Parbrize Seat Ieftine Bucuresti

Parbrize Seat ieftine

Parbrize Seat ieftine

Comercializam, livram si montam la domiciliul clientului, in Bucuresti si Ilfov o gama larga de parbrize ieftine pentru marca Seat

Parbriz ieftin SEAT ALTEA (5P1), data fabricatiei 2012, producator STAR GLASS, cu montaj la domiciliul clientului in BRANESTI, ILFOV, cod postal 77030

Solicita pret Parbriz SEAT ALTEA (5P1), data fabricatiei 2012

Localitate : BRANESTI, ILFOV

Cod postal : 77030


Suna vanzatorul





Parbriz SEAT

parbrize-star glass.webp


SEAT este un constructor spaniol de automobile, infiin?at in 1950 cu sprijinul Fiat, aflat in prezent in portofoliul grupului Volkswagen. Acronimul SEAT provine de la Sociedad Espaola de Automóviles de Turismo. Dup? inceperea produc?iei la 5 iunie 1953, primul automobil ie?it de pe band? a fost consemnat la data de 13 noiembrie acela?i an. Ini?ial, SEAT producea modele Fiat sub emblem? proprie, modele care aveau diferen?e vizuale minime fa?? de produsele companiei mam?. SEAT Panda (redenumit mai tarziu Marbella), spre exemplu, se baza pe Fiat Panda. SEAT 600, bazat pe Fiat 600, a fost prima ma?in? pentru multe familii spaniole ?i a devenit un simbol al Miracolului economic spaniol. Dup? retragerea constructorului italian, primul automobil ap?rut sub noua emblem? SEAT a fost Ronda. Ulterior, grupul Volkswagen a semnat un acord de cooperare cu societatea spaniol?, urmand s? devin? ac?ionar majoritar in 1986 ?i finalmente ac?ionar unic al companiei in 1990. La ora actual?, SEAT promoveaz? o imagine agresiv? prin ma?ini sport ca Ibiza ?i León, fiind o marc? destinat? tinerilor. Ca tr?s?tur? specific? a acestei versiuni se remarc? aerisirea triunghiular? de culoare neagr? plasat? pe stalpul C Compania a fost fondat? in 1950 de Institutul na?ional spaniol de industrie (INI) cu scopul de a populariza uzul de automobile in Spania postbelic? ?i de a fabrica ma?inile grupului Fiat, principalul constructor italian de automobile, sub licen??. Primul pre?edinte al companiei a fost José Ortiz Echagüe. Statul spaniol a p?strat o participa?ie important? in societate. La retragerea Fiat in 1986, Grupul Volkswagen a achizi?ionat pachetul majoritar de ac?iuni ?i a devenit in 1990 unicul ac?ionar, prin cump?rarea participa?iilor p?strate de statul spaniol. Seat este o companie auto din Spania care face parte din grupul Volkswagen. Sediul central este situat in Barcelona. Activitatea principal? este produc?ia de autoturisme. Compania posed? tehnologii destul de inovatoare ?i este ghidat? de bune caracteristici tehnice atunci cand creeaz? ma?ini. Creditul companiei se reflect? in modelele lansate ?i cite?te Seat auto emocion. Abrevierea m?rcii inseamn? Sociedad Espaola de Autotomoviles de Turismo (literalmente Societatea spaniol? de ma?ini de turism). A fost creat prin contribu?iile multor fondatori, printre cei mai mul?i fiind Institutul Industrial Na?ional, intr-o cot? total? de 6 b?nci ?i o companie Fiat ... In crea?ie au fost investi?i in total 600 de mii de peseta. Prima ma?in? produs? a fost creat? in 1953 in baza unui acord de licen?iere cu Fiat, care a acordat Seat o perdea deschis? pentru tehnologia sa de fabrica?ie. Ma?ina avea un cost redus ?i era o op?iune bugetar?. Datorit? acestui fapt, cererea a crescut ?i a fost deschis? o alt? fabric? pentru capacitatea de produc?ie a primului model. Ca?iva ani mai tarziu, a fost prezentat? o versiune mai modernizat?, pentru care cererea a crescut de peste 15 ori. In anii urm?tori, compania a lucrat pentru a crea noi modele ale planului economic. Datorit? fiabilit??ii ?i pre?ului, ma?inile erau foarte solicitate. In mai pu?in