Comercializam, livram si montam la domiciliul clientului, in Bucuresti si Ilfov o gama larga de geamuri auto ieftine pentru marca Opel
Opel este o fabrica produc?toare de vehicule din Germania cu sediul in Russelsheim, fondat? in anul 1862 de c?tre Adam Opel. Aceasta este o filial? a Groupe PSA din 1 august 2017. In martie 2017, Groupe PSA a fost de acord s? achizi?ioneze Opel de la General Motors. Achizi?ia a fost aprobat? de autorit??ile de reglementare ale Comisiei Europene in iulie 2017. Sediul Opel se afl? in Rüsselsheim am Main, Hesse, Germania. Opel Zafira Tourer Ini?ial compania producea ma?ini de cusut, iar din 1886 a inceput s? produc? biciclete. Adam Opel a murit in anul 1895, urmand ca afacerea s? fie preluat? de so?ia acestuia ?i de doi dintre fii s?i. In anul 1898, au realizat un parteneriat cu Frederich Lutzmann, ce a dus la realizarea primului model Opel. Incepand cu anul 1899 compania a inceput s? produc? automobile. In anul 1929 pachetul majoritar de ac?iuni a fost cump?rat de compania american? General Motors, In prezent brand-ul Opel este de?inut de Stellantis. Adam Opel AG este o companie german? de produc?ie auto. Sediul central este situat in Rüsselsheim. O parte din preocuparea General Motors. Principala ocupa?ie const? in produc?ia de ma?ini ?i monovolume. Istoria Opel se intoarce cu aproape dou? secole in urm?, cand inventatorul german Adam Opel a infiin?at o companie de ma?ini de cusut in 1863. Mai mult, spectrul a fost transferat c?tre produc?ia de biciclete, ceea ce i-a adus proprietarului titlul de cel mai mare produc?tor de biciclete din lume. Dup? moartea lui Opel, afacerea companiei a fost continuat? de cei cinci fii ai s?i. Familia Opel a venit cu ideea de a schimba vectorul de produc?ie la fabricarea ma?inilor. ?i in 1899, a fost inventat? prima ma?in? autorizat? Opel. A fost un fel de echipaj autopropulsat s? dezvolte Lutzman. Proiectul ma?inii lansate nu i-a mul?umit foarte mult pe creatori ?i in curand au refuzat s? foloseasc? acest design. Urm?torul pas a fost incheierea unui acord cu Darracq in anul urm?tor, care a creat un alt model care i-a condus la primul lor succes. Ma?inile ulterioare au participat la curse ?i au ca?tigat premii, ceea ce a contribuit la succesul infloritor al companiei ?i la dezvoltarea rapid? in viitor. In timpul primului r?zboi mondial, vectorul de produc?ie ?i-a schimbat direc?ia in principal spre dezvoltarea camioanelor militare. Produc?ia a necesitat lansarea de noi modele mai inovatoare. Pentru a face acest lucru, au inventat experien?a american? folosit? in industria auto. ?i ca rezultat - echipamentul a fost complet actualizat pentru o calitate suficient de inalt?, iar vechile modele au fost eliminate din produc?ie. In 1928, a fost semnat un acord cu General Motors conform c?ruia Opel este filiala sa. Produc?ia a fost extins? semnificativ. Povara celui de-al doilea r?zboi mondial a for?at compania s?