Parbrize Daf Ieftine Bucuresti

Parbrize Daf ieftine

Parbrize Daf ieftine

Comercializam, livram si montam la domiciliul clientului, in Bucuresti si Ilfov o gama larga de parbrize ieftine pentru marca Daf

Compania DAF a fost fondata in anul 1928, cand fratii Hub si Wim van Doorne au pus bazele unei intreprinderi, care, in prezent, a devenit producatorul de camioane cu cea mai rapida dezvoltare din Europa. Istoria ne arata ca primul obiect inventat de om si care a fost considerat un vehicul a fost targa. Mai tarziu, omul si-a dat seama ca trebuie sa beneficieze de tot ceea ce ii ofera natura, in acest sens s-a inceput domesticirea animalelor si aparitia vehiculelor cu tractiune animal. In timpul domniei lui Ludovic al XVI-lea au aparut calestile, berlinele si cabrioletele. El aratau pozitia economica a celui ce le poseda.Un mare impact l-a avut aparitia bicicletei deoarece din proiectul ei s-a dezvoltat mai tarziu automobilul. Usor, usor evolutia tehnica a dus la aparitia autocamioanelor sau camioanelor, vehicule de peste doua tone, cu platforma sau bena, destinate transportului de materiale sau marfuri national sau international. Camioanele sunt produse de mai multe firme insa se stie ca, camioanele DAF sunt camioanele care au cunoscut cea mai rapida dezvoltare pe continentul European. Firma DAF a fost infiintata in anul 1928 de catre fratii Win si Hub van Doorne. Pana la sfarsitul anilor 40, firma DAF s-a orientat pe producerea de remorci, semi- remorci si a dezvoltat sasiul autobuzului cu motor culisant. In anul 1950 se inaugureaza o noua fabrica de camioane care permitea o productie de 10-12 camioane pe saptamana. In anul 1962 DAF lanseaza noul seria 2600 numita si Parintele transportului international de marfuri- vehiculul era prevazut cu cabina de dormit pentru sofer, un nou standard de confort. Firma a cunoscut o evolutie rapida, in anul 1964 producand cel de-al 50.000-lea sasiu de camion. Din punct de vedere economic, punctul culminant al firmei a fost anul 1989 cand a fost una din firmele listate la bursele din Amsterdam si Londra. Firma a cunoscut si perioade mai putin placute. In anul 1993 piata vehiculelor a intrat in colaps, mai ales in Marea Britanie care reprezenta principala piata a camioanelor DAF . Totusi in doar cateva saptamani a fost infiintata o noua societate, DAF Trucks N.V. Imbunatatirile pe care firma le-a camioanelor DAF nu au fost numai de ordin tehnic ci si legat de estetic si comfort. In anul 1998, camionul DAF 95XF este votat Camionul anului 1998 pe plan international. In anul 2002 LF este ales Camionul anului 2002 pe plan international. In anul 2010, DAF lanseaza productia de vehicule de distributie marfa cu propulsie hibrida, fiind unul din putinii producatori de camioane care utilizeaza acest tip de propulsie. Motorizarile hibrid folosesc un motor electric in paralel cu unul clasic diesel. In acest fel se reuseste scaderea consumului de carburant si scaderea emisiilor de dioxid de carbon cu pana la 20%, devenind mai ecologic. In aprilie 1928 fondatorul DAF, Hub van Doorne, si-a deschis o mica afacere cu profil tehnic, Hub van Doorne, Machinefabriek en Reparatie-inrichting. In colaborare cu fratele sau Wim acesta a pus astfel bazele organizatiei DAF, viitor leader al producatorilor de camioane. Hub