Parbrize Scania Ieftine Bucuresti

Parbrize Scania ieftine

Parbrize Scania ieftine

Comercializam, livram si montam la domiciliul clientului, in Bucuresti si Ilfov o gama larga de parbrize ieftine pentru marca Scania

Parbriz ieftin SCANIA G, data fabricatiei 2007, producator NORDGLASS, cu montaj la domiciliul clientului in BERCENI, ILFOV, cod postal 77021

Solicita pret Parbriz SCANIA G, data fabricatiei 2007

Localitate : BERCENI, ILFOV

Cod postal : 77021


Suna vanzatorul





Parbriz SCANIA

parbrize-nordglass.webp


Scania AB, original Scania-Vabis este o companie suedez? produc?toare de autovehicule comerciale ?i speciale, sediul aflandu-se in Södertälje, Suedia. Compania a fost fondata in anul 1891 in oraselul Sodertalje, ca Scania Vabis (din 1900 Maskinfabriks-aktiebolaget Scania) in Malmo, provincia Scania si in 1911 sediul s-a mutat tot in Sodertalje. In 1900: Maskinfabriksaktiebolaget Scania (un amestec de suedez? ?i latin? insemnand Machine Factory Ltd in Skåne) a fost creat? in Malmö, cel mai mare ora? din provincia de sud, Skåne, in scopul producerii de biciclete. Curand, Scania a inceput ?i produc?ia de automobile ?i camioane. In anul 1902: a fost produs primul camion. In anul 1907: cele doua firme incep productia de serie; In anul 1909: Scania trimite unul dintre camioanele sale de 2 tone, cu roti echipate cu cauciuc solid, intr-o cursa de la Malmo la Stockolm (700 km). Cursa a durat trei zile, viteza medie fiind de 20 km/h, iar consumul mediu, de circa 60 litri/100 km; In anul 1911: Scania ?i Vabis au fuzionat pentru a face fa?? concuren?ei crescute din intreaga Europ?. A fost produs primul autobuz, iar produc?ia de automobile ?i autobuze a continuat in Malmö ?i Södertälje. In anul 1922: este patentat un nou tip de carburator; In anul 1923: se lanseaza un nou motor, care putea fi adaptat la diferite tipuri de carburant; In anul 1935: Scania-Vabis a devenit agentul general in Suedia pentru Volkswagen. In anul 1936: Scania-Vabis a introdus primul s?u motor diesel. In anul 1939: Scania-Vabis a prezentat Royal, un diesel unitar care utiliza componente standardizate, o premier? pentru companie. Acesta a fost inceputul sistemului modular Scania. In anul 1949: Scania-Vabis a lansat motorul diesel cu injec?ie direct?. Acest motor s-a dovedit atat de durabil incat a devenit cunoscut ca motorul de 400.000 kilometri. In anul anii 1950: Scania-Vabis a inceput s? construiasc? o re?ea de vanz?ri ?i service in Europa. In anul 1957: Scania-Vabis a inceput produc?ia de camioane in Brazilia. In anul anii 1960: au fost deschise in Suedia mai multe fabrici de produc?ie - o fabric? de produc?ie in Katrineholm ?i o fabric? de produc?ie de cabine in Oskarshamn. In anul 1965: a fost inaugurat? fabrica de asamblare din Zwolle, Olanda. In anul 1969: Scania-Vabis a lansat noul motor V8 de 14 litri (350 CP). Era cel mai puternic motor de camion din Europa. In anul 1969: Scania-Vabis a fuzionat cu produc?torul de avioane ?i automobile Saab pentru a forma Saab-Scania. In anul 1976: Scania a deschis o fabric? in Tucuman, Argentina. In anul 1992: Scania a deschis o fabric? in Angers, Fran?a. In anul 1995: Scania a devenit din nou o companie independent? ?i a fost listat? la bursa de valori din Stockholm ?i New York in urm?torul an. In anul 2000: 11 uzine din cinci ??ri s-au unit pentru a produce camionul Scania cu num?rul 1 milion. In anul 2007: Scania a prezentat autobuzul viitorului, un autobuz hibrid de ora? de dimensiuni maxime cu podea joas?, cu func?ionare pe baz? de etanol care reduce emisiile de dioxid de carbon fosil cu pan? la 90 de procente dac? este alimentat cu etanol. In anul 2008: Volkswagen a devenit principalul proprietar al Scania, cu 68,6 de procente in consiliul de administra?ie ?i 37,73 din drepturile asupra capitalului. Scania a reusit sa ii detroneze pe cei de la Volvo din pozitia constructorului celui mai puternic camion de serie din lume dupa ce a anuntat ieri lansarea oficiala a versiunii turbodiesel V8 de 730 CP a gamei R-series. Noul camion are capacitatea de a dezvolta nu mai putin de 3500 Nm, motorul montat sub capota celui mai puternic camion al lumii ridicandu-se la cerintele Euro 6. Nu este prima data cand unitatea V8 este prezenta in gama Scania, insa aceasta este cea mai puternica versiune existenta pana astazi in linia de camioane prezentata de constructorul suedez. De altfel, camioanele Scania aduna peste jumatate din numarul de camioane de peste 600 CP vandute in lume. "Camioanele V8 Scania si-au construit o nisa proprie pe piata camioanelor lumii. Majoritatea clientilor camioanelor V8 de la Scania isi cumpara aceste modele din motive rationale. Acestia au nevoie ed performantele, de potentialul si de disponibilitatea de a-si face treaba cat mai eficient posibil", declara Henrik Henriksson, senior vicepresedinte al Scania. Pana la lansarea noului Scania R-series 730, cel mai puternic camion din lume era Volvo FH16 700, motorul turbodiesel de 16 litri al suedezilor reusind insa sa se ridice insa la doar 700 CP si 3150 Nm. Compania Scania a scos pe piata mai multe modele Scania Irizar, Scania T, Scania R, Scania Touring, Scania G, Scania Omnicity, Scania Citywide, Scania P, G R, T, Scania K, Scania P, Scania Interlink, Scania 4, Scania S fabricate intre ani 1994, 1995, 1996, 1997, 1998, 1999, 2000, 2001, 2002, 2003, 2004, 2005, 2006, 2007, 2008, 2009, 2010, 2011, 2012, 2013, 2014, 2015, 2016, 2017, 2018, 2019, 2020, 2021. Avem in stoc Parbriz Scania Irizar, Parbriz Scania T, Parbriz Scania R, Parbriz Scania Touring, Parbriz Scania G, Parbriz Scania Omnicity, Parbriz Scania Citywide, Parbriz Scania P, G R, T, Parbriz Scania K, Parbriz Scania P, Parbriz Scania Interlink, Parbriz Scania 4, Parbriz Scania S fabricate intre ani 1994, 1995, 1996, 1997, 1998, 1999, 2000, 2001, 2002, 2003, 2004, 2005, 2006, 2007, 2008, 2009, 2010, 2011, 2012, 2013, 2014, 2015, 2016, 2017, 2018, 2019, 2020, 2021.