de 10 ani, compania a vandut aproximativ 100 de mii de vehicule. Aceasta a fost o realizare imens? ?i un indicator c? nu toate companiile se pot l?uda cu astfel de rezultate de vanz?ri. Seat avea deja un teren solid excelent pe pia?a spaniol? ?i trecea la un alt nivel. Exportul c?tre pia?a columbian? a devenit o astfel de descoperire pentru companie. Pu?in mai tarziu, compania ?i-a extins specializarea la produc?ia de ma?ini sport. ?i in 1961 a prezentat prima versiune a modelului Sport 124. Cererea pentru aceast? ma?in? a fost atat de mare incat mai pu?in de un an mai tarziu, au fost vandute peste 200 de mii de ma?ini ale acestui model. Seat 124 a fost desemnat cea mai bun? ma?in? european? in 1967. Anul acesta a avut loc ?i aniversarea s?rb?toririi a 10000000 de ma?ini produse. Dezvoltarea rapid? a produc?iei ?i completarea personalului au ajutat compania s? produc? produse ?i mai bune ?i s? extind? produc?ia unei game mai largi de ma?ini. Ulterior, aceast? versiune a fost prezentat? in dou? modele modernizate. ?i in 1972, a fost creat un departament al companiei Seat Sport, a c?rui specificitate a fost dezvoltarea proiectelor de ma?ini sport pentru competi?ii sportive intr-un format interna?ional. Exporturile ?i amploarea colosal? a ma?inilor produse au crescut in mare m?sur?, iar in anii 1970 au numit Seat s? devin? al optulea cel mai mare produc?tor de ma?ini din lume. In 1980, a avut loc un incident cu Fiat, deoarece acesta din urm? a refuzat s? majoreze capitalul in Seat, iar in curand parteneriatul a fost complet intrerupt. Un nou acord de parteneriat a fost semnat cu Volkswagen, al c?rui Seat este situat pan? in prezent. Acest eveniment istoric a avut loc in 1982. Seat dezvolt? noi tactici de produc?ie ?i produce o serie de vehicule inovatoare. Prima realizare a Seat in leg?tur? cu noul partener este produc?ia de Volkswagen ?i Audi in propria noastr? produc?ie. Acolo s-a n?scut legendarul Passat. Compania nu inceteaz? niciodat? s? uimeasc? cu amploarea produc?iei ?i deja in 1983 i?i lanseaz? cele 5 milioane, iar dup? ca?iva ani i?i s?rb?tore?te cea de-a 6-a versiune. Acest eveniment a for?at Volkswagen s? achizi?ioneze jum?tate din ac?iunile companiei ?i pu?in mai tarziu - toate 75 la sut?. La acea vreme, Seat dezvolta noi modele de ma?ini sport ?i deschidea o alt? fabric? in Martorell, a c?rei productivitate era enorm? - producand mai mult de 2 ma?ini in 24 de ore. Marea deschidere a fost inceput? chiar de regele Carlos I, cu participarea pre?edintelui Spaniei, Ferdinand Piha. Progresul tehnic al companiei a permis cre?terea ?i extinderea modelelor de produc?ie, deoarece compania de?inea echipamente avansate ?i sisteme inovatoare. Progresele se produc ?i la modelele de curse, permi?and Seat s? urce pe podium de dou? ori in Raliul Mondial F 2. Compania export? pe pia?a interna?ional? deja in peste 65 de ??ri ?i, in acela?i timp, dezvolt? noi ma?ini sport ?i particip? activ la competi?ii. La inceputul noului secol, compania a prezentat prima sa ma?in? cu trac?iune integral? - modelul Leon. Pu?in mai tarziu, a debutat o alt? inova?ie cu un consum economic de combustibil. In 2002, compania s-a al?turat grupului la Audi Brand Group. Primul pre?edinte al companiei este José Ortiz de Echaguet. Ini?ial, activitatea lui Jose a fost produc?ia de aeronave, dar in curand ?i-a extins specificitatea pentru industria auto, aducand o contribu?ie semnificativ? la dezvoltarea Seat. De-a lungul istoriei companiei, sigla nu s-a schimbat prea mult. Prima emblem? a fost inventat? in 1953, la trei ani de la infiin?area companiei, inr?d?cinandu-se in cuvantul Seat. Mai mult, nu au existat