-?i suspende planurile ?i s? se concentreze asupra produc?iei de echipament militar. R?zboiul a distrus aproape complet fabricile companiei, iar toat? documenta?ia cu echipamentul a ajuns la autorit??ile URSS. Compania a suferit un colaps complet ruinant. In timp, fabricile nu au fost complet restaurate ?i s-a stabilit produc?ia. Primul model postbelic a fost un camion, mai tarziu - produc?ia de ma?ini ?i dezvoltarea proiectelor de dinainte de r?zboi. Abia dup? anii 50 a existat o imbun?t??ire semnificativ? a afacerilor, deoarece fabrica principal? din Rüsselsheim a fost reconstruit? intr-o m?sur? semnificativ?. La cea de-a 100-a aniversare a companiei, in 1962 a fost infiin?at? o nou? fabric? de produc?ie in Bochum. Incepe produc?ia in mas? de ma?ini. Ast?zi Opel este cea mai mare divizie a General Motors. ?i ma?inile produse sunt renumite in toat? lumea pentru calitate, fiabilitate ?i inova?ie. Gama larg? ofer? modele de bugete diferite. Opel Adam s-a n?scut in mai 1837 in ora?ul Rüsselsheim intr-o familie de fermieri. Inc? din copil?rie a fost interesat de mecanic?. A fost educat ca fierar. In 1862 a creat o ma?in? de cusut, iar in anul urm?tor a deschis o fabric? de ma?ini de cusut in Rüsselsheim. Apoi a extins produc?ia la biciclete ?i a continuat dezvoltarea in continuare. A devenit cel mai mare produc?tor de biciclete din lume. Dup? moartea Opel, planta a trecut in mainile familiei Opel. Cei cinci fii ai Opel au fost implica?i activ in produc?ie pan? la na?terea primelor ma?ini ale acestei companii de familie. Adam Opel a murit in toamna anului 1895 la Rüsselsheim. Dac? merge?i mai adanc in istorie, emblema Opel s-a schimbat de multe ori. Prima emblem? a fost o insign? cu dou? litere majuscule ale creatorului: litera aurie A era inscris? in litera ro?ie O. A ap?rut inc? de la inceputul cre?rii unei companii de ma?ini de cusut de c?tre Opel. Post dup? schimb?ri masive de-a lungul anilor, inc? din 1964, a fost dezvoltat un design grafic pentru un fulger, care este acum sigla companiei. Emblema in sine const? dintr-un cerc de culoare argintie in interiorul c?ruia exist? un fulger orizontal de aceea?i schem? de culori. Fulgerul in sine este un simbol al vitezei. Acest simbol este folosit in onoarea modelului Opel Blitz lansat. Primul model echipat cu o unitate de putere cu 2 cilindri (dup? modelul e?uat din 1899) a debutat in 1902. In 1905, incepe produc?ia unei clase superioare, un astfel de model a fost de 30/40 PS cu o deplasare de 6.9. In 1913, camioneta Opel Laubfrosh a fost creat? intr-o culoare verde str?lucitor. Faptul este c? in acel moment toate modelele lansate erau verzi. Acest model este supranumit popular Broasca. Regent a ap?rut pe pia?? in 1928 ?i a fost produs in dou? stiluri de caroserie - coupe ?i sedan. A fost prima ma?in? de lux c?utat? de guvern. Echipat cu un motor cu opt cilindri, putea atinge viteze de pan? la 130 km / h, ceea ce era considerat la acel moment o vitez? destul de mare. Ma?ina sport RAK A a fost produs? in 1928. Ma?ina avea caracteristici tehnice ridicate, iar modelul imbun?t??it a fost echipat cu un motor ?i mai puternic capabil s? vitez? pan? la 220 km / h. In 1930, camionul militar Opel Blitz a ie?it in mai multe genera?ii, diferind in ceea ce prive?te construc?ia ?i designul. In 1936, a debutat Olympia, care a fost considerat? prima ma?in? de produc?ie cu o caroserie monococ?, iar detaliile unit??ii de putere au fost calculate pan? la cel mai mic detaliu. ?i in 1951 a ap?rut un model modernizat cu noi date externe. A fost echipat cu o nou? gril? mare ?i au existat ?i modific?ri ale barei de protec?ie. Modelul Admiral a fost introdus in 1937 de o ma?in? executiv?. Modelul mai solid a fost Kapitan din 1938. Cu fiecare