Geamuri auto Hummer Ieftine Bucuresti

Geamuri auto Hummer ieftine

Geamuri auto Hummer ieftine

Comercializam, livram si montam la domiciliul clientului, in Bucuresti si Ilfov o gama larga de geamuri auto ieftine pentru marca Hummer

Geam auto HUMMER H2 SUT an fabricatie 2008, marca STAR GLASS. Produs vandut de Parbrize Audi in POSTA ILFOV cod postal 77038 .

Producator geam : STAR GLASS

Pret : 200 Lei

Abrevieri geamuri:
G:Geam auto
G+V:Geam cu tenta verde
G+F:Geam fumuriu

Hummer a fost o marc? de camioane ?i SUV-uri comercializate din 1992 de c?tre AM General atunci cand aceasta a inceput sa vand? o versiune civil? a Humvee M998. In 1998, General Motors a cump?rat numele m?rcii ?i a produs trei vehicule: originalul Hummer H1, bazat pe Humvee, Hummer H2 ?i modelul Hummer H3 care au fost bazate pe alte vehicule mai mici civile de pia??. Viabilitatea m?rcii Hummer a fost revizuit? de GM din 2008. Marca nu a fost transferat? la Lichidarea Motors Company ca parte a falimentului GM in 2009, a fost re?inut? de c?tre GM in scopul de a investiga vanzarea m?rcii. Istoria Hammer, aceast? companie american?, care, de fapt, face parte dintr-un grup mare de General Motors, incepand cu lansarea vehiculelor militare off-road. ?i a fost sub acest nume de marc? ma?in? legendar a ie?it, care a ca?tigat compania o faima bine-meritata. Istoria vehiculelor Hummer incepe cu lansarea de noi manevrabile concepute pentru pickups armat?. Militare Humvee, a?a cum au numit mai intai, au fost mla?tini ?i h??i?uri de netrecut din p?dure, cum ar fi rezervoare. Ele ar putea urca chiar ?i pe un perete plat ?i au fost foarte confortabile. La sfar?itul anilor '70 ai secolului trecut, armata SUA a fost nevoie de vehicule specializate. c? ea pur ?i simplu nu a existat. Dac? au existat unele probe, oamenii din interiorul ei nu con?in atat de mult, la fel ca in r?zboi, de regul?, cu atat mai mult transportat? intr-o ma?in? de solda?i ?i ofi?eri, cu atat mai bine. Inainte de apari?ia vehiculului Hummer in armata SUA a folosit solda?ii legendarul Willis, a fost poreclit solda?ii americani. Dar, prin 1979, au fost recunoscute nu numai malovmestitelnymi, ci dep??it?. Armata SUA are nevoie doar de o ma?in? multiseater modernizat ?i convenabil. Ca urmare, compania AM General a primit o comand? pentru produc?ia de vehicule de lupt?. Merge?i pe urmele altor companii produc?toare de vehicule militare, AM General, ?i nu a vrut s? vin? cu propria sa linie de caii de fier, care au o valoare universal? foarte mobil?. pentru producerea proiectului ?i a numit HMMWV M-998. Chiar ?i in armat?, unde a c?zut in curand, masina este numit Humvee, iar apoi numele este transformat intr-un Hummer. A fost un adev?rat vehicul de teren, care se caracterizeaz? printr-o manevrabilitate uluitoare, u?urin?a de gestionare, manevrabilitate fenomenal? ?i poate transporta diferite tipuri de arme. Masina chiar ?i in compara?ie cu un rezervor mic, el a fost atat de bun ?i, cel mai important, in concordan?? cu nevoile armatei. Dup? aceea, el a devenit principalul vehicul al armatei Statelor Unite. Mai tarziu, compania AM General ?i General Motors a dobandit dreptul de a comercializa ?i distribui versiunea civil? a Hummer. Mai degrab?, aceste corpora?ii au semnat un acord prin care produc?ia militar? de automobile au r?mas pentru AM General, ?i civile - pentru General Motors. Nu lua?i mai mult de doi ani, armata se incheie cu AM general un contract pentru produc?ia de 55.000 