Geamuri auto Suzuki Ieftine Bucuresti

Geamuri auto Suzuki ieftine

Geamuri auto Suzuki ieftine

Comercializam, livram si montam la domiciliul clientului, in Bucuresti si Ilfov o gama larga de geamuri auto ieftine pentru marca Suzuki

Suzuki Motor Corporation este o companie multina?ional? japonez?, care are sediul in Minami-ku, Hamamatsu. Suzuki produce automobile, vehicule cu trac?iune pe patru ro?i, motociclete, ATV (ATV-uri), motor outboard, scaune cu rotile ?i o varietate de alte motoare mici cu ardere intern?. In 2016, Suzuki a fost al unsprezecelea cel mai mare produc?tor auto din toat? lumea. In 2016, Suzuki a fost al unsprezecelea cel mai mare produc?tor auto din toat? lumea. Suzuki are peste 45.000 de angaja?i ?i are 35 de instala?ii de produc?ie in 23 de ??ri ?i 133 distribuitori in 192 de ??ri. Volumul vanz?rilor la nivel mondial de automobile este al zecelea cel mai mare din lume, in timp ce volumul vanz?rilor interne este al treilea ca m?rime din ?ar?. Suzuki apar?ine companiei japoneze Suzuki Motor Corporation, fondat? in 1909 de Michio Suzuki. SMC-urile ini?ial nu aveau nimic de-a face cu industria auto. In aceast? perioad? de timp, angaja?ii companiei au dezvoltat ?i au produs r?zboaie de ?esut ?i numai motocicletele ?i motoretele ar putea da ideea industriei transporturilor. Apoi preocuparea a fost numit? Suzuki Loom Works. Japonia din anii 1930 a inceput s? aib? nevoie disperat? de autoturisme. Pe fondul acestor schimb?ri, angaja?ii companiei au inceput s? dezvolte o nou? ma?in? subcompact?. Pan? in 1939, muncitorii au reu?it s? creeze dou? prototipuri de ma?ini noi, dar proiectul lor nu a fost niciodat? pus in aplicare din cauza izbucnirii celui de-al doilea r?zboi mondial. Aceast? linie de lucru a trebuit suspendat?. In anii 1950, cand r?zboinicele ?i-au pierdut relevan?a din cauza sfar?itului aprovizion?rii cu bumbac din fostele ??ri ocupante, Suzuki a inceput s? dezvolte ?i s? produc? motociclete Suzuki Power Free. Particularitatea lor era c? erau controlate atat de un motor de ac?ionare, cat ?i de pedale. Suzuki nu s-a oprit aici ?i deja in 1954 preocuparea a fost redenumit? in Suzuki Motor Co., Ltd ?i a lansat inc? prima ma?in?. Suzuki Suzulight avea trac?iune fa?? ?i era considerat un subcompact. Cu aceast? ma?in? incepe istoria acestei m?rci de automobile. Michio Suzuki, n?scut in 1887, originar din Japonia (ora?ul Hamamatsu), a fost un antreprenor major, inventator ?i fondator al Suzuki ?i, cel mai important, el insu?i a fost dezvoltator in compania sa. El a fost primul care a inventat ?i a implementat dezvoltarea primului r?zboi din lemn cu pedal?. In acel moment avea 22 de ani. Mai tarziu, in 1952, din ini?iativa sa, uzinele Suzuki au inceput s? produc? motoare in 36 timpi care erau ata?ate bicicletelor. A?a au ap?rut primele motociclete, iar ulterior motorete. Aceste modele au adus mai mult profit din vanz?ri decat restul produc?iei. Drept