Lunete Daewoo Ieftine Bucuresti

Lunete Daewoo ieftine

Lunete Daewoo ieftine

Comercializam, livram si montam la domiciliul clientului, in Bucuresti si Ilfov o gama larga de lunete ieftine pentru marca Daewoo

Compania Daewoo este un producator de automobile sud-coreean cu o istorie lunga si fascinanta. Daewoo poate fi considerat in siguranta unul dintre cele mai mari grupuri financiare si industriale din Coreea de Sud. Compania a fost fondata pe 22 martie 1967 sub denumirea Daewoo Industrial. Aceasta faimoasa companie din intreaga lume a fost odata un mic atelier nedescris angajat in repararea motoarelor auto, care a contribuit la dezvoltarea sa si i-a adus o celebritate in viitorul apropiat. In 1972, la nivel legislativ, dreptul de a se angaja in productia de masini a fost asigurat pentru patru companii, dintre care una a fost Shinjin, care s-a transformat ulterior intr-o asociere intre Daewoo si General Motors si apoi s-a reincarnat in Daewoo Motor. Dar schimbarile au avut loc nu numai in numele in sine, ci si in statut. De acum inainte, Daewoo Corporation s-a specializat in productia de masini sud-coreene. Sediul central este situat in Seul. In ajunul anului 1996, Daewoo a construit trei centre tehnice la scara larga in diferite tari: Worthing in Marea Britanie, in Republica Federala Germania si orasul coreean Pulyan. Pana in 1993, a existat o colaborare cu General Motors. Criza financiara asiatica din 1998 nu a trecut pe langa companie, restrictiile privind accesul la imprumuturi ieftine si asa mai departe. Ca urmare - datorii mari, reduceri in masa si faliment. Compania a intrat sub jurisdictia General Motors in 2002. Cele mai mari companii din lume s-au luptat pentru a o achizitiona. Compania a adus o mare contributie la istoria industriei auto. Fondatorul Daewoo este Kim Wu Chung, care a fondat-o in 1967. Kim Woo Chung s-a nascut in 1936 in Coreea de Sud, in orasul Daegu. Tatal lui Kim Woo Chung a fost profesor si mentor al fostului presedinte Park Chung Hee, care l-a ajutat pe Kim in viitor cu o orientare spre afaceri. In adolescenta, a lucrat ca baiat de ziar. A absolvit prestigioasa scoala Gyeonggi, apoi a studiat economia in profunzime la Universitatea Yonsei, care se afla in Seul. Dupa ce a absolvit Yonsei, Kim s-a alaturat unei corporatii pentru instrumente de cusut si textile. Apoi, cu ajutorul a cinci persoane cu aceeasi universitate, a reusit sa creeze Daewoo Industrial. Aceasta companie a fost recreata de la mai multe firme falimentare, care in curand au transformat-o intr-una dintre cele mai mari si mai de succes companii din Coreea din anii '90. Daewoo a simtit povara crizei asiatice, condusa la faliment, cu datorii uriase colosale, care nu erau nici macar pe jumatate acoperite de cele 50 de divizii ale corporatiei vandute de Kim. Datorita cantitatii uriase de salarii neplatite, Kim Wu Chung a fost inclus pe lista internationala de cautari de catre Interpol. In 2005, Kim Wu Chung a fost arestat si condamnat la 10 ani de inchisoare si sanctionat cu o amenda de 10 milioane de dolari. In acel moment, averea lui Wu Chung era estimata la 22 miliarde de dolari. Kim Woo Chung nu si-a ispasit integral pedeapsa, intrucat a fost gratiat de presedintele Ro Moon Hyun, care i-a acordat amnistie. Compania a urmat destul de activ pietele europene si asiatice in anii 80, iar in 1986 a fost lansata prima masina sub aceasta marca. Este Opel Kadett E. Masina a fost exportata pe piata in alte tari sub un nume diferit Pontiac le Mans, pe piata actuala a fost numita si Daewoo Racer. Istoria acestei masini isi schimba adesea numele. In procesul de modernizare, numele a fost schimbat in Nexia, acest lucru s-a intamplat in 199a, iar in Coreea modelul a fost numit Cielo. Aceasta masina a aparut pe piata rusa in 1993. Dupa adunare a avut loc in filiale din alte tari. Pe langa Nexia, in 1993 a fost demonstrata o alta masina, Espero, iar in 1994 a fost deja exportata pe piata europeana. Masina in sine a fost proiectata pe platforma globala a concernului General Motors. Bertone a fost autorul proiectarii masinilor. In 1997, productia de masini a acestei marci in Coreea a fost intrerupta. La sfarsitul anului 1997, debutul modelelor Lanos, Nubira, Leganza a fost prezentat pe piata internationala. Modelul compact Lanos a fost produs cu caroserii sedan si hatchback. Bugetul pentru productia acestui model a costat compania 420 milioane de dolari. In Coreea, productia Lanos s-a oprit in 2002, dar in alte tari productia este inca activa. Nubira (tradus din coreeana inseamna calatorie in jurul lumii) - masina a fost introdusa pe piata in 1997, produsa cu diverse caroserii (sedan, hatchback, break), cutia de viteze era atat manuala, cat si automata omatic. Designul acestui model in sine a durat 32 de luni (cu doua mai multe decat designul modelului Lanos) si a fost dezvoltat in Worthing. In procesul de modernizare, au existat multe inovatii si imbunatatiri, in special in design, interior, motoare si multe altele. Acest model a inlocuit Espero. Sedanul