de vehicule. ?i deja in 1989, primul Hummer nyuhnul praf de pu?c? in Panama, in cazul in care o ac?iune militar?. Dar, dup? ce au participat la Opera?iunea Furtuna in Desert Hammer a vorbit despre multe. ATV-uri murdar armat? afi?at pe televizor atunci cand fotografii ale R?zboiului din Golf a mers in jurul lumii. Hammer devine f?r? voie o stea TV ?i un simbol al puterii ?i puterea ma?inii de r?zboi american. jeepuri armata formidabila a fost expediat cu u?urin?? ascensiuni abrupte de dune. ?i ne-am plimbat de-a lungul nisip ca pe asfalt, l?sand in urm? cu mult tancurile ?i transportoarele blindate. Ce crezi, care a devenit primul proprietar al acestui SUV puternic? Acesta a fost el insu?i Arnold Shvartsenegger, pentru care num?rul de cump?r?tori a crescut in progresie matematic?. Dup? marele jeep Arnold proprietarii Hummer sunt Sylvester Stallone, Dzhordzh Lukas, Andre Agassi, ?i chiar celebrul regizor Steven Spielberg. Primul model al modific?rii civile Hummer H1 a devenit popular nu numai in Statele Unite. seicii arabi loturi achizi?ionat aceste jeep-uri sunt u?or de transportat pan? cel mai mare de?ert. Proprietarii americani de SUV-uri sunt oameni boga?i din Orientul Mijlociu, Romania, China, Japonia ?i alte ??ri. Treptat ?i in Europa ins??i de a face cu aceasta masina devine valabil?. Primul model full-time al Hummer H1, precum Humvee militar, este disponibil in trei versiuni Touring. Acest dou? u?i ?i patru u?i de preluare ?i break. In armat?, insemna c? ma?ina este proiectat? nu numai ca un operator de transport de solda?i, dar, de asemenea, ca o ma?in? de personal, o ambulan??, un operator de transport de arme ?i a?a mai departe. D. De altfel, Hummer-ul a fost foarte convenabil pentru a transporta mitraliere, mortiere ?i chiar lansatoare de rachete. Aceast? capacitate se datoreaz? in principal designului ingenios al noului organism al jeep. Corp fixat la cadru, iar acest lucru se imbun?t??e?te considerabil rezisten?a ?i durabilitatea intregii construc?ii a vehiculului. Cat despre parbriz, este imp?r?it in dou? p?r?i, ?i ?terg?toarele, care sunt montate pe marginea superioar? a geamului. ea evoc? ganduri despre asem?n?rile dintre jeep american nu o ma?in? ?i un camion. Mai ales c? pantofii Hammer in anvelope 315/75 R17. Hammer are o destul de confortabil, dar un pic de interior gatuit. Mul?i chiar se intreab? de ce un astfel de vehicul in vrac atat de pu?in spa?iu interior. Unele exemplare din jeep american, in general, au doar patru locuri. Se pare c? totul este c? cutia de viteze si cocosul motorului puternic mutat inapoi in spatele pun?ii fa??. Ele sunt, practic, sub acoperire in cabin?. Ce crezi, de ce a fost atat de gandit? Nu uita c? Humvee a fost inventat ca armata, si nu este nimic surprinz?tor in faptul c? produc?torii au avut grij? s? p?streze motorul de gloan?e. Desigur, modelul civil Hummer diferit de fratele armat?, ci numai prin prezen?a asieta u?ii ?i aer condi?ionat. Acum, la caracteristicile tehnice ale primului model, Hummer H1. Militar Humvee a fost echipat cu sistem de umflare a pneurilor ?i o c?ptu?eal? din cauciuc special, in partea interioar? a discului, care permite aparatului s? se deplaseze chiar ?i cu anvelope perforate, cu o vitez? de 50 km / h. ?i Hummer H1 precum ?i omologul s?u militar, a fost in m?sur? s?. Aceasta nu este o ma?in?, ?i doar o fiar? de un fel! American a fost capabil s? se deplaseze intr-o rol? lateral? a 40 de grade ?i de a urca o cre?tere de 60 