Parbrize Jaguar Ieftine Bucuresti

Parbrize Jaguar ieftine

Parbrize Jaguar ieftine

Comercializam, livram si montam la domiciliul clientului, in Bucuresti si Ilfov o gama larga de parbrize ieftine pentru marca Jaguar

Parbriz ieftin JAGUAR XF (X250), data fabricatiei 2013, producator SPLINTEX, cu montaj la domiciliul clientului in ODAILE, ILFOV, cod postal 75139

Solicita pret Parbriz JAGUAR XF (X250), data fabricatiei 2013

Localitate : ODAILE, ILFOV

Cod postal : 75139


Suna vanzatorul





Parbriz JAGUAR

parbrize-splintex.webp


Compania Jaguar Cars Ltd., mai bine cunoscut? ca Jaguar este un produc?tor de ma?ini de lux britanic cu sediul in Whitley, Coventry, Anglia. Aceasta este o filial? de?inut? in totalitate de societatea indian? Tata Motors Ltd. ?i este exploatat ca parte a afaceri Jaguar Land Rover. Jaguar a fost fondat? ca Swallow Sidecar Company de Sir William Lyons in 1922, prima oar? f?cand ata?e de motociclet? inainte s? treac? la autoturisme. Numele i-a fost schimbat in Jaguar dup? cel de-al doilea r?zboi mondial din cauza conota?iilor nefavorabile ale ini?ialelor SS. Dup? o fuziune cu British Motor Corporation in 1968, ulterior subsumate de Leyland, care mai tarziu a fost ea ins??i na?ionalizat? ca British Leyland, Jaguar a fost listat? pe London Stock Exchange in 1984 ?i a devenit un constituient al FTSE 100 pan? cand a fost achizi?ionat? de c?tre Ford in 1989. Jaguar de asemenea de?ine Royal Warrant de la Elisabeta a II-a ?i de la Prin?ul Charles. Automobilele Jaguar de ast?zi sunt concepute in centrele de inginerie de la Fabrica Whitley din Coventry ?i la Gaydon in Warwickshire ?i sunt produse la dou? dintre fabricile Jaguar/Land Rover: Fabrica de ansamblare Castle Bromwich ?i la Fabrica Caroserie ?i ansamblare din Halewood aproape de Liverpool. Istoria m?rcii incepe cu fondarea unei companii de sidecar-uri pentru motociclete. Compania s-a numit Swallow Sidecars (dup? cel de-al doilea r?zboi mondial, abrevierea SS a provocat asocia?ii nepl?cute, motiv pentru care numele companiei a fost schimbat in Jaguar). A ap?rut in 1922. Cu toate acestea, a existat pan? in 1926 ?i ?i-a schimbat profilul in produc?ia de caroserii auto. Primele produse ale m?rcii au fost caroserii pentru ma?inile Austin (ma?ina sport Seven). In anul 1927 - Compania prime?te o comand? mare, ceea ce ii ofer? posibilitatea de a extinde produc?ia. Deci, fabrica se angajeaz? in fabricarea componentelor pentru Decret (modelul 509A), Hornet Wolseley ?i, de asemenea, pentru Morris Cowley. In anul 1931 - Marca emergent? SS prezint? primele dezvolt?ri ale transportului s?u. Salonul Auto de la Londra a prezentat dou? modele simultan - SS2 ?i SS1.Istoria m?rcii auto Jaguar ?asiul acestor ma?ini a servit ca baz? pentru produc?ia altor modele din segmentul premium.Istoria m?rcii auto Jaguar In anul 1940-1945 compania i?i schimb? profilul, ca majoritatea celorlal?i produc?tori de automobile, deoarece in timpul celui de-al doilea r?zboi mondial, transportul civil nu era practic necesar de nimeni. Brandul britanic dezvolt? ?i produce motoare pentru avioane. In anul 1948 - Primele modele ale brandului deja redenumit, Jaguar, intr? pe pia??. Ma?ina a fost numit? Jaguar Mk V.Istoria m?rcii auto Jaguar Dup? aceast? berlin?, modelul XK 120 a ie?it de pe linia de asamblare. Aceast? ma?in? s-a dovedit a fi cel mai rapid transport de pasageri in serie la acel moment. Ma?ina a accelerat pan? la 193 de kilometri