Parbrize Ford Ieftine Bucuresti

Parbrize Ford ieftine

Parbrize Ford ieftine

Comercializam, livram si montam la domiciliul clientului, in Bucuresti si Ilfov o gama larga de parbrize ieftine pentru marca Ford

Ford a schimbat viata multor oameni, datorita masinilor practice si accesibile pe care le-a produs. Linia mobila de asamblare si tehnicile de productie de masa pe care le-a inventat au stabilit standardele prin care avea sa fie evaluata activitatea industriala in toata prima jumatate a secolului XX. Povestea incepe in Springwells Township, Wayne County, Michigan, pe 30 iulie 1863, cand William si Mary Ford au devenit parinti, la nasterea lui Henry, primul dintre cei sase copii ai familiei. Crescand la o ferma prospera de familie, el si-a facut educatia intr-o scoala sateasca, ce avea o singura clasa, inca de pe-atunci el a aratat un interes deosebit pentru absolut tot ce tinea de mecanica. Acest interes avea sa devina geniu desavarsit si sa ii aduca lui Henry recunoasterea ca unul dintre cei mai mari industriasi ai lumii .Pe cand avea 12 ani, Henry isi petrecea cea mai mare parte a timpului intr-un mic atelier de mecanica, pe care il amenajase de unul singur. Aici si-a construit primul motor cu aburi, in 1878, cand avea doar 15 ani. Un an mai tarziu, avea sa plece la Detroit, ca sa lucreze ca ucenic masinist. Ford a construit urmand principiile de baza ale pionierilor timpurii, cum ar fi Elihu Root, care a creat un sistem de asamblare pentru Samuel Colt, care a impartit procesul de fabricatie in mai multe etape pentru a il simplifica. El a continuat sa experimenteze pana cand fiecare practica a fost rafinata, iar viziunea sa de productie in masa a devenit realitate. Pentru a reduce dependenta de forta de munca calificata, Henry a folosit piese interschimbabile, ce puteau fi asamblate cu usurinta de lucratorii necalificati. Experimentele au continuat cu glisierele si cu transportoarele. Bineinteles a fost meticulos analizata atat amplasarea oamenilor, cat si a uneltelor, pentru a asigura o linie de productie care sa opereze cat mai eficient posibil. creearea liniei mobile de asamblare finala. Sasiul se deplasa de-a lungul liniei si pe la fiecare statie de lucru, pana cand masina completa iesea de pe linia de productie pe propriile roti. O parte esentiala a acestui proces era aceea ca toate liniile de aprovizionare de-a lungul traseului erau sincronizate, pentru a oferi componentele potrivite la momentul potrivit. Aceasta combinatie de precizie, continuitate si viteza a introdus productia de masa in intreaga lume. In Highland Park, capacitatea de productie a modelului T a atins un nivel record, o masina completa parasind linia de asamblare la fiecare 10 secunde ale fiecarei zile de lucru. Ford a reusit sa reduca preturile, sa dubleze salariul zilnic minim pana la 5 $, sa fabrice un produs superior si sa faca si profit. La acel moment, Ford producea doua milioane de vehicule model T in fiecare an, la un pret de numai 270 $. Ford este a doua cea mai mare companie controlata de familie din lume, intrucat familia Ford a condus compania inca de la fondarea ei in urma cu 117 ani. De asemenea, au fabricat singura masina Jim Morrison detinuta vreodata (un Shelby GT 500 din 1967). Dar cum a supravietuit Ford in fata a doua razboaie mondiale si impactului adus de Marea Depresiune? In acest articol, aruncam o privire asupra istoriei bogate a unuia dintre cei mai cunoscuti producatori de masini din lume. Henry Ford si-a construit prima masina in 1896, pe care a numit-o cvadriciclu. Prima sa aventura in productia de automobile a fost compania Detroit Automobile Company, fondata in 1899. In 1902, totusi, Henry Ford a renuntat la sponsorii sai financiari si a parasit compania cu drepturi pentru numele sau si doar 900 USD, care la acea vreme au fost reprezentat o suma destul de mare. Henry Ford a apelat la prietenul sau Alexander Y. Malcomson pentru a finanta o alta companie de automobile. Parteneriatul Ford si Malcomson a fost creat, iar perechea a proiectat prima masina si a inceput sa comande diverse piese pentru viitoarele modele. Cu toate acestea, banii se scurgeau