Comercializam, livram si montam la domiciliul clientului, in Bucuresti si Ilfov o gama larga de parbrize ieftine pentru marca Hyundai
Hyundai Company este o multina?ional? din Coreea de Sud care fabric? automobile cu sediul in Seul, Coreea de Sud. Compania a fost infiin?at? in anul 1967 ?i impreuna cu filiala sa, Kia Motors, de?inut? in propor?ie de 32,8%, impreun? formeaz? Hyundai Motor Group, care este al cincilea cel mai mare produc?tor de automobile din lume, bazat pe vanz?rile anuale de vehicule din 2012. ISTORIA SUCCESULUI COMPANIEI HYUNDAI In 1947, Chung Se Yung a fondat compania Hyundai, cu semnifica?ia modernitate, o er? nou?, mi?care in pas cu timpul (traducere din limba coreean?). Hyundai a trecut prin stadiul de formare de la un mic atelier de repara?ii auto la cel mai mare holding sud-corean specializat in diverse domenii de inginerie. Ca urmare Hyundai a lansat nave, ma?ini-unelte, locomotive, o?el, echipamente electronice, automobile. Plus la asta, compania se ocupa cu construc?iile ?i industria petrochimic?. Abia la sfar?itul anilor 60, Hyundai s-a implicat in industria automobilistic?. La 29 decembrie 1967, in Seoul a avut loc deschiderea oficial? a sediului central, care ?i in prezent se afl? acolo, cu ?ase luni mai tarziu a fost lansat? prima intreprindere cu o capacitate de produc?ie de 20 000 de vehicule pe an. In anul 1968, Hyundai a inceput produc?ia in mas? a sedanului Cortina. In anul 1976 a fost lansat primul model de autoturism (pentru pasageri) — automobilul Hyundai Pony, care a fost urmat de modelul Granada in 1978. Inspirat? de succesul c?p?tat, Hyundai Motor Company a inceput exportul modelului Pony mai intai spre Ecuador, apoi spre Orientul Mijlociu, America de Sud ?i Africa. Ca urmare, in anul 1976, brandul Hyundai i?i face apari?ia pe pia?a Europei, care la momentul dat era una foarte exigent?. Pe pia?a european?, modelul a fost prezentat sub denumirea Lantra ( pe pia?a intern? modelul era vandut sub numele Elantra). Noul model prezint? un sedan cu cinci locuri. Hyundai Motor Company se num?r? printre reprezentan?ii mondiali din industria auto. Numai pe pia?a american? au fost exportate peste 1 mln. de automobile marca Hyundai. Compania avea ca scop s? asambleze automobilele sale cu piese auto de produc?ie proprie. Ca urmare, in 1991 a fost lansat motorul Alpha, conceput cu propriile for?e. Capacitatea cilindric? a motorului era de 1,5 litri. Dup? Alpha, a urmat apari?ia motoarelor Gamma ?i Delta. Prezentarea Hyundai HCD-II, coupe sportiv. Acest model a fost lansat intr-o edi?ie limitat? ?i s-a axat pe cump?r?torii cointeresa?i de automobile de prestigiu Un succes foarte mare a atins compania in dezvoltarea vehiculelor - hibrizi, vehiculelor electrice, la fel ?i in dezvoltarea tehnologiilor industriale, cum ar fi reciclarea de?eurilor (materialelor reziduale), imbun?t??irea sistemului de securitate ?i reducerea emisiilor de gaze. In luna mai a anului 1993, a ap?rut noua genera?ie a modelului Sonata ?i motorul Beta. In luna septembrie 1994, publicului a fost prezentat? noua genera?ie a modelului X-3 sub numele Accent. Hyundai Motor Company a stabilit un record in Coreea prin emiterea a 1.545 mln. de vehicule timp de un an. Exportate au fost 394 259 de automobile.La Salonul Auto din Geneva in 1996, a fost prezentat pentru prima dat? coupe-ul sportiv Hyundai Coupe (Hyundai Tiburon in SUA ?i Coreea). Prezentarea SUV-ului Santa Fe la Salonul Auto de la Detroit. Prezentarea Hyundai Equus (Centennial) - sedan de lux de o dimensiune de 5 metri. Sub capota acestui automobil se afl? motorul 4,5 GDI V8, 279 cai putere. Modelul a fost destinat persoanelor VIP din acest motiv modelul a fost echipat la cel mai inalt nivel. Compania dep??e?te un nou record, exportand mai mult de 700 000 de automobile. Asfel compania a reu?it s?