Parbrize Peugeot Ieftine Bucuresti

Parbrize Peugeot ieftine

Parbrize Peugeot ieftine

Comercializam, livram si montam la domiciliul clientului, in Bucuresti si Ilfov o gama larga de parbrize ieftine pentru marca Peugeot

Parbriz ieftin PEUGEOT 106 II, data fabricatiei 2002, producator AGC, cu montaj la domiciliul clientului in POSTA, ILFOV, cod postal 77038

Solicita pret Parbriz PEUGEOT 106 II, data fabricatiei 2002

Localitate : POSTA, ILFOV

Cod postal : 77038


Suna vanzatorul





Parbriz PEUGEOT

parbrize-agc.webp


Peugeot este un constructor francez de automobile, parte a grupului PSA Peugeot Citroën. In anul 2006, Peugeot a avut in Romania 4,4% din pia?a de autovehicule (13.119 unit??i, dintre care 10.512 autoturisme ?i 2.607 vehicule utilitare) ?i 4,1% din pia?a de autoturisme. Marca Peugeot este importat? in Romania de compania Trust Motors. Peugeot este o companie francez? care produce ma?ini de la compacte la curse. Gigantul auto produce vehicule cu destina?ie special? ?i este specializat in biciclete, motociclete ?i motoare, devenind al doilea cel mai mare brand european dup? Volkswagen. Din 1974, produc?torul este una dintre componentele PSA Peugeot Citroen... Sediul m?rcii este situat la Paris. Peugeot dateaz? din indep?rtatul secol al XVIII-lea. Apoi Jean-Pierre Peugeot a lucrat in industria u?oar?. In 18, descenden?ii s?i au reconstruit moara pe care au mo?tenit-o. S-a transformat intr-un atelier de turnare a o?elului. Fra?ii au infiin?at produc?ia de arcuri de ceas, mori de condimente, inele pentru perdele, lame de fer?str?u ?i lucruri similare. In 1810, emblema m?rcii a fost brevetat?. Din 1858, Armand Peugeot a inceput s? produc? biciclete. ?i dup? 1882 ani, produc?torii au lansat primul model de ma?in? Peugeot, care a fost dezvoltat de Armand Peugeot ?i Leon Serpollet. Ma?ina avea trei ro?i ?i un motor cu aburi. Pentru prima dat?, modelul a fost prezentat la o expozi?ie din capitala Fran?ei ?i a primit numele Serpolett-Peugeot. Au fost produse in total 7 astfel de modele. Istoria logo-ului leului Peugeot dateaz? de la mijlocul secolului al XIX-lea, cand unul dintre fondatori a primit un brevet pentru imagine. A fost proiectat de bijutierul Julien Belezer, care a fost abordat de Emile ?i Jules Peugeot. de-a lungul istoriei existen?ei sale, imaginea unui leu s-a schimbat: leul s-a deplasat de-a lungul unei s?ge?i, s-a a?ezat pe patru ?i dou? picioare, capul putand fi intors in lateral. Apoi, leul a fost heraldic de ceva timp, sigla a fost plasat? pe partea din fa?? a ma?inii, apoi pe grila radiatorului, ?i-a schimbat culoarea. Ast?zi, emblema are un leu de o?el, cu umbre ad?ugate pentru a ad?uga volum. Desigur, un motor alimentat cu abur nu s-a dezvoltat ?i nu ar deveni popular. Prin urmare, al doilea model avea deja un motor cu ardere intern?. A fost prezentat pentru prima dat? in 1890. Ma?ina avea deja 4 ro?i, iar motorul a primit un volum de 563 cmc. Ma?ina s-a n?scut in colaborare intre Peugeot ?i Gottlieb Daimler. Noua ma?in? a devenit cunoscut? sub numele de Tip 2. Poate atinge viteze de pan? la 20 de kilometri pe or?. Comenzile ?i produc?ia m?rcii Peugeot au crescut destul de repede. Asa de. in 1892, au ie?it 29 de ma?ini, iar dup? 7 ani - 300 de exemplare. Pan? in 1895, Peugeot