rapid, iar firma producatoare solicita plata pentru acest proces. Malcomson a trebuit sa apeleze la unchiul sau, John Gray, care era seful bancii de economii germano-americane. El a sugerat incorporarea Ford si Malcomson si aducerea de noi investitori. Astfel, in 1903, Ford Motor Company a luat nastere cu 12 investitori care detineau 1000 de actiuni. Compania auto a devenit imediat profitabila, in ciuda unor indoieli ale actionarilor. Cu toate acestea, au existat anumite neintelegeri interne. Malcomson a fost exclus din companie cand Gray s-a confruntat cu Ford. Si-a vandut actiunile catre Ford, dupa care Gray a murit brusc in 1906, astfel incat Ford a preluat rolul de presedinte al companiei. Modelul Ford A a fost produs in 1903, iar pentru o vreme, autoturismele Ford au fost numite pur si simplu cronologic. Ford Model K a fost prima masina cu sase cilindri a companiei si a fost cunoscut drept gentleman s roadster. Acest model era mult mai eficient decat alte masini disponibile la vremea respectiva. Modelul K a fost vandut pentru 2800 $, comparativ cu Enger 40 la pretul de 2000 $. In 1908 a fost introdus modelul T. In aceasta perioada, doar cateva masini pe zi erau produse la o fabrica inchiriata in Detroit. In primul an al Modelului T au fost produse putin peste 10.000 de astfel de modele. Deoarece cererea pentru modelul T a devenit atat de mare, compania a mutat productia la o fabrica mult mai spatioasa in 1910. Pana in 1913, Ford a dezvoltat tehnicile de baza ale unei linii de asamblare si a scazut productia de la 12 ore la doar 2 ore si 40 minute, scazand ulterior si mai mult la 1 ora si 33 de minute. Vanzarile au crescut pana la 501.462 in 1915. Pana in 1920, productia va fi depasit un milion de masini pe an. Ford nu a ramas o companie interna pentru mult timp. In 1904 a obtinut statutul international odata cu fondarea Ford Canada. In 1911 compania a inceput cu adevarat sa se extinda la nivel mondial. Au deschis fabrici in Irlanda, Anglia si Franta in 1917. Au urmat curand Danemarca, Germania, Austria si Argentina. Fabricile au fost deschise si in Japonia, Africa de Sud si Australia pana in 1925. Pana in 1920, Ford producea 50% din masinile din SUA si 40% din toate cele britanice. De fapt, jumatate din toate masinile din Statele Unite erau modelul Ts. Primul Razboi Mondial a afectat multi producatori de masini, iar Ford nu a fost o exceptie. Interesant este ca, in 1915, Henry Ford a mers intr-o misiune de pace in Europa, impreuna cu alti parteneri care urmareau acelasi scop, pentru a incerca sa opreasca Primul Razboi Mondial. Acest lucru a facut ulterior ca Henry Ford insusi sa devina destul de popular. Desi Henry Ford a fost un pacifist, el a sustinut in cele din urma efortul de razboi, iar modelul T a devenit baza pentru vehicule militare aliate. In 1929, Ford a semnat un acord cu Uniunea Sovietica, in care aceasta a cumparat automobile si piese in valoare de 13 milioane de dolari. In schimb, Ford a acceptat sa ofere asistenta tehnica pana in 1938. Multi americani s-au mutat in Uniunea Sovietica pentru a lucra la uzina si la liniile de productie ale acesteia. Majoritatea muncitorilor au plecat dupa ce misiunea lor a fost completa, putinii care au ramas au sfarsit fiind victime ale lui Stalin, fie impuscati, fie exilati. Fabrica a sfarsit producand autoturismul Ford Model-A, numit GAZ-A si un camion usor, GAZ-AA. Ambele au fost folosite pentru uz militar imediat. Ford a pastrat o relatie stransa cu Germania inainte de razboi, pana in punctul in care i s-a acordat medalia de Mare Cruce a Vulturului German de la regim. Antisemitismul sau a atras atentia multora, determinandu-i sa creada ca simpatiza cu regimul nazist. Cand multe fabrici straine au fost preluate de guvernul nazist, Ford a pastrat 52% din proprietatea sa, desi nu avea niciun control sau castig financiar. Fabricile Ford din Germania au contribuit enorm la construirea Fortelor armate germane. Ford a negociat un acord in baza caruia Germania putea primi resurse, in special cauciuc. De asemenea, in aceasta perioada, Ford a ezitat sa contribuie la efortul de razboi si a sabotat personal