Lunete Mazda Ieftine Bucuresti

Lunete Mazda ieftine

Lunete Mazda ieftine

Comercializam, livram si montam la domiciliul clientului, in Bucuresti si Ilfov o gama larga de lunete ieftine pentru marca Mazda

Luneta ieftina MAZDA 121 III (JASM, JBSM), data fabricatiei 2000, producator SPLINTEX, cu montaj la domiciliul clientului in Bucuresti, SECTOR 3, cod postal 31108

Solicita pret Luneta MAZDA 121 III (JASM, JBSM), data fabricatiei 2000

Localitate : Bucuresti, SECTOR 3

Cod postal : 31108


Suna vanzatorul





Luneta MAZDA

parbrize-splintex.webp


Mazda Motor este un produc?tor japonez de automobile, cu sediul in Hiroshima, Japonia. 1920 este anul in care Matsuda Jujiro a creat o companie numit? Toyo Cork Kogyo Co. In 1934, este creat primul logo Mazda. Compania a fost redenumit? in cinstea zeului Ahura Mazda, cea mai mare zeitate Zoroastrian?, zeul in?elepciunii, care face leg?tura dintre om ?i natur?. Noul nume era, de asemenea, in concordan?? cu numele fondatorului companiei. Compania japonez? Mazda a fost fondat? in 1920 de Jujiro Matsudo la Hiroshima. Ocupa?ia este variat?, compania fiind specializat? in produc?ia de ma?ini, camioane, autobuze ?i microbuze. In acel moment, industria auto nu avea nimic de-a face cu compania. Matsudo l-a achizi?ionat pe Abemaki, aflat in pragul falimentului, ?i a devenit pre?edintele acestuia. Compania a fost redenumit? Toyo Cork Kogyo. Principala activitate a lui Abemaki a fost producerea de materiale de construc?ie din lemn de balsa. Dup? ce s-a imbog??it pu?in financiar, Matsudo a decis s? schimbe statutul companiei in industrial. Acest lucru este demonstrat chiar de schimbarea numelui companiei, din care a fost eliminat cuvantul plut?, care inseamn? plut?. Astfel, m?rturisind de la tranzi?ia de la produse din plut? la produse industriale precum motociclete ?i ma?ini-unelte. In 1931 a inceput produc?ia de automobile. La acea vreme, ma?inile proiectate ale companiei se deosebeau de cele moderne, una dintre caracteristici fiind c? erau produse cu trei ro?i. Acestea erau un fel de scutere de marf? cu un volum mic de motor. In acel moment, cererea pentru ei era considerabil?, deoarece era o mare nevoie. Aproximativ 200 de mii de astfel de modele au fost produse timp de aproape 25 de ani. Atunci cuvantul Mazda a fost propus pentru a desemna o marc? de automobile care provine din vechiul zeu al min?ii ?i al armoniei. In timpul celui de-al doilea r?zboi mondial, multe dintre aceste vehicule cu trei ro?i au fost produse pentru armata japonez?. Bombardamentul atomic de la Hiroshima a distrus mai mult de jum?tate din fabrica de fabrica?ie. Dar in curand compania a reluat produc?ia dup? o recuperare activ?. Dup? moartea lui Jujiro Matsudo in 1952, fiul s?u Tenuji Matsudo a preluat func?ia de pre?edinte al companiei. In 1958, a fost introdus primul vehicul comercial cu patru ro?i al companiei, iar in 1960 a inceput produc?ia de autoturisme. Dup? lansarea produc?iei de autoturisme, compania a decis s? acorde o mare aten?ie procesului de modernizare a motoarelor rotative. Primul autoturism cu acest tip de motor a fost introdus in 1967. Datorit? dezvolt?rii de noi facilit??i de produc?ie, compania a cunoscut o lovitur? financiar?, iar un sfert din ac?iuni au fost achizi?ionate de companie. vad... La randul s?u, Mazda a ob?inut acces la evolu?iile tehnologice ale Ford ?i, prin urmare, a pus bazele unei genera?ii de viitoare modele Mazda. O descoperire pe pie?ele interna?ionale a fost Mazda Famillia, deja din numele in sine rezult? c? aceast? ma?in? este de tip familial. Aceast? ma?in? a ca?tigat popularitate nu numai in Japonia, ci ?i in afara ??rii. In 1981, compania a devenit una dintre cele mai mari din Japonia din industria auto, intrand pe pia?a auto din SUA. In acela?i an, modelul Capella este cea mai bun? ma?in? importat? In 1991, compania a ca?tigat faimoasa curs? de la Le Mans datorit? concentr?rii sale sporite pe imbun?t??irea trenurilor de propulsie rotative. 