Geamuri auto Fiat Ieftine Bucuresti

Geamuri auto Fiat ieftine

Geamuri auto Fiat ieftine

Comercializam, livram si montam la domiciliul clientului, in Bucuresti si Ilfov o gama larga de geamuri auto ieftine pentru marca Fiat

Fiat a luat nastere in anul 1899, atunci cand italienii au lansat primul lor automobil, o masina de 4 cai putere ce putea atinge 35 de km/h si care s-a vandut in primul an in patru unitati. Compania a fost infiintata de Giovanni Agnelli, un antreprenor de 33 ani. Numele brandului italian este de fapt un acronim pentru Fabbrica Italiana Automobili Torino. Istoria produc?torului de automobile incepe in vara anului 1899 in ora?ul Torino. Compania a fost numit? imediat FIAT (Fabbrica Italiana Automobili Torino). Compania a fost angajat? in asamblarea ma?inilor companiei Renault, care erau echipate cu motoare De Dion-Bouton. La acea vreme, acestea erau unele dintre cele mai fiabile trenuri de propulsie din Europa. Au fost cump?rate de diferi?i produc?tori ?i instalate pe propriile vehicule. Istoria m?rcii auto Fiat Prima fabric? a companiei a fost construit? la inceputul secolelor al XIX-lea ?i al XX-lea. O sut? ?i jum?tate de angaja?i au lucrat la asta. Doi ani mai tarziu, Giovanni Agnelli a devenit CEO al companiei. Cand guvernul italian a abolit taxa de import ridicat? asupra o?elului, compania ?i-a extins rapid activitatea pentru a include camioane, autobuze, motoare pentru nave ?i avioane ?i unele ma?ini agricole. Cu toate acestea, ?oferii sunt mai interesa?i de inceputul produc?iei de autoturisme ale acestei companii. La inceput, acestea erau modele exclusiv de lux, care nu difereau prin simplitate. Numai elita i?i putea permite. Dar, in ciuda acestui fapt, exclusivitatea a divergut rapid, deoarece marca a ap?rut adesea printre participan?ii la diferite curse. In acele zile, a fost o platform? puternic? de lansare care a permis promovarea m?rcii lor. Prima emblem? a companiei a fost creat? de un artist care a descris-o ca pe un pergament vechi cu o inscrip?ie. Scrisul era numele complet al noului produc?tor de automobile. In onoarea extinderii domeniului de activitate, conducerea companiei decide s? schimbe sigla (1901). Era o plac? de smal? albastru cu o abreviere galben? pentru marca cu forma original? A (acest element r?mane neschimbat pan? in prezent). Dup? 24 de ani, compania decide s? schimbe stilul logo-ului. Acum inscrip?ia a fost f?cut? pe un fundal ro?u ?i in jurul ei a ap?rut o coroan? de lauri. Acest logo a indicat victorii multiple in diferite competi?ii auto. In 1932, designul emblemei s-a schimbat din nou ?i de data aceasta a luat forma unui scut. Acest element stilizat se potrivea perfect cu grilele originale de radiatoare ale modelelor de atunci, care au lansat liniile de produc?ie. In acest design, sigla a durat urm?torii 36 de ani. Fiecare model care a ie?it de pe linia de asamblare din 1968 avea o plac? cu acelea?i patru litere pe gril?, doar vizual, acestea erau realizate in ferestre separate pe un fundal albastru. Aniversarea a 100 de ani de la existen?a companiei a fost marcat? de apari?ia urm?toarei genera?ii a logo-ului. Designerii companiei au decis s? returneze emblema anilor 20, doar fundalul inscrip?iei devenind albastru. Acest lucru s-a intamplat in 1999. O alt? modificare a siglei a avut loc in 2006. Emblema a fost inchis? intr-un cerc de argint cu o inser?ie dreptunghiular? ?i margini semicirculare, care