planurile de a construi motoare de avion pentru fortele aliate cand Franta a cazut. Henry Ford a murit la 7 aprilie 1947 si se spune ca sapte milioane de oameni i-au jelit moartea. Henric al II-lea a preluat functia de presedinte si director general. In 1955, Compania Ford a introdus linia Thunderbird si Edsel in 1958 care a fost anulata doi ani mai tarziu. Cu toate acestea, Edsel a revenit cu Falconul si mustangul in 1964. In 1965, vanzarile Ford SUA au depasit 2 milioane de unitati. Tot in acest an, Ford of Germany si Ford of Britain au lansat prima generatie Ford Transit. In 1970, Ford a introdus Maverick si a treia generatie a Cortinei a fost lansata in Europa. In 1974, Ford a debutat cu Mustang II, o masina mai mica si mai economica. Ford Fiesta a fost lansat in 1976 de catre Ford Europa. A fost importat din Europa pe piata americana in 1978 si lansat pe segmentul economiei. Cu toate acestea, a fost intrerupta in 1981. In 1979, Ford a achizitionat o actiune de 25% la Mazda, iar in 1981, a treia generatie Escort a castigat pentru prima data premiul de Masina Europeana a anului. In anul urmator, Cortina a fost inlocuita cu Ford Sierra dupa 20 de ani. Prima generatie Ford Mondeo a fost lansata in 1992 si a fost primul produs al platformei globale CDW27. S-a lansat mai apoi si in Europa in 1993 si a anuntat introducerea unor modele derivate americane: Ford Contour si Mercury Mistique. Ford Focus a inlocuit modelul Escort in 1998 si a devenit una dintre cele mai bine vandute masini ale acestei companii. Mai tarziu, a fost premiat si in Statele Unite ale Americii pentru modelul anului 2000. In 1999, Ford a achizitionat divizia auto Volvo si ulterior a vandut-o lui Geely Automobile in 2010. A achizitionat si Land Rover in 2000 de la BMW , in acelasi an in care productia de Escort a fost intrerupta in Europa. Pentru a marca aniversarea a 100 de ani, Ford GT a fost lansat impreuna cu editiile centenare ale altor vehicule Ford. Ford Escape a fost lansat in 2004 si a fost primul SUV hibrid electric. Anul urmator, in 2005, Mustang a fost conceput ca o reformulare a modelelor din anii 60. In 2014, Ford Mustang a sarbatorit 50 de ani de productie odata cu lansarea celei de-a sasea generatii. A patra generatie Ford Mondeo a fost lansata in 2012 la Salonul Auto de la Detroit. In anul 2020 Ford Motor Company se bucura de o popularitate mondiala. Compania a reusit de-a lungul timpului nu doar sa realizeze si sa vanda cele mai avansate vehicule tehnologice si fiabile, dar a oferit si o experienta auto minunata soferilor din intreaga lume. Ford a fost tot timpul in top zece cele mai mari companii din lume in func?ie de venituri iar in anul 1999 a fost printre cele mai profitabile companii din lume, ?i al doilea cel mai mare produc?tor de automobile din lume. Producatorul Ford a scos pe piata mai multe modele Ford Turneo Custom, Ford Kuga, Ford Ranger, Ford Mondeo, Ford Focus, Ford Street Ka, Ford Ecosport, Ford S Max, Ford Fiesta, Ford Galaxy, Ford C-Max, Ford Turneo Courier, Ford B Max, Ford Puma, Ford Cougar, Ford Grand C-max, Ford Ka, Ford Street, Ford Escort, Ford Grand Tourn, Ford Transit, Ford Fusion, Ford Turneo Connect, Ford GT, Ford Maverick fabricate intre ani 1994, 1995, 1996, 1997, 1998, 1999, 2000, 2001, 2002, 2003, 2004, 2005, 2006, 2007, 2008, 2009, 2010, 2011, 2012, 2013, 2014, 2015, 2016, 2017, 2018, 2019, 2020, 2021. Avem in stoc Parbriz Ford Turneo Custom, Parbriz Ford Kuga, Parbriz Ford Ranger, Parbriz Ford Mondeo, Parbriz Ford Focus, Parbriz Ford Street Ka, Parbriz Ford Ecosport, Parbriz Ford S Max, Parbriz Ford Fiesta, Parbriz Ford Galaxy, Parbriz Ford C-Max, Parbriz Ford Turneo Courier, Parbriz Ford B Max, Parbriz Ford Puma, Parbriz Ford Cougar, Parbriz Ford Grand C-max, Parbriz Ford Ka, Parbriz Ford Street, Parbriz Ford Escort, Parbriz Ford Grand Tourn, Parbriz Ford Transit, Parbriz Ford Fusion, Parbriz Ford Turneo Connect, Parbriz Ford GT, Parbriz Ford Maverick fabricate intre ani 1994, 1995, 1996, 1997, 1998, 1999, 2000, 2001, 2002, 2003, 2004, 2005, 2006, 2007, 2008, 2009, 2010, 2011, 2012, 2013, 2014, 2015, 2016, 2017, 2018, 2019, 2020, 2021.

