Comercializam, livram si montam la domiciliul clientului, in Bucuresti si Ilfov o gama larga de geamuri auto ieftine pentru marca Smart
Smart este un produc?tor german de autoturisme de clas? mic? ?i apar?ine Daimler AG. Smart se fabric? in Hambach,Fran?a ?i Böblingen, Germania. Smart Automobile nu este o companie independent?, ci o divizie a Daimler-Benz specializat? in produc?ia de ma?ini cu acela?i nume de marc?. Sediul central este situat in Böblingen, Germania. Istoria companiei a inceput relativ recent, la sfar?itul anilor 1980. Renumitul ceasornicar elve?ian Nicholas Hayek a venit cu ideea de a crea o ma?in? de nou? genera?ie care s? fie compact? in primul rand. Ideea unei ma?ini pur urbane l-a f?cut pe Hayek s? se gandeasc? la o strategie pentru construirea unei ma?ini. Principiile de baz? au fost proiectarea, deplasarea mic?, compactitatea, ma?ina pe dou? terenuri. Proiectul creat s-a numit Swatchmobile. Hayek nu a p?r?sit ideea, dar nu a in?eles pe deplin industria auto, intrucat s-a angajat toat? via?a in produc?ia de ceasuri ?i a in?eles c? modelul lansat cu greu ar putea concura cu companiile de automobile cu o lung? istorie. Intre industria?ii din industria auto incepe un proces activ de c?utare a unui partener. Prima colaborare cu Volkswagen s-a pr?bu?it aproape imediat dup? incheierea sa in 1991. Proiectul nu l-a interesat in mod special pe ?eful Volkswagen, intrucat compania ins??i dezvolt? un proiect u?or similar cu ideea lui Hayek. A urmat o serie de e?ecuri ale refuzurilor de la marile companii auto, dintre care unul a fost BMW ? Renault. ?i totu?i, Hayek ?i-a g?sit un partener in fa?a m?rcii Mercedes-Benz. ?i la 4.03.1994/XNUMX/XNUMX a fost incheiat un act de consim??mant pentru parteneriat in Germania. A fost infiin?at? o societate mixt? numit? Micro Compact Car (abrevierea MMC). Noua forma?ie a inclus dou? companii, pe de o parte MMC GmBH, care a fost direct implicat? in proiectarea ?i fabricarea ma?inilor, iar pe de alt? parte, SMH auto SA, a c?rei sarcin? principal? a fost proiectarea ?i transmisia. Dezvoltarea designului de c?tre compania elve?ian? de ceasuri a adus unicit??ii m?rcii. Deja in toamna anului 1997, a fost deschis? o fabric? pentru produc?ia m?rcii Smart ?i a fost lansat primul model, numit Smart City Coupe. Dup? 1998, Daimler-Benz a achizi?ionat restul ac?iunilor de la SMH, ceea ce la randul s?u a f?cut ca MCC s? fie de?inut? doar de Daimler-Benz ?i, in curand, a intrerupt complet leg?turile cu SMH ?i ?i-a schimbat numele in Smart GmBH. La inceputul noului secol, aceast? companie a devenit prima intreprindere din industria auto care a vandut ma?ini prin internet. A existat o expansiune semnificativ? a modelului. Costurile au fost enorme, dar cererea a fost redus?, iar atunci compania a resim?it o povar? financiar? grea, care a dus la integrarea opera?iunilor sale cu Daimler-Benz. In 2006, compania a suferit ruina financiar? ?i a dat faliment. Compania a fost inchis? ?i toate opera?iunile au fost preluate de Daimler. In 2019, jum?tate din ac?iunile companiei au fost achizi?ionate de Geely, prin intermediul c?reia a fost infiin?at? o fabric? din China. Numele Swatcmobil inventat de Hayek nu a interesat partenerul ?i, de comun acord, s-a decis denumirea m?rcii Smart. Ini?ial, a?i putea crede c? numele con?ine ceva intelectual, deoarece in traducerea in rus? cuvantul