls-Royce Motor Cars Limited prezinta primul model al noii ere la noul sediu social al companiei, in Goodwood: Rolls-Royce Phantom. Placerea de a conduce specifica marcii este experimentata pentru prima data in segmentul compact prin BMW Seria 1, prezentat la Mondial de l'Automobile de la Paris. Pentru prima data, BMW Group este listata in Dow Jones Sustainability Index ca fiind lider in industria auto in ceea ce priveste dezvoltarea durabila. Cand productia este lansata pentru noua generatie de modele MINI, triunghiul de productie MINI din Marea Britanie incepe sa functioneze oficial cu locatiile din Swindon, Hams Hall si Oxford. MINI E este prezentat la Salonul Auto de la Los Angeles. Acesta este un automobil de clasa mica, cu propulsie integral electrica, pentru teste de teren in rutina traficului cotidian. Este un produs al "project i", creat de BMW Group pentru dezvoltarea unor solutii de mobilitate sustenabila. Noul sub-brand BMW i este prezentat la BMW Welt. Inovatiile dezvoltate de companie pentru sub-brand includ automobile cu propulsie electrica si servicii inovatoare de mobilitate. Echipa privata X-raid din Germania duce MINI ALL4 Racing spre victorie in Raliul Dakar. Masina a fost conceputa pe baza MINI Countryman si a fost dezvoltata special pentru raliurile de anduranta. Productia BMW i3 incepe la uzina BMW din Leipzig. Aceasta permite BMW Group sa lanseze primul automobil electric din segmentul premium. Masina a fost conceputa inca de la inceput pentru acest tip de propulsie. Primele unitati ale automobilului sport hybrid plug-in BMW i8 sunt livrate clientilor intr-o ceremonie la BMW Welt din Munchen. Modelul vine cu multe premiere mondiale absolute, printre altele este si primul model din lume cu faruri Laser. Noul BMW Seria 7 este prezentat la BMW Welt. A sasea generatie a sedanului de lux ofera inovatii unice, inclusiv structura a caroseriei cu carbon core, control BMW prin gesturi si parcare de la distanta. BMW primeste Premiul "Momentum of Change" din partea Organizatiei Natiunilor Unite, la Conferinta pentru Mediu a Natiunilor Unite de la Paris, pentru angajamentul de extindere a infrastructurii publice de incarcare. Acesta este apogeul unei serii unice de titluri nationale si internationale din domeniul auto, inclusiv "Grunes Lenkrad" (Volanul Verde) pentru BMW i3 si "World Green Car Award" primit consecutiv de BMW i3 si BMW i8. Aceste premii au fost deja acordate marcii BMW i si automobilelor sale in timpul fazei de lansare pe piata. A 100-a aniversare a companiei este sarbatorita printr-un eveniment de gala in sala multifunctionala Olympiahalle din Munchen. In urma cu 60 de ani in data de 22 septembrie, la editia din 1955 a Salonului Auto de la Frankfurt, atentia publicului prezent la standul producatorului german BMW a fost acaparata de lansarea modelului 507, un roadster sport cu doua locuri propulsat de un motor V8 de 3.2L si care beneficia de un design atractiv, gratios si zvelt avand un extraordinar appeal pentru exigentii clienti interesati de automobilele sport de prestigiu. Max Hoffman, celebrul importator de automobile de lux din Statele Unite in anii 50 si 60 (singurul importator american BMW pana in 1975), este tatal prezumtiv al