Leganza poate fi clasificat ca o masina de clasa business. O multitudine de companii au depus eforturi pentru a crea acest model. De exemplu, compania italiana Ital Design a obtinut un rezultat colosal in proiectarea masinii, iar mai multe companii din diferite tari au lucrat simultan la proiectarea motoarelor. Siemens se ocupa de echipamentele electrice si asa mai departe. Avantajele acestei masini variaza de la finisaje la confort. Daewoo (Daewoo) - sud-coreean companie auto, parte a preocuparii General Motors. O caracteristica distinctiva a masinilor marcii este un raport rezonabil dintre pret si calitatea constructiei. De asemenea, trebuie remarcat faptul ca toate modelele Daewoo sunt caracterizate ca fiind masini destul de confortabile pentru clasa lor, usor de condus si destul de economice. In 1967, coreeanul Kim Wu Chun a creat grupul Daewoo, care reuneste mai multe companii implicate, printre altele, in productia de arme, aparate electrice, dispozitive electronice. Istorie producator de masini Daewoo a inceput in 1972, cand autoritatile coreene au obtinut oficial permisiunea de a fabrica masini pentru Kia, Hyundai Motor, Asia Motors si Shinjin. Dupa un timp, s-a format o alianta de productie intre Kia si Asia Motors. si producatorul Shinjin a devenit o companie sub numele Daewoo, care a fost fondata de concernul General Motors si compania Suzuki in 1972. Dupa un timp, tanarul producator coreean a primit noul sau nume Daewoo Motor. Pana in 1993, compania a lucrat in stransa cooperare cu concernul american General Motors. 1995 a marcat debutul companiei in Germania. Apoi, modelele Nexia si Espero au fost trimise pe piata germana. Baza pentru masina Nexia a fost germana Opel Kadett E, care a fost produsa din 1986 in Coreea. In Statele Unite, Nexia este cunoscut sub numele de Pontiac Le Mans, iar in Coreea de Sud, masina a fost vanduta sub numele Daewoo Racer. Modelul Nexia a aparut pe piata auto rusa in 1993. Mai tarziu au inceput sa-l asambleze in Uzbekistan la uzina Uz-Daewoo, in Romania si in Rusia la uzina Krasny Aksai. Din 1988, compania a inceput productia hatchbackului Tico cu tractiune integrala, apartinand clasei mini. Masina a fost construita pe baza modelului Suzuki Alto. Din 1996, productia modelului a fost stabilita in Uzbekistan. Tot in 1996, producatorul de automobile sud-coreean deschide trei centre tehnice majore: in Worthing, situat in Marea Britanie, in Germania langa Mnchen si in Coreea Pullian. Ulrich Benz, care a lucrat anterior la BMW, devine managerul sef al noilor proiecte pentru companie. In 1993, compania a lansat berlina Prince si un model mai confortabil numit B linkedin, bazat pe Opel Senator, care pana atunci fusese scos de pe linia de asamblare. La Sfarsitul anului 1997 gama compania a fost completata cu trei noi modele simultan, care au devenit cele mai populare din intreaga istorie a marcii. Erau Lanos, Nubira si Leganza. Modelul Lanos a devenit primul proiect independent al producatorului coreean. Initial, s-a presupus ca Lanos va inlocui modelul Nexia anterior, dar nu mai putin popular. Dar, deoarece imbunatatirile au fost nesemnificative, Lanos tocmai a obtinut publicul sau suplimentar. Totusi, acest model ar putea fi numit folk. Combina in mod ideal pretul si calitatea. Din 2005, masina a devenit cunoscuta sub numele de Chevrolet Lanos. Masina Nubira este o dezvoltare proprietara a sucursalei engleze a companiei. Tradus din coreeana, Nubira inseamna calatorie in jurul lumii. Modelul avea un motor transversal, tractiune fata si apartinea clasei de golf. In Rusia, masina era cunoscuta sub numele Orion. Din 2002, Nubira si-a schimbat platforma si a inceput sa fie produs sub numele de Daewoo Lacetti. Leganza este prima masina a marcii din segmentul business class. Acest model este cel mai confortabil si mai echipat din istoria companiei. Designul Leganza s-a bazat pe modelul Opel Senator deja intrerupt. In Rusia, aceasta masina a iesit sub numele Condor. In anul 1998, Daewoo Matiz a debutat la Salonul Auto de la Geneva. Era o masina mica, confortabila si, cel mai important, foarte manevrabila, care ii placea multor cumparatori europeni care prefera sa conduca masini mici de oras. Designul modern si elegant al masinii a fost dezvoltat de studioul ItalDesign. Matiz este cel mai faimos dintre toate vehiculele Daewoo. Din 2001, Matiz a fost asamblat la o fabrica din Uzbekistan. Pe forumul site-ului nostru Auto.dmir.ru exista un club de fani ai modelului Matiz, unde participantii isi impartasesc experienta in operarea modelului si, de asemenea, isi lasa pur si simplu feedback-ul. In 1998, criza asiatica a paralizat operatiunile companiei. Firma s-a confruntat cu mari dificultati. Autoritatile sud-coreene au respins ideea nationalizarii companiei. Multi producatori de automobile s-au luptat pentru dreptul de a dobandi marca. In 2000, Magnus cu tractiunea fata a debutat. In latina, cuvantul Magnus inseamna grozav. Interiorul masinii este foarte spatios si ofera mult spatiu atat pentru scaunele