Geamuri auto Lancia Ieftine Bucuresti

Geamuri auto Lancia ieftine

Geamuri auto Lancia ieftine

Comercializam, livram si montam la domiciliul clientului, in Bucuresti si Ilfov o gama larga de geamuri auto ieftine pentru marca Lancia

Compania Lancia Automobiles S.p.A. este un constructor de automobile italian. Compania a fost fondat? in 1906 de Vincenzo Lancia, devenind parte a Grupului Fiat in 1969. Nume de brand suli?? a fost intotdeauna considerat cel mai controversat. In anumite privin?e, ma?inile erau semnificativ superioare ma?inilor concuren?ilor, iar in altele erau mult inferioare lor. Singurul lucru pe care il putem spune sigur este c? nu i-au l?sat niciodat? pe oameni indiferen?i, in ciuda dezacordurilor puternice. Acest brand legendar a cunoscut urc?ri ?i cobora?uri puternice, dar a reu?it s? men?in? o bun? reputa?ie ?i un statut respectat. In prezent, Lancia produce un singur model, care este o consecin?? a sc?derii interesului pentru companie ?i a unei grave crize economice, din cauza c?reia compania a suferit pierderi grave. Cu toate acestea, reputa?ia ei a fost garantat? de vechile modele lansate in perioada de glorie a m?rcii. Inc? genereaz? mai mult interes decat modelele mai moderne, motiv pentru care Lancia devine istorie in fiecare an. ?i, poate, este in bine c? ?oferii nu i?i pierd respectul fa?? de marc? ?i lunga sa cale de dezvoltare pe aceast? pia??. La urma urmei, este important s? ne oprim la timp ?i s? nu r?manem f?r? posibilitatea de a satisface a?tept?rile tuturor fanilor Lancia ?i ale ma?inilor sale legendare. Lancia Automobiles SpA a fost fondat? de inginerul ?i pilotul italian Vincenzo Lancia. S-a n?scut intr-o familie obi?nuit? ?i era cel mai mic b?iat de 4 copii. Inc? din cea mai fraged? copil?rie, a avut un interes deosebit pentru matematic? ?i a fost interesat de tehnologie. P?rin?ii credeau c? Vincenzo va deveni cu siguran?? un contabil, iar el insu?i a acordat aten?ie unei astfel de lucr?ri. Dar foarte repede, primele ma?ini din a doua jum?tate a secolului al XIX-lea au devenit un hobby important pentru el. Vincenzo a devenit student al lui Giovanni Battista Seirano, care a fondat ulterior compania Decret ?i a contribuit la crearea Lancia. Adev?rat, se intorcea din cand in cand s? lucreze ca contabil. Cand Lancia a implinit 19 ani, a fost numit ?oferul de inspec?ie ?i inspectorul Fiat. S-a descurcat impecabil cu indatoririle sale, dobandind o experien?? practic? nepre?uit?, care a contribuit la stabilirea propriului s?u brand. La scurt timp, Vincenzo a devenit un pilot de curse: in 1900 a ca?tigat primul mare premiu al Fran?ei cu o ma?in? Fiat. Chiar ?i atunci, a devenit o persoan? respectat?, astfel incat crearea unei fabrici separate nu a fost o decizie spontan?. Dimpotriv?, a alimentat interesul: ?oferii a?teptau cu ner?bdare noi modele cu mare ner?bdare. In 1906, pilotul ?i inginerul au fondat propria companie, Fabbrica Automobili Lancia, cu sprijinul colegului Claudio Forjolin. Impreun? au achizi?ionat o mic? fabric? in Torino, unde au fost implica?i in dezvoltarea viitoarelor ma?ini. Primul model a fost numit 18-24 CP ?i, conform standardelor din acea vreme, putea fi numit revolu?ionar. Cu toate acestea, Lancia a ascultat curand sfaturile fratelui s?u ?i a inceput s? numeasc? ma?inile litere din alfabetul grecesc pentru confortul cump?r?torilor. Inginerii ?i designerii au implementat cele mai bune tehnologii ?i dezvolt?ri avansate in ma?in?, la care lucreaz? de un an. In ca?iva ani, Fabbrica Automobili Lancia a produs 3 ma?ini, dup? care compania a trecut la produc?ia de camioane ?i vehicule blindate. Anii de r?zboi ?i-au f?cut propriile ajust?ri, confruntarea dintre state a necesitat schimb?ri. Apoi, datorit? muncii minu?ioase, au fost fabricate motoare inovatoare, care au avut o dezvoltare considerabil? in industria auto. Dup? incheierea ostilit??ilor, zona de produc?ie a crescut semnificativ - conflictul armat a ajutat la dezvoltarea unei noi companii in acel moment. Deja in 1921, compania a lansat primul model cu un corp monococ - apoi a devenit unic. Modelul a avut, de asemenea, o suspensie independent?, ceea ce a crescut vanz?rile ?i l-a f?cut istorie. Urm?torul model Astura a folosit un mecanism brevetat care permite cuplarea cadrului ?i a motorului. Datorit? acestei noi tehnologii, vibra?iile nu au fost resim?ite in cabin?, astfel incat c?l?toria a devenit cat se poate de confortabil? ?i pl?cut?, chiar ?i pe drumuri accidentate. Urm?toarea ma?in? era, de asemenea, unic? la acea vreme - Aurelia folosea un motor V cu 6 cilindri. Pe atunci, mul?i designeri ?i ingineri credeau din gre?eal? c? nu poate fi echilibrat, dar Lancia a dovedit contrariul. In 1969, directorii companiei au vandut o participa?ie de control in Fiat. In ciuda ader?rii la o alt? firm?, Lancia a dezvoltat toate modelele ca o companie separat? ?i nu depindea in niciun fel de noul proprietar. In acest timp, au ie?it cateva ma?ini mai demne de remarcat, dar din 2015, num?rul de ma?ini produse a sc?zut treptat, iar acum compania produce Lancia Ypsilon doar pentru cump?r?torii italieni. In ultimii ani, marca a suferit pierderi considerabile - aproximativ 700 de milioane de euro, astfel incat conducerea a considerat c? este imposibil s? restabileasc? statutul anterior al m?rcii. In 1907, cand compania ?i-a inceput activitatea, nu avea propriul logo. Ma?ina avea o inscrip?ie Lancia ingrijit?, f?r? detalii inutile. Deja in 1911, gra?ie contelui Carl Biscaretti di Ruffia, prieten apropiat al lui Vincenzo Lancia, a ap?rut primul logo. Era un volan cu 4 spi?e impotriva unui steag albastru. Steagul pentru el a fost o imagine schematic? a unei suli?e, deoarece acesta este modul in care numele companiei este tradus din italian?. In apropiere, in partea dreapt?, era imaginea manerului clapetei din dreapta, iar numele m?rcii Lancia era deja in centru. Apropo, compania men?ine un font atat de ingrijit pan? in prezent. In 1929, contele Carl Biscaretti di Ruffia a dorit s? fac? unele ajust?ri la designul emblemei. El a plasat acela?i logo circular pe fundalul scutului ?i, de atunci, logo-ul a r?mas a?a de mul?i ani. In 1957, emblema a fost schimbat? din nou. Spi?ele au fost scoase de pe