a devenit primul care a fabricat anvelope de cauciuc. Ma?inile Peugeot au devenit foarte populare. Unul dintre modelele din acei ani a participat la raliul auto Paris-Brest-Paris, care a atras mult? aten?ie companiei. In 1892, o ma?in? unic? cu un motor cu 4 cilindri a fost produs? la comand? special? de la Peugeot. Corpul era din argint turnat. Produsul industriei auto Peugeot a participat pentru prima dat? la cursa auto Paris-Rouen, care a avut loc in 1894. Ma?ina a luat premiul ?i a ocupat locul al doilea. La inceputul noului secol XX, Peugeot direc?ioneaz? eforturile de a dezvolta o versiune bugetar? la mod? a ma?inii pentru ora?. In colaborare cu Bugatti, este creat Bebe Peugeot, care a devenit un model popular popular. In acela?i timp, produc?ia de ma?ini pentru curse continu?. Unul dintre ei a fost Peugeot Goix. Ma?ina a fost eliberat? in 20. Ma?ina s-a remarcat prin faptul c? putea atinge viteze de pan? la 1913 km / h. Apoi a devenit un record absolut. Marca Peugeot incepe asamblarea liniei de asamblare. Inainte, niciun produc?tor de automobile nu folosise aceast? metod? in Fran?a. Dup? 1915, compania a inceput s? se concentreze pe vehicule ieftine, dar produse in serie. Apare bugetul Peugeot Quadrilette. Sedanele au devenit modele la un pre? mai scump. De-a lungul timpului, doi mari produc?tori de automobile Bellanger ?i De Dion-Bouton au devenit parte a Peugeot. In timpul Marii Depresii, cand multe companii nu au putut s?-?i men?in? pozi?ia, produc?torul auto Peugeot a inflorit. In acea perioad?, au ap?rut modele compacte de ma?ini, disponibile pentru cump?r?tori. Pentru clasa de mijloc, a fost produs Peugeot 402 sedan. Activit??i de r?zboi. care au inceput in 1939, ?i-au f?cut propriile ajust?ri. Marca Peugeot a intrat sub tutela Volkswagen. ?i la sfar?itul ostilit??ilor, produc?torul auto a reu?it s? intre in Europa prin produc?ia de ma?ini mici. In anii 1960, Peugeot a lansat produc?ia de ma?ini pentru cump?r?torii mai boga?i. Designerul de corp Pininfarina lucreaz? cu ei. In 1966, marca incheie un acord cu marca Renault. prin care se combin? capacit??ile lor tehnice. Mai tarziu se al?tur? cooper?rii ?i Volvo - o preocupare din partea Suediei. Seria incheierii de acorduri de cooperare nu se incheie aici. In 1974, Peugeot devine o preocupare cu Citroen. iar din 1978, Peugeot a preluat Chrysler Europe, care produce atat autoturisme, cat ?i camioane. In plus, produc?ia de vehicule cu dou? ro?i continu? sub marca Peugeot: biciclete, motociclete. Peugeot 205, care a fost in produc?ie din 1983 pan? in 1995, devine o inven?ie de succes. In 1989, la Frankfurt, liderul industriei auto franceze a prezentat Peugeot 605. In 1998, a fost lansat? o restilizare a acestei ma?ini in versiunea Signature. Modelul 605 a fost inlocuit cu un nou model - 607. Imbun?t??irea aspectului extern ?i intern, precum ?i a motoarelor a avut loc in 1993 ?i 1995. Noul Peugeot 106 a ie?it de pe linia de asamblare in 1991. Era o ma?in? mic?. Ma?ina era cu trac?iune fa??, loca?ia motorului a devenit transversal?. Istoria ma?inii Peugeot Restilizarea modelului a fost lansat? in 1992. Ma?ina a devenit una cu cinci u?i, a fost echipat? cu un motor diesel de 1,4 litri. Modificarea sa a fost prezentat? in 1996. Relansarea Peugeot 405 