Parbrize Renault Trucks Ieftine Bucuresti

Parbrize Renault Trucks ieftine

Parbrize Renault Trucks ieftine

Comercializam, livram si montam la domiciliul clientului, in Bucuresti si Ilfov o gama larga de parbrize ieftine pentru marca Renault Trucks

Parbriz ieftin RENAULT TRUCKS D, data fabricatiei 2020, producator BENSON, cu montaj la domiciliul clientului in OTOPENI, ILFOV, cod postal 75100

Solicita pret Parbriz RENAULT TRUCKS D, data fabricatiei 2020

Localitate : OTOPENI, ILFOV

Cod postal : 75100


Suna vanzatorul





Parbriz RENAULT TRUCKS

parbrize-benson.webp


Renault Trucks este un produc?tor francez de camioane comerciale ?i vehicule militare cu sediul corporativ la Saint-Priest, lang? Lyon. Ini?ial parte a Renault, este de?inut? din 2001 de Volvo Group, o companie multina?ional? de produc?ie suedez?. De la inceputurile sale in 1978 pan? in 2002, compania a fost numit? Renault Véhicules Industriels (englez?: Renault Industrial Vehicles), din 1992, scris? oficial ca Renault V. I. . Pan? in 1999, Renault Véhicules Industriels a mai fabricat autobuze. RENAULT TRUCKS Avand la baz? o istorie de excep?ie, destinul Renault Trucks prinde ast?zi vitez? pe toate drumurile lumii. Renault Trucks are o istorie cu care ne putem mandri to?i. Aceast? istorie explic? ceea ce este ast?zi ?i ceea ce va fi in viitor Renault Trucks: o marc? angajat? in serviciul clien?ilor s?i ?i al transportului rutier in ansamblu, dar ?i in consolidarea prestigiului unei activit??i care joac? un rol cheie in societatea noastr?. Incepand cu 1894, anul in care Marius Berliet a conceput ?i a fabricat un motor cu un singur cilindru ?i a construit primul s?u vehicul care func?iona cu benzin?, ?i pan? in zilele noastre, descoperi?i peste 100 de ani de tradi?ie extraordinar? urm?rind filmul de mai jos Deschiz?tori de drum din 1894. 1894-1909 : ERA PIONIERILOR Histoire de Renault TrucksLa Lyon, Marius Berliet concepe si realizeaza in 1894 un motor monocilindru apoi construieste prima sa masina cu benzina. In 1906, construieste primul sau camion. La Billancourt, aproape de Paris, Louis Renault pune la punct in 1898 o cutie de viteze cu 4 viteze si prezinta primul sau automobil, o masinuta de Œ CP. Produce primul vehicul utilitar in 1900 si inventeaza in 1906, stramosul autobuzului pentru orasul Paris. 1914-1918 : PRIMELE PRODUCTII DE MASA Histoire de Renault TrucksLa Berliet, 40 camioane CBA sunt fabricate in fiecare zi pentru frontul de la Verdun. La Renault, 600 de taxiuri care au contribuit la victoria de la Marne au asigurat pentru Renault un loc in istorie. In 1917, marca diamantului construieste primul tanc modern. Primul camion 4x4 este construit de Latil. Urmarea logica este tractiunea pe fata in 1898. 1919-1928 : DIVERSIFICARE PENTRU ASIGURAREA CONTINUITATII Histoire de Renault TrucksLouis Renault si Marius Berliet, creeaza propria companie de automobile. Berliet participa de asemenea la fabricarea tancului Renault FT 17 comandat de guvernul francez. In 1923, Renault propune pentru prima data un cap tractor. In acelasi an, apar vehiculele echipate cu motoare pe gaz si primul tractor dotat cu servofrana actionand pe cele 4 roti. In 1928, primul motor diesel este montat pe un camion. 1952-1978 : ETAPELE CONSTRUIRII GRUPULUI Histoire de Renault TrucksIntre 1952 si 1974, Laffly, Rochet Schneider, Camiva si Citroën Poids Lourds se asociaza cu Berliet care, in 1957, construieste Berliet T100, cel mai mare camion din lume ! In 1955, apare Saviem, creat din uniunea lui Latil, a departamentului de camioane Renault cu Somua. Richard Continental se alatura lui Saviem in 1965, si apoi Sinpar, in 1975. In 1978 Berliet fuzioneaza cu Saviem pentru a crea unicul constructor francez de gama mare Renault Vehicule Industriale, ramura Vehicule Industriale a grupului Renault. DIN 1983 - SPRE PRIMUL LOC IN LUME Histoire de Renault TrucksRenault Vehicule Industriale a urmarit construirea unui grup international puternic prin achizitionarea lui Dodge Europe in 1983 apoi a legendarei marci americane Mack in 1990. Anul 1992 este o noua etapa importanta: