Parbrize Lexus Ieftine Bucuresti

Parbrize Lexus ieftine

Parbrize Lexus ieftine

Comercializam, livram si montam la domiciliul clientului, in Bucuresti si Ilfov o gama larga de parbrize ieftine pentru marca Lexus

Parbriz ieftin LEXUS RC (C1), data fabricatiei 2021, producator PGW, cu montaj la domiciliul clientului in AFUMATI, ILFOV, cod postal 77010

Solicita pret Parbriz LEXUS RC (C1), data fabricatiei 2021

Localitate : AFUMATI, ILFOV

Cod postal : 77010


Suna vanzatorul





Parbriz LEXUS

parbrize-pgw.webp


Lexus este un constructor japonez de autoturisme de lux, apar?inand concernului Toyota. Lexus este divizia de autoturisme de lux a constructorului auto japonez Toyota. Marca Lexus este comercializat? in peste 70 de ??ri ?i teritorii din intreaga lume ?i a devenit cea mai mare vanzare de automobile premium din Japonia. S-a clasat printre cele mai mari 10 branduri japoneze globale in valoare de pia??. Lexus are sediul central in Nagoya, Japonia. Centrele opera?ionale sunt situate in Bruxelles, Belgia ?i S.U.A., in Plano, Texas. Lexus a luat na?tere dintr-un proiect corporativ pentru a dezvolta un nou sedan premium, denumit cod F1, care a inceput in 1983 ?i a culminat cu lansarea Lexus LS in 1989. Ulterior, divizia a ad?ugat modelele sedan, coupé, convertible ?i SUV. Lexus nu a existat ca o marc? pe pia?a intern? pan? in 2005 ?i toate vehiculele comercializate la nivel interna?ional ca Lexus intre 1989 ?i 2005 au fost lansate in Japonia sub marca Toyota ?i cu un nume echivalent al modelului. In 2005, a debutat o versiune hibrid? a crossover-ului RX, iar modelele hibride suplimentare s-au al?turat mai tarziu gama diviziei. Lexus ?i-a lansat propria divizie de performan?? in 2007, odat? cu debutul sedanului IS F, urmat de supercarul LFA in 2009. Autovehiculele Lexus sunt produse in mare parte in Japonia, iar centrele de produc?ie sunt centrate in regiunile Ch?bu ?i Ky?sh? ?i in special la fabricile Toyaha Tahara, Aichi, Ch?bu ?i Miyata, Fukuoka, Ky?sh?. Asamblarea primului Lexus construit in afara ??rii, RX 330 produs? de Ontario, Canada, a inceput in 2003. In urma unei reorganiz?ri corporative din 2001 pan? in 2005, Lexus a inceput s? func?ioneze in propriile centre de proiectare, inginerie ?i produc?ie. Incepand cu anii 2000, Lexus a crescut vanz?rile in afara celei mai mari pie?e din Statele Unite. Divizia a inaugurat dealeriile pe pia?a intern? japonez? in 2005, devenind prima marc? japonez? de prim? clas? care a lansat in ?ara sa de origine. Marca a fost introdus? in Asia de Sud-Est, America Latin?, Europa ?i alte regiuni. Gama diviziei reflect?, de asemenea, diferen?ele regionale pentru configura?iile modelului ?i a sistemului de propulsie. Lexus - numele complet al ma?inii Lexus - este una dintre liniile de ma?ini care apar?in unei corpora?ii japoneze Toyota Motor. Ini?ial, modelul a fost furnizat pentru pia?a american?, dar ulterior a fost vandut in peste 90 de ??ri din intreaga lume. Compania produce exclusiv ma?ini de clas? premium, care este comparabil? cu numele companiei Lexus - Lux. Aceste ma?ini au fost concepute ca fiind cele mai scumpe, luxoase, confortabile ?i provocatoare, ceea ce, de fapt, au reu?it s? realizeze creatorii. In momentul in care a ap?rut ideea de a face a?a ceva, segmentul clasei business era deja ocupat in mod fiabil de m?rci precum BMW, Mercedes-Benz este Jaguar... Cu toate acestea, sa decis crearea unui