Geamuri auto Volkswagen Ieftine Bucuresti

Geamuri auto Volkswagen ieftine

Geamuri auto Volkswagen ieftine

Comercializam, livram si montam la domiciliul clientului, in Bucuresti si Ilfov o gama larga de geamuri auto ieftine pentru marca Volkswagen

Volkswagen este o companie constructoare de autoturisme ?i SUV-uri din Wolfsburg, Germania. Cuvantul Volkswagen inseamn? vehicul popular sau al poporului, fiind preconizat de regimul nazist ca automobil pe care s? ?i-l poat? cump?ra oricare cet??ean german. Compania VW are deviza Aus Liebe zum Automobil (Din dragoste pentru automobil). Compania ?i in acela?i timp marca VW apar?in azi concernului Volkswagen Group (Volkswagen AG), ca m?rime al patrulea grup de produc?tori de automobile din lume, dup? GM, Toyota ?i Ford. In anul 2010 livr?rile Volkswagen au urcat cu 13,7 % la 7,14 milioane de automobile ?i SUV-uri, nivel record in istoria grupului[5]. Compania este al treilea mare produc?tor mondial dup? Toyota (cu 8,41 milioane de unit??i) ?i General Motors (cu 8,39 milioane de unit??i vandute). Volkswagen este un produc?tor german de automobile cu o istorie indelungat?. Ma?inile, camioanele, microbuzele ?i diverse componente se desprind de transportoare de la fabricile de preocup?ri. In anii 30, pe pia?a auto german? erau oferite doar ma?ini de lux, scumpe. Muncitorii obi?nui?i nici nu visau la o astfel de achizi?ie. Produc?torii de automobile erau interesa?i s? produc? ma?ini pentru mase ?i luptau pentru acest segment de pia??. Ferdinand Porsche in acei ani a fost interesat nu numai de crearea de ma?ini de curse. El s-a dedicat mul?i ani proiect?rii ?i cre?rii unei ma?ini de dimensiuni compacte, potrivit? pentru oamenii obi?nui?i, familiile, lucr?torii obi?nui?i care, in acel moment, i?i permiteau o motociclet? in cel mai bun caz. ?i-a propus s? creeze un design complet nou. Nu este surprinz?tor c? cuvantul Volkswagen se traduce literalmente ca ma?ina oamenilor. Preocuparea ingrijor?rii a fost de a produce ma?ini accesibile tuturor. La inceputul anilor 30, ora?ul secolului al XX-lea, Adolf Hitler i-a ordonat designerului Ferdinand Porsche s? produc? in masin? ma?ini care ar fi disponibile pentru cei mai mul?i ?i care nu ar necesita costuri de intre?inere uria?e. Cu ca?iva ani inainte, Josef Ganz a creat deja mai multe proiecte cu un prototip de ma?in? subcompact?. In 20, a prezentat publicului ma?ina superioar?, in care s-a auzit prima dat? defini?ia ma?inii oamenilor. Adolf Hitler a l?udat noul produs ?i l-a numit pe Josef Gantz in func?ia de ?ef al noului proiect Volkswagen. Dar nazi?tii nu puteau permite unui evreu s? fie fa?a unui proiect atat de important. Au urmat tot felul de restric?ii care nu numai c? nu i-au permis lui Joseph Gantz s? conduc? ingrijorarea, ci l-au lipsit de ocazia de a produce ma?ina Superioar?. Gantz a fost nevoit s? fug? din ?ar? ?i a continuat s? lucreze pentru una dintre companiile General Motors. La crearea ma?inii oamenilor au contribuit ?i al?i designeri, printre care Bela Bareni, cehul Hans Ledwinka ?i germanul Edmund Rumpler. Inainte de parteneriatul cu Volkswagen, Porsche a reu?it s? creeze mai multe ma?ini mici cu motor spate pentru alte companii. Au servit drept prototipuri pentru viitorul gandac de renume mondial. Este imposibil s? numim un designer care este primul creator de ma?ini Volkswagen. Acesta este rezultatul muncii multor oameni, doar c? numele lor nu sunt atat de cunoscute, iar meritele lor sunt uitate. Primele ma?ini s-au numit KDF-Wagen, au inceput produc?ia in 1936. Acestea erau caracterizate printr-o form? rotunjit? a caroseriei, un motor r?cit cu aer ?i un motor situat in spatele ma?inii. In mai 1937, a fost creat? o companie de automobile, care ulterior a devenit cunoscut? sub numele de Volkswagenwerk GmbH. Ulterior, loca?ia fabricii Volkswagen a fost redenumit? Wolfsburg. Creatorii ?i-au stabilit obiectivul de a prezenta lumii o plant? exemplar?. S-au f?cut camere de odihn?, du?uri ?i terenuri de sport pentru angaja?i. Fabrica avea cele mai noi echipamente, dintre care unele au fost achizi?ionate in Statele Unite, despre care nem?ii au p?strat corect t?cerea. Astfel a inceput istoria celebrului produc?tor auto mondial, care ast?zi ocup? o ni?? important? pe pia?a auto. Mul?i dezvoltatori au luat parte la crearea m?rcii, fiecare dintre ei contribuind la crearea ma?inii oamenilor. In acel moment, capacitatea de a crea o ma?in? care s? fie disponibil? pentru mase era foarte important?. Acest lucru a deschis multe noi oportunit??i in viitor, datorit? acestui fapt, ast?zi aproape fiecare familie are o ma?in?. Schimbarea conceptului de produc?ie auto ?i schimbarea cursului c?tre cet??enii obi?nui?i au dat rezultate pozitive. Fiecare marc? de ma?ini are propria sa marc?. Volkswagen este cunoscut de mul?i, atat prin nume, cat ?i prin semn. Combinarea literelor V ?i W intr-un cerc se asociaz? imediat cu preocuparea Volkswagen. Literele se completeaz? succint, ca ?i cum ar continua reciproc ?i formeaz? o compozi?ie integral?. Culorile logo-ului sunt, de asemenea, alese cu semnifica?ie. Albastrul este asociat cu excelen?a ?i fiabilitatea, in timp ce albul este asociat cu nobilimea ?i puritatea. Acestea sunt calit??ile pe care Volkswagen le subliniaz?. De-a lungul anilor, emblema a trecut prin multe transform?ri. In 1937, a fost, de asemenea, o combina?ie de dou? litere inconjurate de o roat? din?at? cu aripi de svastic?. Abia la sfar?itul anilor '70 ai secolului trecut au fost f?cute schimb?ri semnificative. Atunci au fost ad?ugate mai intai culorile albastru ?i alb, literele albe erau pe o margine albastr?. La inceputul secolului 21, dezvoltatorii au decis s? fac? logo-ul tridimensional. Acest lucru a fost realizat datorit? tranzi?iilor de culoare, umbrelor ?i eviden?ierilor. S-a sim?it c? dou? litere tridimensionale sunt situate deasupra cercului albastru. Exist? controverse cu privire la cine a creat de fapt sigla Volkswagen. Ini?ial, sigla avea motive naziste ?i sem?na cu o cruce in forma sa. Ulterior, semnul a fost schimbat. Paternitatea este imp?rt??it? de