volan, iar logo-ul in sine ?i-a pierdut culorile. Potrivit designerilor, in acest fel ar?ta mai elegant ?i mai modern. In 1974, problema schimb?rii siglei a fost din nou relevant?. Spi?ele volanului ?i culoarea albastru intens i-au fost returnate, dar imaginile altor elemente in sine au fost mult simplificate in imagini schematice minimaliste. In 2000, elementele speciale cromate au fost ad?ugate la sigla Lancia, gra?ie c?reia emblema ar?ta tridimensional? chiar ?i in imagini bidimensionale. Ultima dat? cand s-a schimbat sigla a fost in 2007: apoi au lucrat la ea speciali?ti din compania Robilant Associati. Ca parte a unei rebranding-uri serioase, roata a fost desenat? in mod clar grafic, indep?rtand din nou 2 spi?e, iar restul a servit drept pointer in jurul denumirii m?rcii Lancia. Adev?rat, fanii m?rcii nu au apreciat faptul c? acum sigla nu mai avea suli?a ?i steagul iubit. Primul model a primit numele de lucru 18-24 HP, apoi a fost redenumit Alpha. A ap?rut in 1907 ?i a fost dezvoltat in doar un an. Acesta a folosit un arbore de elice in locul unui lan? ?i a fost introdus ?i unul dintre primele motoare cu 6 cilindri. Pe baza primei ma?ini de succes, a fost creat un alt model numit Dialpha, care a ie?it in 1908 cu acelea?i caracteristici. In 1913 apare ma?ina Theta. A devenit una dintre cele mai fiabile ma?ini ale vremii. In 1921, Lambda a fost eliberat?. Caracteristicile sale erau suspensia independent? ?i caroseria monococ?, la acea vreme ma?ina era una dintre primele de acest gen. In 1937, Aprilia a ie?it de pe linia de asamblare - ultimul model, in dezvoltarea c?ruia a fost implicat direct Vincenzo Lancia. Designul ma?inii amintea oarecum de gandacul din mai, care a fost recunoscut ulterior drept stilul unic ?i inimitabil al fondatorului companiei. Aprilia a fost inlocuit? de Aurelia - ma?ina a fost prezentat? pentru prima dat? la Torino in 1950. Vittorio Jano, unul dintre cei mai buni me?teri ai timpului s?u, a participat la dezvoltarea noului model. Apoi a fost instalat un nou motor in ma?in?, fabricat din aliaje de aluminiu. In 1972, un alt model a ap?rut pe pia?? - Lancia Beta, in care au fost instalate motoare dou? arbori cu came. In acela?i timp, a fost lansat ?i raliul Stratos - cursan?ii au ca?tigat premii la volan de mai multe ori in timpul unei plimb?ri de 24 de ore la Le Mans. In 1984, noul sedan Lancia Thema a ie?it de pe linia de asamblare. Este solicitat chiar ?i ast?zi, deoarece chiar ?i in acele zile au fost instalate in ma?in? aerul condi?ionat, climatizarea ?i panourile de informa?ii, care afi?au informa?ii despre starea tehnic? a ma?inii. Designul lui Thema este pu?in dep??it, dar pasiona?ii de automobile remarc? faptul c? ma?ina este fabricat? foarte solid, avand in vedere c? a fost lansat? in 1984. Deja in 1989 a fost introdus Lancia Dedra, un sedan care a fost clasificat drept clas? premium. Apoi, ma?ina sport a f?cut o str?lucire datorit? componentei tehnice ?i designului atent. In 1994, prin eforturile comune ale Peugeot, FIAT ?i Citroen a ap?rut break-ul Lancia Zeta, in curand lumea a v?zut Lancia Kappa, Lancia Y, Lancia Thesis ?i Lancia Phedra. Ma?inile nu au ca?tigat mult? popularitate, a?a c? in timp num?rul modelelor prezentate a devenit din ce in ce mai pu?in. Din 2017, compania a produs un singur Lancia Ypsilon, iar acesta este axat exclusiv pe pia?a italian?. Compania a suferit pierderi considerabile din cauza crizei economice ?i a sc?derii accentuate a interesului pentru ma?inile produse, a?a c? FIAT a decis s? reduc? treptat num?rul de modele ?i, in curand, s? inchid? complet marca. In iunie 1999 este lansat modelul Lybra ca succesor al modelului Dedra comercializat cu succes in 418.084 de exemplare. De la lansare, modelul a fost apreciat de c?tre presa de specialitate pentru? designul rafinat atat la exterior cat ?i la interior, finis?rile de calitate, habitaclul spa?ios, confortul la rulare, ?inuta de drum sigur? ?i dotarile numeroase de inalt nivel (airbag-urle laterale fa??, climatzarea automat? pe dou? zone cu sistem ce activa automat recircularea aerului, instala?ie audio HiFi Bose, sistem de naviga?ie cu GPS, conexiune GSM ?i comenzi vocale pentru telefon, cruise control-ul, comenzile pe volan pentru radio CD, guri de ventila?ie pentru locurile din spate). Lancia Lybra dispunea de o caroserie elegant? ?i personalizat?, atent studiat? din punct de vedere aerodinamic (CX:0.31) ?i al c?rui design a fost realizat de Centro Stile Lancia fiind inspirat din cel al modelelor Aurelia ?i Appia din anii ?50. De la debut, modelul a fost oferit in dou? variante de caroserie? berlin? cu 4 u?i ?i break cu 5 u?i denumit? Station Wagon, ambele cu 5 locuri ?i cu dou? niveluri de echipare? LS ?i LX. Ca motoriz?ri au fost propuse 5 variante: 3 pe benzina cu 4 cilindri de 1.6L (103CP), 1.8L(131CP) ?i cu 5 cilindri de 2L (154CP) precum ?i dou? turbo diesel cu 4 cilindri de 1.9L(105CP) ?i cu 5 cilindri de 2.4L (135CP), ambele cu injec?ie direct? ?i tehnologie common rail. Motoarele asigurau viteze maxime cuprinse intre 185 ?i 210 km/h ?i erau asociate in standard cu o cutie manual? cu 5 trepte sau op?ional pentru motorul de 2L de o cutie automat? de tip secven?ial cu 4 trepte denumit? Comfortronic. Op?ional era propus un sistem antipatinaj ASR. Suspensia era independent? prev?zut? cu arcuri elicoidale, bare stabilizatoare ?i amortizoare hidraulice, in fa?? era de tip McPherson iar in spate era de tipul cu bra?e longitudinale ghidate de bielete. Sistemul de franare era servoasistat fiind prevazut cu discuri, cele din fa?? ventilate ?i ABS. In toamna anului 1999 este realizat un facelift modelului Zeta concretizat prin unele retu?uri la exterior ?i interior, o parte mecanic? imbun?t??it? ?i un echipament de dot?ri suplimentar pentru siguran?? ?i confort. In acela?i timp au fost oferite noi mot?riz?ri pe benzin? de 2L (136CP) avand distribu?ie cu 4 supape pe cilindru ?i turbo diesel de 2L(109CP) cu injec?ie direct? ?i tehnologie common rail. In octombrie 2000 modelul Ypsilon beneficiaz? de un u?or facelift fiind realizate unele retu?iri la exterior ?i la interior, in acela?i timp fiind introduse noi versiuni de echipare precum ?i noi dot?ri de confort ?i siguran??. La