flagship. Cea mai bun? ma?in? dintre cele mai bune disponibile pe pie?ele americane la acea vreme. Trebuia s? fie confortabil, puternic, dep??ind concuren?ii in toate, dar la pre?uri accesibile. A?adar, in 1984, a fost dezvoltat un plan pentru a crea F1 (flagship 1 sau primul de acest gen ?i cel mai bun dintre cei mai buni flagship dintre ma?ini). Eiji Toyoda (Eiji Toyoda) - Pre?edinte ?i pre?edinte al Toyota Motor Corporation in 1983 a propus ideea cre?rii aceleia?i F1. Pentru a pune in aplicare aceast? idee, el a numit o echip? de ingineri ?i designeri care urmau s? dezvolte noul brand Lexus. In 1981 demisioneaz? din func?ia lui Shoichiro Toyoda ?i devine pre?edintele companiei. In consecin??, pan? in 1983, el a fost deja pe deplin, cu capul in cap la crearea ?i dezvoltarea m?rcii ?i a m?rcii Lexus, dup? ce a recrutat o echip? demn? pentru sine. Avand in vedere c? marca Toyota ins??i presupunea ma?ini fiabile ?i ieftine, a c?ror produc?ie in mas? nu a fost niciodat? pus? la indoial?. Acum Toyoda a trebuit s? creeze un brand care s? nu fie asociat cu accesibilitatea ?i masa. S-a lucrat la o ma?in? unic?, spre deosebire de orice. Shoiji Jimbo ?i Ichiro Suzuki au fost numi?i ingineri principali. Suzuki). Chiar ?i atunci, ace?ti oameni au avut o mare recunoa?tere ?i onoare ca ingineri-creatori ai faimosului brand. In 1985, s-a decis monitorizarea pie?ei americane. Echipa a fost interesat? de toate detaliile, inclusiv pre?urile ?i consisten?a diferitelor grupuri de cump?r?tori. Au fost selectate focus grupuri, care au inclus atat cump?r?tori din diferite sectoare financiare, cat ?i dealeri auto. Au fost efectuate chestionare ?i sondaje. Aceste studii au fost realizate pentru a identifica nevoile poten?ialilor cump?r?tori. Lucr?rile la dezvoltarea designului Lexus nu s-au oprit. Acesta a fost condus de compania american? de design Toyota numit? Calty Design. Iulie 1985 a adus lumii un nou Lexus LS400. Emblema m?rcii auto Lexus a fost dezvoltat? oficial de compania Hunter / Korobkin in 1989. De?i se ?tie c? echipa de design creativ Toyota a lucrat la sigla din 1986 pan? in 1989, emblema Hunter / Korobkin a fost preferat?. Exist? mai multe versiuni ale ideii de emblem?. Potrivit unei versiuni, emblema descrie o coaj? de mare sofisticat? stilizat?, dar aceast? poveste seam?n? mai mult cu o legend? care nu are nicio baz?. A doua versiune spune c? ideea unei astfel de embleme a fost prezentat? odat? de Giorgetto Giugiaro, un designer din Italia. El a propus s? inf??i?eze litera stilizat? L pe sigl?, ceea ce ar insemna rafinament al gustului ?i nu este nevoie de detalii fanteziste. Numele m?rcii vorbe?te de la sine. De la lansarea primei ma?ini, emblema nu a suferit o singur? schimbare. In zilele noastre, reprezentan?ele auto ?i reprezentan?ele auto produc ?i vand embleme de culori diferite, din materiale diferite ?i a?a mai departe, dar sigla r?mane aceea?i. Lansarea m?rcii de ma?ini Lexus a avut loc in 1985 cu celebrul Lexus LS 400. In 1986, a trebuit s? treac? prin mai multe test drive-uri, dintre care una a avut loc in Germania. In 1989, ma?ina a ap?rut pe primele pie?e americane, dup? care a cucerit intreaga pia?? american? de ma?ini pan? la sfar?itul anului. Acest model nu aminte?te in niciun caz de ma?inile japoneze produse de Toyota, care au confirmat inc? o dat? accentul pe pia?a american?. Era un sedan confortabil. Caroseria sem?na mai mult cu ma?inile proiectate de designerii auto italieni. Mai tarziu, Lexus GS300 a ie?it de pe linia de asamblare, la dezvoltarea c?reia a luat parte Giorgetto Giugiaro, un italian deja renumit pentru dezvoltarea emblemei pentru marca Lexus. Cea mai prestigioas? linie din acea vreme, GS 300 3T, a venit de la dezvoltatorii de la Köln din Toyota. Era un sedan sport care avea un motor imbun?t??it ?i o form? simplificat? a caroseriei. In 1991, compania a lansat urm?torul model Lexus SC 400 (coupe), care a repetat aproape complet ma?ina de pe linia Toyota Soarer, care, dup? mai multe restiliz?ri, aproape c? a incetat s? se deosebeasc? de prototipul s?u chiar ?i ca aspect. Istoria ma?inilor care repetau stilul ?i imaginea Toyota nu s-a incheiat aici. In acela?i 1991, a fost lansat Toyota Camry, care a primit performan?ele sale americane in linia Lexus ES 300. Mai tarziu, dup? 1993, Toyota Motors a inceput s?-?i produc? propria linie special? de SUV-uri - Lexus LX 450 ?i LX 470. Prima a fost o versiune imbun?t??it? ?i americanizat? a Toyota Land Cruiser HDJ 80, iar cea din urm? a dep??it-o pe colegul s?u Toyota Land Cruiser 100. Ambele SUV-uri de lux cu trac?iune integral? ?i interiorul cel mai confortabil. Ma?inile au devenit SUV-ul emblematic in societatea american?. 1999 a incantat pia?a american? cu Lexus IS 200 compact, care a fost prezentat ?i testat cu un an mai devreme in toamna anului 1998. In anii 2000, marca de ma?ini Lexus avea deja o gam? impresionant? ?i s-a stabilit pe pie?ele SUA. Cu toate acestea, in 2000, aceast? gam? a fost completat? de dou? noi modele simultan - IS300 ?i LS430. Modelele anterioare au fost supuse unor grade diferite de restilizare ?i la o serie de alte modific?ri. A?adar, pentru indexurile modelelor GS, LS ?i LX, a fost realizat, instalat ?i instalat sistemul de siguran?? a asisten?ei la franare (BASS), care a privit for?ele de franare ?i, ca urmare, a devenit standard pentru aceste modele. For?a de franare este distribuit? optim pentru fiecare condi?ie meteorologic? ?i de franare. Istoria m?rcii de automobile Lexus In zilele noastre, ma?inile Lexus au un design complet diferit ?i un pachet perfect de echipamente pentru vehicule. Au cele mai puternice ?i perpetue ma?ini de mi?care, toate p?r?ile franelor, cutiilor de viteze ?i alte sisteme sunt gandite pan? in cele mai mici detalii. In secolul 21, prezen?a unui Lexus inseamn? statutul, prestigiul ?i nivelul ridicat de via?? al unei persoane. Din aceasta putem concluziona c? ideea original? a dezvoltatorilor Lexus a fost implementat? pe deplin. Acum, ma?inile Lexus sunt pilotul principal al m?rcilor de ma?ini cu statut. Producatorul Lexus a scos pe piata mai multe modele Lexus LX, Lexus NX, Lexus GS, Lexus RC, Lexus ES, Lexus CT, Lexus IS, Lexus SC, Lexus LC, Lexus RX, Lexus LS, Lexus LFA fabricate intre ani 1994, 1995, 1996, 1997, 1998, 1999, 2000, 2001, 2002, 2003, 2004, 2005, 2006, 2007, 2008, 2009, 2010, 2011, 2012, 2013, 2014, 2015, 2016, 2017, 2018, 2019, 2020, 2021. Avem in stoc Parbriz Lexus LX, Lexus NX, Parbriz Lexus GS, Parbriz Lexus RC, Parbriz Lexus ES, Parbriz Lexus CT, Parbriz Lexus IS, Parbriz Lexus SC, Parbriz Lexus LC, Parbriz Lexus RX, Parbriz Lexus LS, Parbriz Lexus LFA fabricate intre ani 1994, 1995, 1996, 1997, 1998, 1999, 2000, 2001, 2002, 2003, 2004, 2005, 2006, 2007, 2008, 2009, 2010, 2011, 2012, 2013, 2014, 2015, 2016, 2017, 2018, 2019, 2020, 2021.