inseamn? inteligent, iar acesta este un bob de adev?r. Numele Smart in sine este rezultatul fuziunii a dou? litere majuscule ale companiilor care fuzioneaz? cu prefixul art la final. In aceast? etap?, compania continu? dezvoltarea rapid? ?i imbun?t??irea ma?inilor prin introducerea de noi tehnologii. Iar originalitatea designului, proiectat de Hayek, merit? o aten?ie special?. Inventatorul ceasurilor de man? elve?iene, Nicholas Georg Hayek s-a n?scut in iarna anului 1928 in ora?ul Beirut. Dup? terminarea ?colii, a plecat s? studieze ca inginer metalurgic. Cand Hayek a implinit 20 de ani, familia s-a mutat s? locuiasc? in Elve?ia, unde Hayek a primit cet??enia. In 1963 a fondat Hayek Engineering. Specificul companiei a fost furnizarea de servicii. Compania lui Hayek a fost apoi angajat? pentru a evalua pozi?ia a dou? mari companii de ceasuri. Nicholas Hayek a achizi?ionat jum?tate din ac?iunile acestor companii ?i a infiin?at in curand compania de ceasornicarie Swatch. Dup? aceea, mi-am cump?rat inc? cateva fabrici. S-a gandit la ideea de a crea o ma?in? mic? unic?, cu un design compact, ?i a dezvoltat in curand un proiect ?i a incheiat un parteneriat de afaceri cu Daimler-Benz pentru a crea ma?ini inteligente. Nicholas Hayek a murit in urma unui infarct in vara anului 2010, la varsta de 82 de ani. Crearea primei ma?ini a avut loc la o fabric? francez? in 1998. Era un Smart City Coupe cu caroserie hatchback. De dimensiuni foarte compacte, iar modelul cu dou? locuri avea o unitate de putere cu trei cilindri montat? in spate ?i trac?iune pe spate. Ca?iva ani mai tarziu, a ap?rut un model modernizat cu un top deschis City Cabrio ?i, din 2007, o ajustare a numelui pentru Fortwo. Modernizarea acestui model a fost axat? pe dimensiuni, lungimea a fost m?rit?, distan?a dintre scaunele ?oferului ?i pasager a fost m?rit?, precum ?i modific?rile dimensiunilor portbagajului. Fortwo este disponibil in dou? versiuni: decapotabil? ?i coupe. De 8 ani, acest model a fost lansat aproape 800 de mii de exemplare. Modelul K a debutat in 2001 bazandu-se doar pe pia?a japonez?. Seria Fortwo de vehicule off-road a fost produs? ?i introdus? in Grecia in 2005. Smart a fost lansat in mai multe edi?ii limitate: Seria Limited 1 a fost lansat? cu o limit? de 7.5 mii de ma?ini cu un design original al interiorului ?i exteriorului ma?inii. Al doilea este seria SE, cu introducerea de tehnologii inovatoare pentru a crea un confort mai mare: sistemul soft touch, aer condi?ionat ?i chiar un suport pentru b?uturi. Seria a ap?rut din 2001. Puterea unit??ii de putere a fost, de asemenea, crescut?. A treia serie limitat? este Crossblade, un decapotabil cu func?ie de sticl? pliabil? ?i o greutate redus?. Compania Smart a scos pe piata mai multe modele Smart Forfour, Smart Roadster, Smart City Coupe, Smart Crossblade, Smart Cabrio, Smart Fortwo fabricate intre ani 1994, 1995, 1996, 1997, 1998, 1999, 2000, 2001, 2002, 2003, 2004, 2005, 2006, 2007, 2008, 2009, 2010, 2011, 2012, 2013, 2014, 2015, 2016, 2017, 2018, 2019, 2020, 2021. Avem in stoc Geam Smart Forfour, Geam Smart Roadster, Geam Smart City Coupe, Geam Smart Crossblade, Geam Smart Cabrio, Geam Smart Fortwo fabricate intre ani 1994, 1995, 1996, 1997, 1998, 1999, 2000, 2001, 2002, 2003, 2004, 2005, 2006, 2007, 2008, 2009, 2010, 2011, 2012, 2013, 2014, 2015, 2016, 2017, 2018, 2019, 2020, 2021.