-?i consolideze pozi?ia nu doar pe pia?a sud-coreean?, dar ?i s? concureze cu alte branduri auto mondiale. Premiera modelului Santa Fe alimentat pe baz? de celule de combustibil, lansarea SUV-ului Terracan, a coupe-ului sportiv Tuscani, precum ?i a modelului Lavita. In luna iulie 2001 la uzina Hyundai din Chennai, India a inceput produc?ia noului model Hyundai Sonata, iar la uzina ??? din Turcia, a inceput produc?ia modelului H-1. Apari?ia SUV-ului Hyundai Terracan. Hyundai Santa Fe este ales automobilul Numarul 1 in SUA. In Coreea a avut loc premiera primului automobil Santa Fe alimentat pe baz? de celule de combustibil. La Salonul Auto din Chicago a avut loc premiera versiunii concept HCD - 7. Anul 2004 este marcat cu lansarea SUV-ului Tucson. Hyundai stabile?te un nou record na?ional, dep??ind num?rul de 10mln. de unit??i in export. Se creaz? o intreprindere comun? pentru vehicule comerciale in China. Incepe dezvoltarea celei de-a doua genera?ii a automobilului Tucson alimentat pe baz? de celule de combustibil. Pre?edintele Hyundai Motor Company Chung Mong-Koo, a fost numit cel mai bun director general al anului 2004 de Business Week. In 2005 au fost lansate dou? modele strategice marca Hyundai: premium sedan Grandeur ?i SUV-ul Santa Fe. Deschiderea uzinei auto in Montgomery (Alabama, SUA). Construc?ia uzinei a costat companiei 1,1 mld. $. A fost o baz? strategic? important? pentru Hyundai, care a permis companiei s? de?in? o pozi?ie ferm? pe pia?a nord-american?. Pe pia?a european? modele Sonata, Elantra (Avante), Accent, Coupe se bucur? de o cerere inalt?. Se deschid filialele companiei in Japonia ?i Europa. Hyundai Getz este numit automobilul anului in India. La Salonul Auto din Frankfurt a avut loc prezentarea versiunilor concept HED-IV (QarmaQ), HND-III (Veloster), ?i celei de-a treia genera?ie a versiunii concept i-Blue. Ia start produc?ia modelelor Genesis, Genesis Coupe ?i i30cw. A avut loc premiera versiunii concept al automobilului ecologic i-mode la Salonul Auto din Geneva. Hyundai Motor Company din Beijing ?i Hyundai Motor din India au stabilit un record, prima men?ionat?, vanzand intr-o perioad? scurt? de timp, mai mult de 1 mln. de automobile, iar cea de-a doua men?ionat?, a dep??it num?rul de 550 000 de automobile exportate. Premiera modelului i20 orientat pe pia?a european?, produs in India. A luat start dezvoltarea motorului diesel de tip R ecologic, pentru autoturisme de nou? genera?ie. Finisarea lucr?rilor la cea de-a doua uzin? din Beijing, cu o capacitate de produc?ie de 300 000 de automobile pe an. Incepe construc?ia uzinei in Rusia, care va servi ca o ramp? de lansare a automobilelor pe pia?a europei de est. Al optulea an la rand, Hyundai Motor Company este clasat pe primul loc in ratingul na?ional de client service (National Customer Service Index), SUA. 2009- prezentarea versiunii concept al automobilului cu 3 u?i, i20 HED-VI (ix-onic), modelului ix-Metro ?i ix35, a fost prezentat motorul Theta Gdi. Modelele i30 ?i Grand Starex sunt numite cele mai bune automobile ale anului in Australia, al doilea an consecutiv. 2011- premiera modelelor i40 wagon, concept carului HCD-XII Curb ?i Veloster. Lansarea Genesis Prada, Sonata Hybrid, 5-a genera?ie Grandeur, debutul Genesis Coupe. Premiera mondial? a modelelor i40 wagon, versiunii concept HCD-XII Curb ?i Veloster la Salonul Auto Interna?ional de la Detroit. Modelului ix20 i se acord? cel mai mare rating de 5 stele de c?tre EuroNCAP. 