au conferit emblemei o tridimensionalitate. Numele companiei a fost scris cu litere argintii pe un fundal ro?u. Prima ma?in? la care au lucrat angaja?ii uzinei a fost modelul 3 / 12HP. Tr?s?tura sa distinctiv? a fost transmisia, care a mutat ma?ina exclusiv inainte. In anul 1902 - Incepe produc?ia modelului sportiv de 24 CP.Istoria m?rcii auto Fiat Cand ma?ina a ca?tigat primul premiu, a fost condus? de V. Lancia, iar pe modelul 8HP directorul general al companiei G. Agnelli a stabilit un record in cel de-al doilea tur al Italiei. In anul 1908 - compania i?i extinde domeniul de activitate. Fiat Automobile Co. apare in Statele Unite. Camioanele apar in arsenalul m?rcii, fabricile sunt implicate in produc?ia de nave ?i avioane, precum ?i tramvaiele ?i ma?inile comerciale p?r?sesc transportoare; In anul 1911 - Un reprezentant al companiei ca?tig? cursa Marelui Premiu din Fran?a. Modelul S61 avea un motor imens chiar ?i conform standardelor moderne - volumul s?u era de 10 litri ?i jum?tate.Istoria m?rcii auto Fiat In anul 1912 - Directorul firmei ajunge la concluzia c? este timpul s? trecem de la ma?ini limitate pentru elit? ?i curse de ma?ini la ma?ini de produc?ie. Iar primul model este Tipo Zero. Pentru ca designul ma?inilor s? ias? in eviden?? fa?? de al?i produc?tori, compania a angajat designeri ter?i.Istoria m?rcii auto Fiat In anul 1923 - dup? participarea companiei la crearea de echipamente militare ?i probleme interne complexe (greve grave au condus compania aproape la pr?bu?ire), apare prima ma?in? cu 4 locuri. Avea un num?r de loturi de 509. Strategia principal? a conducerii sa schimbat. Dac? mai devreme se considera c? ma?ina era pentru elit?, acum deviza se concentra asupra clien?ilor obi?nui?i. In ciuda incerc?rilor de a impinge proiectul inainte, ma?ina nu a fost recunoscut?.Istoria m?rcii auto Fiat In anul 1932 - prima ma?in? postbelic? a companiei, care a primit recunoa?tere la nivel mondial. Debutul a fost numit Balilla.Istoria m?rcii auto Fiat In anul 1936 - Modelul este prezentat unui public mondial de ?oferi, care este inc? in produc?ie ?i are trei genera?ii. Acesta este faimosul Fiat-500. Prima genera?ie a durat pe pia?? de la 36 la 55 de ani.Istoria m?rcii auto Fiat De-a lungul istoriei produc?iei, au fost vandute 519 mii de exemplare din acea genera?ie de ma?ini. Aceast? ma?in? miniatur? cu dou? locuri a primit un motor de 0,6 litri. Particularitatea acestei ma?ini a fost c? caroseria a fost dezvoltat? mai intai, iar apoi au fost montate ?asiu ?i toate celelalte unit??i auto. In anul 1945-1950 dup? sfar?itul celui de-al doilea r?zboi mondial timp de jum?tate de deceniu, compania produce mai multe modele noi. Acestea sunt modele de 1100BIstoria m?rcii auto Fiat ?i 1500D.Istoria m?rcii auto Fiat In anul 1950 - lansarea produc?iei Fiat 1400. Motorul diesel a fost amplasat in compartimentul motorului.Istoria m?rcii auto Fiat In anul 1953 - Apare modelul 1100/103, precum ?i 103TV.Istoria m?rcii auto Fiat In anul 1955 - a fost introdus modelul 600, care avea un aspect cu motor posterior.Istoria m?rcii auto Fiat In anul 1957 - Fabrica companiei incepe produc?ia modelului New500.Istoria m?rcii auto Fiat In anul 1958 - Incepe produc?ia a dou? ma?ini mici sub numele Seicentos, precum ?i Cinquecentos, care sunt disponibile pentru utilizatorul general.Istoria m?rcii auto Fiat In anul 1960 - Linia de model 500 se extinde statii de tren. Anii 1960 au