Geamuri auto Aston Martin Ieftine Bucuresti

Geamuri auto Aston Martin ieftine

Geamuri auto Aston Martin ieftine

Comercializam, livram si montam la domiciliul clientului, in Bucuresti si Ilfov o gama larga de geamuri auto ieftine pentru marca Aston Martin

Constructorul britanic Aston Martin va putea oferi in curand serviciul (reversibil) de a transforma un model clasic intr-un model electric. Un prim exemplu il reprezinta conversia unui model DB6 MKII Volante din 1970. Business-ul cu modele clasice intentioneaza sa patrunda pe toate nisele iar acum, in mod inevitabil, tema incepe sa implice inclusiv cel mai la moda tip de propulsie, cea electrica. In acest sens, Aston Martin prezinta un exemplu de transformare a unui model istoric intr-un model cu propulsie electrica. Brandul britanic insereaza aceasta initiativa ca parte a strategiei sale mai largi de a adopta o filozofie mai consistenta fata de proiectul si impact cu zero emisii, care se va materializa in modelul Rapide EV al carui dezvoltare este acum aproape de finalizare precum si in noi modele sub brandul sau Lagonda. Obiectivul britanicilor este de a stabili o filozofie diferita fata de trend-ul actual, care vede modelele istorice din ce in ce mai supuse interdictiilor si limitarea lor in utilizare. Confruntati cu o legislatie din ce in ce mai restrictiva asupra modelelor clasice, Aston Martin raspunde la acesta problema oferind posibilitatea de a transforma un model de patrimoniu intr-un vehicul cu emisii zero. Astfel, se rezolva atat protectia mediului cat si protejarea patrimoniului istoric cu garantia ca, in orice moment, automobilul respectiv sa revina la conditiile sale originale respectiv propulsia conventionala. Primul rezultat al acestui serviciu de tip conversie reversibila fost pus in aplicare pe un model DB6 MKII Volante din 1970. Sub caroseria retro a modelului clasic DB6 MKII Volante prezentat, se gaseste o tehnica de ultima ora cu zero emisii. Conversia reversibila Heritage EV a unui model istoric Aston Martin consta in inlocuirea motorului si transmisiei originale cu un sistem de propulsie electric montat pe aceeasi suporti originali si care utilizeaza o tehnologie dezvoltata si testata pe prototipul Rapide E care va fi introdus cu unele modificari in productia de serie. Modelul clasic cu propulsie electrica rezultat va fi astfel, protejat de toate initiativele instituite pentru a reduce impactul autovehiculelor cu combustie asupra mediului fiind un automobil responsabil din punct de vedere social, dar care va ramane un model Aston Martin original in proportie de 100%. In orice moment, clientul poate restabili conditiile initiale ale automobilului clasic prin reasamblarea motorului si a transmisiei originale. Andy Palmer, presedinte al Aston Martin Lagonda si al grupului din care face parte firma, a declarat ca, conducerea firmei este foarte constienta de presiunea sociala cat si de cea asupra mediului care genereaza din ce in ce mai multe temeri proprietarilor de modele clasice si care va duce la o descurajare tot mai mare pentru utilizarea acestora. Acelasi Palmer a mai adaugat: Cu toate acestea, am incercat de ceva timp sa gasim o solutie pentru a ne proteja clientii si pasiunea lor pe termen lung cu modelele noastre. De asemenea, Paul Spires, presedintele Aston Martin Works a concluzionat: Programul nostru pentru al doilea secol de viata Aston Martin, cuprinde nu numai dezvoltarea unor noi modele, ci si conservarea patrimoniului nostru istoric. Aston Martin este un producator de masini sport de lux de grand tourers, cu baza principala in Gaydon, Marea Britanie. Bazele au fost puse de catre Lionel Martin si Robert Bamford, in anul 1913. Masinile Aston Martin se bucura de un renume semnificativ, in special in tara de origine, unde brandul este considerat simbol cultural. Numele este inspirat din momentul in care Lionel Martin a construit un automobil pentru cursa de urcare pe dealul din Aston Clinton. De asemenea, se considera ca o mare parte din succesul Aston Martin se datoreaza aparitiei modelelor in filmele James Bond. Acestea au aparut intr-un total de 8 filme, inclusiv Quantum of Solace. Iata mai multe detalii despre istoria Aston Martin si perioadele de glorie: Istoria curselor de masini si Aston Martin Nu se poate discuta despre Aston Martin fara a mentiona