2012- prezentarea versiunii concept i-oniq, noului i20 ?i i30 wagon, lansarea noului model Santa Fe, i40 ?i Veloster Turbo. Lansarea noului model Genesis, modelul Maxcruz ?i Hyundai Motorsport. Debutul versiunii concept i-oniq, noului i20 ?i i30 wagon la Salonul Auto din Geneva. Noul SUV Santa Fe a debutat in New York. 2013- debutul modelului Grandeur Hybrid, noului i20 ?i All New Genesis, prezentarea modelului MISTRA. Debutul modelului Grandeur Hybrid, noului i20 ?i All New Genesis. Debutul modelului MISTRA la Salonul Auto Interna?ional din Shanghai. Lansarea in produc?ie a modelului Grandeur Hybrid. Sonata devine cel mai sigur automobil. Hyundai i10 este numit automobilul anului in India. Hyundai Centennial este numit cel mai bun automobil de lux, doi ani consecutiv. Hyundai este numit cel mai valoros brand auto. 2014- premiera modelului HED-9 Intardo, debutul New Sonata, noului model Sonata Hybrid ?i noului model i20. Hyundai i20 este numit cel mai bun automobil al anului in India. 2015- debutul modelului Sonata Plug-In Hybrid, Sonata Turbo ?i ALL New Tucson. Debutul a trei modele Hyundai: Sonata Plug-In Hybrid, Sonata Turbo ?i ALL New Tucson. Producatorul Hyundai a scos pe piata mai multe modele Hyundai Universe, Hyundai i30, Hyundai i40, Hyundai Terracan, Hyundai Aero City, Hyundai H1, Hyundai HD Heavy, Hyundai Ioniq, Hyundai HD Light, Hyundai Coupe, Hyundai IX55, Hyundai Medium, Hyundai Getz, Hyundai H200, Hyundai i10, Hyundai Lantra, Hyundai Sonata, Hyundai Porter, Hyundai Kona, Hyundai Super Aero City, Hyundai Elantra, Hyundai Matrix, Hyundai Grandeur, Hyundai Genesis, Hyundai Tucson, Hyundai Highway van, Hyundai County, Atos, Hyundai Accent, Hyundai Aero Town, Hyundai IX20, Hyundai Veloster, Hyundai Continental, Hyundai Galloper, Hyundai Santa Fe, Hyundai H100, Hyundai Grand Santa Fe, Hyundai Equus, Hyundai XG, Hyundai Santamo, Hyundai H350, Hyundai Trajet, Hyundai i20, Hyundai IX35 fabricate intre ani 1994, 1995, 1996, 1997, 1998, 1999, 2000, 2001, 2002, 2003, 2004, 2005, 2006, 2007, 2008, 2009, 2010, 2011, 2012, 2013, 2014, 2015, 2016, 2017, 2018, 2019, 2020, 2021. Avem in stoc Parbriz Hyundai Universe, Parbriz Hyundai i30, Parbriz Hyundai i40, Parbriz Hyundai Terracan, Parbriz Hyundai Aero City, Parbriz Hyundai H1, Parbriz Hyundai HD Heavy, Parbriz Hyundai Ioniq, Parbriz Hyundai HD Light, Parbriz Hyundai Coupe, Parbriz Hyundai IX55, Parbriz Hyundai Medium, Parbriz Hyundai Getz, Parbriz Hyundai H200, Parbriz Hyundai i10, Parbriz Hyundai Lantra, Parbriz Hyundai Sonata, Parbriz Hyundai Porter, Parbriz Hyundai Kona, Parbriz Hyundai Super Aero City, Parbriz Hyundai Elantra, Parbriz Hyundai Matrix, Parbriz Hyundai Grandeur, Parbriz Hyundai Genesis, Parbriz Hyundai Tucson, Parbriz Hyundai Highway van, Parbriz Hyundai County, Parbriz Hyundai Atos, Parbriz Hyundai Accent, Parbriz Hyundai Aero Town, Parbriz Hyundai IX20, Parbriz Hyundai Veloster, Parbriz Hyundai Continental, Parbriz Hyundai Galloper, Parbriz Hyundai Santa Fe, Parbriz Hyundai H100, Parbriz Hyundai Grand Santa Fe, Parbriz Hyundai Equus, Parbriz Hyundai XG, Parbriz Hyundai Santamo, Parbriz Hyundai H350, Parbriz Hyundai Trajet, Parbriz Hyundai i20, Parbriz Hyundai IX35 fabricate intre ani 1994, 1995, 1996, 1997, 1998, 1999, 2000, 2001, 2002, 2003, 2004, 2005, 2006, 2007, 2008, 2009, 2010, 2011, 2012, 2013, 2014, 2015, 2016, 2017, 2018, 2019, 2020, 2021.