versiune modernizat?, soliditatea ma?inilor a crescut, de asemenea. Ambele modele aveau un motor cu ?ase cilindri. O nou? versiune a modelului Kadett B a debutat in 1965 cu o caroserie cu dou? ?i patru u?i ?i mai mult? putere in conformitate cu predecesorii s?i. Diplomat V8, 1965, a fost echipat cu un motor V8 de la Chevrolet... Tot in acest an a fost prezentat un prototip de ma?in? sport GT cu caroserie coupé. Genera?ia Kadett D din 1979 a fost semnificativ diferit? ca dimensiune fa?? de modelul C. Era, de asemenea, echipat? cu trac?iune fa??. Modelul a fost produs in trei variante de cilindree a motorului. Anii 80 s-au caracterizat prin lansarea noilor Corsa A, Cabrio ?i Omega de dimensiuni mici, cu date tehnice destul de bune, precum ?i modernizarea modelelor vechi. De asemenea, a lansat un model similar cu Kadett Arsona, care are trac?iune spate. Proiectata Kadett E a fost desemnata cea mai buna masina europeana a anului in 1984 pentru performantele sale excelente. Sfar?itul anilor 80 a fost caracterizat prin lansarea Vectra A, care a inlocuit Ascona. Au existat dou? variante de caroserie - un hatchback ?i un sedan. Opel Calibra a debutat la inceputul anilor '90. Avand un corp coupe, acesta a fost echipat cu o unitate de putere de la Vectra, precum ?i un ?asiu de la acest model a servit ca baz? pentru crea?ie. Primul SUV al companiei a fost Frontera din 1991. Caracteristicile exterioare au f?cut-o foarte puternic?, dar sub capot? nu era nimic surprinz?tor. Un model mai sofisticat din punct de vedere tehnic, Frontera a devenit pu?in mai tarziu, care avea sub capot? un turbodiesel. Apoi au mai existat cateva genera?ii de modernizare a SUV-ului. Puternica ma?in? sport Tigra a debutat in 1994. Designul original ?i datele tehnice ridicate au adus cererea pentru ma?in?. Producatorul Opel a scos pe piata mai multe modele Opel Signum, Opel Corsa, Opel Movano, Opel Insignia, Opel Speedster, Opel Tigra, Opel Campo, Opel Combo, Opel Vivaro, Opel GT, Opel Mokka, Opel Ampera, Opel Frontera, Opel Crossland, Opel Vectra, Opel Arena, Opel Zafira, Opel Cascada, Opel Antara, Opel Adam, Opel Agila, Opel Astra, Opel Grandland X, Opel Grandland, Opel Karl, Opel Meriva fabricate intre ani 1994, 1995, 1996, 1997, 1998, 1999, 2000, 2001, 2002, 2003, 2004, 2005, 2006, 2007, 2008, 2009, 2010, 2011, 2012, 2013, 2014, 2015, 2016, 2017, 2018, 2019, 2020, 2021. Avem in stoc Geam Opel Signum, Geam Opel Corsa, Geam Opel Movano, Geam Opel Insignia, Geam Opel Speedster, Geam Opel Tigra, Geam Opel Campo, Geam Opel Combo, Geam Opel Vivaro, Geam Opel GT, Geam Opel Mokka, Geam Opel Ampera, Geam Opel Frontera, Geam Opel Crossland, Geam Opel Vectra, Geam Opel Arena, Geam Opel Zafira, Geam Opel Cascada, Geam Opel Antara, Geam Opel Adam, Geam Opel Agila, Geam Opel Astra, Geam Opel Grandland X, Geam Opel Grandland, Geam Opel Karl, Geam Opel Meriva fabricate intre ani 1994, 1995, 1996, 1997, 1998, 1999, 2000, 2001, 2002, 2003, 2004, 2005, 2006, 2007, 2008, 2009, 2010, 2011, 2012, 2013, 2014, 2015, 2016, 2017, 2018, 2019, 2020, 2021.
Inlocuirea (Montajul, Schimbarea) Parbrizului, Lunetei auto sau a Geamului auto se poate face in atelierul nostru, la domiciliu clientului sau in orice locatie aleasa de client in orice sector din Bucuresti Sector 1, Sector 2, Sector 3, Sector 4, Sector 5, Sector 6 si Ilfov.