Inlocuirea (Montajul, Schimbarea) Parbrizului, Lunetei auto sau a Geamului auto se poate face in atelierul nostru, la domiciliu clientului sau in orice locatie aleasa de client in orice sector din Bucuresti Sector 1, Sector 2, Sector 3, Sector 4, Sector 5, Sector 6 si Ilfov.
Toate marcile de parbize, lunete si geamuri laterale comercializate
Producatori parbize
Ti-ai putea inchipui o masina fara geamuri? Cu siguranta nu! Chiar si masinile decapotabile au geamuri, dintr-un motiv cat se poate de simplu: pentru a oferi protectie. Atat parbrizele, cat si lunetele sau geamurile laterala ofera protectie in timpul rularii, ferindu-i pe pasageri de praf, pietre si alte pericole. Pe langa asta, un geam auto bine ales poate contribui la aerodinamica vehiculului.
Oricat de bine ar fi construite insa, geamurile risca sa fie sparte. Chiar si geamurile auto ultra securizate pot ajunge sa aiba crapaturi si lovituri, in conditiile in care exista pericole la tot pasul: pietre, crengi, grindina, etc...Din fericire, inlocuirea unui geam nu este atat de dificila precum ti-ai inchipui.
Livram si montam geamuri auto direct la tine acasa
Daca ai un geam crapat sau spart, cea mai buna solutie pe care o ai la indemana este sa il inlocuiesti. In cazul in care circuli cu parbrizul crapat, spre exemplu, te expui unor riscuri inutile. Din fericire, inlocuirea parbrizului sau a celorlalte geamuri auto se face foarte usor. Tot ceea ce trebuie sa faci este sa ne contactezi ( telefonic sau pe email), sa ne spui ce masina conduci si care este geamul cu probleme si sa ne astepti. Venim la tine cu geamul potrivit, oriunde ai fi in Bucuresti sau Ilfov.
Spre deosebire de service-urile clasice, in care ti-ai repara in mod normal masina, noi oferim o serie de avantaje:
- Venim la tine acasa, in asa fel incat sa nu iti asumi riscul de a conduce cu un geam crapat;
- Avem o varietate mare de geamuri auto. Indiferent de tipul de masina pe care il conduci si de vechimea ei, avem geamul potrivit. Colaboram doar cu branduri cunoscute precum KMKI Glass, Nord Glass sau Benson si Fuyao;
- Transportul geamului il facem noi, in asa fel incat sa ne asiguram ca ajunge in cea mai buna stare la destinatie. Desi ar fi mai ieftin si mai simplu sa apelam la companii de livrari, nu vrem sa ne asumam niciun risc;
- Venim oriunde, oricand. Chiar daca nu esti acasa, putem veni si te ajutam cu montarea geamului. In felul acesta poti economisi bani si timp, pierdute in mod normal atunci cand decizi sa mergi intr-un service auto;
- Geamurile pe care le comercializam inglobeaza toate tehnologiile moderne, in asa fle incat sa iti ofere confortul de care ai nevoie. Majoritatea masinilor moderne sunt echipate cu geamuri ce au senzori de ploaie, filtre UV sau tehnologii care ajuta la dezaburire. Comercializand doar geamuri produse de branduri mari, ne asiguram ca toate aceste dotari sunt incluse.
Cand au aparut geamurile auto?
Desi pare greu de crezut, primele automobile nu aveau geamuri. Pana in 1904, soferii si pasagerii nu erau protejati de geamuri. In cel mai bun caz, acestia purtau o casca de protectie sau ochelari care sa tina la distanta praful sau eventualele pietre.
In 1904 a aparut ideea unor geamuri de protectie montat in partea frontala a vehiculului. Parbrizul a fost o inovatie extrem de importanta, deoarece oferea un urias plus de confort. Din pacate, parbrizele din prima parte a secolului trecut nu erau tocmai sigure. Realizate din sticla normala, acestea riscau sa se sparga la orice tip de soc sii reprezentau un urias pericol pentru pasageri. Nu de putine ori, cioburile parbrizelor au ranit conducatorii auto. Pe langa faptul ca era periculos, acest parbriz era si extrem de scump, ceea ce il facea destul de rar pe strazi.