din fata, cat si pentru cele din spate. Datorita numarului mare de ajustari diferite ale scaunului soferului, o persoana de orice constructie poate fi gazduita pe acesta. Caracteristicile tehnice Daewoo Magnus deschid posibilitasi de alegere. Motorul de baza este un R4 8V de 2.0 litri cu 115 CP. Exista, de asemenea, modificari Magnus mai puternice, dar costul lor este mai mare. Daca decideti sa achizitionati acest model, atunci pe site-ul nostru Auto.dmir.ru din catalog exista reclame de vanzare de la descriere detaliata si fotografia modelului. Din 2002, compania se afla sub controlul deplin al corporatiei americane General Motors. Dupa jurisdictie, firma a fost redenumita GM Daewoo & Technology Co. De la 1 martie 2011 marca a incetat sa mai existe. tari care colecteaza si produc masini Daewoo - Coreea de Sud, Uzbekistan, Ucraina Ca o singura companie, a disparut in 1999. Din 2002, face parte din General Motors, din 2011 GM a abolit numele Daewoo si l-a inlocuit cu Chevrolet. Desi unele parti ale companiei continua sa fie produse sub numele de Daewoo. Compania, a carei marca Daewoo este bine cunoscuta in unele tari, este considerata relativ tanara pe piata auto globala. Insasi aspectul sau a fost o dovada a cat de repede a inceput sa se miste Coreea de Sud in ceea ce priveste dezvoltarea, a carei companie Daewoo a devenit una dintre primele din tara care s-a specializat in productia de masini. Numele companiei in care este asamblat Daewoo se traduce literalmente ca Marele Univers, desi multi soferi a caror masina este Daewoo s-ar putea sa nu fie de acord cu aceasta interpretare din cauza calitatii insuficiente (in comparatie cu marcile cult). Cu toate acestea, aceasta companie, a carei marca Daewoo nu a fost recunoscuta de ceva timp in propria tara, a reusit sa isi croiasca drum la suprafata. In 1972, autoritatile sud-coreene au considerat ca doar Hyundai, Shinjin, Asia Motors si Kia aveau dreptul de a produce masini in tara. In curand, ultimele doua companii au fuzionat intr-una singura, iar Shinjin a stabilit contacte cu producatorii americani si, dupa un timp, cu sprijinul General Motors, a fost transformata in Daewoo Motor. Pana in 1993, fabricile in care sunt produse Daewoo au continuat sa coopereze cu americanii. In anii 90, masinile, al caror producator Daewoo nu dorea sa se limiteze la piata locala, au reusit sa plece in afara Coreei de Sud. Masinile companiei Daewoo Nexia, precum si Daewoo Espero au fost apreciate de consumatorul german si s-au stabilit cu succes pe piata auto. tari europene. In multe privinte, masina Daewoo Nexia seamana cu renumitul Opel Kadett E, lansat in Coreea de Sud in 1986. Interesant este ca aceeasi masina a intrat pe pietele nord-americane sub numele Pontiac Le Mans, iar printre localnici a devenit cunoscuta sub numele de Daewoo Racer. In anii 90, compania, a carei productie Daewoo a devenit din ce in ce mai avansata din punct de vedere tehnic, a inceput sa castige din ce in ce mai multa popularitate, dar in timp a fost eliminata in categoria producatorilor de masini bugetare, ceea ce a devenit interesant pentru consumatorii din tarile CSI. Astazi, productia de masini a acestui brand este stabilita in mai multe tari, cu prioritate acelor state care s-au eliberat de Uniunea Sovietica. Masinile Daewoo au fost produse in Ucraina si Uzbekistan, unde au castigat o popularitate considerabila datorita costului redus si calitatii tolerabile. La sfarsitul anilor '90, compania a inceput sa intampine dificultati financiare semnificative. Cu toate acestea, autoritatile sud-coreene au refuzat sa il nationalizeze, facandu-l un obiectiv interesant de achizitie. Castigatorul licitatiei a fost General Motors, care a devenit filiala sa si i-a atribuit un nou nume - GM Daewoo Auto & Technology Co. Astfel, cooperarea stransa dintre producatorii de automobile sud-coreeni si americani din trecut a permis Daewoo sa supravietuiasca intr-o situatie dificila, ramanand un producator distinctiv cu propriul sau brand. Compania a fost fondata pe 22 martie 1967 cu numele Daewoo Industrial. Primul model al marcii a fost Le Mans, construit pe baza primei generatii Opel Kadett E. Acum, fara nicio exagerare, se poate spune, de fapt, Le Mans - cunoscut probabil printre noi masini straine pe piata auto interna. Daewoo Nubira - cercetare personala a companiei. Lucrarile la Nubira au inceput in 1993 si au durat 32 de luni. Sistemul a fost proiectat in Worthing, iar prima macheta de tip raft, modificata in viitorul apropiat, a fost prezentata publicului in 1994. A fost o masina de golf cu motor transversal si tractiune fata care a inlocuit cu succes Espero. In Federatia Rusa, versiunea este cunoscuta sub numele Orion. Modelul Leganza este incercarea firmei de a crea un model competitiv de clasa business. Era o masina mai confortabila si mai avansata a companiei. Designul a fost imprumutat de la corpul Opel Senator, care a fost finalizat de expertii italieni de la Italdesign. In Rusia, analogul acestui model se numeste Condor. Daewoo