van Doorne s-a nascut in America (in provincia olandeza Limburg) la data de 1 ianuarie 1900, fiind fiul cel mai mare al unui mester fierar. La mijlocul anilor 20 Hub van Doorne era maistru in atelierul mecanic al lui Sjef Mandigers din Eindhoven, unde l-a cunoscut pe dl. Huenges, managerul fabricii de bere si gheata Coolen. Mr Huenges avea un automobil Stearns-Knight dotat cu motor fara supape. Ori de cate ori acest tip special de motor nu pornea, Hub van Doorne era singurul care reusea sa il porneasca din nou. Dl. Huenges a fost atat de impresionat de abilitatile tehnice ale lui Hub van Doorne incat s-a oferit sa il sprijine pe acesta in demararea unei afaceri proprii. La data de 1 aprilie 1928 Dl. Huenges I-a pus la dispozitie in acest scop suma de 10,000 NLG. Acesta a fost inceputul DAF. Afacerea a inceput cu patru angajati intr-un mic atelier situat intr-un colt al fabricii de bere. Activitatea se axa in principal pe suduri, forjari si reparatii, in special pentru ambarcatiunile de canal care acostau la Eindhoven si pentru producatorul Philips, pentru care se fabricau produse ca balustrade sau standuri pentru biciclete. Doar in primul an afacerea s-a extins intr-atat incat numara deja 32 de angajati. Marea criza economica din anii 30 a fortat tanara companie, care era acum co-administrata de fratele mai mic al lui Hub, Wim, sa se orienteze catre activitati noi. S-a luat astfel decizia de a initia productia de remorci si semiremorci. In 1933, intr-o perioada in care procedeul de sudare electrica a structurilor grele se afla inca in faza incipienta, Hub van Doorne si asistentul sau Dl. Baghuis s-au aventurat in operatiunea de asamblare completa a sasielor prin sudare. Rezultatul a fost o semiremorca incredibil de usoara care a reusit sa atraga imediat atentia tuturor specialistilor in domeniu. 1936. Numele firmei fusese deja schimbat in 'Van Doorne s AanhangwagenFabriek' ('Fabrica de remorci Van Doorne'). O inventie unica era gata de productie: remorca DAF demontabila. Aceasta fusese special conceputa pentru incarcarea si descarcarea containerelor de cale ferata pentru transportul rutier si feroviar intermodal. Aceste conteinere masurau aproximativ 3 metri lungime si greutatea lor de incarcare era de aproximativ 3.5 tone. Cu ajutorul remorcii demontabile aceste conteinere putea fi foarte usor si rapid incarcate si descarcate dintr-un vagon de cale ferata, precum si ridicate si livrate catre client. DAF a devenit in acest fel unul dintre primii furnizori de remorci pentru conteinere din lume. In 1935 compania numara deja in jur de o suta de angajati, numar cea avea sa se tripleze in urmatorii cinci ani. In timpul celui de al II-lea razboi mondial DAF a reusit sa se pregateasca pentru perioada imediat urmatoare acestuia. Detaliile tehnice si de design ale unui nou model de remorca au fost finalizate in aceasta perioada; mai mult, s-au realizat trei prototipe de camion. In anii de reconstructie ce au urmat dupa razboi urmat cererea de echipament de transport pe piata olandeza a fost foarte mare. S-a inceput astfel productia in serie de remorci si semiremorci, departamentul tehnic lucra deja la primele autobuze in vreme ce pregatirile de infiintare a unei fabrici de automobile deveneau din ce in ce mai serioase. Pentru fabricarea