urmare, compania ?i-a abandonat toate dezvolt?rile suplimentare ?i s-a concentrat pe motorete ?i inceputul dezvolt?rii ma?inilor. In 1955, Suzuki Suzulight a ie?it de pe linia de asamblare pentru prima dat?. Acest eveniment a devenit semnificativ pentru pia?a auto japonez? din acea epoc?. Michio a supravegheat personal dezvoltarea ?i produc?ia vehiculelor sale, aducand o contribu?ie nepre?uit? la proiectarea ?i dezvoltarea de noi modele. Cu toate acestea, el a r?mas pre?edinte al Suzuki Motor Co., Ltd pan? la sfar?itul anilor cincizeci. Istoria originii ?i existen?ei logo-ului Suzuki arat? cat de simplu ?i concis este s? creezi ceva grozav. Acesta este unul dintre pu?inele logo-uri care au trecut o istorie lung? ?i r?man neschimbate. Emblema Suzuki este un S stilizat ?i al?turi de numele complet al companiei. Pe autoturisme, litera metalic? este ata?at? la gr?tarul radiatorului ?i nu are semn?tur?. Logo-ul in sine este realizat in dou? culori - ro?u ?i albastru. Aceste culori au propriul simbolism. Ro?u inseamn? pasiune, tradi?ie ?i integritate, in timp ce albastrul inseamn? m?re?ie ?i perfec?iune. Logo-ul a ap?rut pentru prima dat? in 1954, in 1958 a fost plasat pentru prima dat? pe o ma?in? Suzuki. De atunci, nu s-a schimbat de mai multe decenii. Primul succes al automobilului Suzuki a inceput cu vanzarea primelor 15 Suzulights in 1955. In 1961, construc?ia fabricii Toyokawa se incheie. Noile camionete u?oare Suzulight Carry au inceput s? intre pe pia?? imediat. Cu toate acestea, vanz?rile emblematice sunt inc? motociclete. Devin ca?tig?tori in cursele interna?ionale. In 1963, motocicleta Suzuki ajunge in America. Acolo a fost organizat un proiect comun, care se nume?te SUA Suzuki Motor Corp. In 1967, a fost lansat? o modificare a modelului Suzuki Fronte, urmat? imediat de camionul Carry Van in 1968 ?i SUV-ul mic Jimny in 1970. Acesta din urm? este inc? pe pia?? ast?zi. In 1978, proprietarul SMC Ltd. a devenit Osamu Suzuki - om de afaceri ?i rud? a lui Michio Suzuki insu?i, in 1979 linia Alto a fost lansat?. Compania continu? s? dezvolte ?i s? produc? motociclete, precum ?i motoare pentru b?rci cu motor ?i, mai tarziu, chiar ?i vehicule de teren. Acesta este un domeniu in care echipa Suzuki face pa?i mari, inventand multe piese ?i concepte complet noi in motorsport. Acest lucru explic? faptul c? nout??ile auto sunt produse extrem de rar. Deci, urm?torul model de ma?in?, dezvoltat de Suzuki Motor Co., Cultus (Swift) deja in 1983. In 1981, a fost semnat un contract cu General Motors ?i Isuzu Motors. Aceast? alian?? a avut ca scop consolidarea in continuare a pozi?iilor pe pia?a autovehiculelor. In 1985, fabricile Suzuki au fost construite in zece ??ri din intreaga lume, iar Suzuki de la AAC. incepe s? produc? nu numai autovehicule, ci ?i ma?ini. Exporturile c?tre Statele Unite cresc rapid. 