a inceput in 1993. Ma?ina a devenit tipic? pentru cump?r?torii din gama medie. Din ianuarie 1993 a fost lansat? produc?ia unei ma?ini noi, Peugeot 306. Era un model mic. In toamn?, a ap?rut pe pia?? o versiune convertibil?. In 1997, ma?ina a primit caroseria unui break. In 1994, pentru prima dat?, a fost lansat un produs de cooperare intre m?rcile Peugeot / Citroen ?i Fiat / Lanzia. Era Peugeot 806, care era un minivan cu trac?iune fa??, cu motor transversal. Modelul a fost reeditat de dou? ori (SR, ST). In primul rand, ma?ina a primit un motor diesel ?i turbocompresor ?i apoi a fost echipat? cu un motor diesel 2,0 HDi. Urm?torul model al ma?inii, prezentat in 1995, a fost Peugeot 406. Modificarea sa, f?cut? in 1999, a devenit foarte reu?it?. Din 1996 a fost produs? o restilizare cu un break. ?i din 1996, apare Peugeot 406 Coupe. Aceast? ma?in? este fabricat? de Pininfarina. Din 1996, marca a fost dezvoltat? ?i lansat? de Peugeot Partner. Este un break cu motor transversal. Ma?ina avea mai multe variante ale dubei: o dub? de marf? cu dou? locuri ?i un pasager de marf? cu cinci. Urm?toarea ma?in? este Peugeot 206. A fost lansat? pentru prima dat? in 1998. Rata de vanzare a produselor produc?torului auto a crescut semnificativ. In 2000, la salonul auto din capitala Fran?ei, a fost prezentat un decapotabil, care a fost numit 206 CC. Ma?ina din clasa medie superioar? Peugeot 607 a fost dezvoltat? ?i lansat? de produc?torul auto in 1999. ?i in 2000, marca a lansat un concept car indr?zne?: hatchback-ul Promethee. In 2001, Peugeot 406 a fost prezentat la Salonul Auto de la Geneva. In stadiul actual de dezvoltare, marca Peugeot este destul de reu?it?. Fabricile sale pentru produc?ia de ma?ini sunt in multe ??ri. un num?r mare de ma?ini sunt produse in mod regulat sub marca. Marca este c?utat? ?i popular? pe pia?a auto. Lansarea SUV-ului 3008 L?udat pentru stilul, designul interior ?i caracteristicile sale, noul SUV Peugeot 3008 a fost ales Ma?ina Anului 2017 de un juriu format din 58 de jurnali?ti europeni. Este primul SUV premiat de la crearea trofeului in 1964 ?i al cincilea Peugeot care ca?tiga trofeul Ma?ina Anului dup? 308 in 2014, 307 in 2002, 405 in 1988 ?i 504 in 1969. PEUGEOT PARTNER a primit titlul International Van Of The Year in anul 2019. Peugeot Partner este al cincilea PEUGEOT declarat Van of The Year de cand trofeul a fost creat in 1992. Dou? inova?ii majore au atras aten?ia: indicatorul de suprasarcin? pentru o inc?rcare sigur? ?i tehnologia Surround Rear Vision, care permite o observarea zonelor situate in unghiul mort. PEUGEOT PARTNER se remarc? prin adoptarea in exclusivitate ?i in premier? mondial? in acest segment a conceptului PEUGEOT i-Cockpit®, oferind o nou? experien?? de condus pentru o ?i mai mare productivitate. Premiul interna?ional Van of the Year a fost lansat in 1992. Juriul reune?te 25 de jurnali?ti ?i editori de reviste independente, specializati in vehicule comerciale u?oare. Noul PEUGEOT 208 a fost desemnat in anul 2020 Ma?ina Anului de catre un juriu format din 60 de experti auto din 23 de tari. Juriul a laudat gama sa de motoare, care ofera clientilor libertatea de a alege intre electric, benzina sau motorina. Juratii au apreciat, deasemenea designul si tehnologia indraznete