Parbrize Honda Ieftine Bucuresti

Parbrize Honda ieftine

Parbrize Honda ieftine

Comercializam, livram si montam la domiciliul clientului, in Bucuresti si Ilfov o gama larga de parbrize ieftine pentru marca Honda

Honda Company, Limited, pe scurt Honda este o corpora?ie multina?ional? cu sediul in Japonia. Compania produce automobile ?i motociclete, camioane, scutere, robo?i, avioane cu reac?ie ?i motoare pentru aceste avioane, ATVuri, b?rci cu motor ?i motoare pentru ambarca?iuni, generatoare de electricitate, utilaje pentru ingrijirea gazonului ?i a gr?dinii, etc. Linia de automobile de lux produse de Honda este denumit? Acura in America de Nord, Hondura in Honduras ?i Hongda in China. Compania este al cincilea produc?tor mondial de automobile din lume ?i primul produc?tor mondial de motoare (peste 14 milioane de motoare cu combustie intern? anual). Honda este al doilea produc?tor japonez de automobile, dup? Toyota ?i inaintea Nissan. Pe pia?a vehiculelor mecanice, unul dintre produc?torii cunoscu?i este compania Honda Sub aceast? denumire, se realizeaz? produc?ia de vehicule cu dou? ?i patru ro?i, care pot concura cu u?urin?? cu principalii produc?tori auto. Datorit? fiabilit??ii lor ridicate ?i designului excelent, vehiculele acestui brand sunt populare in intreaga lume. Incepand cu anii 50 ai secolului trecut, marca a fost cel mai mare produc?tor de autovehicule. Compania este, de asemenea, cunoscut? pentru dezvoltarea sistemelor de propulsie fiabile, a c?ror circula?ie ajunge la 14 milioane de exemplare pe an. Incepand din 2001, compania s-a clasat pe locul al doilea in ceea ce prive?te produc?ia in randul produc?torilor auto. Compania este str?mo?ul primului brand de lux din lume Acura. Pe lang? ma?ini ?i motociclete, Honda dezvolt? mecanisme robotice inc? din 86. Una dintre realiz?rile m?rcii este robotul Asimo. In plus, compania produce avioane. In 2000, a fost prezentat conceptul unei aeronave de clas? business cu propulsie cu jet. Soichiro Honda a iubit ma?inile toat? via?a. La un moment dat a lucrat in garajul Art Shokai. Acolo, un tan?r mecanic preg?tea ma?inile de curse. De asemenea, i s-a oferit posibilitatea de a participa la curse. Fabricarea transportului de motociclete. Aceasta include vehicule cu un volum mic de motor cu ardere intern?, modele sportive, autovehicule cu patru ro?i.Istoria m?rcii de automobile Honda Fabricarea utilajelor. Divizia produce autoturisme, pick-up-uri, modele de lux ?i subcompacte.Istoria m?rcii de automobile Honda Furnizarea de servicii financiare. Aceast? divizie ofer? imprumuturi ?i face posibil? achizi?ionarea de bunuri in rate. Fabricarea avioanelor cu reac?ie de afaceri. Arsenalul companiei are pan? acum un singur model de avion HondaJet cu dou? motoare cu design propriu. Produse mecanice pentru agricultur?, necesit??i industriale ?i casnice, de exemplu, produc?ia de ma?ini de tuns iarba, ma?ini de z?pad? manuale etc. Soichiro Honda a infiin?at societatea care va purta numele Honda Motor Co. Trei ani mai tarziu iese pe pia?? prima motociclet? - modelul D-type (2 cilindri, 98 cmc). Honda construie?te prima sa ma?in?, modelul S360. In acela?i an se construie?te circuitul de curse de la Suzuka, care va deveni una dintre cele mai importante etape in cursele auto din Formula 1. 