Parbrize Isuzu Ieftine Bucuresti

Parbrize Isuzu ieftine

Parbrize Isuzu ieftine

Comercializam, livram si montam la domiciliul clientului, in Bucuresti si Ilfov o gama larga de parbrize ieftine pentru marca Isuzu

Parbriz ieftin ISUZU D MAX Chassis, data fabricatiei 2013, producator ORIGINAL, cu montaj la domiciliul clientului in CALDARARU, ILFOV, cod postal 77037

Solicita pret Parbriz ISUZU D MAX Chassis, data fabricatiei 2013

Localitate : CALDARARU, ILFOV

Cod postal : 77037


Suna vanzatorul





Parbriz ISUZU

parbrize-original.webp


Isuzu Motors Ltd. este o companie japonez? comercial? de produc?ie a automobilelor ?i a motoarelor diesel cu sediul in Tokyo. Este inclus? in listing-ul Bursei de Valori din Tokyo cu num?rul 7202[2] ?i se coteaz? ca Isuzu. Activitatea principal? este: produc?ia, comercializarea ?i vanzarea de vehicule comerciale Isuzu ?i motoare diesel. Isuzu are fabrici de asamblare ?i fabrica?ie in Fujisawa, precum ?i in prefecturile Tochigi ?i Hokkaid?. Vehiculele marca Isuzu sunt vandute pe majoritatea pie?elor comerciale din intreaga lume. Principalul obiectiv al pie?ei Isuzu este axat pe camioane, autobuze ?i construc?ii pe baz? de motorin?, in timp ce concurentul lor japonez Yanmar se concentreaz? pe centrale electrice ?i generatoare la nivel comercial. ISUZU este una din realitatile industriale cele mai prestigioase ale Japoniei si cea mai veche din domeniul fabricarii de vehicule diesel cu o prezenta consolidata pe toate pietele lumii. ISUZU este primul producator din lume de vehicule comerciale usoare, pana la 6 tone, cu peste 183.000 bucati, iar din gama medie, intre 6 si 16 tone, cu o productie de peste 75.000 vehicule. Insa ISUZU este mai ales unul din cei mai mari producatori de motoare diesel din lume, cu o ampla gama de tipologii si cu o productie de motoare cu cilindrate care variaza de la 1.000 cc la 30.000 cc. Incepand cu anul 2009, ISUZU a produs 21 milioane de motoare diesel pentru vehiculele din intreaga lume, utilizate de catre producatori precum Renault, Opel si General Motors. Originile casei Isuzu dateaza din 1916, atunci cand Tokyo Ishikawajima Shipbuilding & Engineering Co. Ltd. Incepe constructia unei fabrici pentru productia de automobile. In 1918, societatea incepe o colaborare cu societatea britanica Wolseley Motors Ltd, care duce la comercializarea, incepand cu 1922, a modelului Wolseley A9, primul autovehicul fabricat in Japonia. La doi ani de la acest moment, va demara productia de autocamioane. In anul 1934, si Tokyo Ishikawajima Shipbuilding & Engineering Co. Ltd fuzioneaza cu Dot Automible Manufacturing Inc. si preia noua denumire de Automobile Industries Co. Ltd.. Societatea este in atentia guvernului japonez care propune atribuirea unui nou nume autovehiculului principal. Numele ales este Isuzu, in onorea marelui rau care curge prin Marele Sanctuar al lui Ise si caruia ii sunt dedicate multe cantece si poezii traditionale. In anul 1936 este produs primul motor diesel pentru autovehicule cu racire pe aer. In anul 1937, societatea devine grupul Tokyo Automobile Industries Inc. si continua productia de autocamioane cu motoare diesel. Va dura insa, pana in 1949, pentru ca denumirea Isuzu, care ad literam inseamna cincizeci de clopote, sa devina marca distinctiva a intregului grup: se naste asadar, ISUZU Motors Limited. Incepand cu anii saptezeci, ISUZU isi intensifica propria activitate la nivel international atat din punct de vedere al structurii societatii cat si al internationalizarii productiei. In 1971, ISUZU semneaza un acord cu General Motors si incepe productia de vehicule destinate pietei nord-americane: Chevrolet LUV, primul vehicul vandut IN sua so Gemini, vanduta in Statele Uniti cu denumirea Buick s Opel by Isuzu si in Australia ca Holden Gemini. Incepand cu anni optzeci, marca ISUZU este oficial recunoscuta la nivel international: vehiculul PICK UP-ul ISUZU incepe sa fie un produs cunoscut marelui public. In 1986, ISUZU sarbatoreste atingerea a 3 milioane de unitati exportate. Internationalizarea marcii continua cu societatea mixta