Lunete Suzuki Ieftine Bucuresti

Lunete Suzuki ieftine

Lunete Suzuki ieftine

Comercializam, livram si montam la domiciliul clientului, in Bucuresti si Ilfov o gama larga de lunete ieftine pentru marca Suzuki

Suzuki Motor Corporation este o companie multina?ional? japonez?, care are sediul in Minami-ku, Hamamatsu. Suzuki produce automobile, vehicule cu trac?iune pe patru ro?i, motociclete, ATV (ATV-uri), motor outboard, scaune cu rotile ?i o varietate de alte motoare mici cu ardere intern?. In 2016, Suzuki a fost al unsprezecelea cel mai mare produc?tor auto din toat? lumea. In 2016, Suzuki a fost al unsprezecelea cel mai mare produc?tor auto din toat? lumea. Suzuki are peste 45.000 de angaja?i ?i are 35 de instala?ii de produc?ie in 23 de ??ri ?i 133 distribuitori in 192 de ??ri. Volumul vanz?rilor la nivel mondial de automobile este al zecelea cel mai mare din lume, in timp ce volumul vanz?rilor interne este al treilea ca m?rime din ?ar?. Suzuki apar?ine companiei japoneze Suzuki Motor Corporation, fondat? in 1909 de Michio Suzuki. SMC-urile ini?ial nu aveau nimic de-a face cu industria auto. In aceast? perioad? de timp, angaja?ii companiei au dezvoltat ?i au produs r?zboaie de ?esut ?i numai motocicletele ?i motoretele ar putea da ideea industriei transporturilor. Apoi preocuparea a fost numit? Suzuki Loom Works. Japonia din anii 1930 a inceput s? aib? nevoie disperat? de autoturisme. Pe fondul acestor schimb?ri, angaja?ii companiei au inceput s? dezvolte o nou? ma?in? subcompact?. Pan? in 1939, muncitorii au reu?it s? creeze dou? prototipuri de ma?ini noi, dar proiectul lor nu a fost niciodat? pus in aplicare din cauza izbucnirii celui de-al doilea r?zboi mondial. Aceast? linie de lucru a trebuit suspendat?. In anii 1950, cand r?zboinicele ?i-au pierdut relevan?a din cauza sfar?itului aprovizion?rii cu bumbac din fostele ??ri ocupante, Suzuki a inceput s? dezvolte ?i s? produc? motociclete Suzuki Power Free. Particularitatea lor era c? erau controlate atat de un motor de ac?ionare, cat ?i de pedale. Suzuki nu s-a oprit aici ?i deja in 1954 preocuparea a fost redenumit? in Suzuki Motor Co., Ltd ?i a lansat inc? prima ma?in?. Suzuki Suzulight avea trac?iune fa?? ?i era considerat un subcompact. Cu aceast? ma?in? incepe istoria acestei m?rci de automobile. Michio Suzuki, n?scut in 1887, originar din Japonia (ora?ul Hamamatsu), a fost un antreprenor major, inventator ?i fondator al Suzuki ?i, cel mai important, el insu?i a fost dezvoltator in compania sa. El a fost primul care a inventat ?i a implementat dezvoltarea primului r?zboi din lemn cu pedal?. In acel moment avea 22 de ani. Mai tarziu, in 1952, din ini?iativa sa, uzinele Suzuki au inceput s? produc? motoare in 36 timpi care erau ata?ate bicicletelor. A?a au ap?rut primele motociclete, iar ulterior motorete. Aceste modele au adus mai mult profit din vanz?ri decat restul produc?iei. Drept urmare, compania ?i-a abandonat toate dezvolt?rile suplimentare ?i s-a concentrat pe motorete ?i inceputul dezvolt?rii ma?inilor. In 1955, Suzuki Suzulight a ie?it de pe linia de asamblare pentru prima dat?. Acest eveniment a devenit semnificativ pentru pia?a auto japonez? din acea epoc?. Michio a supravegheat personal dezvoltarea ?i produc?ia vehiculelor sale, aducand o contribu?ie nepre?uit? la proiectarea ?i dezvoltarea de noi modele. Cu toate acestea, el a r?mas pre?edinte al Suzuki Motor Co., Ltd pan? la sfar?itul anilor cincizeci. Istoria originii ?i existen?ei logo-ului Suzuki arat? cat de simplu ?i concis este s? creezi ceva grozav. Acesta este unul dintre pu?inele logo-uri care au trecut o istorie lung? ?i r?man neschimbate. Emblema Suzuki este un S stilizat ?i al?turi de numele complet al companiei. Pe autoturisme, litera metalic? este ata?at? la gr?tarul radiatorului ?i nu are semn?tur?. Logo-ul in sine este realizat in dou? culori - ro?u ?i albastru. Aceste culori au propriul simbolism. Ro?u inseamn? pasiune, tradi?ie ?i integritate, in timp ce albastrul inseamn? m?re?ie ?i perfec?iune. Logo-ul a ap?rut pentru prima dat? in 1954, in 1958 a fost plasat pentru prima dat? pe o ma?in? Suzuki. De atunci, nu s-a schimbat de mai multe decenii. Primul succes al automobilului Suzuki a inceput cu vanzarea primelor 15 Suzulights in 1955. In 1961, construc?ia fabricii Toyokawa se incheie. Noile camionete u?oare Suzulight Carry au inceput s? intre pe