BMW-ului 507, acesta avand un rol decisiv in succesul comercial al Mercedes-ului 300 SL Gullwing, Porsche-ului 356 Speedster si Alfa Romeo Giulietta Spider pe piata americana. Aceste trei modele fiind dezvoltate dupa o idee a acestuia, acesta cunoscand forte bine potentialul pietei americane pentru automobilele ale constructorilor de prestigiu europeni. In prima jumatate a anilor 50, Max Hoffman a sugerat constructorului bavarez BMW ideea de a produce un model sport roadster cu doua locuri mai accesibil decat Mercedes-ul 300 SL, pentru opulentii clienti americani care in acea perioada erau atrasi de modelele roadster ale producatorilor britanici dar care erau mai putin performante fata de pretentiile acestora. Conducerea BMW a acceptat propunerea venita din partea lui Max Hoffman cu toate ca la inceputul anilor 50, constructorul german inca suferea dupa consecintele razboiului si era nevoit sa creasca productia modelelor mai accesibile. Inca de la inceputul demararii proiectului viitorului model sport, scopul a fost de a obtine rezultate maxime cu efort minim si prin urmare, singura solutie a fost folosirea componentelor deja disponibile de la modelele din gama BMW aflate in productie. Responsabil pentru proiectarea partii mecanice si caroserie a fost numit Fritz Friedler iar pentru design Ernst Loof. Pentru conceptia sasiului nu au existat probleme acesta fiind conceput pe baza sasiului scurtat al modelului BMW 503 iar ca propulsor a fost ales un V8 de 3.2 L care echipa acelasi model. Problemele majore au fost cu propunerile conceptului de stil creat de Loof, propuneri pe care Max Hoffman le-a respins, acesta considerandu-le cam invechite pentru pretentiile pietei americane. In 1953, la propunerea aceluiasi Max Hoffman a fost contactat si propus de BMW pentru realizarea design-ului viitorului model sport roadster - Albrecht von Goertz (autor si al disign-ului modelului 503), un german emigrat in Statele Unite, pasionat de design-ul auto si care a fondat in 1952 propriul studiou de proiectare Goertz Industrial Design Inc. Intr-un timp de circa 18 luni, considerat record pentru acea perioada, Albrecht von Goertz a finalizat design-ul modelului pentru productia de serie. Goertz a realizat un roadster cu o linie joasa, dinamica si atractiva fiind caracterizata de o parte frontala lunga, un habitaclu impins catre partea din spate si o parte posterioara foarte compacta si rotunjita. Coeficientul aerodinamic (CX) era si el considerat foarte bun pentru acea perioada avand o valoare de 0.37. Pentru a oferi mai multa protectie pasagerilor in timpul sezonului rece a fost propus optional ca accesoriu si un acoperis de tip hard-top rigid. Noul model sport roadster a fost denumit 507 si prezentat in premiera pentru presa la Hotel Waldorf Astoria din New York in vara anului 1955. Lansarea oficiala a avut loc cu ocazia Salonului Auto de la Frankfurt din toamna aceluiasi an in timp ce productia modelului a demarat in noiembrie de 1956. BMW-ul 507 beneficia de o caroserie realizata din aluminiu care era montata pe un sasiu tubular. Motorul care echipa roadster-ul bavarez era realizat din aluminiu si imprumutat de la modelul 503 avand 8 cilindri in V, cilindreea de 3168 cmc si