Comercializam, livram si montam la domiciliul clientului, in Bucuresti si Ilfov o gama larga de parbrize ieftine pentru marca Jeep
Jeep este o marc? de automobil produs de compania american? Chrysler. Este un vehicul off-road. In englez? off-road inseamn? in afara drumului ?i se refer? la ma?inile tot-teren. Jeep-ul a inspirat o serie de alte ma?ini militare de tip Light Utility Vehicles, cum ar fi Land Rover, care este ca vechime a doua marc? de automobile off-road. Jeep, il asociem imediat cu conceptul de SUV. Fiecare companie auto are propria sa istorie, istoria Jeep este adanc inr?d?cinat?. Aceast? companie produce de peste 60 de ani vehicule off-road. Jeep face parte din corpora?ie Decret Chrysler Avtomobile ?i este proprietatea sa. Sediul central este situat in Toledo. Istoria m?rcii Jeep incepe in ajunul celui de-al doilea r?zboi mondial. La inceputul anului 1940, Statele Unite se preg?teau activ pentru r?zboi, una dintre sarcinile for?elor armate americane a fost crearea unui vehicul de recunoa?tere cu trac?iune integral?. In acel moment, condi?iile erau extrem de dure, iar termenii erau extrem de scur?i. Meogo, ?i anume 135 de firme diferite ?i companii cu o anumit? specializare, a fost oferit? implement?rii acestui proiect. Doar trei companii au dat un r?spuns satisf?c?tor, printre care s-au num?rat vad, American Bentam ?i Willys Overland. Ultima companie, la randul s?u, a preg?tit primele schi?e ale proiectului, care a fost implementat in curand sub forma ma?inii Jeep, care a devenit in scurt timp faimoas? pe plan mondial. Aceast? companie a stabilit dreptul prioritar de a fabrica vehicule off-road pentru for?ele armate americane. Un num?r mare de ma?ini au fost inventate ?i testate pe teren. Aceast? companie a primit o licen?? neexclusiv?, deoarece armata avea nevoie de un num?r incredibil de mare de ma?ini. Locul al doilea a fost ocupat de Ford Motor Company. ?i pan? la sfar?itul r?zboiului, au fost produse aproape 362 ?i aproape 000 de exemplare, iar deja in 278 Willys Overland ?i-a asigurat dreptul la marca Jeep, dup? proceduri legale cu American Bentam. In acela?i timp cu versiunea militar? a ma?inii, Willys Overland a decis s? elibereze o copie civil?, denumit? CJ (prescurtare pentru Jeep civil). Au existat schimb?ri in corp, farurile au devenit mai mici, cutia de viteze a fost imbun?t??it? ?i a?a mai departe. Astfel de versiuni au devenit baza pentru recreerea tipului de produc?ie al noii ma?ini. Primul vehicul off-road militar a fost creat de designerul american Karl Probst in 1940. Karl Probst s-a n?scut la 20 octombrie 1883 in Point Pleasant. Inc? din copil?rie, el este interesat de inginerie. A intrat la facultate in Ohio, absolvind in 1906 cu o diplom? in inginerie. Apoi a lucrat la compania american? de automobile Bantam. Un proiect de creare a unui model de vehicul off-road militar i-a adus un nume mondial. Deoarece a fost dezvoltat pentru nevoile militare, termenele limit? au fost extrem de stranse, au fost necesare pan? la 49 de zile pentru a se stabili aspectul ?i au fost preg?tite o serie de cerin?e tehnice stricte pentru crearea unui SUV. Karl Probst a proiectat viitorul SUV la viteza fulgerului. A durat dou? zile pentru a finaliza proiectul. ?i in acela?i 1940, ma?ina era deja testat? la una dintre bazele militare din Maryland. Proiectul a fost aprobat, in ciuda unor comentarii tehnice din greutatea excesiv? a utilajului. Mai mult, ma?ina a fost modernizat? de alte companii. In 1953, Kaizer Fraiser l-a achizi?ionat pe Willys Overland, iar in 1969 marca a f?cut deja parte din corpora?ia American Motors Co, care, la randul s?u, in 1987 se afla sub controlul total al corpora?iei Chrysler. Din 1988, marca Jepp face parte din Daimler Chrysler Corporation. Pan? in 1950, ?i anume inaintea procedurii legale americane Bentam, sigla ma?inilor produse era Willys, dar dup? procedur? a fost inlocuit? cu emblema Jeep. Logo-ul a fost descris pe partea din fa?? a ma?inii: intre cele dou? faruri exist? o gril? de