pia?? imediat. Cu toate acestea, vanz?rile emblematice sunt inc? motociclete. Devin ca?tig?tori in cursele interna?ionale. In 1963, motocicleta Suzuki ajunge in America. Acolo a fost organizat un proiect comun, care se nume?te SUA Suzuki Motor Corp. In 1967, a fost lansat? o modificare a modelului Suzuki Fronte, urmat? imediat de camionul Carry Van in 1968 ?i SUV-ul mic Jimny in 1970. Acesta din urm? este inc? pe pia?? ast?zi. In 1978, proprietarul SMC Ltd. a devenit Osamu Suzuki - om de afaceri ?i rud? a lui Michio Suzuki insu?i, in 1979 linia Alto a fost lansat?. Compania continu? s? dezvolte ?i s? produc? motociclete, precum ?i motoare pentru b?rci cu motor ?i, mai tarziu, chiar ?i vehicule de teren. Acesta este un domeniu in care echipa Suzuki face pa?i mari, inventand multe piese ?i concepte complet noi in motorsport. Acest lucru explic? faptul c? nout??ile auto sunt produse extrem de rar. Deci, urm?torul model de ma?in?, dezvoltat de Suzuki Motor Co., Cultus (Swift) deja in 1983. In 1981, a fost semnat un contract cu General Motors ?i Isuzu Motors. Aceast? alian?? a avut ca scop consolidarea in continuare a pozi?iilor pe pia?a autovehiculelor. In 1985, fabricile Suzuki au fost construite in zece ??ri din intreaga lume, iar Suzuki de la AAC. incepe s? produc? nu numai autovehicule, ci ?i ma?ini. Exporturile c?tre Statele Unite cresc rapid. 1987 este lansat? linia Cultus. Preocuparea global? cre?te impulsul ingineriei mecanice. In 1988, modelul cult cu trac?iune integral? Suzuki Escudo (Vitara) a intrat pe pia?a auto. 1991 a inceput cu o noutate. Este lansat primul biplaza din linia Cappuccino. In acela?i timp, are loc o extindere pe teritoriul Coreei, care a inceput cu semnarea unui contract cu o companie de automobile. Daewoo... In 1993, pia?a s-a extins pentru a acoperi inc? trei ??ri - China, Ungaria ?i Egipt. Este lansat? o nou? modificare numit? Wagon R. In 1995, incepe s? fie produs? autoturismul Baleno, iar in 1997 apare un Wagon R Wide de un litru subcompact. In urm?torii doi ani, mai sunt lansate inc? trei linii noi - Kei ?i Grand Vitara pentru export ?i Every + (van mare cu ?apte locuri). In anii 2000, preocuparea Suzuki ca?tig? avant in produc?ia de ma?ini, face mai multe stiluri de modele existente ?i semneaz? acorduri privind produc?ia comun? de ma?ini cu gigan?i mondiali precum General Motors, Kawasaki ?i Nissan... In acest moment, compania a lansat un nou model, cea mai mare ma?in? dintre vehiculele Suzuki, XL-7, primul SUV cu ?apte locuri care a devenit cel mai bine vandut SUV. Acest model a intrat imediat pe pia?a auto american?, ca?tigand aten?ie ?i dragoste universal?. In Japonia, au intrat pe pia?? autoturismul Aerio, Aerio Sedan, Every Landy cu 7 locuri ?i mini-ma?ina MR Wagon. In total, compania a produs peste 15 modele de ma?ini Suzuki ?i a devenit lider in produc?ia ?i modernizarea motocicletelor. Suzuki a devenit un flagship pe pia?a motocicletelor. Motocicletele acestei companii sunt considerate cele mai rapide ?i, in acela?i timp, se disting prin calitatea lor ?i sunt create folosind cele mai puternice motoare moderne ?i tehnologii de produc?ie. In vremurile noastre, Suzuki a devenit cea mai mare preocupare care produce, pe lang? ma?ini ?i motociclete, chiar ?i scaune cu rotile echipate cu un motor electric. Cifra de afaceri aproximativ? a produc?iei de ma?ini este de aproximativ 850 de unit??i pe an. Compania Suzuki a scos pe piata mai multe modele Suzuki Jimmy, Suzuki Grand Vitara, Suzuki SX4, Suzuki Alto, Suzuki Baleno, Suzuki Splash, Suzuki Swift, Suzuki Carry, Suzuki Ignis, Suzuki Kizashi, Suzuki Vitara, Suzuki Liana, Suzuki Celerio, Suzuki Samurai, Suzuki Wagon fabricate intre ani 1994, 1995, 1996, 1997, 1998, 1999, 2000, 2001, 2002, 2003, 2004, 2005, 2006, 2007, 2008, 2009, 2010, 2011, 2012, 2013, 2014, 2015, 2016, 2017, 2018, 2019, 2020, 2021. Avem in stoc Luneta Suzuki Jimmy, Luneta Suzuki Grand Vitara, Luneta Suzuki SX4, Luneta Suzuki Alto, Luneta Suzuki Baleno, Luneta Suzuki Splash, Luneta Suzuki Swift, Luneta Suzuki Carry, Luneta Suzuki Ignis, Luneta Suzuki Kizashi, Luneta Suzuki Vitara, Luneta Suzuki Liana, Luneta Suzuki Celerio, Luneta Suzuki Samurai, Luneta Suzuki Wagon fabricate intre ani 1994, 1995, 1996, 1997, 1998, 1999, 2000, 2001, 2002, 2003, 2004, 2005, 2006, 2007, 2008, 2009, 2010, 2011, 2012, 2013, 2014, 2015, 2016, 2017, 2018, 2019, 2020, 2021.

