Comercializam, livram si montam la domiciliul clientului, in Bucuresti si Ilfov o gama larga de geamuri auto ieftine pentru marca Man
MAN SE este o companie german? care produce autobuze ?i camioane, precum ?i componente pentru diverse industrii din Europa, cu sediul in München. Firma are circa 51.000 angaja?i in intreaga lume, din care 75% in str?in?tate. Firma MAN este inregistrat? in DAX la Bursa din Frankfurt. MAN SE (Maschinenfabrik Augsburg-Nürnberg SE) este o companie german? care produce autobuze ?i camioane, precum ?i componente pentru diverse industrii din Europa, cu sediul in München. Firma are circa 51.000 angaja?i in intreaga lume (circa 31.000 angaja?i in Germania, circa 20.000 in str?in?tate) cu un venit anual de 15 miliarde de euro (2008), din care 75% in str?in?tate. Cele dou? fabrici de utilaje din Augsburg ?i Nürnberg s-au infiin?at in anii 1840 ?i 1841 ?i au fuzionat in 1898 in Fabrica de ma?ini Augsburg ?i Asocia?ia constructoare de ma?ini Nürnberg S.A. Zece ani mai tarziu urma schimbarea denumirii in Fabrica Augsburg-Nürnberg S.A., Augsburg (M.A.N.). Deja in 1897, Rudolf Diesel construia primul motor func?ionabil, dup? el numitul motor diesel, la fabrica de utilaje Augsburg. R?d?cinile concern-ului MAN ajung pan? in anul 1758. Atunci s-a infiin?at turn?toria St. Antony in Oberhausen, care marca na?terea industriei de fier din landul Renania de Nord-Westfalia al Germaniei. In perioada celui de-al doilea r?zboi mondial, uzinele MAN din Nürnberg au fost intens bombardate, pentru c? acolo se fabricau 40 % din tancurile de lupta Panther. In aceast? perioad?, la MAN se produceau ?i tractoarele MAN Ackerdiesel". In scurt timp dup? terminarea r?zboiului, la MAN se producea unul din primele tractoare cu trac?iunea pe fa?? ?i spate, numitul AS 325. In anul 1963 s-a incheiat produc?ia de tractoare care, in ziua de azi, sunt desul de c?utate de colec?ionari. In anul 1972 MAN preia firma produc?toare de camioane ?i autobuze Büssing" din Braunschweig. Pan? in ziua de ast?zi, pe emblema camioanelor MAN sub scrisul MAN este leul, emblema firmei Büssing. La inceputul anilor 1980 concernul MAN intrase intr-o criz? mare ?i dup? multe schimb?ri, in anul 1986, sediul firmei dinOberhausen a fost transferat la München. Din anul 1986 MAN produce printre altele ?i vehicule pe cale ferat?, metrou ?i tramvaie. In 1989 MAN cump?ra sec?ia de camioane de la firma austriac? Steyr Daimler Puch AG" .In anul 1990 MAN vinde divizia de vehicole de cale ferat? c?tre firma AEG. In anul 2001 MAN preia firma de autobuze Neoplan din Stuttgart. Sec?ia de autobuze ?i cu Neoplan s-au unit in NEOMAN. In iunie 2005 MAN AG a vandut sec?ia de aeronave (Aeronave MAN Technologie) din Augsburg, care de atunci se nume?te MT Aerospace AG. Acest lucru ducea la concentrarea firmei MAN pe cinci sectoare: camioane, servicii industriale, ma?ini de tipar, motoare diesel ?i turbogeneratoare. In septembrie 2006, firma MAN prezenta o ofert? de preluare a firmei suedeze Scania, care se ridica la suma de 10,3 miliarde €, la care in 19 decembrie, Comisia European? d?duse acordul. Dup? ce marii ac?ionari de la Scania; VW ?i familia-Wallenberg) au refuzat aceast? ofert?, MAN ?i-a retras oferta de cump?rare in data de 23 ianuarie 2007. In toamna anului 2007 MAN a deschis in ora?ul polonez Niepolomice, din apropierea Cracoviei, o nou? uzin? pentru asamblarea de camioane cu tonaj mare. Unitatea din apropierea Cracoviei este a treia uzin? deschis? de MAN in Polonia, dup? dou? unit??i folosite de grup pentru construc?ia de autobuze, in Starachowice ?i Pozna?. La inceputul lunii decembrie 2008, MAN a preluat compania VW Truck & Bus din Sao Paulo. Cu aceast? preluare, firma MAN de?ine 30 % din pia?a economic? de transport in Brazilia. In 2008 firma MAN a s?rb?torit 250 de ani de la infiin?areMAN, una dintre cele mai vechi companii industriale din Europa, care a supravie?uit mai multor crize economice ?i razboaie, impline?te 250 de ani de existen??. In dou? secole ?i jum?tate afacerea mic?, pus? pe picioare in bazinul Ruhr, s-a transformat intr-unul din cei mai mari constructori de autocamioane la nivel mondial. In urm? cu doi ani Volkswagen AG a preluat pachetul majoritar al companiei care asigur? in prezent 55.000 de locuri de munc?, in