1993 este renumit pentru intrarea companiei pe pia?a din Filipine. Dup? criza economic? japonez?, in 1995, Ford ?i-a extins pachetul de ac?iuni la 35%, care la randul s?u a jucat un control total asupra produc?iei Mazda. Acest lucru a creat o identitate de platform? pentru ambele m?rci. 1994 pentru companie s-a caracterizat prin adoptarea Cartei globale de mediu, sarcina c?reia a fost dezvoltarea unui catalizator care a fost dotat cu un efect neutralizant. Recuperarea petrolului din diferite tipuri de materiale plastice este scopul Cartei, iar fabricile au fost deschise in Japonia ?i Germania pentru a-l atinge. In 1995, in func?ie de num?rul de ma?ini produse de companie, s-au num?rat aproximativ 30 de milioane, dintre care 10 apar?in modelului Familia. Dup? 1996, compania a lansat sistemul MDI, al c?rui scop era crearea tehnologiei informa?iei pentru actualizarea tuturor etapelor de produc?ie. In 2000, Mazda a f?cut o descoperire in marketing, fiind prima companie auto care a implementat un sistem de feedback al clien?ilor pe Internet, care a avut un impact foarte pozitiv asupra produc?iei ulterioare. Conform statisticilor din 2006, produc?ia de ma?ini ?i camioane a crescut cu aproape 9% fa?? de anii preceden?i. Compania i?i continu? dezvoltarea in continuare. Pan? in prezent, continu? s? coopereze cu Ford. Compania are sucursale in 21 de ??ri, iar produsele sale sunt exportate in 120 de ??ri. Jujiro Matsudo s-a n?scut la 8 august 1875 la Hiroshima in familia unui pescar. Un mare industrial, inventator ?i om de afaceri. Inc? din copil?rie, a inceput s? se gandeasc? la propria afacere. La varsta de 14 ani a studiat fier?ria la Osaka, iar in 1906 pompa a devenit inven?ia sa. Apoi ob?ine un loc de munc? la o turn?torie ca un simplu ucenic, care devine in curand managerul aceleia?i fabrici, schimband vectorul de produc?ie in pompe cu design propriu. Apoi a fost eliminat din func?ie ?i ?i-a deschis propria fabric? de specializare armat?, care a produs pu?ti pentru armata japonez?. La acea vreme, era o persoan? independent? ?i bogat?, ceea ce i-a permis s? cumpere o fabric? falimentat? din Hiroshima pentru produse din lemn de balsa. In curand, produc?ia din plut? a devenit irelevant?, iar Matsudo s-a concentrat pe producerea de ma?ini. Dup? explozia bombei atomice de peste Kheroshima, planta a suferit distrugeri semnificative. Dar a fost curand restaurat. Matsudo a participat activ la restabilirea economiei ora?ului in toate etapele r?zboiului. Ini?ial compania s-a specializat in produc?ia de motociclete, dar ulterior a schimbat spectrul in automobile. In 1931, incepe zorii companiei de autoturisme. In timpul crizei economice a companiei, un sfert din ac?iuni au fost cump?rate de Ford. Dup? un timp, aceast? uniune a contribuit la instr?inarea unei mize colosale in Matsudo ?i la reincarnarea lui Toyo Kogyo in Mazda Motor Corporation in 1984. In 1936 a fost introdus? o nou? emblem?. A fost o linie care a f?cut o indoire in mijloc, care este litera M. Deja in aceast? versiune s-a n?scut ideea de aripi, care la randul s?u este un semn al vitezei, cuceririi in?l?imii. Inainte de lansarea unui nou lot de autoturisme in 1962, emblema ar?ta ca o autostrad? cu dou? benzi, cu linii care diverg. In 1975 s-a decis scoaterea emblemei. Dar pan? cand a fost inventat unul nou, a existat pur ?i simplu un inlocuitor pentru un logo cu cuvantul Mazda. In 1991, a fost recreat? o nou? emblem? pentru a simboliza soarele. Mul?i au g?sit similitudini cu emblema Renault, iar emblema a fost schimbat? in 1994 prin rotunjirea diamantului in interiorul cercului. Noua versiune a purtat ideea de aripi. In 1997 ?i pan? in prezent a ap?rut o emblem? cu stilizarea literei M sub form? de pesc?ru?, care ridic? foarte bine ideea original? a aripilor. In 1958, primul model Romper cu patru ro?i a ap?rut cu un motor cu doi cilindri creat de companie, producand 35 de cai putere. Dup? cum sa men?ionat mai sus, zorii din industria auto a companiei au inceput in anii 1960. Dup? lansarea scuterelor de marf? cu trei ro?i, primul model care a devenit celebru a fost R360. Principalul avantaj, distingandu-l de modelele originale, era c? era echipat cu un motor cu 2 cilindri ?i un volum de 356 cmc. A fost un model cu dou? u?i al unui tip urban de op?iune bugetar?. 