Inlocuirea (Montajul, Schimbarea) Parbrizului, Lunetei auto sau a Geamului auto se poate face in atelierul nostru, la domiciliu clientului sau in orice locatie aleasa de client in orice sector din Bucuresti Sector 1, Sector 2, Sector 3, Sector 4, Sector 5, Sector 6 si Ilfov.




Toate marcile de parbize, lunete si geamuri laterale comercializate

Marci Parbize

Toate marcile de parbize, lunete si geamuri laterale comercializate




Producatori de parbize, lunete si geamuri laterale

Producatori parbize

Producatori parbize

Prezentare video a marcii SUZUKI

Video Lunete ieftine Bucuresti, Marci, Producatori

Ti-ai putea inchipui o masina fara geamuri? Cu siguranta nu! Chiar si masinile decapotabile au geamuri, dintr-un motiv cat se poate de simplu: pentru a oferi protectie. Atat parbrizele, cat si lunetele sau geamurile laterala ofera protectie in timpul rularii, ferindu-i pe pasageri de praf, pietre si alte pericole. Pe langa asta, un geam auto bine ales poate contribui la aerodinamica vehiculului. Oricat de bine ar fi construite insa, geamurile risca sa fie sparte. Chiar si geamurile auto ultra securizate pot ajunge sa aiba crapaturi si lovituri, in conditiile in care exista pericole la tot pasul: pietre, crengi, grindina, etc...Din fericire, inlocuirea unui geam nu este atat de dificila precum ti-ai inchipui.
Livram si montam geamuri auto direct la tine acasa
Daca ai un geam crapat sau spart, cea mai buna solutie pe care o ai la indemana este sa il inlocuiesti. In cazul in care circuli cu parbrizul crapat, spre exemplu, te expui unor riscuri inutile. Din fericire, inlocuirea parbrizului sau a celorlalte geamuri auto se face foarte usor. Tot ceea ce trebuie sa faci este sa ne contactezi ( telefonic sau pe email), sa ne spui ce masina conduci si care este geamul cu probleme si sa ne astepti. Venim la tine cu geamul potrivit, oriunde ai fi in Bucuresti sau Ilfov.
Spre deosebire de service-urile clasice, in care ti-ai repara in mod normal masina, noi oferim o serie de avantaje:
- Venim la tine acasa, in asa fel incat sa nu iti asumi riscul de a conduce cu un geam crapat;
- Avem o varietate mare de geamuri auto. Indiferent de tipul de masina pe care il conduci si de vechimea ei, avem geamul potrivit. Colaboram doar cu branduri cunoscute precum KMKI Glass, Nord Glass sau Benson si Fuyao;
- Transportul geamului il facem noi, in asa fel incat sa ne asiguram ca ajunge in cea mai buna stare la destinatie. Desi ar fi mai ieftin si mai simplu sa apelam la companii de livrari, nu vrem sa ne asumam niciun risc;
- Venim oriunde, oricand. Chiar daca nu esti acasa, putem veni si te ajutam cu montarea geamului. In felul acesta poti economisi bani si timp, pierdute in mod normal atunci cand decizi sa mergi intr-un service auto;
- Geamurile pe care le comercializam inglobeaza toate tehnologiile moderne, in asa fle incat sa iti ofere confortul de care ai nevoie. Majoritatea masinilor moderne sunt echipate cu geamuri ce au senzori de ploaie, filtre UV sau tehnologii care ajuta la dezaburire. Comercializand doar geamuri produse de branduri mari, ne asiguram ca toate aceste dotari sunt incluse.