de grade. Mai sus sa men?ionat c? versiunea civil? este diferit? de armat? in ceea ce prive?te unele confort. Dar Hummer H1 nu a fost ceea ce a fost disponibil la Humvee. In special, se refer? la un generator de sigilat ?i cutia de siguran?e. In plus, in cazul in care civil Hummer H1 a fost capabil s? dep??easc? adancimea Ford de o jum?tate de metru, op?iunea militar? a fost in m?sur? s? dep??easc? canale ?i ?an?uri adancimea de aproape 80 de cm. Sunt de acord, este pur ?i simplu uimitor! In ceea ce prive?te unghiul de intrare, este in ambele ma?ini de 72 de grade ?i unghi de plecare - 31,5 grade. In cele din urm?, in timp ce modelul civil a fost echipat cu o pomp? electric?. Humvee militar - mecanic. Datorit? faptului c? motorul este deplasat mai aproape de compartimentul pentru pasageri, Hummer H1 are o distribu?ie excelent? a greut??ii. Ce inseamn?? Iar faptul c? puntea fa?? Hummer reprezint? aproximativ jum?tate din greutatea ma?inii, in loc de cea mai mare parte, a?a cum cred unii. Hammer HLB 1 este capabil de a trage o remorc? cu o greutate de pan? la 3,8 tone. Este doar un monstru de un fel! Ini?ial, Hammer instalat diesel vosmiklapanny capacitatea motorului de 6,2 litri in form? de V de 150 de litri. a. Torque a fost egal cu 339 Nm. Cu acest motor de top Ciocanul de vitez? nu dep??e?te 113 kmh. In ceea ce prive?te celelalte caracteristici tehnice ale HLB 1 Hammer cu un nou motor diesel cu supraalimentare, care a ca?tigat puterea in 195 l. a. ?i dispersate pentru 18 la 100 km. Hammer consumate este inc? o mul?ime de - 20,2 litri in modul mixt. Interesant, dar niciodat? in mod oficial Hummer H1 avem in Romania sau ??rile CSI, nu a fost vandut. Pre?ul introdus de la modele de peste m?ri a dep??it de multe ori 50 de mii. Dolari. ?i nu era vorba despre noua masina. De?i fanii inc? mai sunt, in ciuda faptului c? acela?i Hummer H2 a fost mult mai confortabil. Hamer HLB 1 Comfort practic nici unul. Este fratele op?iunii militare, ?i nu exist? practic nici o diferen?? intre ele. Fanii acestui model, Hammer a cumparat exact acest lucru, deoarece: pentru brutalitatea, puterea ?i manevrabilitatea. De exemplu, acela?i Hummer 2 ofer? primul model de conducere off-road, ?i, in general, s? fiu sincer, mult mai slab. Da, el a f?cut un succes, dar cea mai mare parte din luciu ?i de lux decat puterea si rezistenta a soldatului. HUMMER H2 ?I H3 La modelele Hummer H2 SUT, format in pickup versiuni de caroserie a fost setat motorul de 6,2 litri, cu un bloc cilindric compact din aliaj de aluminiu. Vehicul de putere dezvoltat in 293-398 litri. a. iar pe ea a fost plasat? o transmisie automat? cu 6 trepte - Hydra-Matic 6L80. Vedere exterioara a noului Hammer ceva de genul versiunea veche, dar brutalitatea trecutului r?mane foarte pu?in. A fost evaluat? in modelul dup? 1,2 milioane. Ultimul model a fost Hummer H3, construit pe aceea?i platform? ca ?i Chevrolet pick-up. model de proiectare este mai mult ca H2. Producatorul Hummer a scos pe piata mai multe modele Hummer H1, Hummer H2, Hummer H3 fabricate intre ani 1994, 1995, 1996, 1997, 1998, 1999, 2000, 2001, 2002, 2003, 2004, 2005, 2006, 2007, 2008, 2009, 2010, 2011, 2012, 2013, 2014, 2015, 2016, 2017, 2018, 2019, 2020, 2021. Avem in stoc Geam Hummer H1, Geam Hummer H2, Geam Hummer H3 fabricate intre ani 1994, 1995, 1996, 1997, 1998, 1999, 2000, 2001, 2002, 2003, 2004, 2005, 2006, 2007, 2008, 2009, 2010, 2011, 2012, 2013, 2014, 2015, 2016, 2017, 2018, 2019, 2020, 2021.