Inlocuirea (Montajul, Schimbarea) Parbrizului, Lunetei auto sau a Geamului auto se poate face in atelierul nostru, la domiciliu clientului sau in orice locatie aleasa de client in orice sector din Bucuresti Sector 1, Sector 2, Sector 3, Sector 4, Sector 5, Sector 6 si Ilfov.




Toate marcile de parbize, lunete si geamuri laterale comercializate

Marci Parbize

Toate marcile de parbize, lunete si geamuri laterale comercializate




Producatori de parbize, lunete si geamuri laterale

Producatori parbize

Producatori parbize

Prezentare video a marcii FORD

Video Parbrize ieftine Bucuresti, Marci, Producatori

Ti-ai putea inchipui o masina fara geamuri? Cu siguranta nu! Chiar si masinile decapotabile au geamuri, dintr-un motiv cat se poate de simplu: pentru a oferi protectie. Atat parbrizele, cat si lunetele sau geamurile laterala ofera protectie in timpul rularii, ferindu-i pe pasageri de praf, pietre si alte pericole. Pe langa asta, un geam auto bine ales poate contribui la aerodinamica vehiculului. Oricat de bine ar fi construite insa, geamurile risca sa fie sparte. Chiar si geamurile auto ultra securizate pot ajunge sa aiba crapaturi si lovituri, in conditiile in care exista pericole la tot pasul: pietre, crengi, grindina, etc...Din fericire, inlocuirea unui geam nu este atat de dificila precum ti-ai inchipui.
Livram si montam geamuri auto direct la tine acasa
Daca ai un geam crapat sau spart, cea mai buna solutie pe care o ai la indemana este sa il inlocuiesti. In cazul in care circuli cu parbrizul crapat, spre exemplu, te expui unor riscuri inutile. Din fericire, inlocuirea parbrizului sau a celorlalte geamuri auto se face foarte usor. Tot ceea ce trebuie sa faci este sa ne contactezi ( telefonic sau pe email), sa ne spui ce masina conduci si care este geamul cu probleme si sa ne astepti. Venim la tine cu geamul potrivit, oriunde ai fi in Bucuresti sau Ilfov.
Spre deosebire de service-urile clasice, in care ti-ai repara in mod normal masina, noi oferim o serie de avantaje:
- Venim la tine acasa, in asa fel incat sa nu iti asumi riscul de a conduce cu un geam crapat;
- Avem o varietate mare de geamuri auto. Indiferent de tipul de masina pe care il conduci si de vechimea ei, avem geamul potrivit. Colaboram doar cu branduri cunoscute precum KMKI Glass, Nord Glass sau Benson si Fuyao;
- Transportul geamului il facem noi, in asa fel incat sa ne asiguram ca ajunge in cea mai buna stare la destinatie. Desi ar fi mai ieftin si mai simplu sa apelam la companii de livrari, nu vrem sa ne asumam niciun risc;
- Venim oriunde, oricand. Chiar daca nu esti acasa, putem veni si te ajutam cu montarea geamului. In felul acesta poti economisi bani si timp, pierdute in mod normal atunci cand decizi sa mergi intr-un service auto;