Matiz este un model cu tractiune fata a unei masini mici, motorul in care este situat transversal. Pentru prima data, masina a fost prezentata publicului in 1998 la Geneva. La mijlocul toamnei 2000, o noua versiune a lui Daewoo Matiz a fost prezentata la Paris. Dar, din cauza crizei financiare din 1998, firma Daewoo sa confruntat cu un numar imens de probleme. In ciuda eforturilor, guvernul sud-coreean a abandonat in continuare ideea nationalizarii companiei. Cele mai mari companii din lume au luptat pentru dreptul de a o achizitiona. Gama de productie proaspata a companiei este formata din 4 modele. Micul hatchback Matiz continua sa fie publicat doar cu actualizari cosmetice minore. Masina cu un nume necunoscut Aveo sa dovedit a fi, asa cum ar trebui, cel mai nou model Kalos eminent, care va inlocui binecunoscutul model Lanos. Aveo este disponibil in doua stiluri de caroserie: hatchback si sedan. Nubira II va lasa loc celor mai progresivi: hatchback-ul Lacetti si sedanul Nubira III. Linia Tacuma va fi consolidata si berlina Evanda, care va fi adjunctul Leganza. Patria Daewoo este Coreea. In aceasta tara se afla sediul DaewooMotorCo. Ltd si, din 1977, au fost produse faimoasele masini ale marcii. Din coreeana numele Daewoo este tradus prin marele univers. In conformitate cu aceasta valoare, conducerea a ales un logo sub forma unei imagini a scoicilor marine viagra generique au canada. Istoria infiintarii corporatiei auto incepe in 1972. In acel moment, erau deja patru cel mai mare producator de automobileinclusiv Kia, HyundaiMotor, AsiaMotors si Shinjin. Putin mai tarziu, a fost creata o alianta intre Kia si AsiaMotors, iar Shinjin a devenit cunoscut sub numele de Daewoo. Daewoo a fost fondata de preocuparile General Motors si Suzuki in acelasi 1972. Dupa ceva timp, producatorul auto a primit un nou nume DaewooMotor, care este cel mai bine cunoscut astazi. Atat la inceput, cat si in deceniile urmatoare, DaewooMotor a depus eforturi serioase pentru a fi un competitor demn al unor corporatii precum Hyundai si Kia cialis. Conducerea companiei sud-coreene nu numai ca a incheiat contracte cu preocupari auto mai mari, dar si-a stabilit propria productie in alte tari. Pietele americane si occidentale erau prea saturate, asa ca accentul a fost pus pe Europa de Est si Uzbekistan, unde au fost organizate fabrici de asamblare. De-a lungul timpului, aceste intreprinderi au inceput nu numai sa produca masini din ansambluri gata facute si piese aduse din Coreea de Sud, ci si-au stabilit si complet propria productie de masini. Daewoo s-a straduit intotdeauna sa faca produsele cat mai accesibile pentru consumatori. Prin urmare, in 1988, a fost lansat subcompactul Tico https://www.viagrasansordonnancefr.com/viagra-prix/, care a fost ulterior inlocuit de popularul Matiz. Dar, in afara de acest model, compania nu a reusit sa creeze alte premii de Viagra 100mg in pharmacie. Prin urmare, cand in 1997-98. o criza financiara a lovit lumea, iar un producator de automobile sud-coreean a dat faliment. Mantuirea in aceasta situatie a fost transferul sub controlul fostilor parteneri de la General Motors. Noua structura a fost denumita GM DaewooAuto & TechnologyCo, iar masinile fabricate la fabricile Daewoo din Coreea de Sud au inceput sa fie produse sub marca Chevrolet. Dar divizia UzDaewoo nu a fost inclusa in General Motors, care a mentinut in viata masinile acestui brand. In plus, uzina din Uzbekistan se descurca atat de bine in conditiile pietei moderne incat ofera o concurenta demna in Rusia unui gigant precum AvtoVAZ. Piata noastra este o prioritate pentru UzDaewoo, dar exista si aprovizionari catre alte tari. In special, exportul de masini Daewoo este bine organizat. Firma sud-coreeana Motor Daewoo Co, Ltd. , care se afla in Seul, este specializata in productia de masini Din 1972, patru companii din Coreea au dreptul sa se angajeze in productia de masini, si anume: Hyundai Motor, Shinjin, Kia, Asia Motors. Ulterior, cele doua firme Kia si Asia Motors au fuzionat. si o companie precum Shinjin a format o societate mixta intre Daewoo si General Motors. Cativa ani mai tarziu, s-a format o companie numita Daewoo Motors. Compania Daewoo a inceput sa se dezvolte dinamic si pana in 1993 a lucrat indeaproape cu General Motors. Din 1993, compania a lansat berlina Prince, precum si o varianta mai confortabila a modelului Brige. Linkin-ul B se baza pe Senatorul Opel, care fusese deja intrerupt pana atunci. La inceputul anului 1996, compania Daewoo au fost construite trei centre tehnice destul de mari in orasul Worthing - statul Marii Britanii, apoi nu departe de orasul Mnchen (Germania) si in Coreea - orasul Pulian. Managerul de proiect tehnic al Daewoo este Ulrich Betz, care la un moment dat a fost manager de nivel inalt al unei companii atat de mari ca BMW. Pe piata germana, in 1995 au aparut astfel de modele Daewoo, la fel de Nexia este o clasa mica si Espero - clasa de mijloc. Este ultima generatie a Opel Kadett E, care a fost lansata sub licenta in 