intreaga lume. "Monstrul acesta este alimentat cu ap? ?i carbune, circa 11 tone. Are ro?i de metal. A fost construit in Primul Razboi Mondial, in 1918, cu scopul de a transporta arme pe front. Din fericire, pan? s-a construit ma?in?ria, r?zboiul era aproape pe incheiate." Cu ocazia jubileului de 250 de ani, Henning Barz a transportat dintr-un muzeu din Schwerin la München ma?ina cu aburi veche de 90 de ani. Pana in anii ´60 vehiculul a fost folosit in agricultura in Germania de Est. Cand acest utilaj uria? a p?r?sit hala de produc?ie MAN, in 1918, firma implinise deja 160 de ani de existen??. Andreas Lampersbach, purtator de cuvant al firmei, poveste?te: "Ini?ial MAN era o firma cu profil metalurgic din orasul Oberhausen, in Bazinul Ruhr. Primele produse au fost oale ?i tig?i. In principiu a fost o firm? micu?? cu opt pan? la zece angaja?i. Zeci de ani a durat pan? cand a devenit un adevarat concern. In Bavaria , firma a aparut in 1840. Dupa aceea i s-a g?sit ?i un nume. A?adar, r?d?cinile bavareze ale companiei sunt ceva mai tinere, dar suntem mandri c? am devenit unul dintre cele mai vechi concerne din Europa." "Gutehoffnungshütte" - pe scurt HGG - se numea firma din care a rezultat ast?zi concernul DAX. GHH era o exploatare minier? clasic?, iar dup? Primul R?zboi Mondial Paul Reusch, pre?edintele consiliului de administra?ie a inceput s? cumpere participa?ii la diferite companii constructoare de ma?ini. Printre altele Reusch a achizi?ionat pachetul majoritar al MAN. Istoricul Johannes Bähr este de p?rere c? succesul firmei MAN se bazeaz? pe ac?iunile lui Paul Reusch care in anii ´20 era unul din cei mai influen?i oameni de afaceri: "In timpul Republicii de la Weimar, Paul Reusch era liderul industria?ilor radicali care se opuneau democra?iei ?i pledau pentru reinarmare." Chiar dac? Reusch i?i dorea un regim autoritar, iar concernul s?u a profitat de pe urma producerii armelor, el nu a sus?inut na?ional socialismul; ba chiar s-a distan?at de el. Astfel, in 1942 nazi?tii au avut grij? s?-l inl?ture de la conducerea concernului. Dupa cel de-al doilea R?zboi Mondial afacerea pus? pe picioare de Reusch a fost divizat? - spune Johannes Bähr : "Exemplul demonstreaz? cum se scrie istoria economiei. Firma s-a opus vehement acestei imp?r?iri, dar zece ani mai tarziu a venit criza c?rbunelui in Bazinul Ruhr ?i GHH a fost afectat? in propor?ie foarte mic?. In schimb, a profitat din plin de boom-ul produc?iei de camioane din München a?a c? segmentarea s-a dovedit a fi o intamplare norocoas?." Activitatea firmei se bazeaz? ?i-n ziua de ast?zi pe vanzarea de autocamioane; afacere care numai in cursul anului 2007 a asigurat concernului o cifr? de afaceri de 10 miliarde EUR. MAN mai produce motoare, turbine si compresoare pentru avioane ?i nave maritime. Andreas Lampersbach: "Fiecare al doilea vapor din lume, indiferent c? vorbim despre vase de croazier? sau de transport m?rfuri, func?ioneaz? cu motoare MAN. De pild?, cel mai mare vas de croazier? din lume Queen Mary II, are motoare MAN cu o putere de pan? la 110.000CP. Un motor are 35m lungime ?i 17m inal?ime." Firma nascut? la Oberhausen opereaz? in ziua de astazi pe cele mai importante pie?e din lume. Aniversarea a 250 de ani de existen?? a acesteia este este deosebit? avand in vedere c? mai toate firmele din Germania au in medie o vechime de 20 de ani. Producatorul MAN a scos pe piata mai multe modele MAN TGS, MAN TGM, MAN L2000, MAN Lion, MAN EM, MAN Helicon, MAN NG, MAN M2000, MAN SG, MAN F2000, MAN TGX, MAN EL, MAN TGE, MAN NL, MAN TGL, MAN E2000, MAN TGA, MAN SM, MAN CLA, MAN NM fabricate intre ani 1994, 1995, 1996, 1997, 1998, 1999, 2000, 2001, 2002, 2003, 2004, 2005, 2006, 2007, 2008, 2009, 2010, 2011, 2012, 2013, 2014, 2015, 2016, 2017, 2018, 2019, 2020, 2021. Avem in stoc Geam MAN TGS, Geam MAN TGM, Geam MAN L2000, Geam MAN Lion, Geam MAN EM, Geam MAN Helicon, Geam MAN NG, Geam MAN M2000, Geam MAN SG, Geam MAN F2000, Geam MAN TGX, Geam MAN EL, Geam MAN TGE, Geam MAN NL, Geam MAN TGL, Geam MAN E2000, Geam MAN TGA, Geam MAN SM, Geam MAN CLA, Geam MAN NM fabricate intre ani 1994, 1995, 1996, 1997, 1998, 1999, 2000, 2001, 2002, 2003, 2004, 2005, 2006, 2007, 2008, 2009, 2010, 2011, 2012, 2013, 2014, 2015, 2016, 2017, 2018, 2019, 2020, 2021.