inceput cu o schimbare de conducere (nepo?ii lui Agnelli au devenit directori), care i?i propune s? atrag? mai mul?i ?oferi obi?nui?i in cercul fanilor companiei. Subcompactul 850 incepe produc?iaIstoria m?rcii auto Fiat, 1800,Istoria m?rcii auto Fiat 1300Istoria m?rcii auto Fiat ?i 1500.Istoria m?rcii auto Fiat In anul 1966 - a devenit special pentru ?oferii ru?i. In acel an, a inceput construc?ia Uzinei de automobile Volga in baza unui contract intre companie ?i guvernul URSS. Datorit? cooper?rii stranse, pia?a rus? a fost plin? de ma?ini italiene de inalt? calitate. Conform proiectului modelului 124, au fost dezvoltate VAZ 2105, precum ?i In anul 1969 - compania achizi?ioneaz? marca suli??... Apare modelul Dino, precum ?i o serie de ma?ini mici. Cre?terea vanz?rilor de vehicule la nivel mondial determin? extinderea capacit??ii de produc?ie. De exemplu, compania construie?te fabrici in Brazilia, sudul Italiei ?i Polonia. In anii 1970, compania s-a dedicat moderniz?rii produselor finite pentru a le face relevante pentru genera?ia de ?oferi a vremii. In anul 1978 - Fiat introduce in fabricile sale o linie de asamblare robotizat?, care incepe asamblarea modelului Ritmo. A fost o adev?rat? descoperire in tehnologia inovatoare.Istoria m?rcii auto Fiat In anul 1980 - Salonul Auto de la Geneva introduce demonstra?ia Panda. Studioul ItalDesign a lucrat la proiectarea ma?inii.Istoria m?rcii auto Fiat In anul 1983 - iconicul Uno se lanseaz? de pe linia de asamblare, ceea ce inc? incant? pe unii ?oferi. Ma?ina a fost echipat? cu tehnologii avansate in ceea ce prive?te electronica de la bord, dispozitivele motorului, materialele interioare etc.Istoria m?rcii auto Fiat In anul 1985 - Produc?torul italian introduce hatchback-ul Croma. Particularitatea ma?inii a fost c? nu a fost asamblat? pe propria platform?, dar pentru aceasta a fost utilizat? o platform? numit? Tipo4.Istoria m?rcii auto Fiat Modelul produc?torului auto Lancia, modelul Thema, se bazeaz? pe acela?i design, Alfa Romeo (164), precum ?i SAAB9000. In anul 1986 - compania se extinde, achizi?ionand marca Alfa Romeo, care r?mane o divizie separat? a concernului italian. In anul 1988 - debutul Tipo hatchback cu caroserie cu 5 u?i. In anul 1990 - apar voluminoase Fiat Tempra, Tempra WagonIstoria m?rcii auto Fiat ?i o furgonet? mic? Marengo. Aceste modele au fost, de asemenea, asamblate pe aceea?i platform?, dar designul distinctiv a f?cut posibil? satisfacerea nevoilor diferitelor categorii de ?oferi.Istoria m?rcii auto Fiat In anul 1993 - apar mai multe modific?ri ale ma?inii mici Punto / Sporting, precum ?i cel mai puternic model GT (genera?ia sa a fost actualizat? dup? 6 ani).Istoria m?rcii auto Fiat In anul 1993 - sfar?itul anului a fost marcat de lansarea unui alt model puternic de ma?in? Fiat - Coupe Turbo, care ar putea concura cu modificarea compresorului Mercedes-Benz CLK ?i, de asemenea, cu Boxter de la Porsche... Ma?ina a avut o vitez? maxim? de 250 km / h.Istoria m?rcii auto Fiat In anul 1994 - Ulysse este prezentat la Salonul Auto. Era un monovolum, al c?rui motor era situat peste corp, transmisia transmitea cuplul c?tre ro?ile din fa??. Corpul este cu un singur volum, in care 8 persoane au fost cazate in lini?te impreun? cu ?oferul.Istoria m?rcii auto Fiat In anul 1995 - Fiat (un model al p?ianjenului sport Barchetta), care a trecut prin studioul de design Pininfarina, a fost recunoscut ca fiind