Nikolai Borg ?i Franz Reimspiess. Artistul Nikolai Borg a fost ins?rcinat s? proiecteze un logo. Versiunea oficial? a companiei il nume?te pe designerul Franz Reimspies adev?ratul creator al unuia dintre cele mai recunoscute logo-uri din lume. Aminti?i-v? c? vorbim despre o ma?in? a oamenilor, astfel incat dezvoltatorii au definit clar cerin?ele pentru ma?ina creat?. Ar trebui s? g?zduiasc? cinci persoane, s? accelereze pan? la o sut? de kilometri, s? nu necesite costuri mari de realimentare ?i s? fie accesibil pentru clasa de mijloc. Drept urmare, pe pia?a auto a ap?rut faimosul Volkswagen Beetle, care ?i-a luat numele din forma rotunjit?. Acest model este cunoscut in toat? lumea. Dup? sfar?itul celui de-al doilea r?zboi mondial, a inceput produc?ia sa in mas?. In timp de r?zboi, fabrica a fost recalificat? pentru nevoile militare. Apoi s-a n?scut Volkswagen Kbelwagen. Caroseria ma?inii era deschis?, a fost instalat un motor puternic ?i nu exista un radiator in fa?? pentru a proteja ma?ina de gloan?e ?i posibile daune. In acest moment, for?a de sclavi era folosit? la fabric? ?i mul?i prizonieri lucrau acolo. In timpul r?zboiului, fabrica a fost grav avariat?, dar pan? la sfar?itul r?zboiului s-au produs multe pentru a satisface nevoile militare. Dup? incheierea ostilit??ilor, Volkswagen a decis s?-?i ia r?mas bun de la aceast? activitate pentru totdeauna ?i s? revin? la produc?ia de ma?ini pentru oameni. Pan? la sfar?itul anilor 50, preocuparea se concentreaz? din ce in ce mai mult pe produc?ia de modele comerciale. Microbuzul Volkswagen Type 2 a inceput s? se bucure de o popularitate imens?, fiind numit ?i autobuz hippie, iar fanii acestei subculturi au ales acest model. Ideea ii apar?ine lui Ben Pon, ingrijorarea a sus?inut-o ?i deja in 1949 au ap?rut primele autobuze de la Volkswagen. Acest model nu a avut o produc?ie in mas? precum Beetle, dar merit? ?i un statut legendar. Volkswagen nu s-a oprit aici ?i a decis s? prezinte prima sa ma?in? sport. Nivelul de trai al popula?iei a crescut ?i este timpul s? introducem Volkswagen Karmann Ghia. Caracteristicile de design ale caroseriei au influen?at pre?ul, dar acest lucru nu a impiedicat atingerea unui nivel imens de vanz?ri, publicul a acceptat cu entuziasm lansarea acestui model. Experimentele ingrijor?rii nu s-au incheiat aici ?i ca?iva ani mai tarziu a fost prezentat decapotabilul Volkswagen Karmann Ghia. A?adar, preocuparea a inceput treptat s? dep??easc? ma?inile de familie ?i s? ofere modele mai scumpe ?i mai interesante. Crearea m?rcii a devenit un punct de cotitur? in istoria companiei Audi... Pentru aceasta, au fost achizi?ionate dou? companii cu scopul de a crea o nou? divizie. Acest lucru le-a permis s? i?i imprumute tehnologia ?i s? creeze noi modele, inclusiv Passat, Scirocco, Golf ?i Polo. Primul dintre ei a fost Volkswagen Passat, a imprumutat unele dintre elementele caroseriei ?i caracteristicile motorului de la Audi. O aten?ie special? ar trebui acordat? Volkswagen Golf, care este considerat pe bun? dreptate