formata impreuna cu casa Subaru pentru crearea SIA Subaru-Isuzu Automotive (1987) si demararea unui program de schimb cu Honda (1994), care va dura pana in 2002. In iunie 1999, ISUZU incepe productia de motoare diesel in Polonia pentru toate vehiculele OPEL si General Motors destinate pietei europene. Din 2006, si Toyota face parte din grupul ISUZU, al treilea actionar dupa ITOCHU si Mitsubishi Corporation. Anii nouazeci marcheaza succesul vanzarilor de vehicule Pick-Up. Incepand cu 1990, ISUZU, timp de mai multi ani, este primul fabricant din lume de vehicule industriale medii si grele (peste 6,1 tone), atingand, in 1996, varful de vanzari in Statele Uniti. ISUZU este primul producator din lume care introduce sistemul common rail in gama vehiculelor de teren. In decembrie 1998, Isuzu obtine premiul Technology of The Year, pentru cel mai bun motor al anului, din partea Automotive Researches Journalist Conference Japonia. In anul 2000, ISUZU depaseste 15 milioane de motoare diesel produse in unitatile proprii, consolidandu-si statutul invidiat de leader mondial. In anii 1970, Isuzu ?i-a intensificat activit??ile la nivel interna?ional , atat din punct de vedere al structurii organizatorice, cat ?i al interna?ionaliz?rii produc?iei. In 1971 Isuzu a ajuns la un acord cu General Motors ?i a inceput s? vehicule produc pentru pia?a american?: Chevrolet LUV , primul vehicul vandut in Statele Unite, iar Gemeni , care a fost vandut? in Statele Unite ca Opel Buick de Isuzu , iar in Australia Holden Gemini. In anii optzeci, marca Isuzu a fost recunoscut? oficial la nivel interna?ional: Isuzu Pick Up a inceput s? fie un produs cunoscut publicului larg. In 1986 se s?rb?tore?te realizarea a trei milioane de unit??i exportate. Interna?ionalizarea m?rcii va continua cu asocierea cu Subaru pentru a crea compania SIA Subaru-Isuzu Automotive (1987) ?i na?terea unui program de schimb cu Honda (1994) care va dura pan? in 2002. In iunie 1999, produc?ia de motoare diesel a inceput in Polonia pentru toate vehiculele Opel ?i General Motors de pe pia?a european?. Anii 1990 au marcat succesul vanz?rilor de camioane. Din 1990 ?i de ca?iva ani, Isuzu a fost cel mai mare produc?tor mondial de vehicule utilitare medii ?i grele (mai mult de 6,1 tone), ajungand pe pozi?ia de vanzare num?rul unu in Statele Unite in 1996 . La fel, este primul produc?tor din lume care introduce common rail in gama vehiculelor off-road. In decembrie 1998, Isuzu a ob?inut premiul Tehnologia anului pentru cel mai bun motor al anului, acordat de Conferin?a jurnali?tilor de investiga?ii auto din Japonia. In 2000, compania a dep??it 15 milioane de motoare diesel produse la instala?iile sale , consolidand invidiabilul. conducere in lume. Ca parte a unei reorganiz?ri generale a corpora?iei, in mai 2002, noul pick - up Isuzu D-Max a fost lansat oficial pe pia?a thailandez? pentru a ob?ine un succes in vanz?ri intr-un timp scurt. Anul urm?tor, marketingul D-Max a inceput in Europa. Incepand din 2004, Isuzu este primul produc?tor recunoscut din lume, pe pia?a pick-up, cu excep?ia Statelor Unite, cu peste 328.000 de unit??i produse. Din 2006, Toyota s-a al?turat ?i grupului Isuzu, fiind al treilea cel mai mare ac?ionar dup? Itochu ?i Mitsubishi Corporation. 2012 este anul reactiv?rii D-Max: in iunie, noua versiune i?i face intrarea pe pia?a european?. Producatorul Isuzu a scos pe piata mai multe modele Isuzu N Serie, Isuzu F Serie, Isuzu Grafter, Isuzu Ascender, Isuzu D Max, Isuzu Trooper, Isuzu Rodeo, Isuzu Elf fabricate intre ani 1994, 1995, 1996, 1997, 1998, 1999, 2000, 2001, 2002, 2003, 2004, 2005, 2006, 2007, 2008, 2009, 2010, 2011, 2012, 2013, 2014, 2015, 2016, 2017, 2018, 2019, 2020, 2021. Avem in stoc Parbriz Isuzu N Serie, Parbriz Isuzu F Serie, Parbriz Isuzu Grafter, Parbriz Isuzu Ascender, Parbriz Isuzu D Max, Parbriz Isuzu Trooper, Parbriz Isuzu Rodeo, Parbriz Isuzu Elf fabricate intre ani 1994, 1995, 1996, 1997, 1998, 1999, 2000, 2001, 2002, 2003, 2004, 2005, 2006, 2007, 2008, 2009, 2010, 2011, 2012, 2013, 2014, 2015, 2016, 2017, 2018, 2019, 2020, 2021.