pe or?.Istoria m?rcii auto Jaguar In anul 1954 - apare urm?toarea genera?ie a modelului XK, care a primit indexul 140. Motorul, care a fost instalat sub capot?, a dezvoltat o putere de pan? la 192 CP. Viteza maxim? dezvoltat? de noutate a fost deja de 225 de kilometri / or?.Istoria m?rcii auto Jaguar In anul 1957 - se lanseaz? urm?toarea genera?ie a liniei XK. Modelul 150 avea deja un motor de 3,5 litri producand 253 de cai putere.Istoria m?rcii auto Jaguar In anul 1960 - Produc?torul auto cump?r? Daimler MC (nu Daimler-Benz). Cu toate acestea, aceast? fuziune a adus probleme financiare, care au obligat compania s? fuzioneze cu marca na?ional? British Motors in 1966. Din acest moment, brandul ca?tig? rapid popularitate. Fiecare ma?in? nou? este perceput? de lumea ?oferilor cu un entuziasm extraordinar, datorit? c?reia modelele sunt vandute in intreaga lume, in ciuda costului ridicat. Niciun spectacol auto nu a avut loc f?r? participarea ma?inilor Jaguar. In anul 1972 - Ma?inile elegante ?i cu mi?care lent? ale produc?torului auto britanic cap?t? treptat un caracter sportiv. XJ12 iese anul acesta. Are un motor cu 12 cilindri care dezvolt? 311 CP. A fost cea mai bun? ma?in? din categoria sa pan? in In anul 1981 - Apare pe pia?? berlina XJ-S actualizat?. A folosit o transmisie automat?, care a permis ma?inii de produc?ie s? accelereze la un record de 250 km / h in acei ani.Istoria m?rcii auto Jaguar In anul 1988 - Mi?carea rapid? c?tre motorsport a determinat conducerea companiei s? creeze o divizie suplimentar?, numit? jaguar-sport. Scopul departamentului este de a aduce la perfec?iune caracteristicile sportive ale modelelor confortabile. Un exemplu al uneia dintre primele astfel de ma?ini este XJ220.Istoria m?rcii auto Jaguar De ceva timp, ma?ina a ocupat cea mai inalt? pozi?ie in clasamentul celor mai rapide ma?ini de produc?ie. Singurul concurent care i-ar putea lua locul este modelul McLaren F1. In anul 1989 - marca trece sub controlul preocup?rii de renume mondial vad... Diviziunea m?rcii americane continu? s?-?i incante fanii cu noi modele de ma?ini elegante realizate in stil englezesc de lux. In anul 1996 - incepe produc?ia ma?inii sport XK8. Acesta prime?te o serie de upgrade-uri inovatoare. Printre inova?ii se num?r? suspensia controlat? electronic.Istoria m?rcii auto Jaguar In anul 1998-2000. apar modele emblematice, care nu au fost doar semnul distinctiv al acestei m?rci, dar au fost, de asemenea, considerate un simbol al intregului Regatul Unit. Lista include astfel de ma?ini din seria Type cu indicii S, F ?i X.Istoria m?rcii auto Jaguar In anul 2003 - Se lanseaz? prima Estate. In ea a fost instalat? o transmisie cu trac?iune integral?, care a fost asociat? cu un motor diesel.Istoria m?rcii auto Jaguar In anul 2007 - Linia de sedanuri britanice este actualizat? cu modelul de clas? business XF.Istoria m?rcii auto Jaguar In anul 2008 - Marca este cump?rat? de produc?torul auto indian Tata. In anul 2009 - Compania incepe produc?ia sedanului XJ, care a fost realizat in intregime din aluminiu.Istoria m?rcii auto Jaguar In anul 2013 - apare urm?toarea ma?in? sport din spatele unui roadster. F-Type a fost numit cel mai sportiv din ultima jum?tate de secol. Ma?ina a fost echipat? cu o unitate de putere in form? de V pentru 8 cilindri. Avea o putere de 495 CP ?i a putut accelera ma?ina la sute in doar 4,3 secunde.Istoria m?rcii auto Jaguar In anul 2013 - incepe