1986 in Coreea. Numit Pontiac Le Mans, masina a fost exportat in Canada si SUA, iar pe piata locala a devenit cunoscut tuturor ca Daewoo Racer. In 1993, rusii au fost introdusi pentru prima data la acest model. In martie 1995, au efectuat o alta modernizare a masinii, iar modelul a fost redenumit Nexia (pentru Coreea - Cielo). Apoi, adunarea a fost transferata la filialele Daewoo din tari diferite: Krasny Aksai - in Rusia, UzDaewoo - in Uzbekistan, Rodae - in Romania. Nexia este un vehicul confortabil, atractiv si modern, echipat cu sistem electronic injectie de combustibil, sistem eficient de incalzire si aer conditionat. Are o cutie de viteze cu 5 trepte. Cutia de viteze este fabricata la cele mai inalte standarde. Ceea ce ii da dreptul sa garanteze o deplasare lina si precisa. Ambreiajul hidraulic este usor si are un grad ridicat de fiabilitate. Masina este usor de condus, deoarece suspensia ofera o calatorie confortabila. Bara de protectie imbunatatita si bara de usa ofera o siguranta sporita. Cu daune minime in situatii de urgenta, barele de protectie includ un sistem de absorbtie a energiei de impact pas cu pas. Masina este confortabila datorita urmatoarelor elemente: control central al incuietorilor usilor si al rezervorului de combustibil, geamuri electrice, sistem stereo cu difuzoare, control al distantei farurilor. Corp Nexia realizat in traditia clasica a sedanelor cu patru usi. Capacitatea motorului este de 1,5 litri, asigurand astfel performante ridicate. De asemenea, motorul este echipat cu un sistem de injectie cu combustibil in mai multe puncte, datorita caruia asigura functionarea lina a motorului, economia de combustibil si nivel scazut toxicitate de evacuare. Motorul este echipat cu un sistem electronic de aprindere, care face posibila pornirea la prima incercare in aproape orice conditii. Conditiile pentru cazare confortabila de 5 persoane si bagaje sunt create in masina. Scaunele confortabile sunt acoperite cu material. Pe baza celor de mai sus, putem concluziona ca Nexia este rentabilitate, fiabilitate, siguranta, calitate si confort. Modelul apartine clasei mini. Masina se bazeaza pe Suzuki Alto, o masina compacta japoneza. Modelul a inceput sa fie produs in 1988 in Coreea de Sud, iar din 1996 in Uzbekistan. Cele mai recente modele au fost lansate in 1994. Caroseria masinii este mica, dar cabina este foarte confortabila. Cabina poate gazdui confortabil patru persoane. Datorita dimensiunilor sale compacte, se simte minunat pe strazile marilor noastre orase. Masina are un motor cu trei cilindri care permite unei masini atat de mici sa tina pasul cu alte masini din aval. Suspensia masinii poate fi numita destul de confortabila. Designul nepretentios si dimensiunea redusa fac costul modelului accesibil. Daca comparam modelul cu Oka intern, atunci acest model pare foarte atractiv. Este destul de fiabil si indeplineste un set decent de calitati ale consumatorilor. La sfarsitul anului 1992 - la inceputul anului 1993 a fost introdus pentru prima data, care a fost proiectat de Bertone. Masina este proiectata pe baza modelelor Opel-Ascona. fabricat din materiale ieftine, dar acest lucru nu impiedica masina sa arate destul de moderna si solida. Desi acest model are mai mult de zece ani, si in vremea noastra arata bine. Exista suficient spatiu pentru sofer si pasageri, atat in \u200b\u200bprimul rand, cat si in randul din spate al scaunelor. Daewoo Espero are o plimbare buna, care permite masinii sa nu incetineasca pe gropile si gropile noastre. Prin aceasta calitate, masina aminteste oarecum de modelele americane. Se deplaseaza bine de-a lungul traiectoriei, desi rolele excesive pot interfera in viraje. Motoarele sunt fiabile, deoarece sunt testate in timp. Dar, in ceea ce priveste trenul de rulare, acesta nu este prea puternic si necesita din cand in cand unele investitii. Dar piesele sunt disponibile si ieftine. - o masina confortabila cu un pret accesibil si ieftin. Pana la sfarsitul anului 1997, compania a prezentat cele mai recente trei modele Daewoo, si anume: Nubira, Lanossi Leganza. A fost nevoie de 30 de luni pentru a dezvolta masina, iar in 1997 a fost prezentat modelul. A fost primul model Daewoo pe care firma l-a proiectat independent. a trebuit sa inlocuiasca modelul, luand doar directia si suspensia din acesta. Studioul italian Ital Design, care proiecteaza caroserii pentru masini, a proiectat o caroserie pentru model, facand masina sa arate destul de frumos. Interiorul modelului este realizat din materiale ieftine, dar designerii au incercat sa-l realizeze astfel incat patrunderea in masina, interiorul interiorului sa va provoace emotii foarte placute. Masina are trei motoare, dintre care volumele sunt de 1,3; 1,5; 1.6. din categoria masinilor mici, dar asta nu il impiedica sa aiba o plimbare decenta. Modelul are o izolare fonica buna. Doar la viteze de peste 120 km / h puteti auzi un fel de zgomot. sasiul este de scurta durata. Dar daca va amintiti costul mic, atunci acest mic dezavantaj poate fi iertat