cel mai frumos decapotabil din cabin? in timpul Salonului Auto de la Geneva.Istoria m?rcii auto Fiat In anul 1996 - ca parte a colabor?rii dintre Fiat ?i PSA (la fel ca modelul anterior), apar dou? modele ScudoIstoria m?rcii auto Fiat ?i Jumpy. Aveau o platform? U64 comun? pe care au fost create ?i unele modele Citroen ?i Peugeot Expert.Istoria m?rcii auto Fiat In anul 1996 - este prezentat modelul Palio, care a fost ini?ial creat pentru pia?a brazilian?, iar apoi (in 97) pentru Argentina ?i Polonia, precum ?i (in 98) a fost oferit break-ul in Europa.Istoria m?rcii auto Fiat In anul 1998 - la inceputul anului, a fost prezentat? o ma?in? deosebit de mic? din clasa european? A (privind clasificarea ma?inilor europene ?i a celorlalte Citi?i aici) Seicento. In acela?i an, incepe produc?ia versiunii electrice a Elettra.Istoria m?rcii auto Fiat In anul 1998 - modelul Fiat Marera Arctic a fost introdus pe pia?a rus?.Istoria m?rcii auto Fiat In acela?i an, ?oferilor li s-a prezentat modelul de minivan Multipla cu un design extraordinar al caroseriei.Istoria m?rcii auto Fiat In anul 2000 - Barchetta Riviera este prezentat? la Salonul Auto de la Torino intr-un pachet de lux. In toamna aceluia?i an, a ap?rut versiunea civil? a lui Doblo. Versiunea, care a fost prezentat? la Paris, a fost una de marf?-pasageri.Istoria m?rcii auto Fiat In anul 2002 - modelul Stilo a fost prezentat fanilor italieni ai conducerii extreme (in locul modelului Brava).Istoria m?rcii auto Fiat In anul 2011 - incepe produc?ia crossover-ului familiei Freemont, la care au lucrat ingineri de la Fiat ?i Chrysler.Istoria m?rcii auto Fiat In anii urm?tori, compania a preluat din nou imbun?t??irea modelelor anterioare, eliberand noi genera?ii. Ast?zi, sub conducerea preocup?rii, func?ioneaz? m?rci de renume mondial precum Alfa Romeo ?i Lancia, precum ?i o divizie sportiv?, ale c?rei ma?ini poart? emblema Ferrari. Producatorul Fiat a scos pe piata mai multe modele Fiat Doblo, Fiat Croma, Fiat Siena, Fiat 500 L, Fiat Stilo, Fiat Freemont, Fiat 500 C, Fiat Grande Punto, Fiat 500 X, Fiat Palio, Fiat 124, Fiat Qubo, Fiat Ulysse, Fiat Brava, Fiat Duna, Fiat Tipo, Fiat 500, Fiat Punto, Fiat Linea, Fiat Talento, Fiat Fiorino, Fiat Uno, Fiat Strada, Fiat Bravo, Fiat Sedici, Fiat Marea, Fiat Panda, Fiat Barchetta, Fiat Idea, Fiat Scudo, Fiat Ducato, Fiat Fullback, Fiat Multipla, Fiat Seicento, Fiat Coupe, Fiat 126 fabricate intre ani 1994, 1995, 1996, 1997, 1998, 1999, 2000, 2001, 2002, 2003, 2004, 2005, 2006, 2007, 2008, 2009, 2010, 2011, 2012, 2013, 2014, 2015, 2016, 2017, 2018, 2019, 2020, 2021. Avem in stoc Geam Fiat Doblo, Geam Fiat Croma, Geam Fiat Siena, Geam Fiat 500 L, Geam Fiat Stilo, Geam Fiat Freemont, Geam Fiat 500 C, Geam Fiat Grande Punto, Geam Fiat 500 X, Geam Fiat Palio, Geam Fiat 124, Geam Fiat Qubo, Geam Fiat Ulysse, Geam Fiat Brava, Geam Fiat Duna, Geam Fiat Tipo, Geam Fiat 500, Geam Fiat Punto, Geam Fiat Linea, Geam Fiat Talento, Geam Fiat Fiorino, Geam Fiat Uno, Geam Fiat Strada, Geam Fiat Bravo, Geam Fiat Sedici, Geam Fiat Marea, Geam Fiat Panda, Geam Fiat Barchetta, Geam Fiat Idea, Geam Fiat Scudo, Geam Fiat Ducato, Geam Fiat Fullback, Geam Fiat Multipla, Geam Fiat Seicento, Geam Fiat Coupe, Geam Fiat 126 fabricate intre ani 1994, 1995, 1996, 1997, 1998, 1999, 2000, 2001, 2002, 2003, 2004, 2005, 2006, 2007, 2008, 2009, 2010, 2011, 2012, 2013, 2014, 2015, 2016, 2017, 2018, 2019, 2020, 2021.