Inlocuirea (Montajul, Schimbarea) Parbrizului, Lunetei auto sau a Geamului auto se poate face in atelierul nostru, la domiciliu clientului sau in orice locatie aleasa de client in orice sector din Bucuresti Sector 1, Sector 2, Sector 3, Sector 4, Sector 5, Sector 6 si Ilfov.
Toate marcile de parbize, lunete si geamuri laterale comercializate
Producatori parbize
Ti-ai putea inchipui o masina fara geamuri? Cu siguranta nu! Chiar si masinile decapotabile au geamuri, dintr-un motiv cat se poate de simplu: pentru a oferi protectie. Atat parbrizele, cat si lunetele sau geamurile laterala ofera protectie in timpul rularii, ferindu-i pe pasageri de praf, pietre si alte pericole. Pe langa asta, un geam auto bine ales poate contribui la aerodinamica vehiculului.
Oricat de bine ar fi construite insa, geamurile risca sa fie sparte. Chiar si geamurile auto ultra securizate pot ajunge sa aiba crapaturi si lovituri, in conditiile in care exista pericole la tot pasul: pietre, crengi, grindina, etc...Din fericire, inlocuirea unui geam nu este atat de dificila precum ti-ai inchipui.
Livram si montam geamuri auto direct la tine acasa
Daca ai un geam crapat sau spart, cea mai buna solutie pe care o ai la indemana este sa il inlocuiesti. In cazul in care circuli cu parbrizul crapat, spre exemplu, te expui unor riscuri inutile. Din fericire, inlocuirea parbrizului sau a celorlalte geamuri auto se face foarte usor. Tot ceea ce trebuie sa faci este sa ne contactezi ( telefonic sau pe email), sa ne spui ce masina conduci si care este geamul cu probleme si sa ne astepti. Venim la tine cu geamul potrivit, oriunde ai fi in Bucuresti sau Ilfov.
Spre deosebire de service-urile clasice, in care ti-ai repara in mod normal masina, noi oferim o serie de avantaje:
- Venim la tine acasa, in asa fel incat sa nu iti asumi riscul de a conduce cu un geam crapat;
- Avem o varietate mare de geamuri auto. Indiferent de tipul de masina pe care il conduci si de vechimea ei, avem geamul potrivit. Colaboram doar cu branduri cunoscute precum KMKI Glass, Nord Glass sau Benson si Fuyao;
- Transportul geamului il facem noi, in asa fel incat sa ne asiguram ca ajunge in cea mai buna stare la destinatie. Desi ar fi mai ieftin si mai simplu sa apelam la companii de livrari, nu vrem sa ne asumam niciun risc;
- Venim oriunde, oricand. Chiar daca nu esti acasa, putem veni si te ajutam cu montarea geamului. In felul acesta poti economisi bani si timp, pierdute in mod normal atunci cand decizi sa mergi intr-un service auto;
- Geamurile pe care le comercializam inglobeaza toate tehnologiile moderne, in asa fle incat sa iti ofere confortul de care ai nevoie. Majoritatea masinilor moderne sunt echipate cu geamuri ce au senzori de ploaie, filtre UV sau tehnologii care ajuta la dezaburire. Comercializand doar geamuri produse de branduri mari, ne asiguram ca toate aceste dotari sunt incluse.