sasielor de camion s-a construit prima parte a unei noi fabrici situata pe un teren in zona Geldropseweg, pe locatia actuala a fabricilor DAF. In septembrie 1949 a debutat productia de vehicule comerciale, pentru ca numai 6 luni mai tarziu sa fie data in functiune noua fabrica ce ocupa o suprafata de 9000 m2. Gama de productie consta in 3 modele: modelul A30 cu greutatea de 3 tone, A50 cu greutatea de 5 tone si A60 cu greutatea de 6 tone. Aceste modele functionau cu benzina Hercules si motoare diesel Perkins. Se fabricau de asemenea sasie, elemente de frana si butuci de roata. Mai mult, camioneta A10 cu greutatea de 1 tona a fost lansata cu ocazia Expozitiei Transportului Rutier European din 1950. Pornind de la acest model de vehicul a fost conceput un model de autofurgoneta pentru export, modelul A107. Gama de modele a fost rapid diversificata. S-a inceput fabricarea de sasie speciale destinate basculantelor si benelor basculante. DAF a elaborat de asemenea in aceasta perioada o gama completa de vehicule militare. Pentru a-si garanta calitatea motoarelor, compania a decis in 1956 sa initieze propria productie de motoare. Fabrica de productie motoare a fost deschisa la sfarsitul anului 1957 si producea motoare Leyland cu licenta. DAF avea in curand sa elaboreze propriile sale versiuni de motoare. S-a afirmat ca unul dintre primii producatori din domeniu care a folosit turbosuflanta la motoarele de camion diesel. S-a continuat dezvoltarea atat a motoarelor cat si a cabinelor. La inceputul productiei de camioane DAF furniza numai sasie. Productia de cabine era lasata in seama producatorilor specializati in caroserii. Dar in 1951 DAF a lansat prima cabina in intregime productie proprie. Prima serie s-a remarcat printr-un grilaj cu sapte bare orizontale din crom; in 1956 partea frontala a cabinei a fost usor modificata, numarul de bare fiind redus la sase. La date de 3 mai 1955 a iesit din productie cel de al 10.000lea sasiu DAF. Cu aceasta ocazie festiva Hub van Doorne a anuntat primirea de catre compania sa a unei comenzi de 3600 vehicule militare din partea armatei si ca, cu aceasta ocazie, au inceput deja lucrarile de extindere ale firmei necesare in aceasta situatie. In 1957 DAF a lansat pe piata o noua serie de camioane de mare tonaj, gama 2000, si in acelasi an a fost lansat un vehicul de control normal destinat anumitor segmente de piata. Un an mai tarziu s-a inceput productia proprie de axe, pentru care la jumatatea anilor 60 s-a construit si echipat o fabrica complet noua amplasata la Oevel, langa Westerlo, Belgia. Aceasta fabrica produce si astazi axe. In 1962 DAF a lansat semiremorca Eurotrailer, cu caroserie integrala din aluminiu. In acelasi an piata transporturilor a fost revolutionata o data cu lansarea noului model DAF 2600. Cu un design compact pentru o lungime optima de incarcare DAF a reusit sa construiasca un camion modern disponibil de asemenea in versiunea cu cabina de cormit. Modelul 2600 a fost denumit si mama transportului rutier international . Cu acest model DAF afost multi ani leader de piata din punctul de vedere al confortului cabinei. In iulie 1964 a iesit in productie cel de al 50.000lea sasiu de camion. Un an mai tarziu, fondatorul companiei Hub van Doorne s-a retras din activitatea firmei sale