succesul din lumea curselor de masini. In 1922, doua masini Aston Martin participa la Grand Prix-ul francez, marcand debutul participarii automobilelor Aston Martin la curse. Mai apoi, in acelasi an, echipa de piloti a reusit sa doboare 10 recorduri mondiale la Brooklands Motor Racing Circuit. Modelele Aston Martin au continuat sa evolueze si sa impuna noi standarde, iar in anul 1932, pilotii Aston Martin au castigat cupa bienala la Le Mans. In 1947, Aston Martin a fost cumparat de catre David Brown, care voia sa faca o serie de schimbari pentru a creste potentialul brandului. De asemenea, acesta avea planuri marete si pentru posibilitatile masinilor Aston Martin pe circuitele de curse. Dupa o serie de incercari bune, dar nu suficient de spectaculoase, cu modelele DB1, DB2, in anul 1952, modelul DB3S a debutat la competitia Le Mans si ti-a aratat potentialul de a deveni o masina de curse adevarata. Pilotii care au cumparat acest model au putut observa un progres semnificativ in cursele de masini, iar din 1955, pentru 3 ani la rand, Le Mans a fost castigata de Aston Martin DB3S. Aston Martin DB1 a reusit, incepand cu 1959, sa castige 6 titluri mondiale, doborand, in acelasi timp, si 5 recorduri. Aceste reusite l-au facut si pe Stirling Moss sa castige notorietate si celebritate. Dupa o pauza lunga, de mai bine de 40 de ani, Aston Martin s-a intors in lumea curselor de masini in 2006, cu un nou V8 Vantage Road Car - Vantage N24. In 2007, la competitia Le Mans, Aston Martin a revenit in atentia fanilor si a curselor, in general, dupa ce DBR9 a terminat competitia pe locul 5. Succesul a continuat in anii urmatori, Aston Martin devenind un obisnuit al curselor si al podiumurilor, pana in prezent. Poate cea mai notabila victorie recenta o reprezinta cursa din 2017 de la Le Mans, al 85-lea trofeu din istoria Aston Martin. Aston Martin si seria Bond Povestea de dragoste dintre James Bond si masinile Aston Martin a contribuit semnificativ la popularizarea acestor masini, in special in nisa masinilor sport de lux. In anul 1964, in filmul Goldfinger, Aston Martin DB5 face cunostinta cu Sean Connery, iar apoi, ramane pentru inca 7 filme din seria 007. Simbolurile culturale puternice se intalnesc in aceste filme clasice, iar pasionatii britanici au asimilat aceste elemente si chiar le-au idealizat, de-a lungul timpului. Creatorii filmului din 1964 au insistat ca Aston Martin DB5 sa faca parte din povestea faimosului agent si au ajuns chiar sa-l implore pe David Brown sa le imprumute acest pilon al culturii auto a vremurilor. David Brown era constient de felul in care expunerea acestui model va influenta vanzarile si popularitatea, in special dat fiind faptul ca el cauta orice cale de a atrage notorietate asupra numelui Aston Martin. Odata cu lansarea filmului, vanzarile au fost considerabil mai bune si au reusit sa vanda cele 1000 de exemplare inca disponibile, inainte de a trece la constructia urmatoarei generatii. In 1970, odata cu criza mondiala de energie, compania Aston Martin a fost afectata si a fost vanduta unui grup de investitori condusi de William Wilson, pentru suma de 101 lire sterline, in anul 1972. De asemenea, urmatorul film din seria Bond nu a mai folosit un Aston Martin ca vehicul pentru agentul 007, lucru care a dus la o scadere si mai mare in popularitatea brandului si in vanzari. In timp, insa, schimbarile din companie au dus la o reintoarcere a masinii in filmele consacrate si au ajutat la mentinerea brandului in preferintele pasionatilor de filme clasice. Seria Bond a propulsat numele Aston Martin si pe buzele cinefililor, care probabil nu erau atat de interesati de industria auto. Odata ce masina a devenit un adevarat simbol, agentul 007 a fost mereu asociat cu aceasta si va fi mult timp de acum incolo. In prezent, Aston Martin produce masini sport de lux, cu o viziune spre viitor. In 2020, se planuia lansarea modelului electric Rapide E, dar productia a fost oprita temporar. Mai mult decat atat, in 2016, Aston Martin a anuntat ca se vor extinde in industrii precum aviatia, moda si barcile de viteza. Printre modelele de autoturisme pe care Aston Martin se pregateste sa le lanseze anul acesta, se numara DB11 Coupe, Vanquish Coupe, DBS Superleggera Volante, Vantage Roadster si Valhalla. Modelele precum DB11 au o putere de 630 CP, iar