Parbrize Renault Ieftine Bucuresti

Parbrize Renault ieftine

Parbrize Renault ieftine

Comercializam, livram si montam la domiciliul clientului, in Bucuresti si Ilfov o gama larga de parbrize ieftine pentru marca Renault

Parbriz ieftin RENAULT ESPACE 5, data fabricatiei 2017, producator SAINT GOBAIN, cu montaj la domiciliul clientului in ODAILE, ILFOV, cod postal 75127

Solicita pret Parbriz RENAULT ESPACE 5, data fabricatiei 2017

Localitate : ODAILE, ILFOV

Cod postal : 75127


Suna vanzatorul





Parbriz RENAULT

parbrize-saint gobain.webp


Renault S.A. este un produc?tor francez de autovehicule. Compania este cunoscut? pentru designul revolu?ionar, pentru numeroasele progrese tehnologice ?i pentru motoarele folosite in competi?iile sportive. In urma alian?ei cu grupul japonez Nissan, a devenit unul dintre cei mai mari constructori auto din lume. Renault Este unul dintre cele mai renumite branduri din Europa ?i, de asemenea, unul dintre cei mai vechi produc?tori de ma?ini. Groupe Renault este un produc?tor interna?ional de autoturisme, autoutilitare, precum ?i tractoare, cisterne ?i vehicule feroviare. In 2016, Renault a fost al nou?lea cel mai mare produc?tor de automobile din lume dup? volumul de produc?ie ?i RenaultNissan-Mitsubishi-Alliance este a patra cea mai mare preocupare auto din lume. Renault a fost fondat? in 1899 ca Societe Renault Freres de c?tre fra?ii Louis, Marcel ?i Fernand Renault. Louis proiectase ?i construise deja multe prototipuri, in timp ce fra?ii s?i i?i perfec?ionau abilit??ile de afaceri lucrand pentru firma textil? a tat?lui lor. A func?ionat grozav, Louis era responsabil de proiectare ?i produc?ie, iar ceilal?i doi fra?i conduceau afacerea. Prima ma?in? Renault a fost Renault Voiturette 1CV. A fost vandut? unui prieten de la p?rin?ii lor in 1898. In 1903, Renault a inceput s? produc? propriile sale motoare, a?a cum cump?raser? anterior de la De Dion-Bouton. Prima lor vanzare in volum a avut loc in 1905, cand Societe des Automobiles de Place a cump?rat vehicule Renault AG1. Acest lucru a fost f?cut pentru a crea o flot? de taxiuri, care au fost ulterior folosite de armata francez? pentru transportul trupelor in timpul Primului R?zboi Mondial. Pan? in 1907, o parte din taxiurile din Londra ?i Paris au fost construite de Renault. Au fost, de asemenea, brandul str?in cel mai bine vandut din New York in 1907 ?i 1908. Totu?i, la acea vreme, ma?inile Renault erau cunoscute sub numele de bunuri de lux. Cele mai mici Renaults s-au vandut cu franci F3000. Acesta a fost salariul unui muncitor mediu timp de zece ani. Au inceput produc?ia in serie in 1905. In aceast? perioad?, Renault a decis s? se apuce de sportul cu motor ?i ?i-a f?cut un nume cu succes in primele curse de la ora? la ora? din Elve?ia. Atat Louis, cat ?i Marsilia au concurat, dar Marsilia a murit intr-un accident in cursa Paris-Madrid din 1903. Louis nu a mai concurat niciodat?, dar compania a continuat s? concureze. In 1909, Louis era singurul frate r?mas dup? ce Fernand a murit de boal?. Renault a fost in curand redenumit Renault Automobile Company. In timpul primului r?zboi mondial, Renault a inceput s? produc? muni?ii ?i motoare pentru avioane militare. Interesant este c? primele motoare de aeronave Rolls-Royce existau unit??i V8 produse de Renault. Proiectele militare erau atat de populare incat lui Louis i s-a acordat Legiunea de Onoare pentru contribu?iile sale. Dup? r?zboi, Renault sa extins pentru a produce utilaje agricole ?i industriale. Type GP, primul tractor Renault, a fost produs din 1919 pan? in 1930 pe