Inlocuirea (Montajul, Schimbarea) Parbrizului, Lunetei auto sau a Geamului auto se poate face in atelierul nostru, la domiciliu clientului sau in orice locatie aleasa de client in orice sector din Bucuresti Sector 1, Sector 2, Sector 3, Sector 4, Sector 5, Sector 6 si Ilfov.


Warning: include(textland.php): failed to open stream: No such file or directory in /home3/r92410parb/public_html/parbrize-ieftine/functii.php on line 232

Warning: include(): Failed opening 'textland.php' for inclusion (include_path='.:/opt/alt/php70/usr/share/pear') in /home3/r92410parb/public_html/parbrize-ieftine/functii.php on line 232



Toate marcile de parbize, lunete si geamuri laterale comercializate

Marci Parbize

Toate marcile de parbize, lunete si geamuri laterale comercializate




Vezi si alte oferte pentru acest model

Video Parbrize ieftine Bucuresti, Marci, Producatori




Clientii au mai cautat si :

Ti-ai putea inchipui o masina fara geamuri? Cu siguranta nu! Chiar si masinile decapotabile au geamuri, dintr-un motiv cat se poate de simplu: pentru a oferi protectie. Atat parbrizele, cat si lunetele sau geamurile laterala ofera protectie in timpul rularii, ferindu-i pe pasageri de praf, pietre si alte pericole. Pe langa asta, un geam auto bine ales poate contribui la aerodinamica vehiculului. Oricat de bine ar fi construite insa, geamurile risca sa fie sparte. Chiar si geamurile auto ultra securizate pot ajunge sa aiba crapaturi si lovituri, in conditiile in care exista pericole la tot pasul: pietre, crengi, grindina, etc...Din fericire, inlocuirea unui geam nu este atat de dificila precum ti-ai inchipui.
Livram si montam geamuri auto direct la tine acasa
Daca ai un geam crapat sau spart, cea mai buna solutie pe care o ai la indemana este sa il inlocuiesti. In cazul in care circuli cu parbrizul crapat, spre exemplu, te expui unor riscuri inutile. Din fericire, inlocuirea parbrizului sau a celorlalte geamuri auto se face foarte usor. Tot ceea ce trebuie sa faci este sa ne contactezi ( telefonic sau pe email), sa ne spui ce masina conduci si care este geamul cu probleme si sa ne astepti. Venim la tine cu geamul potrivit, oriunde ai fi in Bucuresti sau Ilfov.
Spre deosebire de service-urile clasice, in care ti-ai repara in mod normal masina, noi oferim o serie de avantaje:
- Venim la tine acasa, in asa fel incat sa nu iti asumi riscul de a conduce cu un geam crapat;
- Avem o varietate mare de geamuri auto. Indiferent de tipul de masina pe care il conduci si de vechimea ei, avem geamul potrivit. Colaboram doar cu branduri cunoscute precum KMKI Glass, Nord Glass sau Benson si Fuyao;
- Transportul geamului il facem noi, in asa fel incat sa ne asiguram ca ajunge in cea mai buna stare la destinatie. Desi ar fi mai ieftin si mai simplu sa apelam la companii de livrari, nu vrem sa ne asumam niciun risc;
- Venim oriunde, oricand. Chiar daca nu esti acasa, putem veni si te ajutam cu montarea geamului. In felul acesta poti economisi bani si timp, pierdute in mod normal atunci cand decizi sa mergi intr-un service auto;