radiator, deasupra c?reia emblema in sine. Culoarea emblemei este realizat? intr-un stil militar, ?i anume in verde inchis. Acest lucru determin? multe, deoarece ma?ina a fost ini?ial creat? in scopuri militare. In etapa actual?, logo-ul este executat intr-o culoare de o?el argintiu, caracterizand astfel autenticitatea tr?s?turii masculine. Are o anumit? concizie ?i severitate. Dup? cum sa men?ionat anterior, compania pentru fabricarea vehiculelor militare a acordat prioritate versiunilor civile ale ma?inii. La sfar?itul r?zboiului, in 1946, prima ma?in? a fost prezentat? cu o caroserie de tip break, care era complet din o?el. Ma?ina avea caracteristici tehnice bune, vitez? de pan? la 105 km / h ?i o capacitate de 7 persoane, avea trac?iune integral? (ini?ial doar dou?). Istoria m?rcii Jeep 1949 a fost un an la fel de productiv pentru Jeep, odat? cu lansarea primului Sport Gi. A prevalat prin deschiderea ?i prezen?a perdelelor, deplasand astfel ferestrele laterale. Trac?iunea integral? nu a fost instalat?, deoarece a fost ini?ial o versiune de agrement a ma?inii. Tot in acela?i an, a fost demonstrat? o ma?in? cu caroserie, care era un fel de asistent, o persoan? versatil? in multe zone, in mare parte agricole. Descoperirea in 1953 a fost modelul CJ ?B. Corpul a fost modernizat, a fost modificat ?i nu a avut nicio leg?tur? cu corpul pre-r?zboi al unei ma?ini de armat?. Un motor cu patru cilindri ?i un nou grilaj masiv de radiator au fost apreciate pentru originalitate ?i confort la conducere. Acest model a fost intrerupt in 1968. In 1954, dup? achizi?ionarea lui Willys Overland de c?tre Kaizer Fraiser, a fost lansat modelul CJ 5. Acesta s-a deosebit de modelul anterior in ceea ce prive?te caracteristicile vizuale, in primul rand in ceea ce prive?te designul, o reducere a dimensiunii ma?inii, care la randul s?u a f?cut-o ?i mai bun? pentru imprejurimile greu accesibile. Revolu?ia a fost f?cut? de Wagoneer, care a intrat in istorie in 1962. Aceast? ma?in? a pus bazele asambl?rii noilor vagoane sportive ulterioare. O mul?ime de lucruri au fost modernizate, de exemplu, un motor cu ?ase cilindri, deasupra c?ruia se afl? o came, o cutie de viteze a devenit automat? ?i a ap?rut ?i o suspensie independent? pe ro?i in fa??. Wagoneer a fost asamblat in mas?. Dup? ce a primit V6 Vigiliant (unitate de putere 250), in 1965 SuperWagoneer a fost imbun?t??it ?i lansat. Ambele modele fac parte din J. Stil, aspect sportiv, neobi?nuit - totul se spune despre introducerea Cherokee in 1974. Ini?ial, acest model avea dou? u?i, dar cand a fost lansat in 1977, avea toate cele patru u?i. Acest model poate fi considerat cel mai popular dintre toate modelele Jeep. Edi?ia limitat? Wagoneer Limited cu interior din piele ?i finisaje cromate a v?zut lumea in 1978. 1984 a fost lansarea tandemului Jeep Cherokee XJ ?i Wagoneer Sport Wagon. Debutul lor a fost caracterizat de puterea acestor modele, compactitate, putere, corp dintr-o singur? pies?. Ambele modele au devenit extrem de populare pe pia??. Succesorul CJ este Wrangler, lansat in 1984. Designul a fost imbun?t??it, precum ?i configura?ia motoarelor pe benzin?: patru cilindri ?i ?ase. Legendarul automobil a fost lansat in 1992 ?i a cucerit intreaga lume, da, acesta este Grand Cherokee! O asamblare de inalt? tehnologie a fost construit? pentru a asambla acest model. Quadra Trac este un sistem de trac?iune integral? complet nou, care a fost introdus intr-un nou model de ma?in?. In plus, a fost creat? o transmisie manual? cu cinci trepte, partea tehnic? a sistemului de blocare, care afecteaz? toate cele patru ro?i, a fost modernizat?, precum ?i crearea geamurilor electrice. Designul ma?inii ?i interiorul au fost bine gandite, pan? la volanul din piele. Edi?ia limitat? Cel mai rapid SUV din lume a debutat in 1998 sub numele Grand Cherokee Limited. Echipamentul motorului V8 (aproape 6 litri), unicitatea gr?tarului radiatorului, a dat produc?torului auto dreptul de a-i acorda un astfel de titlu. Apari?ia in 2006 a