baza rezervorului FT. Cu toate acestea, Renault s-a luptat s? concureze cu ma?ini mai mici ?i mai accesibile, pia?a de valori a incetinit, iar for?a de munc? a incetinit cre?terea companiei. A?adar, in 1920, Louis a semnat unul dintre primele contracte de distribu?ie cu Gustave Göde. Pan? in 1930, toate modelele Renault aveau o form? distinctiv? a cap?tului frontal. Acest lucru a fost cauzat de amplasarea radiatorului in spatele motorului pentru a-i oferi un capot din carbon. Acest lucru s-a schimbat in 1930, cand radiatorul a fost plasat in fa?? in modele. In aceast? perioad?, Renault ?i-a schimbat insigna in forma de diamant pe care o cunoa?tem ast?zi. La sfar?itul anilor 1920 ?i pe parcursul anilor 1930, seria Renault a fost produs?. Acestea includ 6cv, 10cv, Monasix ?i Vivasix. In 1928, Renault a produs 45 de vehicule. Ma?inile mai mici au fost cele mai populare, iar cele mai mari, 809 / 18cv, au fost cele mai pu?in produse. Pia?a din Marea Britanie era important? pentru Renault, deoarece era destul de mare. Vehiculele modificate au fost trimise din Marea Britanie in America de Nord. Cu toate acestea, pan? in 1928, vanz?rile in Statele Unite erau aproape de zero din cauza disponibilit??ii concuren?ilor lor, cum ar fi Cadillac. De asemenea, Renault a continuat s? produc? motoare pentru avioane dup? primul r?zboi mondial. In anii 1930, compania a preluat produc?ia de aeronave Caudron. De asemenea, a achizi?ionat o participa?ie la Air France. Avioanele Renault Cauldron au stabilit mai multe recorduri mondiale de vitez? in anii 1930. Cam in aceea?i perioad? Citroen a dep??it Renault ca cel mai mare produc?tor auto din Fran?a. Acest lucru s-a datorat faptului c? modelele Citroen erau mai inovatoare ?i mai populare decat Renaults. Cu toate acestea, Marea Depresiune a izbucnit la mijlocul anilor 1930. In timp ce Renault a abandonat produc?ia de tractoare ?i arme, Citroen a fost declarat? in faliment ?i ulterior a fost achizi?ionat? de Michelin. Renault a recuperat apoi trofeul celui mai mare produc?tor francez de automobile. Vor men?ine aceast? pozi?ie pan? in anii 1980. Totu?i, Renault nu a fost imun la criza economic? ?i a vandut Coudron in 1936. A urmat o serie de conflicte de munc? ?i greve la Renault care s-au r?spandit in industria auto. Aceste dispute au fost incheiate, provocand pierderea locurilor de munc? peste 2000 de persoane. Dup? ce nazi?tii au luat Fran?a, Louis Renault a refuzat s? produc? tancuri pentru Germania nazist?. In schimb, a construit camioane. In martie 1932, For?ele Aeriene Britanice au lansat bombardiere la nivel sc?zut la uzina de la Billancourt, cele mai simple bombardiere din intregul r?zboi. Acest lucru a dus la pagube semnificative ?i la victime mari ale civililor. De?i au incercat s? reconstruiasc? fabrica cat mai repede posibil, americanii au mai bombardat-o de cateva ori. Dup? al doilea r?zboi mondial, fabrica s-a redeschis. Cu toate acestea, in 1936 fabrica a fost victima unor tulbur?ri politice ?i industriale violente. Acest lucru a ie?it la iveal? ca urmare a guvern?rii Frontului Popular. Violen?a ?i conspira?ia care au urmat eliber?rii Fran?ei au bantuit fabrica. Consiliul de Mini?tri a preluat fabrica sub pre?edin?ia lui de Gaulle. Era anticomunist ?i politic, Billancourt era un bastion al comunismului. Guvernul interimar l-a acuzat pe Louis Renault c? colaboreaz? cu germanii. Acest lucru a fost in era post-eliberare ?i acuza?iile extreme erau frecvente. El a fost sf?tuit s? ac?ioneze ca judec?tor ?i s-a prezentat in fa?a unui judec?tor in septembrie 1944. Impreun? cu al?i