Toate marcile de parbize, lunete si geamuri laterale comercializate
Producatori parbize
Ti-ai putea inchipui o masina fara geamuri? Cu siguranta nu! Chiar si masinile decapotabile au geamuri, dintr-un motiv cat se poate de simplu: pentru a oferi protectie. Atat parbrizele, cat si lunetele sau geamurile laterala ofera protectie in timpul rularii, ferindu-i pe pasageri de praf, pietre si alte pericole. Pe langa asta, un geam auto bine ales poate contribui la aerodinamica vehiculului.
Oricat de bine ar fi construite insa, geamurile risca sa fie sparte. Chiar si geamurile auto ultra securizate pot ajunge sa aiba crapaturi si lovituri, in conditiile in care exista pericole la tot pasul: pietre, crengi, grindina, etc...Din fericire, inlocuirea unui geam nu este atat de dificila precum ti-ai inchipui.
Livram si montam geamuri auto direct la tine acasa
Daca ai un geam crapat sau spart, cea mai buna solutie pe care o ai la indemana este sa il inlocuiesti. In cazul in care circuli cu parbrizul crapat, spre exemplu, te expui unor riscuri inutile. Din fericire, inlocuirea parbrizului sau a celorlalte geamuri auto se face foarte usor. Tot ceea ce trebuie sa faci este sa ne contactezi ( telefonic sau pe email), sa ne spui ce masina conduci si care este geamul cu probleme si sa ne astepti. Venim la tine cu geamul potrivit, oriunde ai fi in Bucuresti sau Ilfov.
Spre deosebire de service-urile clasice, in care ti-ai repara in mod normal masina, noi oferim o serie de avantaje:
- Venim la tine acasa, in asa fel incat sa nu iti asumi riscul de a conduce cu un geam crapat;
- Avem o varietate mare de geamuri auto. Indiferent de tipul de masina pe care il conduci si de vechimea ei, avem geamul potrivit. Colaboram doar cu branduri cunoscute precum KMKI Glass, Nord Glass sau Benson si Fuyao;
- Transportul geamului il facem noi, in asa fel incat sa ne asiguram ca ajunge in cea mai buna stare la destinatie. Desi ar fi mai ieftin si mai simplu sa apelam la companii de livrari, nu vrem sa ne asumam niciun risc;
- Venim oriunde, oricand. Chiar daca nu esti acasa, putem veni si te ajutam cu montarea geamului. In felul acesta poti economisi bani si timp, pierdute in mod normal atunci cand decizi sa mergi intr-un service auto;
- Geamurile pe care le comercializam inglobeaza toate tehnologiile moderne, in asa fle incat sa iti ofere confortul de care ai nevoie. Majoritatea masinilor moderne sunt echipate cu geamuri ce au senzori de ploaie, filtre UV sau tehnologii care ajuta la dezaburire. Comercializand doar geamuri produse de branduri mari, ne asiguram ca toate aceste dotari sunt incluse.
Cand au aparut geamurile auto?
Desi pare greu de crezut, primele automobile nu aveau geamuri. Pana in 1904, soferii si pasagerii nu erau protejati de geamuri. In cel mai bun caz, acestia purtau o casca de protectie sau ochelari care sa tina la distanta praful sau eventualele pietre.
In 1904 a aparut ideea unor geamuri de protectie montat in partea frontala a vehiculului. Parbrizul a fost o inovatie extrem de importanta, deoarece oferea un urias plus de confort. Din pacate, parbrizele din prima parte a secolului trecut nu erau tocmai sigure. Realizate din sticla normala, acestea riscau sa se sparga la orice tip de soc sii reprezentau un urias pericol pentru pasageri. Nu de putine ori, cioburile parbrizelor au ranit conducatorii auto. Pe langa faptul ca era periculos, acest parbriz era si extrem de scump, ceea ce il facea destul de rar pe strazi.