inceputul anului 2001 este stopat? produc?ia modelului Kappa, in total fiind fabricate 117.231 de exemplare din care 9.208 exemplare in varianta break ?i 3.271 in cea coupe. Cu ocazia Salonului Auto de la Geneva din 2001 este prezentat modelul Thesis ca succesor al modelului Kappa. Inc? de la lansarea oficial?, modelul a impresionat prin? design-ul rafinat ?i personalizat, solu?iile tehnice avansate, finis?rile de calitate, confortul la rulare, ?inuta de drum sigur?, habitaclul ?i portbagajul spa?ioase. De asemenea au fost apreciate ?i dotarile aplicate in premier? precum: sistemul multimedia cu televizor ?i navigatie cu ecran LCD de 7 inch, sistemul audio BOSE cu 11 difuzoare, cotier? spate cu telecomand? cu care putea controla sistemul audio ?i televizorul, scaunele fa?? reglabile electric pe 10 direc?ii, inclusiv tetierele, 12 airbaguri, stopurile cu LED, farurile bixenon. pilot automat adaptiv, ma?ina accelerand ?i franand in func?ie de trafic, pastrand distan?a fa?? de alte automobile, suspensia pneumatic? adaptiv? Mannesmann Sachs ‘Skyhook , climatizarea automat? cu 3 zone ?i panou de control digital. Thesis dispunea de o caroserie tip berlin? cu 4 u?i cu stil neoclasic, atent studiat? din punct de vedere aerodinamic (CX:0.31) ?i al siguran?ei oferite pasagerilor in caz de accident care oferea 5 locuri la interior ?i al c?rui design realizat de Centro Stile Lancia era inspirat din cel al modelelor Aurelia ?i Flaminia. Motoarele oferite erau pe benzin? cu 5 cilindri de 2L turbo (185CP), 2.4L (170CP) ?i V6 de 3L (215CP) toate avand distribu?ie cu 4 supape pe cilindru precum ?i un turbo diesel cu 5 cilindri de 2.4L(150CP) denumit Multijet ?i avand injec?ie direct? ?i tehnologie common rail. Motoarele asigurau viteze maxime cuprinse intre 215 ?i 235 km/h ?i erau asociate in standard cu o cutie manual? cu 6 trepte sau automat? de tip secven?ial cu 5 trepte denumit? Comfortronic pentru motorul V6, op?ional pentru celelalte variante cu 5 cilindri. In standard erau propuse sistemul antipatinaj ASR ?i sistemul de control al stabilit??ii ESP. Suspensia era independent? de tipul cu bra?e multiple, arcuri elicoidale, bare stabilizatoare ?i amortizoare hidraulice telescopice. Sistemul de franare era servoasistat fiind prevazut cu discuri ventilate, ABS ?i repartitor electronic EBD. Direc?ia cu asistare variabil? era oferit? in standard. In func?ie de echipamentul de dot?ri oferit, Thesis era disponibil? in dou? versiuni? Executive ?i Emblema. La inceputul anului 2002 pentru modelul Lybra sunt disponibile noi versiuni de echipare ?i noi dot?ri iar motoarele turbo diesel dezvoltau acum puteri u?or superioare. La edi?ia din 2002 a Salonului Auto de la Geneva este lansat modelul Phedra care inlocuia in gam? modelul Zeta comercializat in 22.014 de unit??i. Dezvoltat? pe o platform? realizat? in comun de grupurile FIAT ?i PSA (Peugeot-Citroen), Phedra dispunea de o caroserie de tip monovolum atent studiat? din punct de vedere aerodinamic (CX:0.33) ?i al siguran?ei pasagerilor in caz de accident avand u?ile spate culisante ?i care oferea la interior pan? la 8 locuri cu numeroase posbilit??i de configurare. Cu excep?ia unor detalii la exterior ?i interior, Lancia Phedra avea caroseria, elementele de structur? ?i mecanice similare cu: Citroen C8, Fiat Ulysse ?i Peugeot 807 dispunand de: transmisie fa??, suspensie independent? in fa?? de tip McPherson iar in spate cu tiran?i, sistem de franare servoasistat prevazut cu discuri, cele din fa?? ventilate ?i sistem antiblocaj ABS ?i direc?ie cu cremalier?, servoasistat?. Din echipamentul de siguan?? faceau parte? sistemele ASR ?i ESP ?i 6 airbag-uri. Motoriz?rile disponibile erau pe benzin? cu 4 cilindri de 2L (136CP) ?i V6 de 3L (204CP) precum ?i turbo diesel cu 4 cilindri de 2L(109CP) ?i 2.2L (128CP) ambele cu injec?ie direct?, tehnologie common rail ?i filtru de particule. Motoarele erau asociate in standard cu o cutie manual? cu 6 trepte sau op?ional de una automat? cu control electronic avand 6 trepte. Printre dot?rile de confort oferite merit? men?ionate? climatzarea automat? pe dou? zone cu sistem ce activa automat recircularea aerului, sistemul infotel Connect Nav + cu telefon GSM ?i sistem de naviga?ie cu ecran LCD de 7 inch, trapa panoramic? ac?ionat? electric, volanul multifunc?ional sau deschiderea electric? cu telecomand? a u?ilor culisante. Dup? succesul comercial cu prima genera?ie a modelului Ypsilon comercializat in 802.605 de exemplare, la Salonul Auto de la Geneva din 2003 este lansat? a doua genera?ie a modelului Ypsilon. Dezvoltat pe platforma modelului Fiat Punto din a doua genera?ie, Lancia Ypsilon beneficia de o caroserie de tip berlin? cu 3 u?i ?i 4 sau 5 locuri al carui design original ?i elegant cu accente retro a fost realizat de Centro Stile Lancia. De la debut modelul a fost propus in 3 niveluri de echipare? baz?, Argento ?i Platino. Gama de motoriz?ri cuprindea 3 variante? pe benzin? cu 4 cilindri de 1.2L(60CP) cu dou? supape pe cilindru, 1.2L(80CP) cu patru supape pe cilindru ?i 1.4L(95CP) cu patru supape pe cilindru precum ?i un turbo diesel de 1.3L(69CP) denumit Multijet avand distribu?ie cu 4 supape pe cilindru, injec?ie direct?, tehnologie common rail ?i filtru de particule. Motoarele erau asociate in standard cu o cutie manual? cu 5 rapoarte iar op?ional era propus? o transmisie automat? robotizat? DFN(Dual Function) cu 5 rapoarte. Op?ional erau propuse sistemele ASR ?i ESP. Suspensia era independent? prev?zut? cu arcuri elicoidale ?i bare stabilizatoare, in fa?? era de tip McPherson iar in spate era de tip cu ro?i conexe. Sistemul de franare era servoasistat ?i era prev?zut cu discuri ventilate in fa?? ?i tamburi in spate plus ABS ?i EBD. Direc?ia era servoasistat? electric ?i dispunea de func?ia City care facilita manvrele la parcare. Inc? de la debut, modelul s-a impus repede pe pia?? fiind apreciat pentru? designul rafinat, numeroasele posibilit??i de personalizare a exteriorului ?i interiorului, finis?rile de calitate, confortul la rulare, manevrabilitatea, ?inuta de drum sigur? ?i dot?rile de inalt nivel pentru clasa mic?? 6 airbag-uri, climatizarea automat?, trapa panoramic? ac?ionat? electric, sistemul de naviga?ie, Cruise