Inlocuirea (Montajul, Schimbarea) Parbrizului, Lunetei auto sau a Geamului auto se poate face in atelierul nostru, la domiciliu clientului sau in orice locatie aleasa de client in orice sector din Bucuresti Sector 1, Sector 2, Sector 3, Sector 4, Sector 5, Sector 6 si Ilfov.
Toate marcile de parbize, lunete si geamuri laterale comercializate
Producatori parbize
Ti-ai putea inchipui o masina fara geamuri? Cu siguranta nu! Chiar si masinile decapotabile au geamuri, dintr-un motiv cat se poate de simplu: pentru a oferi protectie. Atat parbrizele, cat si lunetele sau geamurile laterala ofera protectie in timpul rularii, ferindu-i pe pasageri de praf, pietre si alte pericole. Pe langa asta, un geam auto bine ales poate contribui la aerodinamica vehiculului.
Oricat de bine ar fi construite insa, geamurile risca sa fie sparte. Chiar si geamurile auto ultra securizate pot ajunge sa aiba crapaturi si lovituri, in conditiile in care exista pericole la tot pasul: pietre, crengi, grindina, etc...Din fericire, inlocuirea unui geam nu este atat de dificila precum ti-ai inchipui.
Livram si montam geamuri auto direct la tine acasa
Daca ai un geam crapat sau spart, cea mai buna solutie pe care o ai la indemana este sa il inlocuiesti. In cazul in care circuli cu parbrizul crapat, spre exemplu, te expui unor riscuri inutile. Din fericire, inlocuirea parbrizului sau a celorlalte geamuri auto se face foarte usor. Tot ceea ce trebuie sa faci este sa ne contactezi ( telefonic sau pe email), sa ne spui ce masina conduci si care este geamul cu probleme si sa ne astepti. Venim la tine cu geamul potrivit, oriunde ai fi in Bucuresti sau Ilfov.
Spre deosebire de service-urile clasice, in care ti-ai repara in mod normal masina, noi oferim o serie de avantaje:
- Venim la tine acasa, in asa fel incat sa nu iti asumi riscul de a conduce cu un geam crapat;
- Avem o varietate mare de geamuri auto. Indiferent de tipul de masina pe care il conduci si de vechimea ei, avem geamul potrivit. Colaboram doar cu branduri cunoscute precum KMKI Glass, Nord Glass sau Benson si Fuyao;
- Transportul geamului il facem noi, in asa fel incat sa ne asiguram ca ajunge in cea mai buna stare la destinatie. Desi ar fi mai ieftin si mai simplu sa apelam la companii de livrari, nu vrem sa ne asumam niciun risc;
- Venim oriunde, oricand. Chiar daca nu esti acasa, putem veni si te ajutam cu montarea geamului. In felul acesta poti economisi bani si timp, pierdute in mod normal atunci cand decizi sa mergi intr-un service auto;
- Geamurile pe care le comercializam inglobeaza toate tehnologiile moderne, in asa fle incat sa iti ofere confortul de care ai nevoie. Majoritatea masinilor moderne sunt echipate cu geamuri ce au senzori de ploaie, filtre UV sau tehnologii care ajuta la dezaburire. Comercializand doar geamuri produse de branduri mari, ne asiguram ca toate aceste dotari sunt incluse.
Cand au aparut geamurile auto?
Desi pare greu de crezut, primele automobile nu aveau geamuri. Pana in 1904, soferii si pasagerii nu erau protejati de geamuri. In cel mai bun caz, acestia purtau o casca de protectie sau ochelari care sa tina la distanta praful sau eventualele pietre.