1965 aduce pentru Honda prima victorie in Formula 1, in Mexic. Modelul triumf?tor este RA 272. In anul 1972 Se lanseaz? Honda Civic, modelul care avea s? scrie istorie pentru japonezi. Honda Civic Hatchback a fost proiectat cu spiritul sportiv al brandului Honda in minte, iar performan?ele dinamice sunt in prim plan. Dincolo de aspect ?i performan?e, tehnologia de ultim? genera?ie este perfect integrat? in personalitatea modelului, care ofer? Honda Sensing ?i Honda Connect standard pe toate variantele de echipare. In anul 1978 Produc?ia total? de autoturisme dep??ea 5 milioane de unit??i ?i a fost lansat modelul Honda Prelude. In anul 1990 Honda lanseaz? in 1990 NSX, un automobil sport care imbina experien?a condusului sportiv cu performante superioare de protectie asupra mediului. Anul 1999 aduce pe pia?? prima genera?ie de Honda H-RV (Hip and Smart Runabout Vehicle). Modelul este produs pan? in anul 2006. Cea de-a doua genera?ie a debutat in 2014, iar pe pia?a din Romania noul H-RV a ap?rut un an mai tarziu. In anul 2008 Honda incepe productia automobilului electric pe combustibil din celule de hidrogen, FCX Clarity. In 2017 apare cea de-a 10-a genera?ie de Civic. Cu o istorie de peste 45 de ani, noul Civic p?streaz? elementele cheie specifice m?rcii ?i modelului. Honda a atins pragul de 100 de milioane de automobile asamblate in intreaga sa istorie legat? de producerea ma?inilor ?i inceput? in 1963. Infiin?at? la sfar?itul celui de-al doilea R?zboi Mondial, in anul 1948, Honda a inceput s? produc? automobile abia in 1963, atunci cand erau asamblate primele exemplare T360 (o utilitar? de mici dimensiuni) ?i S500 (un automobil sport). Un an mai tarziu erau terminate lucr?rile de construc?ie ale primii fabrici "serioase" Honda, situat? in ora?ul nipon Sayama. In 1969 Honda incepe pentru prima dat? s? asambleze ma?ini in afara Japoniei, producand modelele N600 ?i TN360 in Taiwan. Au urmat decenii de expansiune la nivel global, anul 2016 reg?sind Honda in postura unui produc?tor cu nu mai pu?in de 34 de fabrici situate pe cinci continente. Portofoliul actual al japonezilor are drept principali piloni modelele Jazz, Civic ?i Accord, la care se adaug? SUV-urile HR-V ?i CR-V. O aten?ie deosebit? este concentrat? asupra compactei Civic, a c?rei nou? genera?ie joac? un rol extrem de important in conturarea viitorului Honda. Honda const? in principal in ma?ini de dimensiune mic? (de la subcompact? la medie) cu consumuri economice ?i in al doilea rand, in ultimii zece ani fabricile Honda au fost proiectate s? fie flexibile, astfel incat pot fi oricand reconfigurate pentru producerea acelui model de automobil cerut de c?tre pia??. Soichiro Honda s-a n?scut pe 17 noiembrie 1906, in Komyo, fiind cel mai tan?r copil al lui Gihei Honda ?i al so?iei sale, Mika. De?i au trecut zeci de ani de atunci, ?tim c? Gihei ?i-a deschis un magazin de biciclete in perioada in care acestea incepeau s? devin? populare in Japonia. Cu timpul, b?rbatul a inceput chiar s? repare biciclete uzate pe care le revindea la pre?uri competitive, transformandu-?i afacerea intr-una dintre cele mai prospere din cartier. Crescand ?i ajutandu-?i tat?l in afacere, Soichiro Honda ?i-a descoperit chemarea dup? ce a vizitat casa unui prieten, Kenzaburo Inukai. Acolo, soarta i-a scos in cale un mic motor, inspira?ia care avea s? determine infiin?area unei companii care va scrie istorie. In septembrie 1948, Soichiro Honda fonda Honda Motor Co, in Itaya-cho, Hamamatsu ?i un an mai tarziu lansa primul produs original Honda, motocicleta A-type. In acela?i an, Takeo Fujisawa s-a al?turat echipei ca managing director ?i a devenit partenerul de n?dejede al lui Soichiro Honda. Timpul trece ?i pan? in 1955, Honda ajunge cel mai important produc?tor de motociclete din Japonia, ca?tigand cursele de anduran?? la categoriile 350 cmc ?i 500 cmc. Cu vast? experien?? in producerea motocicletelor, in anii 60, compania decide c? este momentul s? se lanseze ?i pe pia?a automobilelor. Cererea pentru autoturisme personale crescuse semnificativ, iar produc?ia intern? de automobile a Japoniei p?rea deja s? incline spre autoturisme in loc de camioane. Astfel, dup? temeinice cercet?ri ?i experimente, Honda suprinde Japonia la cel de-al 13-lea Salon Auto de la Tokyo. Inceput toamna tarziu, evenimentul a ?inut dou? s?pt?mani ?i a fost gazda unui num?r record de vizitatori, peste 1.5 milioane. A?a cum ne arat? insemn?rile, aten?ia lor a fost atras? de cele dou? vedete: Corolla - ma?ina celor de la Toyota, special proiectat? pentru a avea un consum ?i un pre? redus, ?i N360 - modelul celor de la Honda, care a reprezentat debutul pe pia?a ma?inilor mici. Exportul pe scar? larg? a modelelor N360 ?i N600 a inceput in 1968 ?i dup? doar doi ani, produc?ia cumulat? a vehiculelor din clasa N a dep??it 1 milion de unit??i. Aflat? in continu? cre?tere, compania a inv??at s? devin? din ce in ce mai orientat? spre nevoile clien?ilor. Ini?ial, Honda producea modelele pe care le considera bune pentru client, ins? acumuland experien??, ?i-a schimbat filosofia ?i a inceput s? produc? autoturisme ce incercau s? satisfac? cererile clien?ilor. Primul astfel de vehicul a fost Honda Life, ce a ie?it pe pia?a in 1971. De-a lungul anilor, Honda a dobandit un renume interna?ional ?i produsele au avut nevoie de o adaptare la pie?ele din Europa ?i SUA. In scurt timp, cei doi lideri, Honda ?i Fujisawa, ?i-au v?zut cu ochii visul din tinere?e ?i lansau in 1972 modelul Civic. Acesta a servit ca baz? pentru inova?iile ce aveau sa urmeze: CR-X Del Sol, prima ma?in? de serie curent? din lume, echipat? cu hard-top electric ?i primul motor aspirat natural care dezvolta 100CP/litru (1.600 cmc 160 CP), tehnologie derivat? din motoarele utilizate de monoposturile Honda participante la cursele de Formula 1. Imediat dup? aceast? lansare, Honda marcheaz? inc? dou? premiere — modelul Integra Type-R prime?te primul motor din lume aspirat natural care dep??e?te 100 CP/litru ?i echiparea in premier? mondial? a unui autoturism Honda Civic cu cutie de viteze cu varia?ie continu? a rapoartelor de transmisie (cutie de viteze cu transmisia prin curele metalice — CVT). Producatorul Honda a scos pe piata mai multe modele Honda NSX, Honda Shuttle, Honda FR V, Honda Logo, Honda HR V, Honda CR V, Honda Insight, Honda Integra, Honda Prelude, Honda Civic, Honda Jazz, Honda Stream, Honda Accord, Honda CR z fabricate intre ani 1994, 1995, 1996, 1997, 1998, 1999, 2000, 2001, 2002, 2003, 2004, 2005, 2006, 2007, 2008, 2009, 2010, 2011, 2012, 2013, 2014, 2015, 2016, 2017, 2018, 2019, 2020, 2021. Avem in stoc Parbriz Honda NSX, Parbriz Honda Shuttle, Parbriz Honda FR V, Parbriz Honda Logo, Parbriz Honda HR V, Parbriz Honda CR V, Parbriz Honda Insight, Parbriz Honda Integra, Parbriz Honda Prelude, Parbriz Honda Civic, Parbriz Honda Jazz, Parbriz Honda Stream, Parbriz Honda Accord, Parbriz Honda CR Z fabricate intre ani 1994, 1995, 1996, 1997, 1998, 1999, 2000, 2001, 2002, 2003, 2004, 2005, 2006, 2007, 2008, 2009, 2010, 2011, 2012, 2013, 2014, 2015, 2016, 2017, 2018, 2019, 2020, 2021.

