Parbrize Rover Ieftine Bucuresti

Parbrize Rover ieftine

Parbrize Rover ieftine

Comercializam, livram si montam la domiciliul clientului, in Bucuresti si Ilfov o gama larga de parbrize ieftine pentru marca Rover

Parbriz ieftin ROVER 45 Saloon RT, data fabricatiei 2002, producator KMK, cu montaj la domiciliul clientului in Bucuresti, SECTOR 1, cod postal 12220

Solicita pret Parbriz ROVER 45 Saloon RT, data fabricatiei 2002

Localitate : Bucuresti, SECTOR 1

Cod postal : 12220


Suna vanzatorul





Parbriz ROVER

parbrize-kmk.webp


Rover este un constructor de ma?ini cu sediul in Gaydon, Regatul Unit care este specializat in vehicule cu trac?iune pe patru ro?i. Este de?inut? de compania indian? Tata Motors f?cand parte din filiala sa Jaguar Land Rover. Ca vechime este al doilea constructor de ma?ini cu trac?iune pe patru ro?i din lume (dup? Jeep). Land Rover a ap?rut ini?ial ca un singur vehicul specific, ini?ial cunoscut ca Land Rover, lansat de Compania Rover in 1948 ?i s-a dezvoltat intr-un brand care cuprinde o gam? de modele cu trac?iune integral?, inclusiv Defender, Discovery, Freelander ?i Range Rover. Land Rover sunt asamblate in Halewood, UK ?i Solihull, UK, cu cercetarea ?i dezvoltare avand loc in principal in Gaydon. Land Rover a vandut 194.000 de vehicule in intreaga lume in 2009. Land Rover a avut un num?r de proprietari de-a lungul istoriei sale. In 1967 a devenit parte a Leyland Motor Corporation, iar in 1968 Leyland Motor Corporation a fuzionat ea ins??i cu British Motor Holdings pentru a forma British Leyland. In anii '80 British Leyland a fost divizat?, iar in 1988 Grupul Rover, inclusiv Land Rover, a fost achizi?ionat de c?tre British Aerospace. In 1994 Grupul Rover a fost cump?rat de BMW. In 2000 Grupul Rover a fost divizat de c?tre BMW, iar Land Rover a fost vandut la Ford Motor Company, devenind parte a Premier Automotive Group. In iunie 2008 Ford a vandut atat Land Rover cat ?i Jaguar Cars la Tata Motors. Pe data de 30 aprilie 2013 s-au implinit 65 de ani de la prezentarea primului model Land Rover. Istoria Land Rover a inceput in anul 1948 cu un vehicul denumit simplu Land Rover si cunoscut ca fiind versatil. De atunci, numele Land Rover a devenit sinonim la nivel mondial cu vehicul avand transmisie integrala. Fiecare model nou Land Rover aparut fiind proiectat si construit pentru a raspunde aceleiasi cerinte: un vehicul care sa combine excelent versatilitatea, robustetea si capacitati de trecere inegalabile in off road. Mai jos vom incerca sa prezentam cele mai importante momente din istoria marcii britanice Land Rover. In primavara anului 1947, cei doi frati Wilks au demarat proiectul unui automobil utilitar cu transmisie integrala pe care l-au denumit Land Rover. Inginerul Olaf Poope - directorul fabricii Rover din Solihull, a venit cu ideea ca sasiul noului vehicul utilitar sa fie construit ca un cadru directional, fiecare piesa componenta din acesta trebuia sa fie sudata comun din 4 bucati de tabla, in acest fel nefiind necesara achizitionarea de profile scumpe. Deoarece aluminiul si vopseaua de culore verde se gaseau in stocuri mari in fostele fabrici de avioane de lupta din Anglia, s-a luat urmatoarea decizie: caroseria sa fie realizata din aluminiu si vopsita in culoarea verde deschis. Un prim prototip a fost finalizat in a doua jumatate a anului 1947 fiind realizat pe un sasiu de Jeep Willis. Acesta dispunea de o caroserie deschisa,avea echipat un motor pe benzina de 1,6L(50CP) si cutie de viteze cu 4 trepte imprumutate de la modelul Rover P3, transmisie integrala iar postul de conducere era amplasat pe mijloc. Conducerea firmei Rover a hotarat trecerea la productia de serie fiind realizate 50 de exemplare pre-serie. Lansarea oficiala a versiunii de serie Land Rover a avut loc pe data de 30 aprilie 1948 la Salonul Auto de la Amsterdam unde s-au primit cateva sute de comenzi ferme,primele comenzi fiind onorate in luna iulie in acelasi an. Pretul pentru versiunea de baza cu caroserie deschisa era de 490 lire sterline, clientii putand opta contra unei sume suplimentare si pentru versiuni de caroserie cu acoperis textil sau metalic dotate cu portiere, ampatamentul masurand 2.032m. Land Rover avea echipat un motor de 1,6L (50CP), transmisie era integrata fiind asigurata de o cutie de viteze cu 4 trepte(doar a III-a