In 1904 a aparut ideea unor geamuri de protectie montat in partea frontala a vehiculului. Parbrizul a fost o inovatie extrem de importanta, deoarece oferea un urias plus de confort. Din pacate, parbrizele din prima parte a secolului trecut nu erau tocmai sigure. Realizate din sticla normala, acestea riscau sa se sparga la orice tip de soc sii reprezentau un urias pericol pentru pasageri. Nu de putine ori, cioburile parbrizelor au ranit conducatorii auto. Pe langa faptul ca era periculos, acest parbriz era si extrem de scump, ceea ce il facea destul de rar pe strazi.
Popularitatea din ce in ce mai mare a geamurilor a dus la ieftinirea acestora. Astfel, in 1930 aproape toate autovehiculele aveau parbrize si multe dintrer ele au inceput sa aiba si geamuri laterale, lunete si sa fie acoperite. Confortul a crescut in mod considerabil iar producatorii au inceput sa fie preocupati de siguranta pasagerilor. Astfel, in 1927 a aparut primul geam care nu mai producea cioburi periculoase in momentul in care se spargeam. 7 ani mai tarziu, in 1934, geamul curbat a inceput sa fie din ce in ce mai popular iar din 1960 standardele de siguranta au inceput sa fie din ce in ce mai numeroase si mai interesante.
Astazi, toate geamurile auto sunt foarte rezistente in fata socurilor iar ideea de a se sparge in cioburi periculoase este inexistenta. Parbrizele sunt laminate si sunt formate din 3 straturi, in asa fel incat sa nu se sparga, in timp ce geamurile laterale sunt prelucrate termic, in asa fel incat atunci cand se sparg sa produca mii de cioburi micute, necontondente , care sa nu reprezinte niciun pericol pentru oameni.
Poti preveni uzura geamurilor?
Cel mai adesea nu. Este imposibil sa prevezi o ploaie cu grindina sau sa te feresti de pietrele aruncate de alte vehicule pe drum. Evident, poti incerca sa iti parchezi masina in locuri in care nu exista riscul sa cada crengi, poti evita drumurile pietruite sau poti sa iti cumperi un garaj.
De asemenea, poti incerca sa eviti slabirea geamurilor:
- Curata-le frecvent de praf;
- Nu tranti usile atunci cand le inchizi;
- Ridica stergatoarele atunci cand ninge;
- Foloseste intotdeauna stergatoare de foarte buna calitate.
Daca ai o problema cu parbrizul si trebuie sa fie inlocuit, poti sta linistit. Nu este nici pe departe o problema atat de grava precum ti-ai inchipui ca este ci se rezolva intr-un timp scurt. Tot ceea ce trebuie sa faci este sa apelezi la noi.
Orice automobil trebuie sa iti poata oferi siguranta, manevrabilitate si confort. Parbrizul are un rol extrem de important in toate aceste cerinte, deoarece reuseste sa ii protejeze pe pasageri de vant, ploaie, diverse pericole de pe drum ( crengi, grindina, pietricele, etc) si temperaturi extreme.
Parbrizul poate fi considerat una dintre cele mai mari inovatii auto de la aparitia vehiculelor pana astazi, deoarece a schimbat complet modul in care sunt construite si exploatate masinile.
Ideea unui parbriz a aparut la inceputul secolului XX. Pana atunci, putinele automobile care circulau pe strazi nu aveau niciun fel de protectie implementata, soferii fiind nevoiti sa poarte casti si sa se fereasca de eventualele obstacole. Este adevarat ca nici viteza pe care o atingeau masinile din trecut nu era atat de mare precum cea pe care o pot atinge masinile de astazi.
Primele parbrize au fost realizate din sticla simpla. Desi erau eficiente impotriva vantului si a intemperiilor, acestea prezentau un pericol serios in momentul in care masina suferea un accident. Practic, orice soc fizic spargea parbrizul, iar cioburile ajungeau sa fie un real pericol pentru oameni.
Din fericire, timpul a dat nastere unor tehnologii din ce in ce mai eficiente. Senzori moderni, parbrizele tratate la temperaturi inalte pentru a se sparge in cioburi mici, necontondente sau parbrizele realizate din mai multe straturi de geam si folii de plastic intre ele, toate au dus la obtinerea unei doze din ce in ce mai mare de confort si de siguranta.
Un parbriz modern, realizat din sticla securizata, nu va fi periculos pentru pasageri, ba chiar va putea declansa airbag-urile, stergatoarele de ploaie sau luminile auto atunci cand este nevoie de ele. Sticla securizata poate rezista la zgomote, la temperaturi extreme, la emisii UV si la o multime de alte pericole.