1961 a fost anul Seriei B 1500 cu un pick-up echipat cu o unitate de putere r?cit? cu ap? de 15 litri. In 1962, Mazda Carol a fost produs? in dou? variante: cu dou? u?i ?i patru. A intrat in istorie ca una dintre ma?inile cu un motor mic cu 4 cilindri. La acea vreme, ma?ina p?rea extrem de scump? ?i avea o mare cerere. 1964 a fost lansarea ma?inii de familie Mazda Familia. Acest model a fost exportat in Noua Zeeland? ?i, de asemenea, pe pia?a european?. 1967 A debutat Maza Cosmo Sport 110S, bazat pe o unitate de putere rotativ? dezvoltat? de companie. Caroseria joas? ?i simplificat? a creat un design modernist al ma?inii. Cererea pe pia?a european? a crescut dup? ce acest motor rotativ a fost testat intr-un maraton de 84 de ore in Europa. In anii urm?tori, modelele cu motoare rotative au fost produse pe scar? larg?. Aproximativ o sut? de mii de modele au fost produse pe baza acestui motor. Au fost lansate cateva versiuni Familia reproiectate, cum ar fi Rotary Coupe R100, Rotary SSSedsn R100. In 1971, a fost lansat Savanna RX3, iar un an mai tarziu, cea mai mare sedan cu trac?iune spate, Luce, cunoscut? ?i sub numele de RX4, in care motorul era situat in fa??. Cel mai recent model a fost disponibil in diferite stiluri de caroserie: break, sedan ?i coupe. Dup? 1979, un nou model reproiectat din gama Familia, RX7, a devenit cel mai puternic dintre toate modelele Familia. A accelerat pan? la 200 km / h cu o unitate de putere de 105 CP. In procesul de modernizare a acestui model, cele mai multe modific?ri ale motorului, in 1985 versiunea RX7 a fost produs? cu o unitate de putere de 185. Acest model a devenit ma?ina importat? a anului, ca?tigand acest titlu cu o vitez? record in Bonneville, accelerand la 323,794 km / h. Imbun?t??irea aceluia?i model in noua versiune a continuat din 1991 pan? in 2002. In 1989, a fost introdus elegantul MX5 cu dou? locuri pentru buget. Caroseria din aluminiu ?i greutatea redus?, un motor de 1,6 litri, bare antiruliu ?i suspensie independent? au ar?tat un mare interes din partea cump?r?torului. Modelul a fost modernizat constant ?i au existat patru genera?ii, ultima a v?zut lumea in 2014. A patra genera?ie a ma?inii de familie Demio (sau Mazda2) a primit titlul de Ma?ina anului. Primul model a fost lansat in 1995. Dup? ce compania a intrat in comer?ul electronic, in 2001 a avut loc prezentarea modelului Atenza ?i dezvoltarea neterminat? a RX8 cu o unitate de putere rotativ?. Acest motor Renesis a primit titlul de Motor al anului. In aceast? etap?, compania este specializat? in produc?ia de autoturisme ?i ma?ini sport. Prioritatea se adreseaz? mai mult clasei mici ?i mijlocii, aruncand pentru o vreme produc?ia clasei de lux. Producatorul Mazda a scos pe piata mai multe modele Mazda 5, Mazda 626, Mazda CX7, Mazda E Serie, Mazda CX3, Mazda Tribute, Mazda 2, Mazda RX, Mazda MPV, Mazda CX5, Mazda MX5, Mazda Demio, Mazda 121, Mazda RX7, Mazda 323, Mazda 3, Mazda Premacy, Mazda BT, Mazda CX9, Mazda MX, Mazda B, Mazda 6, Mazda Xedos, Mazda RX8 fabricate intre ani 1994, 1995, 1996, 1997, 1998, 1999, 2000, 2001, 2002, 2003, 2004, 2005, 2006, 2007, 2008, 2009, 2010, 2011, 2012, 2013, 2014, 2015, 2016, 2017, 2018, 2019, 2020, 2021. Avem in stoc Luneta Mazda 5, Mazda 626, Luneta Mazda CX7, Luneta Mazda E Serie, Luneta Mazda CX3, Luneta Mazda Tribute, Luneta Mazda 2, Luneta Mazda RX, Luneta Mazda MPV, Luneta Mazda CX5, Luneta Mazda MX5, Luneta Mazda Demio, Luneta Mazda 121, Luneta Mazda RX7, Luneta Mazda 323, Luneta Mazda 3, Luneta Mazda Premacy, Luneta Mazda BT, Luneta Mazda CX9, Luneta Mazda MX, Luneta Mazda B, Luneta Mazda 6, Luneta Mazda Xedos, Luneta Mazda RX8 fabricate intre ani 1994, 1995, 1996, 1997, 1998, 1999, 2000, 2001, 2002, 2003, 2004, 2005, 2006, 2007, 2008, 2009, 2010, 2011, 2012, 2013, 2014, 2015, 2016, 2017, 2018, 2019, 2020, 2021.