Cand au aparut geamurile auto?
Desi pare greu de crezut, primele automobile nu aveau geamuri. Pana in 1904, soferii si pasagerii nu erau protejati de geamuri. In cel mai bun caz, acestia purtau o casca de protectie sau ochelari care sa tina la distanta praful sau eventualele pietre.
In 1904 a aparut ideea unor geamuri de protectie montat in partea frontala a vehiculului. Parbrizul a fost o inovatie extrem de importanta, deoarece oferea un urias plus de confort. Din pacate, parbrizele din prima parte a secolului trecut nu erau tocmai sigure. Realizate din sticla normala, acestea riscau sa se sparga la orice tip de soc sii reprezentau un urias pericol pentru pasageri. Nu de putine ori, cioburile parbrizelor au ranit conducatorii auto. Pe langa faptul ca era periculos, acest parbriz era si extrem de scump, ceea ce il facea destul de rar pe strazi.
Popularitatea din ce in ce mai mare a geamurilor a dus la ieftinirea acestora. Astfel, in 1930 aproape toate autovehiculele aveau parbrize si multe dintrer ele au inceput sa aiba si geamuri laterale, lunete si sa fie acoperite. Confortul a crescut in mod considerabil iar producatorii au inceput sa fie preocupati de siguranta pasagerilor. Astfel, in 1927 a aparut primul geam care nu mai producea cioburi periculoase in momentul in care se spargeam. 7 ani mai tarziu, in 1934, geamul curbat a inceput sa fie din ce in ce mai popular iar din 1960 standardele de siguranta au inceput sa fie din ce in ce mai numeroase si mai interesante.
Astazi, toate geamurile auto sunt foarte rezistente in fata socurilor iar ideea de a se sparge in cioburi periculoase este inexistenta. Parbrizele sunt laminate si sunt formate din 3 straturi, in asa fel incat sa nu se sparga, in timp ce geamurile laterale sunt prelucrate termic, in asa fel incat atunci cand se sparg sa produca mii de cioburi micute, necontondente , care sa nu reprezinte niciun pericol pentru oameni.
Poti preveni uzura geamurilor?
Cel mai adesea nu. Este imposibil sa prevezi o ploaie cu grindina sau sa te feresti de pietrele aruncate de alte vehicule pe drum. Evident, poti incerca sa iti parchezi masina in locuri in care nu exista riscul sa cada crengi, poti evita drumurile pietruite sau poti sa iti cumperi un garaj.
De asemenea, poti incerca sa eviti slabirea geamurilor:
- Curata-le frecvent de praf;
- Nu tranti usile atunci cand le inchizi;
- Ridica stergatoarele atunci cand ninge;
- Foloseste intotdeauna stergatoare de foarte buna calitate.
Daca ai o problema cu parbrizul si trebuie sa fie inlocuit, poti sta linistit. Nu este nici pe departe o problema atat de grava precum ti-ai inchipui ca este ci se rezolva intr-un timp scurt. Tot ceea ce trebuie sa faci este sa apelezi la noi.

Luneta, un geam realizat din sticla securizata, cu foarte multe tehnologii moderne