ca?iva lideri francezi ai mi?c?rii auto, a fost arestat pe 23 septembrie 1944. Abilitatea sa in gestionarea grevelor in deceniul precedent a insemnat c? nu are alia?i politici ?i nimeni nu i-a venit in ajutor. A fost trimis in inchisoare ?i a murit pe 24 octombrie 1944, in a?teptarea procesului. Compania a fost na?ionalizat? dup? moartea sa, singurele fabrici expropriate definitiv de guvernul francez. Familia Renault a incercat s? inverseze na?ionalizarea, dar f?r? rezultat. In timpul r?zboiului, Louis Renault a dezvoltat in secret motorul spate 4CV. A fost lansat sub conducerea lui Pierre Lefoschot in 1946. A fost un rival puternic pentru Morris Minor ?i Volkswagen Beetle. Au fost vandute peste 500000 de exemplare, iar produc?ia a r?mas in produc?ie pan? in 1961. Renault a debutat in 2 cu modelul s?u emblematic, Renault Fregate de 4 litri cu 1951 cilindri. A urmat modelul Dauphine, care s-a vandut bine peste m?ri, inclusiv Africa ?i America de Nord. Cu toate acestea, a devenit dep??it destul de repede in compara?ie cu similar Chevrolet Corvair. Alte ma?ini produse in aceast? perioad? includ Renault 4, care concura cu Citroen 2CV, precum ?i Renault 10 ?i mai prestigiosul Renault 16. A fost un hatchback produs in 1966. Renault a avut un parteneriat comun cu Nash Motors Rambler ?i American Motors Corporation. In 1962, Renault a asamblat seturile de demontare a sedanului Rambler Classic la uzina sa din Belgia. Rambler Renault a fost o alternativ? la ma?ini Mercedes Fintail. Renault a colaborat cu American Motors, cump?rand o participa?ie de 22,5% in companie in 1979. R5 a fost primul model Renault vandut prin intermediul reprezentan?elor AMC. AMC a intampinat unele probleme ?i a fost la un pas de faliment. Renault a salvat AMC in numerar ?i a ajuns cu 47,5% din AMC. Rezultatul acestui parteneriat a fost marketingul auto Jeep in Europa. Au fost folosite ?i ro?i ?i scaune Renault. La urma urmei, Renault a vandut compania AMC Chrysler dup? asasinarea pre?edintelui Renault Georges Besse in 1987. Importurile Renault au incetat dup? 1989. In aceast? perioad?, Renault a infiin?at ?i filiale cu mul?i al?i produc?tori. Aceasta a inclus Dacia in Romania ?i America de Sud ?i Volvo ?i Peugeot. Acestea din urm? au fost colabor?ri tehnologice ?i au condus la crearea Renault 30, Peugeot 604 ?i Volvo 260. Renault Clio a fost lansat in mai 1990. A fost primul model care a inlocuit identificatorii digitali cu pl?cu?e de identificare. A fost votat? Ma?ina european? a anului ?i a fost una dintre cele mai bine vandute ma?ini din Europa in anii '1990. El a fost intotdeauna un mare vanz?tor ?i este creditat in mare parte cu restabilirea reputa?iei Renault. Renault Clio 16V Classic Nicole Papa Commercial A doua genera?ie Clio a fost lansat? in martie 1998 ?i a fost mai rotunjit? decat predecesorul s?u. In 2001, a fost efectuat un facelift major, timp in care s-a schimbat exteriorul ?i s-a ad?ugat un motor diesel de 1,5 litri. In 2004, Clio se afla la a treia faz?, iar a patra in 2006. Avea un cap?t spate restilizat, precum ?i o specifica?ie imbun?t??it? pentru toate modelele. Actualul Clio se afl? in etapa 2009 ?i a fost lansat in aprilie XNUMX, cu un front-end reproiectat. In 2006, a fost numit? din nou Ma?ina European? a Anului, devenind unul dintre cele trei vehicule care au primit acest titlu. Celelalte dou? au fost Volkswagen Golf ?i Opel (Vauxhall) Astra. Planurile de vanzare a ac?iunilor c?tre investitori de stat au fost anun?ate in 1994, iar pan? in 1996 Renault a fost complet privatizat?. Acest lucru a insemnat c? Renault ar putea