Valhalla este inspirat din masinile de Formula 1, avand o putere estimata la 1000 CP. Modelele Aston Martin nu sunt masini pe care le poti conduce zi de zi, dar reprezinta o achizitie inedita pentru orice pasionat. De asemenea, acestea sunt adevarate investitii, chiar si modelele noi, deoarece se vand la preturi care se adreseaza unui anumit tip de pasionati de industria auto. Aston Martin este un nume care va rasuna pentru totdeauna in lumea automobilelor, iar acum, planurile companiei implica dezvoltarea pe mai multe domenii si business-uri. Acest lucru poate duce la o suprematie a brandului, care are o istorie dinamica si nelipsita de tragedii. Toate acestea, insa, fac din Aston Martin o legenda care continua sa starneasca atentia si interesul. Aston Martin este o companie engleza de productie auto. Sediul central este situat in Newport Panell. Specializarea se concentreaza pe productia de masini sport costisitoare asamblate manual. Este o subdiviziune vad Compania auto. Istoria companiei dateaza din 1914, cand doi ingineri englezi Lionel Martin si Robert Bamford au decis sa creeze o masina sport. Initial, marca a fost creata pe baza a doi ingineri, dar numele Aston Martin a aparut in memoria evenimentului, Lionel Martin castigand premiul I in competitia de curse Aston pe primul model al legendarei masini sport. Modelele primelor masini au fost create exclusiv pentru sport, deoarece au fost produse pentru evenimente de curse. Participarea constanta a modelelor Aston Martin la curse a permis companiei sa castige experienta si sa efectueze analize tehnice ale masinilor, aducandu-le astfel la perfectiune. Compania s-a dezvoltat rapid, dar izbucnirea primului razboi mondial a suspendat semnificativ forta de productie. La sfarsitul razboiului, compania a inceput productia, dar a avut probleme mari. Investitorul bogat al companiei, Louis Zborovski, s-a prabusit de moarte intr-o cursa de langa Monza. Compania, care se afla deja intr-o situatie financiara dificila, s-a dovedit a fi in faliment. A fost achizitionat de inventatorul Renwick, care, impreuna cu prietenul sau, a dezvoltat un model de unitate de putere cu un arbore cu came in partea de sus. Aceasta inventie a servit ca baza fundamentala pentru lansarea viitoarelor modele ale companiei. In timpul celui de-al doilea razboi mondial, compania a cunoscut un declin financiar semnificativ si in cele din urma s-a trezit din nou la un pas de faliment. Noul proprietar care a achizitionat compania a fost antreprenorul bogat David Brown. El a facut ajustari adaugand doua litere majuscule ale initialelor sale la numele modelelor de masini. Linia de productie a fost lansata si au fost lansate cateva modele. Desi trebuie remarcat faptul ca "transportorul" este utilizat aici ca dispozitiv artistic, deoarece toate modelele companiei au fost asamblate si asamblate manual. Brown a achizitionat apoi o alta companie, Lagonda, prin care multe modele au fost imbunatatite semnificativ. Una dintre ele a fost DBR1, care in procesul de modernizare a facut o descoperire ocupand primul loc la raliul de la Le Mans. Istoria marcii auto Aston Martin De asemenea, masina care a fost luata pentru filmarea filmului Goldfinger a adus o mare faima pe piata mondiala. Compania a produs activ masini sport care erau foarte solicitate. Masinile premium au devenit un nou nivel de productie. La inceputul anului 1980, compania s-a confruntat din nou cu dificultati financiare si, prin urmare, a trecut de la un proprietar la altul. Acest lucru nu a afectat in mod deosebit productia si nu a introdus schimbari caracteristice dure. sapte ani mai tarziu, compania a fost achizitionata de Ford Motor Company, care a cumparat in curand toate actiunile companiei. Pe baza experientei sale de productie, Ford a produs multe modele de masini modernizate. Dar, dupa putin timp, compania s-a regasit deja alaturi de noii proprietari ai Aabar in persoana sponsorilor arabi si a Prodrive, persoana care a fost antreprenorul David Richards, care a devenit in curand CEO al companiei. Introducerea de noi tehnologii a permis companiei sa obtina rezultate remarcabile si cresterea profiturilor in fiecare an. Trebuie remarcat faptul ca masinile de lux Aston Martin sunt inca asamblate manual. Sunt echipate cu personalitate, excelenta si calitate. Istoria marcii