bestsellerul preocup?rii ?i a doua ma?in? cu cel mai bine vandut din lume. In anii 80, compania a avut concuren?i serio?i pe pie?ele americane ?i japoneze, care au oferit op?iuni mai accesibile ?i bugetare. Volkswagen cump?r? o alt? companie auto, care este Seat spaniol?. Din acel moment, putem vorbi in siguran?? despre imensa preocupare Volkswagen, care combin? mai multe industrii diferite ?i produce ma?ini de diferite clase. La inceputul anilor 2000, modelele Volkswagen ca?tigau popularitate in intreaga lume. Modelele sunt la mare c?utare pe pia?a auto din Rusia. In acela?i timp, a ap?rut pe pia?? modelul Lupo, care a ca?tigat popularitate datorit? consumului s?u de combustibil. Pentru companie, evolu?iile in domeniul consumului economic de combustibil au fost intotdeauna relevante. Ast?zi, Grupul Volkswagen une?te multe m?rci de automobile cunoscute ?i populare din intreaga lume, inclusiv Audi, Seat, Lamborghini, Bentley, Bugatti, Scania, koda. Fabricile companiei sunt situate peste tot in lume, iar preocuparea este recunoscut? ca fiind cea mai mare dintre cele existente. Compania Volkswagen a scos pe piata mai multe modele Volkswagen Touran, Volkswagen Jetta, Volkswagen XL 7, Volkswagen Arteon, Volkswagen Tiguan, Volkswagen New Beetle, Volkswagen Passat, Volkswagen Crafter, Volkswagen L 80, Volkswagen Multivan, Volkswagen Scirocco, Volkswagen Constellation, Volkswagen Load Up, Volkswagen Lupo, Volkswagen Delivery, Volkswagen LT, Volkswagen Sharan, Volkswagen EOS, Volkswagen Bora, Volkswagen Phaeton, Volkswagen Touareg, Volkswagen Polo, Volkswagen Fox, Volkswagen Golf, Volkswagen CC, Volkswagen T Roc, Volkswagen Volksbus, Volkswagen Routan, Volkswagen Amarok, Volkswagen Beetle, Volkswagen Caddy, Volkswagen Kaffer, Volkswagen Transporter, Volkswagen Worker, Volkswagen Up fabricate intre ani 1994, 1995, 1996, 1997, 1998, 1999, 2000, 2001, 2002, 2003, 2004, 2005, 2006, 2007, 2008, 2009, 2010, 2011, 2012, 2013, 2014, 2015, 2016, 2017, 2018, 2019, 2020, 2021. Avem in stoc Geam Volkswagen Touran, Geam Volkswagen Jetta, Geam Volkswagen XL 7, Geam Volkswagen Arteon, Geam Volkswagen Tiguan, Geam Volkswagen New Beetle, Geam Volkswagen Passat, Geam Volkswagen Crafter, Geam Volkswagen L 80, Geam Volkswagen Multivan, Geam Volkswagen Scirocco, Geam Volkswagen Constellation, Geam Volkswagen Load Up, Geam Volkswagen Lupo, Geam Volkswagen Delivery, Geam Volkswagen LT, Geam Volkswagen Sharan, Geam Volkswagen EOS, Geam Volkswagen Bora, Geam Volkswagen Phaeton, Geam Volkswagen Touareg, Geam Volkswagen Polo, Geam Volkswagen Fox, Geam Volkswagen Golf, Geam Volkswagen CC, Geam Volkswagen T Roc, Geam Volkswagen Volksbus, Geam Volkswagen Routan, Geam Volkswagen Amarok, Geam Volkswagen Beetle, Geam Volkswagen Caddy, Geam Volkswagen Kaffer, Geam Volkswagen Transporter, Geam Volkswagen Worker, Geam Volkswagen Up fabricate intre ani 1994, 1995, 1996, 1997, 1998, 1999, 2000, 2001, 2002, 2003, 2004, 2005, 2006, 2007, 2008, 2009, 2010, 2011, 2012, 2013, 2014, 2015, 2016, 2017, 2018, 2019, 2020, 2021.