Cand au aparut geamurile auto?
Desi pare greu de crezut, primele automobile nu aveau geamuri. Pana in 1904, soferii si pasagerii nu erau protejati de geamuri. In cel mai bun caz, acestia purtau o casca de protectie sau ochelari care sa tina la distanta praful sau eventualele pietre.
In 1904 a aparut ideea unor geamuri de protectie montat in partea frontala a vehiculului. Parbrizul a fost o inovatie extrem de importanta, deoarece oferea un urias plus de confort. Din pacate, parbrizele din prima parte a secolului trecut nu erau tocmai sigure. Realizate din sticla normala, acestea riscau sa se sparga la orice tip de soc sii reprezentau un urias pericol pentru pasageri. Nu de putine ori, cioburile parbrizelor au ranit conducatorii auto. Pe langa faptul ca era periculos, acest parbriz era si extrem de scump, ceea ce il facea destul de rar pe strazi.
Popularitatea din ce in ce mai mare a geamurilor a dus la ieftinirea acestora. Astfel, in 1930 aproape toate autovehiculele aveau parbrize si multe dintrer ele au inceput sa aiba si geamuri laterale, lunete si sa fie acoperite. Confortul a crescut in mod considerabil iar producatorii au inceput sa fie preocupati de siguranta pasagerilor. Astfel, in 1927 a aparut primul geam care nu mai producea cioburi periculoase in momentul in care se spargeam. 7 ani mai tarziu, in 1934, geamul curbat a inceput sa fie din ce in ce mai popular iar din 1960 standardele de siguranta au inceput sa fie din ce in ce mai numeroase si mai interesante.
Astazi, toate geamurile auto sunt foarte rezistente in fata socurilor iar ideea de a se sparge in cioburi periculoase este inexistenta. Parbrizele sunt laminate si sunt formate din 3 straturi, in asa fel incat sa nu se sparga, in timp ce geamurile laterale sunt prelucrate termic, in asa fel incat atunci cand se sparg sa produca mii de cioburi micute, necontondente , care sa nu reprezinte niciun pericol pentru oameni.
Poti preveni uzura geamurilor?
Cel mai adesea nu. Este imposibil sa prevezi o ploaie cu grindina sau sa te feresti de pietrele aruncate de alte vehicule pe drum. Evident, poti incerca sa iti parchezi masina in locuri in care nu exista riscul sa cada crengi, poti evita drumurile pietruite sau poti sa iti cumperi un garaj.
De asemenea, poti incerca sa eviti slabirea geamurilor:
- Curata-le frecvent de praf;
- Nu tranti usile atunci cand le inchizi;
- Ridica stergatoarele atunci cand ninge;
- Foloseste intotdeauna stergatoare de foarte buna calitate.
Daca ai o problema cu parbrizul si trebuie sa fie inlocuit, poti sta linistit. Nu este nici pe departe o problema atat de grava precum ti-ai inchipui ca este ci se rezolva intr-un timp scurt. Tot ceea ce trebuie sa faci este sa apelezi la noi.
Este aproape de neconceput un automobil fara geamuri. Chiar si vehiculele decapotabile au geamuri auto care protejeaza pasagerii de vant, nisip sau pietricele.
Geamurile auto nu au fost dintotdeauna prezente pe masini, existand o perioada in care soferii erau nevoiti sa poarte casti petnru a se proteja. Dupa prima aparitie a lor insa, au evolua constant, ajungand sa aiba implementate o multime de tehnologii, care mai de care mai interesante.
De regula, geamurile auto sunt simple si transparente, in asa fel incat sa poata oferi o vizibilitate cat mai buna. Exista si exceptii insa: geamuri echipate cu folii metalizate, cu folii vopsite sau cu diverse alte elemente care le dau culoare si asigura intimitate in interiorul masinii.
Care sunt principalele avantaje ale geamurilor auto?
Avantajele unui geam sunt evidente:
• Asigura protectie impotriva pericolelor de pe strada;
• Contribuie la obtinerea confortului termic;
• Izoleaza foarte bine zgomotul de pe drum;
• Asigura confort fizic, eliminand neplacerile cauzate de vant.
Care sunt dezavantajele geamurilor auto?
Unul dintre marile dezavantaje ale unui geam este faptul ca este casant. Din pacate, o simpla pietricica poate sa provoace pagube vizibile si sa genereze necesitatea inlocuirii geamului.