care pana la acea data acumulase deja mai mult de o suta de brevete de la data infiintarii . Intr-un interval de timp relativ scurt compania a reusit sa se dezvolte ajungand dintr-un producator de sasie care isi cumpara piesele componente necesare de la terte parti la o companie producatoare de vehicule complete. La Expozitia Transportului Rutier European din 1958 compania a lansat propriul model de automobil, modelul DAF600 echipat cu sistem revolutionar de comanda automata integrala, numit Variomatic. Acest model a fost urmat de altele printre care modelele 33, 44, 55 si 66, toate echipate cu acelasi sistem special de comanda. In 1972 Volvo a preluat o mica parte din productia DAF de automobile iar cativa nai mai tarziu (in 1975) a devenit proprietar absolut. In total DAF a produs un numar de 820.000 de automobile. In 1970 DAF a lansat pe piata o noua generatie de camioane cu cabine basculante (F 1600 - F 2200). Avantajele acestui model: intretinere motor mult facilitata si mai putin timp consumat. Trei ani mai tarziu o alta versiune a acestui tip de cabina, mai lata cu mai mult de 20 cm, a fost folosita la noul model camion 2800, unul din marele succese din istoria firmei. Dotat cu cabina de dormit cu doua cusete si paturi de dimensiuni normale, precum si motor DAF puternic de 11.6 litri, acest model este succesorul faimosului 2600. DAF a fost primul producator de camioane din lume care a folosit turbosuflanta in combinatie cu un racitor intermediar (intercooler), ca urmare motoarele devenind mai puternice, cu un efort de torsiune mai mare si un consum mai mic de combustibil. In 1975 DAF a lansat doua modele complet noi de camioane de distributie, F700 si F900. Internationalizarea transportului rutier a dus la cresterea tot mai accentuata a numarului de cereri de service provenind din afara tarii. La inceputul anilor 70 DAF a infiintat serviciul ITS, un serviciu international de service auto, la care conducatorii auto aflati in impas tehnic puteau apela oricand pentru asistenta tehnica rapida. La jumatatea anilor 80 DAF a initiat un proiect de colaborare intensiva cu British Leyland, rezultat initial in furnizarea de catre producatorul Leyland de vehicule de distributie cu logo-ul DAF: camioneta 400 van, modelele de camioane de distributie 600, 800 si 1000, cunoscute mai tarziu sub denumirea de seria 45. In 1987 Leyland a fost preluat de DAF. Succesul pe care DAF l-a inregistrat in segmentul camioanelor de tonaj mare cu modelul 2800 si mai tarziu cu modelele 3300 si 3600 a fost sporit de lansarea in acelasi an a modelului DAF 95. Cabina acestui model a fost conceputa in colaborare cu compania spaniola Enasa (Pegaso). La fel ca si predecesorii sai, modelele 2800, 3300 si 3600, modelul DAF 95 s-a remarcat prin cabina extrem de spatioasa. Timp de 10 ani DAF a inregistrat un succes enorm cu acest model aflat in topul gamei de produse ale companiei, declarat camionul anului in 1988. In 1989 DAF s-a lansat pe piata bursiera din Amsterdam si Londra. Ca si seria 95, variantele mai usoare -seriile 65, 75 si 85 lansate in 1992 s-au dovedit a fi un real succes. La inceputul anilor 90 piata vehiculelor comerciale a cunoscut un colaps, in special in Marea Britanie, piata de care DAF depindea in mare masura. S-a dovedit imposibila mentinerea