Inlocuirea (Montajul, Schimbarea) Parbrizului, Lunetei auto sau a Geamului auto se poate face in atelierul nostru, la domiciliu clientului sau in orice locatie aleasa de client in orice sector din Bucuresti Sector 1, Sector 2, Sector 3, Sector 4, Sector 5, Sector 6 si Ilfov.


Warning: include(textland.php): failed to open stream: No such file or directory in /home3/r92410parb/public_html/parbrize-ieftine/functii.php on line 232

Warning: include(): Failed opening 'textland.php' for inclusion (include_path='.:/opt/alt/php70/usr/share/pear') in /home3/r92410parb/public_html/parbrize-ieftine/functii.php on line 232



Toate marcile de parbize, lunete si geamuri laterale comercializate

Marci Parbize

Toate marcile de parbize, lunete si geamuri laterale comercializate




Vezi si alte oferte pentru acest model

Video Parbrize ieftine Bucuresti, Marci, Producatori




Clientii au mai cautat si :

Ti-ai putea inchipui o masina fara geamuri? Cu siguranta nu! Chiar si masinile decapotabile au geamuri, dintr-un motiv cat se poate de simplu: pentru a oferi protectie. Atat parbrizele, cat si lunetele sau geamurile laterala ofera protectie in timpul rularii, ferindu-i pe pasageri de praf, pietre si alte pericole. Pe langa asta, un geam auto bine ales poate contribui la aerodinamica vehiculului. Oricat de bine ar fi construite insa, geamurile risca sa fie sparte. Chiar si geamurile auto ultra securizate pot ajunge sa aiba crapaturi si lovituri, in conditiile in care exista pericole la tot pasul: pietre, crengi, grindina, etc...Din fericire, inlocuirea unui geam nu este atat de dificila precum ti-ai inchipui.
Livram si montam geamuri auto direct la tine acasa
Daca ai un geam crapat sau spart, cea mai buna solutie pe care o ai la indemana este sa il inlocuiesti. In cazul in care circuli cu parbrizul crapat, spre exemplu, te expui unor riscuri inutile. Din fericire, inlocuirea parbrizului sau a celorlalte geamuri auto se face foarte usor. Tot ceea ce trebuie sa faci este sa ne contactezi ( telefonic sau pe email), sa ne spui ce masina conduci si care este geamul cu probleme si sa ne astepti. Venim la tine cu geamul potrivit, oriunde ai fi in Bucuresti sau Ilfov.
Spre deosebire de service-urile clasice, in care ti-ai repara in mod normal masina, noi oferim o serie de avantaje:
- Venim la tine acasa, in asa fel incat sa nu iti asumi riscul de a conduce cu un geam crapat;
- Avem o varietate mare de geamuri auto. Indiferent de tipul de masina pe care il conduci si de vechimea ei, avem geamul potrivit. Colaboram doar cu branduri cunoscute precum KMKI Glass, Nord Glass sau Benson si Fuyao;
- Transportul geamului il facem noi, in asa fel incat sa ne asiguram ca ajunge in cea mai buna stare la destinatie. Desi ar fi mai ieftin si mai simplu sa apelam la companii de livrari, nu vrem sa ne asumam niciun risc;
- Venim oriunde, oricand. Chiar daca nu esti acasa, putem veni si te ajutam cu montarea geamului. In felul acesta poti economisi bani si timp, pierdute in mod normal atunci cand decizi sa mergi intr-un service auto;
- Geamurile pe care le comercializam inglobeaza toate tehnologiile moderne, in asa fle incat sa iti ofere confortul de care ai nevoie. Majoritatea masinilor moderne sunt echipate cu geamuri ce au senzori de ploaie, filtre UV sau tehnologii care ajuta la dezaburire. Comercializand doar geamuri produse de branduri mari, ne asiguram ca toate aceste dotari sunt incluse.
Cand au aparut geamurile auto?
Desi pare greu de crezut, primele automobile nu aveau geamuri. Pana in 1904, soferii si pasagerii nu erau protejati de geamuri. In cel mai bun caz, acestia purtau o casca de protectie sau ochelari care sa tina la distanta praful sau eventualele pietre.
In 1904 a aparut ideea unor geamuri de protectie montat in partea frontala a vehiculului. Parbrizul a fost o inovatie extrem de importanta, deoarece oferea un urias plus de confort. Din pacate, parbrizele din prima parte a secolului trecut nu erau tocmai sigure. Realizate din sticla normala, acestea riscau sa se sparga la orice tip de soc sii reprezentau un urias pericol pentru pasageri. Nu de putine ori, cioburile parbrizelor au ranit conducatorii auto. Pe langa faptul ca era periculos, acest parbriz era si extrem de scump, ceea ce il facea destul de rar pe strazi.
Popularitatea din ce in ce mai mare a geamurilor a dus la ieftinirea acestora. Astfel, in 1930 aproape toate autovehiculele aveau parbrize si multe dintrer ele au inceput sa aiba si geamuri laterale, lunete si sa fie acoperite. Confortul a crescut in mod considerabil iar producatorii au inceput sa fie preocupati de siguranta pasagerilor. Astfel, in 1927 a aparut primul geam care nu mai producea cioburi periculoase in momentul in care se spargeam. 7 ani mai tarziu, in 1934, geamul curbat a inceput sa fie din ce in ce mai popular iar din 1960 standardele de siguranta au inceput sa fie din ce in ce mai numeroase si mai interesante.
Astazi, toate geamurile auto sunt foarte rezistente in fata socurilor iar ideea de a se sparge in cioburi periculoase este inexistenta. Parbrizele sunt laminate si sunt formate din 3 straturi, in asa fel incat sa nu se sparga, in timp ce geamurile laterale sunt prelucrate termic, in asa fel incat atunci cand se sparg sa produca mii de cioburi micute, necontondente , care sa nu reprezinte niciun pericol pentru oameni.
Poti preveni uzura geamurilor?
Cel mai adesea nu. Este imposibil sa prevezi o ploaie cu grindina sau sa te feresti de pietrele aruncate de alte vehicule pe drum. Evident, poti incerca sa iti parchezi masina in locuri in care nu exista riscul sa cada crengi, poti evita drumurile pietruite sau poti sa iti cumperi un garaj.
De asemenea, poti incerca sa eviti slabirea geamurilor:
- Curata-le frecvent de praf;
- Nu tranti usile atunci cand le inchizi;
- Ridica stergatoarele atunci cand ninge;
- Foloseste intotdeauna stergatoare de foarte buna calitate.
Daca ai o problema cu parbrizul si trebuie sa fie inlocuit, poti sta linistit. Nu este nici pe departe o problema atat de grava precum ti-ai inchipui ca este ci se rezolva intr-un timp scurt. Tot ceea ce trebuie sa faci este sa apelezi la noi.