Parbrize Mini Ieftine Bucuresti

Parbrize Mini ieftine

Parbrize Mini ieftine

Comercializam, livram si montam la domiciliul clientului, in Bucuresti si Ilfov o gama larga de parbrize ieftine pentru marca Mini

Parbriz ieftin MINI R53, data fabricatiei 2002, producator KMK, cu montaj la domiciliul clientului in AEROPORTUL OTOPENI, ILFOV, cod postal 75810

Solicita pret Parbriz MINI R53, data fabricatiei 2002

Localitate : AEROPORTUL OTOPENI, ILFOV

Cod postal : 75810


Suna vanzatorul





Parbriz MINI

parbrize-kmk.webp


MINI este numele filialei BMW din Cowley, Oxford, Anglia, precum ?i al automobilului produs de aceast? filial? din aprilie 2001. Ma?ina, proiectat? de Frank Stephenson, este vandut? ca o reinterpretare "retro" a automobilului original Mini, care a fost produs de c?tre British Motor Corporation ?i succesorii acesteia intre 1959 ?i 2000. Numele se scrie cu majuscule pentru a il deosebi de predecesorul s?u. La lansarea oficial?, ma?ina a fost prezentat? ca fiind "NOUL MINI", dar este mai intalnit? denumirea "BMW Mini". La inceput dezvoltat de c?tre grupul Rover, ?i vandut? sub marca Rover , fabricat? fiind la uzina Longbridge, proiectul MINI a fost re?inut de c?tre BMW cand s-a debarasat de c?tre Rover in 2000. MINI este asamblat? in Cowley, Oxford, Anglia, in ceea ce inainte a fost Pressed Steel Company, cunoscut? sub denumirea de Fabrica Oxford. Modelele fabricate intre anii 2001 ?i 2006 includ patru variante hatchback: varianta de baz? "MINI One", varianta cu motor diesel "MINI One/D", sportiva "MINI Cooper" ?i varianta cu motor supra-alimentat "MINI Cooper S". In anul 2005 a fost ad?ugat? op?iunea decapotabil?. In noiembrie 2006 o versiune imbun?t??it? a lui MINI a fost lansat?, cunoscut? neoficial sub denumirea "Mk II MINI". Mk II este disponibil? numai in varianta cu acoperi? metalic in anul 2007. Morris Mini-Minor si Austin Seven, se diferentiau numai prin grila radiatorului, capacele rotilor si culoarea caroseriei. Erau propulsate de un motor cu patru cilindri, montat transversal in partea din fata, ce dezvolta o putere maxima de 34 CP la o cilindree de 848 cm3. Inca din 1960, BMC a adaugat Mini Van pe langa clasicul Mini. Apoi, pornind de la structura de Van cu panouri laterale inchise, BMC a lansat o versiune Estate cu geamuri de jur imprejur, precum si doua usi in spate, la fel ca la Van. Aceste variante de caroserie au fost comercializate ca Morris Mini-Traveller si Austin Seven Countryman cu exact aceleasi caracteristici tehnice. In 1961 gama se extindea rapid cu Mini Pick-Up, urmat de Wolseley Hornet si Riley Elf. O varianta foarte speciala a intiparit insa Mini in legenda inca de la lansarea din 1961: Mini Cooper. Renumitul inginer si producator de masini sport John Cooper a remarcat imediat potentialul sportiv al acestui nou automobil inca de cand au aparut primele prototipuri pe circuit. Asa ca a primit acceptul conducerii BMC de a dezvolta o serie redusa de 1.000 unitati Mini Cooper care sa ofere un motor modificat, cu capacitatea sporita la 1,0 litri ?i o putere maxima de 55 CP. Reactia fata de lansarea acestui automobil in septembrie 1961 a fost pur si simplu euforica, cu o singura pretentie din partea fanilor de pretutindeni: si mai multa putere! Asa ca Issigonis si Cooper au marit capacitatea motorului la 1.071 cmc, ceea ce a urcat puterea propulsorului la 70 CP. Aceasta a transformat Mini Cooper S intr-un performer veritabil nu numai pe sosele - victoria la clasa obtinuta de pilotul finlandez Rauno Aaltonen in Raliul Monte Carlo din 1963 a marcat punctul de pornire al unei serii de succese de exceptie in motorsport, care a culminat cu cele trei victorii in clasamentul general al Raliului Monte Carlo, in 1964, 1965 si 1967. In august 1964, BMC a prezentat o noua versiune a clasicului Mini, gandita initial pentru uz militar: Mini Moke, un automobil cu patru locuri, decapotabil. In 1967 masina a primit un motor si mai puternic, care oferea o putere de 38 CP la o capacitate extinsa la 998 cm3. La doi ani distanta, Mini Clubman s-a alaturat gamei ca un model usor mai mare, cu