Control-ul, tapi?eria din piele Alcantara sau Connoly sau comenzile radio plasate ?i pe volan. La inceputul anului 2004, pentru modelul Thesis au fost oferite noi versiuni de echipare ?i noi dot?ri de siguran?? ?i confort iar in gama de motoriz?ri, motorul V6 de 3L este inlocuit cu unul V6 de 3.2L(230CP) care permitea o vitez? maxim? de 240 km/h ?i o acc. 0-100 km/h in 8.8 sec. iar turbo diesel-ul Multijet de 2.4L dispunea acum de 4 supape pe cilindru ?i furniza 175CP permi?and o vitez? maxim? de 225 km/h ?i o acc. 0-100 km/h in 9.8 sec.. La Salonul Auto de la Geneva din 2004 este lansat modelul Musa. Modelul Musa dispunea de o elegant? ?i spa?ioas? caroserie de tip monovolum de dimensiuni compacte care oferea la interior 5 locuri ?i numeroase posbilit??i de configurare. Lancia Musa reprezenta o variant? mai luxoas? a Fiat-ului Idea cu care imp?r?ea aceea?i platform? tehnic? dispunand de o finisare ?i dot?ri de inalt nivel precum? 6 airbag-uri, climatizarea automat?, trapa panoramic? ac?ionat? electric, sistemul de naviga?ie cu ecran LCD de 7 inch, cruise control-ul, tapi?eria din piele Alcantara sau comenzile radio plasate ?i pe volan. De la debut au fost propuse 3 niveluri de echipare? baz?, Argento ?i Platino ?i 3 motoriz?ri unul pe benzin? cu 4 cilindri de 1.4L cu dou? sau patru supape pe cilindru (78-95CP) ?i dou? turbo diesel de 1.3L(69-90CP) ?i 1.9L (101CP) denumite Multijet avand distribu?ie cu 4 supape pe cilindru, injec?ie direct?, tehnologie common rail ?i filtru de particule. In standard era oferit? o cutie de viteze manual? cu 5 sau 6 rapoarte iar op?ional era propus? o transmisie automat? robotizat? DFN(Dual Function) cu 5 rapoarte. Op?ional erau propuse sistemul antipatinaj ASR ?i sistemul de control al stabilit??ii ESP. Suspensia era independent? prev?zut? cu arcuri elicoidale ?i bare stabilizatoare, in fa?? era de tip McPherson iar in spate era de tip cu ro?i conexe. Sistemul de franare era servoasistat ?i era prev?zut cu discuri ventilate in fa?? ?i tamburi in spate plus ABS ?i EBD. Direc?ia era servoasistat? electric avanf func?ia City. In 2005 este stopat? produc?ia modelului Lybra, aceasta totalizand 181.387 de exemplare. Cu ocazia Salonului Auto de la Geneva din 2006 este prezentat? varianta cu facelift a modelului Thesis. Aceasta a beneficiat de unele retu?uri la detalii, imbun?t??iri la partea mecanic? ?i de dot?ri suplimentare precum vopseaua bicolor?. In acela?i timp propulsorul turbo diesel Multijet de 2.4L dezvolta acum 185CP. In toamna anului 2006 este realizat un facelift modelului Ypsilon, concretizat prin unele restiliz?ri la exterior ?i interior, imbun?t??iri la partea mecanic?, noi versiuni de echipare ?i dot?ri suplimentare precum? vopseaua bicolor?, sistemul MP3, dispozitivul vocal Blue&Me (Bluetooth). Tot acum a fost introdus? o nou? motorizare pe benzin? de 1.4L(78CP) cu dou? supape pe cilindru disponibil? ?i in versiunea bifuel pe gaz iar motorizarea turbo diesel de 1.3L Multijet dezvolta acum 55, 90 ?i 105CP. Incepand din februarie 2007, firma Lancia este o divizie a lui Fiat Group Automobiles S.p.A, numele societ??ii devenind Lancia Automobiles S.p.A. La edi?ia din 2007 a Salonului Auto de la Frankfurt este lansat modelul Musa cu facelift care se deosebea prin unele restiliz?ri la exterior ?i interior, noi versiuni de echipare concomitent cu noi dot?ri precum? farurile cu Led, sistemul MP3, dispozitivul vocal Blue&Me (Bluetooth) sau vopseaua bicolor?. Tot acum a fost introdus? o nou? motorizare turbo diesel Multijet de 1.6L (120CP) asociat? cu cu o cutie de viteze manual? in 6 trepte. In ianuarie 2008 este realizat un facelift modelului Phedra, concretizat prin unele retu?uri la exterior ?i interior, imbun?t??iri la partea mecanic? ?i dot?ri suplimentare. In acela?i timp a fost oferit? o nou? motorizare turbo diesel de 2L Multijet Twin Turbo (170 CP) asociat? in standard cu o cutie manual? cu 6 trepte sau op?ional de una automat? secven?ial? cu 6 trepte. Dup? o pauz? de mul?i ani in clasa compact?, Lancia revine cu a treia genera?ie a modelului Delta, lansat? la Salonul Auto de la Geneva din 2008. Cu noua Delta, Lancia inaugura pe scena auto un nou stil, extrem de sofisticat ?i totodat?, foarte dinamic ?i modern. Design-ul, considerat de majoritatea speciali?tilor unul revolu?ionar, ii conferea modelului o puternic? imagine de marc? avand partea frontal? avangardist? iar partea din spate imbina clasicismul cu liniile hightech, modernismul fiind accentuat de Led-urile utilizate atat pentru faruri cat ?i pentru stopuri. Avand o configura?ie hatchback, cei 4.5 m lungime ?i 2.7 m ai ampatamentului contribuie la ob?inerea unui spa?iu interior extrem de generos, Delta rivalizeaz?nd cu berlinele medii superioare. Bancheta are sp?tarele inclinabile, pentru un confort cat mai bun pe distan?e lungi iar portbagajul are un volum care variaz? in func?ie de culisarea banchetei. Interiorul beneficiaz? de dot?ri high-tech precum: 8 airbag-uri, climatzarea automat? pe dou? zone, sistem de naviga?ie cu ecran LCD, sistem MP3, dispozitiv vocal Blue&Me (Bluetooth), tapiaerie din piele Alcantara sau Poltrona Frau, acoperi? panoramic heliomat Granluce sau volan multifunc?ional. Motoarele oferite sunt toate cu 4 cilindri dotate cu turbocompresor cu geometrie variabil?, pe benzin? in dou? variante? 1.4L Turbojet (120 ?i 150CP) ?i 1.8L Turbojet (200CP) cu injec?ie direct? precum ?i trei variante turbo diesel? 