Inlocuirea (Montajul, Schimbarea) Parbrizului, Lunetei auto sau a Geamului auto se poate face in atelierul nostru, la domiciliu clientului sau in orice locatie aleasa de client in orice sector din Bucuresti Sector 1, Sector 2, Sector 3, Sector 4, Sector 5, Sector 6 si Ilfov.




Toate marcile de parbize, lunete si geamuri laterale comercializate

Marci Parbize

Toate marcile de parbize, lunete si geamuri laterale comercializate




Producatori de parbize, lunete si geamuri laterale

Producatori parbize

Producatori parbize

Prezentare video a marcii HONDA

Video Parbrize ieftine Bucuresti, Marci, Producatori

Ti-ai putea inchipui o masina fara geamuri? Cu siguranta nu! Chiar si masinile decapotabile au geamuri, dintr-un motiv cat se poate de simplu: pentru a oferi protectie. Atat parbrizele, cat si lunetele sau geamurile laterala ofera protectie in timpul rularii, ferindu-i pe pasageri de praf, pietre si alte pericole. Pe langa asta, un geam auto bine ales poate contribui la aerodinamica vehiculului. Oricat de bine ar fi construite insa, geamurile risca sa fie sparte. Chiar si geamurile auto ultra securizate pot ajunge sa aiba crapaturi si lovituri, in conditiile in care exista pericole la tot pasul: pietre, crengi, grindina, etc...Din fericire, inlocuirea unui geam nu este atat de dificila precum ti-ai inchipui.
Livram si montam geamuri auto direct la tine acasa
Daca ai un geam crapat sau spart, cea mai buna solutie pe care o ai la indemana este sa il inlocuiesti. In cazul in care circuli cu parbrizul crapat, spre exemplu, te expui unor riscuri inutile. Din fericire, inlocuirea parbrizului sau a celorlalte geamuri auto se face foarte usor. Tot ceea ce trebuie sa faci este sa ne contactezi ( telefonic sau pe email), sa ne spui ce masina conduci si care este geamul cu probleme si sa ne astepti. Venim la tine cu geamul potrivit, oriunde ai fi in Bucuresti sau Ilfov.
Spre deosebire de service-urile clasice, in care ti-ai repara in mod normal masina, noi oferim o serie de avantaje:
- Venim la tine acasa, in asa fel incat sa nu iti asumi riscul de a conduce cu un geam crapat;
- Avem o varietate mare de geamuri auto. Indiferent de tipul de masina pe care il conduci si de vechimea ei, avem geamul potrivit. Colaboram doar cu branduri cunoscute precum KMKI Glass, Nord Glass sau Benson si Fuyao;
- Transportul geamului il facem noi, in asa fel incat sa ne asiguram ca ajunge in cea mai buna stare la destinatie. Desi ar fi mai ieftin si mai simplu sa apelam la companii de livrari, nu vrem sa ne asumam niciun risc;
- Venim oriunde, oricand. Chiar daca nu esti acasa, putem veni si te ajutam cu montarea geamului. In felul acesta poti economisi bani si timp, pierdute in mod normal atunci cand decizi sa mergi intr-un service auto;