ale noului Peugeot 208, al ?aselea Peugeot care a ca?tigat premiul Ma?ina Anului. PEUGEOT intr? in top 3 al m?rcilor cu cele mai multe premii din istoria Ma?inii Anului, avand ?ase trofee castigate. Acest prestigios trofeu se al?tur? celor dou?sprezece premii interna?ionale pe care Noul De asemenea, Peugeot a produs, inc? din 1941, primul s?u vehicul cu motor electric denumit VLV. Realiz?rile recente ale Peugeot in acest domeniu sunt reprezentate de conceptul iOn, ap?rut ini?ial in anii 1990 ?i, mai tarziu, de modelul electric 106, care se afl? inc? in topul vanz?rilor in gama vehiculelor cu zero emisii. In toamna anului 2010, Peugeot a lansat automobilul complet electric iOn, iar ulterior a inceput produc?ia modelului 3008 Hybrid4, ce combin? un motor turbo diesel cu unul electric, care era cu 35% mai pu?in poluant decat unul echipat doar cu motor turbo diesel. Doi ani mai tarziu, este lansat modelui 3008 Hybrid, care emite doar 50 de grame de dioxid de carbon pe kilometru. Liniile Peugeot au fost desenate in 1930 de stilistul Henri Thomas. Aspectul modelului 201 a fost urmat de stilul aerodinamic prezent la seria a doua, in timp ce modelul 402, prezentat la Salonul Auto de la Paris din 1935, a venit cu o gril? frontal? inclinat? ?i linii drepte ale aripilor. Noi idei de design au fost ulterior implementate pe modelele 504 Coupe, 306 Cabriolet ?i 406 Coupe. Designul revolu?ionar al conceptului cu zero emisii BB1, dar ?i al SR1 indica drumul pe care Peugeot il avea de urmat. La inceputul anului 2010, Peugeot a prezentat un plan de dezvoltare, f?cand publice ambi?iile pentru 2015: s? urce trei locuri in topul produc?torilor auto mondiali (in 2009 a ocupat pozi?ia a zecea), s? fac? din numele Peugeot un simbol in ceea ce prive?te stilul. Producatorul de autoturisme PEUGEOT a lansat pe piata auto mai multe modele Peugeot 306, Peugeot 206, Peugeot 108, Peugeot 301, Peugeot 1007, Peugeot 806, Peugeot Expert, Peugeot 308, Peugeot Bipper, Peugeot Ion, Peugeot 4008, Peugeot 3008, Peugeot 207, Peugeot 407, Peugeot 2008, Peugeot 5008, Peugeot Traveller, Peugeot RCZ, Peugeot 807, Peugeot 508, Peugeot 607, Peugeot 106, Peugeot 107, Peugeot Partner, Peugeot 406, Peugeot Boxer, Peugeot 4007, Peugeot 307, Peugeot 205 fabricate intre ani 1994, 1995, 1996, 1997, 1998, 1999, 2000, 2001, 2002, 2003, 2004, 2005, 2006, 2007, 2008, 2009, 2010, 2011, 2012, 2013, 2014, 2015, 2016, 2017, 2018, 2019, 2020, 2021. Avem in stoc Parbriz Peugeot 306, Parbriz Peugeot 206, Parbriz Peugeot 108, Parbriz Peugeot 301, Parbriz Peugeot 1007, Parbriz Peugeot 806, Parbriz Peugeot Expert, Parbriz Peugeot 308, Parbriz Peugeot Bipper, Parbriz Peugeot Ion, Parbriz Peugeot 4008, Parbriz Peugeot 3008, Parbriz Peugeot 207, Parbriz Peugeot 407, Parbriz Peugeot 2008, Parbriz Peugeot 5008, Parbriz Peugeot Traveller, Parbriz Peugeot RCZ, Parbriz Peugeot 807, Parbriz Peugeot 508, Parbriz Peugeot 607, Parbriz Peugeot 106, Parbriz Peugeot 107, Parbriz Peugeot Partner, Parbriz Peugeot 406, Parbriz Peugeot Boxer, Parbriz Peugeot 4007, Parbriz Peugeot 307, Parbriz Peugeot 205 fabricate intre ani 1994, 1995, 1996, 1997, 1998, 1999, 2000, 2001, 2002, 2003, 2004, 2005, 2006, 2007, 2008, 2009, 2010, 2011, 2012, 2013, 2014, 2015, 2016, 2017, 2018, 2019, 2020, 2021.