Inlocuirea (Montajul, Schimbarea) Parbrizului, Lunetei auto sau a Geamului auto se poate face in atelierul nostru, la domiciliu clientului sau in orice locatie aleasa de client in orice sector din Bucuresti Sector 1, Sector 2, Sector 3, Sector 4, Sector 5, Sector 6 si Ilfov.




Toate marcile de parbize, lunete si geamuri laterale comercializate

Marci Parbize

Toate marcile de parbize, lunete si geamuri laterale comercializate




Producatori de parbize, lunete si geamuri laterale

Producatori parbize

Producatori parbize

Prezentare video a marcii VOLKSWAGEN

Video Parbrize ieftine Bucuresti, Marci, Producatori

Ti-ai putea inchipui o masina fara geamuri? Cu siguranta nu! Chiar si masinile decapotabile au geamuri, dintr-un motiv cat se poate de simplu: pentru a oferi protectie. Atat parbrizele, cat si lunetele sau geamurile laterala ofera protectie in timpul rularii, ferindu-i pe pasageri de praf, pietre si alte pericole. Pe langa asta, un geam auto bine ales poate contribui la aerodinamica vehiculului. Oricat de bine ar fi construite insa, geamurile risca sa fie sparte. Chiar si geamurile auto ultra securizate pot ajunge sa aiba crapaturi si lovituri, in conditiile in care exista pericole la tot pasul: pietre, crengi, grindina, etc...Din fericire, inlocuirea unui geam nu este atat de dificila precum ti-ai inchipui.
Livram si montam geamuri auto direct la tine acasa
Daca ai un geam crapat sau spart, cea mai buna solutie pe care o ai la indemana este sa il inlocuiesti. In cazul in care circuli cu parbrizul crapat, spre exemplu, te expui unor riscuri inutile. Din fericire, inlocuirea parbrizului sau a celorlalte geamuri auto se face foarte usor. Tot ceea ce trebuie sa faci este sa ne contactezi ( telefonic sau pe email), sa ne spui ce masina conduci si care este geamul cu probleme si sa ne astepti. Venim la tine cu geamul potrivit, oriunde ai fi in Bucuresti sau Ilfov.
Spre deosebire de service-urile clasice, in care ti-ai repara in mod normal masina, noi oferim o serie de avantaje:
- Venim la tine acasa, in asa fel incat sa nu iti asumi riscul de a conduce cu un geam crapat;
- Avem o varietate mare de geamuri auto. Indiferent de tipul de masina pe care il conduci si de vechimea ei, avem geamul potrivit. Colaboram doar cu branduri cunoscute precum KMKI Glass, Nord Glass sau Benson si Fuyao;
- Transportul geamului il facem noi, in asa fel incat sa ne asiguram ca ajunge in cea mai buna stare la destinatie. Desi ar fi mai ieftin si mai simplu sa apelam la companii de livrari, nu vrem sa ne asumam niciun risc;
- Venim oriunde, oricand. Chiar daca nu esti acasa, putem veni si te ajutam cu montarea geamului. In felul acesta poti economisi bani si timp, pierdute in mod normal atunci cand decizi sa mergi intr-un service auto;
- Geamurile pe care le comercializam inglobeaza toate tehnologiile moderne, in asa fle incat sa iti ofere confortul de care ai nevoie. Majoritatea masinilor moderne sunt echipate cu geamuri ce au senzori de ploaie, filtre UV sau tehnologii care ajuta la dezaburire. Comercializand doar geamuri produse de branduri mari, ne asiguram ca toate aceste dotari sunt incluse.
Cand au aparut geamurile auto?
Desi pare greu de crezut, primele automobile nu aveau geamuri. Pana in 1904, soferii si pasagerii nu erau protejati de geamuri. In cel mai bun caz, acestia purtau o casca de protectie sau ochelari care sa tina la distanta praful sau eventualele pietre.
In 1904 a aparut ideea unor geamuri de protectie montat in partea frontala a vehiculului. Parbrizul a fost o inovatie extrem de importanta, deoarece oferea un urias plus de confort. Din pacate, parbrizele din prima parte a secolului trecut nu erau tocmai sigure. Realizate din sticla normala, acestea riscau sa se sparga la orice tip de soc sii reprezentau un urias pericol pentru pasageri. Nu de putine ori, cioburile parbrizelor au ranit conducatorii auto. Pe langa faptul ca era periculos, acest parbriz era si extrem de scump, ceea ce il facea destul de rar pe strazi.
Popularitatea din ce in ce mai mare a geamurilor a dus la ieftinirea acestora. Astfel, in 1930 aproape toate autovehiculele aveau parbrize si multe dintrer ele au inceput sa aiba si geamuri laterale, lunete si sa fie acoperite. Confortul a crescut in mod considerabil iar producatorii au inceput sa fie preocupati de siguranta pasagerilor. Astfel, in 1927 a aparut primul geam care nu mai producea cioburi periculoase in momentul in care se spargeam. 7 ani mai tarziu, in 1934, geamul curbat a inceput sa fie din ce in ce mai popular iar din 1960 standardele de siguranta au inceput sa fie din ce in ce mai numeroase si mai interesante.
Astazi, toate geamurile auto sunt foarte rezistente in fata socurilor iar ideea de a se sparge in cioburi periculoase este inexistenta. Parbrizele sunt laminate si sunt formate din 3 straturi, in asa fel incat sa nu se sparga, in timp ce geamurile laterale sunt prelucrate termic, in asa fel incat atunci cand se sparg sa produca mii de cioburi micute, necontondente , care sa nu reprezinte niciun pericol pentru oameni.
Poti preveni uzura geamurilor?
Cel mai adesea nu. Este imposibil sa prevezi o ploaie cu grindina sau sa te feresti de pietrele aruncate de alte vehicule pe drum. Evident, poti incerca sa iti parchezi masina in locuri in care nu exista riscul sa cada crengi, poti evita drumurile pietruite sau poti sa iti cumperi un garaj.
De asemenea, poti incerca sa eviti slabirea geamurilor:
- Curata-le frecvent de praf;
- Nu tranti usile atunci cand le inchizi;
- Ridica stergatoarele atunci cand ninge;
- Foloseste intotdeauna stergatoare de foarte buna calitate.
Daca ai o problema cu parbrizul si trebuie sa fie inlocuit, poti sta linistit. Nu este nici pe departe o problema atat de grava precum ti-ai inchipui ca este ci se rezolva intr-un timp scurt. Tot ceea ce trebuie sa faci este sa apelezi la noi.