modificari minore de design. Noul automobil era cu 11 cm mai lung decat originalul, in timp ce versiunea Estate, care inlocuia Morris Mini-Traveller si Austin Seven Countryman, masura exact 3,4 metri in lungime, in timp ce latimea, inaltimea si ampatamentul ramaneau neschimbate. In acelasi timp, Mini Cooper a fost scos din productie, fiind inlocuit de modelul de varf al gamei Clubman, Mini 1275 GT, care dezvolta 59 CP dintr-un propulsor cu o capacitate de 1,3 litri. Intre 1980 si 1983, gama de modele a fost redusa, dupa ce versiunile Clubman, Estate si Van au fost scoase din productie. Singurul automobil ramas pe linia de fabricatie a fost clasicul Mini, cu motorul sau de un litru, care acum dezvolta 40 CP. Modelul Mini cu numarul cinci milioane a parasit linia de productie a uzinei de la Longbridge in 1986. In 1990, fanii au serbat revenirea modelului Mini Cooper in gama marcii. Atunci, acest model special era propulsat de un motor cu capacitatea de 1,3 litri. Productia propulsorului de 1,0 litru a fost oprita in 1992 ca urmare a cerintelor tot mai mari cu privire la gestiunea emisiilor, asa ca, din acel an, toate modelele dispun de motorul cu cilindreea de 1.275 centimetri cubi cu injectie. O ultima varianta a clasicului Mini si-a facut aparitia in 1991. Iar acesta a fost singurul Mini conceput in Germania: asemenea altor preparatori de automobile, un distribuitor dedicat marcii Mini din landul german Baden a taiat acoperisul modelului clasic Mini, ceea ce a transformat masina intr-un cabriolet deosebit de atractiv. Productia modelului Mini a fost oprita in cursul anului 2000. Dupa preluarea Rover Group la inceputul anului 1994, BMW a deschis noi perspective si pentru marca Mini. Prima aparitie oficiala a versiunii de serie MINI Cooper a avut loc in luna noiembrie a anului 2000, sub forma MINI Cooper, ce dezvolta 85 kW/115 CP si MINI One, cu motor de 66 kW/90 CP. Dorin?a de a conduce un MINI decapotabil a devenit realitate in cele din urma prin lansarea pe piata a versiunii MINI Cabriolet in primavara anului 2004. Cu un design evoluat, a doua generatie MINI a fost lansata pe piata in noiembrie 2006: MINI Cooper S, cu motorul ce dezvolta 128 kW/175 CP, si MINI Cooper, cu propulsorul de 88 kW/120 CP. La un an de la ziua de lansare a noii generatii de modele, gama MINI a fost extinsa inca o data cu un concept inovator in toamna anului 2007: MINI Clubman. Cea mai noua aparitie in gama de modele este a doua generatie MINI Cabriolet. Soft topul se deschide si se inchide automat in decurs de 15 secunde, chiar si la o vitez? de pana la 30 km/h. In acelasi timp soft topul poate functiona si ca trapa prin glisarea pana la 40 centimetri. In premier?, exista trei modele unice oferite de John Cooper Works - MINI John Cooper Works, MINI John Cooper Works Clubman si MINI John Cooper Works Cabriolet echipate cu motorul cu patru cilindri, ce dezvolta 155 kW/211 CP. Producatorul MINI a scos pe piata mai multe modele MINI F56, MINI R53, MINI R60, MINI R58, MINI Clubman, MINI R50, MINI F55, MINI Roadster, MINI R55, MINI Countryman, MINI F57, MINI F56, MINI R57, MINI F55, MINI R56, MINI Convertible, MINI Paceman, MINI R61, MINI Coupe, MINI Clubman, MINI R52, MINI F60, MINI R59, MINI F54 fabricate intre ani 1994, 1995, 1996, 1997, 1998, 1999, 2000, 2001, 2002, 2003, 2004, 2005, 2006, 2007, 2008, 2009, 2010, 2011, 2012, 2013, 2014, 2015, 2016, 2017, 2018, 2019, 2020, 2021. Avem in stoc Parbriz MINI F56, Parbriz MINI R53, Parbriz MINI R60, Parbriz MINI R58, Parbriz MINI Clubman, Parbriz MINI R50, Parbriz MINI F55, Parbriz MINI Roadster, Parbriz MINI R55, Parbriz MINI Countryman, Parbriz MINI F57, Parbriz MINI F56, Parbriz MINI R57, Parbriz MINI F55, Parbriz MINI R56, Parbriz MINI Convertible, Parbriz MINI Paceman, Parbriz MINI R61, Parbriz MINI Coupe, Parbriz MINI Clubman, Parbriz MINI R52, Parbriz MINI F60, Parbriz MINI R59, Parbriz MINI F54 fabricate intre ani 1994, 1995, 1996, 1997, 1998, 1999, 2000, 2001, 2002, 2003, 2004, 2005, 2006, 2007, 2008, 2009, 2010, 2011, 2012, 2013, 2014, 2015, 2016, 2017, 2018, 2019, 2020, 2021.