reveni pe pie?ele din Europa de Est ?i America de Sud. In decembrie 1996, Renault a colaborat cu General Motors Europe pentru a dezvolta vehicule utilitare u?oare, incepand cu a doua genera?ie Trafic. Cu toate acestea, Renault inc? c?uta un partener care s? fac? fa?? consolid?rii industriei. Alian?a Renault-Nissan a fost prima de acest gen care a implicat branduri japoneze ?i franceze. Renault a achizi?ionat ini?ial o participa?ie de 36,8% la Nissan, in timp ce Nissan a achizi?ionat la randul s?u o participa?ie f?r? drept de vot de 15% la Renault. Renault era inc? o companie autonom?, dar a colaborat cu Nissan pentru a reduce costurile. De asemenea, au efectuat cercet?ri impreun? pe subiecte precum transportul cu emisii zero. Impreun?, Alian?a Renault-Nissan controleaz? zece m?rci, inclusiv Infiniti, Dacia, Alpine, Datsun, Lada ?i Venucia. Mitsubishi s-a al?turat Alian?ei anul acesta (2017) ?i impreun? sunt cel mai mare produc?tor mondial de vehicule electrice plug-in, cu aproape 450 de angaja?i. Impreun? vand peste 000 vehicul din 1 in intreaga lume. Renault a incheiat acorduri cu emisii zero in 2008, inclusiv in Portugalia, Danemarca ?i statele SUA Tennessee ?i Oregon. Renault Zoe a fost cel mai bine vandut vehicul complet electric din Europa in 2015, cu 18 de inmatricul?ri. Zoe a continuat s? fie cel mai bine vandut vehicul electric din Europa in prima jum?tate a anului 453. Zoe reprezint? 2016% din vanz?rile globale de vehicule electrice, Kangoo ZE 54% ?i Twizy 24%. vanz?ri. Acest lucru ne aduce cu adev?rat in prezent. Renault este extrem de popular in Europa, iar vehiculele lor electrice devin din ce in ce mai populare pe m?sur? ce tehnologia avanseaz?. Renault inten?ioneaz? s? introduc? tehnologia autovehiculelor autonome pan? in 2020, iar Next Two, bazat pe Zoe, a fost dezv?luit in februarie 2014. Renault continu? s? aib? un loc important in industria auto ?i credem c? vor continua s? o fac? pentru ceva timp. Compania Renault a scos pe piata mai multe modele Renault Kadjar, Renault Scenic, Renault Modus, Renault Laguna, Renault Trafic, Renault Espace, Renault Safrane, Renault Clio, Renault Megane, Renault Logan, Renault Alaskan, Renault 19, Renault Twizy, Renault Grand Scenic, Renault Wind, Renault Thalia, Renault Twingo, Renault Captur, Renault Grand Modus, Renault Vel Statis, Renault Zoe, Renault Koleos, Renault Latitude, Renault Master, Renault Fluence, Renault Talisman, Renault Avantime, Renault Grand Kangoo, Renault Kangoo fabricate intre ani 1994, 1995, 1996, 1997, 1998, 1999, 2000, 2001, 2002, 2003, 2004, 2005, 2006, 2007, 2008, 2009, 2010, 2011, 2012, 2013, 2014, 2015, 2016, 2017, 2018, 2019, 2020, 2021. Avem in stoc Parbriz Renault Kadjar, Parbriz Renault Scenic, Parbriz Renault Modus, Parbriz Renault Laguna, Parbriz Renault Trafic, Parbriz Renault Espace, Parbriz Renault Safrane, Parbriz Renault Clio, Parbriz Renault Megane, Parbriz Renault Logan, Parbriz Renault Alaskan, Parbriz Renault 19, Parbriz Renault Twizy, Parbriz Renault Grand Scenic, Parbriz Renault Wind, Parbriz Renault Thalia, Parbriz Renault Twingo, Parbriz Renault Captur, Parbriz Renault Grand Modus, Parbriz Renault Vel Statis, Parbriz Renault Zoe, Parbriz Renault Koleos, Parbriz Renault Latitude, Parbriz Renault Master, Parbriz Renault Fluence, Parbriz Renault Talisman, Parbriz Renault Avantime, Parbriz Renault Grand Kangoo, Parbriz Renault Kangoo fabricate intre ani 1994, 1995, 1996, 1997, 1998, 1999, 2000, 2001, 2002, 2003, 2004, 2005, 2006, 2007, 2008, 2009, 2010, 2011, 2012, 2013, 2014, 2015, 2016, 2017, 2018, 2019, 2020, 2021.