comandantului Jeep a f?cut o nou? lovitur?. Creat prin intermediul platformei Grand Cherokee, modelul a fost considerat a avea o capacitate de 7 persoane, echipat cu o transmisie QuadraDrive2 complet nou?. Platforma cu trac?iune fa??, precum ?i independen?a suspensiilor fa?? ?i spate, au fost caracteristice modelului Compass lansat in acela?i an. Accelerarea in cinci secunde de la 0 la 100 km / h este inerent? modelului GrandCherokee SRT8, care a fost lansat ?i in 2006. Aceast? ma?in? a ca?tigat simpatia oamenilor pentru fiabilitatea, caracterul practic ?i calitatea sa. Grand Cherokee din 2001 este unul dintre cele mai populare SUV-uri din lume. Acest merit este extrem de justificat de avantajele ma?inii, de modernizarea motorului. Dintre ma?inile cu trac?iune integral? - modelul ocup? un loc prioritar. O aten?ie deosebit? este acordat? dinamicii originale a ma?inii. Jepp-ul s-a n?scut intr-o perioad? tumultoas? a omenirii. Mai exact, ne referim la anul 1940, in perioada celui de-al Doilea R?zboi Mondial. Ma?ina off-road a luat na?tere la cererea armatei americane c?tre constructorii de automobile. Armata american? i?i dorea un astfel de vehicul de uz general inc? din Primul R?zboi Mondial. Marca de automobile off-road Jeep este produs?, in prezent, de constructorul american Chrysler. Primul vehicul Jeep a ap?rut ca prototipul Bantam BRC. Incetul cu incetul, aceasta a devenit principala ma?in? off-road a armatei SUA ?i a alia?ilor in timpul celui de-al Doilea R?zboi Mondial. Alegerea numelui de Jeep are in spate o poveste interesant? dar, in acela?i timp, amuzant?. In primul rand, provine de la ini?ialele GP ce inseamn? General Porpouses. In traducere, aceasta inseamn? automobil de uz general. Pe de alt? parte, se poate spune c? numele a fost inspirat de Eugene Jeep, care este un personaj de desene animate ce apare al?turi de Popeye. In filmule?ul animat, Jeep era personajul care reu?ea s? se strecoare in orice loc. Pentru prima dat?, ma?ina Jeep a intrat in r?zboi in anul 1941 ?i a purtat numele de Willys Quarter - Ton Jeep. Ma?ina minune s-a intors cu bine din r?zboi ?i, fiind perceput? ca un adev?rat erou, a r?mas definitiv cu numele de Jeep. Ini?ial, numele a fost scris cu vopsea de solda?ii americani pentru ca mai apoi s? fie preluat definitiv de cei care produceau ma?ina. Istoria celor de la Willys incepe in anul 1908, atunci cand John North Willys cump?r? Overland Division. In 1912, compania ?i-a schimbat denumirea in Willys Overland Motor Corporation. In perioada crizei, compania a dat faliment, ins? firma s-a reorganizat ?i a ap?rut pe pia?? ca Willys-Overland Motors, Inc. Principalele caracteristici ale primelor ma?ini off-road de acest tip au fost: trac?iune pe fa?? ?i trac?iune pe spate, posibilitatea schimb?rii motorului pentru cre?terea puterii, caroserie dreptunghiular?, parbriz fa?? rabatabil ?i minim 3 scaune, capabilit??i de remorcare, posibilitatea mont?rii mitralierei de 30 mm cu tot cu afet, un sistem de lumini black pentru camuflaj de front, baia de ulei ce avea posibilitatea r?cirii uleiului, frane erau hidraulice, axe cu ungere proprie, ampatamentul era de 80 inchi, in?l?imea maxim? de 40 inchi, greutatea maxim? de 1275 kg, un sistem special de cabestan ?i prindere in pivot ?i s? aib? cel pu?in 4 cilindri. Producatorul Jeep a scos pe piata mai multe modele Jeep Renegade, Jeep Cherokee, Jeep Patriot, Jeep Grand Cherokee, Jeep Commander, Jeep Wrangler, Jeep Compass fabricate intre ani 1994, 1995, 1996, 1997, 1998, 1999, 2000, 2001, 2002, 2003, 2004, 2005, 2006, 2007, 2008, 2009, 2010, 2011, 2012, 2013, 2014, 2015, 2016, 2017, 2018, 2019, 2020, 2021. Avem in stoc Parbriz Jeep Renegade, Parbriz Jeep Cherokee, Parbriz Jeep Patriot, Parbriz Jeep Grand Cherokee, Parbriz Jeep Commander, Parbriz Jeep Wrangler, Parbriz Jeep Compass fabricate intre ani 1994, 1995, 1996, 1997, 1998, 1999, 2000, 2001, 2002, 2003, 2004, 2005, 2006, 2007, 2008, 2009, 2010, 2011, 2012, 2013, 2014, 2015, 2016, 2017, 2018, 2019, 2020, 2021.