pentru ea. Prin urmare, daca doriti sa cumparati o masina proaspata si chiar nu la un pret scump, atunci aceasta este o alegere excelenta pe care ati putea sa o faceti. Firma a dezvoltat modelul independent. Dezvoltarea a inceput in 1993. si dupa 32 de luni la Worthing, designul a fost dezvoltat. La sfarsitul anului 1994, a fost prezentat primul aspect, dar ulterior a fost schimbat. si in 1997 a fost lansat modelul. Masina apartine clasei de golf cu motor transversal. Modelul a fost inlocuit. Modelul este disponibil in patru tipuri de caroserie: sedan, hatchback cu trei si cinci usi si un break cu cinci usi. Corpul modelului este asamblat destul de bine, are un strat anticoroziv. Interiorul este realizat din materiale ieftine, detaliile se potrivesc bine, iar designul este placut. Chiar si dupa cativa ani de functionare a masinii, panourile interioare nu vor zangani. Motoarele modelului ofera o dinamica decenta. Suspensia este, de asemenea, construita astfel incat pasagerii masinii sa nu auda vibratii inutile. Daca aveti grija de masina, aceasta va poate servi mult timp si veti fi multumiti. Modelul este conceput pentru persoanele care doresc sa cumpere o masina moderna, fiabila si, cel mai important, proaspata la un pret ieftin. Acesta este un model de motor transversal cu tractiune fata. In comparatie cu modelele si modelele, Matiz este cu aproape 10 cm mai mare atat in \u200b\u200binaltimea, cat si in latimea Tico si are un design modern si elegant. Corpul modelului are forme usor netede - un parbriz mare rotunjit care intra usor in continuarea capotei, arcurile de roti largite, farurile ovale. Parbrizul mare ofera vehiculului o vizibilitate excelenta, iar liniile convexe subliniaza proprietatile aerodinamice bune ale modelului. Exista mai multe optiuni de configurare, inclusiv aer conditionat, servodirectie si radio. si ultima versiune a modelului este echipata cu un pachet de putere completa si un schimbator de CD-uri pentru 6 discuri. Caroseria masinii este proiectata pentru a asigura siguranta atat a soferului, cat si a pasagerilor. Acoperisul este suplimentar armat. Grinzile portante care sunt integrate in usi reduc riscul de deformare a caroseriei, ajuta la prevenirea blocarii si asigura astfel ocupantilor protectie in caz de coliziune. Cu o tehnologie inalta, a fost dezvoltat un rezervor de combustibil din plastic care previne scurgerile de combustibil si incendiile ulterioare daca vehiculul se rastoarna. Interiorul masinii poate gazdui cu usurinta patru persoane, desi daca il privesti din exterior, nu poti spune asta. Masina este echipata cu un motor cu trei cilindri 0,8 SOHC MPI, care functioneaza pe benzina, cu un sistem distribuit de injectie de combustibil. Sistemul de injectie asigura o putere mare, precum si o economie de combustibil, ceea ce este foarte important in timpul nostru. si in ciuda tuturor parametrilor motorului, Matizplimbari foarte rapide in jurul orasului, iar usurinta de functionare si dimensiunile reduse ale masinii il fac sa se simta bine in trafic. Modelul este foarte usor de parcat. sigur. Sistemul modern de securitate al masinii permite soferului sa ramana increzator in orice situatie rutiera si chiar dificila. Modelul este echipat cu urmatoarele elemente de siguranta active: frane, ABS cu patru canale, echipat cu boostere puternice de 7 inch, doua airbaguri. Vehiculul este echipat cu un sistem de recirculare a gazelor de esapament. Sistemul ajuta la reducerea pierderilor de combustibil si contribuie, de asemenea, la emisiile de gaze mai putin daunatoare. De asemenea, este instalat un sistem EMS controlat de un computer de bord. Masina se caracterizeaza printr-un nivel excelent de confort si pret accesibil... Daewoo Matiz este rapid si economic, ceea ce este ideal pentru oras. Un pret rezonabil si excelent specificatii face din masina un favorit printre un numar mare de soferi. In 1998 (dupa criza financiara asiatica) Daewoo s-a confruntat cu mari dificultati. Toamna 2002 Daewoo mutat oficial in Motoare generale... Compania si-a schimbat numele in GM Daewoo Auto & Technology Co. Producatorul de autoturisme Daewoo a scos pe piata mai multe modele Daewoo Musso, Daewoo Lacetti, Daewoo Matiz, Daewoo Evanda, Daewoo Rexton, Daewoo Lanos, Daewoo Tacuma, Daewoo Korando, Daewoo Kalos, Daewoo Tico, Daewoo Nubira, Daewoo Leganza, Daewoo Nexia fabricate intre ani 1994, 1995, 1996, 1997, 1998, 1999, 2000, 2001, 2002, 2003, 2004, 2005, 2006, 2007, 2008, 2009, 2010, 2011, 2012, 2013, 2014, 2015, 2016, 2017, 2018, 2019, 2020, 2021. Avem in stoc Luneta Daewoo Musso, Luneta Daewoo Lacetti, Luneta Daewoo Matiz, Luneta Daewoo Evanda, Luneta Daewoo Rexton, Luneta Daewoo Lanos, Luneta Daewoo Tacuma, Luneta Daewoo Korando, Luneta Daewoo Kalos, Luneta Daewoo Tico, Luneta Daewoo Nubira, Luneta Daewoo Leganza, Luneta Daewoo Nexia fabricate intre ani 1994, 1995, 1996, 1997, 1998, 1999, 2000, 2001, 2002, 2003, 2004, 2005, 2006, 2007, 2008, 2009, 2010, 2011, 2012, 2013, 2014, 2015, 2016, 2017, 2018, 2019, 2020, 2021.