companiei pe linia de plutire. Dar nu a durat mult pana s-a nascut un nou DAF. In doar cateva saptamani noul DAF Trucks N.V. a luat nastere, cu o gama foarte moderna de produse. In 1994 DAF a lansat cabina super spatioasa 95, cu un surplus de spatiu si confort. In 1996 DAF a fost preluat de PACCAR, care a adus siguranta viitorului pentru firma DAF. PACCAR este unul dintre cei mari mai producatori de camioane din lume, producatorul unor marci de succes lidere pe piata internationala de profil, cum ar fi Kenworth si Peterbilt. Prieteni si adversari au fost surprinsi de lansarea de catre DAF in 1997 a noului XF95, camionul perfect pentru transportul de mare gabarit pe distante lungi. Seria CF a fost complet modernizata si la data de 6 mai 1999 DAF livra cel de-al 500.000lea camion al sau. In decursul ultimilor ani DAF si-a reinnoit complet gama de modele. In 2001 s-a inceput productia noii serii CF pentru transporturi cu gabarit mare si mediu precum si a snoii serii LF pentru transportul de distributie. In 2002 DAF a lansat noul sau model revolutionar, noul XF. Succesul actual al producatorului DAF atat pe piata vehiculelor comerciale din Europa de Vest cat si pe alte piete nu se datoreaza numai modelelor de vehicule lansate. In segmentul vehiculelor grele DAF a detinut o cita de piata de aproape 13% in 2003, planurile de viitor fiind tot mai ambitioase. O mare importanta o au existenta unei retele extensive de dealeri cu un nivel inalt de calificare precum si oferirea de pachete de servicii complete, cum ar fi de exemplu pentru semiremorci. Toate acestea au creat firmei DAF o baza excelenta pentru consolidarea in continuare a pozitiei sale pe piata. Un consortiu al companiilor DAF Trucks, TNO, NXP si Ricardo se uneste sub numele de EcoTwin pentru a participa la European Truck Platooning organizat de Ministerul Olandez de Infrastructura si Mediu miercuri, 6 aprilie 2016. Obiectivul provocarii este sa obtina permisiunea guvernelor de a efectua teste la nivel pan-European la scara larga a combinatiilor de camioane care sunt legate fara fir ("pluton"). Aceasta permite combinatiile de camioane sa circule foarte aproape una de alta, ceea ce aduce beneficii in ceea ce priveste consumul de combustibil si, prin urmare, emisiile de CO2, siguranta si fluxul de trafic. Producatorul Daf a scos pe piata mai multe modele Daf 95 XF, Daf LF, Daf LF 45, Daf SB, Daf XF 105, Daf XF, Daf 75 CF, Daf 45, Daf CF 65, Daf CF 75, Daf LF 55, Daf 55, Daf CF 85, Daf 65 CF, Daf 85 CF, Daf CF, Daf XF 95, Daf DB, Daf F1500, Daf TB fabricate intre ani 1994, 1995, 1996, 1997, 1998, 1999, 2000, 2001, 2002, 2003, 2004, 2005, 2006, 2007, 2008, 2009, 2010, 2011, 2012, 2013, 2014, 2015, 2016, 2017, 2018, 2019, 2020, 2021. Avem in stoc Parbriz Daf 95 XF, Parbriz Daf LF, Parbriz Daf LF 45, Parbriz Daf SB, Parbriz Daf XF 105, Parbriz Daf XF, Parbriz Daf 75 CF, Parbriz Daf 45, Parbriz Daf CF 65, Parbriz Daf CF 75, Parbriz Daf LF 55, Parbriz Daf 55, Parbriz Daf CF 85, Parbriz Daf 65 CF, Parbriz Daf 85 CF, Parbriz Daf CF, Parbriz Daf XF 95, Parbriz Daf DB, Parbriz Daf F1500, Parbriz Daf TB fabricate intre ani 1994, 1995, 1996, 1997, 1998, 1999, 2000, 2001, 2002, 2003, 2004, 2005, 2006, 2007, 2008, 2009, 2010, 2011, 2012, 2013, 2014, 2015, 2016, 2017, 2018, 2019, 2020, 2021.