Inlocuirea (Montajul, Schimbarea) Parbrizului, Lunetei auto sau a Geamului auto se poate face in atelierul nostru, la domiciliu clientului sau in orice locatie aleasa de client in orice sector din Bucuresti Sector 1, Sector 2, Sector 3, Sector 4, Sector 5, Sector 6 si Ilfov.


Warning: include(textland.php): failed to open stream: No such file or directory in /home3/r92410parb/public_html/parbrize-ieftine/functii.php on line 232

Warning: include(): Failed opening 'textland.php' for inclusion (include_path='.:/opt/alt/php70/usr/share/pear') in /home3/r92410parb/public_html/parbrize-ieftine/functii.php on line 232



Toate marcile de parbize, lunete si geamuri laterale comercializate

Marci Parbize

Toate marcile de parbize, lunete si geamuri laterale comercializate




Vezi si alte oferte pentru acest model

Video Parbrize ieftine Bucuresti, Marci, Producatori




Clientii au mai cautat si :

Ti-ai putea inchipui o masina fara geamuri? Cu siguranta nu! Chiar si masinile decapotabile au geamuri, dintr-un motiv cat se poate de simplu: pentru a oferi protectie. Atat parbrizele, cat si lunetele sau geamurile laterala ofera protectie in timpul rularii, ferindu-i pe pasageri de praf, pietre si alte pericole. Pe langa asta, un geam auto bine ales poate contribui la aerodinamica vehiculului. Oricat de bine ar fi construite insa, geamurile risca sa fie sparte. Chiar si geamurile auto ultra securizate pot ajunge sa aiba crapaturi si lovituri, in conditiile in care exista pericole la tot pasul: pietre, crengi, grindina, etc...Din fericire, inlocuirea unui geam nu este atat de dificila precum ti-ai inchipui.
Livram si montam geamuri auto direct la tine acasa
Daca ai un geam crapat sau spart, cea mai buna solutie pe care o ai la indemana este sa il inlocuiesti. In cazul in care circuli cu parbrizul crapat, spre exemplu, te expui unor riscuri inutile. Din fericire, inlocuirea parbrizului sau a celorlalte geamuri auto se face foarte usor. Tot ceea ce trebuie sa faci este sa ne contactezi ( telefonic sau pe email), sa ne spui ce masina conduci si care este geamul cu probleme si sa ne astepti. Venim la tine cu geamul potrivit, oriunde ai fi in Bucuresti sau Ilfov.
Spre deosebire de service-urile clasice, in care ti-ai repara in mod normal masina, noi oferim o serie de avantaje:
- Venim la tine acasa, in asa fel incat sa nu iti asumi riscul de a conduce cu un geam crapat;
- Avem o varietate mare de geamuri auto. Indiferent de tipul de masina pe care il conduci si de vechimea ei, avem geamul potrivit. Colaboram doar cu branduri cunoscute precum KMKI Glass, Nord Glass sau Benson si Fuyao;
- Transportul geamului il facem noi, in asa fel incat sa ne asiguram ca ajunge in cea mai buna stare la destinatie. Desi ar fi mai ieftin si mai simplu sa apelam la companii de livrari, nu vrem sa ne asumam niciun risc;
- Venim oriunde, oricand. Chiar daca nu esti acasa, putem veni si te ajutam cu montarea geamului. In felul acesta poti economisi bani si timp, pierdute in mod normal atunci cand decizi sa mergi intr-un service auto;