- Geamurile pe care le comercializam inglobeaza toate tehnologiile moderne, in asa fle incat sa iti ofere confortul de care ai nevoie. Majoritatea masinilor moderne sunt echipate cu geamuri ce au senzori de ploaie, filtre UV sau tehnologii care ajuta la dezaburire. Comercializand doar geamuri produse de branduri mari, ne asiguram ca toate aceste dotari sunt incluse.
Cand au aparut geamurile auto?
Desi pare greu de crezut, primele automobile nu aveau geamuri. Pana in 1904, soferii si pasagerii nu erau protejati de geamuri. In cel mai bun caz, acestia purtau o casca de protectie sau ochelari care sa tina la distanta praful sau eventualele pietre.
In 1904 a aparut ideea unor geamuri de protectie montat in partea frontala a vehiculului. Parbrizul a fost o inovatie extrem de importanta, deoarece oferea un urias plus de confort. Din pacate, parbrizele din prima parte a secolului trecut nu erau tocmai sigure. Realizate din sticla normala, acestea riscau sa se sparga la orice tip de soc sii reprezentau un urias pericol pentru pasageri. Nu de putine ori, cioburile parbrizelor au ranit conducatorii auto. Pe langa faptul ca era periculos, acest parbriz era si extrem de scump, ceea ce il facea destul de rar pe strazi.
Popularitatea din ce in ce mai mare a geamurilor a dus la ieftinirea acestora. Astfel, in 1930 aproape toate autovehiculele aveau parbrize si multe dintrer ele au inceput sa aiba si geamuri laterale, lunete si sa fie acoperite. Confortul a crescut in mod considerabil iar producatorii au inceput sa fie preocupati de siguranta pasagerilor. Astfel, in 1927 a aparut primul geam care nu mai producea cioburi periculoase in momentul in care se spargeam. 7 ani mai tarziu, in 1934, geamul curbat a inceput sa fie din ce in ce mai popular iar din 1960 standardele de siguranta au inceput sa fie din ce in ce mai numeroase si mai interesante.
Astazi, toate geamurile auto sunt foarte rezistente in fata socurilor iar ideea de a se sparge in cioburi periculoase este inexistenta. Parbrizele sunt laminate si sunt formate din 3 straturi, in asa fel incat sa nu se sparga, in timp ce geamurile laterale sunt prelucrate termic, in asa fel incat atunci cand se sparg sa produca mii de cioburi micute, necontondente , care sa nu reprezinte niciun pericol pentru oameni.
Poti preveni uzura geamurilor?
Cel mai adesea nu. Este imposibil sa prevezi o ploaie cu grindina sau sa te feresti de pietrele aruncate de alte vehicule pe drum. Evident, poti incerca sa iti parchezi masina in locuri in care nu exista riscul sa cada crengi, poti evita drumurile pietruite sau poti sa iti cumperi un garaj.
De asemenea, poti incerca sa eviti slabirea geamurilor:
- Curata-le frecvent de praf;
- Nu tranti usile atunci cand le inchizi;
- Ridica stergatoarele atunci cand ninge;
- Foloseste intotdeauna stergatoare de foarte buna calitate.
Daca ai o problema cu parbrizul si trebuie sa fie inlocuit, poti sta linistit. Nu este nici pe departe o problema atat de grava precum ti-ai inchipui ca este ci se rezolva intr-un timp scurt. Tot ceea ce trebuie sa faci este sa apelezi la noi.