1987 este lansat? linia Cultus. Preocuparea global? cre?te impulsul ingineriei mecanice. In 1988, modelul cult cu trac?iune integral? Suzuki Escudo (Vitara) a intrat pe pia?a auto. 1991 a inceput cu o noutate. Este lansat primul biplaza din linia Cappuccino. In acela?i timp, are loc o extindere pe teritoriul Coreei, care a inceput cu semnarea unui contract cu o companie de automobile. Daewoo... In 1993, pia?a s-a extins pentru a acoperi inc? trei ??ri - China, Ungaria ?i Egipt. Este lansat? o nou? modificare numit? Wagon R. In 1995, incepe s? fie produs? autoturismul Baleno, iar in 1997 apare un Wagon R Wide de un litru subcompact. In urm?torii doi ani, mai sunt lansate inc? trei linii noi - Kei ?i Grand Vitara pentru export ?i Every + (van mare cu ?apte locuri). In anii 2000, preocuparea Suzuki ca?tig? avant in produc?ia de ma?ini, face mai multe stiluri de modele existente ?i semneaz? acorduri privind produc?ia comun? de ma?ini cu gigan?i mondiali precum General Motors, Kawasaki ?i Nissan... In acest moment, compania a lansat un nou model, cea mai mare ma?in? dintre vehiculele Suzuki, XL-7, primul SUV cu ?apte locuri care a devenit cel mai bine vandut SUV. Acest model a intrat imediat pe pia?a auto american?, ca?tigand aten?ie ?i dragoste universal?. In Japonia, au intrat pe pia?? autoturismul Aerio, Aerio Sedan, Every Landy cu 7 locuri ?i mini-ma?ina MR Wagon. In total, compania a produs peste 15 modele de ma?ini Suzuki ?i a devenit lider in produc?ia ?i modernizarea motocicletelor. Suzuki a devenit un flagship pe pia?a motocicletelor. Motocicletele acestei companii sunt considerate cele mai rapide ?i, in acela?i timp, se disting prin calitatea lor ?i sunt create folosind cele mai puternice motoare moderne ?i tehnologii de produc?ie. In vremurile noastre, Suzuki a devenit cea mai mare preocupare care produce, pe lang? ma?ini ?i motociclete, chiar ?i scaune cu rotile echipate cu un motor electric. Cifra de afaceri aproximativ? a produc?iei de ma?ini este de aproximativ 850 de unit??i pe an. Compania Suzuki a scos pe piata mai multe modele Suzuki Jimmy, Suzuki Grand Vitara, Suzuki SX4, Suzuki Alto, Suzuki Baleno, Suzuki Splash, Suzuki Swift, Suzuki Carry, Suzuki Ignis, Suzuki Kizashi, Suzuki Vitara, Suzuki Liana, Suzuki Celerio, Suzuki Samurai, Suzuki Wagon fabricate intre ani 1994, 1995, 1996, 1997, 1998, 1999, 2000, 2001, 2002, 2003, 2004, 2005, 2006, 2007, 2008, 2009, 2010, 2011, 2012, 2013, 2014, 2015, 2016, 2017, 2018, 2019, 2020, 2021. Avem in stoc Geam Suzuki Jimmy, Geam Suzuki Grand Vitara, Geam Suzuki SX4, Geam Suzuki Alto, Geam Suzuki Baleno, Geam Suzuki Splash, Geam Suzuki Swift, Geam Suzuki Carry, Geam Suzuki Ignis, Geam Suzuki Kizashi, Geam Suzuki Vitara, Geam Suzuki Liana, Geam Suzuki Celerio, Geam Suzuki Samurai, Geam Suzuki Wagon fabricate intre ani 1994, 1995, 1996, 1997, 1998, 1999, 2000, 2001, 2002, 2003, 2004, 2005, 2006, 2007, 2008, 2009, 2010, 2011, 2012, 2013, 2014, 2015, 2016, 2017, 2018, 2019, 2020, 2021.