care dezvolta in acest caz 150 CP la 5000 rpm. Distributia era cu un ax cu came laterale si doua supape pe cilindru in timp ce alimentarea era asigurata de doua carburatoare dublu corp Zenith. Acest motor asigura performante excelente pentru acea perioada: viteza maxima 201 km/h iar acceleratia 0-100 km/h era posibila in 11 secunde. Transmisia se realiza pe rotile din spate fiind asociata unei cutii de viteze manuale cu 4 trepte sincronizate. Suspensia era prevazuta cu bare de torsiune longitudinale si amortizoare telescopice, puntea fata era de tipul cu brate duble si bara stabilizatoare iar puntea spate cu axa rigida si bare tip Panhard. Sistemul de franare era servoasistat optional fiind prevazut cu tamburi iar directia era de tipul cu surub si rpla. Dimensiunile caroseriei erau Lxlxh: 4.380 x 1.650 x 1300 m, ampatament 2.480 m iar greutatea 1.330 kg. Departe de dimensiunile globale din zilele noastre, la mijlocul anilor 50, BMW era inca o companie mica cu o productie de tip manufacturier, drept dovada, caroseriile modelului sport 507 erau realizate in intregime manual utilizand folii din aluminiu. Desi Hoffman a estimat initial un pret tinta de 5000 de dolari si o productie de 5.000 de unitati pe an, la debutul comercializarii, BMW a stabilit un pret final de circa 10.500 de dolari, o suma enorma pentru acea perioada, justificata de costurile ridicate de productie pentru a asigura o calitate si robustete ridicate. In acest pret erau oferite ca dotari standard: volanul reglabil, tapiteria din piele si radio-ul. A fost o alegere neinspirata pentru BMW, pentru ca datorita pretului foarte ridicat, modelul 507 nu a reusit sa atraga acei clienti potentiali, cu toate ca roadsterul bavarez dispunea de: un design atractiv, performante excelente, finisare de top si manevrabilitate exceptionala. Pentru publicitate nu a fost suficient nici clientii VIP de calibru din acea perioada precum: Elvis Presley care cumparat exemplarul cu sasiul nr.70079 - un fost exemplar de drive-test, Ursula Andress, Georg Friedrich Meier sau pilotii Hans Stuck si John Surtees, acesta din urma avand inca exemplarul achizitionat de nou in colectia sa. In 1957, BMW-ul 507 a beneficiat de unele imbunatatiri de detaliu la exterior, o plansa de bord usor redesenata si mai mult spatiu pentru bagaje in spatele scaunelor. In acelasi timp, sistemul de franare a fost prevazut cu discuri in fata, puterea motorului a fost majorata la 160 CP iar optional de un raport final de transmisie de 3.42:1 ce permitea o viteza maxima de 220 km/h si o acceleratie 0-100 km/h in 9.5 sec. Vanduta, potrivit unor surse, in pierdere, productia de BMW 507 a fost oprita dupa doar 252 de exemplare plus inca doua prototipuri, produse pana la sfarsitul anului 1959. In schimb ceea ce ar fi trebuit sa fie un model de succes pentru constructorul german s-a dovedit a fi un rau incalculabil pentru companie, pe punctul de a o impinge la un pas de faliment.Timpul, maturizarea si pasiunea pentru automobile istorice, in mod ironic, au transformat complet astazi rolul modelului 507, facandu-l unul dintre cele mai valoroase si foarte bine cotate modele de serie din intreaga istorie BMW. Bmw a scos pe piata mai multe modele Bmw Z8, Bmw F22, Bmw