Inlocuirea (Montajul, Schimbarea) Parbrizului, Lunetei auto sau a Geamului auto se poate face in atelierul nostru, la domiciliu clientului sau in orice locatie aleasa de client in orice sector din Bucuresti Sector 1, Sector 2, Sector 3, Sector 4, Sector 5, Sector 6 si Ilfov.


Warning: include(textland.php): failed to open stream: No such file or directory in /home3/r92410parb/public_html/parbrize-ieftine/functii.php on line 232

Warning: include(): Failed opening 'textland.php' for inclusion (include_path='.:/opt/alt/php70/usr/share/pear') in /home3/r92410parb/public_html/parbrize-ieftine/functii.php on line 232



Toate marcile de parbize, lunete si geamuri laterale comercializate

Marci Parbize

Toate marcile de parbize, lunete si geamuri laterale comercializate




Vezi si alte oferte pentru acest model

Video Parbrize ieftine Bucuresti, Marci, Producatori




Clientii au mai cautat si :

Ti-ai putea inchipui o masina fara geamuri? Cu siguranta nu! Chiar si masinile decapotabile au geamuri, dintr-un motiv cat se poate de simplu: pentru a oferi protectie. Atat parbrizele, cat si lunetele sau geamurile laterala ofera protectie in timpul rularii, ferindu-i pe pasageri de praf, pietre si alte pericole. Pe langa asta, un geam auto bine ales poate contribui la aerodinamica vehiculului. Oricat de bine ar fi construite insa, geamurile risca sa fie sparte. Chiar si geamurile auto ultra securizate pot ajunge sa aiba crapaturi si lovituri, in conditiile in care exista pericole la tot pasul: pietre, crengi, grindina, etc...Din fericire, inlocuirea unui geam nu este atat de dificila precum ti-ai inchipui.
Livram si montam geamuri auto direct la tine acasa
Daca ai un geam crapat sau spart, cea mai buna solutie pe care o ai la indemana este sa il inlocuiesti. In cazul in care circuli cu parbrizul crapat, spre exemplu, te expui unor riscuri inutile. Din fericire, inlocuirea parbrizului sau a celorlalte geamuri auto se face foarte usor. Tot ceea ce trebuie sa faci este sa ne contactezi ( telefonic sau pe email), sa ne spui ce masina conduci si care este geamul cu probleme si sa ne astepti. Venim la tine cu geamul potrivit, oriunde ai fi in Bucuresti sau Ilfov.
Spre deosebire de service-urile clasice, in care ti-ai repara in mod normal masina, noi oferim o serie de avantaje:
- Venim la tine acasa, in asa fel incat sa nu iti asumi riscul de a conduce cu un geam crapat;
- Avem o varietate mare de geamuri auto. Indiferent de tipul de masina pe care il conduci si de vechimea ei, avem geamul potrivit. Colaboram doar cu branduri cunoscute precum KMKI Glass, Nord Glass sau Benson si Fuyao;
- Transportul geamului il facem noi, in asa fel incat sa ne asiguram ca ajunge in cea mai buna stare la destinatie. Desi ar fi mai ieftin si mai simplu sa apelam la companii de livrari, nu vrem sa ne asumam niciun risc;
- Venim oriunde, oricand. Chiar daca nu esti acasa, putem veni si te ajutam cu montarea geamului. In felul acesta poti economisi bani si timp, pierdute in mod normal atunci cand decizi sa mergi intr-un service auto;