Care sunt tehnologiile inglobate in parbrizele moderne?
- Izolare fonica cu ajutorul careia zgomotele de pe drum nu mai sunt resimtite de pasageri;
- Filtrarea emisiilor UV, in asa fel incat acestea sa nu reprezinte niciun pericol;
- Senzori care pornesc automat stergatoarele, atunci cand este nevoie de ele, care pornesc incalzirea pentru a putea dezgheta geamul pe timp de iarna, etc;
- Camere de supraveghere care ajuta in momentul parcarii.
Pe masura ce trece timpul, tehnologiile moderne sunt din ce in ce mai prezente in parbrize, ceea ce este un mare avantaj, insa poate fi si un dezavantaj financiar in momentul in care parbrizul se crapa. Din pacate, drumurile proaste, pietrele, crengile, grindina si diversi alti factori pot duce la aparitia crapaturilor in parbriz. Chiar daca un parbriz crapat nu este periculos, acesta genereaza disconfort si trebuie sa fie inlocuit. Marea problema este costul. Un parbriz cu toate tehnologiile inglobate poate sa aiba un cost considerabil.
Trocmai de aceea, am ales sa dezvoltam un magazin de parbrize prin care sa livram produse de cea mai buna calitate, la preturi optime.
Cele mai bune parbrize de pe piata si cele mai atractive preturi pe parbrize-ieftine.ro
Suntem o echipa de profesionisti care de-a lungul timpului au montat mii de parbrize. De-a lungul timpului, am dezvoltat o relatie stransa cu cei mai importanti producatori ( NordGlass, Starglass, XYG, Benson, Etc ) si am reusit sa acoperim o buna parte dintre cerintele clientilor nostri.
Oferim o gama variata de parbrize, pentru orice tip de masina. Printre avantajele pe care le oferim prin serviciul nostru se numara si urmatoarele:
- Optimizam foarte bine preturile, in asa fel incat sa ne asiguram ca avem cele mai mici preturi de pe piata;
- Livram parbrizul acolo unde este masina. Daca esti in Bucuresti, Ilfov sau imprejurimi, iti livram parbrizul pana la tine acasa. Ne ocupam personal de livrare, in asa fel incat sa ne asiguram ca parbrizul ajunge la destinatie in deplina stare;
- Montam parbrizul cu cea mai mare atentie. Asiguram serviciul de montaj cu ajutorul echipei de profesionisti care a acumulat o experienta vasta de-a lungul timpului;
- Oferim garantie pentru fiecare lucrare pe care o facem.
Iti poti proteja parbrizul impotriva crapaturilor?
Din pacate, de cele mai multe ori crapaturile apar din cauze ce nu pot fi controlate. O creanga cazuta pe parbriz, grindina, o piatra sarita pe drum sau o groapa care sa genereze vibratii puternice pot duce la inevitabila problema.
Din fericire, poti lua anumite decizii care sa scada riscul de aparitie a crapaturilor :
1. Schimba stergatoarele frecvent, in asa fel incat sa nu se toceasca. De foarte multe ori, stergatoarele tocite ajung sa zgarie parbrizul;
2. Curata geamul de praf. Praful este si el un factor important care duce la slabirea parbrizului;
3. Evita trantirea usilor. Daca trantesti usile generezi vibratii care slabesc sticla si o fac mult mai vulnerabila in fata socurilor;
4. Parcheaza masina in locuri in care nu exista riscul sa cada crengi, tencuiala sau pietre si in locuri in care riscul de accidente este minim;
5. Pe timp de iarna incearca sa ridici stergatoarele, in asa fel incat sa nu inghete si sa se lipeasca pe parbriz.
Ce trebuie sa ai in vedere atunci cand achitizionezi un parbriz?
Achizitia unui parbriz trebuie sa tina cont de cateva elemente. In primul rand, asigura-te ca este produs de un producator mare. De asemenea, asigura-te ca este echipat cu toti senzorii ( de lumina, de ploaie, filtru de polarizare, etc), cu elemente pentru etansarea si fixarea sticlei si cu fereastra pentru VIN.
Nu in ultimul rand, asigura-te ca parbrizul este montat corect, deoarece un parbriz oricat de bun, daca nu este montat corect prezinta riscuri mult mai mari de a se sparge.