E38, Bmw F03, Bmw F45, Bmw F23, Bmw F34, Bmw E89, Bmw F13, Bmw Seria1, Bmw G12, Bmw Seria6, Bmw E81, Bmw E88, Bmw Z4, Bmw Z3, Bmw E64, Bmw Seria5, Bmw F15, Bmw L12, Bmw F83, Bmw E83, Bmw G11, Bmw F32, Bmw G32, Bmw F86, Bmw Seria2, Bmw F80, Bmw F21, Bmw E65, Bmw F31, Bmw F82, Bmw F04, Bmw E36, Bmw L15, Bmw G31, Bmw E82, Bmw Seria7, Bmw E60, Bmw E72, Bmw G30, Bmw E90, Bmw F10, Bmw E46, Bmw E70, Bmw Seria4, Bmw E52, Bmw L01, Bmw F11, Bmw E53, Bmw E39, Bmw F06, Bmw X1, Bmw F07, Bmw X5, Bmw E71, Bmw E61, Bmw E63, Bmw E66, Bmw X2, Bmw E87, Bmw F87, Bmw F01, Bmw F36, Bmw X4, Bmw E85, Bmw E84, Bmw F30, Bmw E86, Bmw F46, Bmw F39, Bmw F12, Bmw F33, Bmw G01, Bmw X3, Bmw F20, Bmw E91, Bmw I8, Bmw Seria3, Bmw I3, Bmw E93, Bmw X6, Bmw F90, Bmw F16, Bmw F85, Bmw F25, Bmw F02, Bmw E67, Bmw E92, Bmw F48, Bmw F26 din ani 1994, 1995, 1996, 1997, 1998, 1999, 2000, 2001, 2002, 2003, 2004, 2005, 2006, 2007, 2008, 2009, 2010, 2011, 2012, 2013, 2014, 2015, 2016, 2017, 2018, 2019, 2020, 2021. Avem in stoc Geam Bmw Z8, Geam Bmw F22, Geam Bmw E38, Geam Bmw F03, Geam Bmw F45, Geam Bmw F23, Geam Bmw F34, Geam Bmw E89, Geam Bmw F13, Geam Bmw Seria1, Geam Bmw G12, Geam Bmw Seria6, Geam Bmw E81, Geam Bmw E88, Geam Bmw Z4, Geam Bmw Z3, Geam Bmw E64, Geam Bmw Seria5, Geam Bmw F15, Geam Bmw L12, Geam Bmw F83, Geam Bmw E83, Geam Bmw G11, Geam Bmw F32, Geam Bmw G32, Geam Bmw F86, Geam Bmw Seria2, Geam Bmw F80, Geam Bmw F21, Geam Bmw E65, Geam Bmw F31, Geam Bmw F82, Geam Bmw F04, Geam Bmw E36, Geam Bmw L15, Geam Bmw G31, Geam Bmw E82, Geam Bmw Seria7, Geam Bmw E60, Geam Bmw E72, Geam Bmw G30, Geam Bmw E90, Geam Bmw F10, Geam Bmw E46, Geam Bmw E70, Geam Bmw Seria4, Geam Bmw E52, Geam Bmw L01, Geam Bmw F11, Geam Bmw E53, Geam Bmw E39, Geam Bmw F06, Geam Bmw X1, Geam Bmw F07, Geam Bmw X5, Geam Bmw E71, Geam Bmw E61, Geam Bmw E63, Geam Bmw E66, Geam Bmw X2, Geam Bmw E87, Geam Bmw F87, Geam Bmw F01, Geam Bmw F36, Geam Bmw X4, Geam Bmw E85, Geam Bmw E84, Geam Bmw F30, Geam Bmw E86, Geam Bmw F46, Geam Bmw F39, Geam Bmw F12, Geam Bmw F33, Geam Bmw G01, Geam Bmw X3, Geam Bmw F20, Geam Bmw E91, Geam Bmw I8, Geam Bmw Seria3, Geam Bmw I3, Geam Bmw E93, Geam Bmw X6, Geam Bmw F90, Geam Bmw F16, Geam Bmw F85, Geam Bmw F25, Geam Bmw F02, Geam Bmw E67, Geam Bmw E92, Geam Bmw F48, Geam Bmw F26 din ani 1994, 1995, 1996, 1997, 1998, 1999, 2000, 2001, 2002, 2003, 2004, 2005, 2006, 2007, 2008, 2009, 2010, 2011, 2012, 2013, 2014, 2015, 2016, 2017, 2018, 2019, 2020, 2021.
Inlocuirea (Montajul, Schimbarea) Parbrizului, Lunetei auto sau a Geamului auto se poate face in atelierul nostru, la domiciliu clientului sau in orice locatie aleasa de client in orice sector din Bucuresti Sector 1, Sector 2, Sector 3, Sector 4, Sector 5, Sector 6 si Ilfov.
Toate marcile de parbize, lunete si geamuri laterale comercializate
Producatori parbize
Ti-ai putea inchipui o masina fara geamuri? Cu siguranta nu! Chiar si masinile decapotabile au geamuri, dintr-un motiv cat se poate de simplu: pentru a oferi protectie. Atat parbrizele, cat si lunetele sau geamurile laterala ofera protectie in timpul rularii, ferindu-i pe pasageri de praf, pietre si alte pericole. Pe langa asta, un geam auto bine ales poate contribui la aerodinamica vehiculului.