1.6L Multijet (120 CP), 1.9L Multijet Twin Turbo (190CP) ?i 2L Multijet (165CP). Cutiile de viteze oferite erau manuale, automate secven?iale Sportronic sau automate robotizate Selectronic, toate cu 6 rapoarte. Suspensia era independent? prev?zut? cu arcuri elicoidale ?i bare stabilizatoare, in fa?? era de tip McPherson iar in spate era de tip cu ro?i conexe. Sistemul de franare era servoasistat ?i era prev?zut cu discuri, in fa?? ventilate plus ABS ?i EBV. Securitatea activ? este imbun?t??it? prin noul sistem de control al stabilit??ii Absolute Handling System, care aduce nou cateva func?ii inedite: LTF (Linearization Torque Feedback), prin care se confer? ?oferului un control mai bun in curbe ?i la vitez? ridicat?; TTC (Torque Transfer Control), care comand? electronic un diferen?ial autoblocabil ?i controleaz? efectul de subvirare; DST (Drive Steering Torque), direc?ia activ? dualdrive controlat? eletronic, care anuleaz? efectul de supravirare pe suprafe?ele cu aderen?? redus?. Pentru confort era oferit op?ional un sistem electronic de control al suspensiei (Reactive Suspension System), care contribuie la imbun?t??irea controlului ?i reducerea vibra?iilor pe suprafe?e deteriorate ?i Driving Advisor, care controleaz? direc?ia, ?oferului r?manandu-i in sarcin? dozarea franei. Lancia Delta beneficiaz? de un vast program de personalizare, clien?ii putand alege din peste 1.000 de combina?ii: de la jantele de 16?, 17? sau 18? pan? la cele 12 culori bi-ton exclusive. Lancia Delta este oferit? in trei nivele de echipare (Argento, Oro ?i Platino). Noua Delta este acum comercializat? in Marea Britanie, Irlanda ?i Japonia sub brandul Chrysler. In prim?vara anului 2009 pentru modelul Musa sunt oferite noi versiuni de echipare, dispozitivul Start&Stop iar motorizarea pe benzin? de 1.4L(78 CP) era disponibil? ?i in varianta bifuel pe gaz. Tot in 2009 este stopat? produc?ia modelului Thesis, aceasta totalizand circa 16.000 de exemplare. La Salonul Auto de la Genea din 2011 sunt lansate? a treia genera?ie Ypsilon care inocuia precedenta genera?ie comercialiat? in peste 600.000 unit??i, modelul de clas? superioar? Thema ?i monovolumul Voyager. Dezvoltat? pe platforma imbun?t??it? a modelului Fiat 500, noua Ypsilon beneficia de o caroserie hatchback cu 5 u?i avand un design elegant ?i original cu aspect de coupe, asigurat de integrarea manerelor portierelor spate in rama u?ii, linia ascendent? a geamurilor incercand s?-i confere dinamism. Interiorul putea fi customizat cu ajutorul a trei nivele de echipare numite Silver, Gold ?i Platinum, 16 tipuri de tapi?erie, dintre care 4 in dou? tonuri, 6 tipuri de cusaturi, 14 culori exterioare (dintre care trei bicolore), 3 feluri de jante din aliaj ?i 3 motorizari - toate insumand peste 600 de variante posibile, astfel incat fiecare s?-?i realizeze ma?ina pe gustul s?u. Gama de motoriz?ri cuprindea 3 variante, din care dou? pe benzin? unul cu 2 cilindri de 0.9L Twin-Air Turbo (85CP) cu tehnologie Multiair ?i unul cu 4 cilindri de 1.2L(69CP) precum ?i un turbo diesel cu 4 cilindri de 1.3L Multijet (95CP). In standard era oferit? o cutie de viteze manual? cu 5 sau 6 rapoarte iar op?ional era propus? o transmisie automat? robotizat? DFN(Dual Function) cu 5 rapoarte. Suspensia era independent? prev?zut? cu arcuri elicoidale ?i bare stabilizatoare, in fa?? era de tip McPherson iar in spate era de tip cu ro?i conexe. Sistemul de franare era servoasistat ?i era prev?zut cu discuri ventilate in fa?? ?i tamburi in spate plus ABS ?i EBD. Direc?ia era servoasistat? electric ?i dispunea de func?ia City. Toate versiunile de echipare dispineau standard de? ESP, ASR ?i Hill Holder, special creat pentru cei care au probleme cu plecarea din ramp?, 4 airbag-uri ?i sistem Isofix. In func?ie de versiune, lista de op?ionale numara? sistemul multimedia Blue&Me - TomTom LIVE cu naviga?ie, sistemul de asisten?? la parcare Magic Parking, climatizarea automat?, sistemul Smart Fuel care elimina clasicul bu?on de benzina, trapa panoramic? ac?ionat? electric, farurile bi-xenon, stopurile cu LED, jantele pe 16 inch din aliaje u?oare sau volanul multifunc?ional. Noua Ypsilon este acum comercializat? in Marea Britanie, Irlanda ?i Japonia sub brandul Chrysler. In urma achizi?ion?rii din 2009 a grupului american Chrysler, de c?tre grupul FIAT se poate spune c? a inceput o nou? er? pentru marca premium a grupului italian, Lancia. O er? care, intr-o prim? faz?, are la baz? modele americane cunoscute, cum este cazul noilor modele Lancia Thema ?i Lancia Voyager care reprezint? variante imbun?t??ite ?i adaptate pie?elor din Europa ale modelelor Chrysler 300 ?i Chrysler Voyager care nu au avut vanz?rile preconizate. Lancia Thema beneficia de o elegant? ?i spa?ioas? caroserie cu 4 u?i ?i 5 locuri care, mul?umit? dimensiunilor generoase ?i dot?rilor de inalt nivel putea concura in clasa de lux. La exterior, pe lang? grila frontal? specific? m?rcii Lancia se mai poate remarca spoilerul frontal restilizat precum ?i unele elemente restilizate. In interior, modelul beneficiaz? de finis?ri luxoase precum inser?iile din lemn scump, elementele cromate sau tapi?eria din piele exclusivist? Poltrona Frau. Sub aspect tehnic, cele mai imporante modific?ri se reg?sesc la trenul de rulare ?i la direc?ie, modelul devenind mai agil ?i mai manevrabil. Ca motoriz?ri, sunt propuse un V6 pe benzin? de 3.6L (292CP) din genera?ia Pentastar ?i un turbo diesel V6 de 3L Multijet (190-239CP) de origine VM Italia. Transmisia se realiza pe ro?ile din spate sau integral pe toate ro?ile ?i era asigurat? de o cutie de viteze automat? secven?ial? cu 5 rapoarte pentru motorul turbo diesel sau cu 6 rapoarte pentru motorul pe benzin?. Sistemul ESC de control al stabilit??ii era standard. Suspensia era independent? de tip multibra?, sistemul de franare era servoasistat ?i era prev?zut cu discuri ventilate plus ABS ?i EBD iar direc?ia avea servoasistare controlat? electronic. De la debut au fost propuse trei niveluri de echipare? Gold, Platinum ?i Executive. Ca dot?ri de siguran?? oferite merit? amintite cele 10 airbag-uri, tetierele active, farurile bi-xenon autoadaptive, sistemele? Parkview Rear Back-Up Camera, Ready Alert Breaking, Rain Brake Support , Cross Path Detection, Blind Spot Detection sau Forward Collision Warning. Printre dot?rile de confort disponibile faceau parte sistemul Infotainment Uconnect cu numeroase func?ii inclusiv ecran touch screen de 8.4 inch, sistemul multimedia Blue&Me - TomTom LIVE cu naviga?ie sau sistemul audio stereo Alpine Electronics de 276 W. Lancia Voyager dispunea de o caroserie tip monovolum de dimensiuni generoase care oferea la interior in func?ie de configura?ie pan? la 8 locuri. La exterior, se deosebea de modelul american prin grila frontal? specific? m?rcii Lancia, spoilerul frontal restilizat precum, unele ornamente cromate precum ?i prin farurile bi-xenon ?i blocurile optice cu LED. In interior, modelul dispunea de finis?ri luxoase precum inser?ii din