Inlocuirea (Montajul, Schimbarea) Parbrizului, Lunetei auto sau a Geamului auto se poate face in atelierul nostru, la domiciliu clientului sau in orice locatie aleasa de client in orice sector din Bucuresti Sector 1, Sector 2, Sector 3, Sector 4, Sector 5, Sector 6 si Ilfov.




Toate marcile de parbize, lunete si geamuri laterale comercializate

Marci Parbize

Toate marcile de parbize, lunete si geamuri laterale comercializate




Vezi si alte oferte pentru acest model

Video Parbrize ieftine Bucuresti, Marci, Producatori




Clientii au mai cautat si :

Ti-ai putea inchipui o masina fara geamuri? Cu siguranta nu! Chiar si masinile decapotabile au geamuri, dintr-un motiv cat se poate de simplu: pentru a oferi protectie. Atat parbrizele, cat si lunetele sau geamurile laterala ofera protectie in timpul rularii, ferindu-i pe pasageri de praf, pietre si alte pericole. Pe langa asta, un geam auto bine ales poate contribui la aerodinamica vehiculului. Oricat de bine ar fi construite insa, geamurile risca sa fie sparte. Chiar si geamurile auto ultra securizate pot ajunge sa aiba crapaturi si lovituri, in conditiile in care exista pericole la tot pasul: pietre, crengi, grindina, etc...Din fericire, inlocuirea unui geam nu este atat de dificila precum ti-ai inchipui.
Livram si montam geamuri auto direct la tine acasa
Daca ai un geam crapat sau spart, cea mai buna solutie pe care o ai la indemana este sa il inlocuiesti. In cazul in care circuli cu parbrizul crapat, spre exemplu, te expui unor riscuri inutile. Din fericire, inlocuirea parbrizului sau a celorlalte geamuri auto se face foarte usor. Tot ceea ce trebuie sa faci este sa ne contactezi ( telefonic sau pe email), sa ne spui ce masina conduci si care este geamul cu probleme si sa ne astepti. Venim la tine cu geamul potrivit, oriunde ai fi in Bucuresti sau Ilfov.
Spre deosebire de service-urile clasice, in care ti-ai repara in mod normal masina, noi oferim o serie de avantaje:
- Venim la tine acasa, in asa fel incat sa nu iti asumi riscul de a conduce cu un geam crapat;
- Avem o varietate mare de geamuri auto. Indiferent de tipul de masina pe care il conduci si de vechimea ei, avem geamul potrivit. Colaboram doar cu branduri cunoscute precum KMKI Glass, Nord Glass sau Benson si Fuyao;
- Transportul geamului il facem noi, in asa fel incat sa ne asiguram ca ajunge in cea mai buna stare la destinatie. Desi ar fi mai ieftin si mai simplu sa apelam la companii de livrari, nu vrem sa ne asumam niciun risc;
- Venim oriunde, oricand. Chiar daca nu esti acasa, putem veni si te ajutam cu montarea geamului. In felul acesta poti economisi bani si timp, pierdute in mod normal atunci cand decizi sa mergi intr-un service auto;
- Geamurile pe care le comercializam inglobeaza toate tehnologiile moderne, in asa fle incat sa iti ofere confortul de care ai nevoie. Majoritatea masinilor moderne sunt echipate cu geamuri ce au senzori de ploaie, filtre UV sau tehnologii care ajuta la dezaburire. Comercializand doar geamuri produse de branduri mari, ne asiguram ca toate aceste dotari sunt incluse.