- Geamurile pe care le comercializam inglobeaza toate tehnologiile moderne, in asa fle incat sa iti ofere confortul de care ai nevoie. Majoritatea masinilor moderne sunt echipate cu geamuri ce au senzori de ploaie, filtre UV sau tehnologii care ajuta la dezaburire. Comercializand doar geamuri produse de branduri mari, ne asiguram ca toate aceste dotari sunt incluse.
Cand au aparut geamurile auto?
Desi pare greu de crezut, primele automobile nu aveau geamuri. Pana in 1904, soferii si pasagerii nu erau protejati de geamuri. In cel mai bun caz, acestia purtau o casca de protectie sau ochelari care sa tina la distanta praful sau eventualele pietre.
In 1904 a aparut ideea unor geamuri de protectie montat in partea frontala a vehiculului. Parbrizul a fost o inovatie extrem de importanta, deoarece oferea un urias plus de confort. Din pacate, parbrizele din prima parte a secolului trecut nu erau tocmai sigure. Realizate din sticla normala, acestea riscau sa se sparga la orice tip de soc sii reprezentau un urias pericol pentru pasageri. Nu de putine ori, cioburile parbrizelor au ranit conducatorii auto. Pe langa faptul ca era periculos, acest parbriz era si extrem de scump, ceea ce il facea destul de rar pe strazi.
Popularitatea din ce in ce mai mare a geamurilor a dus la ieftinirea acestora. Astfel, in 1930 aproape toate autovehiculele aveau parbrize si multe dintrer ele au inceput sa aiba si geamuri laterale, lunete si sa fie acoperite. Confortul a crescut in mod considerabil iar producatorii au inceput sa fie preocupati de siguranta pasagerilor. Astfel, in 1927 a aparut primul geam care nu mai producea cioburi periculoase in momentul in care se spargeam. 7 ani mai tarziu, in 1934, geamul curbat a inceput sa fie din ce in ce mai popular iar din 1960 standardele de siguranta au inceput sa fie din ce in ce mai numeroase si mai interesante.
Astazi, toate geamurile auto sunt foarte rezistente in fata socurilor iar ideea de a se sparge in cioburi periculoase este inexistenta. Parbrizele sunt laminate si sunt formate din 3 straturi, in asa fel incat sa nu se sparga, in timp ce geamurile laterale sunt prelucrate termic, in asa fel incat atunci cand se sparg sa produca mii de cioburi micute, necontondente , care sa nu reprezinte niciun pericol pentru oameni.
Poti preveni uzura geamurilor?
Cel mai adesea nu. Este imposibil sa prevezi o ploaie cu grindina sau sa te feresti de pietrele aruncate de alte vehicule pe drum. Evident, poti incerca sa iti parchezi masina in locuri in care nu exista riscul sa cada crengi, poti evita drumurile pietruite sau poti sa iti cumperi un garaj.
De asemenea, poti incerca sa eviti slabirea geamurilor:
- Curata-le frecvent de praf;
- Nu tranti usile atunci cand le inchizi;
- Ridica stergatoarele atunci cand ninge;
- Foloseste intotdeauna stergatoare de foarte buna calitate.
Daca ai o problema cu parbrizul si trebuie sa fie inlocuit, poti sta linistit. Nu este nici pe departe o problema atat de grava precum ti-ai inchipui ca este ci se rezolva intr-un timp scurt. Tot ceea ce trebuie sa faci este sa apelezi la noi.