Inlocuirea (Montajul, Schimbarea) Parbrizului, Lunetei auto sau a Geamului auto se poate face in atelierul nostru, la domiciliu clientului sau in orice locatie aleasa de client in orice sector din Bucuresti Sector 1, Sector 2, Sector 3, Sector 4, Sector 5, Sector 6 si Ilfov.




Toate marcile de parbize, lunete si geamuri laterale comercializate

Marci Parbize

Toate marcile de parbize, lunete si geamuri laterale comercializate




Producatori de parbize, lunete si geamuri laterale

Producatori parbize

Producatori parbize

Prezentare video a marcii SUZUKI

Video Parbrize ieftine Bucuresti, Marci, Producatori

Ti-ai putea inchipui o masina fara geamuri? Cu siguranta nu! Chiar si masinile decapotabile au geamuri, dintr-un motiv cat se poate de simplu: pentru a oferi protectie. Atat parbrizele, cat si lunetele sau geamurile laterala ofera protectie in timpul rularii, ferindu-i pe pasageri de praf, pietre si alte pericole. Pe langa asta, un geam auto bine ales poate contribui la aerodinamica vehiculului. Oricat de bine ar fi construite insa, geamurile risca sa fie sparte. Chiar si geamurile auto ultra securizate pot ajunge sa aiba crapaturi si lovituri, in conditiile in care exista pericole la tot pasul: pietre, crengi, grindina, etc...Din fericire, inlocuirea unui geam nu este atat de dificila precum ti-ai inchipui.
Livram si montam geamuri auto direct la tine acasa
Daca ai un geam crapat sau spart, cea mai buna solutie pe care o ai la indemana este sa il inlocuiesti. In cazul in care circuli cu parbrizul crapat, spre exemplu, te expui unor riscuri inutile. Din fericire, inlocuirea parbrizului sau a celorlalte geamuri auto se face foarte usor. Tot ceea ce trebuie sa faci este sa ne contactezi ( telefonic sau pe email), sa ne spui ce masina conduci si care este geamul cu probleme si sa ne astepti. Venim la tine cu geamul potrivit, oriunde ai fi in Bucuresti sau Ilfov.
Spre deosebire de service-urile clasice, in care ti-ai repara in mod normal masina, noi oferim o serie de avantaje:
- Venim la tine acasa, in asa fel incat sa nu iti asumi riscul de a conduce cu un geam crapat;
- Avem o varietate mare de geamuri auto. Indiferent de tipul de masina pe care il conduci si de vechimea ei, avem geamul potrivit. Colaboram doar cu branduri cunoscute precum KMKI Glass, Nord Glass sau Benson si Fuyao;
- Transportul geamului il facem noi, in asa fel incat sa ne asiguram ca ajunge in cea mai buna stare la destinatie. Desi ar fi mai ieftin si mai simplu sa apelam la companii de livrari, nu vrem sa ne asumam niciun risc;
- Venim oriunde, oricand. Chiar daca nu esti acasa, putem veni si te ajutam cu montarea geamului. In felul acesta poti economisi bani si timp, pierdute in mod normal atunci cand decizi sa mergi intr-un service auto;
- Geamurile pe care le comercializam inglobeaza toate tehnologiile moderne, in asa fle incat sa iti ofere confortul de care ai nevoie. Majoritatea masinilor moderne sunt echipate cu geamuri ce au senzori de ploaie, filtre UV sau tehnologii care ajuta la dezaburire. Comercializand doar geamuri produse de branduri mari, ne asiguram ca toate aceste dotari sunt incluse.
Cand au aparut geamurile auto?
Desi pare greu de crezut, primele automobile nu aveau geamuri. Pana in 1904, soferii si pasagerii nu erau protejati de geamuri. In cel mai bun caz, acestia purtau o casca de protectie sau ochelari care sa tina la distanta praful sau eventualele pietre.
In 1904 a aparut ideea unor geamuri de protectie montat in partea frontala a vehiculului. Parbrizul a fost o inovatie extrem de importanta, deoarece oferea un urias plus de confort. Din pacate, parbrizele din prima parte a secolului trecut nu erau tocmai sigure. Realizate din sticla normala, acestea riscau sa se sparga la orice tip de soc sii reprezentau un urias pericol pentru pasageri. Nu de putine ori, cioburile parbrizelor au ranit conducatorii auto. Pe langa faptul ca era periculos, acest parbriz era si extrem de scump, ceea ce il facea destul de rar pe strazi.
Popularitatea din ce in ce mai mare a geamurilor a dus la ieftinirea acestora. Astfel, in 1930 aproape toate autovehiculele aveau parbrize si multe dintrer ele au inceput sa aiba si geamuri laterale, lunete si sa fie acoperite. Confortul a crescut in mod considerabil iar producatorii au inceput sa fie preocupati de siguranta pasagerilor. Astfel, in 1927 a aparut primul geam care nu mai producea cioburi periculoase in momentul in care se spargeam. 7 ani mai tarziu, in 1934, geamul curbat a inceput sa fie din ce in ce mai popular iar din 1960 standardele de siguranta au inceput sa fie din ce in ce mai numeroase si mai interesante.
Astazi, toate geamurile auto sunt foarte rezistente in fata socurilor iar ideea de a se sparge in cioburi periculoase este inexistenta. Parbrizele sunt laminate si sunt formate din 3 straturi, in asa fel incat sa nu se sparga, in timp ce geamurile laterale sunt prelucrate termic, in asa fel incat atunci cand se sparg sa produca mii de cioburi micute, necontondente , care sa nu reprezinte niciun pericol pentru oameni.
Poti preveni uzura geamurilor?
Cel mai adesea nu. Este imposibil sa prevezi o ploaie cu grindina sau sa te feresti de pietrele aruncate de alte vehicule pe drum. Evident, poti incerca sa iti parchezi masina in locuri in care nu exista riscul sa cada crengi, poti evita drumurile pietruite sau poti sa iti cumperi un garaj.
De asemenea, poti incerca sa eviti slabirea geamurilor:
- Curata-le frecvent de praf;
- Nu tranti usile atunci cand le inchizi;
- Ridica stergatoarele atunci cand ninge;
- Foloseste intotdeauna stergatoare de foarte buna calitate.
Daca ai o problema cu parbrizul si trebuie sa fie inlocuit, poti sta linistit. Nu este nici pe departe o problema atat de grava precum ti-ai inchipui ca este ci se rezolva intr-un timp scurt. Tot ceea ce trebuie sa faci este sa apelezi la noi.