Oricat de bine ar fi construite insa, geamurile risca sa fie sparte. Chiar si geamurile auto ultra securizate pot ajunge sa aiba crapaturi si lovituri, in conditiile in care exista pericole la tot pasul: pietre, crengi, grindina, etc...Din fericire, inlocuirea unui geam nu este atat de dificila precum ti-ai inchipui.
Livram si montam geamuri auto direct la tine acasa
Daca ai un geam crapat sau spart, cea mai buna solutie pe care o ai la indemana este sa il inlocuiesti. In cazul in care circuli cu parbrizul crapat, spre exemplu, te expui unor riscuri inutile. Din fericire, inlocuirea parbrizului sau a celorlalte geamuri auto se face foarte usor. Tot ceea ce trebuie sa faci este sa ne contactezi ( telefonic sau pe email), sa ne spui ce masina conduci si care este geamul cu probleme si sa ne astepti. Venim la tine cu geamul potrivit, oriunde ai fi in Bucuresti sau Ilfov.
Spre deosebire de service-urile clasice, in care ti-ai repara in mod normal masina, noi oferim o serie de avantaje:
- Venim la tine acasa, in asa fel incat sa nu iti asumi riscul de a conduce cu un geam crapat;
- Avem o varietate mare de geamuri auto. Indiferent de tipul de masina pe care il conduci si de vechimea ei, avem geamul potrivit. Colaboram doar cu branduri cunoscute precum KMKI Glass, Nord Glass sau Benson si Fuyao;
- Transportul geamului il facem noi, in asa fel incat sa ne asiguram ca ajunge in cea mai buna stare la destinatie. Desi ar fi mai ieftin si mai simplu sa apelam la companii de livrari, nu vrem sa ne asumam niciun risc;
- Venim oriunde, oricand. Chiar daca nu esti acasa, putem veni si te ajutam cu montarea geamului. In felul acesta poti economisi bani si timp, pierdute in mod normal atunci cand decizi sa mergi intr-un service auto;
- Geamurile pe care le comercializam inglobeaza toate tehnologiile moderne, in asa fle incat sa iti ofere confortul de care ai nevoie. Majoritatea masinilor moderne sunt echipate cu geamuri ce au senzori de ploaie, filtre UV sau tehnologii care ajuta la dezaburire. Comercializand doar geamuri produse de branduri mari, ne asiguram ca toate aceste dotari sunt incluse.
Cand au aparut geamurile auto?
Desi pare greu de crezut, primele automobile nu aveau geamuri. Pana in 1904, soferii si pasagerii nu erau protejati de geamuri. In cel mai bun caz, acestia purtau o casca de protectie sau ochelari care sa tina la distanta praful sau eventualele pietre.
In 1904 a aparut ideea unor geamuri de protectie montat in partea frontala a vehiculului. Parbrizul a fost o inovatie extrem de importanta, deoarece oferea un urias plus de confort. Din pacate, parbrizele din prima parte a secolului trecut nu erau tocmai sigure. Realizate din sticla normala, acestea riscau sa se sparga la orice tip de soc sii reprezentau un urias pericol pentru pasageri. Nu de putine ori, cioburile parbrizelor au ranit conducatorii auto. Pe langa faptul ca era periculos, acest parbriz era si extrem de scump, ceea ce il facea destul de rar pe strazi.
Popularitatea din ce in ce mai mare a geamurilor a dus la ieftinirea acestora. Astfel, in 1930 aproape toate autovehiculele aveau parbrize si multe dintrer ele au inceput sa aiba si geamuri laterale, lunete si sa fie acoperite. Confortul a crescut in mod considerabil iar producatorii au inceput sa fie preocupati de siguranta pasagerilor. Astfel, in 1927 a aparut primul geam care nu mai producea cioburi periculoase in momentul in care se spargeam. 7 ani mai tarziu, in 1934, geamul curbat a inceput sa fie din ce in ce mai popular iar din 1960 standardele de siguranta au inceput sa fie din ce in ce mai numeroase si mai interesante.