lemn scump, elemente cromate sau tapi?eria din piele Nappa. In acela?i timp au fost aduse unele modific?ri la trenul de rulare ?i la direc?ie, modelul devenind mai agil ?i mai manevrabil. Conceput dup? solu?ia tehnic? ?totul in fa???, Voyager era oferit cu dou? motoriz?ri? un V6 pe benzin? de 3.6L (283CP) din genera?ia Pentastar ?i un turbo diesel V6 de 2.8L Multijet (163-177CP) de produc?ie VM. Motoarele erau asociate cu o cutie de viteze automat? secven?ial? cu 6 rapoarte. Sistemul ESC de control al stabilit??ii era standard. Suspensia era independent?, sistemul de franare era servoasistat ?i era prev?zut cu discuri, in fa?? ventilate plus ABS ?i EBD iar direc?ia avea servoasistare controlat? electronic. La debutul comercializ?rii au fost propuse trei niveluri de echipare? Gold, Platinum ?i Executive. Dot?rile de siguran?? ?i confort erau similare cu ale modelului Thema iar in plus erau oferite? un sistem DVD cu c??ti f?r? fir, scaune individuale incalzite, u?i culisante comandate electric ?i al treilea rand de scaune care putea fi rabatat electric. In prim?vara anului 2011 este realizat un facelift modelului Delta care a vizat exteriorul, interiorul ?i nivelurile de echipare. In acela?i timp propulsorul turbo diesel de 1.6L Multijet era oferit intr-o versiune care dezvolta 105 CP. Cu ocazia Salonului Auto de la Geneva din 2012 este lansat modelul Flavia Cabrio care reprezenta varianta european? modelului de clas? medie superioar? Chrysler 200 Cabrio. Conceput? dup? solu?ia tehnic? ?totul in fa???, Lancia Flavia Cabrio beneficia de o elegant? ?i spa?ioas? caroserie cu 4 locuri. La exterior, pe lang? grila frontal? specific? m?rcii Lancia se mai poate remarca spoilerul frontal restilizat precum ?i unele detalii restilizate iar la interior, modelul beneficia de finis?ri luxoase precum inser?iile din lemn, elementele cromate sau tapi?eria din piele Nappa. Sub aspect tehnic, cele mai imporante modific?ri se reg?sesc la trenul de rulare ?i la direc?ie, modelul devenind mai agil ?i mai manevrabil. Motorul oferit era unul pe benzin? cu 4 cilindri de 2.4L(175CP) care era asociat cu o cutie automat? secven?ial? cu 6 rapoarte ?i permitea o vitez? maxim? de 210 km/h ?i o acc. 0-100 km/h in 10.5 sec. Sistemul ESC de control al stabilit??ii era standard. Suspensia era independent?, sistemul de franare era servoasistat ?i era prev?zut cu discuri, in fa?? ventilate plus ABS ?i EBD iar direc?ia avea servoasistare controlat? electronic. Flavia dispunea de un singur nivel de echipare, destul de generos care includea printre altele ?i: sistem Infotainment Uconnect cu numeroase func?ii inclusiv ecran touch screen de 8.4 inch, sistemul multimedia Blue&Me - TomTom LIVE cu naviga?ie, sistem MP3, climatizare automat?, acoperi? rabatabil operat electric, scaune inc?lzite ?i reglabile electric, faruri adaptive ?i sistem audio Boston Acoustics cu 6 difuzoare. In vara anului 2012 este stopat? produc?ia modelului Musa, aceasta insumand 238.324 de exemplare.In toamna anului 2013 modelele Delta, Thema ?i Voyager au beneficiat de un u?or facelift, care a vizat exteriorul, interiorul ?i nivelurile de echipare, aceste noi versiuni fiind lansate cu ocazia Salonului Auto de la Frankfurt din 2013. In ianuarie 2014, pre?edintele grupului FCA, Sergio Marchionne a anun?at intr-o conferin?? de pres?, c? marca Lancia va fi oferit? exclusiv pe pia?a din Italia ?i c? va avea un sigur model - Ypsilon. Discu?ia despre viitorul Lancia a fost legat? de planurile de viitor ale Grupului Fiat, care vizeaz? o concentrare pe volume prin gamele Panda ?i 500, in cazul m?rcii care a dat numele grupului, respectiv o demonstra?ie de excelen?? italian? pentru Alfa Romeo. Ini?ial, Grupul Fiat inten?iona s? lanseze noi modele in gama Lancia preluand nout??ile Chrysler ?i aplicand sigla m?rcii din Torino. Planul acesta avea rolul de a aduce lans?ri in gama respectiv? ?i de a sus?ine reprezentan?ele actuale pan? la trecerea situa?iei economice dificile de pe pia?a din Europa. In vara anului 2014 este stopat? produc?ia modelului Delta, aceasta totalizand 115.324 de exemplare. In acela?i timp a fost stopat? ?i produc?ia modelelor Flavia Cabrio, Thema ?i Voyager. La Salonul Auto de la Frankfurt din 2015 este prezentat? varianta cu facelift a modelului Ypsilon. La nivelul designului, noul Ypsilon ofer? o parte frontal? modificat? par?ial. Dac? blocurile optice sunt acelea?i, grila se schimb? cu una de dimensiuni mai mici, iar spoilerul frontal vine ?i el cu o form? diferit?. Cei care caut? farmecul detaliilor vor observa ?i c? apar in gam? dou? noi nuan?e exterioare, Avorio Chic ?i Blu di Blu. Modific?ri subtile ?i la interior, mai ales la plan?a de bord, nivel de culori, nuan?e ?i detalii cromatice. Cea mai important? noutate este ins? cea a pachetului UConnect, pe care-l reg?sim pe modelele Fiat de ultim? genera?ie. Acesta vine cu un display central de 7 inch care comand? toate sistemele disponibile la bord, de la naviga?ie la conexiunea Bluetooth. Motoarele disponibile pe Ypsilon trec la standardele Euro 6. Clien?ii au la dispozi?ie dou? unit??i pe benzin?? cu 4 cilindri de 1.2L (69 CP) aspirat ?i cu 2 cilindri de 0.9L Twin Air Turbo (85 CP) ?i unul turbo diesel de 1.3L Multijet (95 CP). In Italia, Lancia propune ?i dou? motoriz?ri specifice pie?ei: GPL-benzin? de 1.2L (69 CP) ?i Metan-benzin? de 0.9L Twin Air Turbo (80 CP). Producatorul Lancia a scos pe piata mai multe modele Lancia Y, Lancia Lybra, Lancia Flavia, Lancia Phedra, Lancia Delta, Lancia Thesis. Lancia Voyager, Lancia Ypsilon, Lancia Zeta, Lancia Thema, Lancia Musa, Lancia Kappa fabricate intre ani 1994, 1995, 1996, 1997, 1998, 1999, 2000, 2001, 2002, 2003, 2004, 2005, 2006, 2007, 2008, 2009, 2010, 2011, 2012, 2013, 2014, 2015, 2016, 2017, 2018, 2019, 2020, 2021. Avem in stoc Geam Lancia Y, Geam Lancia Lybra, Geam Lancia Flavia, Geam Lancia Phedra, Geam Lancia Delta, Geam Lancia Thesis. Geam Lancia Voyager, Geam Lancia Ypsilon, Geam Lancia Zeta, Geam Lancia Thema, Geam Lancia Musa, Geam Lancia Kappa fabricate intre ani 1994, 1995, 1996, 1997, 1998, 1999, 2000, 2001, 2002, 2003, 2004, 2005, 2006, 2007, 2008, 2009, 2010, 2011, 2012, 2013, 2014, 2015, 2016, 2017, 2018, 2019, 2020, 2021.