Inlocuirea (Montajul, Schimbarea) Parbrizului, Lunetei auto sau a Geamului auto se poate face in atelierul nostru, la domiciliu clientului sau in orice locatie aleasa de client in orice sector din Bucuresti Sector 1, Sector 2, Sector 3, Sector 4, Sector 5, Sector 6 si Ilfov.




Toate marcile de parbize, lunete si geamuri laterale comercializate

Marci Parbize

Toate marcile de parbize, lunete si geamuri laterale comercializate




Producatori de parbize, lunete si geamuri laterale

Producatori parbize

Producatori parbize

Prezentare video a marcii FIAT

Video Parbrize ieftine Bucuresti, Marci, Producatori

Ti-ai putea inchipui o masina fara geamuri? Cu siguranta nu! Chiar si masinile decapotabile au geamuri, dintr-un motiv cat se poate de simplu: pentru a oferi protectie. Atat parbrizele, cat si lunetele sau geamurile laterala ofera protectie in timpul rularii, ferindu-i pe pasageri de praf, pietre si alte pericole. Pe langa asta, un geam auto bine ales poate contribui la aerodinamica vehiculului. Oricat de bine ar fi construite insa, geamurile risca sa fie sparte. Chiar si geamurile auto ultra securizate pot ajunge sa aiba crapaturi si lovituri, in conditiile in care exista pericole la tot pasul: pietre, crengi, grindina, etc...Din fericire, inlocuirea unui geam nu este atat de dificila precum ti-ai inchipui.
Livram si montam geamuri auto direct la tine acasa
Daca ai un geam crapat sau spart, cea mai buna solutie pe care o ai la indemana este sa il inlocuiesti. In cazul in care circuli cu parbrizul crapat, spre exemplu, te expui unor riscuri inutile. Din fericire, inlocuirea parbrizului sau a celorlalte geamuri auto se face foarte usor. Tot ceea ce trebuie sa faci este sa ne contactezi ( telefonic sau pe email), sa ne spui ce masina conduci si care este geamul cu probleme si sa ne astepti. Venim la tine cu geamul potrivit, oriunde ai fi in Bucuresti sau Ilfov.
Spre deosebire de service-urile clasice, in care ti-ai repara in mod normal masina, noi oferim o serie de avantaje:
- Venim la tine acasa, in asa fel incat sa nu iti asumi riscul de a conduce cu un geam crapat;
- Avem o varietate mare de geamuri auto. Indiferent de tipul de masina pe care il conduci si de vechimea ei, avem geamul potrivit. Colaboram doar cu branduri cunoscute precum KMKI Glass, Nord Glass sau Benson si Fuyao;
- Transportul geamului il facem noi, in asa fel incat sa ne asiguram ca ajunge in cea mai buna stare la destinatie. Desi ar fi mai ieftin si mai simplu sa apelam la companii de livrari, nu vrem sa ne asumam niciun risc;
- Venim oriunde, oricand. Chiar daca nu esti acasa, putem veni si te ajutam cu montarea geamului. In felul acesta poti economisi bani si timp, pierdute in mod normal atunci cand decizi sa mergi intr-un service auto;
- Geamurile pe care le comercializam inglobeaza toate tehnologiile moderne, in asa fle incat sa iti ofere confortul de care ai nevoie. Majoritatea masinilor moderne sunt echipate cu geamuri ce au senzori de ploaie, filtre UV sau tehnologii care ajuta la dezaburire. Comercializand doar geamuri produse de branduri mari, ne asiguram ca toate aceste dotari sunt incluse.
Cand au aparut geamurile auto?
Desi pare greu de crezut, primele automobile nu aveau geamuri. Pana in 1904, soferii si pasagerii nu erau protejati de geamuri. In cel mai bun caz, acestia purtau o casca de protectie sau ochelari care sa tina la distanta praful sau eventualele pietre.
In 1904 a aparut ideea unor geamuri de protectie montat in partea frontala a vehiculului. Parbrizul a fost o inovatie extrem de importanta, deoarece oferea un urias plus de confort. Din pacate, parbrizele din prima parte a secolului trecut nu erau tocmai sigure. Realizate din sticla normala, acestea riscau sa se sparga la orice tip de soc sii reprezentau un urias pericol pentru pasageri. Nu de putine ori, cioburile parbrizelor au ranit conducatorii auto. Pe langa faptul ca era periculos, acest parbriz era si extrem de scump, ceea ce il facea destul de rar pe strazi.
Popularitatea din ce in ce mai mare a geamurilor a dus la ieftinirea acestora. Astfel, in 1930 aproape toate autovehiculele aveau parbrize si multe dintrer ele au inceput sa aiba si geamuri laterale, lunete si sa fie acoperite. Confortul a crescut in mod considerabil iar producatorii au inceput sa fie preocupati de siguranta pasagerilor. Astfel, in 1927 a aparut primul geam care nu mai producea cioburi periculoase in momentul in care se spargeam. 7 ani mai tarziu, in 1934, geamul curbat a inceput sa fie din ce in ce mai popular iar din 1960 standardele de siguranta au inceput sa fie din ce in ce mai numeroase si mai interesante.
Astazi, toate geamurile auto sunt foarte rezistente in fata socurilor iar ideea de a se sparge in cioburi periculoase este inexistenta. Parbrizele sunt laminate si sunt formate din 3 straturi, in asa fel incat sa nu se sparga, in timp ce geamurile laterale sunt prelucrate termic, in asa fel incat atunci cand se sparg sa produca mii de cioburi micute, necontondente , care sa nu reprezinte niciun pericol pentru oameni.
Poti preveni uzura geamurilor?
Cel mai adesea nu. Este imposibil sa prevezi o ploaie cu grindina sau sa te feresti de pietrele aruncate de alte vehicule pe drum. Evident, poti incerca sa iti parchezi masina in locuri in care nu exista riscul sa cada crengi, poti evita drumurile pietruite sau poti sa iti cumperi un garaj.
De asemenea, poti incerca sa eviti slabirea geamurilor:
- Curata-le frecvent de praf;
- Nu tranti usile atunci cand le inchizi;
- Ridica stergatoarele atunci cand ninge;
- Foloseste intotdeauna stergatoare de foarte buna calitate.
Daca ai o problema cu parbrizul si trebuie sa fie inlocuit, poti sta linistit. Nu este nici pe departe o problema atat de grava precum ti-ai inchipui ca este ci se rezolva intr-un timp scurt. Tot ceea ce trebuie sa faci este sa apelezi la noi.