auto Aston Martin Fondatorii companiei au fost Lionel Martin si Robert Bamford. Lionel Martin s-a nascut in primavara anului 1878 in orasul Saint-Eve. In 1891 a fost educat la Colegiul Eton, iar 5 ani mai tarziu a intrat la facultatea din Oxford, pe care a absolvit-o in 1902. Dupa absolvire, a inceput sa vanda masini cu un coleg de la facultate. El a fost privat de permisul de conducere pentru ca nu a platit o amenda. si a trecut la ciclism, ceea ce i-a dat o cunostinta cu ciclistul Robert Bamford cu care a fost organizata o companie de vanzari de masini. In 1915, prima masina a fost creata impreuna. Dupa 1925, Martin a parasit compania si a trecut la conducerea falimentului. Lionel Martin a murit in toamna anului 1945 la Londra. Robert Bamford s-a nascut in iunie 1883. Ii placea ciclismul si a absolvit universitatea cu o diploma in inginerie. Impreuna cu Martin, el a creat compania si a inventat, de asemenea, impreuna prima masina Aston Martin. Robert Bamford a murit in 1943 la Brighton. Versiunea moderna a siglei Aston Martin consta din aripi albe deasupra carora exista un dreptunghi verde, in care numele marcii este scris cu majuscule. Emblema in sine este foarte placuta din punct de vedere estetic si are urmatoarele culori: negru, alb si verde, care intruchipeaza prestigiu, eleganta, prestigiu, individualitate si excelenta. Simbolul aripii este afisat in elemente precum libertatea si viteza, precum si dorinta de a zbura pentru ceva mai mare, care se reflecta bine in masinile Aston Martin. Prima masina sport a fost creata in 1914. Singerul a castigat primul loc in primele sale curse. Modelul de 11.9 CP a fost produs in 1926, iar in 1936 incepe modelul Speed cu un motor puternic. In 1947 si 1950, Lagonda DB1 si DB2 au debutat cu o unitate de putere puternica si un volum de 2.6 litri. Masinile sport ale acestor modele au participat la curse aproape imediat. Unul dintre cele mai de succes modele ale vremii a fost DBR3, cu o putere puternica de 200 CP, lansat in 1953 si a castigat primul loc la raliul de la Le Mans. Urmatorul a fost modelul DBR4 cu o caroserie coupe si un motor de 240 CP, iar viteza dezvoltata a masinii sport a fost egala cu 257 km / h. Editia limitata de 19 masini a fost un model DB 4GT modificat lansat in 1960. DB 5 a fost produs in 1963 si a devenit popular nu numai pentru datele sale tehnice ridicate, ci si a castigat popularitate datorita filmului Goldfinger. Bazat pe modelul DB6 cu o unitate de putere puternica si prestigiul celei mai inalte clase, modelul DBS Vantage a iesit cu o putere a motorului de pana la 450 CP. In 1976 a aparut debutul luxoasei Lagonda. Pe langa datele tehnice ridicate, motorul cu opt cilindri, modelul avea un design de neegalat care a cucerit piata. La inceputul anilor '90 a fost lansat modelul sportiv modernizat DB7, care a ocupat locul primordial si titlul de una dintre cele mai bune masini ale companiei, iar la sfarsitul anilor '90, in 1999, a fost lansat Vantage DB7 cu un design original. V12 Vanquish a capatat multa experienta Ford in dezvoltare si a fost echipat cu un motor mai puternic, pe langa care caracteristicile tehnice ale masinii s-au schimbat semnificativ, facandu-l si mai modern, perfect si mai confortabil. Compania are, de asemenea, planuri ambitioase pentru viitoarea productie de masini. In aceasta etapa, ea a capatat faima colosala prin intermediul masinilor sport lansate, care sunt considerate super-masini datorita individualitatii, calitatii ridicate, vitezei si altor indicatori. Masinile companiei participa la diferite evenimente de curse si castiga premii. Aston Martin a scos pe piata mai multe modele Aston Martin Virage, Aston Martin Zagato, Aston Martin Vantage, Aston Martin Dbs, Aston Martin Db11, Aston Martin Rapide, Aston Martin One77, Aston Martin Cygnet, Aston Martin Vanquish, Aston Martin Db7, Aston Martin Db9. Avem in stoc Geam Aston Martin Virage, Geam Aston Martin Zagato, Geam Aston Martin Vantage, Geam Aston Martin Dbs, Geam Aston Martin Db11, Geam Aston Martin Rapide, Geam Aston Martin One77, Geam Aston Martin Cygnet, Geam Aston Martin Vanquish, Geam Aston Martin Db7, Geam Aston Martin Db9 din ani 1994, 1995, 1996, 1997, 1998, 1999, 2000, 2001, 2002, 2003, 2004, 2005, 2006, 2007, 2008, 2009, 2010, 2011, 2012, 2013, 2014, 2015, 2016, 2017, 2018, 2019, 2020, 2021.