modific?ri majore pan? in 1982. Anul acesta, a fost ad?ugat un S cu trei din?i ascu?i?i in albastru, iar dedesubt era o inscrip?ie complet? in aceea?i schem? de culori. Din 1999, doar fundalul ?i un mic detaliu al scrisorii s-au schimbat. ?i acum logo-ul era presupus o liter? "t?iat?" S in ro?u, inscrip?ia situat? in partea de jos ?i-a schimbat culoarea in ro?u. Ast?zi, litera S cap?t? o culoare rece-argintiu-argintiu ?i o form? de lam?, inscrip?ia r?mane ro?ie, dar cu un font modificat. Primul Fiat 1400 a fost produs in 1953 de la fabrica Seat. Datorit? costului redus, prima ma?in? era foarte solicitat?. Sest 600 a ie?it din linia de asamblare in 1957 cu fiabilitate ?i un pre? economic. Dup? vanz?ri incredibil de mari, in 1964 a avut loc o reaprovizionare sub forma Seat 1500, iar un an mai tarziu - Seat 850. Compania a crescut rapid ?i s-a imbun?t??it ?i acest lucru s-a reflectat in 1967 odat? cu lansarea urm?torului model Fiat 128, care a ca?tigat aten?ia cu caracteristici tehnice ridicate, design ?i putere a unit??ii de putere la viteze de pan? la 200 km / h. Doi ani mai tarziu, a debutat un model cu un motor mai pu?in puternic, cu o vitez? de 155 km / h ?i o greutate redus? - era Seat 1430. Seat 124 cu caroserie sedan a ca?tigat popularitate. Acest model a fost pentru dou? u?i, dar au fost lansate modele modernizate pentru 3 ?i 4 u?i. 1987 este renumit pentru companie pentru produc?ia modelului compact hatchback Ibiza. Proto T din 1980 a fost expus la expozi?ia de la Frankfurt. A fost modelul original hatchback. O versiune imbun?t??it? a ma?inii de curse Ibiza a fost lansat? cu un motor puternic ?i a participat la raliu. Cordoba Vario, sau cea de-a 11-a ma?in? produs? in 1995, a fost echipat? cu tehnologia avansat? a companiei ?i a devenit o ma?in? foarte comercializabil?. Prima ma?in? cu trac?iune integral? a companiei a fost Leon din 1999. Construit cu tehnologie inovatoare ?i un sistem de propulsie puternic, a str?lucit admirabil. Tot anul acesta a fost ?i debutul modelului Arosa, care a fost cea mai economic? ma?in? din punct de vedere al consumului de combustibil. Compania avea acele numai poten?iale performante, dar ?i victorioase. Kitul Ibiza reproiectat a ca?tigat trei premii in ca?iva ani. La inceputul noului secol, a ie?it modelul modernizat Toledo. ?i in 2003 modelul Altea, pe care s-a cheltuit un buget semnificativ, care a fost prezentat ulterior la o expozi?ie la Geneva. Iar la expozi?ia de la Paris, a fost prezentat un model Toledo imbun?t??it, precum ?i un Leon Cupra cu un motor diesel puternic nerealist. Cea mai la mod? ma?in? sport a fost Leonul modernizat, prezentat in 2005. Cu cel mai puternic motor diesel din istoria sa, compania a lansat Altea FR in 2005. Altea LX este un model de familie echipat cu un interior spa?ios ?i o unitate de alimentare pe benzin?. Compania Seat a scos pe piata mai multe modele Seat MII, Seat Exeo, Seat Altea, Seat Arosa, Seat Cordoba, Seat Inca, Seat Leon Seat Toledo, Seat Alhambra, Seat Ateca, Seat Ibiza, Seat Arona fabricate intre ani 1994, 1995, 1996, 1997, 1998, 1999, 2000, 2001, 2002, 2003, 2004, 2005, 2006, 2007, 2008, 2009, 2010, 2011, 2012, 2013, 2014, 2015, 2016, 2017, 2018, 2019, 2020, 2021. Avem in stoc Parbriz Seat MII, Parbriz Seat Exeo, Parbriz Seat Altea, Parbriz Seat Arosa, Parbriz Seat Cordoba, Parbriz Seat Inca, Parbriz Seat Leon Parbriz Seat Toledo, Parbriz Seat Alhambra, Parbriz Seat Ateca, Parbriz Seat Ibiza, Parbriz Seat Arona fabricate intre ani 1994, 1995, 1996, 1997, 1998, 1999, 2000, 2001, 2002, 2003, 2004, 2005, 2006, 2007, 2008, 2009, 2010, 2011, 2012, 2013, 2014, 2015, 2016, 2017, 2018, 2019, 2020, 2021.