Inlocuirea (Montajul, Schimbarea) Parbrizului, Lunetei auto sau a Geamului auto se poate face in atelierul nostru, la domiciliu clientului sau in orice locatie aleasa de client in orice sector din Bucuresti Sector 1, Sector 2, Sector 3, Sector 4, Sector 5, Sector 6 si Ilfov.
Toate marcile de parbize, lunete si geamuri laterale comercializate
Producatori parbize
Ti-ai putea inchipui o masina fara geamuri? Cu siguranta nu! Chiar si masinile decapotabile au geamuri, dintr-un motiv cat se poate de simplu: pentru a oferi protectie. Atat parbrizele, cat si lunetele sau geamurile laterala ofera protectie in timpul rularii, ferindu-i pe pasageri de praf, pietre si alte pericole. Pe langa asta, un geam auto bine ales poate contribui la aerodinamica vehiculului.
Oricat de bine ar fi construite insa, geamurile risca sa fie sparte. Chiar si geamurile auto ultra securizate pot ajunge sa aiba crapaturi si lovituri, in conditiile in care exista pericole la tot pasul: pietre, crengi, grindina, etc...Din fericire, inlocuirea unui geam nu este atat de dificila precum ti-ai inchipui.
Livram si montam geamuri auto direct la tine acasa
Daca ai un geam crapat sau spart, cea mai buna solutie pe care o ai la indemana este sa il inlocuiesti. In cazul in care circuli cu parbrizul crapat, spre exemplu, te expui unor riscuri inutile. Din fericire, inlocuirea parbrizului sau a celorlalte geamuri auto se face foarte usor. Tot ceea ce trebuie sa faci este sa ne contactezi ( telefonic sau pe email), sa ne spui ce masina conduci si care este geamul cu probleme si sa ne astepti. Venim la tine cu geamul potrivit, oriunde ai fi in Bucuresti sau Ilfov.
Spre deosebire de service-urile clasice, in care ti-ai repara in mod normal masina, noi oferim o serie de avantaje:
- Venim la tine acasa, in asa fel incat sa nu iti asumi riscul de a conduce cu un geam crapat;
- Avem o varietate mare de geamuri auto. Indiferent de tipul de masina pe care il conduci si de vechimea ei, avem geamul potrivit. Colaboram doar cu branduri cunoscute precum KMKI Glass, Nord Glass sau Benson si Fuyao;
- Transportul geamului il facem noi, in asa fel incat sa ne asiguram ca ajunge in cea mai buna stare la destinatie. Desi ar fi mai ieftin si mai simplu sa apelam la companii de livrari, nu vrem sa ne asumam niciun risc;
- Venim oriunde, oricand. Chiar daca nu esti acasa, putem veni si te ajutam cu montarea geamului. In felul acesta poti economisi bani si timp, pierdute in mod normal atunci cand decizi sa mergi intr-un service auto;
- Geamurile pe care le comercializam inglobeaza toate tehnologiile moderne, in asa fle incat sa iti ofere confortul de care ai nevoie. Majoritatea masinilor moderne sunt echipate cu geamuri ce au senzori de ploaie, filtre UV sau tehnologii care ajuta la dezaburire. Comercializand doar geamuri produse de branduri mari, ne asiguram ca toate aceste dotari sunt incluse.
Cand au aparut geamurile auto?
Desi pare greu de crezut, primele automobile nu aveau geamuri. Pana in 1904, soferii si pasagerii nu erau protejati de geamuri. In cel mai bun caz, acestia purtau o casca de protectie sau ochelari care sa tina la distanta praful sau eventualele pietre.