Inlocuirea (Montajul, Schimbarea) Parbrizului, Lunetei auto sau a Geamului auto se poate face in atelierul nostru, la domiciliu clientului sau in orice locatie aleasa de client in orice sector din Bucuresti Sector 1, Sector 2, Sector 3, Sector 4, Sector 5, Sector 6 si Ilfov.


Warning: include(textland.php): failed to open stream: No such file or directory in /home3/r92410parb/public_html/parbrize-ieftine/functii.php on line 232

Warning: include(): Failed opening 'textland.php' for inclusion (include_path='.:/opt/alt/php70/usr/share/pear') in /home3/r92410parb/public_html/parbrize-ieftine/functii.php on line 232



Toate marcile de parbize, lunete si geamuri laterale comercializate

Marci Parbize

Toate marcile de parbize, lunete si geamuri laterale comercializate




Vezi si alte oferte pentru acest model

Video Parbrize ieftine Bucuresti, Marci, Producatori




Clientii au mai cautat si :

Ti-ai putea inchipui o masina fara geamuri? Cu siguranta nu! Chiar si masinile decapotabile au geamuri, dintr-un motiv cat se poate de simplu: pentru a oferi protectie. Atat parbrizele, cat si lunetele sau geamurile laterala ofera protectie in timpul rularii, ferindu-i pe pasageri de praf, pietre si alte pericole. Pe langa asta, un geam auto bine ales poate contribui la aerodinamica vehiculului. Oricat de bine ar fi construite insa, geamurile risca sa fie sparte. Chiar si geamurile auto ultra securizate pot ajunge sa aiba crapaturi si lovituri, in conditiile in care exista pericole la tot pasul: pietre, crengi, grindina, etc...Din fericire, inlocuirea unui geam nu este atat de dificila precum ti-ai inchipui.
Livram si montam geamuri auto direct la tine acasa
Daca ai un geam crapat sau spart, cea mai buna solutie pe care o ai la indemana este sa il inlocuiesti. In cazul in care circuli cu parbrizul crapat, spre exemplu, te expui unor riscuri inutile. Din fericire, inlocuirea parbrizului sau a celorlalte geamuri auto se face foarte usor. Tot ceea ce trebuie sa faci este sa ne contactezi ( telefonic sau pe email), sa ne spui ce masina conduci si care este geamul cu probleme si sa ne astepti. Venim la tine cu geamul potrivit, oriunde ai fi in Bucuresti sau Ilfov.
Spre deosebire de service-urile clasice, in care ti-ai repara in mod normal masina, noi oferim o serie de avantaje:
- Venim la tine acasa, in asa fel incat sa nu iti asumi riscul de a conduce cu un geam crapat;
- Avem o varietate mare de geamuri auto. Indiferent de tipul de masina pe care il conduci si de vechimea ei, avem geamul potrivit. Colaboram doar cu branduri cunoscute precum KMKI Glass, Nord Glass sau Benson si Fuyao;
- Transportul geamului il facem noi, in asa fel incat sa ne asiguram ca ajunge in cea mai buna stare la destinatie. Desi ar fi mai ieftin si mai simplu sa apelam la companii de livrari, nu vrem sa ne asumam niciun risc;
- Venim oriunde, oricand. Chiar daca nu esti acasa, putem veni si te ajutam cu montarea geamului. In felul acesta poti economisi bani si timp, pierdute in mod normal atunci cand decizi sa mergi intr-un service auto;