Inlocuirea (Montajul, Schimbarea) Parbrizului, Lunetei auto sau a Geamului auto se poate face in atelierul nostru, la domiciliu clientului sau in orice locatie aleasa de client in orice sector din Bucuresti Sector 1, Sector 2, Sector 3, Sector 4, Sector 5, Sector 6 si Ilfov.


Warning: include(textland.php): failed to open stream: No such file or directory in /home3/r92410parb/public_html/parbrize-ieftine/functii.php on line 232

Warning: include(): Failed opening 'textland.php' for inclusion (include_path='.:/opt/alt/php70/usr/share/pear') in /home3/r92410parb/public_html/parbrize-ieftine/functii.php on line 232



Toate marcile de parbize, lunete si geamuri laterale comercializate

Marci Parbize

Toate marcile de parbize, lunete si geamuri laterale comercializate




Vezi si alte oferte pentru acest model

Video Parbrize ieftine Bucuresti, Marci, Producatori




Clientii au mai cautat si :

Ti-ai putea inchipui o masina fara geamuri? Cu siguranta nu! Chiar si masinile decapotabile au geamuri, dintr-un motiv cat se poate de simplu: pentru a oferi protectie. Atat parbrizele, cat si lunetele sau geamurile laterala ofera protectie in timpul rularii, ferindu-i pe pasageri de praf, pietre si alte pericole. Pe langa asta, un geam auto bine ales poate contribui la aerodinamica vehiculului. Oricat de bine ar fi construite insa, geamurile risca sa fie sparte. Chiar si geamurile auto ultra securizate pot ajunge sa aiba crapaturi si lovituri, in conditiile in care exista pericole la tot pasul: pietre, crengi, grindina, etc...Din fericire, inlocuirea unui geam nu este atat de dificila precum ti-ai inchipui.
Livram si montam geamuri auto direct la tine acasa
Daca ai un geam crapat sau spart, cea mai buna solutie pe care o ai la indemana este sa il inlocuiesti. In cazul in care circuli cu parbrizul crapat, spre exemplu, te expui unor riscuri inutile. Din fericire, inlocuirea parbrizului sau a celorlalte geamuri auto se face foarte usor. Tot ceea ce trebuie sa faci este sa ne contactezi ( telefonic sau pe email), sa ne spui ce masina conduci si care este geamul cu probleme si sa ne astepti. Venim la tine cu geamul potrivit, oriunde ai fi in Bucuresti sau Ilfov.
Spre deosebire de service-urile clasice, in care ti-ai repara in mod normal masina, noi oferim o serie de avantaje:
- Venim la tine acasa, in asa fel incat sa nu iti asumi riscul de a conduce cu un geam crapat;
- Avem o varietate mare de geamuri auto. Indiferent de tipul de masina pe care il conduci si de vechimea ei, avem geamul potrivit. Colaboram doar cu branduri cunoscute precum KMKI Glass, Nord Glass sau Benson si Fuyao;
- Transportul geamului il facem noi, in asa fel incat sa ne asiguram ca ajunge in cea mai buna stare la destinatie. Desi ar fi mai ieftin si mai simplu sa apelam la companii de livrari, nu vrem sa ne asumam niciun risc;
- Venim oriunde, oricand. Chiar daca nu esti acasa, putem veni si te ajutam cu montarea geamului. In felul acesta poti economisi bani si timp, pierdute in mod normal atunci cand decizi sa mergi intr-un service auto;