In 1904 a aparut ideea unor geamuri de protectie montat in partea frontala a vehiculului. Parbrizul a fost o inovatie extrem de importanta, deoarece oferea un urias plus de confort. Din pacate, parbrizele din prima parte a secolului trecut nu erau tocmai sigure. Realizate din sticla normala, acestea riscau sa se sparga la orice tip de soc sii reprezentau un urias pericol pentru pasageri. Nu de putine ori, cioburile parbrizelor au ranit conducatorii auto. Pe langa faptul ca era periculos, acest parbriz era si extrem de scump, ceea ce il facea destul de rar pe strazi.
Popularitatea din ce in ce mai mare a geamurilor a dus la ieftinirea acestora. Astfel, in 1930 aproape toate autovehiculele aveau parbrize si multe dintrer ele au inceput sa aiba si geamuri laterale, lunete si sa fie acoperite. Confortul a crescut in mod considerabil iar producatorii au inceput sa fie preocupati de siguranta pasagerilor. Astfel, in 1927 a aparut primul geam care nu mai producea cioburi periculoase in momentul in care se spargeam. 7 ani mai tarziu, in 1934, geamul curbat a inceput sa fie din ce in ce mai popular iar din 1960 standardele de siguranta au inceput sa fie din ce in ce mai numeroase si mai interesante.
Astazi, toate geamurile auto sunt foarte rezistente in fata socurilor iar ideea de a se sparge in cioburi periculoase este inexistenta. Parbrizele sunt laminate si sunt formate din 3 straturi, in asa fel incat sa nu se sparga, in timp ce geamurile laterale sunt prelucrate termic, in asa fel incat atunci cand se sparg sa produca mii de cioburi micute, necontondente , care sa nu reprezinte niciun pericol pentru oameni.
Poti preveni uzura geamurilor?
Cel mai adesea nu. Este imposibil sa prevezi o ploaie cu grindina sau sa te feresti de pietrele aruncate de alte vehicule pe drum. Evident, poti incerca sa iti parchezi masina in locuri in care nu exista riscul sa cada crengi, poti evita drumurile pietruite sau poti sa iti cumperi un garaj.
De asemenea, poti incerca sa eviti slabirea geamurilor:
- Curata-le frecvent de praf;
- Nu tranti usile atunci cand le inchizi;
- Ridica stergatoarele atunci cand ninge;
- Foloseste intotdeauna stergatoare de foarte buna calitate.
Daca ai o problema cu parbrizul si trebuie sa fie inlocuit, poti sta linistit. Nu este nici pe departe o problema atat de grava precum ti-ai inchipui ca este ci se rezolva intr-un timp scurt. Tot ceea ce trebuie sa faci este sa apelezi la noi.
Orice automobil trebuie sa iti poata oferi siguranta, manevrabilitate si confort. Parbrizul are un rol extrem de important in toate aceste cerinte, deoarece reuseste sa ii protejeze pe pasageri de vant, ploaie, diverse pericole de pe drum ( crengi, grindina, pietricele, etc) si temperaturi extreme.
Parbrizul poate fi considerat una dintre cele mai mari inovatii auto de la aparitia vehiculelor pana astazi, deoarece a schimbat complet modul in care sunt construite si exploatate masinile.
Ideea unui parbriz a aparut la inceputul secolului XX. Pana atunci, putinele automobile care circulau pe strazi nu aveau niciun fel de protectie implementata, soferii fiind nevoiti sa poarte casti si sa se fereasca de eventualele obstacole. Este adevarat ca nici viteza pe care o atingeau masinile din trecut nu era atat de mare precum cea pe care o pot atinge masinile de astazi.
Primele parbrize au fost realizate din sticla simpla. Desi erau eficiente impotriva vantului si a intemperiilor, acestea prezentau un pericol serios in momentul in care masina suferea un accident. Practic, orice soc fizic spargea parbrizul, iar cioburile ajungeau sa fie un real pericol pentru oameni.
Din fericire, timpul a dat nastere unor tehnologii din ce in ce mai eficiente. Senzori moderni, parbrizele tratate la temperaturi inalte pentru a se sparge in cioburi mici, necontondente sau parbrizele realizate din mai multe straturi de geam si folii de plastic intre ele, toate au dus la obtinerea unei doze din ce in ce mai mare de confort si de siguranta.