Popularitatea din ce in ce mai mare a geamurilor a dus la ieftinirea acestora. Astfel, in 1930 aproape toate autovehiculele aveau parbrize si multe dintrer ele au inceput sa aiba si geamuri laterale, lunete si sa fie acoperite. Confortul a crescut in mod considerabil iar producatorii au inceput sa fie preocupati de siguranta pasagerilor. Astfel, in 1927 a aparut primul geam care nu mai producea cioburi periculoase in momentul in care se spargeam. 7 ani mai tarziu, in 1934, geamul curbat a inceput sa fie din ce in ce mai popular iar din 1960 standardele de siguranta au inceput sa fie din ce in ce mai numeroase si mai interesante.
Astazi, toate geamurile auto sunt foarte rezistente in fata socurilor iar ideea de a se sparge in cioburi periculoase este inexistenta. Parbrizele sunt laminate si sunt formate din 3 straturi, in asa fel incat sa nu se sparga, in timp ce geamurile laterale sunt prelucrate termic, in asa fel incat atunci cand se sparg sa produca mii de cioburi micute, necontondente , care sa nu reprezinte niciun pericol pentru oameni.
Poti preveni uzura geamurilor?
Cel mai adesea nu. Este imposibil sa prevezi o ploaie cu grindina sau sa te feresti de pietrele aruncate de alte vehicule pe drum. Evident, poti incerca sa iti parchezi masina in locuri in care nu exista riscul sa cada crengi, poti evita drumurile pietruite sau poti sa iti cumperi un garaj.
De asemenea, poti incerca sa eviti slabirea geamurilor:
- Curata-le frecvent de praf;
- Nu tranti usile atunci cand le inchizi;
- Ridica stergatoarele atunci cand ninge;
- Foloseste intotdeauna stergatoare de foarte buna calitate.
Daca ai o problema cu parbrizul si trebuie sa fie inlocuit, poti sta linistit. Nu este nici pe departe o problema atat de grava precum ti-ai inchipui ca este ci se rezolva intr-un timp scurt. Tot ceea ce trebuie sa faci este sa apelezi la noi.
Este aproape de neconceput un automobil fara geamuri. Chiar si vehiculele decapotabile au geamuri auto care protejeaza pasagerii de vant, nisip sau pietricele.
Geamurile auto nu au fost dintotdeauna prezente pe masini, existand o perioada in care soferii erau nevoiti sa poarte casti petnru a se proteja. Dupa prima aparitie a lor insa, au evolua constant, ajungand sa aiba implementate o multime de tehnologii, care mai de care mai interesante.
De regula, geamurile auto sunt simple si transparente, in asa fel incat sa poata oferi o vizibilitate cat mai buna. Exista si exceptii insa: geamuri echipate cu folii metalizate, cu folii vopsite sau cu diverse alte elemente care le dau culoare si asigura intimitate in interiorul masinii.
Care sunt principalele avantaje ale geamurilor auto?
Avantajele unui geam sunt evidente:
• Asigura protectie impotriva pericolelor de pe strada;
• Contribuie la obtinerea confortului termic;
• Izoleaza foarte bine zgomotul de pe drum;
• Asigura confort fizic, eliminand neplacerile cauzate de vant.
Care sunt dezavantajele geamurilor auto?
Unul dintre marile dezavantaje ale unui geam este faptul ca este casant. Din pacate, o simpla pietricica poate sa provoace pagube vizibile si sa genereze necesitatea inlocuirii geamului.
Din fericire, geamurile folosite in ziua de astazi pentru automobile sunt puternic tehnologizate. Astfel, geamurile laterale sunt tratate termic, in asa fel incat daca se sparg sa o faca in mii de bucati necontondente, pentru a nu-i rani pe pasageri, in timp ce parbrizele sunt construite in mai multe straturi intre care exista folii de plastic, in asa fel incat socurile fizice sa nu faca altceva decat sa provoace crapaturi.
Crapaturile pot fi si ele destul de periculoase, deoarece scad vizibilitatea si creeaza un disconfort estetic. Tocmai de aceea, in momentul in care descoperi ca geamul are o ciobitura sau o crapatura, cea mai buna decizie pe care o poti lua este aceea de a il inlocui.