si a IV-a erau sicronizate) plus o cutie de transfer cu 2 trepte. Suspensia fata/spate era cu axa rigida, arcuri lamelare si amortizoare hidraulice.Sistemul de franare era prevazut cu tamburi la ambele punti iar directia de tip cu recirculare de bile. Pana catre sfarsitul anului 1948 au fost fabricate 1758 de exemplare, majoritatea destinate exportului. Incepand cu anul 1956 este disponibila o noua varianta de caroserie cu 5usi si 10 locuri denumita Station Wagon oferita in varsiunea cu ampatament mare(2.718m). Spre deosebire de primul Station Wagon realizat de firma Tickford, acesta noua varianta era construita pe un cadru metalic mult mai simplu si cu dotari interioare mai putine.Ca noutati pe lista de dotari se inscriu trapa si luminile la interior.Tot in acel an varianta cu 3usi avand ampatament scurt putea oferi pana la 7 locuri. Datorita cererii tot mai mari de vehicule cu transmisie integrala, Land Rover a lansat noi versiuni cu ampatament variabil si noi variante de caroserie. Incepand din 1968, farurile sunt amplasate la exteriorul aripilor iar portierele au un nou design. Seria II A este considerata de multi specialisti cel mai reusit model de pana atunci a lui Land Rover iar perceptia publicului in general de Land Rover clasic asta si datorita numeroaselor aparitii in filme si documentare TV din Africa.Succesul comercial a fost si el pe masura popularitatii.In perioada 1969-70 vanzarile anuale depaseau 60.000 de exemplare comparativ cu modelul Defender (succesor al Seriei III) din anii 90 care se comercializa in circa 25.000 de exemplare pe an. Datorita cresterii continue a cererii de vehicule cu tractiune integrala si a diversificarii cerintelor venite di partea potentialilor clienti, firma britanica a inceput dezvoltarea inca de la inceputul anilor 60 a unui nou model sa ofere acelasi nivel de comfort atat pe sosea cat si in off road, proiectul fiind numit Road Rover. In 2004 in cadrul Salonului auto de la Detroit a fost prezentat concept car-ul Range Rover Stormer care prefigura un nou model in gama Land Rover si inaugura un nou concept de design.Tot la inceputul anului 2004 este realizat un prim facelift modelului Freelander. In septembrie 2011 este lansat un nou model din clasa SUV compacta denumit Range Rover Evoque. Considerat un SUV premium, noul model s-a bucurat inca de la debut de un mare succes comercial datorita design-ului spectaculos inspirat din cel al concept car-ului LRX, a posbilitatilor de personalizare a interiorului, a bunelor capacitati de trecere in off road si a numeroase dotari de siguranta si confort oferite printre care: suspensia adaptiv? AdaptiveDynamics care beneficiaz? de un control electro-magnetic al durit??ii amortizoarelor, sistem sofisticat de monitorizare a proximit??ii ma?inii prin intermediul a 5 camere de filmat, senzori de parcare asocia?i cu un senzor pentru unghiul mort sau un sistem automat pentru parcarea ma?inii, monitor de 8?, de tipul dual-view, arurile cu Xenon, acoperi?ul panoramic din sticl?, sistemul de pornire f?r? cheie ?i un sistem inedit de iluminare interioar?, bazat pe LED-uri. Realizat pe o platforma usor modificata a modelului Freelander II, noul Range Rover Evoque era disponibil cu o caroserie cu 3 usi ulterior fiind comercializata si cea cu 5 usi si era oferit cu doua motorizari: unul pe benzina turbo de tip Ecoboost cu 4 cilindri de 2L(240CP) si un turbo diesel de 2,2L (150-190CP), ambele dotate cu sistemul start/stop. In standard era oferita transmisia pe rotile di fata asigurata de o cutie manuala cu 6 trepte, pentru versiunile mai performante si luxoase era oferita transmisia integrala si o cutie automata cu 6 trepte. Producatorul Rover a scos pe piata mai multe modele Rover 600, Rover 45, Rover Mini, Rover 25, Rover 200, Rover 75, Rover Streetwise fabricate intre ani 1994, 1995, 1996, 1997, 1998, 1999, 2000, 2001, 2002, 2003, 2004, 2005, 2006, 2007, 2008, 2009, 2010, 2011, 2012, 2013, 2014, 2015, 2016, 2017, 2018, 2019, 2020, 2021. Avem in stoc Parbriz Rover 600, Parbriz Rover 45, Parbriz Rover Mini, Parbriz Rover 25, Parbriz Rover 200, Parbriz Rover 75, Parbriz Rover Streetwise fabricate intre ani 1994, 1995, 1996, 1997, 1998, 1999, 2000, 2001, 2002, 2003, 2004, 2005, 2006, 2007, 2008, 2009, 2010, 2011, 2012, 2013, 2014, 2015, 2016, 2017, 2018, 2019, 2020, 2021.