Un parbriz modern, realizat din sticla securizata, nu va fi periculos pentru pasageri, ba chiar va putea declansa airbag-urile, stergatoarele de ploaie sau luminile auto atunci cand este nevoie de ele. Sticla securizata poate rezista la zgomote, la temperaturi extreme, la emisii UV si la o multime de alte pericole.
Care sunt tehnologiile inglobate in parbrizele moderne?
- Izolare fonica cu ajutorul careia zgomotele de pe drum nu mai sunt resimtite de pasageri;
- Filtrarea emisiilor UV, in asa fel incat acestea sa nu reprezinte niciun pericol;
- Senzori care pornesc automat stergatoarele, atunci cand este nevoie de ele, care pornesc incalzirea pentru a putea dezgheta geamul pe timp de iarna, etc;
- Camere de supraveghere care ajuta in momentul parcarii.
Pe masura ce trece timpul, tehnologiile moderne sunt din ce in ce mai prezente in parbrize, ceea ce este un mare avantaj, insa poate fi si un dezavantaj financiar in momentul in care parbrizul se crapa. Din pacate, drumurile proaste, pietrele, crengile, grindina si diversi alti factori pot duce la aparitia crapaturilor in parbriz. Chiar daca un parbriz crapat nu este periculos, acesta genereaza disconfort si trebuie sa fie inlocuit. Marea problema este costul. Un parbriz cu toate tehnologiile inglobate poate sa aiba un cost considerabil.
Trocmai de aceea, am ales sa dezvoltam un magazin de parbrize prin care sa livram produse de cea mai buna calitate, la preturi optime.
Cele mai bune parbrize de pe piata si cele mai atractive preturi pe parbrize-ieftine.ro
Suntem o echipa de profesionisti care de-a lungul timpului au montat mii de parbrize. De-a lungul timpului, am dezvoltat o relatie stransa cu cei mai importanti producatori ( NordGlass, Starglass, XYG, Benson, Etc ) si am reusit sa acoperim o buna parte dintre cerintele clientilor nostri.
Oferim o gama variata de parbrize, pentru orice tip de masina. Printre avantajele pe care le oferim prin serviciul nostru se numara si urmatoarele:
- Optimizam foarte bine preturile, in asa fel incat sa ne asiguram ca avem cele mai mici preturi de pe piata;
- Livram parbrizul acolo unde este masina. Daca esti in Bucuresti, Ilfov sau imprejurimi, iti livram parbrizul pana la tine acasa. Ne ocupam personal de livrare, in asa fel incat sa ne asiguram ca parbrizul ajunge la destinatie in deplina stare;
- Montam parbrizul cu cea mai mare atentie. Asiguram serviciul de montaj cu ajutorul echipei de profesionisti care a acumulat o experienta vasta de-a lungul timpului;
- Oferim garantie pentru fiecare lucrare pe care o facem.
Iti poti proteja parbrizul impotriva crapaturilor?
Din pacate, de cele mai multe ori crapaturile apar din cauze ce nu pot fi controlate. O creanga cazuta pe parbriz, grindina, o piatra sarita pe drum sau o groapa care sa genereze vibratii puternice pot duce la inevitabila problema.
Din fericire, poti lua anumite decizii care sa scada riscul de aparitie a crapaturilor :
1. Schimba stergatoarele frecvent, in asa fel incat sa nu se toceasca. De foarte multe ori, stergatoarele tocite ajung sa zgarie parbrizul;
2. Curata geamul de praf. Praful este si el un factor important care duce la slabirea parbrizului;
3. Evita trantirea usilor. Daca trantesti usile generezi vibratii care slabesc sticla si o fac mult mai vulnerabila in fata socurilor;
4. Parcheaza masina in locuri in care nu exista riscul sa cada crengi, tencuiala sau pietre si in locuri in care riscul de accidente este minim;
5. Pe timp de iarna incearca sa ridici stergatoarele, in asa fel incat sa nu inghete si sa se lipeasca pe parbriz.
Ce trebuie sa ai in vedere atunci cand achitizionezi un parbriz?
Achizitia unui parbriz trebuie sa tina cont de cateva elemente. In primul rand, asigura-te ca este produs de un producator mare. De asemenea, asigura-te ca este echipat cu toti senzorii ( de lumina, de ploaie, filtru de polarizare, etc), cu elemente pentru etansarea si fixarea sticlei si cu fereastra pentru VIN.
Nu in ultimul rand, asigura-te ca parbrizul este montat corect, deoarece un parbriz oricat de bun, daca nu este montat corect prezinta riscuri mult mai mari de a se sparge.