Inlocuirea (Montajul, Schimbarea) Parbrizului, Lunetei auto sau a Geamului auto se poate face in atelierul nostru, la domiciliu clientului sau in orice locatie aleasa de client in orice sector din Bucuresti Sector 1, Sector 2, Sector 3, Sector 4, Sector 5, Sector 6 si Ilfov.




Toate marcile de parbize, lunete si geamuri laterale comercializate

Marci Parbize

Toate marcile de parbize, lunete si geamuri laterale comercializate




Producatori de parbize, lunete si geamuri laterale

Producatori parbize

Producatori parbize

Prezentare video a marcii LANCIA

Video Parbrize ieftine Bucuresti, Marci, Producatori

Ti-ai putea inchipui o masina fara geamuri? Cu siguranta nu! Chiar si masinile decapotabile au geamuri, dintr-un motiv cat se poate de simplu: pentru a oferi protectie. Atat parbrizele, cat si lunetele sau geamurile laterala ofera protectie in timpul rularii, ferindu-i pe pasageri de praf, pietre si alte pericole. Pe langa asta, un geam auto bine ales poate contribui la aerodinamica vehiculului. Oricat de bine ar fi construite insa, geamurile risca sa fie sparte. Chiar si geamurile auto ultra securizate pot ajunge sa aiba crapaturi si lovituri, in conditiile in care exista pericole la tot pasul: pietre, crengi, grindina, etc...Din fericire, inlocuirea unui geam nu este atat de dificila precum ti-ai inchipui.
Livram si montam geamuri auto direct la tine acasa
Daca ai un geam crapat sau spart, cea mai buna solutie pe care o ai la indemana este sa il inlocuiesti. In cazul in care circuli cu parbrizul crapat, spre exemplu, te expui unor riscuri inutile. Din fericire, inlocuirea parbrizului sau a celorlalte geamuri auto se face foarte usor. Tot ceea ce trebuie sa faci este sa ne contactezi ( telefonic sau pe email), sa ne spui ce masina conduci si care este geamul cu probleme si sa ne astepti. Venim la tine cu geamul potrivit, oriunde ai fi in Bucuresti sau Ilfov.
Spre deosebire de service-urile clasice, in care ti-ai repara in mod normal masina, noi oferim o serie de avantaje:
- Venim la tine acasa, in asa fel incat sa nu iti asumi riscul de a conduce cu un geam crapat;
- Avem o varietate mare de geamuri auto. Indiferent de tipul de masina pe care il conduci si de vechimea ei, avem geamul potrivit. Colaboram doar cu branduri cunoscute precum KMKI Glass, Nord Glass sau Benson si Fuyao;
- Transportul geamului il facem noi, in asa fel incat sa ne asiguram ca ajunge in cea mai buna stare la destinatie. Desi ar fi mai ieftin si mai simplu sa apelam la companii de livrari, nu vrem sa ne asumam niciun risc;
- Venim oriunde, oricand. Chiar daca nu esti acasa, putem veni si te ajutam cu montarea geamului. In felul acesta poti economisi bani si timp, pierdute in mod normal atunci cand decizi sa mergi intr-un service auto;
- Geamurile pe care le comercializam inglobeaza toate tehnologiile moderne, in asa fle incat sa iti ofere confortul de care ai nevoie. Majoritatea masinilor moderne sunt echipate cu geamuri ce au senzori de ploaie, filtre UV sau tehnologii care ajuta la dezaburire. Comercializand doar geamuri produse de branduri mari, ne asiguram ca toate aceste dotari sunt incluse.
Cand au aparut geamurile auto?
Desi pare greu de crezut, primele automobile nu aveau geamuri. Pana in 1904, soferii si pasagerii nu erau protejati de geamuri. In cel mai bun caz, acestia purtau o casca de protectie sau ochelari care sa tina la distanta praful sau eventualele pietre.
In 1904 a aparut ideea unor geamuri de protectie montat in partea frontala a vehiculului. Parbrizul a fost o inovatie extrem de importanta, deoarece oferea un urias plus de confort. Din pacate, parbrizele din prima parte a secolului trecut nu erau tocmai sigure. Realizate din sticla normala, acestea riscau sa se sparga la orice tip de soc sii reprezentau un urias pericol pentru pasageri. Nu de putine ori, cioburile parbrizelor au ranit conducatorii auto. Pe langa faptul ca era periculos, acest parbriz era si extrem de scump, ceea ce il facea destul de rar pe strazi.
Popularitatea din ce in ce mai mare a geamurilor a dus la ieftinirea acestora. Astfel, in 1930 aproape toate autovehiculele aveau parbrize si multe dintrer ele au inceput sa aiba si geamuri laterale, lunete si sa fie acoperite. Confortul a crescut in mod considerabil iar producatorii au inceput sa fie preocupati de siguranta pasagerilor. Astfel, in 1927 a aparut primul geam care nu mai producea cioburi periculoase in momentul in care se spargeam. 7 ani mai tarziu, in 1934, geamul curbat a inceput sa fie din ce in ce mai popular iar din 1960 standardele de siguranta au inceput sa fie din ce in ce mai numeroase si mai interesante.
Astazi, toate geamurile auto sunt foarte rezistente in fata socurilor iar ideea de a se sparge in cioburi periculoase este inexistenta. Parbrizele sunt laminate si sunt formate din 3 straturi, in asa fel incat sa nu se sparga, in timp ce geamurile laterale sunt prelucrate termic, in asa fel incat atunci cand se sparg sa produca mii de cioburi micute, necontondente , care sa nu reprezinte niciun pericol pentru oameni.
Poti preveni uzura geamurilor?
Cel mai adesea nu. Este imposibil sa prevezi o ploaie cu grindina sau sa te feresti de pietrele aruncate de alte vehicule pe drum. Evident, poti incerca sa iti parchezi masina in locuri in care nu exista riscul sa cada crengi, poti evita drumurile pietruite sau poti sa iti cumperi un garaj.
De asemenea, poti incerca sa eviti slabirea geamurilor:
- Curata-le frecvent de praf;
- Nu tranti usile atunci cand le inchizi;
- Ridica stergatoarele atunci cand ninge;
- Foloseste intotdeauna stergatoare de foarte buna calitate.
Daca ai o problema cu parbrizul si trebuie sa fie inlocuit, poti sta linistit. Nu este nici pe departe o problema atat de grava precum ti-ai inchipui ca este ci se rezolva intr-un timp scurt. Tot ceea ce trebuie sa faci este sa apelezi la noi.