Astazi, toate geamurile auto sunt foarte rezistente in fata socurilor iar ideea de a se sparge in cioburi periculoase este inexistenta. Parbrizele sunt laminate si sunt formate din 3 straturi, in asa fel incat sa nu se sparga, in timp ce geamurile laterale sunt prelucrate termic, in asa fel incat atunci cand se sparg sa produca mii de cioburi micute, necontondente , care sa nu reprezinte niciun pericol pentru oameni.
Poti preveni uzura geamurilor?
Cel mai adesea nu. Este imposibil sa prevezi o ploaie cu grindina sau sa te feresti de pietrele aruncate de alte vehicule pe drum. Evident, poti incerca sa iti parchezi masina in locuri in care nu exista riscul sa cada crengi, poti evita drumurile pietruite sau poti sa iti cumperi un garaj.
De asemenea, poti incerca sa eviti slabirea geamurilor:
- Curata-le frecvent de praf;
- Nu tranti usile atunci cand le inchizi;
- Ridica stergatoarele atunci cand ninge;
- Foloseste intotdeauna stergatoare de foarte buna calitate.
Daca ai o problema cu parbrizul si trebuie sa fie inlocuit, poti sta linistit. Nu este nici pe departe o problema atat de grava precum ti-ai inchipui ca este ci se rezolva intr-un timp scurt. Tot ceea ce trebuie sa faci este sa apelezi la noi.
Este aproape de neconceput un automobil fara geamuri. Chiar si vehiculele decapotabile au geamuri auto care protejeaza pasagerii de vant, nisip sau pietricele.
Geamurile auto nu au fost dintotdeauna prezente pe masini, existand o perioada in care soferii erau nevoiti sa poarte casti petnru a se proteja. Dupa prima aparitie a lor insa, au evolua constant, ajungand sa aiba implementate o multime de tehnologii, care mai de care mai interesante.
De regula, geamurile auto sunt simple si transparente, in asa fel incat sa poata oferi o vizibilitate cat mai buna. Exista si exceptii insa: geamuri echipate cu folii metalizate, cu folii vopsite sau cu diverse alte elemente care le dau culoare si asigura intimitate in interiorul masinii.
Care sunt principalele avantaje ale geamurilor auto?
Avantajele unui geam sunt evidente:
• Asigura protectie impotriva pericolelor de pe strada;
• Contribuie la obtinerea confortului termic;
• Izoleaza foarte bine zgomotul de pe drum;
• Asigura confort fizic, eliminand neplacerile cauzate de vant.
Care sunt dezavantajele geamurilor auto?
Unul dintre marile dezavantaje ale unui geam este faptul ca este casant. Din pacate, o simpla pietricica poate sa provoace pagube vizibile si sa genereze necesitatea inlocuirii geamului.
Din fericire, geamurile folosite in ziua de astazi pentru automobile sunt puternic tehnologizate. Astfel, geamurile laterale sunt tratate termic, in asa fel incat daca se sparg sa o faca in mii de bucati necontondente, pentru a nu-i rani pe pasageri, in timp ce parbrizele sunt construite in mai multe straturi intre care exista folii de plastic, in asa fel incat socurile fizice sa nu faca altceva decat sa provoace crapaturi.
Crapaturile pot fi si ele destul de periculoase, deoarece scad vizibilitatea si creeaza un disconfort estetic. Tocmai de aceea, in momentul in care descoperi ca geamul are o ciobitura sau o crapatura, cea mai buna decizie pe care o poti lua este aceea de a il inlocui.
Cum poti inlocui geamurile auto?
Inlocuirea unui geam poate sa para un proces scump si consumator de timp. Realitatea este alta, insa. Cu ajutorul echipei noastre, orice geam poate fi inlocuit intr-un timp foarte scurt, fara a exista niciun fel de probleme.