- Geamurile pe care le comercializam inglobeaza toate tehnologiile moderne, in asa fle incat sa iti ofere confortul de care ai nevoie. Majoritatea masinilor moderne sunt echipate cu geamuri ce au senzori de ploaie, filtre UV sau tehnologii care ajuta la dezaburire. Comercializand doar geamuri produse de branduri mari, ne asiguram ca toate aceste dotari sunt incluse.
Cand au aparut geamurile auto?
Desi pare greu de crezut, primele automobile nu aveau geamuri. Pana in 1904, soferii si pasagerii nu erau protejati de geamuri. In cel mai bun caz, acestia purtau o casca de protectie sau ochelari care sa tina la distanta praful sau eventualele pietre.
In 1904 a aparut ideea unor geamuri de protectie montat in partea frontala a vehiculului. Parbrizul a fost o inovatie extrem de importanta, deoarece oferea un urias plus de confort. Din pacate, parbrizele din prima parte a secolului trecut nu erau tocmai sigure. Realizate din sticla normala, acestea riscau sa se sparga la orice tip de soc sii reprezentau un urias pericol pentru pasageri. Nu de putine ori, cioburile parbrizelor au ranit conducatorii auto. Pe langa faptul ca era periculos, acest parbriz era si extrem de scump, ceea ce il facea destul de rar pe strazi.
Popularitatea din ce in ce mai mare a geamurilor a dus la ieftinirea acestora. Astfel, in 1930 aproape toate autovehiculele aveau parbrize si multe dintrer ele au inceput sa aiba si geamuri laterale, lunete si sa fie acoperite. Confortul a crescut in mod considerabil iar producatorii au inceput sa fie preocupati de siguranta pasagerilor. Astfel, in 1927 a aparut primul geam care nu mai producea cioburi periculoase in momentul in care se spargeam. 7 ani mai tarziu, in 1934, geamul curbat a inceput sa fie din ce in ce mai popular iar din 1960 standardele de siguranta au inceput sa fie din ce in ce mai numeroase si mai interesante.
Astazi, toate geamurile auto sunt foarte rezistente in fata socurilor iar ideea de a se sparge in cioburi periculoase este inexistenta. Parbrizele sunt laminate si sunt formate din 3 straturi, in asa fel incat sa nu se sparga, in timp ce geamurile laterale sunt prelucrate termic, in asa fel incat atunci cand se sparg sa produca mii de cioburi micute, necontondente , care sa nu reprezinte niciun pericol pentru oameni.
Poti preveni uzura geamurilor?
Cel mai adesea nu. Este imposibil sa prevezi o ploaie cu grindina sau sa te feresti de pietrele aruncate de alte vehicule pe drum. Evident, poti incerca sa iti parchezi masina in locuri in care nu exista riscul sa cada crengi, poti evita drumurile pietruite sau poti sa iti cumperi un garaj.
De asemenea, poti incerca sa eviti slabirea geamurilor:
- Curata-le frecvent de praf;
- Nu tranti usile atunci cand le inchizi;
- Ridica stergatoarele atunci cand ninge;
- Foloseste intotdeauna stergatoare de foarte buna calitate.
Daca ai o problema cu parbrizul si trebuie sa fie inlocuit, poti sta linistit. Nu este nici pe departe o problema atat de grava precum ti-ai inchipui ca este ci se rezolva intr-un timp scurt. Tot ceea ce trebuie sa faci este sa apelezi la noi.