Este aproape de neconceput un automobil fara geamuri.

Geamuri auto

Este aproape de neconceput un automobil fara geamuri. Chiar si vehiculele decapotabile au geamuri auto care protejeaza pasagerii de vant, nisip sau pietricele. Geamurile auto nu au fost dintotdeauna prezente pe masini, existand o perioada in care soferii erau nevoiti sa poarte casti petnru a se proteja. Dupa prima aparitie a lor insa, au evolua constant, ajungand sa aiba implementate o multime de tehnologii, care mai de care mai interesante. De regula, geamurile auto sunt simple si transparente, in asa fel incat sa poata oferi o vizibilitate cat mai buna. Exista si exceptii insa: geamuri echipate cu folii metalizate, cu folii vopsite sau cu diverse alte elemente care le dau culoare si asigura intimitate in interiorul masinii.
Care sunt principalele avantaje ale geamurilor auto?
Avantajele unui geam sunt evidente:
• Asigura protectie impotriva pericolelor de pe strada;
• Contribuie la obtinerea confortului termic;
• Izoleaza foarte bine zgomotul de pe drum;
• Asigura confort fizic, eliminand neplacerile cauzate de vant.
Care sunt dezavantajele geamurilor auto?
Unul dintre marile dezavantaje ale unui geam este faptul ca este casant. Din pacate, o simpla pietricica poate sa provoace pagube vizibile si sa genereze necesitatea inlocuirii geamului. Din fericire, geamurile folosite in ziua de astazi pentru automobile sunt puternic tehnologizate. Astfel, geamurile laterale sunt tratate termic, in asa fel incat daca se sparg sa o faca in mii de bucati necontondente, pentru a nu-i rani pe pasageri, in timp ce parbrizele sunt construite in mai multe straturi intre care exista folii de plastic, in asa fel incat socurile fizice sa nu faca altceva decat sa provoace crapaturi. Crapaturile pot fi si ele destul de periculoase, deoarece scad vizibilitatea si creeaza un disconfort estetic. Tocmai de aceea, in momentul in care descoperi ca geamul are o ciobitura sau o crapatura, cea mai buna decizie pe care o poti lua este aceea de a il inlocui.
Cum poti inlocui geamurile auto?
Inlocuirea unui geam poate sa para un proces scump si consumator de timp. Realitatea este alta, insa. Cu ajutorul echipei noastre, orice geam poate fi inlocuit intr-un timp foarte scurt, fara a exista niciun fel de probleme. Suntem o echipa care de-a lungul timpului a reusit sa acumuleze o experienta vasta in tot ceea ce inseamna geamuri auto si sa comercializeze o varietate mare de tipuri de geamuri. Daca ai un geam spart si te afli in zona Bucuresti sau Ilfov, il inlocuim fara probleme, direct la tine acasa. Avantajele pe care le oferim sunt numeroase:>
• Transportam geamurile pana la tine acasa si il montam in cel mai scurt timp. Ne asiguram ca transportul este facut corect, iar geamurile ajung la destinatie in cea mai buna stare. Montajul este facut de profesionisti cu o experienta vasta, asadar, sansele unor erori sunt aproape inexistente;>
• Comercializam doar geamuri de cea mai buna calitate. Comercializam geamuri de la producatori precum Pikington, Nordglass sau Benson, care echipeaza o multime de masini de pe mapamond si ofera garantia calitatii;>
• Oferim garantie pentru fiecare montaj pe care il realizam, in asa fel incat sa nu stai cu emotii atunci cand iesi la drum cu noul geam;>
• Ne asiguram ca pretul pe care il platesti este unul mai mult decat decent;>
• Indiferent ce tip de masina ai, gasim geamul potrivit pentru ea.>

Cateva lucruri interesante despre geamurile auto
Istorie

Geamurile auto au aparut abia in 1904, fiind simple bucati de sticla pozitionate in partea frontala a masinii. Pana atunci, automobilele circulau fara niciun fel de protectie frontala iar o astfel de solutie a fost primita foarte bine. Este adevarat ca riscurile pe care si le asumau soferrii in cazul in care geamurile aveau sa se sparga era mare, insa acest lucru aproape ca nu conta in fata confortului pe care un simplu geam il putea oferi. Neajunsul major pe care il resimteau soferii era dat de pret, care nu era tocmai accesibil. Dorinta lor de a avea geamuri auto a facut producatorii sa gaseasca solutii pentru a le face mai ieftine. De asemenea, s-a incercat constant gasirea unor solutii pentru siguranta pasagerilor. Din 1920, toate geamurile erau echipate cu parbriz si majoritatea aveau lunete, geamuri laterale si plafon. Este anul in care multe dintre pericolele de pe strazi ( praf, pietre, crengi, vant, etc ) au fost anihilate. Preocuparea de a imbunatati geamurile a dat nastere unui numar mare de inovatii. Astfel, in 1927 a aparut geamul laminat, in 1934 a aparut geamul curbat care crestea foarte mult aerodinamica masinii iar din 1960 au inceput sa fie introduse diverse standarde de siguranta. Astazi, un geam auto este echipat cu tot felul de senzori, nu este pericol pentru pasageri si este gandit in asa fel incat sa reziste cat mai mult.
Achizitie
Pentru a achizitiona un geam auto de buna calitate trebuie, in primul rand, sa te asiguri ca producatorul este de incredere. Ulterior, este bine sa descoperi inscriptiile de pe geam. Orice geam de calitate ar trebui sa aiba inscriptionat un cod de tip EU II, EU III, care spune daca geamul este ramforsat, cum transmite lumina, unde a fost produs, etc. Pe langa achizitie, conteaza foarte mult si montajul. Asigura-te, asadar, ca persoana care iti monteaza geamul are experienta.
Protectie
Nu poti preveni situatiile neplacute, in care grindina sau o creanga cazuta din copac iti sparge geamul. Ceea ce poti face este sa eviti sa parchezi masina in locuri periculoase, sa speli intotdeauna geamul cu solutii speciale, sa eviti trantirea usii si sa folosesti doar stergatoare de buna calitate, care nu zgarie. Micile detalii pot creste durata de viata a geamului tau, oferindu-ti confortul de care ai nevoie atunci cand mergi cu masina.