Renault Vehicule Industriale devine Renault V.I. In 2001, Renault V.I. se integreaza in grupul Volvo. Iar in 2002, primeste denumirea internationala de Renault Trucks. Renault Trucks este un produc?tor comercial francez de camioane ?i vehiculle militare cu sediul central la Saint-Priest lang? Lyon . Din 2001 o parte din Renault , este de?inut? de grupul Volvo . De la inceputurile sale, in 1978-2002, compania a fost numit Renault Vehicule Industriale (in englez?: Renault Industrial Vehicles) Louis Renault si Marius Berliet, creeaza propria companie de automobile. Berliet participa de asemenea la fabricarea tancului comandat de guvernul francez. In 1923, Renault propune pentru prima data un cap tractor. In acelasi an, apar vehiculele echipate cu motoare pe gaz si primul tractor dotat cu servofrana actionand pe cele 4 roti. In 1928, primul motor diesel este montat pe un camion. Intre 1952 si 1974, Laffly, Rochet Schneider, Camiva si Citroën Poids Lourds se asociaza cu Berliet care, in 1957, construieste Berliet T100, cel mai mare camion din lume ! In 1956, compania Saviem a fost format ca o filial? a Renault . Din 1957 pe, Saviem a fost, de asemenea, utilizat ca numele de marca pentru camioane ?i autobuze produse de firma. Ca urmare a politicii industriale franceze, in 1975 Renault a achizitionat, de asemenea, camioane ?i autobuze produse de Berliet de la Citroën (la acea vreme o parte a corpora?iei Michelin ). In 1978, Berliet ?i Saviem au fuzionat pentru a forma Renault Vehicule Industriale. Din nou, numele de brand-ului vechi au fost re?inut pentru inc? doi ani, pan? in 1980 acestea au fost inlocuite cu numele de Renault. In 1971, Saviem a devenit membru al Grupului Euro Truck dezvoltare sau Clubul de la patru , o cooperare intre patru produc?tori europeni de camioane (Saviem, Volvo , DAF ?i Magirus-Deutz , care la scurt timp dup? a devenit o parte din Iveco) pentru producerea de camioane cu marini meii. Din 1975 modelele de camioane care rezult? din aceast? cooperare au fost construite de Saviem ?i mai tarziu Renault, chiar pan? in 2001 au fost, de asemenea, vandute pe pia?a nord-american? ca Mack Mid-Liner . In 1987, Renault VI a preluat de la societatea-mam? Renault 42% din actiunnile de produc?torului American Mack Trucks , care a devenit o filial? de?inut? in intregime de Renault VI in 1990. In 1994, Renault VI achizitionat 34% din produc?torul ceh de autobuze Karosa In 1997, Renault VI, a intrat intr-un acord de cooperare cu produc?torul finlandez de camioane Sisu . In 2002, compania a semnat un contract cu compania chinez? Dongfeng Motor pentru fabricarea de motoare. Grupul Volvo a investit circa 2 miliarde € pentru a dezvolta o noua linie de vehicule Renault Trucks (C, D, K, T), care au fost introduse prin 2013 ca inlocuire a modelelor anterioare. Compania Renault Trucks a scos pe piata mai multe modele Renault Trucks Premium, Renault Trucks Magnum, Renault Trucks Maxity, Renault Trucks Mascott, Renault Trucks Aries, Renault Trucks T, Renault Trucks K, Renault Trucks Tracer, Renault Trucks FR1, Renault Trucks Midlum, Renault Trucks Agora, Renault Trucks Midliner, Renault Trucks C, Renault Trucks Iliade, Renault Trucks D, Renault Trucks Kerax fabricate intre ani 1994, 1995, 1996, 1997, 1998, 1999, 2000, 2001, 2002, 2003, 2004, 2005, 2006, 2007, 2008, 2009, 2010, 2011, 2012, 2013, 2014, 2015, 2016, 2017, 2018, 2019, 2020, 2021. Avem in stoc Parbriz Renault Trucks Premium, Parbriz Renault Trucks Magnum, Parbriz Renault Trucks Maxity, Parbriz Renault Trucks Mascott, Parbriz Renault Trucks Aries, Parbriz Renault Trucks T, Parbriz Renault Trucks K, Parbriz Renault Trucks Tracer, Parbriz Renault Trucks FR1, Parbriz Renault Trucks Midlum, Parbriz Renault Trucks Agora, Parbriz Renault Trucks Midliner, Parbriz Renault Trucks C, Parbriz Renault Trucks Iliade, Parbriz Renault Trucks D, Parbriz Renault Trucks Kerax fabricate intre ani 1994, 1995, 1996, 1997, 1998, 1999, 2000, 2001, 2002, 2003, 2004, 2005, 2006, 2007, 2008, 2009, 2010, 2011, 2012, 2013, 2014, 2015, 2016, 2017, 2018, 2019, 2020, 2021.