Inlocuirea (Montajul, Schimbarea) Parbrizului, Lunetei auto sau a Geamului auto se poate face in atelierul nostru, la domiciliu clientului sau in orice locatie aleasa de client in orice sector din Bucuresti Sector 1, Sector 2, Sector 3, Sector 4, Sector 5, Sector 6 si Ilfov.


Warning: include(textland.php): failed to open stream: No such file or directory in /home3/r92410parb/public_html/parbrize-ieftine/functii.php on line 232

Warning: include(): Failed opening 'textland.php' for inclusion (include_path='.:/opt/alt/php70/usr/share/pear') in /home3/r92410parb/public_html/parbrize-ieftine/functii.php on line 232



Toate marcile de parbize, lunete si geamuri laterale comercializate

Marci Parbize

Toate marcile de parbize, lunete si geamuri laterale comercializate




Vezi si alte oferte pentru acest model

Video Parbrize ieftine Bucuresti, Marci, Producatori




Clientii au mai cautat si :

Ti-ai putea inchipui o masina fara geamuri? Cu siguranta nu! Chiar si masinile decapotabile au geamuri, dintr-un motiv cat se poate de simplu: pentru a oferi protectie. Atat parbrizele, cat si lunetele sau geamurile laterala ofera protectie in timpul rularii, ferindu-i pe pasageri de praf, pietre si alte pericole. Pe langa asta, un geam auto bine ales poate contribui la aerodinamica vehiculului. Oricat de bine ar fi construite insa, geamurile risca sa fie sparte. Chiar si geamurile auto ultra securizate pot ajunge sa aiba crapaturi si lovituri, in conditiile in care exista pericole la tot pasul: pietre, crengi, grindina, etc...Din fericire, inlocuirea unui geam nu este atat de dificila precum ti-ai inchipui.
Livram si montam geamuri auto direct la tine acasa
Daca ai un geam crapat sau spart, cea mai buna solutie pe care o ai la indemana este sa il inlocuiesti. In cazul in care circuli cu parbrizul crapat, spre exemplu, te expui unor riscuri inutile. Din fericire, inlocuirea parbrizului sau a celorlalte geamuri auto se face foarte usor. Tot ceea ce trebuie sa faci este sa ne contactezi ( telefonic sau pe email), sa ne spui ce masina conduci si care este geamul cu probleme si sa ne astepti. Venim la tine cu geamul potrivit, oriunde ai fi in Bucuresti sau Ilfov.
Spre deosebire de service-urile clasice, in care ti-ai repara in mod normal masina, noi oferim o serie de avantaje:
- Venim la tine acasa, in asa fel incat sa nu iti asumi riscul de a conduce cu un geam crapat;
- Avem o varietate mare de geamuri auto. Indiferent de tipul de masina pe care il conduci si de vechimea ei, avem geamul potrivit. Colaboram doar cu branduri cunoscute precum KMKI Glass, Nord Glass sau Benson si Fuyao;
- Transportul geamului il facem noi, in asa fel incat sa ne asiguram ca ajunge in cea mai buna stare la destinatie. Desi ar fi mai ieftin si mai simplu sa apelam la companii de livrari, nu vrem sa ne asumam niciun risc;
- Venim oriunde, oricand. Chiar daca nu esti acasa, putem veni si te ajutam cu montarea geamului. In felul acesta poti economisi bani si timp, pierdute in mod normal atunci cand decizi sa mergi intr-un service auto;