Inlocuirea (Montajul, Schimbarea) Parbrizului, Lunetei auto sau a Geamului auto se poate face in atelierul nostru, la domiciliu clientului sau in orice locatie aleasa de client in orice sector din Bucuresti Sector 1, Sector 2, Sector 3, Sector 4, Sector 5, Sector 6 si Ilfov.




Toate marcile de parbize, lunete si geamuri laterale comercializate

Marci Parbize

Toate marcile de parbize, lunete si geamuri laterale comercializate




Producatori de parbize, lunete si geamuri laterale

Producatori parbize

Producatori parbize

Video geamuri ieftine Bucuresti, Marci, Producatori




Vezi si alte oferte pentru acest model




Clientii au mai cautat si :

Ti-ai putea inchipui o masina fara geamuri? Cu siguranta nu! Chiar si masinile decapotabile au geamuri, dintr-un motiv cat se poate de simplu: pentru a oferi protectie. Atat parbrizele, cat si lunetele sau geamurile laterala ofera protectie in timpul rularii, ferindu-i pe pasageri de praf, pietre si alte pericole. Pe langa asta, un geam auto bine ales poate contribui la aerodinamica vehiculului. Oricat de bine ar fi construite insa, geamurile risca sa fie sparte. Chiar si geamurile auto ultra securizate pot ajunge sa aiba crapaturi si lovituri, in conditiile in care exista pericole la tot pasul: pietre, crengi, grindina, etc...Din fericire, inlocuirea unui geam nu este atat de dificila precum ti-ai inchipui.
Livram si montam geamuri auto direct la tine acasa
Daca ai un geam crapat sau spart, cea mai buna solutie pe care o ai la indemana este sa il inlocuiesti. In cazul in care circuli cu parbrizul crapat, spre exemplu, te expui unor riscuri inutile. Din fericire, inlocuirea parbrizului sau a celorlalte geamuri auto se face foarte usor. Tot ceea ce trebuie sa faci este sa ne contactezi ( telefonic sau pe email), sa ne spui ce masina conduci si care este geamul cu probleme si sa ne astepti. Venim la tine cu geamul potrivit, oriunde ai fi in Bucuresti sau Ilfov.
Spre deosebire de service-urile clasice, in care ti-ai repara in mod normal masina, noi oferim o serie de avantaje:
- Venim la tine acasa, in asa fel incat sa nu iti asumi riscul de a conduce cu un geam crapat;
- Avem o varietate mare de geamuri auto. Indiferent de tipul de masina pe care il conduci si de vechimea ei, avem geamul potrivit. Colaboram doar cu branduri cunoscute precum KMKI Glass, Nord Glass sau Benson si Fuyao;
- Transportul geamului il facem noi, in asa fel incat sa ne asiguram ca ajunge in cea mai buna stare la destinatie. Desi ar fi mai ieftin si mai simplu sa apelam la companii de livrari, nu vrem sa ne asumam niciun risc;
- Venim oriunde, oricand. Chiar daca nu esti acasa, putem veni si te ajutam cu montarea geamului. In felul acesta poti economisi bani si timp, pierdute in mod normal atunci cand decizi sa mergi intr-un service auto;