Este aproape de neconceput un automobil fara geamuri.

Geamuri auto

Este aproape de neconceput un automobil fara geamuri. Chiar si vehiculele decapotabile au geamuri auto care protejeaza pasagerii de vant, nisip sau pietricele. Geamurile auto nu au fost dintotdeauna prezente pe masini, existand o perioada in care soferii erau nevoiti sa poarte casti petnru a se proteja. Dupa prima aparitie a lor insa, au evolua constant, ajungand sa aiba implementate o multime de tehnologii, care mai de care mai interesante. De regula, geamurile auto sunt simple si transparente, in asa fel incat sa poata oferi o vizibilitate cat mai buna. Exista si exceptii insa: geamuri echipate cu folii metalizate, cu folii vopsite sau cu diverse alte elemente care le dau culoare si asigura intimitate in interiorul masinii.
Care sunt principalele avantaje ale geamurilor auto?
Avantajele unui geam sunt evidente:
• Asigura protectie impotriva pericolelor de pe strada;
• Contribuie la obtinerea confortului termic;
• Izoleaza foarte bine zgomotul de pe drum;
• Asigura confort fizic, eliminand neplacerile cauzate de vant.
Care sunt dezavantajele geamurilor auto?
Unul dintre marile dezavantaje ale unui geam este faptul ca este casant. Din pacate, o simpla pietricica poate sa provoace pagube vizibile si sa genereze necesitatea inlocuirii geamului. Din fericire, geamurile folosite in ziua de astazi pentru automobile sunt puternic tehnologizate. Astfel, geamurile laterale sunt tratate termic, in asa fel incat daca se sparg sa o faca in mii de bucati necontondente, pentru a nu-i rani pe pasageri, in timp ce parbrizele sunt construite in mai multe straturi intre care exista folii de plastic, in asa fel incat socurile fizice sa nu faca altceva decat sa provoace crapaturi. Crapaturile pot fi si ele destul de periculoase, deoarece scad vizibilitatea si creeaza un disconfort estetic. Tocmai de aceea, in momentul in care descoperi ca geamul are o ciobitura sau o crapatura, cea mai buna decizie pe care o poti lua este aceea de a il inlocui.
Cum poti inlocui geamurile auto?
Inlocuirea unui geam poate sa para un proces scump si consumator de timp. Realitatea este alta, insa. Cu ajutorul echipei noastre, orice geam poate fi inlocuit intr-un timp foarte scurt, fara a exista niciun fel de probleme. Suntem o echipa care de-a lungul timpului a reusit sa acumuleze o experienta vasta in tot ceea ce inseamna geamuri auto si sa comercializeze o varietate mare de tipuri de geamuri. Daca ai un geam spart si te afli in zona Bucuresti sau Ilfov, il inlocuim fara probleme, direct la tine acasa. Avantajele pe care le oferim sunt numeroase:>
• Transportam geamurile pana la tine acasa si il montam in cel mai scurt timp. Ne asiguram ca transportul este facut corect, iar geamurile ajung la destinatie in cea mai buna stare. Montajul este facut de profesionisti cu o experienta vasta, asadar, sansele unor erori sunt aproape inexistente;>
• Comercializam doar geamuri de cea mai buna calitate. Comercializam geamuri de la producatori precum Pikington, Nordglass sau Benson, care echipeaza o multime de masini de pe mapamond si ofera garantia calitatii;>
• Oferim garantie pentru fiecare montaj pe care il realizam, in asa fel incat sa nu stai cu emotii atunci cand iesi la drum cu noul geam;>
• Ne asiguram ca pretul pe care il platesti este unul mai mult decat decent;>
• Indiferent ce tip de masina ai, gasim geamul potrivit pentru ea.>