Parbrizul, o istorie bogata, presarata cu foarte multe momente importante

Client's Says

Orice automobil trebuie sa iti poata oferi siguranta, manevrabilitate si confort. Parbrizul are un rol extrem de important in toate aceste cerinte, deoarece reuseste sa ii protejeze pe pasageri de vant, ploaie, diverse pericole de pe drum ( crengi, grindina, pietricele, etc) si temperaturi extreme. Parbrizul poate fi considerat una dintre cele mai mari inovatii auto de la aparitia vehiculelor pana astazi, deoarece a schimbat complet modul in care sunt construite si exploatate masinile.
Ideea unui parbriz a aparut la inceputul secolului XX. Pana atunci, putinele automobile care circulau pe strazi nu aveau niciun fel de protectie implementata, soferii fiind nevoiti sa poarte casti si sa se fereasca de eventualele obstacole. Este adevarat ca nici viteza pe care o atingeau masinile din trecut nu era atat de mare precum cea pe care o pot atinge masinile de astazi. Primele parbrize au fost realizate din sticla simpla. Desi erau eficiente impotriva vantului si a intemperiilor, acestea prezentau un pericol serios in momentul in care masina suferea un accident. Practic, orice soc fizic spargea parbrizul, iar cioburile ajungeau sa fie un real pericol pentru oameni. Din fericire, timpul a dat nastere unor tehnologii din ce in ce mai eficiente. Senzori moderni, parbrizele tratate la temperaturi inalte pentru a se sparge in cioburi mici, necontondente sau parbrizele realizate din mai multe straturi de geam si folii de plastic intre ele, toate au dus la obtinerea unei doze din ce in ce mai mare de confort si de siguranta. Un parbriz modern, realizat din sticla securizata, nu va fi periculos pentru pasageri, ba chiar va putea declansa airbag-urile, stergatoarele de ploaie sau luminile auto atunci cand este nevoie de ele. Sticla securizata poate rezista la zgomote, la temperaturi extreme, la emisii UV si la o multime de alte pericole.
Care sunt tehnologiile inglobate in parbrizele moderne?
- Izolare fonica cu ajutorul careia zgomotele de pe drum nu mai sunt resimtite de pasageri;
- Filtrarea emisiilor UV, in asa fel incat acestea sa nu reprezinte niciun pericol;
- Senzori care pornesc automat stergatoarele, atunci cand este nevoie de ele, care pornesc incalzirea pentru a putea dezgheta geamul pe timp de iarna, etc;
- Camere de supraveghere care ajuta in momentul parcarii.
Pe masura ce trece timpul, tehnologiile moderne sunt din ce in ce mai prezente in parbrize, ceea ce este un mare avantaj, insa poate fi si un dezavantaj financiar in momentul in care parbrizul se crapa. Din pacate, drumurile proaste, pietrele, crengile, grindina si diversi alti factori pot duce la aparitia crapaturilor in parbriz. Chiar daca un parbriz crapat nu este periculos, acesta genereaza disconfort si trebuie sa fie inlocuit. Marea problema este costul. Un parbriz cu toate tehnologiile inglobate poate sa aiba un cost considerabil.
Trocmai de aceea, am ales sa dezvoltam un magazin de parbrize prin care sa livram produse de cea mai buna calitate, la preturi optime.
Cele mai bune parbrize de pe piata si cele mai atractive preturi pe parbrize-ieftine.ro
Suntem o echipa de profesionisti care de-a lungul timpului au montat mii de parbrize. De-a lungul timpului, am dezvoltat o relatie stransa cu cei mai importanti producatori ( NordGlass, Starglass, XYG, Benson, Etc ) si am reusit sa acoperim o buna parte dintre cerintele clientilor nostri.
Oferim o gama variata de parbrize, pentru orice tip de masina. Printre avantajele pe care le oferim prin serviciul nostru se numara si urmatoarele:
- Optimizam foarte bine preturile, in asa fel incat sa ne asiguram ca avem cele mai mici preturi de pe piata;
- Livram parbrizul acolo unde este masina. Daca esti in Bucuresti, Ilfov sau imprejurimi, iti livram parbrizul pana la tine acasa. Ne ocupam personal de livrare, in asa fel incat sa ne asiguram ca parbrizul ajunge la destinatie in deplina stare;
- Montam parbrizul cu cea mai mare atentie. Asiguram serviciul de montaj cu ajutorul echipei de profesionisti care a acumulat o experienta vasta de-a lungul timpului;
- Oferim garantie pentru fiecare lucrare pe care o facem.
Iti poti proteja parbrizul impotriva crapaturilor?
Din pacate, de cele mai multe ori crapaturile apar din cauze ce nu pot fi controlate. O creanga cazuta pe parbriz, grindina, o piatra sarita pe drum sau o groapa care sa genereze vibratii puternice pot duce la inevitabila problema.
Din fericire, poti lua anumite decizii care sa scada riscul de aparitie a crapaturilor :
1. Schimba stergatoarele frecvent, in asa fel incat sa nu se toceasca. De foarte multe ori, stergatoarele tocite ajung sa zgarie parbrizul;
2. Curata geamul de praf. Praful este si el un factor important care duce la slabirea parbrizului;
3. Evita trantirea usilor. Daca trantesti usile generezi vibratii care slabesc sticla si o fac mult mai vulnerabila in fata socurilor;
4. Parcheaza masina in locuri in care nu exista riscul sa cada crengi, tencuiala sau pietre si in locuri in care riscul de accidente este minim;
5. Pe timp de iarna incearca sa ridici stergatoarele, in asa fel incat sa nu inghete si sa se lipeasca pe parbriz.
Ce trebuie sa ai in vedere atunci cand achitizionezi un parbriz?
Achizitia unui parbriz trebuie sa tina cont de cateva elemente. In primul rand, asigura-te ca este produs de un producator mare. De asemenea, asigura-te ca este echipat cu toti senzorii ( de lumina, de ploaie, filtru de polarizare, etc), cu elemente pentru etansarea si fixarea sticlei si cu fereastra pentru VIN.
Nu in ultimul rand, asigura-te ca parbrizul este montat corect, deoarece un parbriz oricat de bun, daca nu este montat corect prezinta riscuri mult mai mari de a se sparge.