Inlocuirea (Montajul, Schimbarea) Parbrizului, Lunetei auto sau a Geamului auto se poate face in atelierul nostru, la domiciliu clientului sau in orice locatie aleasa de client in orice sector din Bucuresti Sector 1, Sector 2, Sector 3, Sector 4, Sector 5, Sector 6 si Ilfov.




Toate marcile de parbize, lunete si geamuri laterale comercializate

Marci Parbize

Toate marcile de parbize, lunete si geamuri laterale comercializate




Producatori de parbize, lunete si geamuri laterale

Producatori parbize

Producatori parbize

Prezentare video a marcii DAEWOO

Video Lunete ieftine Bucuresti, Marci, Producatori

Ti-ai putea inchipui o masina fara geamuri? Cu siguranta nu! Chiar si masinile decapotabile au geamuri, dintr-un motiv cat se poate de simplu: pentru a oferi protectie. Atat parbrizele, cat si lunetele sau geamurile laterala ofera protectie in timpul rularii, ferindu-i pe pasageri de praf, pietre si alte pericole. Pe langa asta, un geam auto bine ales poate contribui la aerodinamica vehiculului. Oricat de bine ar fi construite insa, geamurile risca sa fie sparte. Chiar si geamurile auto ultra securizate pot ajunge sa aiba crapaturi si lovituri, in conditiile in care exista pericole la tot pasul: pietre, crengi, grindina, etc...Din fericire, inlocuirea unui geam nu este atat de dificila precum ti-ai inchipui.
Livram si montam geamuri auto direct la tine acasa
Daca ai un geam crapat sau spart, cea mai buna solutie pe care o ai la indemana este sa il inlocuiesti. In cazul in care circuli cu parbrizul crapat, spre exemplu, te expui unor riscuri inutile. Din fericire, inlocuirea parbrizului sau a celorlalte geamuri auto se face foarte usor. Tot ceea ce trebuie sa faci este sa ne contactezi ( telefonic sau pe email), sa ne spui ce masina conduci si care este geamul cu probleme si sa ne astepti. Venim la tine cu geamul potrivit, oriunde ai fi in Bucuresti sau Ilfov.
Spre deosebire de service-urile clasice, in care ti-ai repara in mod normal masina, noi oferim o serie de avantaje:
- Venim la tine acasa, in asa fel incat sa nu iti asumi riscul de a conduce cu un geam crapat;
- Avem o varietate mare de geamuri auto. Indiferent de tipul de masina pe care il conduci si de vechimea ei, avem geamul potrivit. Colaboram doar cu branduri cunoscute precum KMKI Glass, Nord Glass sau Benson si Fuyao;
- Transportul geamului il facem noi, in asa fel incat sa ne asiguram ca ajunge in cea mai buna stare la destinatie. Desi ar fi mai ieftin si mai simplu sa apelam la companii de livrari, nu vrem sa ne asumam niciun risc;
- Venim oriunde, oricand. Chiar daca nu esti acasa, putem veni si te ajutam cu montarea geamului. In felul acesta poti economisi bani si timp, pierdute in mod normal atunci cand decizi sa mergi intr-un service auto;
- Geamurile pe care le comercializam inglobeaza toate tehnologiile moderne, in asa fle incat sa iti ofere confortul de care ai nevoie. Majoritatea masinilor moderne sunt echipate cu geamuri ce au senzori de ploaie, filtre UV sau tehnologii care ajuta la dezaburire. Comercializand doar geamuri produse de branduri mari, ne asiguram ca toate aceste dotari sunt incluse.
Cand au aparut geamurile auto?
Desi pare greu de crezut, primele automobile nu aveau geamuri. Pana in 1904, soferii si pasagerii nu erau protejati de geamuri. In cel mai bun caz, acestia purtau o casca de protectie sau ochelari care sa tina la distanta praful sau eventualele pietre.
In 1904 a aparut ideea unor geamuri de protectie montat in partea frontala a vehiculului. Parbrizul a fost o inovatie extrem de importanta, deoarece oferea un urias plus de confort. Din pacate, parbrizele din prima parte a secolului trecut nu erau tocmai sigure. Realizate din sticla normala, acestea riscau sa se sparga la orice tip de soc sii reprezentau un urias pericol pentru pasageri. Nu de putine ori, cioburile parbrizelor au ranit conducatorii auto. Pe langa faptul ca era periculos, acest parbriz era si extrem de scump, ceea ce il facea destul de rar pe strazi.
Popularitatea din ce in ce mai mare a geamurilor a dus la ieftinirea acestora. Astfel, in 1930 aproape toate autovehiculele aveau parbrize si multe dintrer ele au inceput sa aiba si geamuri laterale, lunete si sa fie acoperite. Confortul a crescut in mod considerabil iar producatorii au inceput sa fie preocupati de siguranta pasagerilor. Astfel, in 1927 a aparut primul geam care nu mai producea cioburi periculoase in momentul in care se spargeam. 7 ani mai tarziu, in 1934, geamul curbat a inceput sa fie din ce in ce mai popular iar din 1960 standardele de siguranta au inceput sa fie din ce in ce mai numeroase si mai interesante.
Astazi, toate geamurile auto sunt foarte rezistente in fata socurilor iar ideea de a se sparge in cioburi periculoase este inexistenta. Parbrizele sunt laminate si sunt formate din 3 straturi, in asa fel incat sa nu se sparga, in timp ce geamurile laterale sunt prelucrate termic, in asa fel incat atunci cand se sparg sa produca mii de cioburi micute, necontondente , care sa nu reprezinte niciun pericol pentru oameni.
Poti preveni uzura geamurilor?
Cel mai adesea nu. Este imposibil sa prevezi o ploaie cu grindina sau sa te feresti de pietrele aruncate de alte vehicule pe drum. Evident, poti incerca sa iti parchezi masina in locuri in care nu exista riscul sa cada crengi, poti evita drumurile pietruite sau poti sa iti cumperi un garaj.
De asemenea, poti incerca sa eviti slabirea geamurilor:
- Curata-le frecvent de praf;
- Nu tranti usile atunci cand le inchizi;
- Ridica stergatoarele atunci cand ninge;
- Foloseste intotdeauna stergatoare de foarte buna calitate.
Daca ai o problema cu parbrizul si trebuie sa fie inlocuit, poti sta linistit. Nu este nici pe departe o problema atat de grava precum ti-ai inchipui ca este ci se rezolva intr-un timp scurt. Tot ceea ce trebuie sa faci este sa apelezi la noi.