Din fericire, geamurile folosite in ziua de astazi pentru automobile sunt puternic tehnologizate. Astfel, geamurile laterale sunt tratate termic, in asa fel incat daca se sparg sa o faca in mii de bucati necontondente, pentru a nu-i rani pe pasageri, in timp ce parbrizele sunt construite in mai multe straturi intre care exista folii de plastic, in asa fel incat socurile fizice sa nu faca altceva decat sa provoace crapaturi.
Crapaturile pot fi si ele destul de periculoase, deoarece scad vizibilitatea si creeaza un disconfort estetic. Tocmai de aceea, in momentul in care descoperi ca geamul are o ciobitura sau o crapatura, cea mai buna decizie pe care o poti lua este aceea de a il inlocui.
Cum poti inlocui geamurile auto?
Inlocuirea unui geam poate sa para un proces scump si consumator de timp. Realitatea este alta, insa. Cu ajutorul echipei noastre, orice geam poate fi inlocuit intr-un timp foarte scurt, fara a exista niciun fel de probleme.
Suntem o echipa care de-a lungul timpului a reusit sa acumuleze o experienta vasta in tot ceea ce inseamna geamuri auto si sa comercializeze o varietate mare de tipuri de geamuri. Daca ai un geam spart si te afli in zona Bucuresti sau Ilfov, il inlocuim fara probleme, direct la tine acasa.
Avantajele pe care le oferim sunt numeroase:>
• Transportam geamurile pana la tine acasa si il montam in cel mai scurt timp. Ne asiguram ca transportul este facut corect, iar geamurile ajung la destinatie in cea mai buna stare. Montajul este facut de profesionisti cu o experienta vasta, asadar, sansele unor erori sunt aproape inexistente;>
• Comercializam doar geamuri de cea mai buna calitate. Comercializam geamuri de la producatori precum Pikington, Nordglass sau Benson, care echipeaza o multime de masini de pe mapamond si ofera garantia calitatii;>
• Oferim garantie pentru fiecare montaj pe care il realizam, in asa fel incat sa nu stai cu emotii atunci cand iesi la drum cu noul geam;>
• Ne asiguram ca pretul pe care il platesti este unul mai mult decat decent;>
• Indiferent ce tip de masina ai, gasim geamul potrivit pentru ea.>
Cateva lucruri interesante despre geamurile auto
Istorie
Geamurile auto au aparut abia in 1904, fiind simple bucati de sticla pozitionate in partea frontala a masinii. Pana atunci, automobilele circulau fara niciun fel de protectie frontala iar o astfel de solutie a fost primita foarte bine. Este adevarat ca riscurile pe care si le asumau soferrii in cazul in care geamurile aveau sa se sparga era mare, insa acest lucru aproape ca nu conta in fata confortului pe care un simplu geam il putea oferi.
Neajunsul major pe care il resimteau soferii era dat de pret, care nu era tocmai accesibil. Dorinta lor de a avea geamuri auto a facut producatorii sa gaseasca solutii pentru a le face mai ieftine. De asemenea, s-a incercat constant gasirea unor solutii pentru siguranta pasagerilor.
Din 1920, toate geamurile erau echipate cu parbriz si majoritatea aveau lunete, geamuri laterale si plafon. Este anul in care multe dintre pericolele de pe strazi ( praf, pietre, crengi, vant, etc ) au fost anihilate.
Preocuparea de a imbunatati geamurile a dat nastere unui numar mare de inovatii. Astfel, in 1927 a aparut geamul laminat, in 1934 a aparut geamul curbat care crestea foarte mult aerodinamica masinii iar din 1960 au inceput sa fie introduse diverse standarde de siguranta. Astazi, un geam auto este echipat cu tot felul de senzori, nu este pericol pentru pasageri si este gandit in asa fel incat sa reziste cat mai mult.
Achizitie
Pentru a achizitiona un geam auto de buna calitate trebuie, in primul rand, sa te asiguri ca producatorul este de incredere. Ulterior, este bine sa descoperi inscriptiile de pe geam. Orice geam de calitate ar trebui sa aiba inscriptionat un cod de tip EU II, EU III, care spune daca geamul este ramforsat, cum transmite lumina, unde a fost produs, etc.
Pe langa achizitie, conteaza foarte mult si montajul. Asigura-te, asadar, ca persoana care iti monteaza geamul are experienta.
Protectie
Nu poti preveni situatiile neplacute, in care grindina sau o creanga cazuta din copac iti sparge geamul. Ceea ce poti face este sa eviti sa parchezi masina in locuri periculoase, sa speli intotdeauna geamul cu solutii speciale, sa eviti trantirea usii si sa folosesti doar stergatoare de buna calitate, care nu zgarie. Micile detalii pot creste durata de viata a geamului tau, oferindu-ti confortul de care ai nevoie atunci cand mergi cu masina.