Este aproape de neconceput un automobil fara geamuri.

Geamuri auto

Este aproape de neconceput un automobil fara geamuri. Chiar si vehiculele decapotabile au geamuri auto care protejeaza pasagerii de vant, nisip sau pietricele. Geamurile auto nu au fost dintotdeauna prezente pe masini, existand o perioada in care soferii erau nevoiti sa poarte casti petnru a se proteja. Dupa prima aparitie a lor insa, au evolua constant, ajungand sa aiba implementate o multime de tehnologii, care mai de care mai interesante. De regula, geamurile auto sunt simple si transparente, in asa fel incat sa poata oferi o vizibilitate cat mai buna. Exista si exceptii insa: geamuri echipate cu folii metalizate, cu folii vopsite sau cu diverse alte elemente care le dau culoare si asigura intimitate in interiorul masinii.
Care sunt principalele avantaje ale geamurilor auto?
Avantajele unui geam sunt evidente:
• Asigura protectie impotriva pericolelor de pe strada;
• Contribuie la obtinerea confortului termic;
• Izoleaza foarte bine zgomotul de pe drum;
• Asigura confort fizic, eliminand neplacerile cauzate de vant.
Care sunt dezavantajele geamurilor auto?
Unul dintre marile dezavantaje ale unui geam este faptul ca este casant. Din pacate, o simpla pietricica poate sa provoace pagube vizibile si sa genereze necesitatea inlocuirii geamului. Din fericire, geamurile folosite in ziua de astazi pentru automobile sunt puternic tehnologizate. Astfel, geamurile laterale sunt tratate termic, in asa fel incat daca se sparg sa o faca in mii de bucati necontondente, pentru a nu-i rani pe pasageri, in timp ce parbrizele sunt construite in mai multe straturi intre care exista folii de plastic, in asa fel incat socurile fizice sa nu faca altceva decat sa provoace crapaturi. Crapaturile pot fi si ele destul de periculoase, deoarece scad vizibilitatea si creeaza un disconfort estetic. Tocmai de aceea, in momentul in care descoperi ca geamul are o ciobitura sau o crapatura, cea mai buna decizie pe care o poti lua este aceea de a il inlocui.
Cum poti inlocui geamurile auto?
Inlocuirea unui geam poate sa para un proces scump si consumator de timp. Realitatea este alta, insa. Cu ajutorul echipei noastre, orice geam poate fi inlocuit intr-un timp foarte scurt, fara a exista niciun fel de probleme. Suntem o echipa care de-a lungul timpului a reusit sa acumuleze o experienta vasta in tot ceea ce inseamna geamuri auto si sa comercializeze o varietate mare de tipuri de geamuri. Daca ai un geam spart si te afli in zona Bucuresti sau Ilfov, il inlocuim fara probleme, direct la tine acasa. Avantajele pe care le oferim sunt numeroase:>
• Transportam geamurile pana la tine acasa si il montam in cel mai scurt timp. Ne asiguram ca transportul este facut corect, iar geamurile ajung la destinatie in cea mai buna stare. Montajul este facut de profesionisti cu o experienta vasta, asadar, sansele unor erori sunt aproape inexistente;>
• Comercializam doar geamuri de cea mai buna calitate. Comercializam geamuri de la producatori precum Pikington, Nordglass sau Benson, care echipeaza o multime de masini de pe mapamond si ofera garantia calitatii;>
• Oferim garantie pentru fiecare montaj pe care il realizam, in asa fel incat sa nu stai cu emotii atunci cand iesi la drum cu noul geam;>
• Ne asiguram ca pretul pe care il platesti este unul mai mult decat decent;>
• Indiferent ce tip de masina ai, gasim geamul potrivit pentru ea.>