Este aproape de neconceput un automobil fara geamuri.

Geamuri auto

Este aproape de neconceput un automobil fara geamuri. Chiar si vehiculele decapotabile au geamuri auto care protejeaza pasagerii de vant, nisip sau pietricele. Geamurile auto nu au fost dintotdeauna prezente pe masini, existand o perioada in care soferii erau nevoiti sa poarte casti petnru a se proteja. Dupa prima aparitie a lor insa, au evolua constant, ajungand sa aiba implementate o multime de tehnologii, care mai de care mai interesante. De regula, geamurile auto sunt simple si transparente, in asa fel incat sa poata oferi o vizibilitate cat mai buna. Exista si exceptii insa: geamuri echipate cu folii metalizate, cu folii vopsite sau cu diverse alte elemente care le dau culoare si asigura intimitate in interiorul masinii.
Care sunt principalele avantaje ale geamurilor auto?
Avantajele unui geam sunt evidente:
• Asigura protectie impotriva pericolelor de pe strada;
• Contribuie la obtinerea confortului termic;
• Izoleaza foarte bine zgomotul de pe drum;
• Asigura confort fizic, eliminand neplacerile cauzate de vant.
Care sunt dezavantajele geamurilor auto?
Unul dintre marile dezavantaje ale unui geam este faptul ca este casant. Din pacate, o simpla pietricica poate sa provoace pagube vizibile si sa genereze necesitatea inlocuirii geamului. Din fericire, geamurile folosite in ziua de astazi pentru automobile sunt puternic tehnologizate. Astfel, geamurile laterale sunt tratate termic, in asa fel incat daca se sparg sa o faca in mii de bucati necontondente, pentru a nu-i rani pe pasageri, in timp ce parbrizele sunt construite in mai multe straturi intre care exista folii de plastic, in asa fel incat socurile fizice sa nu faca altceva decat sa provoace crapaturi. Crapaturile pot fi si ele destul de periculoase, deoarece scad vizibilitatea si creeaza un disconfort estetic. Tocmai de aceea, in momentul in care descoperi ca geamul are o ciobitura sau o crapatura, cea mai buna decizie pe care o poti lua este aceea de a il inlocui.
Cum poti inlocui geamurile auto?
Inlocuirea unui geam poate sa para un proces scump si consumator de timp. Realitatea este alta, insa. Cu ajutorul echipei noastre, orice geam poate fi inlocuit intr-un timp foarte scurt, fara a exista niciun fel de probleme. Suntem o echipa care de-a lungul timpului a reusit sa acumuleze o experienta vasta in tot ceea ce inseamna geamuri auto si sa comercializeze o varietate mare de tipuri de geamuri. Daca ai un geam spart si te afli in zona Bucuresti sau Ilfov, il inlocuim fara probleme, direct la tine acasa. Avantajele pe care le oferim sunt numeroase:>
• Transportam geamurile pana la tine acasa si il montam in cel mai scurt timp. Ne asiguram ca transportul este facut corect, iar geamurile ajung la destinatie in cea mai buna stare. Montajul este facut de profesionisti cu o experienta vasta, asadar, sansele unor erori sunt aproape inexistente;>
• Comercializam doar geamuri de cea mai buna calitate. Comercializam geamuri de la producatori precum Pikington, Nordglass sau Benson, care echipeaza o multime de masini de pe mapamond si ofera garantia calitatii;>
• Oferim garantie pentru fiecare montaj pe care il realizam, in asa fel incat sa nu stai cu emotii atunci cand iesi la drum cu noul geam;>
• Ne asiguram ca pretul pe care il platesti este unul mai mult decat decent;>
• Indiferent ce tip de masina ai, gasim geamul potrivit pentru ea.>