Inlocuirea (Montajul, Schimbarea) Parbrizului, Lunetei auto sau a Geamului auto se poate face in atelierul nostru, la domiciliu clientului sau in orice locatie aleasa de client in orice sector din Bucuresti Sector 1, Sector 2, Sector 3, Sector 4, Sector 5, Sector 6 si Ilfov.


Warning: include(textland.php): failed to open stream: No such file or directory in /home3/r92410parb/public_html/parbrize-ieftine/functii.php on line 232

Warning: include(): Failed opening 'textland.php' for inclusion (include_path='.:/opt/alt/php70/usr/share/pear') in /home3/r92410parb/public_html/parbrize-ieftine/functii.php on line 232



Toate marcile de parbize, lunete si geamuri laterale comercializate

Marci Parbize

Toate marcile de parbize, lunete si geamuri laterale comercializate




Vezi si alte oferte pentru acest model

Video Parbrize ieftine Bucuresti, Marci, Producatori




Clientii au mai cautat si :

Ti-ai putea inchipui o masina fara geamuri? Cu siguranta nu! Chiar si masinile decapotabile au geamuri, dintr-un motiv cat se poate de simplu: pentru a oferi protectie. Atat parbrizele, cat si lunetele sau geamurile laterala ofera protectie in timpul rularii, ferindu-i pe pasageri de praf, pietre si alte pericole. Pe langa asta, un geam auto bine ales poate contribui la aerodinamica vehiculului. Oricat de bine ar fi construite insa, geamurile risca sa fie sparte. Chiar si geamurile auto ultra securizate pot ajunge sa aiba crapaturi si lovituri, in conditiile in care exista pericole la tot pasul: pietre, crengi, grindina, etc...Din fericire, inlocuirea unui geam nu este atat de dificila precum ti-ai inchipui.
Livram si montam geamuri auto direct la tine acasa
Daca ai un geam crapat sau spart, cea mai buna solutie pe care o ai la indemana este sa il inlocuiesti. In cazul in care circuli cu parbrizul crapat, spre exemplu, te expui unor riscuri inutile. Din fericire, inlocuirea parbrizului sau a celorlalte geamuri auto se face foarte usor. Tot ceea ce trebuie sa faci este sa ne contactezi ( telefonic sau pe email), sa ne spui ce masina conduci si care este geamul cu probleme si sa ne astepti. Venim la tine cu geamul potrivit, oriunde ai fi in Bucuresti sau Ilfov.
Spre deosebire de service-urile clasice, in care ti-ai repara in mod normal masina, noi oferim o serie de avantaje:
- Venim la tine acasa, in asa fel incat sa nu iti asumi riscul de a conduce cu un geam crapat;
- Avem o varietate mare de geamuri auto. Indiferent de tipul de masina pe care il conduci si de vechimea ei, avem geamul potrivit. Colaboram doar cu branduri cunoscute precum KMKI Glass, Nord Glass sau Benson si Fuyao;
- Transportul geamului il facem noi, in asa fel incat sa ne asiguram ca ajunge in cea mai buna stare la destinatie. Desi ar fi mai ieftin si mai simplu sa apelam la companii de livrari, nu vrem sa ne asumam niciun risc;
- Venim oriunde, oricand. Chiar daca nu esti acasa, putem veni si te ajutam cu montarea geamului. In felul acesta poti economisi bani si timp, pierdute in mod normal atunci cand decizi sa mergi intr-un service auto;