- Geamurile pe care le comercializam inglobeaza toate tehnologiile moderne, in asa fle incat sa iti ofere confortul de care ai nevoie. Majoritatea masinilor moderne sunt echipate cu geamuri ce au senzori de ploaie, filtre UV sau tehnologii care ajuta la dezaburire. Comercializand doar geamuri produse de branduri mari, ne asiguram ca toate aceste dotari sunt incluse.
Cand au aparut geamurile auto?
Desi pare greu de crezut, primele automobile nu aveau geamuri. Pana in 1904, soferii si pasagerii nu erau protejati de geamuri. In cel mai bun caz, acestia purtau o casca de protectie sau ochelari care sa tina la distanta praful sau eventualele pietre.
In 1904 a aparut ideea unor geamuri de protectie montat in partea frontala a vehiculului. Parbrizul a fost o inovatie extrem de importanta, deoarece oferea un urias plus de confort. Din pacate, parbrizele din prima parte a secolului trecut nu erau tocmai sigure. Realizate din sticla normala, acestea riscau sa se sparga la orice tip de soc sii reprezentau un urias pericol pentru pasageri. Nu de putine ori, cioburile parbrizelor au ranit conducatorii auto. Pe langa faptul ca era periculos, acest parbriz era si extrem de scump, ceea ce il facea destul de rar pe strazi.
Popularitatea din ce in ce mai mare a geamurilor a dus la ieftinirea acestora. Astfel, in 1930 aproape toate autovehiculele aveau parbrize si multe dintrer ele au inceput sa aiba si geamuri laterale, lunete si sa fie acoperite. Confortul a crescut in mod considerabil iar producatorii au inceput sa fie preocupati de siguranta pasagerilor. Astfel, in 1927 a aparut primul geam care nu mai producea cioburi periculoase in momentul in care se spargeam. 7 ani mai tarziu, in 1934, geamul curbat a inceput sa fie din ce in ce mai popular iar din 1960 standardele de siguranta au inceput sa fie din ce in ce mai numeroase si mai interesante.
Astazi, toate geamurile auto sunt foarte rezistente in fata socurilor iar ideea de a se sparge in cioburi periculoase este inexistenta. Parbrizele sunt laminate si sunt formate din 3 straturi, in asa fel incat sa nu se sparga, in timp ce geamurile laterale sunt prelucrate termic, in asa fel incat atunci cand se sparg sa produca mii de cioburi micute, necontondente , care sa nu reprezinte niciun pericol pentru oameni.
Poti preveni uzura geamurilor?
Cel mai adesea nu. Este imposibil sa prevezi o ploaie cu grindina sau sa te feresti de pietrele aruncate de alte vehicule pe drum. Evident, poti incerca sa iti parchezi masina in locuri in care nu exista riscul sa cada crengi, poti evita drumurile pietruite sau poti sa iti cumperi un garaj.
De asemenea, poti incerca sa eviti slabirea geamurilor:
- Curata-le frecvent de praf;
- Nu tranti usile atunci cand le inchizi;
- Ridica stergatoarele atunci cand ninge;
- Foloseste intotdeauna stergatoare de foarte buna calitate.
Daca ai o problema cu parbrizul si trebuie sa fie inlocuit, poti sta linistit. Nu este nici pe departe o problema atat de grava precum ti-ai inchipui ca este ci se rezolva intr-un timp scurt. Tot ceea ce trebuie sa faci este sa apelezi la noi.