Popularitatea din ce in ce mai mare a geamurilor a dus la ieftinirea acestora. Astfel, in 1930 aproape toate autovehiculele aveau parbrize si multe dintrer ele au inceput sa aiba si geamuri laterale, lunete si sa fie acoperite. Confortul a crescut in mod considerabil iar producatorii au inceput sa fie preocupati de siguranta pasagerilor. Astfel, in 1927 a aparut primul geam care nu mai producea cioburi periculoase in momentul in care se spargeam. 7 ani mai tarziu, in 1934, geamul curbat a inceput sa fie din ce in ce mai popular iar din 1960 standardele de siguranta au inceput sa fie din ce in ce mai numeroase si mai interesante.
Astazi, toate geamurile auto sunt foarte rezistente in fata socurilor iar ideea de a se sparge in cioburi periculoase este inexistenta. Parbrizele sunt laminate si sunt formate din 3 straturi, in asa fel incat sa nu se sparga, in timp ce geamurile laterale sunt prelucrate termic, in asa fel incat atunci cand se sparg sa produca mii de cioburi micute, necontondente , care sa nu reprezinte niciun pericol pentru oameni.
Poti preveni uzura geamurilor?
Cel mai adesea nu. Este imposibil sa prevezi o ploaie cu grindina sau sa te feresti de pietrele aruncate de alte vehicule pe drum. Evident, poti incerca sa iti parchezi masina in locuri in care nu exista riscul sa cada crengi, poti evita drumurile pietruite sau poti sa iti cumperi un garaj.
De asemenea, poti incerca sa eviti slabirea geamurilor:
- Curata-le frecvent de praf;
- Nu tranti usile atunci cand le inchizi;
- Ridica stergatoarele atunci cand ninge;
- Foloseste intotdeauna stergatoare de foarte buna calitate.
Daca ai o problema cu parbrizul si trebuie sa fie inlocuit, poti sta linistit. Nu este nici pe departe o problema atat de grava precum ti-ai inchipui ca este ci se rezolva intr-un timp scurt. Tot ceea ce trebuie sa faci este sa apelezi la noi.
Este aproape de neconceput un automobil fara geamuri. Chiar si vehiculele decapotabile au geamuri auto care protejeaza pasagerii de vant, nisip sau pietricele.
Geamurile auto nu au fost dintotdeauna prezente pe masini, existand o perioada in care soferii erau nevoiti sa poarte casti petnru a se proteja. Dupa prima aparitie a lor insa, au evolua constant, ajungand sa aiba implementate o multime de tehnologii, care mai de care mai interesante.
De regula, geamurile auto sunt simple si transparente, in asa fel incat sa poata oferi o vizibilitate cat mai buna. Exista si exceptii insa: geamuri echipate cu folii metalizate, cu folii vopsite sau cu diverse alte elemente care le dau culoare si asigura intimitate in interiorul masinii.
Care sunt principalele avantaje ale geamurilor auto?
Avantajele unui geam sunt evidente:
• Asigura protectie impotriva pericolelor de pe strada;
• Contribuie la obtinerea confortului termic;
• Izoleaza foarte bine zgomotul de pe drum;
• Asigura confort fizic, eliminand neplacerile cauzate de vant.
Care sunt dezavantajele geamurilor auto?
Unul dintre marile dezavantaje ale unui geam este faptul ca este casant. Din pacate, o simpla pietricica poate sa provoace pagube vizibile si sa genereze necesitatea inlocuirii geamului.
Din fericire, geamurile folosite in ziua de astazi pentru automobile sunt puternic tehnologizate. Astfel, geamurile laterale sunt tratate termic, in asa fel incat daca se sparg sa o faca in mii de bucati necontondente, pentru a nu-i rani pe pasageri, in timp ce parbrizele sunt construite in mai multe straturi intre care exista folii de plastic, in asa fel incat socurile fizice sa nu faca altceva decat sa provoace crapaturi.
Crapaturile pot fi si ele destul de periculoase, deoarece scad vizibilitatea si creeaza un disconfort estetic. Tocmai de aceea, in momentul in care descoperi ca geamul are o ciobitura sau o crapatura, cea mai buna decizie pe care o poti lua este aceea de a il inlocui.
Cum poti inlocui geamurile auto?