Inlocuirea (Montajul, Schimbarea) Parbrizului, Lunetei auto sau a Geamului auto se poate face in atelierul nostru, la domiciliu clientului sau in orice locatie aleasa de client in orice sector din Bucuresti Sector 1, Sector 2, Sector 3, Sector 4, Sector 5, Sector 6 si Ilfov.




Toate marcile de parbize, lunete si geamuri laterale comercializate

Marci Parbize

Toate marcile de parbize, lunete si geamuri laterale comercializate




Producatori de parbize, lunete si geamuri laterale

Producatori parbize

Producatori parbize

Prezentare video a marcii DAF

Video Parbrize ieftine Bucuresti, Marci, Producatori

Ti-ai putea inchipui o masina fara geamuri? Cu siguranta nu! Chiar si masinile decapotabile au geamuri, dintr-un motiv cat se poate de simplu: pentru a oferi protectie. Atat parbrizele, cat si lunetele sau geamurile laterala ofera protectie in timpul rularii, ferindu-i pe pasageri de praf, pietre si alte pericole. Pe langa asta, un geam auto bine ales poate contribui la aerodinamica vehiculului. Oricat de bine ar fi construite insa, geamurile risca sa fie sparte. Chiar si geamurile auto ultra securizate pot ajunge sa aiba crapaturi si lovituri, in conditiile in care exista pericole la tot pasul: pietre, crengi, grindina, etc...Din fericire, inlocuirea unui geam nu este atat de dificila precum ti-ai inchipui.
Livram si montam geamuri auto direct la tine acasa
Daca ai un geam crapat sau spart, cea mai buna solutie pe care o ai la indemana este sa il inlocuiesti. In cazul in care circuli cu parbrizul crapat, spre exemplu, te expui unor riscuri inutile. Din fericire, inlocuirea parbrizului sau a celorlalte geamuri auto se face foarte usor. Tot ceea ce trebuie sa faci este sa ne contactezi ( telefonic sau pe email), sa ne spui ce masina conduci si care este geamul cu probleme si sa ne astepti. Venim la tine cu geamul potrivit, oriunde ai fi in Bucuresti sau Ilfov.
Spre deosebire de service-urile clasice, in care ti-ai repara in mod normal masina, noi oferim o serie de avantaje:
- Venim la tine acasa, in asa fel incat sa nu iti asumi riscul de a conduce cu un geam crapat;
- Avem o varietate mare de geamuri auto. Indiferent de tipul de masina pe care il conduci si de vechimea ei, avem geamul potrivit. Colaboram doar cu branduri cunoscute precum KMKI Glass, Nord Glass sau Benson si Fuyao;
- Transportul geamului il facem noi, in asa fel incat sa ne asiguram ca ajunge in cea mai buna stare la destinatie. Desi ar fi mai ieftin si mai simplu sa apelam la companii de livrari, nu vrem sa ne asumam niciun risc;
- Venim oriunde, oricand. Chiar daca nu esti acasa, putem veni si te ajutam cu montarea geamului. In felul acesta poti economisi bani si timp, pierdute in mod normal atunci cand decizi sa mergi intr-un service auto;