- Geamurile pe care le comercializam inglobeaza toate tehnologiile moderne, in asa fle incat sa iti ofere confortul de care ai nevoie. Majoritatea masinilor moderne sunt echipate cu geamuri ce au senzori de ploaie, filtre UV sau tehnologii care ajuta la dezaburire. Comercializand doar geamuri produse de branduri mari, ne asiguram ca toate aceste dotari sunt incluse.
Cand au aparut geamurile auto?
Desi pare greu de crezut, primele automobile nu aveau geamuri. Pana in 1904, soferii si pasagerii nu erau protejati de geamuri. In cel mai bun caz, acestia purtau o casca de protectie sau ochelari care sa tina la distanta praful sau eventualele pietre.
In 1904 a aparut ideea unor geamuri de protectie montat in partea frontala a vehiculului. Parbrizul a fost o inovatie extrem de importanta, deoarece oferea un urias plus de confort. Din pacate, parbrizele din prima parte a secolului trecut nu erau tocmai sigure. Realizate din sticla normala, acestea riscau sa se sparga la orice tip de soc sii reprezentau un urias pericol pentru pasageri. Nu de putine ori, cioburile parbrizelor au ranit conducatorii auto. Pe langa faptul ca era periculos, acest parbriz era si extrem de scump, ceea ce il facea destul de rar pe strazi.
Popularitatea din ce in ce mai mare a geamurilor a dus la ieftinirea acestora. Astfel, in 1930 aproape toate autovehiculele aveau parbrize si multe dintrer ele au inceput sa aiba si geamuri laterale, lunete si sa fie acoperite. Confortul a crescut in mod considerabil iar producatorii au inceput sa fie preocupati de siguranta pasagerilor. Astfel, in 1927 a aparut primul geam care nu mai producea cioburi periculoase in momentul in care se spargeam. 7 ani mai tarziu, in 1934, geamul curbat a inceput sa fie din ce in ce mai popular iar din 1960 standardele de siguranta au inceput sa fie din ce in ce mai numeroase si mai interesante.
Astazi, toate geamurile auto sunt foarte rezistente in fata socurilor iar ideea de a se sparge in cioburi periculoase este inexistenta. Parbrizele sunt laminate si sunt formate din 3 straturi, in asa fel incat sa nu se sparga, in timp ce geamurile laterale sunt prelucrate termic, in asa fel incat atunci cand se sparg sa produca mii de cioburi micute, necontondente , care sa nu reprezinte niciun pericol pentru oameni.
Poti preveni uzura geamurilor?
Cel mai adesea nu. Este imposibil sa prevezi o ploaie cu grindina sau sa te feresti de pietrele aruncate de alte vehicule pe drum. Evident, poti incerca sa iti parchezi masina in locuri in care nu exista riscul sa cada crengi, poti evita drumurile pietruite sau poti sa iti cumperi un garaj.
De asemenea, poti incerca sa eviti slabirea geamurilor:
- Curata-le frecvent de praf;
- Nu tranti usile atunci cand le inchizi;
- Ridica stergatoarele atunci cand ninge;
- Foloseste intotdeauna stergatoare de foarte buna calitate.
Daca ai o problema cu parbrizul si trebuie sa fie inlocuit, poti sta linistit. Nu este nici pe departe o problema atat de grava precum ti-ai inchipui ca este ci se rezolva intr-un timp scurt. Tot ceea ce trebuie sa faci este sa apelezi la noi.