Cateva lucruri interesante despre geamurile auto
Istorie

Geamurile auto au aparut abia in 1904, fiind simple bucati de sticla pozitionate in partea frontala a masinii. Pana atunci, automobilele circulau fara niciun fel de protectie frontala iar o astfel de solutie a fost primita foarte bine. Este adevarat ca riscurile pe care si le asumau soferrii in cazul in care geamurile aveau sa se sparga era mare, insa acest lucru aproape ca nu conta in fata confortului pe care un simplu geam il putea oferi. Neajunsul major pe care il resimteau soferii era dat de pret, care nu era tocmai accesibil. Dorinta lor de a avea geamuri auto a facut producatorii sa gaseasca solutii pentru a le face mai ieftine. De asemenea, s-a incercat constant gasirea unor solutii pentru siguranta pasagerilor. Din 1920, toate geamurile erau echipate cu parbriz si majoritatea aveau lunete, geamuri laterale si plafon. Este anul in care multe dintre pericolele de pe strazi ( praf, pietre, crengi, vant, etc ) au fost anihilate. Preocuparea de a imbunatati geamurile a dat nastere unui numar mare de inovatii. Astfel, in 1927 a aparut geamul laminat, in 1934 a aparut geamul curbat care crestea foarte mult aerodinamica masinii iar din 1960 au inceput sa fie introduse diverse standarde de siguranta. Astazi, un geam auto este echipat cu tot felul de senzori, nu este pericol pentru pasageri si este gandit in asa fel incat sa reziste cat mai mult.
Achizitie
Pentru a achizitiona un geam auto de buna calitate trebuie, in primul rand, sa te asiguri ca producatorul este de incredere. Ulterior, este bine sa descoperi inscriptiile de pe geam. Orice geam de calitate ar trebui sa aiba inscriptionat un cod de tip EU II, EU III, care spune daca geamul este ramforsat, cum transmite lumina, unde a fost produs, etc. Pe langa achizitie, conteaza foarte mult si montajul. Asigura-te, asadar, ca persoana care iti monteaza geamul are experienta.
Protectie
Nu poti preveni situatiile neplacute, in care grindina sau o creanga cazuta din copac iti sparge geamul. Ceea ce poti face este sa eviti sa parchezi masina in locuri periculoase, sa speli intotdeauna geamul cu solutii speciale, sa eviti trantirea usii si sa folosesti doar stergatoare de buna calitate, care nu zgarie. Micile detalii pot creste durata de viata a geamului tau, oferindu-ti confortul de care ai nevoie atunci cand mergi cu masina.