- Geamurile pe care le comercializam inglobeaza toate tehnologiile moderne, in asa fle incat sa iti ofere confortul de care ai nevoie. Majoritatea masinilor moderne sunt echipate cu geamuri ce au senzori de ploaie, filtre UV sau tehnologii care ajuta la dezaburire. Comercializand doar geamuri produse de branduri mari, ne asiguram ca toate aceste dotari sunt incluse.
Cand au aparut geamurile auto?
Desi pare greu de crezut, primele automobile nu aveau geamuri. Pana in 1904, soferii si pasagerii nu erau protejati de geamuri. In cel mai bun caz, acestia purtau o casca de protectie sau ochelari care sa tina la distanta praful sau eventualele pietre.
In 1904 a aparut ideea unor geamuri de protectie montat in partea frontala a vehiculului. Parbrizul a fost o inovatie extrem de importanta, deoarece oferea un urias plus de confort. Din pacate, parbrizele din prima parte a secolului trecut nu erau tocmai sigure. Realizate din sticla normala, acestea riscau sa se sparga la orice tip de soc sii reprezentau un urias pericol pentru pasageri. Nu de putine ori, cioburile parbrizelor au ranit conducatorii auto. Pe langa faptul ca era periculos, acest parbriz era si extrem de scump, ceea ce il facea destul de rar pe strazi.
Popularitatea din ce in ce mai mare a geamurilor a dus la ieftinirea acestora. Astfel, in 1930 aproape toate autovehiculele aveau parbrize si multe dintrer ele au inceput sa aiba si geamuri laterale, lunete si sa fie acoperite. Confortul a crescut in mod considerabil iar producatorii au inceput sa fie preocupati de siguranta pasagerilor. Astfel, in 1927 a aparut primul geam care nu mai producea cioburi periculoase in momentul in care se spargeam. 7 ani mai tarziu, in 1934, geamul curbat a inceput sa fie din ce in ce mai popular iar din 1960 standardele de siguranta au inceput sa fie din ce in ce mai numeroase si mai interesante.
Astazi, toate geamurile auto sunt foarte rezistente in fata socurilor iar ideea de a se sparge in cioburi periculoase este inexistenta. Parbrizele sunt laminate si sunt formate din 3 straturi, in asa fel incat sa nu se sparga, in timp ce geamurile laterale sunt prelucrate termic, in asa fel incat atunci cand se sparg sa produca mii de cioburi micute, necontondente , care sa nu reprezinte niciun pericol pentru oameni.
Poti preveni uzura geamurilor?
Cel mai adesea nu. Este imposibil sa prevezi o ploaie cu grindina sau sa te feresti de pietrele aruncate de alte vehicule pe drum. Evident, poti incerca sa iti parchezi masina in locuri in care nu exista riscul sa cada crengi, poti evita drumurile pietruite sau poti sa iti cumperi un garaj.
De asemenea, poti incerca sa eviti slabirea geamurilor:
- Curata-le frecvent de praf;
- Nu tranti usile atunci cand le inchizi;
- Ridica stergatoarele atunci cand ninge;
- Foloseste intotdeauna stergatoare de foarte buna calitate.
Daca ai o problema cu parbrizul si trebuie sa fie inlocuit, poti sta linistit. Nu este nici pe departe o problema atat de grava precum ti-ai inchipui ca este ci se rezolva intr-un timp scurt. Tot ceea ce trebuie sa faci este sa apelezi la noi.