Inlocuirea unui geam poate sa para un proces scump si consumator de timp. Realitatea este alta, insa. Cu ajutorul echipei noastre, orice geam poate fi inlocuit intr-un timp foarte scurt, fara a exista niciun fel de probleme.
Suntem o echipa care de-a lungul timpului a reusit sa acumuleze o experienta vasta in tot ceea ce inseamna geamuri auto si sa comercializeze o varietate mare de tipuri de geamuri. Daca ai un geam spart si te afli in zona Bucuresti sau Ilfov, il inlocuim fara probleme, direct la tine acasa.
Avantajele pe care le oferim sunt numeroase:>
• Transportam geamurile pana la tine acasa si il montam in cel mai scurt timp. Ne asiguram ca transportul este facut corect, iar geamurile ajung la destinatie in cea mai buna stare. Montajul este facut de profesionisti cu o experienta vasta, asadar, sansele unor erori sunt aproape inexistente;>
• Comercializam doar geamuri de cea mai buna calitate. Comercializam geamuri de la producatori precum Pikington, Nordglass sau Benson, care echipeaza o multime de masini de pe mapamond si ofera garantia calitatii;>
• Oferim garantie pentru fiecare montaj pe care il realizam, in asa fel incat sa nu stai cu emotii atunci cand iesi la drum cu noul geam;>
• Ne asiguram ca pretul pe care il platesti este unul mai mult decat decent;>
• Indiferent ce tip de masina ai, gasim geamul potrivit pentru ea.>
Cateva lucruri interesante despre geamurile auto
Istorie
Geamurile auto au aparut abia in 1904, fiind simple bucati de sticla pozitionate in partea frontala a masinii. Pana atunci, automobilele circulau fara niciun fel de protectie frontala iar o astfel de solutie a fost primita foarte bine. Este adevarat ca riscurile pe care si le asumau soferrii in cazul in care geamurile aveau sa se sparga era mare, insa acest lucru aproape ca nu conta in fata confortului pe care un simplu geam il putea oferi.
Neajunsul major pe care il resimteau soferii era dat de pret, care nu era tocmai accesibil. Dorinta lor de a avea geamuri auto a facut producatorii sa gaseasca solutii pentru a le face mai ieftine. De asemenea, s-a incercat constant gasirea unor solutii pentru siguranta pasagerilor.
Din 1920, toate geamurile erau echipate cu parbriz si majoritatea aveau lunete, geamuri laterale si plafon. Este anul in care multe dintre pericolele de pe strazi ( praf, pietre, crengi, vant, etc ) au fost anihilate.
Preocuparea de a imbunatati geamurile a dat nastere unui numar mare de inovatii. Astfel, in 1927 a aparut geamul laminat, in 1934 a aparut geamul curbat care crestea foarte mult aerodinamica masinii iar din 1960 au inceput sa fie introduse diverse standarde de siguranta. Astazi, un geam auto este echipat cu tot felul de senzori, nu este pericol pentru pasageri si este gandit in asa fel incat sa reziste cat mai mult.
Achizitie
Pentru a achizitiona un geam auto de buna calitate trebuie, in primul rand, sa te asiguri ca producatorul este de incredere. Ulterior, este bine sa descoperi inscriptiile de pe geam. Orice geam de calitate ar trebui sa aiba inscriptionat un cod de tip EU II, EU III, care spune daca geamul este ramforsat, cum transmite lumina, unde a fost produs, etc.
Pe langa achizitie, conteaza foarte mult si montajul. Asigura-te, asadar, ca persoana care iti monteaza geamul are experienta.
Protectie
Nu poti preveni situatiile neplacute, in care grindina sau o creanga cazuta din copac iti sparge geamul. Ceea ce poti face este sa eviti sa parchezi masina in locuri periculoase, sa speli intotdeauna geamul cu solutii speciale, sa eviti trantirea usii si sa folosesti doar stergatoare de buna calitate, care nu zgarie. Micile detalii pot creste durata de viata a geamului tau, oferindu-ti confortul de care ai nevoie atunci cand mergi cu masina.