Inlocuirea (Montajul, Schimbarea) Parbrizului, Lunetei auto sau a Geamului auto se poate face in atelierul nostru, la domiciliu clientului sau in orice locatie aleasa de client in orice sector din Bucuresti Sector 1, Sector 2, Sector 3, Sector 4, Sector 5, Sector 6 si Ilfov.




Toate marcile de parbize, lunete si geamuri laterale comercializate

Marci Parbize

Toate marcile de parbize, lunete si geamuri laterale comercializate




Producatori de parbize, lunete si geamuri laterale

Producatori parbize

Producatori parbize

Video geamuri ieftine Bucuresti, Marci, Producatori




Vezi si alte oferte pentru acest model




Clientii au mai cautat si :

Ti-ai putea inchipui o masina fara geamuri? Cu siguranta nu! Chiar si masinile decapotabile au geamuri, dintr-un motiv cat se poate de simplu: pentru a oferi protectie. Atat parbrizele, cat si lunetele sau geamurile laterala ofera protectie in timpul rularii, ferindu-i pe pasageri de praf, pietre si alte pericole. Pe langa asta, un geam auto bine ales poate contribui la aerodinamica vehiculului. Oricat de bine ar fi construite insa, geamurile risca sa fie sparte. Chiar si geamurile auto ultra securizate pot ajunge sa aiba crapaturi si lovituri, in conditiile in care exista pericole la tot pasul: pietre, crengi, grindina, etc...Din fericire, inlocuirea unui geam nu este atat de dificila precum ti-ai inchipui.
Livram si montam geamuri auto direct la tine acasa
Daca ai un geam crapat sau spart, cea mai buna solutie pe care o ai la indemana este sa il inlocuiesti. In cazul in care circuli cu parbrizul crapat, spre exemplu, te expui unor riscuri inutile. Din fericire, inlocuirea parbrizului sau a celorlalte geamuri auto se face foarte usor. Tot ceea ce trebuie sa faci este sa ne contactezi ( telefonic sau pe email), sa ne spui ce masina conduci si care este geamul cu probleme si sa ne astepti. Venim la tine cu geamul potrivit, oriunde ai fi in Bucuresti sau Ilfov.
Spre deosebire de service-urile clasice, in care ti-ai repara in mod normal masina, noi oferim o serie de avantaje:
- Venim la tine acasa, in asa fel incat sa nu iti asumi riscul de a conduce cu un geam crapat;
- Avem o varietate mare de geamuri auto. Indiferent de tipul de masina pe care il conduci si de vechimea ei, avem geamul potrivit. Colaboram doar cu branduri cunoscute precum KMKI Glass, Nord Glass sau Benson si Fuyao;
- Transportul geamului il facem noi, in asa fel incat sa ne asiguram ca ajunge in cea mai buna stare la destinatie. Desi ar fi mai ieftin si mai simplu sa apelam la companii de livrari, nu vrem sa ne asumam niciun risc;
- Venim oriunde, oricand. Chiar daca nu esti acasa, putem veni si te ajutam cu montarea geamului. In felul acesta poti economisi bani si timp, pierdute in mod normal atunci cand decizi sa mergi intr-un service auto;
- Geamurile pe care le comercializam inglobeaza toate tehnologiile moderne, in asa fle incat sa iti ofere confortul de care ai nevoie. Majoritatea masinilor moderne sunt echipate cu geamuri ce au senzori de ploaie, filtre UV sau tehnologii care ajuta la dezaburire. Comercializand doar geamuri produse de branduri mari, ne asiguram ca toate aceste dotari sunt incluse.
Cand au aparut geamurile auto?
Desi pare greu de crezut, primele automobile nu aveau geamuri. Pana in 1904, soferii si pasagerii nu erau protejati de geamuri. In cel mai bun caz, acestia purtau o casca de protectie sau ochelari care sa tina la distanta praful sau eventualele pietre.
In 1904 a aparut ideea unor geamuri de protectie montat in partea frontala a vehiculului. Parbrizul a fost o inovatie extrem de importanta, deoarece oferea un urias plus de confort. Din pacate, parbrizele din prima parte a secolului trecut nu erau tocmai sigure. Realizate din sticla normala, acestea riscau sa se sparga la orice tip de soc sii reprezentau un urias pericol pentru pasageri. Nu de putine ori, cioburile parbrizelor au ranit conducatorii auto. Pe langa faptul ca era periculos, acest parbriz era si extrem de scump, ceea ce il facea destul de rar pe strazi.
Popularitatea din ce in ce mai mare a geamurilor a dus la ieftinirea acestora. Astfel, in 1930 aproape toate autovehiculele aveau parbrize si multe dintrer ele au inceput sa aiba si geamuri laterale, lunete si sa fie acoperite. Confortul a crescut in mod considerabil iar producatorii au inceput sa fie preocupati de siguranta pasagerilor. Astfel, in 1927 a aparut primul geam care nu mai producea cioburi periculoase in momentul in care se spargeam. 7 ani mai tarziu, in 1934, geamul curbat a inceput sa fie din ce in ce mai popular iar din 1960 standardele de siguranta au inceput sa fie din ce in ce mai numeroase si mai interesante.
Astazi, toate geamurile auto sunt foarte rezistente in fata socurilor iar ideea de a se sparge in cioburi periculoase este inexistenta. Parbrizele sunt laminate si sunt formate din 3 straturi, in asa fel incat sa nu se sparga, in timp ce geamurile laterale sunt prelucrate termic, in asa fel incat atunci cand se sparg sa produca mii de cioburi micute, necontondente , care sa nu reprezinte niciun pericol pentru oameni.
Poti preveni uzura geamurilor?
Cel mai adesea nu. Este imposibil sa prevezi o ploaie cu grindina sau sa te feresti de pietrele aruncate de alte vehicule pe drum. Evident, poti incerca sa iti parchezi masina in locuri in care nu exista riscul sa cada crengi, poti evita drumurile pietruite sau poti sa iti cumperi un garaj.
De asemenea, poti incerca sa eviti slabirea geamurilor:
- Curata-le frecvent de praf;
- Nu tranti usile atunci cand le inchizi;
- Ridica stergatoarele atunci cand ninge;
- Foloseste intotdeauna stergatoare de foarte buna calitate.
Daca ai o problema cu parbrizul si trebuie sa fie inlocuit, poti sta linistit. Nu este nici pe departe o problema atat de grava precum ti-ai inchipui ca este ci se rezolva intr-un timp scurt. Tot ceea ce trebuie sa faci este sa apelezi la noi.