produc?ia a dou? modele mai puternice ale m?rcii - XJ, care a primit actualiz?ri tehnice serioase (motorul de 550 CP a accelerat ma?ina la 100 km / h in 4,6 secunde),Istoria m?rcii auto Jaguar precum ?i XKR-S GT (versiunea de pist? care a atins 100 km / h in doar 3,9 secunde).Istoria m?rcii auto Jaguar In anul 2014 - inginerii m?rcii au dezvoltat cel mai compact model de sedan (clasa D) - XE.Istoria m?rcii auto Jaguar In anul 2015 - Sedanul de afaceri XF a primit actualiz?ri, datorit? c?rora a devenit mai u?or cu aproape 200 de kilograme.Istoria m?rcii auto Jaguar In anul 2019 - Sose?te ma?ina electric? elegant? I-Pace, care a ca?tigat premiul European Car of the Year (2018).Istoria m?rcii auto Jaguar In acela?i an, a fost prezentat modelul emblematic crossover J-Pace, care a primit o platform? din aluminiu. Viitoarea ma?in? va avea o unitate hibrid?. Axa fa?? va fi alimentat? de un motor clasic cu ardere intern?, in timp ce axa spate va fi alimentat? de un motor electric. Pan? in prezent, modelul se afl? in categoria concept, dar din anul 21 este planificat? lansarea acestuia in serie.Istoria m?rcii auto Jaguar. Designul Jaguar a fost revigorat la inceputul mileniului. A evoluat pornind de la ultimele realizari, dar cu accent pe modernitate si lasand in urma designurile mai conservatoare, retrospective. A inceput sa adopte un look complet schimbat. In mare parte aceasta schimbare a fost initiata de Ian Callum, directorul de design Jaguar incepand din 1997. Urmatorii 20 de ani au insemnat un suflu nou in gama de modele Jaguar, prin transpunerea in prezent a inspiratiei si vitalitatii trecutului. XK din 2006 a fost primul model nou Jaguar al noului mileniu si primul proiectat cu Ian Callum la conducerea departamentului de design. De la grila radiatorului si lampile spate inspirate de Jaguar E-type la caroseria autoportanta inovatoare, mostenirea trecutului este omniprezenta. Dar XK este un produs incontestabil al secolului 21. Inspira eleganta si sportivitate. Jaguar XF a imbinat rafinamentul unei limuzine cu emotia unui model sportiv. Designul sau a spart tiparele, cu o silueta joasa, care exprima forta exploziva chiar si in stationare. Mark II a inventat segmentul limuzinelor sportive, iar XF a reprezentat un urmas demn al acestui design inovator. Acesta a fost primul model proiectat de la zero sub conducerea lui Ian Callum. A inlocuit modelul S-type si a permis companiei sa intre in randul producatorilor de automobile ai secolului 21. Noutatea designului a fost completata cu elemente ale trecutului, pentru a realiza un design atragator; sportivitatea generata de plafonul jos si centura usor inaltata a caroseriei se imbina perfect cu grila de radiator preluata de la modelul XJ initial. Acest model a fost restilizat in 2015, iar evolutia sa continua. Mai lung, mai aerodinamic si mai elegant, dar cu aceeasi putere impresionata si aspect sportiv specific, modelul XF continua sa redefineasca designul, luxul, tehnologia si performantele in segmentul limuzinelor business. XJ a devenit un model consacrat in gama Jaguar, dar a reprezentat o demarcare clara de modelele recente. A fost un design care facea apel la aspectul incitant al modelelor anului 1968. Cu grila de radiator de mari dimensiuni si protuberanta de pe capota motorului, face trimitere la modelul XJ6. Callum considera toate acestea ca fiind o influenta vizuala din trecut, reinventata intr-un mod foarte modern. Modelul XJ preia acelasi design incitant al anilor 1960, imbinat cu lux si tehnologie de ultima generatie. Acum la a zecea generatie, modelul anului 2016 continua sa redefineasca luxul. Modelul F?TYPE reprezinta chintesenta marcii Jaguar. Performantele sale extraordinare sunt dublate de elemente de design care leaga trecutul de viitorul Jaguar, cu o influenta clara de la modelul E?type. Noua interpretare a grilei de radiator indraznete demonstreaza aceasta legatura cu trecutul - diferita, dar in acelasi timp reflectand aceleasi valori ale ultimelor decade. Personalitatea modelului F?TYPE este caracterizata de habitaclul amplasat in pozitie retrasa, priza de aer de pe capota motorului si aripile spate evazate. Este clar ca F?TYPE este succesorul spiritual al modelului E?type. Modelele Jaguar nu trebuie sa arate la fel, dar calitatile trebuie sa fie aceleasi. Puternic, impresionant si putin mai diferit fata de ceea ce se poate intalni in peisajul automobilistic actual - Ian Callum, director de design Jaguar Initial modelul F-TYPE a fost lansat in varianta cabrio. La fel ca la E-type, dupa un an a urmat modelul F?TYPE coupé. Iar acum, F-TYPE 2016 stabileste noi standarde privind comportamentul rutier si performantele. XE a redefinit conceptul limuzinei sportive si a schimbat fata Jaguar pentru totdeauna. Designul imbina aerodinamica extraordinara si forma incitanta, compacta si este realizat pornind de la structura moderna, realizata in mare parte din aluminiu. Aceasta atentie acordata designului frumos si functional face din modelul XE unul axat pe nevoile soferului. Conceptia lui Malcom Sayer, conform careia forma trebuie sa urmeze functia, poate fi observata clar la modelul XE, un automobil extraordinar, cu performante pe masura. F-PACE deschide un nou capitol in istoria designului Jaguar, fiind primul nostru SUV performant. Continuand traditia de redefinire a segmentelor, crearea modelului F-PACE este o un pas important, care demonstreaza ca Jaguar inoveaza in continuare in domeniul designului. Designul modelului F-PACE il are la baza pe cel al lui F?TYPE, cu un exterior rafinat, completat de un interior spatios. Obiectivul lui Ian Callum a fost sa proiecteze un Jaguar cu dimensiunile unui SUV, nu sa adapteze spiritul Jaguar la un format predefinit. Acest lucru a permis incorporarea de elemente de la F-TYPE in modelul F-PACE. Eleganta, spatiu si sportivitate - calitatile modelul F-PACE. Ast?zi, grupul Jaguar Land Rover are o fabric? in India ?i trei in Anglia. Conducerea companiei inten?ioneaz? s?-?i extind? produc?ia de ma?ini prin construirea a inc? dou? fabrici: una va fi situat? in Arabia Saudit? ?i China. Producatorul Jaguar a scos pe piata mai multe modele Jaguar XK 8, Jaguar XK, Jaguar S Type, Jaguar XJ, Jaguar F Type, Jaguar X Type, Jaguar XF, Jaguar XE, Jaguar F Pace, Jaguar E Pace fabricate intre ani 1994, 1995, 1996, 1997, 1998, 1999, 2000, 2001, 2002, 2003, 2004, 2005, 2006, 2007, 2008, 2009, 2010, 2011, 2012, 2013, 2014, 2015, 2016, 2017, 2018, 2019, 2020, 2021. Avem in stoc Parbriz Jaguar XK 8, Parbriz Jaguar XK, Parbriz Jaguar S Type, Parbriz Jaguar XJ, Parbriz Jaguar F Type, Parbriz Jaguar X Type, Parbriz Jaguar XF, Parbriz Jaguar XE, Parbriz Jaguar F Pace, Parbriz Jaguar E Pace fabricate intre ani 1994, 1995, 1996, 1997, 1998, 1999, 2000, 2001, 2002, 2003, 2004, 2005, 2006, 2007, 2008, 2009, 2010, 2011, 2012, 2013, 2014, 2015, 2016, 2017, 2018, 2019, 2020, 2021.