Cateva lucruri interesante despre geamurile auto
Istorie

Geamurile auto au aparut abia in 1904, fiind simple bucati de sticla pozitionate in partea frontala a masinii. Pana atunci, automobilele circulau fara niciun fel de protectie frontala iar o astfel de solutie a fost primita foarte bine. Este adevarat ca riscurile pe care si le asumau soferrii in cazul in care geamurile aveau sa se sparga era mare, insa acest lucru aproape ca nu conta in fata confortului pe care un simplu geam il putea oferi. Neajunsul major pe care il resimteau soferii era dat de pret, care nu era tocmai accesibil. Dorinta lor de a avea geamuri auto a facut producatorii sa gaseasca solutii pentru a le face mai ieftine. De asemenea, s-a incercat constant gasirea unor solutii pentru siguranta pasagerilor. Din 1920, toate geamurile erau echipate cu parbriz si majoritatea aveau lunete, geamuri laterale si plafon. Este anul in care multe dintre pericolele de pe strazi ( praf, pietre, crengi, vant, etc ) au fost anihilate. Preocuparea de a imbunatati geamurile a dat nastere unui numar mare de inovatii. Astfel, in 1927 a aparut geamul laminat, in 1934 a aparut geamul curbat care crestea foarte mult aerodinamica masinii iar din 1960 au inceput sa fie introduse diverse standarde de siguranta. Astazi, un geam auto este echipat cu tot felul de senzori, nu este pericol pentru pasageri si este gandit in asa fel incat sa reziste cat mai mult.
Achizitie
Pentru a achizitiona un geam auto de buna calitate trebuie, in primul rand, sa te asiguri ca producatorul este de incredere. Ulterior, este bine sa descoperi inscriptiile de pe geam. Orice geam de calitate ar trebui sa aiba inscriptionat un cod de tip EU II, EU III, care spune daca geamul este ramforsat, cum transmite lumina, unde a fost produs, etc. Pe langa achizitie, conteaza foarte mult si montajul. Asigura-te, asadar, ca persoana care iti monteaza geamul are experienta.
Protectie
Nu poti preveni situatiile neplacute, in care grindina sau o creanga cazuta din copac iti sparge geamul. Ceea ce poti face este sa eviti sa parchezi masina in locuri periculoase, sa speli intotdeauna geamul cu solutii speciale, sa eviti trantirea usii si sa folosesti doar stergatoare de buna calitate, care nu zgarie. Micile detalii pot creste durata de viata a geamului tau, oferindu-ti confortul de care ai nevoie atunci cand mergi cu masina.