Parbrizul, o istorie bogata, presarata cu foarte multe momente importante

Client's Says

Orice automobil trebuie sa iti poata oferi siguranta, manevrabilitate si confort. Parbrizul are un rol extrem de important in toate aceste cerinte, deoarece reuseste sa ii protejeze pe pasageri de vant, ploaie, diverse pericole de pe drum ( crengi, grindina, pietricele, etc) si temperaturi extreme. Parbrizul poate fi considerat una dintre cele mai mari inovatii auto de la aparitia vehiculelor pana astazi, deoarece a schimbat complet modul in care sunt construite si exploatate masinile.
Ideea unui parbriz a aparut la inceputul secolului XX. Pana atunci, putinele automobile care circulau pe strazi nu aveau niciun fel de protectie implementata, soferii fiind nevoiti sa poarte casti si sa se fereasca de eventualele obstacole. Este adevarat ca nici viteza pe care o atingeau masinile din trecut nu era atat de mare precum cea pe care o pot atinge masinile de astazi. Primele parbrize au fost realizate din sticla simpla. Desi erau eficiente impotriva vantului si a intemperiilor, acestea prezentau un pericol serios in momentul in care masina suferea un accident. Practic, orice soc fizic spargea parbrizul, iar cioburile ajungeau sa fie un real pericol pentru oameni. Din fericire, timpul a dat nastere unor tehnologii din ce in ce mai eficiente. Senzori moderni, parbrizele tratate la temperaturi inalte pentru a se sparge in cioburi mici, necontondente sau parbrizele realizate din mai multe straturi de geam si folii de plastic intre ele, toate au dus la obtinerea unei doze din ce in ce mai mare de confort si de siguranta. Un parbriz modern, realizat din sticla securizata, nu va fi periculos pentru pasageri, ba chiar va putea declansa airbag-urile, stergatoarele de ploaie sau luminile auto atunci cand este nevoie de ele. Sticla securizata poate rezista la zgomote, la temperaturi extreme, la emisii UV si la o multime de alte pericole.
Care sunt tehnologiile inglobate in parbrizele moderne?
- Izolare fonica cu ajutorul careia zgomotele de pe drum nu mai sunt resimtite de pasageri;
- Filtrarea emisiilor UV, in asa fel incat acestea sa nu reprezinte niciun pericol;
- Senzori care pornesc automat stergatoarele, atunci cand este nevoie de ele, care pornesc incalzirea pentru a putea dezgheta geamul pe timp de iarna, etc;
- Camere de supraveghere care ajuta in momentul parcarii.
Pe masura ce trece timpul, tehnologiile moderne sunt din ce in ce mai prezente in parbrize, ceea ce este un mare avantaj, insa poate fi si un dezavantaj financiar in momentul in care parbrizul se crapa. Din pacate, drumurile proaste, pietrele, crengile, grindina si diversi alti factori pot duce la aparitia crapaturilor in parbriz. Chiar daca un parbriz crapat nu este periculos, acesta genereaza disconfort si trebuie sa fie inlocuit. Marea problema este costul. Un parbriz cu toate tehnologiile inglobate poate sa aiba un cost considerabil.
Trocmai de aceea, am ales sa dezvoltam un magazin de parbrize prin care sa livram produse de cea mai buna calitate, la preturi optime.
Cele mai bune parbrize de pe piata si cele mai atractive preturi pe parbrize-ieftine.ro
Suntem o echipa de profesionisti care de-a lungul timpului au montat mii de parbrize. De-a lungul timpului, am dezvoltat o relatie stransa cu cei mai importanti producatori ( NordGlass, Starglass, XYG, Benson, Etc ) si am reusit sa acoperim o buna parte dintre cerintele clientilor nostri.
Oferim o gama variata de parbrize, pentru orice tip de masina. Printre avantajele pe care le oferim prin serviciul nostru se numara si urmatoarele:
- Optimizam foarte bine preturile, in asa fel incat sa ne asiguram ca avem cele mai mici preturi de pe piata;
- Livram parbrizul acolo unde este masina. Daca esti in Bucuresti, Ilfov sau imprejurimi, iti livram parbrizul pana la tine acasa. Ne ocupam personal de livrare, in asa fel incat sa ne asiguram ca parbrizul ajunge la destinatie in deplina stare;
- Montam parbrizul cu cea mai mare atentie. Asiguram serviciul de montaj cu ajutorul echipei de profesionisti care a acumulat o experienta vasta de-a lungul timpului;
- Oferim garantie pentru fiecare lucrare pe care o facem.
Iti poti proteja parbrizul impotriva crapaturilor?
Din pacate, de cele mai multe ori crapaturile apar din cauze ce nu pot fi controlate. O creanga cazuta pe parbriz, grindina, o piatra sarita pe drum sau o groapa care sa genereze vibratii puternice pot duce la inevitabila problema.
Din fericire, poti lua anumite decizii care sa scada riscul de aparitie a crapaturilor :
1. Schimba stergatoarele frecvent, in asa fel incat sa nu se toceasca. De foarte multe ori, stergatoarele tocite ajung sa zgarie parbrizul;
2. Curata geamul de praf. Praful este si el un factor important care duce la slabirea parbrizului;
3. Evita trantirea usilor. Daca trantesti usile generezi vibratii care slabesc sticla si o fac mult mai vulnerabila in fata socurilor;
4. Parcheaza masina in locuri in care nu exista riscul sa cada crengi, tencuiala sau pietre si in locuri in care riscul de accidente este minim;
5. Pe timp de iarna incearca sa ridici stergatoarele, in asa fel incat sa nu inghete si sa se lipeasca pe parbriz.
Ce trebuie sa ai in vedere atunci cand achitizionezi un parbriz?
Achizitia unui parbriz trebuie sa tina cont de cateva elemente. In primul rand, asigura-te ca este produs de un producator mare. De asemenea, asigura-te ca este echipat cu toti senzorii ( de lumina, de ploaie, filtru de polarizare, etc), cu elemente pentru etansarea si fixarea sticlei si cu fereastra pentru VIN.
Nu in ultimul rand, asigura-te ca parbrizul este montat corect, deoarece un parbriz oricat de bun, daca nu este montat corect prezinta riscuri mult mai mari de a se sparge.