Parbrizul, o istorie bogata, presarata cu foarte multe momente importante

Client's Says

Orice automobil trebuie sa iti poata oferi siguranta, manevrabilitate si confort. Parbrizul are un rol extrem de important in toate aceste cerinte, deoarece reuseste sa ii protejeze pe pasageri de vant, ploaie, diverse pericole de pe drum ( crengi, grindina, pietricele, etc) si temperaturi extreme. Parbrizul poate fi considerat una dintre cele mai mari inovatii auto de la aparitia vehiculelor pana astazi, deoarece a schimbat complet modul in care sunt construite si exploatate masinile.
Ideea unui parbriz a aparut la inceputul secolului XX. Pana atunci, putinele automobile care circulau pe strazi nu aveau niciun fel de protectie implementata, soferii fiind nevoiti sa poarte casti si sa se fereasca de eventualele obstacole. Este adevarat ca nici viteza pe care o atingeau masinile din trecut nu era atat de mare precum cea pe care o pot atinge masinile de astazi. Primele parbrize au fost realizate din sticla simpla. Desi erau eficiente impotriva vantului si a intemperiilor, acestea prezentau un pericol serios in momentul in care masina suferea un accident. Practic, orice soc fizic spargea parbrizul, iar cioburile ajungeau sa fie un real pericol pentru oameni. Din fericire, timpul a dat nastere unor tehnologii din ce in ce mai eficiente. Senzori moderni, parbrizele tratate la temperaturi inalte pentru a se sparge in cioburi mici, necontondente sau parbrizele realizate din mai multe straturi de geam si folii de plastic intre ele, toate au dus la obtinerea unei doze din ce in ce mai mare de confort si de siguranta. Un parbriz modern, realizat din sticla securizata, nu va fi periculos pentru pasageri, ba chiar va putea declansa airbag-urile, stergatoarele de ploaie sau luminile auto atunci cand este nevoie de ele. Sticla securizata poate rezista la zgomote, la temperaturi extreme, la emisii UV si la o multime de alte pericole.
Care sunt tehnologiile inglobate in parbrizele moderne?
- Izolare fonica cu ajutorul careia zgomotele de pe drum nu mai sunt resimtite de pasageri;
- Filtrarea emisiilor UV, in asa fel incat acestea sa nu reprezinte niciun pericol;
- Senzori care pornesc automat stergatoarele, atunci cand este nevoie de ele, care pornesc incalzirea pentru a putea dezgheta geamul pe timp de iarna, etc;
- Camere de supraveghere care ajuta in momentul parcarii.
Pe masura ce trece timpul, tehnologiile moderne sunt din ce in ce mai prezente in parbrize, ceea ce este un mare avantaj, insa poate fi si un dezavantaj financiar in momentul in care parbrizul se crapa. Din pacate, drumurile proaste, pietrele, crengile, grindina si diversi alti factori pot duce la aparitia crapaturilor in parbriz. Chiar daca un parbriz crapat nu este periculos, acesta genereaza disconfort si trebuie sa fie inlocuit. Marea problema este costul. Un parbriz cu toate tehnologiile inglobate poate sa aiba un cost considerabil.
Trocmai de aceea, am ales sa dezvoltam un magazin de parbrize prin care sa livram produse de cea mai buna calitate, la preturi optime.
Cele mai bune parbrize de pe piata si cele mai atractive preturi pe parbrize-ieftine.ro
Suntem o echipa de profesionisti care de-a lungul timpului au montat mii de parbrize. De-a lungul timpului, am dezvoltat o relatie stransa cu cei mai importanti producatori ( NordGlass, Starglass, XYG, Benson, Etc ) si am reusit sa acoperim o buna parte dintre cerintele clientilor nostri.
Oferim o gama variata de parbrize, pentru orice tip de masina. Printre avantajele pe care le oferim prin serviciul nostru se numara si urmatoarele:
- Optimizam foarte bine preturile, in asa fel incat sa ne asiguram ca avem cele mai mici preturi de pe piata;
- Livram parbrizul acolo unde este masina. Daca esti in Bucuresti, Ilfov sau imprejurimi, iti livram parbrizul pana la tine acasa. Ne ocupam personal de livrare, in asa fel incat sa ne asiguram ca parbrizul ajunge la destinatie in deplina stare;
- Montam parbrizul cu cea mai mare atentie. Asiguram serviciul de montaj cu ajutorul echipei de profesionisti care a acumulat o experienta vasta de-a lungul timpului;
- Oferim garantie pentru fiecare lucrare pe care o facem.
Iti poti proteja parbrizul impotriva crapaturilor?
Din pacate, de cele mai multe ori crapaturile apar din cauze ce nu pot fi controlate. O creanga cazuta pe parbriz, grindina, o piatra sarita pe drum sau o groapa care sa genereze vibratii puternice pot duce la inevitabila problema.
Din fericire, poti lua anumite decizii care sa scada riscul de aparitie a crapaturilor :
1. Schimba stergatoarele frecvent, in asa fel incat sa nu se toceasca. De foarte multe ori, stergatoarele tocite ajung sa zgarie parbrizul;
2. Curata geamul de praf. Praful este si el un factor important care duce la slabirea parbrizului;
3. Evita trantirea usilor. Daca trantesti usile generezi vibratii care slabesc sticla si o fac mult mai vulnerabila in fata socurilor;
4. Parcheaza masina in locuri in care nu exista riscul sa cada crengi, tencuiala sau pietre si in locuri in care riscul de accidente este minim;
5. Pe timp de iarna incearca sa ridici stergatoarele, in asa fel incat sa nu inghete si sa se lipeasca pe parbriz.
Ce trebuie sa ai in vedere atunci cand achitizionezi un parbriz?
Achizitia unui parbriz trebuie sa tina cont de cateva elemente. In primul rand, asigura-te ca este produs de un producator mare. De asemenea, asigura-te ca este echipat cu toti senzorii ( de lumina, de ploaie, filtru de polarizare, etc), cu elemente pentru etansarea si fixarea sticlei si cu fereastra pentru VIN.
Nu in ultimul rand, asigura-te ca parbrizul este montat corect, deoarece un parbriz oricat de bun, daca nu este montat corect prezinta riscuri mult mai mari de a se sparge.