Luneta, un geam realizat din sticla securizata, cu foarte multe tehnologii moderne

Luneta auto

Luneta este realizata din sticla securizata. Astfel, in cazul in care se sparge, cioburile pe care le genereaza sunt foarte mici si nu au colturi ascutite. In felul acesta este eliminat in totalitate riscul de accidentare a pasagerilor prin taierea cu un ciob. De-a lungul timpului, lunetele au beneficiat de tot felul de upgrade-uri tehnologice care le-au facut din ce in ce mai eficiente:
• Benzile de incalzire. Este o dotare intalnita la majoritatea acestor geamuri, care se doveddeste utila atunci cand geamul este inghetat, aburit sau de ce nu, acopere zapada. Multumita acestei dotari, confortul soferu in timpul iernii estee mut mai mare;
• Lumini de semnalizare. Multe dintre automobilele moderne au luminile de semnalizare inglobate in luneta. In felul acesta masina este mult mai vizibila pentru ceilalti participanti la trafic iar gradul de siguranta creste in mod considerabil;
• Benzile negre prezente pe perimetrul geamului. Acestea au un rol cat se poate de clar: acela de a fixa geamul si de a proteja adezivul cu care acesta este lilit de razele solare.
In primii ani in care lunetele au inceput sa fie montate pe automobile acestea erau drepte si erau realizate din sticla simpla. Astazi insa, majoritatea sunt inclinate so secirozate.
Cat de rezistente sunt lunetele in fata socurilor fizice?
Lunetele moderne sunt destul de rezistente, putand face fata fara probleme unor socuri fizice destul de mari. Cu toate astea, rezistenta lor scade in timp din cauza vibratiilor, a gropilor de pe carosabil, a prafului, a zapezii si a altor factori. Trecerea timpului fac lunetele sa fie mult mai vulnerabile si la un moment dat, o simpla pietricica sau o creanga cazuta dintr-un copac pot duce la aparitia crapaturilor. Din fericire, mai toate masinile au lunete realizate din geam securizat, ceea ce in seama ca siguranta pasagerilor nu este pusa in pericol. Din pacate, costul de inlocuire al lunetei nu este intotdeauna cel mai mic. Daca descoperi ca luneta ta a fost crapata insa, este bine sa eviti sa astepti ca aceasta sa se sparga de tot si sa cauti solutii pentru a o inlocui.
Exista solutii prin care iti poti inlocui luneta ieftin, fara stres
Daca alegi sa mergi in reprezentanta auto pentru inlocuirea lunetei s-ar putea sa ajungi la concluzia ca este foarte scump. Iti recomandam sa cauti, mai degraba, lunete after market, care pot oferi aceeasi calitate ca si cele originale, insa la un pret mult mai mic. Cea mai buna optiune pe care o ai la indemana atunci cand ti s-a crapat luneta este sa ne suni. Suntem o echipa specializata in comercializarea si montarea de geamuri auto si imediat ce ne-ai sunat, ne asiguram ca iti oferim cele mai bune solutii:
• Gasim luneta potrivita pentru masina ta;
• O transportam in siguranta pana la tine acasa sau pana in locul in care se afla masina;
• O montam cu cea mai mare grija, in asa fel incat sa te poti folosi de automobil fara niciun fel de risc.
De ce sa ne alegi pe noi pentru a achizitiona lunete?
De-a lungul timpului am incercat sa ne imbunatatim continuu serviciile si am conturat o serie de beneficii pe care orice client al nostru le are:
• Raspundem rapid oricarei solicitari. Stim cum este sa nu poti folosi masina pentru ca nu ai un geam sau pentru ca acesta este spart. Tocmai de aceea, incercam sa rezolvam problema cat mai repede;
• Comercializam doar lunete de la branduri mari. Pilkington sau Fuyao sunt dooar doi dintre zecii de producatori cu care colaboram. Toti comercializeaza geamuri auto de cea mai buna calitate si au un mare avantaj: sunt atractivi din punct de vedere all costurilor;
• Livram si montam lunetele direct la tine acasa. Te scutim de orice drum si stres. Livram luneta pe care ai comandat-o direct la tine acasa si o montam cu foarte mare atentie;
• Oferim garantie pentru fiecare lucrare pe care o facem, in asa fel incat sa circuli in deplina siguranta si cu maxima incredere;
• Fiecare luneta este atent verificata inainte de a fi livrata.

Cum protejezi luneta de eventuale probleme? Desi anumite socuri sunt inevitabile, poti incerca sa respecti o serie de reguli pentru a te asigura ca luneta va fi functionala pentru o perioada cat mai mare de timp:
1. Spal-o frecvent cu solutie de geamuri, in asa fel incat sa eviti asezarea prafului;
2. Evita sa trantesti usile masinii, deoarece pot crea vibratii destul de daunatoare in suprafetele vitrate;
3. Ridica stergatorul pe perioada iernii, in asa fel incat acesta sa nu inghete;
4. Analizeaza locurile de parcare in care iti lasi masina. Este bine sa te asiguri ca nu exista niciun pericol ( crengi uscade, caramizi, pietre, etc);
5. Atunci cand o cureti, foloseste solutii speciale pentru geamuri ( fara ingrediente chimice foarte puternice ) si o carpa curata si uscata din microfibra pe care sa o inlocuiesti ori de cate ori se murdareste. Carpa murdara poate sa uzeze geamul si nu este eficienta;
6. Inlocuieste stergatorul atunci cand elementele sale de cauciuc incep sa se uzeze.