- Geamurile pe care le comercializam inglobeaza toate tehnologiile moderne, in asa fle incat sa iti ofere confortul de care ai nevoie. Majoritatea masinilor moderne sunt echipate cu geamuri ce au senzori de ploaie, filtre UV sau tehnologii care ajuta la dezaburire. Comercializand doar geamuri produse de branduri mari, ne asiguram ca toate aceste dotari sunt incluse.
Cand au aparut geamurile auto?
Desi pare greu de crezut, primele automobile nu aveau geamuri. Pana in 1904, soferii si pasagerii nu erau protejati de geamuri. In cel mai bun caz, acestia purtau o casca de protectie sau ochelari care sa tina la distanta praful sau eventualele pietre.
In 1904 a aparut ideea unor geamuri de protectie montat in partea frontala a vehiculului. Parbrizul a fost o inovatie extrem de importanta, deoarece oferea un urias plus de confort. Din pacate, parbrizele din prima parte a secolului trecut nu erau tocmai sigure. Realizate din sticla normala, acestea riscau sa se sparga la orice tip de soc sii reprezentau un urias pericol pentru pasageri. Nu de putine ori, cioburile parbrizelor au ranit conducatorii auto. Pe langa faptul ca era periculos, acest parbriz era si extrem de scump, ceea ce il facea destul de rar pe strazi.
Popularitatea din ce in ce mai mare a geamurilor a dus la ieftinirea acestora. Astfel, in 1930 aproape toate autovehiculele aveau parbrize si multe dintrer ele au inceput sa aiba si geamuri laterale, lunete si sa fie acoperite. Confortul a crescut in mod considerabil iar producatorii au inceput sa fie preocupati de siguranta pasagerilor. Astfel, in 1927 a aparut primul geam care nu mai producea cioburi periculoase in momentul in care se spargeam. 7 ani mai tarziu, in 1934, geamul curbat a inceput sa fie din ce in ce mai popular iar din 1960 standardele de siguranta au inceput sa fie din ce in ce mai numeroase si mai interesante.
Astazi, toate geamurile auto sunt foarte rezistente in fata socurilor iar ideea de a se sparge in cioburi periculoase este inexistenta. Parbrizele sunt laminate si sunt formate din 3 straturi, in asa fel incat sa nu se sparga, in timp ce geamurile laterale sunt prelucrate termic, in asa fel incat atunci cand se sparg sa produca mii de cioburi micute, necontondente , care sa nu reprezinte niciun pericol pentru oameni.
Poti preveni uzura geamurilor?
Cel mai adesea nu. Este imposibil sa prevezi o ploaie cu grindina sau sa te feresti de pietrele aruncate de alte vehicule pe drum. Evident, poti incerca sa iti parchezi masina in locuri in care nu exista riscul sa cada crengi, poti evita drumurile pietruite sau poti sa iti cumperi un garaj.
De asemenea, poti incerca sa eviti slabirea geamurilor:
- Curata-le frecvent de praf;
- Nu tranti usile atunci cand le inchizi;
- Ridica stergatoarele atunci cand ninge;
- Foloseste intotdeauna stergatoare de foarte buna calitate.
Daca ai o problema cu parbrizul si trebuie sa fie inlocuit, poti sta linistit. Nu este nici pe departe o problema atat de grava precum ti-ai inchipui ca este ci se rezolva intr-un timp scurt. Tot ceea ce trebuie sa faci este sa apelezi la noi.