Cand au aparut geamurile auto?
Desi pare greu de crezut, primele automobile nu aveau geamuri. Pana in 1904, soferii si pasagerii nu erau protejati de geamuri. In cel mai bun caz, acestia purtau o casca de protectie sau ochelari care sa tina la distanta praful sau eventualele pietre.
In 1904 a aparut ideea unor geamuri de protectie montat in partea frontala a vehiculului. Parbrizul a fost o inovatie extrem de importanta, deoarece oferea un urias plus de confort. Din pacate, parbrizele din prima parte a secolului trecut nu erau tocmai sigure. Realizate din sticla normala, acestea riscau sa se sparga la orice tip de soc sii reprezentau un urias pericol pentru pasageri. Nu de putine ori, cioburile parbrizelor au ranit conducatorii auto. Pe langa faptul ca era periculos, acest parbriz era si extrem de scump, ceea ce il facea destul de rar pe strazi.
Popularitatea din ce in ce mai mare a geamurilor a dus la ieftinirea acestora. Astfel, in 1930 aproape toate autovehiculele aveau parbrize si multe dintrer ele au inceput sa aiba si geamuri laterale, lunete si sa fie acoperite. Confortul a crescut in mod considerabil iar producatorii au inceput sa fie preocupati de siguranta pasagerilor. Astfel, in 1927 a aparut primul geam care nu mai producea cioburi periculoase in momentul in care se spargeam. 7 ani mai tarziu, in 1934, geamul curbat a inceput sa fie din ce in ce mai popular iar din 1960 standardele de siguranta au inceput sa fie din ce in ce mai numeroase si mai interesante.
Astazi, toate geamurile auto sunt foarte rezistente in fata socurilor iar ideea de a se sparge in cioburi periculoase este inexistenta. Parbrizele sunt laminate si sunt formate din 3 straturi, in asa fel incat sa nu se sparga, in timp ce geamurile laterale sunt prelucrate termic, in asa fel incat atunci cand se sparg sa produca mii de cioburi micute, necontondente , care sa nu reprezinte niciun pericol pentru oameni.
Poti preveni uzura geamurilor?
Cel mai adesea nu. Este imposibil sa prevezi o ploaie cu grindina sau sa te feresti de pietrele aruncate de alte vehicule pe drum. Evident, poti incerca sa iti parchezi masina in locuri in care nu exista riscul sa cada crengi, poti evita drumurile pietruite sau poti sa iti cumperi un garaj.
De asemenea, poti incerca sa eviti slabirea geamurilor:
- Curata-le frecvent de praf;
- Nu tranti usile atunci cand le inchizi;
- Ridica stergatoarele atunci cand ninge;
- Foloseste intotdeauna stergatoare de foarte buna calitate.
Daca ai o problema cu parbrizul si trebuie sa fie inlocuit, poti sta linistit. Nu este nici pe departe o problema atat de grava precum ti-ai inchipui ca este ci se rezolva intr-un timp scurt. Tot ceea ce trebuie sa faci este sa apelezi la noi.