Cateva lucruri interesante despre geamurile auto
Istorie

Geamurile auto au aparut abia in 1904, fiind simple bucati de sticla pozitionate in partea frontala a masinii. Pana atunci, automobilele circulau fara niciun fel de protectie frontala iar o astfel de solutie a fost primita foarte bine. Este adevarat ca riscurile pe care si le asumau soferrii in cazul in care geamurile aveau sa se sparga era mare, insa acest lucru aproape ca nu conta in fata confortului pe care un simplu geam il putea oferi. Neajunsul major pe care il resimteau soferii era dat de pret, care nu era tocmai accesibil. Dorinta lor de a avea geamuri auto a facut producatorii sa gaseasca solutii pentru a le face mai ieftine. De asemenea, s-a incercat constant gasirea unor solutii pentru siguranta pasagerilor. Din 1920, toate geamurile erau echipate cu parbriz si majoritatea aveau lunete, geamuri laterale si plafon. Este anul in care multe dintre pericolele de pe strazi ( praf, pietre, crengi, vant, etc ) au fost anihilate. Preocuparea de a imbunatati geamurile a dat nastere unui numar mare de inovatii. Astfel, in 1927 a aparut geamul laminat, in 1934 a aparut geamul curbat care crestea foarte mult aerodinamica masinii iar din 1960 au inceput sa fie introduse diverse standarde de siguranta. Astazi, un geam auto este echipat cu tot felul de senzori, nu este pericol pentru pasageri si este gandit in asa fel incat sa reziste cat mai mult.
Achizitie
Pentru a achizitiona un geam auto de buna calitate trebuie, in primul rand, sa te asiguri ca producatorul este de incredere. Ulterior, este bine sa descoperi inscriptiile de pe geam. Orice geam de calitate ar trebui sa aiba inscriptionat un cod de tip EU II, EU III, care spune daca geamul este ramforsat, cum transmite lumina, unde a fost produs, etc. Pe langa achizitie, conteaza foarte mult si montajul. Asigura-te, asadar, ca persoana care iti monteaza geamul are experienta.
Protectie
Nu poti preveni situatiile neplacute, in care grindina sau o creanga cazuta din copac iti sparge geamul. Ceea ce poti face este sa eviti sa parchezi masina in locuri periculoase, sa speli intotdeauna geamul cu solutii speciale, sa eviti trantirea usii si sa folosesti doar stergatoare de buna calitate, care nu zgarie. Micile detalii pot creste durata de viata a geamului tau, oferindu-ti confortul de care ai nevoie atunci cand mergi cu masina.