Cum poti inlocui geamurile auto?
Inlocuirea unui geam poate sa para un proces scump si consumator de timp. Realitatea este alta, insa. Cu ajutorul echipei noastre, orice geam poate fi inlocuit intr-un timp foarte scurt, fara a exista niciun fel de probleme.
Suntem o echipa care de-a lungul timpului a reusit sa acumuleze o experienta vasta in tot ceea ce inseamna geamuri auto si sa comercializeze o varietate mare de tipuri de geamuri. Daca ai un geam spart si te afli in zona Bucuresti sau Ilfov, il inlocuim fara probleme, direct la tine acasa.
Avantajele pe care le oferim sunt numeroase:>
• Transportam geamurile pana la tine acasa si il montam in cel mai scurt timp. Ne asiguram ca transportul este facut corect, iar geamurile ajung la destinatie in cea mai buna stare. Montajul este facut de profesionisti cu o experienta vasta, asadar, sansele unor erori sunt aproape inexistente;>
• Comercializam doar geamuri de cea mai buna calitate. Comercializam geamuri de la producatori precum Pikington, Nordglass sau Benson, care echipeaza o multime de masini de pe mapamond si ofera garantia calitatii;>
• Oferim garantie pentru fiecare montaj pe care il realizam, in asa fel incat sa nu stai cu emotii atunci cand iesi la drum cu noul geam;>
• Ne asiguram ca pretul pe care il platesti este unul mai mult decat decent;>
• Indiferent ce tip de masina ai, gasim geamul potrivit pentru ea.>
Cateva lucruri interesante despre geamurile auto
Istorie
Geamurile auto au aparut abia in 1904, fiind simple bucati de sticla pozitionate in partea frontala a masinii. Pana atunci, automobilele circulau fara niciun fel de protectie frontala iar o astfel de solutie a fost primita foarte bine. Este adevarat ca riscurile pe care si le asumau soferrii in cazul in care geamurile aveau sa se sparga era mare, insa acest lucru aproape ca nu conta in fata confortului pe care un simplu geam il putea oferi.
Neajunsul major pe care il resimteau soferii era dat de pret, care nu era tocmai accesibil. Dorinta lor de a avea geamuri auto a facut producatorii sa gaseasca solutii pentru a le face mai ieftine. De asemenea, s-a incercat constant gasirea unor solutii pentru siguranta pasagerilor.
Din 1920, toate geamurile erau echipate cu parbriz si majoritatea aveau lunete, geamuri laterale si plafon. Este anul in care multe dintre pericolele de pe strazi ( praf, pietre, crengi, vant, etc ) au fost anihilate.
Preocuparea de a imbunatati geamurile a dat nastere unui numar mare de inovatii. Astfel, in 1927 a aparut geamul laminat, in 1934 a aparut geamul curbat care crestea foarte mult aerodinamica masinii iar din 1960 au inceput sa fie introduse diverse standarde de siguranta. Astazi, un geam auto este echipat cu tot felul de senzori, nu este pericol pentru pasageri si este gandit in asa fel incat sa reziste cat mai mult.
Achizitie
Pentru a achizitiona un geam auto de buna calitate trebuie, in primul rand, sa te asiguri ca producatorul este de incredere. Ulterior, este bine sa descoperi inscriptiile de pe geam. Orice geam de calitate ar trebui sa aiba inscriptionat un cod de tip EU II, EU III, care spune daca geamul este ramforsat, cum transmite lumina, unde a fost produs, etc.
Pe langa achizitie, conteaza foarte mult si montajul. Asigura-te, asadar, ca persoana care iti monteaza geamul are experienta.
Protectie
Nu poti preveni situatiile neplacute, in care grindina sau o creanga cazuta din copac iti sparge geamul. Ceea ce poti face este sa eviti sa parchezi masina in locuri periculoase, sa speli intotdeauna geamul cu solutii speciale, sa eviti trantirea usii si sa folosesti doar stergatoare de buna calitate, care nu zgarie. Micile detalii pot creste durata de viata a geamului tau, oferindu-ti confortul de care ai nevoie atunci cand mergi cu masina.