- Geamurile pe care le comercializam inglobeaza toate tehnologiile moderne, in asa fle incat sa iti ofere confortul de care ai nevoie. Majoritatea masinilor moderne sunt echipate cu geamuri ce au senzori de ploaie, filtre UV sau tehnologii care ajuta la dezaburire. Comercializand doar geamuri produse de branduri mari, ne asiguram ca toate aceste dotari sunt incluse.
Cand au aparut geamurile auto?
Desi pare greu de crezut, primele automobile nu aveau geamuri. Pana in 1904, soferii si pasagerii nu erau protejati de geamuri. In cel mai bun caz, acestia purtau o casca de protectie sau ochelari care sa tina la distanta praful sau eventualele pietre.
In 1904 a aparut ideea unor geamuri de protectie montat in partea frontala a vehiculului. Parbrizul a fost o inovatie extrem de importanta, deoarece oferea un urias plus de confort. Din pacate, parbrizele din prima parte a secolului trecut nu erau tocmai sigure. Realizate din sticla normala, acestea riscau sa se sparga la orice tip de soc sii reprezentau un urias pericol pentru pasageri. Nu de putine ori, cioburile parbrizelor au ranit conducatorii auto. Pe langa faptul ca era periculos, acest parbriz era si extrem de scump, ceea ce il facea destul de rar pe strazi.
Popularitatea din ce in ce mai mare a geamurilor a dus la ieftinirea acestora. Astfel, in 1930 aproape toate autovehiculele aveau parbrize si multe dintrer ele au inceput sa aiba si geamuri laterale, lunete si sa fie acoperite. Confortul a crescut in mod considerabil iar producatorii au inceput sa fie preocupati de siguranta pasagerilor. Astfel, in 1927 a aparut primul geam care nu mai producea cioburi periculoase in momentul in care se spargeam. 7 ani mai tarziu, in 1934, geamul curbat a inceput sa fie din ce in ce mai popular iar din 1960 standardele de siguranta au inceput sa fie din ce in ce mai numeroase si mai interesante.
Astazi, toate geamurile auto sunt foarte rezistente in fata socurilor iar ideea de a se sparge in cioburi periculoase este inexistenta. Parbrizele sunt laminate si sunt formate din 3 straturi, in asa fel incat sa nu se sparga, in timp ce geamurile laterale sunt prelucrate termic, in asa fel incat atunci cand se sparg sa produca mii de cioburi micute, necontondente , care sa nu reprezinte niciun pericol pentru oameni.
Poti preveni uzura geamurilor?
Cel mai adesea nu. Este imposibil sa prevezi o ploaie cu grindina sau sa te feresti de pietrele aruncate de alte vehicule pe drum. Evident, poti incerca sa iti parchezi masina in locuri in care nu exista riscul sa cada crengi, poti evita drumurile pietruite sau poti sa iti cumperi un garaj.
De asemenea, poti incerca sa eviti slabirea geamurilor:
- Curata-le frecvent de praf;
- Nu tranti usile atunci cand le inchizi;
- Ridica stergatoarele atunci cand ninge;
- Foloseste intotdeauna stergatoare de foarte buna calitate.
Daca ai o problema cu parbrizul si trebuie sa fie inlocuit, poti sta linistit. Nu este nici pe departe o problema atat de grava precum ti-ai inchipui ca este ci se rezolva intr-un timp scurt. Tot ceea ce trebuie sa faci este sa apelezi la noi.