Suntem o echipa care de-a lungul timpului a reusit sa acumuleze o experienta vasta in tot ceea ce inseamna geamuri auto si sa comercializeze o varietate mare de tipuri de geamuri. Daca ai un geam spart si te afli in zona Bucuresti sau Ilfov, il inlocuim fara probleme, direct la tine acasa.
Avantajele pe care le oferim sunt numeroase:>
• Transportam geamurile pana la tine acasa si il montam in cel mai scurt timp. Ne asiguram ca transportul este facut corect, iar geamurile ajung la destinatie in cea mai buna stare. Montajul este facut de profesionisti cu o experienta vasta, asadar, sansele unor erori sunt aproape inexistente;>
• Comercializam doar geamuri de cea mai buna calitate. Comercializam geamuri de la producatori precum Pikington, Nordglass sau Benson, care echipeaza o multime de masini de pe mapamond si ofera garantia calitatii;>
• Oferim garantie pentru fiecare montaj pe care il realizam, in asa fel incat sa nu stai cu emotii atunci cand iesi la drum cu noul geam;>
• Ne asiguram ca pretul pe care il platesti este unul mai mult decat decent;>
• Indiferent ce tip de masina ai, gasim geamul potrivit pentru ea.>
Cateva lucruri interesante despre geamurile auto
Istorie
Geamurile auto au aparut abia in 1904, fiind simple bucati de sticla pozitionate in partea frontala a masinii. Pana atunci, automobilele circulau fara niciun fel de protectie frontala iar o astfel de solutie a fost primita foarte bine. Este adevarat ca riscurile pe care si le asumau soferrii in cazul in care geamurile aveau sa se sparga era mare, insa acest lucru aproape ca nu conta in fata confortului pe care un simplu geam il putea oferi.
Neajunsul major pe care il resimteau soferii era dat de pret, care nu era tocmai accesibil. Dorinta lor de a avea geamuri auto a facut producatorii sa gaseasca solutii pentru a le face mai ieftine. De asemenea, s-a incercat constant gasirea unor solutii pentru siguranta pasagerilor.
Din 1920, toate geamurile erau echipate cu parbriz si majoritatea aveau lunete, geamuri laterale si plafon. Este anul in care multe dintre pericolele de pe strazi ( praf, pietre, crengi, vant, etc ) au fost anihilate.
Preocuparea de a imbunatati geamurile a dat nastere unui numar mare de inovatii. Astfel, in 1927 a aparut geamul laminat, in 1934 a aparut geamul curbat care crestea foarte mult aerodinamica masinii iar din 1960 au inceput sa fie introduse diverse standarde de siguranta. Astazi, un geam auto este echipat cu tot felul de senzori, nu este pericol pentru pasageri si este gandit in asa fel incat sa reziste cat mai mult.
Achizitie
Pentru a achizitiona un geam auto de buna calitate trebuie, in primul rand, sa te asiguri ca producatorul este de incredere. Ulterior, este bine sa descoperi inscriptiile de pe geam. Orice geam de calitate ar trebui sa aiba inscriptionat un cod de tip EU II, EU III, care spune daca geamul este ramforsat, cum transmite lumina, unde a fost produs, etc.
Pe langa achizitie, conteaza foarte mult si montajul. Asigura-te, asadar, ca persoana care iti monteaza geamul are experienta.
Protectie
Nu poti preveni situatiile neplacute, in care grindina sau o creanga cazuta din copac iti sparge geamul. Ceea ce poti face este sa eviti sa parchezi masina in locuri periculoase, sa speli intotdeauna geamul cu solutii speciale, sa eviti trantirea usii si sa folosesti doar stergatoare de buna calitate, care nu zgarie. Micile detalii pot creste durata de viata a geamului tau, oferindu-ti confortul de care ai nevoie atunci cand mergi cu masina.