- Geamurile pe care le comercializam inglobeaza toate tehnologiile moderne, in asa fle incat sa iti ofere confortul de care ai nevoie. Majoritatea masinilor moderne sunt echipate cu geamuri ce au senzori de ploaie, filtre UV sau tehnologii care ajuta la dezaburire. Comercializand doar geamuri produse de branduri mari, ne asiguram ca toate aceste dotari sunt incluse.
Cand au aparut geamurile auto?
Desi pare greu de crezut, primele automobile nu aveau geamuri. Pana in 1904, soferii si pasagerii nu erau protejati de geamuri. In cel mai bun caz, acestia purtau o casca de protectie sau ochelari care sa tina la distanta praful sau eventualele pietre.
In 1904 a aparut ideea unor geamuri de protectie montat in partea frontala a vehiculului. Parbrizul a fost o inovatie extrem de importanta, deoarece oferea un urias plus de confort. Din pacate, parbrizele din prima parte a secolului trecut nu erau tocmai sigure. Realizate din sticla normala, acestea riscau sa se sparga la orice tip de soc sii reprezentau un urias pericol pentru pasageri. Nu de putine ori, cioburile parbrizelor au ranit conducatorii auto. Pe langa faptul ca era periculos, acest parbriz era si extrem de scump, ceea ce il facea destul de rar pe strazi.
Popularitatea din ce in ce mai mare a geamurilor a dus la ieftinirea acestora. Astfel, in 1930 aproape toate autovehiculele aveau parbrize si multe dintrer ele au inceput sa aiba si geamuri laterale, lunete si sa fie acoperite. Confortul a crescut in mod considerabil iar producatorii au inceput sa fie preocupati de siguranta pasagerilor. Astfel, in 1927 a aparut primul geam care nu mai producea cioburi periculoase in momentul in care se spargeam. 7 ani mai tarziu, in 1934, geamul curbat a inceput sa fie din ce in ce mai popular iar din 1960 standardele de siguranta au inceput sa fie din ce in ce mai numeroase si mai interesante.
Astazi, toate geamurile auto sunt foarte rezistente in fata socurilor iar ideea de a se sparge in cioburi periculoase este inexistenta. Parbrizele sunt laminate si sunt formate din 3 straturi, in asa fel incat sa nu se sparga, in timp ce geamurile laterale sunt prelucrate termic, in asa fel incat atunci cand se sparg sa produca mii de cioburi micute, necontondente , care sa nu reprezinte niciun pericol pentru oameni.
Poti preveni uzura geamurilor?
Cel mai adesea nu. Este imposibil sa prevezi o ploaie cu grindina sau sa te feresti de pietrele aruncate de alte vehicule pe drum. Evident, poti incerca sa iti parchezi masina in locuri in care nu exista riscul sa cada crengi, poti evita drumurile pietruite sau poti sa iti cumperi un garaj.
De asemenea, poti incerca sa eviti slabirea geamurilor:
- Curata-le frecvent de praf;
- Nu tranti usile atunci cand le inchizi;
- Ridica stergatoarele atunci cand ninge;
- Foloseste intotdeauna stergatoare de foarte buna calitate.
Daca ai o problema cu parbrizul si trebuie sa fie inlocuit, poti sta linistit. Nu este nici pe departe o problema atat de grava precum ti-ai inchipui ca este ci se rezolva intr-un timp scurt. Tot ceea ce trebuie sa faci este sa apelezi la noi.