Inlocuirea (Montajul, Schimbarea) Parbrizului, Lunetei auto sau a Geamului auto se poate face in atelierul nostru, la domiciliu clientului sau in orice locatie aleasa de client in orice sector din Bucuresti Sector 1, Sector 2, Sector 3, Sector 4, Sector 5, Sector 6 si Ilfov.


Warning: include(textland.php): failed to open stream: No such file or directory in /home3/r92410parb/public_html/parbrize-ieftine/functii.php on line 232

Warning: include(): Failed opening 'textland.php' for inclusion (include_path='.:/opt/alt/php70/usr/share/pear') in /home3/r92410parb/public_html/parbrize-ieftine/functii.php on line 232



Toate marcile de parbize, lunete si geamuri laterale comercializate

Marci Parbize

Toate marcile de parbize, lunete si geamuri laterale comercializate




Vezi si alte oferte pentru acest model

Video Parbrize ieftine Bucuresti, Marci, Producatori




Clientii au mai cautat si :

Ti-ai putea inchipui o masina fara geamuri? Cu siguranta nu! Chiar si masinile decapotabile au geamuri, dintr-un motiv cat se poate de simplu: pentru a oferi protectie. Atat parbrizele, cat si lunetele sau geamurile laterala ofera protectie in timpul rularii, ferindu-i pe pasageri de praf, pietre si alte pericole. Pe langa asta, un geam auto bine ales poate contribui la aerodinamica vehiculului. Oricat de bine ar fi construite insa, geamurile risca sa fie sparte. Chiar si geamurile auto ultra securizate pot ajunge sa aiba crapaturi si lovituri, in conditiile in care exista pericole la tot pasul: pietre, crengi, grindina, etc...Din fericire, inlocuirea unui geam nu este atat de dificila precum ti-ai inchipui.
Livram si montam geamuri auto direct la tine acasa
Daca ai un geam crapat sau spart, cea mai buna solutie pe care o ai la indemana este sa il inlocuiesti. In cazul in care circuli cu parbrizul crapat, spre exemplu, te expui unor riscuri inutile. Din fericire, inlocuirea parbrizului sau a celorlalte geamuri auto se face foarte usor. Tot ceea ce trebuie sa faci este sa ne contactezi ( telefonic sau pe email), sa ne spui ce masina conduci si care este geamul cu probleme si sa ne astepti. Venim la tine cu geamul potrivit, oriunde ai fi in Bucuresti sau Ilfov.
Spre deosebire de service-urile clasice, in care ti-ai repara in mod normal masina, noi oferim o serie de avantaje:
- Venim la tine acasa, in asa fel incat sa nu iti asumi riscul de a conduce cu un geam crapat;
- Avem o varietate mare de geamuri auto. Indiferent de tipul de masina pe care il conduci si de vechimea ei, avem geamul potrivit. Colaboram doar cu branduri cunoscute precum KMKI Glass, Nord Glass sau Benson si Fuyao;
- Transportul geamului il facem noi, in asa fel incat sa ne asiguram ca ajunge in cea mai buna stare la destinatie. Desi ar fi mai ieftin si mai simplu sa apelam la companii de livrari, nu vrem sa ne asumam niciun risc;
- Venim oriunde, oricand. Chiar daca nu esti acasa, putem veni si te ajutam cu montarea geamului. In felul acesta poti economisi bani si timp, pierdute in mod normal atunci cand decizi sa mergi intr-un service auto;
- Geamurile pe care le comercializam inglobeaza toate tehnologiile moderne, in asa fle incat sa iti ofere confortul de care ai nevoie. Majoritatea masinilor moderne sunt echipate cu geamuri ce au senzori de ploaie, filtre UV sau tehnologii care ajuta la dezaburire. Comercializand doar geamuri produse de branduri mari, ne asiguram ca toate aceste dotari sunt incluse.
Cand au aparut geamurile auto?
Desi pare greu de crezut, primele automobile nu aveau geamuri. Pana in 1904, soferii si pasagerii nu erau protejati de geamuri. In cel mai bun caz, acestia purtau o casca de protectie sau ochelari care sa tina la distanta praful sau eventualele pietre.
In 1904 a aparut ideea unor geamuri de protectie montat in partea frontala a vehiculului. Parbrizul a fost o inovatie extrem de importanta, deoarece oferea un urias plus de confort. Din pacate, parbrizele din prima parte a secolului trecut nu erau tocmai sigure. Realizate din sticla normala, acestea riscau sa se sparga la orice tip de soc sii reprezentau un urias pericol pentru pasageri. Nu de putine ori, cioburile parbrizelor au ranit conducatorii auto. Pe langa faptul ca era periculos, acest parbriz era si extrem de scump, ceea ce il facea destul de rar pe strazi.
Popularitatea din ce in ce mai mare a geamurilor a dus la ieftinirea acestora. Astfel, in 1930 aproape toate autovehiculele aveau parbrize si multe dintrer ele au inceput sa aiba si geamuri laterale, lunete si sa fie acoperite. Confortul a crescut in mod considerabil iar producatorii au inceput sa fie preocupati de siguranta pasagerilor. Astfel, in 1927 a aparut primul geam care nu mai producea cioburi periculoase in momentul in care se spargeam. 7 ani mai tarziu, in 1934, geamul curbat a inceput sa fie din ce in ce mai popular iar din 1960 standardele de siguranta au inceput sa fie din ce in ce mai numeroase si mai interesante.
Astazi, toate geamurile auto sunt foarte rezistente in fata socurilor iar ideea de a se sparge in cioburi periculoase este inexistenta. Parbrizele sunt laminate si sunt formate din 3 straturi, in asa fel incat sa nu se sparga, in timp ce geamurile laterale sunt prelucrate termic, in asa fel incat atunci cand se sparg sa produca mii de cioburi micute, necontondente , care sa nu reprezinte niciun pericol pentru oameni.
Poti preveni uzura geamurilor?
Cel mai adesea nu. Este imposibil sa prevezi o ploaie cu grindina sau sa te feresti de pietrele aruncate de alte vehicule pe drum. Evident, poti incerca sa iti parchezi masina in locuri in care nu exista riscul sa cada crengi, poti evita drumurile pietruite sau poti sa iti cumperi un garaj.
De asemenea, poti incerca sa eviti slabirea geamurilor:
- Curata-le frecvent de praf;
- Nu tranti usile atunci cand le inchizi;
- Ridica stergatoarele atunci cand ninge;
- Foloseste intotdeauna stergatoare de foarte buna calitate.
Daca ai o problema cu parbrizul si trebuie sa fie inlocuit, poti sta linistit. Nu este nici pe departe o problema atat de grava precum ti-ai inchipui ca este ci se rezolva intr-un timp scurt. Tot ceea ce trebuie sa faci este sa apelezi la noi.