Inlocuirea (Montajul, Schimbarea) Parbrizului, Lunetei auto sau a Geamului auto se poate face in atelierul nostru, la domiciliu clientului sau in orice locatie aleasa de client in orice sector din Bucuresti Sector 1, Sector 2, Sector 3, Sector 4, Sector 5, Sector 6 si Ilfov.


Warning: include(textland.php): failed to open stream: No such file or directory in /home3/r92410parb/public_html/parbrize-ieftine/functii.php on line 232

Warning: include(): Failed opening 'textland.php' for inclusion (include_path='.:/opt/alt/php70/usr/share/pear') in /home3/r92410parb/public_html/parbrize-ieftine/functii.php on line 232



Toate marcile de parbize, lunete si geamuri laterale comercializate

Marci Parbize

Toate marcile de parbize, lunete si geamuri laterale comercializate




Vezi si alte oferte pentru acest model

Video Parbrize ieftine Bucuresti, Marci, Producatori




Clientii au mai cautat si :

Ti-ai putea inchipui o masina fara geamuri? Cu siguranta nu! Chiar si masinile decapotabile au geamuri, dintr-un motiv cat se poate de simplu: pentru a oferi protectie. Atat parbrizele, cat si lunetele sau geamurile laterala ofera protectie in timpul rularii, ferindu-i pe pasageri de praf, pietre si alte pericole. Pe langa asta, un geam auto bine ales poate contribui la aerodinamica vehiculului. Oricat de bine ar fi construite insa, geamurile risca sa fie sparte. Chiar si geamurile auto ultra securizate pot ajunge sa aiba crapaturi si lovituri, in conditiile in care exista pericole la tot pasul: pietre, crengi, grindina, etc...Din fericire, inlocuirea unui geam nu este atat de dificila precum ti-ai inchipui.
Livram si montam geamuri auto direct la tine acasa
Daca ai un geam crapat sau spart, cea mai buna solutie pe care o ai la indemana este sa il inlocuiesti. In cazul in care circuli cu parbrizul crapat, spre exemplu, te expui unor riscuri inutile. Din fericire, inlocuirea parbrizului sau a celorlalte geamuri auto se face foarte usor. Tot ceea ce trebuie sa faci este sa ne contactezi ( telefonic sau pe email), sa ne spui ce masina conduci si care este geamul cu probleme si sa ne astepti. Venim la tine cu geamul potrivit, oriunde ai fi in Bucuresti sau Ilfov.
Spre deosebire de service-urile clasice, in care ti-ai repara in mod normal masina, noi oferim o serie de avantaje:
- Venim la tine acasa, in asa fel incat sa nu iti asumi riscul de a conduce cu un geam crapat;
- Avem o varietate mare de geamuri auto. Indiferent de tipul de masina pe care il conduci si de vechimea ei, avem geamul potrivit. Colaboram doar cu branduri cunoscute precum KMKI Glass, Nord Glass sau Benson si Fuyao;
- Transportul geamului il facem noi, in asa fel incat sa ne asiguram ca ajunge in cea mai buna stare la destinatie. Desi ar fi mai ieftin si mai simplu sa apelam la companii de livrari, nu vrem sa ne asumam niciun risc;
- Venim oriunde, oricand. Chiar daca nu esti acasa, putem veni si te ajutam cu montarea geamului. In felul acesta poti economisi bani si timp, pierdute in mod normal atunci cand decizi sa mergi intr-un service auto;