- Geamurile pe care le comercializam inglobeaza toate tehnologiile moderne, in asa fle incat sa iti ofere confortul de care ai nevoie. Majoritatea masinilor moderne sunt echipate cu geamuri ce au senzori de ploaie, filtre UV sau tehnologii care ajuta la dezaburire. Comercializand doar geamuri produse de branduri mari, ne asiguram ca toate aceste dotari sunt incluse.
Cand au aparut geamurile auto?
Desi pare greu de crezut, primele automobile nu aveau geamuri. Pana in 1904, soferii si pasagerii nu erau protejati de geamuri. In cel mai bun caz, acestia purtau o casca de protectie sau ochelari care sa tina la distanta praful sau eventualele pietre.
In 1904 a aparut ideea unor geamuri de protectie montat in partea frontala a vehiculului. Parbrizul a fost o inovatie extrem de importanta, deoarece oferea un urias plus de confort. Din pacate, parbrizele din prima parte a secolului trecut nu erau tocmai sigure. Realizate din sticla normala, acestea riscau sa se sparga la orice tip de soc sii reprezentau un urias pericol pentru pasageri. Nu de putine ori, cioburile parbrizelor au ranit conducatorii auto. Pe langa faptul ca era periculos, acest parbriz era si extrem de scump, ceea ce il facea destul de rar pe strazi.
Popularitatea din ce in ce mai mare a geamurilor a dus la ieftinirea acestora. Astfel, in 1930 aproape toate autovehiculele aveau parbrize si multe dintrer ele au inceput sa aiba si geamuri laterale, lunete si sa fie acoperite. Confortul a crescut in mod considerabil iar producatorii au inceput sa fie preocupati de siguranta pasagerilor. Astfel, in 1927 a aparut primul geam care nu mai producea cioburi periculoase in momentul in care se spargeam. 7 ani mai tarziu, in 1934, geamul curbat a inceput sa fie din ce in ce mai popular iar din 1960 standardele de siguranta au inceput sa fie din ce in ce mai numeroase si mai interesante.
Astazi, toate geamurile auto sunt foarte rezistente in fata socurilor iar ideea de a se sparge in cioburi periculoase este inexistenta. Parbrizele sunt laminate si sunt formate din 3 straturi, in asa fel incat sa nu se sparga, in timp ce geamurile laterale sunt prelucrate termic, in asa fel incat atunci cand se sparg sa produca mii de cioburi micute, necontondente , care sa nu reprezinte niciun pericol pentru oameni.
Poti preveni uzura geamurilor?
Cel mai adesea nu. Este imposibil sa prevezi o ploaie cu grindina sau sa te feresti de pietrele aruncate de alte vehicule pe drum. Evident, poti incerca sa iti parchezi masina in locuri in care nu exista riscul sa cada crengi, poti evita drumurile pietruite sau poti sa iti cumperi un garaj.
De asemenea, poti incerca sa eviti slabirea geamurilor:
- Curata-le frecvent de praf;
- Nu tranti usile atunci cand le inchizi;
- Ridica stergatoarele atunci cand ninge;
- Foloseste intotdeauna stergatoare de foarte buna calitate.
Daca ai o problema cu parbrizul si trebuie sa fie inlocuit, poti sta linistit. Nu este nici pe departe o problema atat de grava precum ti-ai inchipui ca este ci se rezolva intr-un timp scurt. Tot ceea ce trebuie sa faci este sa apelezi la noi.