Luneta auto

Luneta este realizata din sticla securizata. Astfel, in cazul in care se sparge, cioburile pe care le genereaza sunt foarte mici si nu au colturi ascutite. In felul acesta este eliminat in totalitate riscul de accidentare a pasagerilor prin taierea cu un ciob. De-a lungul timpului, lunetele au beneficiat de tot felul de upgrade-uri tehnologice care le-au facut din ce in ce mai eficiente:
• Benzile de incalzire. Este o dotare intalnita la majoritatea acestor geamuri, care se doveddeste utila atunci cand geamul este inghetat, aburit sau de ce nu, acopere zapada. Multumita acestei dotari, confortul soferu in timpul iernii estee mut mai mare;
• Lumini de semnalizare. Multe dintre automobilele moderne au luminile de semnalizare inglobate in luneta. In felul acesta masina este mult mai vizibila pentru ceilalti participanti la trafic iar gradul de siguranta creste in mod considerabil;
• Benzile negre prezente pe perimetrul geamului. Acestea au un rol cat se poate de clar: acela de a fixa geamul si de a proteja adezivul cu care acesta este lilit de razele solare.
In primii ani in care lunetele au inceput sa fie montate pe automobile acestea erau drepte si erau realizate din sticla simpla. Astazi insa, majoritatea sunt inclinate so secirozate.
Cat de rezistente sunt lunetele in fata socurilor fizice?
Lunetele moderne sunt destul de rezistente, putand face fata fara probleme unor socuri fizice destul de mari. Cu toate astea, rezistenta lor scade in timp din cauza vibratiilor, a gropilor de pe carosabil, a prafului, a zapezii si a altor factori. Trecerea timpului fac lunetele sa fie mult mai vulnerabile si la un moment dat, o simpla pietricica sau o creanga cazuta dintr-un copac pot duce la aparitia crapaturilor. Din fericire, mai toate masinile au lunete realizate din geam securizat, ceea ce in seama ca siguranta pasagerilor nu este pusa in pericol. Din pacate, costul de inlocuire al lunetei nu este intotdeauna cel mai mic. Daca descoperi ca luneta ta a fost crapata insa, este bine sa eviti sa astepti ca aceasta sa se sparga de tot si sa cauti solutii pentru a o inlocui.
Exista solutii prin care iti poti inlocui luneta ieftin, fara stres
Daca alegi sa mergi in reprezentanta auto pentru inlocuirea lunetei s-ar putea sa ajungi la concluzia ca este foarte scump. Iti recomandam sa cauti, mai degraba, lunete after market, care pot oferi aceeasi calitate ca si cele originale, insa la un pret mult mai mic. Cea mai buna optiune pe care o ai la indemana atunci cand ti s-a crapat luneta este sa ne suni. Suntem o echipa specializata in comercializarea si montarea de geamuri auto si imediat ce ne-ai sunat, ne asiguram ca iti oferim cele mai bune solutii:
• Gasim luneta potrivita pentru masina ta;
• O transportam in siguranta pana la tine acasa sau pana in locul in care se afla masina;
• O montam cu cea mai mare grija, in asa fel incat sa te poti folosi de automobil fara niciun fel de risc.
De ce sa ne alegi pe noi pentru a achizitiona lunete?
De-a lungul timpului am incercat sa ne imbunatatim continuu serviciile si am conturat o serie de beneficii pe care orice client al nostru le are:
• Raspundem rapid oricarei solicitari. Stim cum este sa nu poti folosi masina pentru ca nu ai un geam sau pentru ca acesta este spart. Tocmai de aceea, incercam sa rezolvam problema cat mai repede;
• Comercializam doar lunete de la branduri mari. Pilkington sau Fuyao sunt dooar doi dintre zecii de producatori cu care colaboram. Toti comercializeaza geamuri auto de cea mai buna calitate si au un mare avantaj: sunt atractivi din punct de vedere all costurilor;
• Livram si montam lunetele direct la tine acasa. Te scutim de orice drum si stres. Livram luneta pe care ai comandat-o direct la tine acasa si o montam cu foarte mare atentie;
• Oferim garantie pentru fiecare lucrare pe care o facem, in asa fel incat sa circuli in deplina siguranta si cu maxima incredere;
• Fiecare luneta este atent verificata inainte de a fi livrata.

Cum protejezi luneta de eventuale probleme? Desi anumite socuri sunt inevitabile, poti incerca sa respecti o serie de reguli pentru a te asigura ca luneta va fi functionala pentru o perioada cat mai mare de timp:
1. Spal-o frecvent cu solutie de geamuri, in asa fel incat sa eviti asezarea prafului;
2. Evita sa trantesti usile masinii, deoarece pot crea vibratii destul de daunatoare in suprafetele vitrate;
3. Ridica stergatorul pe perioada iernii, in asa fel incat acesta sa nu inghete;
4. Analizeaza locurile de parcare in care iti lasi masina. Este bine sa te asiguri ca nu exista niciun pericol ( crengi uscade, caramizi, pietre, etc);
5. Atunci cand o cureti, foloseste solutii speciale pentru geamuri ( fara ingrediente chimice foarte puternice ) si o carpa curata si uscata din microfibra pe care sa o inlocuiesti ori de cate ori se murdareste. Carpa murdara poate sa uzeze geamul si nu este eficienta;
6. Inlocuieste stergatorul atunci cand elementele sale de cauciuc incep sa se uzeze.