- Geamurile pe care le comercializam inglobeaza toate tehnologiile moderne, in asa fle incat sa iti ofere confortul de care ai nevoie. Majoritatea masinilor moderne sunt echipate cu geamuri ce au senzori de ploaie, filtre UV sau tehnologii care ajuta la dezaburire. Comercializand doar geamuri produse de branduri mari, ne asiguram ca toate aceste dotari sunt incluse.
Cand au aparut geamurile auto?
Desi pare greu de crezut, primele automobile nu aveau geamuri. Pana in 1904, soferii si pasagerii nu erau protejati de geamuri. In cel mai bun caz, acestia purtau o casca de protectie sau ochelari care sa tina la distanta praful sau eventualele pietre.
In 1904 a aparut ideea unor geamuri de protectie montat in partea frontala a vehiculului. Parbrizul a fost o inovatie extrem de importanta, deoarece oferea un urias plus de confort. Din pacate, parbrizele din prima parte a secolului trecut nu erau tocmai sigure. Realizate din sticla normala, acestea riscau sa se sparga la orice tip de soc sii reprezentau un urias pericol pentru pasageri. Nu de putine ori, cioburile parbrizelor au ranit conducatorii auto. Pe langa faptul ca era periculos, acest parbriz era si extrem de scump, ceea ce il facea destul de rar pe strazi.
Popularitatea din ce in ce mai mare a geamurilor a dus la ieftinirea acestora. Astfel, in 1930 aproape toate autovehiculele aveau parbrize si multe dintrer ele au inceput sa aiba si geamuri laterale, lunete si sa fie acoperite. Confortul a crescut in mod considerabil iar producatorii au inceput sa fie preocupati de siguranta pasagerilor. Astfel, in 1927 a aparut primul geam care nu mai producea cioburi periculoase in momentul in care se spargeam. 7 ani mai tarziu, in 1934, geamul curbat a inceput sa fie din ce in ce mai popular iar din 1960 standardele de siguranta au inceput sa fie din ce in ce mai numeroase si mai interesante.
Astazi, toate geamurile auto sunt foarte rezistente in fata socurilor iar ideea de a se sparge in cioburi periculoase este inexistenta. Parbrizele sunt laminate si sunt formate din 3 straturi, in asa fel incat sa nu se sparga, in timp ce geamurile laterale sunt prelucrate termic, in asa fel incat atunci cand se sparg sa produca mii de cioburi micute, necontondente , care sa nu reprezinte niciun pericol pentru oameni.
Poti preveni uzura geamurilor?
Cel mai adesea nu. Este imposibil sa prevezi o ploaie cu grindina sau sa te feresti de pietrele aruncate de alte vehicule pe drum. Evident, poti incerca sa iti parchezi masina in locuri in care nu exista riscul sa cada crengi, poti evita drumurile pietruite sau poti sa iti cumperi un garaj.
De asemenea, poti incerca sa eviti slabirea geamurilor:
- Curata-le frecvent de praf;
- Nu tranti usile atunci cand le inchizi;
- Ridica stergatoarele atunci cand ninge;
- Foloseste intotdeauna stergatoare de foarte buna calitate.
Daca ai o problema cu parbrizul si trebuie sa fie inlocuit, poti sta linistit. Nu este nici pe departe o problema atat de grava precum ti-ai inchipui ca este ci se rezolva intr-un timp scurt. Tot ceea ce trebuie sa faci este sa apelezi la noi.