- Geamurile pe care le comercializam inglobeaza toate tehnologiile moderne, in asa fle incat sa iti ofere confortul de care ai nevoie. Majoritatea masinilor moderne sunt echipate cu geamuri ce au senzori de ploaie, filtre UV sau tehnologii care ajuta la dezaburire. Comercializand doar geamuri produse de branduri mari, ne asiguram ca toate aceste dotari sunt incluse.
Cand au aparut geamurile auto?
Desi pare greu de crezut, primele automobile nu aveau geamuri. Pana in 1904, soferii si pasagerii nu erau protejati de geamuri. In cel mai bun caz, acestia purtau o casca de protectie sau ochelari care sa tina la distanta praful sau eventualele pietre.
In 1904 a aparut ideea unor geamuri de protectie montat in partea frontala a vehiculului. Parbrizul a fost o inovatie extrem de importanta, deoarece oferea un urias plus de confort. Din pacate, parbrizele din prima parte a secolului trecut nu erau tocmai sigure. Realizate din sticla normala, acestea riscau sa se sparga la orice tip de soc sii reprezentau un urias pericol pentru pasageri. Nu de putine ori, cioburile parbrizelor au ranit conducatorii auto. Pe langa faptul ca era periculos, acest parbriz era si extrem de scump, ceea ce il facea destul de rar pe strazi.
Popularitatea din ce in ce mai mare a geamurilor a dus la ieftinirea acestora. Astfel, in 1930 aproape toate autovehiculele aveau parbrize si multe dintrer ele au inceput sa aiba si geamuri laterale, lunete si sa fie acoperite. Confortul a crescut in mod considerabil iar producatorii au inceput sa fie preocupati de siguranta pasagerilor. Astfel, in 1927 a aparut primul geam care nu mai producea cioburi periculoase in momentul in care se spargeam. 7 ani mai tarziu, in 1934, geamul curbat a inceput sa fie din ce in ce mai popular iar din 1960 standardele de siguranta au inceput sa fie din ce in ce mai numeroase si mai interesante.
Astazi, toate geamurile auto sunt foarte rezistente in fata socurilor iar ideea de a se sparge in cioburi periculoase este inexistenta. Parbrizele sunt laminate si sunt formate din 3 straturi, in asa fel incat sa nu se sparga, in timp ce geamurile laterale sunt prelucrate termic, in asa fel incat atunci cand se sparg sa produca mii de cioburi micute, necontondente , care sa nu reprezinte niciun pericol pentru oameni.
Poti preveni uzura geamurilor?
Cel mai adesea nu. Este imposibil sa prevezi o ploaie cu grindina sau sa te feresti de pietrele aruncate de alte vehicule pe drum. Evident, poti incerca sa iti parchezi masina in locuri in care nu exista riscul sa cada crengi, poti evita drumurile pietruite sau poti sa iti cumperi un garaj.
De asemenea, poti incerca sa eviti slabirea geamurilor:
- Curata-le frecvent de praf;
- Nu tranti usile atunci cand le inchizi;
- Ridica stergatoarele atunci cand ninge;
- Foloseste intotdeauna stergatoare de foarte buna calitate.
Daca ai o problema cu parbrizul si trebuie sa fie inlocuit, poti sta linistit. Nu este nici pe departe o problema atat de grava precum ti-ai inchipui ca este ci se rezolva intr-un timp scurt. Tot ceea ce trebuie sa faci este sa apelezi la noi.